Миколаївський окружний адміністративний суд
вул. Заводська, 11, м. Микол аїв, 54055
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Миколаїв.
26.10.2010 р. 15:55 Справа № 2а-6584/10/1470
Миколаївський окружний а дміністративний суд, у склад і головуючого судді Зіньк овського О. А., секретар суд ового засідання Васильєва А. Ю., розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом ДПІ у Заводському районі м.Миколаєва, вул.Г.Петрової, 2-А , м.Миколаїв, 54029;
до Приватного підприємства "ДЖОКЕР", вул.Бутоми, 2-б, кв.143 , Миколаїв, 54058;
про припинення юридичної особ и;
за участю представників :
від позивача: Сугацьки й О.М., довіреність № 1452 від 28.05.20 10р.;
від відповідача: Тафта й В.Г., директор;
Державною податковою ін спекцією у Заводському район і м.Миколаєва пред' явлено п озов про припинення юридично ї особи Приватного підприємс тва "ДЖОКЕР", на підставі ст.38 За кону України “Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, посилаючись на те, що відпові дач, як платник податків, біль ше року не подає податкових д екларацій, документів бухгал терської звітності до податк ових органів.
У судовому засіданні пред ставник позивача позовні вим оги підтримав повністю, зазн ачив, що відповідач з 12.05.2009 року звітності до органів ДПІ не п одає.
Відповідач позовні вимоги не визнав, зазначив, що звітні сть їм подається своєчасно, т аким чином, підстави для прип инення юридичної особи відсу тні.
Розглянувши матеріали сп рави, заслухавши пояснення п редставників сторін досліди вши інші докази в межах позов них вимог, адміністративний суд -
встановив:
Приватне підприємство " ДЖОКЕР" зареєстровано В иконавчим комітетом Миколаї вської міської Ради 06.09.99р. і йом у присвоєно ідентифікаційни й код 30565312, про що свідчить довід ка з ЄДРПОУ (а.с.6).
Доводи Державної податков ої інспекцією у Заводському районі м.Миколаєва про те, що в ідповідач не подає відповідн ої звітності у встановленому порядку, з 12.05.09р. до Державної п одаткової інспекції в поруше ння п.2 ст.9 Закону України “Про систему оподаткування”, що п ідтверджується актом переві рки дотримання податкового з аконодавства від 13.09.10р. №1510/138 (а.с. 4).
Відповідач з доводами ДПІ у Заводському районі м.Микола єва не згодний, надав суду коп ії податкових декларацій та податкових звітів за період з 2005 року по 2010 рік (а.с.30-56).
В своїх поясненнях на запер ечення відповідача, одержані судом 22.10.2010 року, позивач зазна чає, що Підприємство надає до ДПІ „Податкові звіти про вик ористання коштів неприбутко вими установами та організац іями", знаходячись на загальн ій системі оподаткування. Ли стом від 14.07.06р керівництво бул о повідомлено про надання зв ітів за невстановленою формо ю.
Директору ПП „Джокер" ДПІ неодноразово направлялися з апрошення та зазначалося, що звітність, яка надсилається підприємством повинна надси латися лише установами та ор ганізаціями, які відповідно до ст.7.11 Закону України від 28.12.94р №334 94-ВР „Про оподаткування при бутку підприємств" із змінам и та доповненнями, віднесені до Реєстру неприбуткових.
При цьому ПП „Джокер" повідо млялося, що надіслані ним под аткові звіти про використанн я коштів неприбутковими уста новами й організаціями за зв ітні періоди 2006 року, і квартал 2007 року та звітні періоди 2008 рок у не визнані як податкові, оск ільки ПП "Джокер" не внесено до Реєстру неприбуткових устан ов й організацій.
У зв'язку з цим відповідачу запропоновано надати звітні сть за формою, затвердженою н аказом ДПА України від 29.03.03р. №14 3 "Про затвердження форми декл арацій з податку на прибуток підприємства та порядку їх с кладання" із змінами та допов неннями.
У зв' язку з вищенаведеним ДПІ у Заводському районі м.Ми колаєва було складено акт ві д 13.09.2010 року №1510-138 про неподання з вітності ПП „Джокер" до ДПІ з 1 2.05.2009 року, та подано до суду поз ов про припинення юридичної особи ПП „Джокер".
Заслухавши представникі в сторін, дослідивши матеріа ли справи та надані сторонам и докази, суд дійшов висновку про необґрунтованість позов них вимог з наступних підста в.
В матеріалах справ містит ься копія Податкового звіту про використання коштів непр ибутковими установами та орг анізаціями за І квартал 2010 рок у, отриманий позивачем 19.04.2010 рок у. Позивачем не заперечувавс я факт подання відповідачем невірно оформленої звітност і.
Пунктом 2 ст.38 Закону Україн и “Про державну реєстрацію ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців” підставою д ля постановляння судового рі шення щодо припинення юридич ної особи, є, зокрема, неподанн я протягом року органам держ авної податкової служби пода ткових декларацій, документі в фінансової звітності відпо відно до закону.
Відповідно до п.2 ст.9 Закону України “Про систему оподат кування” платники податків і зборів (обов'язкових платежі в) зобов'язані подавати до дер жавних податкових органів та інших державних органів від повідно до законів деклараці ї, бухгалтерську звітність т а інші документи і відомості , пов'язані з обчисленням і спл атою податків і зборів (обов'я зкових платежів).
Судом встановлено, що відпо відачем фактично подавалися документи фінансової звітно сті до державних податкових органів, але не встановленої для даної юридичної особи фо рми та змісту. Відповідач поя снив це своєю недостатньою п равовою кваліфікацією та нев ірно зрозумілими консультац іями.
Згідно п.п.4.1.2 п. 4.1 ст.4 Закону №21 81-III прийняття податкової декл арації є обов'язком контролю ючого органу. Податкова декл арація приймається без попер едньої перевірки зазначених у ній показників через канце лярію. Відмова службової (пос адової) особи контролюючого органу прийняти податкову де кларацію з будь-яких причин а бо висування нею будь-яких пе редумов щодо такого прийнятт я (включаючи зміну показникі в такої декларації, зменшенн я або скасування від'ємного з начення об'єктів оподаткуван ня, сум бюджетних відшкодува нь, незаконного збільшення п одаткових зобов'язань тощо) з абороняється та розцінюєтьс я як перевищення службових п овноважень такою особою, що т ягне за собою її дисциплінар ну та матеріальну відповідал ьність у порядку, визначеном у законом.
Податкова звітність, отрим ана контролюючим органом від платника податків як податк ова декларація, що заповнена ним всупереч правилам, зазна ченим у затвердженому порядк у її заповнення, може бути не в изнана таким контролюючим ор ганом як податкова деклараці я, якщо в ній не зазначено обов 'язкових реквізитів, її не під писано відповідними посадов ими особами, не скріплено печ аткою платника податків.
У зв'язку з цим, суд зазнача є, що Закон України “Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів” пов'язує можливість прим усового припинення юридично ї особи тільки у разі неподан ня протягом певного періоду (протягом року) органам держа вної податкової служби подат кових декларацій, документів фінансової звітності.
В разі подання невірно оф ормленої звітності органи по даткової служби мають право застосовувати до відповідач а інші заходи впливу передба чені чинним податковим закон одавством зокрема Законом №2 181-III.
Згідно ч.1 ст.71 КАС України ко жна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться вимоги та заперечення, к рім випадків, встановлених с таттею 72 цього Кодексу.
Згідно статті 79 та 86 КАС Укр аїни письмовими доказами є д окументи, акти, листи, будь-які інші письмові записи, що міст ять в собі відомості про обст авини, які мають значення для справи. Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішні м переконанням, що ґрунтуєть ся на їх безпосередньому, все бічному, повному та об'єктивн ому дослідженні.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні в имоги не обґрунтовані, не під тверджені матеріалами справ и та не підлягають задоволен ню в повному обсязі.
В судовому засіданні було оголошено вступну та резолю тивну частину постанови
Відповідно до ст.4 Декрету К абінету Міністрів України "П ро державне мито" позивач зві льнений від сплати державног о мита.
Керуючись статтями 11, 158, 160-163 КА С України, адміністративний суд -
П О С Т А Н О В И В:
В задоволені позову від мовити
Постанова набирає закон ної сили в порядку передбаче ному статтею 254 КАС України.
Постанова суду першої інст анції, якщо інше не встановле но КАС України, набирає закон ної сили після закінчення ст року подання заяви про апеля ційне оскарження, встановлен ого КАС України, якщо таку зая ву не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Постанову може бути оскар жено в порядку передбаченому статтями 185, 186 КАС України.
Апеляційна скарга подаєт ься до Одеського адміністрат ивного апеляційного суду чер ез Миколаївський окружний ад міністративний суд. Копія ап еляційної скарги одночасно н адсилається особою, яка її по дає, до суду апеляційної інст анції.
Апеляційна скарга подаєт ься протягом десяти днів з дн я її проголошення. У разі прог олошення у судому засіданні вступної та резолютивної час тини постанови, а також прийн яття постанови у письмовому провадженні апеляційна скар га подається протягом десяти днів з дня отримання копії по станови.
Суддя О. А. Зіньковськ ий
постанова складена у повн ому обсязі
29.10.2010 р.
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2010 |
Оприлюднено | 24.11.2010 |
Номер документу | 12384014 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Зіньковський О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні