18.12.2024
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
копія Справа № 401/3384/24 Провадження № 2/401/1946/24
18 грудня 2024 року м. Світловодськ
Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області у складі:
головуючого судді Мельничика Ю.С.,
за участю: секретаря судових засідань Рудської В.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Світловодськпобут" про розірвання договору та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
Процедура (рух) справи:
У листопаді2024року позивач ОСОБА_1 звернувся досуду зпозовною заявоюдо ТОВ"Світловодськпобут",та проситьсуд розірвати публічний договір про надання послуг з централізованого опалення та зобов`язати ТОВ "Світловодськпобут" припинити нарахування плати за послуги з централізованого опалення квартири АДРЕСА_1 , з моменту відключення вказаної квартири від централізованого опалення.
Ухвалою суду від 26 листопада 2024 року відкрито провадження у справі, постановлено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
Аргументи позивача, ОСОБА_1 :
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради №372 від 10 липня 2018 року було надано дозвіл на улаштування індивідуального опалення в квартирі за адресою: АДРЕСА_2 шляхом відключення від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання в міжопалювальний період. 10 серпня 2018 року було складено акт про відокремлення (відключення) квартири/нежитлового приміщення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води квартири АДРЕСА_1 . Крім того, було замовлено та виготовлено робочий проект "Реконструкція системи теплопостачання. перевід на індивідуальну систему опалення квартири: за адресою: АДРЕСА_2 . Таким чином, позивач з 10 серпня 2018 року не отримував послуги з централізованого опалення у вказаній вище квартирі, оскільки вона була відключена від мереж ЦО і ГВП. Проте, наразі відповідач не виконав законних вимог позивача, та продовжує здійснювати нарахування за спожиту теплову енергію.
Доводи позивач підтвердив доказами.
Аргументи відповідача,ТОВ «Світловодськпобут»:
Представник відповідача подав до суду відзив в якому просить суд у задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі.
В обґрунтування відзиву посилається на те, що позивач не отримав відповідних технічних умов на здійснення реконструкції системи централізованого опалення у теплопостачальної організації, та після отримання робочого проєкту реконструкції системи централізованого опалення та встановлення індивідуального опалення, відразу приступив до реконструкції системи. Такі дії споживача теплової енергії відповідач вважає незаконними та самовільними. Звертає увагу також на те, що представника теплопостачальної організації не було запрошено для складення та підписання акту відключення квартири позивача від мереж централізованого опалення, а також не надано доказів встановлення індивідуального опалення в квартирі.
Дослідивши матеріали справи та зміст заяв сторін по суті справи, оцінивши у єдності та в сукупності надані сторонами докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, проаналізувавши норми права, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов таких висновків.
Встановлені судом обставини справи:
ТОВ «Світловодськпобут» відповідно до рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради за №742 від 15 серпня 2012 року є виконавцем послуг з централізованого опалення в м. Світловодську та подає теплову енергією в багатоквартирні будинки.
Згідно витягу з рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради №372 від 10 липня 2018 року ОСОБА_1 надано дозвіл на переобладнання квартири та встановлення системи індивідуального опалення в кв. АДРЕСА_1 шляхом відключення квартири від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання за умови отримання відповідних технічних умов та проведення робіт в міжопалювальний період.
На замовлення ОСОБА_1 було розроблено робочий проект на реконструкцію системи теплопостачання житлової квартири за адресою: АДРЕСА_2 .
Згідно Акту про відокремлення (відключення) квартири від мереж ЦО і ГВП від 10 серпня 2018 року, квартира АДРЕСА_1 відключена від централізованого опалення шляхом заварювання уводів у квартиру.
Відповідно довідки ТОВ «Світловодськпобут» станом на 01.10.2018 року у позивача відсутня заборгованість за спожиту теплову енергію, проте згідно довідки ТОВ «Світловодськпобут» станом на 01.04.2024 року відповідачем нараховано заборгованість у розмірі 18515,22 грн.
Вказані обставини справи підтверджуються належними та допустимими доказами, сторонами визнані та не спростовані.
Джерела права (оцінка суду) та висновок суду по суті справи:
Вирішуючи порушений спір по суті, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Відповідно до статті 55 Конституції України права і свободи людини і громадянина захищаються судом.
Правовідносини, що існують між сторонами, регулюються нормами ЦК України, Законом України «Про теплопостачання», Правилами користування тепловою енергією, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2007 року № 1198 (далі по тексту Правила користування тепловою енергією), Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 (далі по тексту Правила надання послуг), Порядком відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 липня 2019 року № 169 чинними на момент виникнення спірних правовідносин.
Частиною 1 ст.19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (чинній на момент виникнення спірних відносин) визначено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Частиною 6 ст.26 цього ж Закону передбачено, що у разі зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугою виконавця/виробника споживач має право розірвати договір у порядку, встановленому законом.
Згідно ст. 24 Закону України «Про теплопостачання» споживач теплової енергії має право на вибір одного або декількох джерел теплової енергії чи теплопостачальних організацій, якщо це можливо за існуючими технічними умовами.
У п. 39 Правил користування тепловою енергією передбачено право споживача вибирати теплопостачальну організацію, а також відмовитися від послуг теплопостачальної організації, про що попереджає письмово теплопостачальну організацію в строк, передбачений договором.
Пунктами 24, 25, 26 Правил надання послуг визначено, що споживачі можуть відмовитися від отримання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у порядку, що затверджується центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Самовільне відключення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води забороняється.
Відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води здійснюється у разі, коли технічна можливість такого відключення передбачена затвердженою органом місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про теплопостачання" схемою теплопостачання, за умови забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання будинку та вжиття заходів щодо дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення, вентиляції, кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних будівельних норм з питань складу, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.
Порядок відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води від 26 липня 2019 року (далі Порядок) визначає процедуру відключення власників (співвласників) будівель, у тому числі житлових будинків, квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків (далі - споживачі) від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Пунктом 4 Розділу І Порядку передбачено, що орган місцевого самоврядування створює своїм рішенням та затверджує склад постійно діючої комісії для розгляду питань щодо відключення споживачів від систем (мереж) централізованого опалення (теплопостачання) та постачання гарячої води (далі - Комісія) згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Орган місцевого самоврядування розглядає звернення про відключення від ЦО та/або ГВП у строк, визначений Законом України «Про звернення громадян».
Комісія є консультативно-дорадчим органом органу місцевого самоврядування, основним завданням якого є розгляд питань щодо відключення споживачів від ЦО та/або ГВП. Розділом ІІІ Порядку визначено процедуру відокремлення (відключення) власників квартир та нежитлових приміщень багатоквартирних будинків від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання (ЦО та ГВП).
Так, відповідно до п. 1 Порядку власники квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, приєднаного до ЦО та ГВП, мають право відокремити (відключити) свою квартиру чи нежитлове приміщення від ЦО та ГВП у разі, якщо на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги» не менше як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відокремлена (відключена) від ЦО та ГВП, та влаштувати систему індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні.
Для відокремлення (відключення) від ЦО та ГВП власник квартири чи нежитлового приміщення багатоквартирного будинку звертається до органу місцевого самоврядування з письмовою заявою в довільній формі із зазначенням причини відокремлення (відключення) та подає інформацію про намір влаштування системи індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) такої квартири чи нежитлового приміщення. (п.3)
Заява про відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення багатоквартирного будинку від ЦО та ГВП передається на розгляд Комісії.
Комісія на найближчому засіданні розглядає заяву про відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від ЦО та ГВП за участю заявника або його уповноваженого представника.
Комісія надає заявникові рекомендації щодо можливих варіантів влаштування системи індивідуального теплопостачання (опалення та/або гарячого водопостачання) у такій квартирі чи нежитловому приміщенні та щодо збору вихідних даних і технічних умов для виготовлення відповідної проектної документації. Витяг із протоколу Комісії з результатами розгляду звернення надається заявникові протягом десяти робочих днів. (п.п.4-6)
Згідно п. 13 Розділу ІІІ Порядку після завершення робіт із відокремлення (відключення) квартири чи нежитлового приміщення від ЦО та ГВП складається акт про відокремлення (відключення) квартири/нежитлового приміщення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води (додаток 3) - по одному примірнику для власника, представника виконавця комунальної послуги з постачання теплової енергії, представника виконавця комунальної послуги з постачання гарячої води, виконавця робіт з обслуговування внутрішньо будинкових систем теплопостачання, виконавця робіт з обслуговування внутрішньо будинкових систем постачання гарячої води, а також для іншого суб`єкта господарювання у разі залучення його власником для виконання робіт з відокремлення (відключення) відповідно до пункту 9 цього розділу.
Такий акт підписується присутніми під час відокремлення (відключення) власником квартири чи нежитлового приміщення і представником виконавця комунальної послуги з постачання теплової енергії, представником виконавця комунальної послуги з постачання гарячої води, представником виконавця робіт з обслуговування внутрішньо будинкових систем теплопостачання, представником виконавця робіт з обслуговування внутрішньо будинкових систем постачання гарячої води, а також іншим суб`єктом господарювання у разі залучення його власником для виконання робіт з відокремлення (відключення) відповідно до пункту 9 цього розділу.
Після підписання акта виконавець відповідної комунальної послуги повідомляє власника про перегляд умов або розірвання договору про надання послуги.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 звернувся до виконавчого комітету Світловодської міської ради Кіровоградської області із заявою про надання дозволу на відключення від мереж централізованого опалення квартири, реалізувавши власне право, надане ст.1 Закону України «Про звернення громадян». Таке право не обмежує і Порядок відключення споживачів від мереж ЦО і ГВП, оскільки воно випливає з п. 3 Розділу ІІІ Порядку та визначає особливий розгляд такого звернення.
Виконавчий комітет Світловодської міської ради Кіровоградської області своїм рішенням від 10 липня 2018 року №372 «Про переобладнання квартири та встановлення індивідуального опалення в квартирах багатоквартирних житлових будинків м. Світловодськ» надав дозвіл ОСОБА_1 на відключення квартири АДРЕСА_1 , від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання за умови отримання відповідних технічних умов на встановлення індивідуального опалення та при умові проведення робіт з відключення квартири в міжопалювальний період.
На підставі наданого дозволу позивач провів відключення квартири від мереж централізованого опалення, 10 серпня 2018 року складено Акт про відокремлення (відключення) квартири від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води, за присутності представника ОСББ, який вказаний в акті як представник виконавця робіт з обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання; представника суб`єкта господарювання, який здійснював відокремлення від систем централізованого опалення та постачання гарячої води. Акт від 10 серпня 2018 року містить підписи та печатки.
З положень Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 липня 2019 року №169 вбачається, що акт про відокремлення (відключення) квартири/нежитлового приміщення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води затвердження не потребує.
З аналізу вимог чинного на момент виникнення спірних правовідносин законодавства вбачається, що відсутність представника теплопостачальної організації під час робіт із відключення квартири від ЦО та ГВП, які здійснювалися залученим власником суб`єктом господарювання, та не підписання представником теплопостачальної організації акта про відокремлення (відключення) квартири/нежитлового приміщення від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води, не може мати своїм наслідком визнання відповідних дій самовільним відключенням.
Основним документом для сторін є рішення органу самоврядування - дозвіл на переобладнання та встановлення індивідуального опалення, фактично здійснення відключення квартири від внутрішньо будинкових мереж теплопостачання. Прийняття такого рішення передбачає з`ясування технічної можливості відключення та відповідність такої дії законодавчим нормам, в іншому випадку дозвіл не надається. Відповідальність за дотримання процедури покладена на державний орган. У споживача зобов`язання, в разі не бажання отримувати послугу, здійснити відключення на підставі дозволу у відповідності до технічної документації та припинити отримувати послугу.
Правомірність рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради, підстав відключення помешкання позивача від мереж ЦО і ГВП та процедури встановлення автономного опалення не є предметом спору, що розглядається судом.
Відомостей про скасування рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради Кіровоградської області №372 від 10 липня 2018 року матеріали справи не містять.
Таким чином, реалізацію права позивача на вибір джерела постачання теплової енергії не можна визнати самовільною чи незаконною, оскільки отриманий на це дозвіл уповноваженого суб`єкта - органу місцевого самоврядування, згідно наданого дозволу забезпечив виготовлення проєкту встановлення системи індивідуального опалення відповідно до державних будівельних норм і правил і до початку нового опалювального сезону проведено відключення квартири від централізованої мережі залученим суб`єктом господарювання.
Відповідно до принципу «належного врядування ризик будь-якої помилки державного органу треба покладати на державу та не виправляти ці помилки за рахунок осіб, яких вони стосуються (рішення Європейського суду з прав людини у справі «Рисовський проти України» від 20 січня 2012 року, заява № 29979/04). Тому певне недотримання Світловодською міською радою процедури, визначеної у розділі ІІІ Порядку саме щодо дій органу місцевого самоврядування, не може мати для позивача, жодних негативних наслідків.
Твердження представника відповідача, викладене у поданому відзиві на позовну заяву щодо самовільного втручання позивачів в діючі системи теплопостачання не підтверджуються належними та допустимим доказами та не знайшли свого відображення в матеріалах цивільної справи.
Оскільки на час проведення позивачами робіт по відключенню квартири від мережі централізованого опалення та гарячого водопостачання було чинним рішення виконавчого комітету Світловодської міської ради від 10 липня 2018 року №372 "Про переобладнання квартир та встановлення індивідуального опалення в квартирах багатоквартирних житлових будинків м. Світловодськ", яким надано дозвіл позивачу ОСОБА_1 на відключення квартири від централізованого опалення, тому його дії не були протиправними, а відключення квартири самовільним.
Встановивши фактичні обставини у даній справі, суд дійшов висновку про те, що позивач ОСОБА_1 , отримавши дозвіл на відключення квартири від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання, що підтверджується рішенням виконавчого комітету Світловодської міської ради від 10 липня 2018 року №372, правомірно здійснив таке відключення відповідно до розробленого на замовлення позивача робочого проєкту реконструкції централізованого опалення у квартирі квартирі АДРЕСА_1 , тому відповідач зобов`язаний припинити нарахування плати за послуги з централізованого опалення з моменту відключення вказаної квартири, тобто з 10 серпня 2018 року. Подібний висновок викладений Верховним Судом у постанові від 13.03.2024 у справі № 401/2251/23 (провадження № 61-217 св 24).
Аналогічних за змістом правових висновків дійшов Верховний Суд у постановах від 18 листопада 2019 року у справі № 401/2587/18 (провадження № 61-8952 св 19); від 14 лютого 2020 року у справі № 401/799/18 (провадження № 61-703 св 19); від 31 березня 2021 року у справі № 401/853/20 (провадження № 61-16527 св 20), від 05 липня 2021 року у справі № 401/660/20 (провадження № 61-2770 св 21), від 19 травня 2022 року у справі № 401/269/19 (провадження № 61-11592 св 20). При цьому у наведених судових рішеннях Верховного Суду виникли подібні правовідносини із тим самим відповідачем, що і у даній справі.
Оцінивши кожен з аргументів, наведений позивачами у позовній заяві по суті на підтвердження своїх доводів та заперечень, суд прийшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, в тому числі і в частині припинення нарахування плати за послуги з централізованого опалення з моменту відключення квартири позивача від системи централізованого опалення.
З 01 травня 2019 року діяли всі норми Закону України Про житлово-комунальні послуги (далі - Закон), зокрема статті 13, що встановлює порядок укладання, зміни і припинення договорі про надання комунальних послуг, згідно якої договір про надання комунальних послу укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна і сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.
Частиною 3 Закону, яка встановлює особливості укладання, зміни і припинення договорів пр надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку, зокрема передбачено, ш індивідуальний договір про надання комунальних послуг укладається між співвласником багатоквартирного будинку та виконавцем відповідної комунальної послуги.
Стаття 21 Закону (чинної на день виникнення спору редакції) передбачає, що послуга з постачання теплової енергії надається згідно з умовами договору, що укладається з урахуванням особливостей визначених цим Законом, та вимогами правил надання послуг з постачання теплової енергії, и затверджуються Кабінетом Міністрів України, якщо інше не передбачено законом.
Згідно з частиною першою статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У договорах за участю фізичної особи споживача враховуються вимоги законодавства про захист прав споживачів (ст.627 ЦК України.
Стаття 633 ЦК України дає визначення публічного договору, в якому одна сторона - підприємець взяла на себе обов`язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (роздрібна торгівля, перевезення транспортом загального користування, послуги зв`язку, медичне, готельне, банківське обслуговування тощо). Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги. Підприємець не має права надавати переваги одному споживачеві перед іншим щодо укладеного публічного договору, якщо інше не встановлено законом. Підприємець не має права відмовитися укладення публічного договору за наявності у нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг). Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умі договору (ст. 634 ЦК України).
Частиною 1 статті 19Закону України«Про житлово-комунальніпослуги» (чинній на момент виникнення спірних відносин) визначено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Частиною 6 ст.26цього Закону передбачено, що у разі зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача користування послугою виконавця/виробника споживач має право розірвати договір у порядку, встановленому законом.
Частинами 1, 2 ст.651ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускає лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Частиною 2 ст.653 ЦК України визначено, що у разі розірвання договору зобов`язання сторін припиняються.
З огляду на викладене, враховуючи факт припинення користування позивачем послугами відповідача з часу складання акту про відключення квартири від внутрішньо будинкових мереж ЦО і ГВП, тобто з 10 серпня 2018 року, та відсутності заборгованості за надання централізованого теплопостачання на час відключення, є всі правові підстави для розірвання договору, припинення зобов`язань сторін та зобов`язання відповідача припинити нарахування плати за свої послуги з 10 серпня 2018 року.
Оскільки, позивач при зверненні з даним позовом до суду відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» звільнений від сплати судового збору, з відповідача підлягає стягненню на користь держави судовий збір.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтями 4, 5, 12, 13, 76-89, 141, 259, 263-265, 268, 274, 280 ЦПК України, ст.ст. 651, 653 ЦК України, ст. ст. 12,13 Закону України «Про житлово комунальні послуги», ст. 24 Закону України «Про теплопостачання», Правилами користування тепловою енергією, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2007 року №1198, Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630, Порядком відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води при відмові споживачів від централізованого теплопостачання, затвердженим наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово комунального господарства України від 22 листопада 2005 року № 4, суд, -
УХВАЛИВ:
Позов ОСОБА_1 до Товариства з обмеженою відповідальністю "Світловодськпобут" про розірвання договору та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Розірвати Договір про надання послуг з централізованого опалення, який є публічним договором між Товариством з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут» та ОСОБА_1 .
Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут» припинити нарахування плати за послуги з централізованого опалення квартири АДРЕСА_1 , з моменту відключення вказаної квартири від централізованого опалення, тобто з 10 серпня 2018 року.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут» на користь держави судовий збір в сумі 2422 грн. 40 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Кропивницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Повне найменування сторін:
Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут»: 27500, м. Світловодськ Кіровоградської області, вул. Г.Сковороди, 2А, ЄДРПОУ 31678853.
Суддя Світловодського
міськрайонного суду Ю.С. Мельничик
Згідно з оригіналом
Суд | Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2024 |
Оприлюднено | 19.12.2024 |
Номер документу | 123844426 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області
Мельничик Ю. С.
Цивільне
Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області
Мельничик Ю. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні