Рішення
від 18.12.2024 по справі 160/25759/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2024 рокуСправа №160/25759/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ремез К.І.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Яхт-Клуб "Прибій" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

УСТАНОВИВ:

25.09.2024 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Яхт-Клуб "Прибій" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з вимогами про визнання протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.06.2024 № 0409620406 в частині застосування штрафу у сумі 15418 (п`ятнадцять тисяч чотириста вісімнадцять) грн 91 копійок, за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних № 4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19,21,23 дата виписки лютий - березень 2022 року.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що він отримав податкове повідомлення-рішення від 24.06.2024 форми «Н» № 0409620406 про застосування штрафу у розмірі 50 % за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків до податкових накладних, визначених ст. 201 п. 120-1 ст. 120-1 Податкового кодексу України. Вказане податкового повідомлення-рішення прийнято на підставі Акту від 21.05.2024 № 38040/04-36-04-06/33770816 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «ЯХТ-КЛУБ» за лютий, березень 2022 року.

Позивач вважає податкове повідомлення-рішення від 24.06.2024 форми «Н» № 0409620406 незаконним та необґрунтованим, тому звернувся до суду.

Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями зазначена справа розподілена судді К.І. Ремез.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 26.09.2024 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю позову вимогам Кодексу адміністративного судочинства України.

Позивачу запропоновано усунути недоліки позову протягом 5-ти днів з дня отримання копії ухвали суду про залишення позову без руху, а саме: шляхом надання до суду: уточненої позовної заяви у якій необхідно зазначити відомості про наявність або відсутність електронного кабінету у позивача та відповідача та завірених належним чином додатків до позовної заяви та їх копій для відповідача.

30.09.2024 до суду надійшла уточнена позовна заява.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01.10.2024 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).

15.10.2024 через підсистему «Електронний суд» від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, посилаючись на те, що дані камеральної перевірки свідчать про порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН: пункт 90 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, порушення платником податку граничних строків реєстрації ПН/РК у ЄРПН, передбачених пунктом 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ.

17.10.2024 від позивача до суду надійшли заперечення, у яких позивач зазначає, що товариство "ЯХТ-КЛУБ "ПРИБІЙ" не мало можливості реєструвати податкові накладні до 15.07.2022, оскільки використовувало особливості оподаткування єдиним податком 2 відсотки. Згідно з пп 9.5 п.9 підрозділу 8 розділу ХХ Кодексу для платників єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, реєстрація платником податку на додану вартість є призупиненою 31.03.2022 (копія виписки з кабінету платника податку, заява на перехід 2 відсотки без ПДВ, квитанція реєстрації № 13376780 додається), а згідно п.9.9 п.9 підрозділу 8 розділу ХХ Кодексу - відновлення реєстрації ПДВ після припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану (платники автоматично вважаються такими, що застосовують систему оподаткування, на якій вони перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозділу 8 розділу ХХ Кодексу), відновлення реєстрації платником ПДВ 31.07.2023.

Так, згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ (зі змінами внесеними Законом України від 13.12.2022 № 2836-1Х), платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки, за умови виконання ними податкових обов`язків щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.

Позивач вказує, що використовував особливості оподаткування 2 відсотки без ПДВ з 31.03.2022 по 31.07.2023, отже граничним строком реєстрації податкових накладних за період лютий-березень 2022 року є 30.09.2023. Податкові накладні за лютий-березень зареєстровані з 04.10.2023 по 27.10.2023, кількість днів прострочення складає від 18 до 27 днів, при цьому податковим органом в додатку до податкового повідомлення-рішення від 24.06.2024 № 0409620406 зазначила кількість днів прострочення від 447 до 470 днів.

Згідно із положеннями статті 262 КАС України, суд розглянув справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 21.05.2024 за результатами камеральної перевірки був складений Акт № 38040/04-36-04-06/33770816 «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових ТОВ «ЯХТ-КЛУБ «ПРИБІЙ» за лютий, березень 2022».

Перевіркою встановлено порушення ТОВ «ЯХТ-КЛУБ «ПРИБІЙ» граничних строків реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних за 02.03.2022, 12.2023, 02.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначених ст. 201 ПК України, п. 120-1 ст. 120 ПК України.

На підставі Акту 24.06.2024 було складено податкове повідомлення-рішення № 0409620406 про сплату штрафу за порушення строків реєстрації податкових накладних № 7, 6, 14, 9, 8, 19, 16, 21, 17, 23, 11, 10, 15, 12, 13, 4 в розмірі 15 350,68 грн.

04.07.2024 позивач звернувся з листом до ГУ ДПС у Дніпропетровській області, у якому виразив незгоду із податковим повідомленням-рішенням № 0409620406 від 24.06.2024.

30.07.2024 позивач подав скаргу до Державної податкової служби, у якій не погоджувався із розрахунком днів прострочення реєстрації податкових накладних у ЄРПН, що вказано у додатку до податкового повідомлення-рішення № 0409620406 від 24.06.2024.

15.08.2024 Державна податкова служба України залишила скаргу позивача без розгляду у зв`язку пропуском строку на подання скарги, після чого позивач звернувся до суду.

Судом встановлено, що з 01.04.2022 по 31.07.2023 позивач був платником єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.

У період з 04.10.2023 по 27.10.2023 позивач направив на реєстрацію до Єдиного реєстру податкові накладні № 7 від 07.02.2022 (дата реєстрації 18.10.2023), 6 від 07.02.2022(дата реєстрації 18.10.2023), 14 від 14.02.2022 (дата реєстрації 25.10.2023), 9 від 09.02.2022 (дата реєстрації 20.10.2023), 8 від 08.02.2022 (дата реєстрації 20.10.2023), 19 від 21.02.2022 (дата реєстрації 20.10.2023, 16 від 16.02.2022 (дата реєстрації 27.10.2023), 21 від 23.02.2022 (дата реєстрації 27.10.2023), 17 від 17.02.2022 (дата реєстрації 27.10.2023), 23 від 28.02.2022 (дата реєстрації 27.10.2023, 11 від 11.02.2022 (дата реєстрації 23.10.2023), 10 від 10.02.2022 (дата реєстрації 23.10.2023), 15 від 15.02.2022 (дата реєстрації 23.10.2023), 12 від 30.03.2022 (дата реєстрації 23.10.2023, 13 від 31.03.2022 (дата реєстрації 04.10.2023), 4 від 04.02.2022 (дата реєстрації 04.10.2023), складені у лютому-березні 2022 року.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає про таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Пунктом 201.1 статті 201 Кодексу визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно із пунктом 201.10 статті 201 Кодексу визначено, що реєстрація податкових накладних та або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних, розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця;

- до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до пункту 52.1 підрозділу 10 розділу XX Кодексу за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 01.03.2020 по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-I9), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій, за визначені у пункті 52 і підрозділу 10 розділу XX Кодексу порушення, до яких не належать штрафні санкції, передбачені пунктом 120.1 1 статті 120.1 Кодексу.

При цьому, згідно з пунктом 522 підрозділу 10 розділу XX Кодексу на період з 18.03.2020 по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів Украйні на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 Кодексу.

Законом України від 12.05.2022 № 2260-1Х «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі - Закон № 2260). який набрав чинності 27.05.2022, внесено зміни до пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Кодексу, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 2102-1Х, установлено особливості для справляння податків і зборів та відновлено податковий обов`язок платників податків, у яких є можливість виконувати свої податкові обов`язки, зокрема, в частині щодо дотримання термінів сплати податків, подання податкової звітності, реєстрації ПНРК в ЄРПН.

При цьому, вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються (абзац 17 підпункт 69.2 пункт 69 підрозділ 10 розділ XX Кодексу).

Водночас, згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Кодексу (зі змінами внесеними Законом України від 13.12.2022 № 2836-1Х) платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31.05.2022, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15.07.2022.

З 08.02.2023 набрав чинності Закон України від 12.01.2023 № 2876-ІХ «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі - Закон № 2876-ІХ), який опубліковано у газеті «Голос України» від 07.02.2023 № 26, яким підрозділ 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі - Кодекс) доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, збільшено граничні строки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі - ПН/РК) до ПН у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), встановлені пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, та зменшено розміри штрафів за їх порушення, які встановлено пунктом 120.1 статті 120 Кодексу.

Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24.02.2022 № 2102-ІХ, та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків:

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

- для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику - протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

Згідно з підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ (зі змінами внесеними Законом України від 13.12.2022 № 2836-1Х), платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки, за умови виконання ними податкових обов`язків щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.

З викладеного вбачається, що платник податку звільняється від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків за умови виконання такого обов`язку протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки.

Системний аналіз вищенаведених положень Податкового кодексу України дає змоги дійти висновку про відсутність чітко регламентованих строків реєстрації податкових накладних платниками єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, граничний термін реєстрації яких припадає на період починаючи з 24.02.2022 до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки, після припинення застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки.

Проте, суд зазначає, що з 01.01.2021 Податковий кодекс України містить наступну дефініцію податкового правопорушення: протиправне, винне (у випадках, прямо передбачених Кодексом) діяння (дія чи бездіяльність) платника податку (у тому числі осіб, прирівняних до нього), контролюючих органів та/або їх посадових (службових) осіб, інших суб`єктів у випадках, прямо передбачених Кодексом.

Отже, юридична відповідальність за вчинення податкового правопорушення наступає виключно за наявності вини платника податку.

Згідно з підпунктом 9.5 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування, встановлені цим пунктом, звільняються від обов`язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на додану вартість з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Суб`єктам господарювання, які обрали третю групу єдиного податку зі ставкою 2 відсотків доходу та на час переходу на спрощену систему оподаткування перебувають у статусі платника ПДВ, у відповідності до положень підпунктів 9.5 та 9.9 пункту 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України реєстрація платника ПДВ не анулювалася.

З огляду на те, що в період дії воєнного стану платники ПДВ, які використовували особливості оподаткування, встановлені пунктом 9 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України звільнялися від обов`язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на додану вартість, то всі операції з реалізації товарів, послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, вважалися такими, що не є об`єктом оподаткування ПДВ, податкові накладні за такими операціями не складалися.

Тобто, платник податку, який обрав третю групу єдиного податку зі ставкою 2 відсотків доходу, внаслідок зупинення його статусу платника податку на додану вартість був позбавлений можливості направляти на реєстрацію податкові накладні у період з 01.04.2022 до 01.08.2023, оскільки на цей період призупинялись права та обов`язки платників ПДВ, які перейшли на таку спрощену систему оподаткування (п. 9.5 підрозділу 8 розділу ХХ ПКУ).

Можливість направлення податкових накладних на реєстрацію до ЄРПН була відновлена 01.08.2023.

Законодавець визначив період (60 днів), протягом якого платник податку не притягується до відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних у ЄРПН.

Отже, початком періоду, у якому контролюючий орган може застосовувати штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, є 61 день, що настає за 31.07.2023.

Суд також зазначає, що Європейський суд з прав людини у рішенні по справі «Гешмен і Герруп проти Сполученого Королівства» від 25.11.1995 вказує: норму не можна вважати «законом», якщо вона не сформульована достатньо чітко, що дає особі можливість керуватися цією нормою у своїх діях.

Упостанові КАС ВС від 10.02.2021 у справі № 380/671/20 суд зазначає, що у положенняхПК Українисеред основних засад податкового законодавства передбачено принцип презумпції правомірності рішень платника податків суть якого зводиться до того, що у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу. Отже, мова йде не лише про загальнообов`язкове усунення юридичних колізій, яке є одночасно і правом (повноваженням), і процесуальним обов`язком суду при звичайному (безвідносно до виду правовідносин) правозастосуванні. Мова про порядок вирішення ситуацій, у яких стикаються (конфліктують) інтереси платника податків і контролюючого органу, а норми податкового права, що регулюють такі правовідносини, прямо чи внаслідок їх тлумачення, а також у своїй сукупності, не є однозначними та допускають множинне трактування їхніх прав та обов`язків, внаслідок якого можливе вирішення справи як на користь платника, так і проти нього.

Презумпція сформульована як принцип устатті 4 ПК України(пункт 4.1.4). Саме таким чином встановлено найвищий ступінь її імперативності. Крім того, презумпція також закріплена як спеціальна норма у пункті56.21 статті 56 ПК Українисаме для цього виду правовідносин, що означає безумовне її врахування при вирішенні спорів, що регулюються означеною статтею.

Сама юридична конструкція норми пункту56.21 статті 56 ПК Українидає підстави стверджувати, що презумпція застосовна не лише у ситуації прямої суперечності норм, але й у будь-якій іншій ситуації невизначеності в процесі правозастосування. Для її застосування необхідно і достатньо виявлення двох або більше альтернативних варіантів правомірної поведінки, обравши найвигідніший для себе з яких платник має почуватися захищеним від можливих негативних наслідків як з боку контролюючого органу, так і суду. Більше того, наведеною нормою охоплюються не лишеочікуванняплатника, запровадженням у податковому законодавстві цієї презумпції як принципу (основної засади) накладаєтьсявідповіднийтаким очікуваннямобов`язок вибору визначеного нею варіанту поведінки і контролюючим органом, і судом. При цьому тягар доведення хибності (відсутності правових підстав) обраного платником варіанту поведінки покладається законом на контролюючий орган.

Суд константує, що позивачем дійсно порушено строки направлення на реєстрацію до ЄРПН податкових накладних (поза межами 60-денного строку, який закінчився 30.09.2023), проте визначення суми штрафних санкцій за таке порушення відноситься до повноважень відповідача.

Відтак, суд доходить висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Доводи відповідача суд відхиляє, оскільки вони неконкретизовані, не містять зауважень щодо наданих позивачем пояснень та документів, та зводяться до цитування норм законодавства та вільного їх трактування.

Відповідно дост. 90 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частина 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

У той же час,ч. 1статті 77 Кодексу адміністративного судочинства Українипокладено обов`язок на позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги та заперечення.

З урахуванням наведеного, суд доходить висновку про обґрунтованість та доведеність позовних вимог позивача, виходячи з вимог вищенаведеного чинного законодавства України та обставин, встановлених в ході розгляду справи.

Згідно із частиною 5 статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно положень частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на те, що позовні вимоги були задоволені в повному обсязі, судовий збір, сплачений позивачем за подачу адміністративного позову до суду, в розмірі 1211,20 грн підлягає стягненню з відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань.

Керуючись ст. 139, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Яхт-Клуб "Прибій" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.06.2024 № 0409620406 в частині застосування штрафу у сумі 15418 (п`ятнадцять тисяч чотириста вісімнадцять) грн 91 копійка, за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних № 4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,19,21,23, дата складання лютий - березень 2022 року.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Яхт-Клуб "Прибій" (49000 м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, буд. 2, код ЄДРПОУ 33770816) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, місто Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А, код ЄДРПОУ 44118658) судовий збір у розмірі 1211,20 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.І. Ремез

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено20.12.2024
Номер документу123862626
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —160/25759/24

Рішення від 18.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

Ухвала від 01.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

Ухвала від 26.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ремез Катерина Ігорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні