Рішення
від 17.11.2010 по справі 60/270-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІ ВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. ка нцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" листопада 2010 р. Спр ава № 60/270-10

вх. № 8427/1-60

Суддя господарського суд у

при секретарі судового за сідання

за участю представників ст орін:

прокурора - не з`явився

позивача - не з`явився

3-й особи - не з`явився

1-го відповідача - не з`явився

2-го відповідача - Матляки О.М. за довіреністю № 21 від 17 ч ервня 2009 року

розглянувши справу за поз овом Прокурора Красногра дського району Харківської о бласті м. Красноград в інте ресах держави. в особі Крас ноградської районної держав ної адміністрації Харківськ ої області, м. Красноград 3-я ос оба , яка не заявляє самостійн их вимог на предмет спору на с тороні позивача - Головне Упр авління Держкомзему у Харків ській області, м. Харків

до 1. Петрівської сільськ ої ради Красноградського рай ону Харківської області, с. Пе трівка

2. Сільськогосподарськог о товариства з обмеженою від повідальністю "Мрія", с. Петрів ка

про визнання недійсними до говорів

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Красноградс ького району Харківської обл асті звернувся до господарсь кого суду Харківської област і з позовом в інтересах держа ви в особі Красноградської р айонної державної адміністр ації Харківської області до відповідачів - Петрівської с ільської ради Красноградськ ого району Харківської облас ті (1-ий відповідач) та Сільськ огосподарського товариства з обмеженою відповідальніст ю "Мрія" (2-ий відповідач) про виз нання недійсними договорів п ро оренду землі №№1-4 від 04.01.2010р., з а якими 1-им відповідачем пере дано в оренду державні землі .

В обгрунтування позовних в имог прокурор посилається на те, що за спірними договорами 1-им відповідачем були переда ні 2-ому відповідачу в оренду з емельні ділянки, які знаходя ться за межами населеного пу нкту та відносяться до земел ь запасу, резерву і не витребу ваних земельних паїв, а також без обов`язкового проведенн я земельних торгів, що є поруш енням ст.ст. 124, 134 Земельного код ексу України та п. 12 Перехідни х положень Земельного кодекс у України та підставою для ви знання недійсними цих догово рів згідно ст.ст. 203, 215 Цивільног о кодексу України та ст. 207 Госп одарського кодексу України.

Ухвалою господарського су ду Харківської області від 24 в ересня 2010 року було прийнято п озовну заяву до розгляду, пор ушено провадження у справі, п ризначено її розгляд на 01 лис топада 2010 року о 11:40 годині та за лучено до участі у справі в як ості третьої особи, яка не зая вляє самостійних вимог на пр едмет спору на стороні позив ача - Головне Управління Держ комзему у Харківській област і (61022, м-н Свободи,5, Держпром, 3 під ' їзд, 3 поверх).

Ухвалою господарського су ду Харківської області від 01 л истопада 2010 року розгляд спра ви було відкладено на 17 листоп ада 2010 року о 11:20.

Прокурор у судове засіданн я не з`явився, про час та місце слухання справи був повідом лений належним чином, що підт верджується підписом прокур ора у повідомленні про дату н аступного судового засіданн я.

Представник позивача у суд ове засідання не з`явився, про час та місце слухання справи був повідомлений належним ч ином, що підтверджується пов ідомленням про вручення пошт ового відправлення №6102207420459.

До господарського суду 05 ли стопада 2010 року надійшов лист позивача (вх. №4167), відповідно д о якого позивач підтримує в п овному обсязі позовні вимоги прокурора та просить суд роз глянути справу без участі пр едставника позивача у зв`язк у з неможливістю його явки.

Суд, розглянувши дане клопо тання, визнав його таким, що не суперечить вимогам чинного законодавства, інтересам сто рін та задовольнив його.

Представник третьої особи у судове засідання не з`явивс я, письмових пояснень стосов но заявленого позову суду не представив, про причини неяв ки суд не повідомив, про час та місце слухання справи був по відомлений належним чином, щ о підтверджується повідомле нням про вручення поштового відправлення.

Представник 1-го відповідач а у судове засідання не з`явив ся, витребувані судом докуме нти не представив, про причин и неявки суд не повідомив.

Представник 2-го відповідач а у судовому засіданні проти позову заперечує з підстав, в икладених у відзиві на позов ну заяву (вх. №4093 від 02.11.2010 р.), а саме посилається на правомірніст ь укладання договорів оренди №№1-4 від 04.01.2010р. на підставі ст.ст . 122, 124, 125 Земельного кодексу Укра їни та зазначає, що позивачем не надано доказів необхідно сті проведення земельних тор гів. До відзиву 2-й відповідач надав копію статуту 2-го відпо відача, копію свідоцтва про д ержавну реєстрацію 2-го відпо відача, копію довідки з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб - під приємців на 2-го відповідача, к опію довідки з Єдиного держа вного реєстру підприємств та організацій України на 2-го ві дповідача, копію протоколу з борів учасників від 15.04.2009р., коп ію довідки про розрахункові рахунки в установах банку та копію довіреності №21 від 17.06.2009р .

Суд наданий відзив з додатк ами долучає до матеріалів сп рави.

Беручи до уваги, що відповід но до статті 33 Господарського процесуального кодексу Укра їни обов' язок доказування і подання доказів покладено н а сторони, суд згідно за статт ею 75 Господарського процесуа льного кодексу України розгл ядає справу за наявними мате ріалами.

Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення 2-го відповідача, перевіривши на явні у справі матеріали на пр едмет їх юридичної оцінки, до слідивши докази у їх сукупно сті, судом встановлено насту пне.

Перевіркою, проведеною Хар ківською міжрайонною природ оохоронною прокуратурою, вст ановлено, що 04.01.2010 р. між 2-м та 1-м в ідповідачем було укладено до говори оренди земельної діля нки сільськогосподарського призначення №№1-3 та 04 січня 2010 р оку між 2-м та 1-м відповідачем б уло укладено договір №4 земел ьної ділянки сільськогоспод арського призначення.

Договори №№ 1, 2, 3 зареєстрова ні у книзі реєстрації догово рів Петрівської сільської ра ди за №1, 2, 3 відповідно 04 січня 2010 року. Договір №4 зареєстрован о у книзі записів реєстрації договір Петрівської сільськ ої ради 23 липня 2009 року.

Згідно п.1.1. Договорів Орендо давець (1-й відповідач) надає, а Орендар (2-й відповідач) прийм ає в строкове платне користу вання земельну ділянку сільс ькогосподарського призначе ння, яка знаходиться на терит орії Петрівської сільської р ади, Красноградського району Харківської області.

Пунктом 2.1. Договору №1 від 04.01.20 10р. передбачено, що в оренду пе редається земельна ділянка з агальною площею 158,9359 га (землі з апасу і резерва). Пунктом 2.1. Дог овору №2 від 04.01.2010р. передбачено , що в оренду передається земе льна ділянка загальною площе ю 86,40 га (землі запасу пасовище) . Пунктом 2.1. Договору №3 передба чено, що від 04.01.2010р. в оренду пер едається земельна ділянка за гальною площею 65,1456 (не витребу вані та не переоформлені зем ельні частки (паї). Пунктом 2.1. Д оговору №4 від 04.01.2010р. передбаче но, що в оренду передається з емельна ділянка загальною пл ощею 10 га (землі запасу сіножа ті).

Згідно п.3.1. Договорів №1, 2, 3 цей договір укладено сторонами терміном до одного року. Пунк том 3.1. Договору №4 цей договір у кладено сторонами терміном н а 11 місяців.

Відповідно до п.6.1. Договорів передача земельної ділянки в оренду здійснюється без ро зроблення проекту її відведе ння.

15 червня 2010 року Красноградс ьким районним судом Харківсь кої області було прийнято по станову по справі №3-740/2010р. за ро зглядом матеріалу, який наді йшов з прокуратури Красногра дського району в Харківській області щодо притягнення до адміністративної відповіда льності, якою визнано ОСОБА _1 (голову Петрівської сільс ької ради) винним у скоєнні ад міністративного правопоруш ення, передбаченого п. "а" ч.1 ст. 5 Закону України "Про боротьбу з корупцією" та накладено на н ього адміністративне стягне ння у вигляді штрафу в дохід д ержави у розмірі 255 грн.

У вищезазначеній постанов і Красноградським районним с удом Харківської області вст ановлено, зокрема, що ОСОБА _1 в порушення вимог ч.2 ст. 124 Зе мельного кодексу України 04 сі чня 2010 року уклав договори №№1,2 ,3,4 з СТОВ "Мрія" на оренду земел ьних ділянок сільськогоспод арського призначення, які зн аходяться за межами населено го пункту та відносяться до з емель запасу та резерву та не витребуваних та не переофор млених земельних часток паїв та без проведення передбаче них законом торгів. ОСОБА_1 визнав свою вину в скоєнні ад міністративного правопоруш ення.

Відповідачами не надано до казів оскарження даної поста нови, а тому суд приходить до в исновку, що станом на момент р озгляду справи ця постанова є чинною, а факти, встановлені судом в даній постанові, мают ь преюдиціальне значення.

Надаючи правову кваліфіка цію викладеним обставинам з урахуванням фактичних та пра вових підстав позовних вимог суд виходить з наступного.

У ч.1 п.п."в" п. 18 постанови Плену му Верховного суду України "П ро практику застосування суд ами земельного законодавств а при розгляді цивільних спр ав" від 16.04.2004 року № 7, вказується, що "відповідно до ст.125 Земельн ого кодексу України, право ко ристування земельною ділянк ою виникає після одержання ї ї власником або землекорист увачем документа, що посвідч ує право власності чи право п остійного користування або укладення договорів оренди, їх державної реєстрації та в становлення меж земельної ді лянки в натурі (на місцевості )."

Земельна ділянка є державн ою власністю і перебуває у ро зпорядженні держави відпові дно до п. 12 Перехідних положен ь Земельного кодексу України (до розмежування земель держ авної та комунальної власнос ті повноваження щодо розпоря дження землями (крім земель, п ереданих у приватну власніст ь, та земель, зазначених в абза ці третьому цього пункту) в ме жах населених пунктів здійсн юють відповідні сільські, се лищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповід ні органи виконавчої влади).

Відповідно ст. 25 Закону Укра їни “Про місцеве самоврядува ння в Україні” сільські, сели щні, міські ради правомочні р озглядати і вирішувати питан ня, віднесені Конституцією У країни, цим та іншими законам и до їх відання.

Відповідно до пункту 34 стат ті 26 Закону України "Про місце ве самоврядування в Україні" питання регулювання земельн их відносин (у тому числі нада ння земельної ділянки в орен ду) вирішується на пленарном у засіданні ради - сесії.

У відповідності до ст. 215 Циві льного кодексу України підст авою недійсності правочину ( його частини) є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, як і встановлені частинами перш ою - третьою, п'ятою та шостою с татті 203 цього Кодексу, якими, з окрема, передбачено, що: зміст правочину не може суперечит и цьому Кодексу, іншим актам ц ивільного законодавства, а т акож моральним засадам суспі льства; особа, яка вчиняє прав очин, повинна мати необхідни й обсяг цивільної дієздатнос ті; волевиявлення учасника п равочину має бути вільним і в ідповідати його внутрішній в олі; правочин має бути спрямо ваний на реальне настання пр авових наслідків, що обумовл ені ним.

Загалом, угода може бути виз нана недійсною лише на підст аві та з наслідками, передбач еними законом. В кожній справ і про визнання угоди недійсн ою необхідно встановити ті о бставини, з якими закон пов'яз ує визнання угоди недійсною, та настання визначених юрид ичних наслідків. Вирішуючи с пір про визнання угоди недій сною, суд повинен встановити наявність тих обставин, з яки ми закон пов' язує визнання угод недійсними та настання відповідних наслідків: відпо відність змісту угоди вимога м закону, додержання встанов леної форми угоди, правоздат ність сторін за угодою, у чому конкретно полягає неправомі рність дій сторони та інші об ставини, що мають значення дл я правильного вирішення спор у (аналогічна позиція виклад ена в постанові Пленуму Верх овного Суду України №3 від 28.04.1978 р. "Про судову практику в справ ах про визнання угод недійсн ими").

Згідно з ч. 1 ст. 207 Господарськ ого кодексу України господар ське зобов'язання, що не відпо відає вимогам закону може бу ти на вимогу однієї із сторін , або відповідного органу дер жавної влади визнано судом н едійсним.

Тобто, викладені вище обста вини відповідно п.1 ст. 203, ст. 215 ЦК України, ст. 207 ГК України означ ають недійсність відповідно го правочину - договорів ор енди земельної ділянки сільс ькогосподарського призначе ння №№1,2,3 від 04.01.2010р. та договору № 4 земельної ділянки сільсько господарського призначення від 04.01.2010р. як таких, що не відпов ідають вимогам Закону.

Приходячи до такого виснов ку суд враховує також наступ не.

При укладенні 1-м відповідач ем з 2-м відповідачем договорі в оренди без його державної р еєстрації, за відсутності на лежним чином виготовленої та погодженої землевпорядної д окументації порушено встано влений Земельним кодексом Ук раїни та Законом України “Пр о оренду землі” порядок нада ння в користування на умовах оренди земельної ділянки.

Відповідно до змісту части ни 3 статті 2 та частини 1 статті 3 Земельного кодексу України , на правовідносини щодо спір ної земельної ділянки поширю ється дія Земельного кодексу України, тобто вимоги щодо ро зробки документації із земле устрою та реєстрації договор у оренди, встановлені стаття ми 123-126 Земельного кодексу Укра їни.

Статтею 3 Земельного кодекс у України закріплено, що земе льні відносини регулюються К онституцією України, цим Код ексом, а також прийнятими від повідно до них нормативно-пр авовими актами.

Відповідно до ст.14 Конститу ції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охо роною держави.

Статтею 373 Цивільного кодек су України передбачено, що зе мля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гар антується Конституцією Укр аїни. Право власності на земл ю (земельну ділянку) набуває ться і здійснюється відпові дно до закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Консти туції України земля, її надра , атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, що зна ходяться на території Україн и, природні ресурси її контин ентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об' єктами права власності Українського народу. Від іме ні Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи мі сцевого самоврядування в меж ах, визначених Конституцією України.

Відповідно до ст.ст. 142-145 Конст итуції України до матеріальн ої основи органів місцевого самоврядування, крім інших о б`єктів, належить земля, управ ління якою здійснюють терито ріальні громади через органи самоврядування в межах їх по вноважень шляхом прийняття р ішень.

Главою 15 Земельного кодексу України визначено два види користування землею - право п остійного користування земе льною ділянкою, право оренди земельної ділянки.

Відповідно до ч.1 ст. 93 Земель ного кодексу України право о ренди земельної ділянки - це з асноване на договорі строко ве платне володіння і кори стування земельною ділянко ю, необхідною орендареві для провадження підприємницьк ої та іншої діяльності.

Порядок надання у постійне користування земельних ді лянок юридичним особам та по рядок передачі земельних ді лянок в оренду визначені ст .ст. 123, 124 Земельного кодексу Ук раїни та ст. 16 Закону України " Про оренду землі".

Згідно приписів ст.116 Земель ного кодексу України громадя ни та юридичні особи набуваю ть права власності та прав а користування земельними д ілянками із земель державно ї або комунальної власності за рішенням органів виконав чої влади або органів місце вого самоврядування та держа вних органів приватизації що до земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, які підл ягають приватизації, в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

У відповідності по п. 12 Перех ідних положень Земельного ко дексу України до розмежуван ня земель державної і комуна льної власності повноваженн я щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, кр ім земель, переданих у приват ну власність, здійснюють від повідні сільські, селищні, мі ські ради, а за межами населен их пунктів - відповідні орган и виконавчої влади.

Відповідно ч.2 ст. 84 Земельног о кодексу України право держ авної власності на землю наб увається і реалізується держ авою в особі Кабінету Мініст рів України, Ради міністрів А втономної Республіки Крим, о бласних, Київської та Севаст опольської міських, районних державних адміністрацій, де ржавних органів приватизаці ї відповідно до закону.

Згідно ст. 17 Земельного коде ксу України, п.2 ч.1 ст. 21 Закону Ук раїни “Про місцеві державні адміністрації” до повноваже нь місцевої державної адміні страції належить розпорядже ння землями державної власно сті відповідно до закону.

Як вбачається з Постанови К расноградського районного с уду Харківської області від 15 червня 2010 року по справі №3-740/2010р . судом встановлено про надан ня головою Петрівської сільс ької ради в оренду земельних ділянок, що знаходяться за ме жами населеного пункту Петрі вської сільської ради, а отже 1-й відповідач не мав права ро зпоряджатися землями, переда ними 2-ому відповідачу в оренд у.

Статтями 123, 124 Земельного код ексу України, ст. 20 Закону Укра їни "Про землеустрій", постано вою Кабінету Міністрів Украї ни № 677 від 26.05.2004р. передбачено по рядок укладення договорів ор енди, відповідно до якого при наданні земельних ділянок у оренду повинна розроблятись землевпорядна документація (проект відведення чи техніч на документація). Після вигот овлення землевпорядна докум ентація, погоджена в установ леному порядку відповідними органами державного контрол ю, подається на розгляд відпо відного органу місцевого сам оврядування чи державної вик онавчої влади, до повноважен ь якого належить надання у ко ристування земельної ділянк и. За наслідками розгляду зем левпорядної документації ор ган місцевого самоврядуванн я приймає рішення про наданн я земельної ділянки в оренду .

Відповідно до вимог ст. 125 Зем ельного кодексу України та с т. 18 Закону України "Про оренду землі" договір оренди підляг ає державній реєстрації.

Згідно ст. 18 Закону України “ Про оренду землі” договір ор енди землі набирає чинності після його державної реєстра ції. Статтею 20 цього ж закону з азначено, що договір оренди з емлі підлягає державній реєс трації.

В пункті 1 Указу Президента України “Про заходи щодо ств орення єдиної системи держав ної реєстрації земельних діл янок, нерухомого майна та пра в на них у складі державного з емельного кадастру” від 17.02.2003р . № 134/203 із змінами, внесеними згі дно Указу Президента України № 1039/203 від 15.09.2003р. зазначено про не обхідність покласти на Держа вний комітет України по земе льних ресурсах функції з дер жавної реєстрації земельних ділянок, нерухомого майна та прав на них у складі державно го земельного кадастру.

Як вбачається з матеріалів справи спірні договори всуп ереч положенням п.1 Указу През идента України “Про заходи щ одо створення єдиної системи державної реєстрації земель них ділянок, нерухомого майн а та прав на них у складі держа вного земельного кадастру” в ід 17.02.2003р. № 134/203 із змінами, внесен ими згідно Указу Президента України № 1039/203 від 15.09.2003р. були зар еєстровані 1-м відповідачем у книзі реєстрації договорів, що є порушенням встановлено го порядку державної реєстра ції договір оренди земельних ділянок. Договір №4 земельно ї ділянки сільськогосподарс ького призначення від 04 січня 2010 року взагалі зареєстрован о 23 липня 2009 року, тобто за п`ять місяців до укладення договор у. Доказів внесення змін до до говору в частині зазначення дати державної реєстрації ві дповідачами не надано.

Крім того, слід зазначити, щ о згідно зі статтею 15 Закону У країни "Про оренду землі" неві д'ємною частиною договору ор енди землі є план або схема зе мельної ділянки, її кадастро вий план, акт визначення меж з емельної ділянки в натурі (на місцевості), проект відведен ня тощо.

Також суд зазначає, що відпо відно до ч. 1 статті 124 Земельног о кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здій снюється на підставі рішення відповідного органу виконав чої влади або органу місцево го самоврядування шляхом укл адення договору оренди земел ьної ділянки.

Суд зазначає, що передача в оренду земельних ділянок зд ійснюється на підставі рішен ь відповідних органів викона вчої влади або органів місце вого самоврядування, натоміс ть відповідачами не надано д оказів прийняття 1-м відповід ачем відповідних рішень щодо надання в оренду земельних д ілянок.

Згідно ч.2 та ч.3 статті 124 Земел ьного кодексу України, перед ача в оренду земельних ділян ок, що перебувають у державні й або комунальній власності, здійснюється за результатам и проведення земельних торгі в, крім випадків, встановлени х частинами другою, третьою с татті 134 цього Кодексу. Переда ча в оренду земельних діляно к, що перебувають у державній або комунальній власності, г ромадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою , третьою статті 134 цього Коде ксу, здійснюється в порядку, в становленому статтею 123 цього Кодексу.

Відповідно до п.1 ч.2 ст. 134 Земе льного кодексу України не пі длягають продажу на конкурен тних засадах (земельних торг ах) земельні ділянки державн ої чи комунальної власності або права на них у разі, зокре ма, розташування на земельни х ділянках об'єктів нерухомо го майна (будівель, споруд), щ о перебувають у власності ф ізичних або юридичних осіб.

Як вбачається з матеріалів справи 2-ому відповідачу було надано в оренду за вказаними договорами земельні ділянки без проведення земельних то ргів та відповідачами не над ано доказів наявності обстав ин, що виключають необхідніс ть проведення торгів.

В силу ст. 33 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на які вона посилається як на підставу с воїх вимог і заперечень.

Згідно ст. 43 Господарського процесуального кодексу Укра їни, господарський суд оціню є докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуєтьс я на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у процесі всіх обставин спра ви в їх сукупності, керуючись законом.

Відповідно до вимог ст. 32 Гос подарського процесуального кодексу України: доказами у с праві є будь-які фактичні дан і, на підставі яких господарс ький суд у визначеному закон ом порядку встановлює наявні сть чи відсутність обстави н, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають зна чення для правильного виріше ння господарського спору.

При таких обставинах, вимог и прокурора обґрунтовані, во ни підтверджуються доданими до матеріалів справи доказа ми, не спростовані відповіда чами, та суд вважає їх такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 49 Госп одарського процесуального к одексу України державне мито у розмірі, передбаченому ста ттею 3 Декрету Кабінету Мініс трів України “Про державне м ито”, що становить 340 грн., та зг ідно зі статтею 44 Господарськ ого процесуального кодексу У країни, Постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2005 р. № 1258 судові витрати на інформац ійно-технічне забезпечення с удового процесу у сумі 236,00 грив ень слід покласти на відпові дачів в рівних частках.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 6, 8, 14, 19, 124, 129, 142-145 Кон ституції України, ст.ст. 3, 17, 84, 93, 116 , 123, 124, 125, 134 Земельного кодексу Укр аїни, п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 15, 16 Закону України “Про о ренду землі”, ст. 21, 25 Закону Укр аїни "Про місцеві державні ад міністрації", ст. 20 Закону Укра їни "Про землеустрій", ст.ст. 203, 21 5, 373 Цивільного кодексу Україн и, ст. 207 Господарського кодекс у України, статтею 3 Декрету Ка бінету Міністрів України "Пр о державне мито", Постановою К абінету Міністрів України ві д 21.12.2005 р. № 1258, ст.ст. 1, 4, 12, 22, 32, 33, 35, 38, 43, 44, 49, 75, с т.ст. 82-85, 115 Господарського проце суального кодексу України, с уд,-

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити по вністю.

Визнати недійсним договір оренди землі № 1 від 04 січня 2010 р оку, укладений між Петрівськ ою сільською радою Красногра дського району Харківської о бласті (63340, Харківська область , Красноградський район, с. Пет рівка, вул. Калініна, ідентифі каційний код 04399950) та Сільськог осподарським товариством з о бмеженою відповідальністю "М рія" (63340, Харківська область, Кр асноградський район, с. Петрі вка, ідентифікаційний код 30378024 ).

Визнати недійсним договір оренди землі № 2 від 04 січня 2010 р оку, укладений між Петрівськ ою сільською радою Красногра дського району Харківської о бласті (63340, Харківська область , Красноградський район, с. Пет рівка, вул. Калініна, ідентифі каційний код 04399950) та Сільськог осподарським товариством з о бмеженою відповідальністю "М рія" (63340, Харківська область, Кр асноградський район, с. Петрі вка, ідентифікаційний код 30378024 ).

Визнати недійсним договір оренди землі № 3 від 04 січня 2010 р оку, укладений між Петрівськ ою сільською радою Красногра дського району Харківської о бласті (63340, Харківська область , Красноградський район, с. Пет рівка, вул. Калініна, ідентифі каційний код 04399950) та Сільськог осподарським товариством з о бмеженою відповідальністю "М рія" (63340, Харківська область, Кр асноградський район, с. Петрі вка, ідентифікаційний код 30378024 ).

Визнати недійсним договір оренди землі № 4 від 04 січня 2010 р оку, укладений між Петрівськ ою сільською радою Красногра дського району Харківської о бласті (63340, Харківська область , Красноградський район, с. Пет рівка, вул. Калініна, ідентифі каційний код 04399950) та Сільськог осподарським товариством з о бмеженою відповідальністю "М рія" (63340, Харківська область, Кр асноградський район, с. Петрі вка, ідентифікаційний код 30378024 ).

Стягнути з Петрівської сел ищної ради Красноградського району Харківської області (63340, Харківська область, Красно градський район, с. Петрівка, в ул. Калініна, УДКУ в Красногра дському районі, код банку отр имувача 130520, р/р №33219812700311, код одерж увача 24134389, МФО 851011 в ГУДКУ в Харкі вській області, ідентифікаці йний код 04399950) на користь держав ного бюджету України (відділ ення державного казначейств а м. Харкова, код ЄДРПОУ 24134490, рах унок 31110095700002 в Управління держав ного казначейства у Харківсь кий області, МФО 851011, код бюджет ної класифікації 22090200, символ з вітності 095) - 170 грн. державного м ита.

Видати наказ після набранн я рішенням законної сили.

Стягнути з Петрівської сел ищної ради Красноградського району Харківської області (63340, Харківська область, Красно градський район, с. Петрівка, в ул. Калініна, УДКУ в Красногра дському районі, код банку отр имувача 130520, р/р №33219812700311, код одерж увача 24134389, МФО 851011 в ГУДКУ в Харкі вській області, ідентифікаці йний код 04399950) на користь держбю джету України (рахунок № 31219264700002, код бюджетної класифікації доходів бюджету (КБКД) 22050003, симв ол звітності 264, отримувач: УДК у м.Харкові ГУДКУ у Харківськ ій області, код ЄДРПОУ: 24134490, МФО банку: 851011, банк отримувача ГУД КУ у Харківській області) 118,00 г рн. витрат на інформаційно-те хнічне забезпечення судовог о процесу.

Видати наказ після набранн я рішенням законної сили.

Стягнути з Сільськогоспод арського товариства з обмеже ною відповідальністю "Мрія" (63 340, Харківська область, Красно градський район, с. Петрівка, р /р №260062212162319, МФО 331605, код платника 303782 ПОД "Райффайзен Банк Авал ь", м. Полтава, ідентифікаційни й код 30378024) на користь державног о бюджету України (відділенн я державного казначейства м. Харкова, код ЄДРПОУ 24134490, рахуно к 31110095700002 в Управління державног о казначейства у Харківський області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 22090200, символ звіт ності 095) - 170 грн. державного мита .

Видати наказ після набранн я рішенням законної сили.

Стягнути з Сільськогоспод арського товариства з обмеже ною відповідальністю "Мрія" (63 340, Харківська область, Красно градський район, с. Петрівка, р /р №260062212162319, МФО 331605, код платника 303782 ПОД "Райффайзен Банк Авал ь", м. Полтава, ідентифікаційни й код 30378024) на користь держбюдже ту України (рахунок № 31219264700002, код бюджетної класифікації дохо дів бюджету (КБКД) 22050003, символ з вітності 264, отримувач: УДК у м.Х аркові ГУДКУ у Харківській о бласті, код ЄДРПОУ: 24134490, МФО бан ку: 851011, банк отримувача ГУДКУ у Харківській області) 118,00 грн. в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

Видати наказ після набранн я рішенням законної сили.

Суддя

Повний текст рішення по с праві №60/270-10 підписано 19 листопа да 2010 року.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення17.11.2010
Оприлюднено24.11.2010
Номер документу12386340
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —60/270-10

Ухвала від 01.11.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Чистякова І.О.

Ухвала від 24.09.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Чистякова І.О.

Рішення від 17.11.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Чистякова І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні