Рішення
від 18.12.2024 по справі 420/21551/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/21551/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Попова В.Ф., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю ЦЕТЕХНО до Головного управління ДПС в Одеській області, Держаної податкової служби України про визнання дій протиправним та скасування рішення комісії,

встановив:

Позивач звернувся з позовною Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якій просить:

1. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головне управління ДПС в Одеській області код ЄДРПОУ 44069166 (будинок 5, вул. Семінарська, місто Одеса, Одеська обл., Україна, 65044) про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН:

- № 10890459/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 86 від 15.01.2024 на загальну суму 99800, 54 грн. в т.ч. ПДВ 16633,42 грн. ;

- № 10890456/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 74 від 12.01.2024, на загальну суму 147 880,71 грн., в т.ч. ПДВ 24 646,79 грн.;

- № 10890462/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкові накладної № 49 від 08.01.2024, на загальну суму 166 563,19 грн., в т.ч. ПДВ 27 760,53 грн. ;

- № 10890465/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 39 від 05.01.2024, на загальну суму 152 667,94 грн., в т.ч. ПДВ 25 444,66 грн. ;

- № 10890460/43058939 від 1.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 84 від 15.01.2024 на загальну суму 123116,54 грн. в т.ч. ПДВ 20 519,42 грн. ;

- № 10890464/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 47 від 07.01.2024 на загальну суму 120 588,55 грн. в т.ч. ПДВ 20 098,09 грн. ;

- № 10890463/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 42 від 06.01.2024 на загальну суму 152 346,1 грн. в т.ч. ПДВ 25391,02 грн. ;

- № 10890461/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 56 від 10.01.2024 на загальну суму 98303,38 грн. в т.ч. ПДВ 16 383,9 грн. ;

- № 10913673/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 52 від 09.01.2024 на загальну суму158172,95 грн. в т.ч. ПДВ 26 362,16 грн. ;

- № 10913669/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 83 від 14.01.2024 на загальну суму 80317,5 грн. в т.ч. ПДВ 13 386,25 грн. ;

- № 10913670/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 77 від 13.01.2024 на загальну суму 184 395,83 грн. в т.ч. ПДВ 30 732,64 грн. ;

- № 10913675/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 73 від 12.01.2024 на загальну суму 86675,78 грн. в т.ч. ПДВ 14 445,96 грн. ;

- № 10913671/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 80 від 14.01.2024 на загальну суму 148 474,14 грн. в т.ч. ПДВ 24745,69 грн. ;

- № 10913668/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 76 від12.01.2024 на загальну суму 81063,28 грн. в т.ч. ПДВ 13 510,55 грн. ;

- № 10913678/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 44 від 06.01.2024 на загальну суму 154 326,65 грн. в т.ч. ПДВ 25 721,11 грн. ;

- № 10913677/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 34 від 04.01.2024 на загальну суму 139 277,10 грн. в т.ч. ПДВ 23 212,85 грн. ;

- № 10913679/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 48 від 07.01.2024 на загальну суму 86 842,27 грн. в т.ч. ПДВ 14 473,71 грн. ;

- № 10913666/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 69 від 11.01.2024 на загальну суму 99823,49 грн. в т.ч. ПДВ 16 637,25 грн. ;

- № 10913667/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 72 від 11.01.2024 на загальну суму 141663,92 грн. в т.ч. ПДВ 23 610,65 грн. ;

- № 10913676/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 37 від 04.01.2024 на загальну суму 132 086,96 грн. в т.ч. ПДВ 22 014,49 грн.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю ЦЕТЕХНО код ЄДРПОУ 43058939 (вул. Новощепний ряд, буд. 15/17 м. Одеса, Одеська область, 65007) датою їх первинного подання:

- податкову накладну № 86 від 15.01.2024 на загальну суму 99800, 54 грн. в т.ч. ПДВ 16633,42 грн. ;

- податкову накладну № 74 від 12.01.2024, на загальну суму 147 880,71 грн., в т.ч. ПДВ 24 646,79 грн.;

- податкову накладну № 49 від 08.01.2024, на загальну суму 166 563,19 грн., в т.ч. ПДВ 27 760,53 грн.;

- податкову накладну № 39 від 05.01.2024, на загальну суму 152 667,94 грн., в т.ч. ПДВ 25 444,66 грн. ;

- податкову накладну № 84 від 15.01.2024 на загальну суму 123116,54 грн. в т.ч. ПДВ 20 519,42 грн. ;

- податкову накладну № 47 від 07.01.2024 на загальну суму 120 588,55 грн. в т.ч. ПДВ 20 098,09 грн. ;

- податкову накладну № 42 від 06.01.2024 на загальну суму 152 346,1 грн. в т.ч. ПДВ 25391,02 грн. ;

- податкову накладну № 56 від 10.01.2024 на загальну суму 98303,38 грн. в т.ч. ПДВ 16 383,9 грн. ;

- податкову накладну № 52 від 09.01.2024 на загальну суму 158172,95 грн. в т.ч. ПДВ 26 362,16 грн. ;

- податкову накладну № 83 від 14.01.2024 на загальну суму 80317,5 грн. в т.ч. ПДВ 13 386,25 грн. ;

- податкову накладну № 77 від 13.01.2024 на загальну суму 184 395,83 грн. в т.ч. ПДВ 30 732,64 грн. ;

- податкову накладну № 73 від 12.01.2024 на загальну суму 86675,78 грн. в т.ч. ПДВ 14 445,96 грн. ;

- податкову накладну №80 від 14.01.2024 на загальну суму 148 474,14 грн. в т.ч. ПДВ 24745,69 грн. ;

- податкову накладну № 76 від12.01.2024 на загальну суму 81063,28 грн. в т.ч. ПДВ 13 510,55 грн. ;

- податкову накладну № 44 від 06.01.2024 на загальну суму 154 326,65 грн. в т.ч. ПДВ 25 721,11 грн. ;

- податкову накладну № 34 від 04.01.2024 на загальну суму 139 277,10 грн. в т.ч. ПДВ 23 212,85 грн. ;

- податкову накладну № 48 від 07.01.2024 на загальну суму 86 842,27 грн. в т.ч. ПДВ 14 473,71 грн. ;

- податкову накладну № 69 від 11.01.2024 на загальну суму 99823,49 грн. в т.ч. ПДВ 16 637,25 грн. ;

- податкову накладну № 72 від 11.01.2024 на загальну суму 141663,92 грн. в т.ч. ПДВ 23 610,65 грн. ;

- податкову накладну № 37 від 04.01.2024 на загальну суму 132 086,96 грн. в т.ч. ПДВ 22 014,49 грн.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що в межах здійснення своєї господарської діяльності ТОВ «ЦЕТЕХНО» з ТОВ «ЛЕНД ГРАНД» укладено договір № 230801-ЛГЦ від 01.08.2024 щодо постачання товарів. Операції з продажу товарів ТОВ «ЦЕТЕХНО» належним чином відображені у бухгалтерському та податковому обліках, що підтверджено оборотно-сальдовою відомістю за рахунком №361 «Розрахунок з покупцем ТОВ «ЛЕНД ГРАНД», податковою декларацією з податку на додану вартість за січень 2024, оборотно-сальдової відомості та декларацій ПДВ за січень. На виконання вказаного договору була поставлена продукція та за наслідками цих операцій складені податкові накладні у кількості 20 штук, які направлені на реєстрацію. Реєстрація була зупинена з підстав відповідності п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а в подальшому відмовлено у реєстрації у зв`язку з ненаданням/частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів. Всі податкові накладні були видані на підставі первинних документів. Податковому органу на їх вимогу були надані документи, що підтверджували зазначене, а тому рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню. Просять задовольнити позовні вимоги.

Від відповідачів надійшов відзив на позовну заяву відповідно до якого позовні вимоги не визнали та зазначили, що відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, реєстрація податкових накладних в ЄРПН була зупинена, оскільки позивач відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Обсяг постачання товару/ послуги 00502, 4202, 7007, 7020, 8210, 8214, 8539, 8544, 9018, 9019, 9113, 9620, 8504, 8507, 8536, 8523, 95.12, 6506, 8508, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=.7051%, "Рпоточ"=0. Позивачем на вимогу податкового органу були надані документи які не усунули виявлені розбіжності. Позивачем надані банківські виписки, що ймовірно складені з порушеннями чинного законодавства, так як у зазначеному документі відсутні обов`язкові реквізити, а саме підпис надавача платіжних послуг та підпис особи, що здійснювала платіжну операцію в порушення пунктів 41 та 42 Постанови Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку в банках України». Відсутня таблиця даних платника податку на додану вартість з кодами УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 00502, 4202, 7007, 7020, 8210, 8214, 8539, 8544, 9018, 9019, 9113, 9620, 8504, 8507, 8536, 8523, 95.12, 6506, 8508, що відповідають проведеним операціям на які складені вищевказані податкові накладні. Отже, відомості щодо кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг є непідтвердженими. Не надано документів підтверджуючих наявність виконання господарської діяльності трудовими ресурсами (штатний розпис). Не надано товарно-транспортних накладних, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, транспортування продукції, навантаження, розвантаження, складських документів, інвойсів, для підтвердження реальності господарської операції. Просять відмовити у задоволенні позовних вимог.

Позивач надав відповідь на відзив в якому зазначив, що ні в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних, ні в рішеннях про відмову у реєстрації спірних податкових накладних, не міститься інформація про те, що підставою для прийняття оскаржуваних рішень є ненадання позивачем зазначених у відзиві документів. Оскаржувані рішення комісії контролюючого органу містять лише загальне твердження про ненадання документів, без конкретизації (підкреслення) переліку документів, які, на думку відповідача не надані. посилання відповідача на вказані в оскаржуваних рішеннях підстави, в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкової накладної, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність таких рішень.

Судом встановлені такі обставини по справі.

ТОВ «ЦЕТЕХНО» є суб`єктом господарювання і основним видом діяльності є 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткуванням, деталями до нього (основний), та інші види діяльності.

З метою здійснення господарської діяльності з ТОВ «ЛЕНД ГРАНД» укладено договір № 230801-ЛГЦ від 01.08.2024, за умовами якого на систематичній основі ТОВ «ЦЕТЕХНО» (Постачальник) зобов`язувався передавати у власність Покупця ТОВ «ЛЕНД ГРАНД» товари партіями, а Покупець в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов`язувався приймати та оплатити Товар.

Пунктом 1.4. Договору було узгоджено, що Покупець отримує Товар на умовах самовивозу зі складу ТОВ «ЦЕТЕХНО» за адресою: м. Одеса, вулиця Агрономічна, будинок 205/3.

На виконання зобов`язань по договору поставки №230801-ЛГЦ від 01.08.2023 року, за правилом першої події, відповідно до приписів п.п. «б» пункту 187.1 ст. 187 ПКУ на підставі видаткових накладних, які підтверджують та фіксують факт відвантаження та передачу Товарів від Позивача до Покупця на умовах самовивозу Покупцем зі складу ТОВ «ЦЕТЕХНО» за адресою: м. Одеса, вулиця Агрономічна, будинок 205/3 були здійсненні поставки товару та видані податкові накладні, а саме:

- податкова накладна № 86 від 15.01.2024 на загальну суму 99 800, 54 грн. в т.ч. ПДВ16 633,42 грн. Товари поставлено за адресою визначеною в договорі на підставі видаткової накладної №85 від 15.01.2024. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 74 від 12.01.2024 на загальну суму 147 880,71 грн., в т.ч. ПДВ 24 646,79 грн. Товари поставлено (передано) за адресою визначеною в договорі на підставі видаткової накладної № 71 від 12.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 49 від 08.01.2024 на загальну суму 166 563,19 грн., в т.ч. ПДВ 27 760,53 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 51 від 08.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 39 від 05.01.2024 на загальну суму 152 667,94 грн., в т.ч. ПДВ 25 444,66 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 33 від 05.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 84 від 15.01.2024 на загальну суму 123 116,54 грн. в т.ч. ПДВ 20 519,42 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної №86 від 05.01.2024року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 47 від 07.01.2024 на загальну суму 120 588,55 грн. в т.ч. ПДВ 20 098,09 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 46 від 07.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №42 від 06.01.2024 на загальну суму 152 346,1 грн. в т.ч. ПДВ 25391,02 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 43 від 06.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 56 від 10.01.2024 на загальну суму 98 303,38 грн. в т.ч. ПДВ 16 383,9 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 57 від 10.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №52 від 09.01.2024 на загальну суму 158 172,95 грн. в т.ч. ПДВ 26 362,16 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 54 від 09.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 83 від 14.01.2024 на загальну суму 80317,5 грн. в т.ч. ПДВ 13 386,25 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 80 від 14.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №77 від 13.01.2024 на загальну суму 184 395,83 грн. в т.ч. ПДВ 30 732,64 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 77 від 13.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 73 від 12.01.2024 на загальну суму 86 675,78 грн. в т.ч. ПДВ 14 445,96 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 74 від 12.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №80 від 14.01.2024 на загальну суму 148 474,14 грн. в т.ч. ПДВ 24 745,69 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 81 від 14.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03,2024.

- податкова накладна №76 від 12.01.2024 на загальну суму 81 063,28 грн. в т.ч. ПДВ 13 510,55 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 73 від 12.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №44 від 06.01.2023 на загальну суму 154 326,65 грн. в т.ч. ПДВ 25 721,11 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 42 від 06.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна №34 від 04.01.2024 на загальну суму 139 277,10 грн. в т.ч. ПДВ 23 212,85 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 31 від 04.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 48 від 07.01.2024 на загальну суму 86 842,27 грн. в т.ч. ПДВ 14 473,71 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 47 від 07.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 69 від 11.01.2024 на загальну суму 99 823,49 грн. в т.ч. ПДВ 16 637,25 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 70 від 11.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 72 від 11.01.2024 на загальну суму 141 663,92 грн. в т.ч. ПДВ 23 610,65 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 69 від 11.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

- податкова накладна № 37 від 04.01.2024 на загальну суму 132 086,96 грн. в т.ч. ПДВ 22 014,49 грн. Товари поставлено на підставі видаткової накладної № 69 від 11.01.2024 року. Оплата: платіжна інструкція № 4403 від 04.03.2024.

Всі вищезазначені податкові накладні були направлені на реєстрацію до ЄРПН.

За отриманою квитанцією № 1 з Єдиного вікна приймання звітності Державної податкової служби України Позивачу було повідомлено, що «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/ послуги 00502, 4202, 7007, 7020, 8210, 8214, 8539, 8544, 9018, 9019, 9113, 9620, 8504, 8507, 8536, 8523, 95.12, 6506, 8508, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=.7051%, "Рпоточ"=0. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Позивач направив повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо кожної податкової накладної, реєстрацію яких зупинено в тому числі первинні документи, відповідно до яких операції з продажу товарів належним чином відображені у бухгалтерському та податковому обліках, що підтверджено оборотно-сальдовою відомістю за рахунком № 361 «Розрахунок з покупцем ТОВ «ЛЕНД ГРАНД», видатковими накладними, платіжними інструкціями.

Комісією з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС в Одеській області були прийняті оскаржуване рішення:

№10890459/43058939 від 11.04.2024; №10890456/43058939 від 11.04.2024;

№10890462/43058939 від 11.04.2024; №10890465/43058939 від 11.04.2024;

№10890460/43058939 від 11.04.2024; №10890464/43058939 від 11.04.2024;

№10890463/43058939 від 11.04.2024; №10890461/43058939 від 11.04.2024;

№10913673/43058939 від 16.04.2024; №10913669/43058939 від 16.04.2024;

№10913670/43058939 від 16.04.2024; №10913675/43058939 від 16.04.2024;

№10913671/43058939 від 16.04.2024; №10913668/43058939 від 16.04.2024;

№10913678/43058939 від 16.04.2024; №10913677/43058939 від 16.04.2024;

№10913679/43058939 від 16.04.2024; №10913666/43058939 від 16.04.2024;

№10913667/43058939 від 16.04.2024; №10913676/43058939 від 16.04.2024 про відмову в реєстрації податкових накладних № 86 від 15.01.2024; № 74 від 12.01.2024; № 49 від 08.01.2024;№ 39 від 05.01.2024; № 84 від 15.01.2024; № 47 від 07.01.2024; № 42 від 06.01.2024; № 56 від 10.01.202; № 52 від 09.01.2024; № 83 від 14.01.2024; № 77 від 13.01.2024; № 73 від 12.01.2024; №80 від 14.01.2024; № 76 від12.01.2024; № 44 від 06.01.2024; № 34 від 04.01.2024; № 48 від 07.01.2024; № 69 від 11.01.2024; № 72 від 11.01.2024; № 37 від 04.01.2024 з підстав ненадання платником податків документів.

Не погоджуючись з рішеннями податкового органу позивач звернувся до суду з цим позовом.

Вивчивши позиції сторін викладені у їх заявах по суті, дослідивши письмові докази та враховуючи приписи діючого законодавства, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають повному задоволенню виходячи із такого.

Спірні правовідносини врегульовують Податковий кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року №1246 Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Постанова №1246), Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року №1165 (далі - Порядок №1165), Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року №520 (далі - Порядок №520).

Відповідно до п.п.14.1.60 п.14.1 ст. 14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами. (далі ЄРПН)

Підпунктами "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України визначено, що об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податків зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Положеннями пункту 74.2. статті 74 Податкового кодексу України встановлено, що в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Виходячи з аналізу положень ПК України, які регламентують порядок формування податкового кредиту, підставою для виникнення у платника права на податковий кредит з податку на додану вартість є факт реального здійснення операцій з придбання товарно-матеріальних цінностей та послуг з метою їх використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку, а також оформлення відповідних операцій належним чином складеними первинними документами, які містять достовірні відомості про їх обсяг та зміст.

Ці положення стосуються також порядку корегування податкового кредиту шляхом подання відповідних розрахунків.

Постановою Кабінету Міністрів України №1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).

Згідно п. 3 Порядку №1165, податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

П. 5. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

П. 6. У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, ризиковості здійснення операції, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування зупиняється.

З аналізу положень Порядку №1165 вбачається, що саме у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація ПН/РК зупиняється, а платник має право подати документи, необхідні для розгляду питання щодо реальності господарської операції, виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Отже, саме для вирішення питання ризиковості здійснення операцій, виключення платника з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості, Комісія регіонального рівня має дослідити договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності та інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, ризиковості операцій.

Пунктом 20.2 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Для реалізації цієї норми Наказом Міністерства Фінансів України №520 від 12.12.2019, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрація яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрація яких зупинена, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Пунктами 4, 5 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Порядком передбачено, що у разі зупинення податкової накладної платник подає на комісію документи, а саме: договори, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктами 9, 10, 11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Приймаючи рішення за результатами розгляду наданих позивачем документів, комісією регіонального рівня встановлено дві підстави відмови у реєстрації податкових накладних:

- надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства;

- ненадання/часткове наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена в ЄРПН, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платником податку.

Суд не погоджується з рішеннями комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, оскільки позивачем надані пояснення та копії первинних документів, які є достатніми для прийняття рішення про їх реєстрацію, так як вони повністю підтверджують реальність здійснення господарської операції, наявність матеріальної бази у позивача для її здійснення.

Зазначаючи в рішеннях про відмову у реєстрації ПН про ненадання/часткового ненадання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній відповідач не зазначає які конкретно документи не надані та чому надані у своїй сукупності не задовольняють вимоги податкового органу, чи з якими порушеннями законодавства вони складені.

У відзиві відповідач зазначає, про те, що надані банківські виписки ймовірно складені з порушеннями чинного законодавства, так як у зазначеному документі відсутні обов`язкові реквізити, а саме підпис надавача платіжних послуг та підпис особи, що здійснювала платіжну операцію, що не відповідає пунктам 41 та 42 Постанови Правління Національного банку України від 04.07.2018 № 75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку в банках України». Платіжна інструкція №4403 від 04.03.2024 не завірена належним чином підписами посадових та службових осіб, а отже, не відповідають приписам п.п. 5, 6 зазначеної Постанови. Із наданої інструкції № 44033 від 04.03.2024 на суму 7000000,00 грн, до всіх податкових накладних не можливо виокремити та визначити оплату товару за окремою податковою накладною.

Щодо інших первинних документів, їх відображення в бухгалтерському обліку, руху активів учасників господарських операції, реальності цих операцій податковим органом не зазначено жодних зауважень.

Заперечуючи проти прийнятого рішення позивач зазначає, що надані податковому органу документи в своїй сукупності є достатніми для реєстрації податкових накладних та висновку про реальність господарських операцій.

Суд зазначає, що банківська виписка не виконує функцій первинного документа для отримувача коштів, (п.1.30 Закону 2346 Про платіжні системи та переказ коштів в Україні) тобто не фіксує здійснення певної операції, а тільки узагальнює інформацію щодо їх проведення. Отже, якщо документ не містить достатньо відомостей про операцію або взагалі не містить такої, то це не первинний документ.

Позивач отримує у обслуговуючому банку банківську виписку, через систему електронних платежів Кліент-Банк, виписку яка є регістром бухгалтерського обліку.

Свою точку зору податківці висловили у листі ДПСУ від 07.05.2012 р. №7912/6/15-1415, щоб керуватися банківською випискою для підтвердження права на податкові витрати, мають виконуватися такі умови: - у виписці зазначаються обов`язкові реквізити первинного документа; - виписка складається під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення; Банківська виписка всіх наведених вище обов`язкових реквізитів не містить. Адже банківська виписка не виконує функцій первинного документа, тобто не фіксує здійснення певної господарської операції, а тільки узагальнює інформацію щодо їх проведення, а отже, є регістром бухгалтерського обліку. Але інших документів про надходження коштів на рахунки підприємства банки не дають, і податковому органу це відомо.

Суд зазначає, що виписка банка - це, по суті, звіт про здійснені банком операції за дорученням клієнта, він не фіксує факт господарських операцій, а лише відображає інформацію про них за певний період часу. Клієнт не має і не може мати оригіналів документів, які підтверджують надходження на його рахунки коштів, адже він не дає розпоряджень на зарахування коштів. Вони зараховуються банком самостійно, тому що таке право йому надає клієнт договором.

Щодо неналежного завірення копії платіжної інструкції № 44033 від 04.03.2024, суд зазначає, що незалежно від правильності чи неправильності завіряння копії платіжного документа, визначальним для видачі податкової накладної є не копія платіжної інструкції, а факт постачання товару чи його оплати. А тому, податковий орган не позбавлений можливості за наявності повноважень визначених законом переконатись у виконанні приписів ст. 187 ПКУ не тільки шляхом аналізу копії платіжної інструкції, а шляхом аналізу інших первинних документів. При цьому суд зазначає, що податковий орган не заперечує про здійснення розрахунків між учасниками угоди та її виконання, тобто поставки товару

Крім того, контролюючий орган при зупиненні реєстрації податкової накладної повинен не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п. 5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний (може включати) перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрація яких зупинена.

В іншому випадку, така підстава для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі з причин ненадання платником податку копій документів відповідно до п.5 цього Порядку не може бути застосована.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21.05.2019 у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02.07.2019 у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

Суд наголошує, що можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

Посилання податкового органу на те, що наданих документів недостатньо не є належним обґрунтуванням прийнятих рішень, оскільки відповідач не зазначає чому їх недостатньо з урахуванням приписів та вимог передбачених ст. 187 ПК України, щодо складання та направлення на реєстрацію ПН.

Так відповідно до п. 187.1 ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше - дата зарахування коштів від покупця/замовника, або дата відвантаження товарів.

Як встановлено судом, на виконання укладених договорів та на підтвердження обґрунтованості видання податкових накладних, позивачем до податкового органу разом з поясненнями щодо зупинення податкових накладних були надані первинні документи що підтверджують не тільки поставку товару, але і оплату, що є достатнім для виконання платником податків приписів ст. 187 ПКУ.

Суд зазначає, що про невідповідності зазначених документів чи їх недостатності відповідач не зазначав у жодному своєму рішенні як на стадії зупинення реєстрації так і при відмові у реєстрації податкової накладної.

На думку суду, здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Така правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року справа №822/1817/18, від 21 травня 2019 року справа №0940/1240/18, від 10 квітня 2020 року справа №819/330/18.

Таким чином, на момент прийняття оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, позивач виконав вимоги Податкового кодексу України та Порядку №520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, а надані ним документи та пояснення є достатніми для їх реєстрації. Відмова в реєстрації ПН є протиправною, а прийняті рішення підлягають скасуванню.

Суд вважає, що оскільки встановлено, що Комісія протиправно відмовила у реєстрації ПН, а також прийнявши до уваги наявність у позивача права на реєстрацію ПН належним способом захисту порушеного права є зобов`язання ДПС України його зареєструвати.

При цьому, слід зазначити, якщо відмова відповідного органу визнана судом протиправною, а іншого варіанту поведінки у суб`єкта владних повноважень за законом не існує, то суд має право зобов`язати такий орган влади вчинити конкретні дії, які б гарантували захист прав позивача.

Відповідно до вимог ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд зазначає, що відповідачі не довели правомірність прийнятого ними рішення, а тому воно є протиправним та підлягає скасуванню, як таке, що не відповідає вимогам зазначеним у ч. 2 ст.2 КАС України.

У підсумку, з урахуванням вищезазначеного, у сукупності суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Судові витрати у вигляді судового збору підлягають стягненню на користь позивача.

Керуючись ст. 241-246 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Позовні вимоги ТОВ ЦЕТЕХНО задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головне управління ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН:

- № 10890459/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 86 від 15.01.2024 на загальну суму 99800, 54 грн. в т.ч. ПДВ 16633,42 грн. ;

- № 10890456/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 74 від 12.01.2024, на загальну суму 147 880,71 грн., в т.ч. ПДВ 24 646,79 грн.;

- № 10890462/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкові накладної № 49 від 08.01.2024, на загальну суму 166 563,19 грн., в т.ч. ПДВ 27 760,53 грн. ;

- № 10890465/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 39 від 05.01.2024, на загальну суму 152 667,94 грн., в т.ч. ПДВ 25 444,66 грн. ;

- № 10890460/43058939 від 1.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 84 від 15.01.2024 на загальну суму 123116,54 грн. в т.ч. ПДВ 20 519,42 грн. ;

- № 10890464/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 47 від 07.01.2024 на загальну суму 120 588,55 грн. в т.ч. ПДВ 20 098,09 грн. ;

- № 10890463/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 42 від 06.01.2024 на загальну суму 152 346,1 грн. в т.ч. ПДВ 25391,02 грн. ;

- № 10890461/43058939 від 11.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 56 від 10.01.2024 на загальну суму 98303,38 грн. в т.ч. ПДВ 16 383,9 грн. ;

- № 10913673/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 52 від 09.01.2024 на загальну суму158172,95 грн. в т.ч. ПДВ 26 362,16 грн. ;

- № 10913669/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 83 від 14.01.2024 на загальну суму 80317,5 грн. в т.ч. ПДВ 13 386,25 грн. ;

- № 10913670/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 77 від 13.01.2024 на загальну суму 184 395,83 грн. в т.ч. ПДВ 30 732,64 грн. ;

- № 10913675/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 73 від 12.01.2024 на загальну суму 86675,78 грн. в т.ч. ПДВ 14 445,96 грн. ;

- № 10913671/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 80 від 14.01.2024 на загальну суму 148 474,14 грн. в т.ч. ПДВ 24745,69 грн. ;

- № 10913668/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 76 від12.01.2024 на загальну суму 81063,28 грн. в т.ч. ПДВ 13 510,55 грн. ;

- № 10913678/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 44 від 06.01.2024 на загальну суму 154 326,65 грн. в т.ч. ПДВ 25 721,11 грн. ;

- № 10913677/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 34 від 04.01.2024 на загальну суму 139 277,10 грн. в т.ч. ПДВ 23 212,85 грн. ;

- № 10913679/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 48 від 07.01.2024 на загальну суму 86 842,27 грн. в т.ч. ПДВ 14 473,71 грн. ;

- № 10913666/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 69 від 11.01.2024 на загальну суму 99823,49 грн. в т.ч. ПДВ 16 637,25 грн. ;

- № 10913667/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 72 від 11.01.2024 на загальну суму 141663,92 грн. в т.ч. ПДВ 23 610,65 грн. ;

- № 10913676/43058939 від 16.04.2024 про відмову реєстрації в ЄРПН податкової накладної № 37 від 04.01.2024 на загальну суму 132 086,96 грн. в т.ч. ПДВ 22 014,49 грн.

Зобов`язати Державну податкову службу України (ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю ЦЕТЕХНО код ЄДРПОУ 43058939 (вул. Новощепний ряд, буд. 15/17 м. Одеса, Одеська область, 65007) датою їх первинного подання:

- податкову накладну № 86 від 15.01.2024 на загальну суму 99800, 54 грн. в т.ч. ПДВ 16633,42 грн. ;

- податкову накладну № 74 від 12.01.2024, на загальну суму 147 880,71 грн., в т.ч. ПДВ 24 646,79 грн.;

- податкову накладну № 49 від 08.01.2024, на загальну суму 166 563,19 грн., в т.ч. ПДВ 27 760,53 грн.;

- податкову накладну № 39 від 05.01.2024, на загальну суму 152 667,94 грн., в т.ч. ПДВ 25 444,66 грн. ;

- податкову накладну № 84 від 15.01.2024 на загальну суму 123116,54 грн. в т.ч. ПДВ 20 519,42 грн. ;

- податкову накладну № 47 від 07.01.2024 на загальну суму 120 588,55 грн. в т.ч. ПДВ 20 098,09 грн. ;

- податкову накладну № 42 від 06.01.2024 на загальну суму 152 346,1 грн. в т.ч. ПДВ 25391,02 грн. ;

- податкову накладну № 56 від 10.01.2024 на загальну суму 98303,38 грн. в т.ч. ПДВ 16 383,9 грн. ;

- податкову накладну № 52 від 09.01.2024 на загальну суму 158172,95 грн. в т.ч. ПДВ 26 362,16 грн. ;

- податкову накладну № 83 від 14.01.2024 на загальну суму 80317,5 грн. в т.ч. ПДВ 13 386,25 грн. ;

- податкову накладну № 77 від 13.01.2024 на загальну суму 184 395,83 грн. в т.ч. ПДВ 30 732,64 грн. ;

- податкову накладну № 73 від 12.01.2024 на загальну суму 86675,78 грн. в т.ч. ПДВ 14 445,96 грн. ;

- податкову накладну №80 від 14.01.2024 на загальну суму 148 474,14 грн. в т.ч. ПДВ 24745,69 грн. ;

- податкову накладну № 76 від12.01.2024 на загальну суму 81063,28 грн. в т.ч. ПДВ 13 510,55 грн. ;

- податкову накладну № 44 від 06.01.2024 на загальну суму 154 326,65 грн. в т.ч. ПДВ 25 721,11 грн. ;

- податкову накладну № 34 від 04.01.2024 на загальну суму 139 277,10 грн. в т.ч. ПДВ 23 212,85 грн. ;

- податкову накладну № 48 від 07.01.2024 на загальну суму 86 842,27 грн. в т.ч. ПДВ 14 473,71 грн. ;

- податкову накладну № 69 від 11.01.2024 на загальну суму 99823,49 грн. в т.ч. ПДВ 16 637,25 грн. ;

- податкову накладну № 72 від 11.01.2024 на загальну суму 141663,92 грн. в т.ч. ПДВ 23 610,65 грн. ;

- податкову накладну № 37 від 04.01.2024 на загальну суму 132 086,96 грн. в т.ч. ПДВ 22 014,49 грн.

Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Одеській області ЄДРПОУ 44069166, на користь ТОВ ЦЕТЕХНО код ЄДРПОУ 43058939 (вул. Новощепний ряд, буд. 15/17 м. Одеса, Одеська область, 65007) судовий збір в сумі 60560,00 грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Попов В.Ф.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено20.12.2024
Номер документу123864927
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/21551/24

Ухвала від 24.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 24.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 24.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 17.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 18.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Попов В.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні