Справа № 953/10548/24
н/п 1-кс/953/9224/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"19" грудня 2024 р. м. Харків
Слідчий суддя Київського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_2 , погоджене прокурором, який здійснює процесуальне керівництво ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42024052110000063 від 12.06.2024,
сторони кримінального провадження та інші учасники судового провадження:
слідчий ОСОБА_2
секретар судового засідання ОСОБА_4
у с т а н о в и в:
1. Суть питання, що вирішується ухвалою, та встановлені судом обставини.
Слідчим відділенням відділу спеціальної поліції Головного управління Національної поліції в Харківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024052110000063 від 12.06.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, за фактом розтрати та привласнення бюджетних коштів посадовими особами Регіонального управління Сил територіальної оборони « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за попередньою змовою з керівництвом військової частини НОМЕР_1 та посадовими особами ряду суб`єктів господарювання, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_13 ), протягом 2022-2024 років зловживаючи службовим становищем, в умовах воєнного стану, вчиняють розтрату та привласнення коштів державного бюджету у великих розмірах, які виділенні на поставку товарів, побутової техніки, продуктів харчування для потреб Збройних сил України.
Підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань стало повідомлення т.в.о. начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 , згідно якого встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 у встановленому законом порядку отримано інформацію щодо запровадження протиправного механізму заволодіння грошовими коштами, виділеними з державного бюджету України на закупівлю матеріально-технічних ресурсів для окремих структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_6 , які фінансуються за рахунок державного та міського бюджетів. Встановлено, що посадові особи Регіонального управління Сил територіальної оборони « ІНФОРМАЦІЯ_1 », керівництво підпорядкованих їм військових частин, а також інші особи з числа власників та керівників підприємств, залучених до виготовлення та поставки товарів на адресу військових частин, причетні до розтрати коштів державного бюджету, шляхом укладання договорів з підконтрольними підприємствами на поставку товарів та надання послуг по завищених цінах.
За отриманими даними, посадові особи Регіонального управління Сил територіальної оборони « ІНФОРМАЦІЯ_1 » можуть бути причетні до протиправної діяльності пов`язаної з привласнення коштів державного бюджету, а саме перевищуючи службові повноваження, шляхом надання вказівок підконтрольним управлінню військових частин щодо необхідності в укладенні з рядом суб`єктів господарювання, під час дії воєнного стану, завідомо збиткових для держави договорів (контрактів, угод) про поставку товарів, побутової техніки, продуктів харчування для потреб Збройних Сил України по завищеним цінам, низької якості, що спричинило тяжкі наслідки, а саме заволодіння службовими особами ряду суб`єктів підприємницької діяльності, за попередньою змовою з іншими пов`язаними з ними особами, шляхом зловживання своїм службовим становищем, державними коштами в особливо великих розмірах.
Зокрема, за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_7 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , командування ВЧ НОМЕР_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) укладено ряд договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) на загальну суму 18 329 066 грн. Так, в ході аналізу вказаних закупівель, які проведено ВЧ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), отримано дані, що підполковником ОСОБА_15 , за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_8 «Котли твердопаливні», очікуваною вартістю 2 460 709 грн. за 6 одиниць, укладено договір поставки №21/09-3 від 21.09.23 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
При цьому, останні придбали продукцію, яка була предметом договору з військовою частиною, у іншого підприємства, загальною вартістю 1 437 726 грн., тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини та державному бюджету завдано збитків у сумі 1 022 000 грн. (41% від вартості договору).
Крім цього, за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_9 «Апарати для дистилювання фільтрування чи ректифікації. Система зворотнього осмосу з мембранами Aguarum AMORO-500», очікуваною вартістю 941 244 грн., 19.09.2023 укладено договір поставки №19/09-2 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». При цьому, останні придбали товари, які були предметом договору у іншого підприємства за 618 000 грн., тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини державному бюджету завдано збитків у сумі 323 244 грн. (34% від вартості договору).
Поряд з цим, ВЧ НОМЕР_1 за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_7 «Будівельні та оздоблювальні матеріали» очікуваною вартістю 13 824 818 грн. укладено договір поставки з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ). В ході аналізу вказаної закупівлі, отримано дані, щодо значного завищення вартості окремих позицій товарів. Зокрема, договором передбачено закупівлю 510 відер «Фарби акрилової водоемульсійної» на загальну суму 527 544 грн.
Встановлено, що вказана « ІНФОРМАЦІЯ_11 » придбана у виробника більш ніж удвічі дешевше, тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини державному бюджету завдано збитків у сумі 300 000 грн. (52% від вартості вказаної у договорі).
Крім цього, договором передбачено закупівлю будівельних матеріалів «Лінолеум 3м» (7000 м.кв. по 494,4 грн./м2 загальною вартістю 3 460 800 грн.) За отриманими даними вартість цієї позиції також більш ніж удвічі завищена, порівняно з середньо ринковою вартістю. Тобто, внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини державному бюджету завдано збитків у сумі понад 1 700 000 грн. (52% від вартості вказаної у договорі).
Таким чином, внаслідок зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 », ВЧ НОМЕР_1 та службовими особами ряду суб`єктів підприємницької діяльності, у т.ч ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », державному бюджету завдано збитків орієнтовно на понад 5 000 000 грн., що вказує на наявність в їх діях ознак вчинення кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 191 КК України.
В ході досудового розслідуванні оперативному підрозділу надано доручення на проведення слідчих (розшукових) дій з метою встановлення фізичних та юридичних осіб, які причетні до вчинення злочину.
На виконання доручення оперативним підрозділом отримано дані, що можуть мати значення для досудового розслідування.
Так, отримано інформацію щодо заволодіння коштами державного бюджету України під час придбання ВЧ НОМЕР_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), для потреб РУ Сил ТрО « ІНФОРМАЦІЯ_1 », товарно-матеріальних цінностей по завищених цінах у пов`язаних компаній, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_3 . Зокрема, військовою частиною НОМЕР_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 , Україна, м. Дніпро), через офіційний майданчик державних публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_12 », протягом 2023 року здійснено закупівлю будівельних матеріалів та технічних приладів, загальною вартістю 18 2753 000,00 грн. Переможцем проведених процедур закупівель обрано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).
Встановлено, що ВЧ НОМЕР_1 ( АДРЕСА_1 ), в особі командира частини - підполковника ОСОБА_15 , за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_14 «Котли твердопаливні», очікуваною вартістю 2 460 709 грн. за 6 одиниць, укладено договір поставки №21/09-3 від 21.09.23 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
При цьому, останні придбали продукцію, яка була предметом договору з ВЧ, у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (ЄДРПОУ НОМЕР_15 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_4 .
Вартість придбаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » котлів склала 1 437 726 грн., тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини та представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » державному бюджету завдано збитків у сумі 1 022 000 грн. (41% від вартості договору). Крім цього, за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_9 «Апарати для дистилювання фільтрування чи ректифікації. (Система зворотнього осмосу з мембранами) AguarumAMORO-500», очікуваною вартістю 941 244 грн., командиром частини ОСОБА_15 укладено договір поставки №19/09-2 від 19.09.2023 року з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». При цьому, останні придбали товари, які були предметом договору у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (ЄДРПОУ НОМЕР_16 ) за 618 000 грн., тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини державному бюджету завдано збитків у сумі 323 244 грн. (34% від вартості договору).
Поряд з цим, ВЧ НОМЕР_1 за результатами конкурсних торгів № ІНФОРМАЦІЯ_7 «Будівельні та оздоблювальні матеріали» очікуваною вартістю 13 824 818 грн. в особі командира частини підполковника ОСОБА_16 уклала договір поставки №24/10-3 від 24.10.2023 року з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).
В ході аналізу вказаної закупівлі, отримано дані, щодо значного завищення вартості окремих позицій. Зокрема, договором передбачено закупівлю 510 відер «Фарби акрилової водоемульсійної» на загальну суму 527 544 грн.
Встановлено, що вказана « ІНФОРМАЦІЯ_11 » придбана у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ) більш ніж удвічі дешевше, тобто внаслідок протиправної діяльності посадових осіб в/ч та державному бюджету завдано збитків у сумі 300 000 грн. (52% від вартості вказаної у договорі).
Крім цього, договором передбачено закупівлю «Лінолеум 3м» (7000 м.кв. по 494,4 грн./м2 загальною вартістю 3 460 800 грн.) За отриманими даними вартість цієї позиції також більш ніж удвічі завищена.
Тобто, внаслідок протиправної діяльності посадових осіб військової частини державному бюджету завдано збитків у сумі понад 1 700 000 грн. (52% від вартості вказаної у договорі). ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » придбало частину продукції, яка була предметом договору з ВЧ у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_5 ), а саме «кухлі, тарілки» у кількості 4 950 шт. загальною вартістю 188 951 грн., та реалізовано на адресу ВЧ за 247 500 грн., таким чином завдали збитків державному бюджету на суму 58 549 грн, (24% від загальної вартості договору).
«Ваги настільні електронні фасувальні ВТД-ТЗС» ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » придбало у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ) за 25 650 грн. та реалізовано на адресу ВЧ за 47 410 грн., таким чином завдали збитків на суму 21 760 грн. (46% від вартості договору).
Також, у вказаного підприємства придбано «Зонт ЗВОН-1000x1100x360-пр2» придбано за 60 768 грн., та реалізовано на адресу ВЧ за 108 240 грн., таким чином завдали збитків на 47 272 грн. (44% від загальної вартості договору). При цьому, після отримання коштів з державного бюджету, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) перераховували отримані грошові кошти на адресу ряду підприємств з ознаками ризиковості та транзитності, для подальшого виведення коштів в тіньовий обіг для ухилення від сплати обов`язкових податків та зборів, а також переведення коштів у готівку, з метою розподілу між учасниками злочинної схеми.
На даний час, встановлено, що до протиправної схеми пов`язаної із привласненням коштів державного бюджету у великих розмірах залучені посадові особи Регіонального управління Сил територіальної оборони « ІНФОРМАЦІЯ_1 », керівництво підпорядкованих їм військових частин, керівництво військових частин ІНФОРМАЦІЯ_20 та ряд інших осіб. Зокрема, отримано інформацію щодо заволодіння коштами державного бюджету України під час придбання військовими частинами НОМЕР_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), НОМЕР_20 (ЄДРПОУ НОМЕР_21 ) та НОМЕР_22 (ЄДРПОУ НОМЕР_23 ) товарно- матеріальних цінностей для потреб оборони по завищених цінах у ряду підконтрольних суб`єктів господарювання.
Так, до протиправної діяльності пов`язаної із привласненням коштів державного бюджету шляхом укладення договорів із військовими частинами на постачання ТМЦ, можуть бути причетні наступні суб`єкти підприємницької діяльності: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_13 ). В ході виконання доручення слідчого оперативним підрозділом встановлено місця зберігання бухгалтерських документів, складених в результаті злочинної діяльності з розтрати та привласнення бюджетних грошових коштів, та встановлено, що військова частина НОМЕР_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) фактично знаходиться за адресою: АДРЕСА_6 . Також встановлено, що за вказаною адресою зберігається фінансова, господарська документація, які мають суттєве значення для досудового розслідування та містить інформацію щодо вчинення кримінального правопорушення.
З наявних у кримінальному провадженні відомостей встановлено, що вчинено тяжкий злочин, та з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, у органу досудового слідства виникла необхідність у зверненні до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, володільцем яких є ВЧ НОМЕР_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_14 , фактично розташована за адресою: АДРЕСА_6 .
В інший спосіб неможливо отримати вищевказані відомості та довести обставини, які підлягають доказуванню в рамках вказаного кримінального правопорушення, та отримати докази у кримінальному провадженні, вказані відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
2.Мотиви,зякихсуд виходивприпостановленніухвали,іположеннязакону,якимвінкерувався.
За приписами ч. 1, п. 5) ч. 2 ст. 132 КПК захід забезпечення кримінального провадження у виді тимчасового доступу до речей і документів застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що: (1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; (2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, дізнавача, прокурора; (3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, дізнавач, прокурор звертається із клопотанням (ч. 3 ст. 132 КПК).
Відповідно доч.1,ч.2ст.159КПК тимчасовийдоступ доречей ідокументів полягаєу наданністороні кримінальногопровадження особою,у володінніякої знаходятьсятакі речіі документи,можливості ознайомитисяз ними,зробити їхкопії тавилучити їх(здійснитиїх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем, комп`ютерних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах, комп`ютерних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу(речейі документів,до якихзаборонено досту п:(1)листування абоінших формобміну інформацієюміж захисникомта йогоклієнтом абобудь-якоюособою,яка представляєйого клієнта,у зв`язкуз наданнямправової допомоги; (2) об`єктів, які додані до такого листування або інших форм обміну інформацією). Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
У клопотаннізазначаються: (1)короткий викладобставин кримінальногоправопорушення,у зв`язкуз якимподається клопотання; (2)правова кваліфікаціякримінального правопорушенняіз зазначеннямстатті (частинистатті)закону Українипро кримінальнувідповідальність; (3)речі ідокументи,тимчасовий доступдо якихпланується отримати; (4)підстави вважати,що речіі документиперебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи; (5)значення речейі документівдля встановленняобставин укримінальному провадженні; (6)можливість використанняяк доказіввідомостей,що містятьсяв речахі документах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів,у випадкуподання клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю; (7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження (ч. 2 ст. 160 КПК).
До охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать: (1) інформація, що знаходиться у володінні засобу масової інформації або журналіста і надана їм за умови нерозголошення авторства або джерела інформації; (2) відомості, які можуть становити лікарську таємницю; (3) відомості, які можуть становити таємницю вчинення нотаріальних дій; (4) конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю; (5) відомості, які можуть становити банківську таємницю; (6) особисте листування особи та інші записи особистого характеру; (7) інформація, яка знаходиться в операторів та провайдерів телекомунікацій, про зв`язок, абонента, надання телекомунікаційних послуг, у тому числі отримання послуг, їх тривалості, змісту, маршрутів передавання тощо; (8) персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних; (9) державна таємниця; (10) таємниця фінансового моніторингу; (11) відомості, що становлять професійну таємницю відповідно до Закону України "Про ринки капіталу та організовані товарні ринки (ч. 1 ст. 162 КПК).
За приписамич.5ст.163КПК слідчийсуддя постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: (1)перебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи; (2)самі пособі абов сукупностіз іншимиречами ідокументами кримінальногопровадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; (3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті,доведе можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв цихречах ідокументах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом (ч. 6 ст. 163 КПК).
Відповідно до частини 7 цієї статті слідчий суддя в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Особа,яка зазначенав ухваліслідчого судді,суду протимчасовий доступдо речейі документівяк володілецьречей абодокументів,зобов`язана надатитимчасовий доступдо зазначенихв ухваліречей ідокументів особі,зазначеній увідповідній ухваліслідчого судді. Особа,яка пред`являєухвалу протимчасовий доступдо речейі оригіналівабо копійдокументів,зобов`язана залишитиволодільцю речейі оригіналівабо копійдокументів описречей іоригіналів абокопій документів,які буливилучені навиконання ухвалислідчого судді. На вимогу володільця особою, яка пред`являє ухвалу про тимчасовий доступ до речей і документів, має бути залишено копію вилучених оригіналів документів (ч. 1, ч. 3, ч. 4 ст. 165 КПК).
Розглянувши клопотання та додані до нього матеріали кримінального провадження в порядку ч. 2 ст. 163 КПК, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав для його задоволення, оскільки сторона кримінального провадження довела наявність обставин, передбачених ч. 3 ст. 132, ч. 5 ст. 163 КПК, можливість використання як доказів відомостей, що містяться в зазначених речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166, 309 КПК України, слідчий суддя -
п о с т а н о в и в:
Клопотання слідчого СВ ВСП ГУНП в Харківській області майора поліції ОСОБА_2 , - задовольнити.
Надати слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_2 , старшому слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_17 , слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_18 , слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_19 , слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_20 , слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_21 та старшому слідчому слідчого відділення відділу спеціальної поліції ГУНП в Харківській області ОСОБА_22 , прокурорам, що зазначені у витязі з ЄРДР №42024052110000063 від 12.06.2024, дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні ВЧ НОМЕР_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_14 , фактично розташована за адресою: АДРЕСА_6 , електронна пошта: ІНФОРМАЦІЯ_21 , а саме: договори з додатками, акти приймання-передачі товарів та послуг з додатками, видаткові, товарно-транспортні накладні, CMR та податкові накладні, рахунки-фактури, документи щодо придбання поставлених товарів, картки складського обліку, документи, щодо списання отриманих товарно-матеріальних цінностей, касові та платіжні документи, в тому числі платіжні доручення, банківські виписки, акти звірок взаєморозрахунків, листування, в тому числі щодо погодження ціни, сертифікати на поставлені товари, документи митного оформлення, відомості, щодо наявності дебіторської або кредиторської заборгованості, зведені регістри бухгалтерського обліку (журнали ордери, картки рахунків, оборотно-сальдові відомості, тощо) по бухгалтерським рахункам та інші фінансово-господарські документи, що свідчать про здійснення фінансово-господарських операцій між ВЧ НОМЕР_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_5 ), ФОП ОСОБА_6 (ІПН НОМЕР_6 ), ФОП ОСОБА_7 (ІПН НОМЕР_7 ), ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_8 ), ФОП ОСОБА_9 ІПН НОМЕР_9 ), ФОП ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_10 ), ФОП ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_11 ), ФОП ОСОБА_12 (ІПН НОМЕР_12 ), ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_13 ), документи про призначення на посади, звільнення, переведення, відпустку службових осіб, які були відповідальні за фінансово-господарську діяльність та/або зберігання вказаних товарно-матеріальних цінностей, в тому числі мали право підпису, їх посадові інструкції, трудові договори, накази про призначення на посаду та документи, якими розподілені обов`язки, штатний розпис та положення про структурні підрозділи, пакети документів, в тому числі цінових пропозицій, наданих до ВЧ НОМЕР_1 з метою участі у процедурі державних закупівель (тендеру), тендерну документацію, технічні характеристики, технічні умови, специфікація предмета закупівлі, документи, що слугували підставою для проведення закупівлі, документи щодо формування очікуваної вартості закупівлі, накази про призначення, контракти, функціональні обов`язки, посадові інструкції осіб на яких покладено обов`язок з організації проведення процедури державної закупівлі та укладення договорів, угод тощо.
Встановити строк дії ухвали по 19.02.2025 (включно).
Роз`яснити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту її оголошення та оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123883760 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м.Харкова
Власова Ю. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні