Ухвала
від 18.12.2024 по справі 240/15877/24
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

18 грудня 2024 року м. Житомир справа №240/15877/24

категорія 114000000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Черняхович І.Е., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Керівник Коростенської окружної прокуратури Житомирської області в інтересах держави в особі: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації до Коростенської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся керівник Коростенської окружної прокуратури Житомирської області в інтересах держави в особі: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації із позовом до Коростенської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.

Підставою для звернення керівника Коростенської окружної прокуратури Житомирської області з даним позовом до суду стала бездіяльність Коростенської міської ради щодо не укладення з Управлінням культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації охоронного договору на об`єкт культурної спадщини, пам`ятку архітектури місцевого значення - "Робітничий клуб" з охоронним №88, що знаходиться за адресою: вул. І.Франка, 4. м. Коростень, Житомирська область.

Ухвалою суду від 28.08.2024 провадження у даній справі було відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.

04 грудня 2024 року до суду від відповідача надійшло клопотання (вх.№66867/24), в якому Коростенська міська рада зазначила, що 26.11.2024 нею був укладений охоронний договір № 7 з Управлінням культури та туризму Житомирської обласної військової адміністрації відносно пам`ятки архітектури місцевого значення "Робітничий клуб" з охоронним № 88, що знаходиться за адресою: вул. І. Франка, 4, м. Коростень, Житомирської області. З огляду на це, відповідач, керуючись п. 8 ч. 1 ст. 238 КАС України просив закрити провадження у даній справі.

17 грудня 2024 року до суду надійшло клопотання керівника Коростенської окружної прокуратури Житомирської області (вх.№70037/24), в якому позивач вказав, що порушення, які були підставою для звернення прокурора із даним позовом до суду, самостійно усунені Коростенською міською радою, шляхом укладення охоронного договору від 26.11.2024 №7, а тому позивач також просив закрити провадження у даній справі на підставі п. 8 ч. 1 ст. 238 КАС України.

Розглянувши зазначені клопотання сторін, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 3 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається своїми вимогами на свій розсуд, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Зі змісту позовної заяви вбачається, що предметом спірних правовідносин у даній справі є бездіяльність Коростенської міської ради щодо не укладення з Управлінням культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації охоронного договору на об`єкт культурної спадщини, пам`ятку архітектури місцевого значення - "Робітничий клуб" з охоронним №88, що знаходиться за адресою: вул. І.Франка, 4. м. Коростень, Житомирська область.

Разом з тим, судом встановлено та підтверджується наявними у справі доказами, що 26.11.2024 між Коростенською міською радою та Управлінням культури та туризму Житомирської обласної військової адміністрації був укладений охоронний договір №7 відносно пам`ятки архітектури місцевого значення "Робітничий клуб" з охоронним №88, що знаходиться за адресою: вул. І. Франка, 4, м. Коростень, Житомирської області.

Вказане дає підстави для висновку, що оскаржувані позивачем в даній справі порушення були самостійно виправлені відповідачем.

Пунктом 8 частини 1 статті 238 КАС України визначено, що суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб`єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

У розумінні наведеної норми суд враховує, що відповідачем виправлено оскаржувані порушення, а підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності відповідача протиправними після такого виправлення, відсутні. У зв`язку з чим, суд дійшов висновку про наявність підстав для закриття провадження у справі на підставі пункту 8 частини 1 статті 238 КАС України.

Відповідно до частини 2 статті 238 КАС України, про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, а також вирішує питання про розподіл між сторонами судових витрат, повернення судового збору з бюджету. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе задовольнити подані сторонами клопотання та закрити провадження в адміністративній справі №240/15877/24.

Керуючись статтями 238, 239, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Клопотання Коростенської міської ради (вх.№66867/24 від 04.12.2024) та клопотання керівника Коростенської окружної прокуратури Житомирської області (вх.№70037/24 від 17.12.2024) про закриття провадження у справі - задовольнити.

Закрити провадження в адміністративній справі №240/15877/24 за позовом Керівник Коростенської окружної прокуратури Житомирської області в інтересах держави в особі: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації до Коростенської міської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя І.Е.Черняхович

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123903362
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері освіти, науки, культури та спорту

Судовий реєстр по справі —240/15877/24

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

Ухвала від 28.08.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Черняхович Ірина Едуардівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні