ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"19" грудня 2024 р. справа № 300/2806/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Панікара І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 доТериторіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Представник Нагірна Лілія Богданівна, діючи в інтересах ОСОБА_1 (далі позивач), звернулася до суду з адміністративним позовом до Територіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області (далі відповідач), в якому просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не нарахування та невиплати грошового забезпечення відповідно до пункту 2 статті 165 Закону України "Про судоустрій та статус суддів" з лютого 2023 року по січень 2024 року включно, яке повинно бути на рівні не нижчому ніж рівень місячного грошового забезпечення поліцейських, які несуть службу в м. Івано-Франківську;
- зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити грошове забезпечення відповідно до пункту 2 статті 165 Закону України "Про судоустрій та статус суддів" включно з додатковою грошовою винагородою передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2023 за № 168 з лютого 2023 року до січня 2024 року включно в розмірах не менше ніж була нарахована та виплачена поліцейським, які несуть службу в м. Івано-Франківськ.
Позовні вимоги мотивовані тим, що позивач перебував на службі в Територіальному управлінні Служби судової охорони в Івано-Франківській області на посаді командира 3 відділення 3 взводу 1 підрозділу охорони Територіального управління Служби судової охорони в Івано-Франківській області. У відповідності до положень частини 2 статті 165 ЗУ «Про судоустрій та статус суддів» грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України на рівні не нижчому, ніж установлений для поліцейських, і повинно стимулювати доукомплектування Служби судової охорони кваліфікованими співробітниками. Згідно листа № 99зі/41/5/05-2024 від 08.03.2024 наданого Департаментом патрульної поліції Національної поліції України, зазначено, що за посадою «поліцейський управління патрульної поліції в Івано-Франківській області» посадовий оклад становить 2470,00 грн. Представником позивача вказано, що відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Патрульної поліції України розмір заробітної плани поліцейського у м. Івано-Франківську становить від 18600 грн. до 21600 грн. Проте, позивачеві виплачується грошове забезпечення в значно меншому розмірі. Позивач вважає бездіяльність відповідача, яка знайшла свій прояв у відмові нарахувати та виплатити належні до отримання суми грошового забезпечення протиправною, у зв`язку із чим, звернувся до суду із даним позовом.
По справі здійснювався ряд наступних процесуальних дій.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 18.04.2024 позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху та надано десятиденний строк для усунення недоліків (а.с.57).
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 29.04.2024 відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в порядку, визначеному статтею 262 КАС України (а.с.61).
Відповідач скористався правом подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду 14.05.2024, згідно змісту якого, представник відповідача щодо можливості задоволення заявлених позовних вимог заперечив. Вказав, що грошове утримання як співробітників поліції так і Служби судової охорони складається з основних складових грошового утримання ( посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, надбавка за стаж служби ) та додаткових видів грошового утримання. Звернуто увагу суду, що розміри грошового утримання співробітників поліції визначаються Постановою КМУ № 988 від 11.11.2015, зокрема, відповідно Додатка 10 розмір посадового окладу поліцейського становить 2470,00 грн., що є меншим ніж оклад за посадою позивача. В той же час інші основні види грошового утримання є аналогічними співробітників Служби судової охорони з поліцейськими. Щодо виплати додаткової винагороди, передбаченої постановою Кабінету Міністрів від 28.02.2023 № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану», то відповідно Постанови Кабінету Міністрів № 43 від 20 січня 2023 року співробітників Служби судової охорони виключено з переліку осіб які на період дії воєнного стану мають право на додаткову винагороду. Окрім того, звернуто увагу суду, що позивачем пропущено строк звернення до суду. Зазначає, що відповідач, як орган державної влади, діє лише в межах наданих повноважень та відповідно до вимог діючого законодавства, у зв`язку з чим просить відмовити у задоволені позовних вимог в повному обсязі (а.с.64-66).
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, дослідивши позовну заяву, відзив на позов та в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги, встановив наступне.
ОСОБА_1 згідно наказу Територіального управління Служби судової охорони в Івано-Франківській області від 27.05.2021 за № 216 о/с прийнятий на службу до Служби судової охорони з 28.05.2021 на посаду контролера ІІ категорії 3 відділення 3 взводу 1 підрозділу охорони територіального управління Служби судової охорони в Івано-Франківській області (а.с.33).
Наказом Територіального управління Служби судової охорони в Івано-Франківській області від 29.01.2024 за № 48 о/с позивача звільнено зі Служби судової охорони з 31.01.2024 в запас (а.с.34).
Представником позивача на адресу Управління патрульної поліції Національної поліції в Івано-Франківській області надіслано запит щодо надання інформації про розмір нарахованого та виплаченого мінімального грошового забезпечення поліцейського патрульної поліції, який успішно завершив першопочаткову професійну підготовку поліцейського та приступив до виконання посадових обов`язків з урахуванням всіх складових грошового забезпечення за умови відпрацювання норми робочого часу відповідного місяця в період з 01.01.2023 по 30.04.2023 року (а.с.35-36).
26.02.2024 Департаментом патрульної поліції Національної поліції в Івано-Франківській області надано відповідь про те, що УПП в Івано-Франківській області ДПП не є розпорядником запитуваної інформації, вищевказаний запит направлено до Департаменту патрульної поліції (а.с.38).
08.03.2024 Департаментом патрульної поліції Національної поліції України надано відповідь про те, що відповідно до частини першої постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 року № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції» грошове забезпечення поліцейських складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. Відповідно до пункту 2 Порядку та умов виплати додатково винагороди поліцейським на період дії воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 28.11.2022 № 775, додаткова винагорода поліцейським виплачується в розмірах до 10 000 гривень пропорційно в розрахунку на місяць, а тим з них, які здійснюють повноваження поліції в місцях завдання ракетних ударів та/або ударів безпілотних літальних апаратів, розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 30 000 гривень у розрахунку на місяць пропорційно часу їх здійснення та до 100 000 гривень - поліцейським, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії (а.с.39-40).
Позивач, згідно витягу з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків №F1419103 від 14.03.2024 отримав наступне грошове забезпечення (код та назва ознаки доходу: 185 виплати військовослужбовцям), сума виплаченого доходу складає: з січня по березень 2023 року 11282,36 грн.; за квітень 2023 року 13280,40 грн.; за травень 2023 року 17266,90 грн; за червень 2023 року 15290,40 грн.; за липень 2023 року 26560,80 грн.; з серпня по жовтень 2023 року 13280,40 грн.; за листопад 2023 року 15305,21 грн.; за грудень 2023 року 23794,64 грн. (а.с.42-43).
З метою точного встановлення розбіжностей у виплаті грошового забезпечення передбаченого пунктом 2 статті 165 ЗУ «Про судоустрій і статус суддів» - Соціальний захист співробітників Служби судової охорони, представником позивача на ім`я Голови Служби судової охорони було надіслано запит на отримання публічної інформації, а саме, щодо відповідності посади позивача до посади у системи Національної поліції України задля точного обрахування різниці між грошовим забезпеченням, яке нараховувалось та виплачувалось відповідній посаді у системі Національної поліції та грошовим забезпеченням (а.с.46-47).
26.02.2024 Службою судової охорони надано відповідь за № 30/01.30-02.2-287, в якій зазначено про те, що спільний наказ щодо співвідношення між посадами та званнями Служби судової охорони з посадами в системі Національної поліції відсутній (а.с.49).
Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача, щодо не виплати належної суми грошового забезпечення, та вважаючи її протиправною, позивач звернувся з цим позовом до суду.
Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 161 Закону № 1402-VIII Служба судової охорони є державним органом у системі правосуддя для забезпечення охорони та підтримання громадського порядку в судах. Служба судової охорони підзвітна Вищій раді правосуддя та підконтрольна Державній судовій адміністрації України. Керівництво діяльністю Служби судової охорони здійснює Голова Служби судової охорони, який призначається на посаду за результатами відкритого конкурсу і звільняється з посади Вищою радою правосуддя. Голова Служби судової охорони має заступників, які за його поданням призначаються на посади за результатами відкритого конкурсу і звільняються з посад Вищою радою правосуддя.
Служба судової охорони складається з центрального органу управління та територіальних підрозділів Служби. Граничну чисельність центрального органу управління та територіальних підрозділів Служби судової охорони затверджує Державна судова адміністрація України.
Рішення про утворення територіальних підрозділів Служби судової охорони приймається Головою Служби за погодженням з Державною судовою адміністрацією України.
Структуру та штатну чисельність центрального органу управління та територіальних підрозділів Служби судової охорони затверджує Голова Служби за погодженням з Державною судовою адміністрацією України.
Центральний орган управління Служби судової охорони є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, самостійний баланс та рахунки в органах Державної казначейської служби України.
Територіальні підрозділи Служби судової охорони утворюються як юридичні особи.
Фінансування Служби судової охорони здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.
Згідно з статтею 165 Закону № 1402-VIII грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони складається з посадового окладу, окладу за спеціальним званням, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, які мають постійний характер), премії та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
Грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України на рівні не нижчому, ніж установлений для поліцейських, і повинно стимулювати до комплектування Служби судової охорони кваліфікованими співробітниками.
Співробітникам Служби судової охорони гарантується інший соціальний захист в обсягах та порядку, передбачених Законом України "Про Національну поліцію" для поліцейських, за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на фінансування Служби судової охорони.
Отже, законодавець делегував Уряду повноваження щодо визначення розміру грошового забезпечення співробітників Служби судової охорони.
На виконання вимог вищезгаданого Закону та реалізацію соціального захисту співробітників Служби судової охорони прийнято Постанову Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 № 289 "Про грошове забезпечення співробітників Служби судової охорони".
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 № 289 визначено, що розміри посадових окладів, окладів за спеціальними званнями співробітників Служби судової охорони визначаються шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 1 січня 2018 р., на відповідний тарифний коефіцієнт згідно із схемою тарифних розрядів за основними типовими посадами співробітників Служби судової охорони та схемою тарифних коефіцієнтів за спеціальними званнями співробітників Служби судової охорони, затверджених цією постановою; порядок виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони затверджується Державною судовою адміністрацією.
Суд зазначає, що відповідач у своїй діяльності повинен керуватись, зокрема, обов`язковими до виконання постановами Кабінету Міністрів України, який за своїм конституційним статусом є вищим органом у системі органів виконавчої влади, при цьому відповідач не наділений правом діяти на власний розсуд всупереч вимогам підзаконних нормативно- правових актів, відступати від положень останніх, якщо такі є чинними, їх дія не зупинена, в порядку, передбаченому Конституцією і законами України, або вони не визнані неконституційними, протиправними, нечинними чи не скасовані у судовому порядку.
Виходячи з викладеного, суд доходить висновку, що відповідач правомірно застосовував розміри посадових окладів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 289, що було прийнято на виконання частини другої статті 165 Закону України "Про судоустрій і статус суддів", відповідно, підстави для їх перегляду відсутні.
Незгода позивача із застосуванням Територіальним управлінням Служби судової охорони в Івано-Франківській області до нього норм Постанови № 289 не спростовує її законність та не виключає поширення її дії на трудові права позивача.
Додатково суд враховує, що відповідно до статті 13 Закону України "Про Національну поліцію" систему поліції складають: 1) центральний орган управління поліції; 2) територіальні органи поліції.
До складу апарату центрального органу управління поліції входять організаційно поєднані структурні підрозділи, що забезпечують діяльність керівника поліції, а також виконання покладених на поліцію завдань.
У складі поліції функціонують: 1) кримінальна поліція; 2) патрульна поліція; 3) органи досудового розслідування; 4) поліція охорони; 5) спеціальна поліція; 6) поліція особливого призначення; 7) інші підрозділи, діяльність яких спрямована на виконання завдань поліції або на забезпечення її функціонування, рішення про створення яких приймається керівником поліції за погодженням з Міністром внутрішніх справ.
У системі поліції можуть утворюватися науково-дослідні установи та установи забезпечення, заклади професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання.
За статтею 94 Закону України "Про Національну поліцію" поліцейські отримують грошове забезпечення, розмір якого визначається Кабінетом Міністрів України залежно від посади, спеціального звання, строку служби в поліції, інтенсивності та умов служби, кваліфікації, наявності наукового ступеня або вченого звання. Порядок виплати грошового забезпечення визначає Міністр внутрішніх справ України.
Згідно проведеного відповідачем аналізу основних видів грошового забезпечення співробітника Служби судової охорони та поліцейського відповідно до вищевказаних нормативних документів встановлено:
1. Посадовий оклад - контролера І категорії Служби судової охорони становить 3260 гривень (10 тарифний розряд, додаток 2 до Постанови № 289), контролера контрольно-пропускного пункту поліцейського з числа молодшого складу поліції становить - 1700 гривень (додаток 10 до Постанови № 988);
2. Оклад за спеціальним званням - сержанта Служби судової охорони становить - 780 гривень (додаток 4 до Постанови № 289), сержанта поліції становить - 800 гривень (додаток 1 до Постанови № 988)
3. Надбавка за стаж служби від 4 до 7 років - контролера І категорії Служби судової охорони становить 606 гривень (додаток 5 до Постанови № 289), контролера контрольно-пропускного пункту поліцейського з числа молодшого складу поліції становить - 375 гривень (додаток 11 до Постанови № 988).
Що стосується такого додаткового виду грошового забезпечення, як премія, то преміювання співробітника Служби судової охорони так і поліцейського здійснюється відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби, а також в межах фонду грошового забезпечення, затвердженого у кошторисі Служби або територіального управління (пункт 3.2 Постанови № 289, пункт 35 розділ ІІ Порядку виплати грошового забезпечення співробітникам Служби судової охорони затвердженого наказом ДСА України від 26.08.2020 № 384, пункт 4.2 Постанови № 988, пункт 12 розділ ІІ Порядку та умов виплати грошового забезпечення поліцейським Національної поліції затвердженого наказом МВС України від 06.04.2016 № 260) та носить індивідуальний характер.
Таким чином, суд погоджується із твердженням відповідача, що основні види грошового забезпечення співробітника Служби судової охорони ОСОБА_1 , не є нижчими ніж установлені для поліцейського та відповідають вимогам статті 165 Закону України "Про судоустрій та статус суддів".
Щодо позовної вимоги в частині нарахування та виплати грошового забезпечення із врахуванням додаткової грошової винагороди, передбаченої Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2023 за № 168 з лютого 2023 року до січня 2024 року, суд зазначає наступне.
Так, 28.02.2022 на виконання Указів Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та № 69 «Про загальну мобілізацію» Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» (далі Постанова № 168), в пункті 1 якої установив, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським виплачується додаткова винагорода в розмірі 30000 гривень щомісячно (крім військовослужбовців строкової служби), а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах. Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).
Пунктом 3 вказаної постанови Міністерству фінансів України доручено опрацювати питання щодо збільшення видатків відповідним розпорядникам бюджетних коштів для забезпечення реалізації цієї постанови.
В пункті 5 цієї постанови зазначено, що вона набирає чинності з дня її опублікування та застосовується з 24 лютого 2022 року.
31.10.2022 наказом Державної судової адміністрації України №396 затверджено Порядок і умови виплати співробітникам Служби судової охорони додаткової винагороди на період дії воєнного стану (надалі також - Порядок № 396).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 396 додаткова винагорода виплачується співробітникам в період дії воєнного стану, за час проходження ними служби, зокрема тим, які виконують службові обов`язки за штатними посадами або на яких у встановленому порядку покладено тимчасове виконання обов`язків за іншими посадами згідно з умовами, передбаченими цим Порядком.
За змістом пункту 4 Порядку № 396 виплата додаткової винагороди здійснюється центральним органом управління та територіальними управліннями Служби судової охорони за місцем проходження служби співробітника, де він призначений на штатну посаду. Підставою для виплати додаткової винагороди співробітникам є наказ Служби або територіального управління Служби.
Пунктом 7 Порядку № 396 унормовано, що додаткова винагорода виплачується в таких розмірах: 30000 гривень - співробітникам, які проходять службу в районах ведення бойових дій, пропорційно в розрахунку на місяць; 10000 гривень - іншим співробітникам пропорційно в розрахунку на місяць; 100000 гривень - співробітникам, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів у розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.
В подальшому, постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2023 № 43, яка набрала законної сили 21.01.2023, внесено зміни до Постанови № 168 в частині переліку осіб, які на період дії воєнного стану мають право на додаткову винагороду в розмірі до 30000 гривень.
Зокрема, з переліку, зазначеному в першому реченні абзацу першого Постанови №168 виключені співробітники Служби судової охорони.
З огляду на зазначене, починаючи з 21.01.2023 співробітники Служби судової охорони втратили право на отримання додаткової винагороди в розмірі 30000,00 грн., яка передбачена Постановою № 168.
Суд зазначає, що позивачем надано витяг з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків № F1419103 від 14.03.2024, відповідно до якого останній отримав грошове забезпечення за січень 2023 року 11282,36 грн., водночас, позивачем не оскаржується сума такого зарахування та не зазначено по змісту позовної заяви, що в період з 01.01.2023 по 21.01.2023 відповідачем не вірно нарахована оскаржувана додаткова винагорода.
За вказаних обставин, суд дійшов висновку про відсутність бездіяльності Територіального управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області щодо нарахування та виплати грошового забезпечення із врахуванням додаткової грошової винагороди, передбаченої Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2023 за № 168 з лютого 2023 року до січня 2024 року.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно із нормами частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до положень статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому, в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідачі як суб`єкти владних повноважень довели у повному об`ємі правомірність своїх дій.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про необґрунтованість заявлених позовних вимог, внаслідок чого, в задоволенні позову слід відмовити.
З огляду на висновок суду про відмову у задоволенні позову, підстав для розподілу судових витрат, відповідно до вимог статті 139 КАС України, суд не вбачає.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні позову ОСОБА_1 відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.
Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд або безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Учасники справи:
Позивач:
ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ).
Відповідач:
Територіальне управління Служби судової охорони у Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 43213960, вул. Національної Гвардії, 14-А, м. Івано-Франківськ, 76018).
Суддя /підпис/ Панікар І.В.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123903778 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні