Рішення
від 17.12.2024 по справі 380/14621/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 грудня 2024 рокусправа № 380/14621/24

Львівський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Морської Галини Михайлівни, розглянувши у письмовому провадженні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області про визнання протиправними дій, -

в с т а н о в и в :

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (далі - відповідач 1), Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області (далі - відповідач 2), в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області від 24.06.2024 №134250009629 про відмову у здійсненні призначення пенсії ОСОБА_1 ;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області зарахувати страховий стаж за період з 27.07.2015 по 31.05.2016 ОСОБА_1 та призначити пенсії по інвалідності з 20.05.2024.

Ухвалою від 12.07.2024 відкрите спрощене провадження у справі без виклику сторін.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Львівській області. Відповідно до довідки МСЕК ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 встановлена III група інвалідності, яка безпосередньо пов`язана із захистом Батьківщини. У зв`язку з чим 17.06.2024 позивач звернувся зі заявою до Головного управління пенсійного фонду України у Львівській області про призначення пенсії по інвалідності. За результатами розгляду заяви - отримав відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг відділ призначення пенсій, викладену у вигляді Рішення №134250009629 від 24.06.2024. Відмова мотивована недостатністю стажу через не зарахування періоду роботи з 27.07.2015 по 31.05.2016 у зв`язку із несплатою роботодавцем страхових внесків.

Стверджує, що відповідальність за несплату страхових внесків несе підприємство- страхувальник, працівник штату нарахування страхових внесків із заробітної плати застрахованої особи.

Із вказаних підстав просить суд задовольнити позов.

Відповідач 1 - Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області надіслав суду відзив, у якому заперечив проти позову, мотивуючи тим, що До Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області із заявою від 17.06.2024 (встановленого взірця) про призначення пенсії по інвалідності згідно Закону 1058 звернувся ОСОБА_1 , 14.11.1965 р. и., додавши пакет документів. Після реєстрації даної заяви та сканування копій документів засобами програмного забезпечення за принципом екстериторіальності визначено структурний підрозділ органу, що призначає пенсію - Головне управління Пенсійного фонду України у Херсонській області, яким розглянуто подану заяву від 17.06.2024 разом із документами заявника і прийнято рішення від 24.06.2024, яким відмовлено у призначенні пенсії по інвалідності згідно Закону 1058, про що повідомлено заявника листом. До страхового стажу позивачу: - не зараховано період з 27.07.2015 по 31.05.2016, оскільки відсутня інформація про нараховані суми заробітної плати та про сплачені страхові внески, за вказаний період відсутні довідка про грошове забезпечення. Відповідно до п. 2.1 пп. 2 розділу 2 Порядку 22-1, у разі якщо за період з 01 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб відсутні відомості, необхідні для призначення пенсії військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, поліцейським відповідно до Закону, страховий стаж та заробітна плата (дохід) обчислюються на підставі довідки про нараховані суми грошового забезпечення та про сплачені страхові внески, форма якої затверджена постановою правління Пенсійного фонду України від 04.02.2021 № 3-1 Про затвердження форми довідки про нараховані суми грошового забезпечення та про сплачені страхові внески та Порядку розрахунку сум грошового забезпечення, якщо документи про його нарахування та про сплачені страхові внески зберігаються на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та міста Севастополя або знищено, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 07.04.2021 за № 463/36085.

У рішенні про відмову в призначенні пенсії від 24.06.2024 зазначено, що вік позивача 58 років, страховий стаж становить 13 років 4 місяці 19 днів, що є недостатнім для призначення пенсії по інвалідності згідно Закону 1058, оскільки необхідно мати для осіб з інвалідністю II та III груп на час настання інвалідності або на день звернення за пенсією, зокрема, у віці від 56 років до досягнення особою 59 років включно - 14 років.

Отже, враховуючи зазначене, Головне управління повідомляє, що немає можливості призначити позивачу пенсію по інвалідності відповідно до ст. 32 Закону №1058 з 20.05.2024.

Із вказаних підстав просить суд відмовити у задоволенні позову.

Відповідач 2 - Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області надіслав суду відзив, у якому заперечив проти задоволення позову, мотивуючи тим, що 17.06.2024, ОСОБА_1 звернувся до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою про призначення пенсії по інвалідності відповідно до статті 30 Закону № 1058. За принципом екстериторіальності заява від 17.06.2024 розглядалась Головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області. За результатами розгляду вищевказаної заяви Відповідачем-2 прийнято рішення №134250009629 від 24 червня 2024 про відмову Лапицькому у призначенні пенсії по інвалідності відповідно до статті 32 Закону № 1058, у зв`язку з відсутністю необхідного страхового стажу 14 років.

" З 01.01.2004 набрав чинності Закон № 1058, яким визначено, що зокрема обчислення страхового стажу здійснюється за даними персоніфікованого обліку. У разі якщо за період з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2016 року в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутні відомості, необхідні для обчислення страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейським, особам рядового і начальницького складу відповідно до цього Закону, страховий стаж обчислюється на підставі довідки про проходження військової служби та про сплачені суми страхових внесків.

За наданими документами та даними індивідуальних відомостей про застраховану особу страховий стаж Позивача становить - 13 років 4 місяці 19 днів. На дату встановлення ІІІ групи інвалідності Позивачу виповнилось 58 років. За результатом розгляду документів доданих до заяви, а саме: військового квитка НОМЕР_1 від 14.04.1986 встановлено, що з 27.07.2015 по 07.07.2016 Позивач був призваний ІНФОРМАЦІЯ_2 на військову службу. Стаж зараховано з 01.06.2016 за даними відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Період з 27.07.2015 по 31.05.2016 не зараховано до страхового стажу, оскільки відсутня інформація про нараховані суми заробітної плати та про сплачені страхові внески (порушено вимоги підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку №22-1). Для підтвердження спірного періоду Позивачу необхідно було надати довідку про нараховані суми грошового забезпечення та про сплачені страхові внески за період з 27.07.2015 по 31.05.2016 за формою передбаченою постановою правління Пенсійного фонду України від 04 лютого 2021 року № 3-1".

Із вказаних підстав просить суд відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.

ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Відповідно до довідки до акту огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААГ № 605265 від 20.05.2024 ОСОБА_1 встановлена III група інвалідності, яка безпосередньо пов`язана із захистом Батьківщини.

17.06.2024 позивач звернувся зі заявою до Головного управління пенсійного фонду України у Львівській області, в якій просив призначити пенсію по інвалідності.

До заяви про призначення пенсії по інвалідності позивач додав:

- копію довідки до акту огляду медико-соціальною експертною комісією серії 12ААГ № 605265 від 20.05.2024 ,

- копію диплома НОМЕР_2 про навчання у Львівському технікумі радіоелектроніки з 01.09.1983 по 29.04.1986,

- копію військового квитка НОМЕР_1 ,

- копію довідки від 07.07.2016 № 154-ос, видану ІНФОРМАЦІЯ_3 , в якій зазначено звільнити з військової служби, виключити зі списків частини та всіх видів забезпечення прапорщика за призовом ОСОБА_1 у запас з 07.07.2016 та направити на військовий облік до ІНФОРМАЦІЯ_4 ,

- копію витягу з наказу від 23.07.2015 №204 керівника сектору М, в якому зазначено, вважати таким, що 13.07.2015 прибув до складу сил та засобів, які залучаються та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції на території Донецької та Луганської областей в секторі М прапорщика ОСОБА_1 ,

- копію посвідчення серія НОМЕР_3 від 18.11.2015 щодо пільг для ветеранів війни - учасників бойових дій (безтермінове),

- копію довідки №679 від 07.07.2016, видану ІНФОРМАЦІЯ_5 про зарплату з січня 2016 року по червень 2016 (помісячно),

- копію довідки №680 від 07.07.2024, видану ІНФОРМАЦІЯ_5 про зарплату з листопада 2015 року по липень 2016 року (помісячно).

Подання та оформлення документів для призначення (перерахунок) пенсій урегульовано Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України 25 листопада 2005 року № 22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України 07.07.2014 №13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 р. за №1566/11846, зі змінами, далі - Порядок 22-1).

Відповідно до положень розділу І Порядку 22-1 та до ч. 1 ст. 44 Закону 1058 заява на призначення, перерахунок пенсії (додаток 1) подається заявником разом зі сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів до територіального органу Пенсійного фонду України через структурний підрозділ, який здійснює прийом та обслуговування осіб або через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису.

Відповідно до п. 1.7. Порядку 22-1 днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію, відповідної заяви.

Після реєстрації даної заяви та сканування копій документів засобами програмного забезпечення за принципом екстериторіальності визначено структурний підрозділ органу, що призначає пенсію - Головне управління Пенсійного фонду України у Херсонській області, яким розглянуто подану заяву від 17.06.2024 разом із документами заявника і прийнято рішення від 24.06.2024, яким відмовлено у призначенні пенсії по інвалідності згідно Закону 1058, про що повідомлено заявника листом.

Відмова мотивована наступним: «… За результатами проведеного аналізу записів військового квитка НОМЕР_1 від 14.04.1986 встановлено, що з 27.07.2015 по 07.07.2016 заявник був призваний ІНФОРМАЦІЯ_2 на військову службу. Стаж зараховано з 01.06.2016 за даними відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Період з 27.07.2015 по 31.05.2016 не зараховано до страхового стажу, оскільки відсутня інформація про нараховані суми заробітної плати та про сплачені страхові внески. Рекомендовано надати довідку про нараховані суми грошового забезпечення та про сплачені страхові внески за період з 27.07.2015 по 31.05.2016 за формою передбаченою постановою правління Пенсійного фонду України від 04 лютого 2021 року № 3-1…».

Не погодившись із цим рішенням, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку позиціям сторін у справі суд застосовує наступні правові норми.

Пенсійне забезпечення громадян в Україні здійснюється відповідно до Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09.07.2003 № 1058-ІУ (далі - Закон 1058) та інших нормативно-правових актів.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону 1058, пенсія призначається з дня звернення за пенсією, крім таких випадків, коли пенсія призначається з більш раннього строку: пенсія за віком призначається з дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку, якщо звернення за пенсією відбулося не пізніше трьох місяців з дня досягнення особою пенсійного віку; пенсія по інвалідності - з дня встановлення інвалідності; пенсія у зв`язку з втратою годувальника - з дня, що настає за днем смерті годувальника.

Обов`язковою умовою для призначення пенсії за нормами Закону 1058 є наявність необхідного страхового стажу та досягнення особою визначеного законодавством пенсійного віку.

Згідно ч. 1 ст. 30 Закону 1058 пенсія по інвалідності призначається в разі настання інвалідності, що спричинила повну або часткову втрату працездатності за наявності страхового стажу, передбаченого статтею 32 цього Закону.

Статтею 31 Закону 1058 визначено три групи інвалідності залежно від ступеня втрати працездатності. Причина, група, час настання інвалідності, строк, на який встановлюється інвалідність, визначаються органом медико-соціальної експертизи згідно із законодавством. Органи Пенсійного фонду та застрахована особа мають право в установленому законом порядку оскаржити рішення органів медико- соціальної експертизи.

Відповідно до ст. 32 Закону 1058 особи, яким установлено інвалідність, мають право на пенсію по інвалідності, залежно від групи інвалідності, за наявності такого страхового стажу на час настання інвалідності або на день звернення за пенсією: для осіб з інвалідністю II та III груп: зокрема, від 56 років до досягнення особою 59 років включно - 14 років. Вік позивача на дату встановлення інвалідності у 2024 році - 58 років.

Статтею 24 Закону 1058 визначено порядок обчислення страхового стажу. Страховий стаж - це період (строк), упродовж якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і за який щомісяця сплачено страхові внески в сумі, не меншій за мінімальний страховий внесок.

Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог Закону 1058 за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку. Періоди трудової діяльності та інші періоди, що враховувались до стажу роботи для призначення пенсії до набрання чинності цим Законом, зараховуються до страхового стажу в порядку і на умовах, передбачених законодавством, що було чинним раніше, крім випадків, передбачених Законом 1058.

Стаття 62 Закону України Про пенсійне забезпечення № 1788 від 05.11.1991 (далі - Закон 1788) визначає, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Порядок підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній (637-93-п ) встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637 затверджено Порядок підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсії за відсутності трудової книжки або відповідних записів в ній (далі - Порядок 637). Для зарахування до страхового стажу періодів роботи за записами трудової книжки необхідно надати уточнюючі довідки про періоди роботи, видані підприємствами, на яких працював заявник, на підставі первинних документів за час виконання роботи або встановити факт належності цього документу заявнику в судовому порядку (п. 26 Порядку 637).

Відповідно до ч. 3 ст. 44 Закону 1058, органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію.

Відповідач 2 Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області у відзиві підтвердив наступне: «…На дату встановлення ІІІ групи інвалідності Позивачу виповнилось 58 років. За результатом розгляду документів доданих до заяви, а саме:: військового квитка НОМЕР_1 від 14.04.1986 встановлено, що з 27.07.2015 по 07.07.2016 Позивач був призваний ІНФОРМАЦІЯ_2 на військову службу. Стаж зараховано з 01.06.2016 за даними відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Період з 27.07.2015 по 31.05.2016 не зараховано до страхового стажу, оскільки відсутня інформація про нараховані суми заробітної плати та про сплачені страхові внески (порушено вимоги підпунктом 2 пункту 2.1 розділу ІІ Порядку №22-1)».

Відтак сторони не заперечують, що позивач у період з 27.07.2015 по 07.07.2016 був призваний ІНФОРМАЦІЯ_2 та проходив військову службу.

Щодо не зарахування спірного періоду до страхового стажу позивача через несплату страхових внесків ВЧ, де позивач проходив службу, суд зазначає наступне.

Відповідно достатті 1 Закону України №1058-IVстрахові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Страхувальники - це роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до вказаногоЗакону.

Відповідно до пункту 1 частини першоїстатті 24 Закону України №1058-IVстраховий стаж - це період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Частиною другою вказаної ж норми передбачено, що страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог зазначеногоЗаконуза даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності вказаним Законом.

Згідно ізстаттею 20 Закону України №1058-IVстрахові внески обчислюються виключно в грошовій формі, у тому числі з виплат (доходу), що здійснюються в натуральній формі.

Обчислення страхових внесків застрахованих осіб, здійснюється страхувальниками на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) заробітної плати (доходу), грошового забезпечення, на які відповідно до вказаногоЗаконунараховуються страхові внески.

Страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. Якщо страхувальники несвоєчасно або не в повному обсязі сплачують страхові внески, до них застосовуються фінансові санкції, передбачені зазначеним Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про сплату страхових внесків, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.

Суд вказує на те, що страхові внески є складовою умовою існування солідарної системи і підлягають обов`язковій сплаті, перерахунок пенсії провадиться з урахуванням часу, коли особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, та за який підприємством, де працює людина, (страхувальником) сплачені щомісячні страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

При цьому, обов`язок по сплаті страхових внесків та відповідальність за несвоєчасну або не в повному обсязі сплату страхових внесків законом покладено на страхувальника.

Суд погоджується із аргументами позивача про те, що внаслідок невиконання ВЧ, де позивач проходив службу, обов`язку по сплаті внесків до Пенсійного фонду України він позбавлена належної соціальної захищеності та пенсійного стажу за час служби, що є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам у сфері соціального захисту.

Отже, відсутність в інформаційній базі системи персоніфікованого обліку даних про сплату страхових внесків для нарахування пенсії за період з 27.07.2015 до 31.05.2016 не є підставою для позбавлення позивача права на призначення пенсії по інвалідності.

Таким чином, позивач не повинен відповідати за неналежне виконання установою свого обов`язку щодо належної сплати страхових внесків.

Суд при розгляді справи враховує висновки Верховного Суду щодо застосування норм права у подібних правовідносинах, викладені у постанові від 23.03.2020 у справі №535/1031/16-а.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ГУ ПФУ у Львівській області зарахувати до пільгового стажу періоди роботи та призначити позивачці пенсію, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до пункту 4.2 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно доЗакону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженогопостановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, після реєстрації заяви та сканування копій документів засобами програмного забезпечення за принципом екстериторіальності визначається структурний підрозділ органу, що призначає пенсію, який формує атрибути сканованих документів (із зазначенням часу їх створення), електронну пенсійну справу.

У справі, яка розглядається суд встановив, що для прийняття рішення за результатами поданої позивачем заяви за принципом екстериторіальності структурним підрозділом визначено ГУ ПФУ в Херсонській області, рішенням якого позивачу відмовлено в призначенні пенсії.

Тож, дії зобов`язального характеру щодо вирішення питання про зарахування стажу та призначення пенсії має вчинити територіальний орган Пенсійного фонду України, визначений за принципом екстериторіальності, що вирішував питання про перерахунок пенсії, яким у цьому випадку є ГУ ПФУ в Херсонській області.

Наведена правова позиція узгоджується з висновками Верховного Суду, викладеними у постановах від 07.05.2024 у справі №460/38580/22 та 24.05.2024 №460/17257/23 .

Разом із тим, суд зазначає, що періоди роботи позивача обраховуються роками, місяцями і днями, відтак їх належить сумувати для встановлення загального стажу, що дає право на призначення пенсії по інвалідності. Дані повноваження належать пенсійному органу.

Отже, позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню у спосіб зобов`язання ГУ ПФУ у Херсонській області зарахувати страхового стажу позивачу період з 27.07.2015 до 31.05.2016 та вирішити питання про призначення пенсії по інвалідності з дати звернення із урахуванням висновків суду.

Згідно приписів ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього кодексу, проте згідно ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування правомірності свого рішення.

На підставі вищевикладеного, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно ч.3 ст.139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, підп.15.5 п.15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області від 24.06.2024 №134250009629.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України у Херсонській області (ЄДРПОУ 21295057, адреса: вул.Валентини Крицак, буд.6, м.Херсон, 79036) зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_1 ) період з 27.07.2015 по 31.05.2016 та вирішити питання про призначення йому пенсії по інвалідності з дати звернення із урахуванням висновків суду.

У задоволенні решти позову відмовити.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України у Херсонській області (ЄДРПОУ 21295057, адреса: вул.Валентини Крицак, буд.6, м.Херсон, 79036) на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_4 , адреса: АДРЕСА_1 ) понесені судові витрати по сплаті судового збору у сумі 807 (вісімсот сім) грн. 46 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

СуддяМорська Галина Михайлівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123904706
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —380/14621/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Рішення від 17.12.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

Ухвала від 12.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Морська Галина Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні