Справа № 420/32567/24
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 грудня 2024 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши в письмовому провадженні у порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛИСТОПАД+Н" (вул.Ніщинського,буд.11, корп.А, м.Ананьїв, Одеська область, 66401) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень,-
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛИСТОПАД+Н" до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, за результатом якого позивач просить:
визнати протиправними та скасувати:
Рішення № 11627137/45634748 від 13.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстраціїподаткових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податковихнакладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1від 18.07.2024 р;
Рішення № 11627136/45634748 від 13.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстраціїподаткових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податковихнакладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області(Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2від 19.07.2024 р;
Рішення № 11642326/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3від 20.07.2024 р;
Рішення № 11642325/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 4від 23.07.2024 р;
Рішення № 11642324/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстраціїподаткових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області(Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 5від 24.07.2024 р;
Рішення № 11815021/45634748 від 24.09.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахункукоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1від 10.09.2024 р;
Рішення від 26.08.2024 р за № 54352/45634748/2 за результатами розгляду скаргищодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстріподаткових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Рішення від 27.08.2024 р за № 54916/45634748/2 за результатами розгляду скаргищодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Рішення від 27.08.2024 р за № 54910/45634748/2за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Рішення від 28.08.2024 р за № 55284/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстріподаткових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Рішення від 28.08.2024 р за № 55282/45634748/2 за результатами розгляду скаргищодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня).
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податковунакладну № 1 від 18.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 2 від19.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 3 від 20.07.2024 р ТОВ«ЛИСТОПАД+Н податкову накладну № 4 від 23.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н»,податкову накладну № 5 від 24.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну№ 1 від 10.09.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н» в Єдиному реєстрі податкових накладних;
стягнути на користь ТОВ «ЛИСТОПАД+Н» за рахунок бюджетних асигнуваньГоловного управління ДПС України в Одеській області судові витрати.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у разі зупинення реєстрації ПН на підставі п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган мав витребувати від платника податків документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, вказавши саме аспекти як і належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях, однак надіслана квитанція містить вимогу про надання документів, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН. При цьому, оскаржувані рішення не містять зазначення документів, які не були надані платником податків та які б були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію ПН. Разом з тим, позивачем на виконання вимог приписів Порядку №520 надано достатній обсяг документів для цілей реєстрації відповідних ПН, та підстав для відмови у реєстрації ПН у контролюючого органу не було.
Ухвалою суду від 23 жовтня 2024 рокувідкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (ст.262 КАС України).
Представником відповідачів до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідачів просить відмовити в задоволенні позову та вказує, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. Рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання зареєструвати податкові накладні з приводу ТОВ «ЛИСТОПАД+Н» були прийняті у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства. Разом з повідомленням не надано документи, які могли б підтвердити господарську операцію. Таким чином не можливо підтвердити дану господарську операцію, через ненадання певних документів а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів( робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні, відповідно до пункту 5 Порядку №520. Крім того, чинним законодавством повноваження щодо реєстрації ПН після зупинення наразі покладені на Державну податкову службу.
Позивачем надано відповідь на відзив, в якому наполягав на задоволенні позову.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, відзиву на позовну заяву, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.72-79 КАС України, судом встановлено наступні факти та обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛИСТОПАД+Н» зареєстровано якюридична особа 13.03.2024 р.
Основний вид економічної діяльності - КВЕД:01.11 Вирощування зернових культур(крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (копія Витягу з Єдиногодержавного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадськихформувань додається.
Товариство є платником податків на загальній системі оподаткування. Зареєстрованеяк платник ПДВ 01.04.2024 р (копія Витягу № 2415064500003 з реєстру платниківподатку на додану вартість додається. Індивідуальний податковий номер платникаПДВ: 456347415061, податковий номер: 45634748.
17 липня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н», як постачальником, було укладено з ТОВ«КЕРНЕЛ ТРЕЙД», як покупцем, Договір поставки № ОДЕ 25-01052, Додатковаугода № ЗП25-54719 до Договору поставки № ОДЕ 25-01052 від 17.07.2024 р., Спеціальна Додаткова угода № ОДЕ25-01052-ДУ до Договору поставки № ОДЕ 25-01052 від 17.07.2024 р.
На виконання угоди позивач здійснив поставку ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД» 26,080 т ячменю 3 кл на суму 192 992, 06 грн (сума ПДВ 23 700, 78 грн, разом без ПДВ169 291, 28 грн). На дану партію товару було оформлено податкову накладну № 1 від18.07.2024 р.
Товар був повністю поставлений та оплачений покупцем, що підтверджується:
копією видаткової накладної: № ЗП25-54719 від 18.07.2024 р.;
копією товаро-транспортної накладної: № 1 від 17.07.2024 р.;
копією Платіжної інструкції № 1619701 від 23 липня 2024 р..
18 липня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н», як постачальником, було укладено з ТОВ«КЕРНЕЛ ТРЕЙД», як покупцем, Договір поставки № ОДЕ25-01155, Додатковаугода № ЗП25-54722 до Договору поставки №ОДЕ25-01155 від 18.07.2024 р,Спеціальна Додаткова угода № ОДЕ25-01155-ДУ до Договору поставки №ОДЕ25-01155від 18.07.2024 р.
На виконання цієї угоди позивач здійснив поставку ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД» 18.07.2024 р 51,880 т пшениці 3 кл на суму 466 920, 19 грн (сума ПДВ 57 341, 08 грн,разом без ПДВ 409 579, 11 грн) та 20.07.2024 р - 24,380 т пшениці 3 класу на суму219 420, 09 грн (сума ПДВ 26 946, 33 грн, разом без ПДВ 192 473, 76 грн).
20 липня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н» було укладено з ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД`Додаткова угода № ЗП25-54726 до Договору поставки №ОДЕ25-01155 від 18.07.2024 р.
На другу партію товару було оформлено податкову накладну № 3 від 20.07.2024 р. Товар був повністю поставлений та оплачений покупцем, що підтверджується:
копією видаткової накладної: № ЗП25-54726 від 20.07.2024 р.;
копією товаро-транспортної накладної: № 4 від 18.07.2024 р.;
копією Платіжної інструкції № 1619703 від 23 липня 2024 р..
23 липня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н», як постачальником, було укладено з ТОВ«КЕРНЕЛ ТРЕЙД», як покупцем, Договір поставки № ОДЕ 25-01460, Додатковаугода № ЗП25-55290 до Договору поставки № ОДЕ 25-01460 від 23.07.2024 р.,Спеціальна Додаткова угода № ОДЕ25-01460-ДУ до Договору поставки № ОДЕ 25-01460 від 23.07.2024 р.
На виконання цієї угоди позивач здійснив поставку ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД» 23.07.2024 р 58,800 т ячменю 3 кл на суму 411 840, 29 грн (сума ПДВ 50 576, 88 грн,разом без ПДВ 361 263, 41 грн), а 24.07.2024 р 26,160 т ячменю 3 класу на суму204 048, 14 грн (сума ПДВ 25 058, 54 грн, разом без ПДВ 178 989, 60 грн).
24 липня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н» було укладено з ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД`Додаткова угода № ЗП25-55522 до Договору поставки № ОДЕ 25-01460 від 23.07.2024 р.
На другу партію товару було оформлено податкову накладну № 5 від 24.07.2024 р.
Товар був повністю поставлений та оплачений покупцем, що підтверджується:
копією видаткової накладної: № ЗП25-55522 від 24.07.2024 р;
копією товаро-транспортної накладної: № 5 від 23.07.2024 р.;
копією Платіжної інструкції № 1621313 від 29 липня 2024 р.
06 вересня 2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД + Н», як постачальником, було укладено зТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД», як покупцем, Договір поставки № ОДЕ 25-05789,Додаткова угода № ЗП25-66223 до Договору поставки №ОДЕ25-05789 від 06.09.2024 р., Спеціальна Додаткова угода № ОДЕ25-05789-ДУ від 06.09.2024 р до Договорупоставки №ОДЕ25-05789 від 06.09.2024 р.
На виконання цієї угоди позивач здійснив поставку ТОВ «КЕРНЕЛ ТРЕЙД» 25,500 т. насіння соняшнику на суму 524 407, 68 грн (сума ПДВ 64 400, 94 грн, разом без ПДВ460 006, 74 грн). На дану партію товару було оформлено податкову накладну № 1 від 10.09.2024 р.
Товар був повністю поставлений та оплачений покупцем, що підтверджується:
копією видаткової накладної: № ЗП25-66223 від 10.09.2024 р.;
копією товаро-транспортної накладної: № 8 від 08.09.2024 р.;
копією Платіжної інструкції № 1635774 від 13 вересня 2024 р..
Відповідно до фактичних обставин справи, ТОВ «ЛИСТОПАД+ Н» направило нареєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкових накладних № 1 від18.07.2024; № 2 від 19.07.2024; № 3 від 20.07.2024; № 4 від 23.07.2024; № 5 від24.07.2024; № 1 від 10.09.2024на загальну суму з урахуванням ПДВ 2 019 628,45 грн.
Згідно Квитанцій з Єдиного вікна приймання звітності Державноїподаткової служби України Позивачу було повідомлено, що «Відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податковоїнакладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 18.07.2024 №1 в Єдиномуреєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги1001,1003, 1206, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягупридбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0.Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податковоїнакладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Надалі платник податку направив засобами електронного зв`язку:
- повідомлення № 1 від 09.08.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 24;
- повідомлення № 2 від 20.09.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 49;
- повідомлення № 2 від 12.08.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 16;
- повідомлення № 3 від 12.08.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 16;
- повідомлення № 4 від 12.08.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 15;
- повідомлення № 5 від 12.08.2024 про подання пояснень та копій документівщодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючогооргану додаткові документи, у загальній кількості 15;
Так позивачем надано 135 документів за інформацією з Аналітичної системиЖурналу розгляду Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відновленим ПН/РК.
Комісією зпитань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування вЄдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області прийнято рішення № 11627137/45634748 від 13.08.2024 р., № 11627136/45634748 від 13.08.2024 р., № 11642326/45634748 від 15.08.2024 р., № 11642325/45634748 від 15.08.2024 р., № 11642324/45634748 від 15.08.2024 р., № 11815021/45634748 від 24.09.2024 р. Про відмову вреєстрації податкових накладних№ 1 від 18.07.2024 р., № 2 від 19.07.2024 р., № 3 від 20.07.2024 р., № 4 від 23.07.2024 р., № 5 від 24.07.2024 р., № 1 від 10.09.2024 р. в Єдиному реєстрі податковихнакладних у зв`язку з наданням платником податку копій документів,складених із порушенням законодавства. Як додаткова інформація в рішенні, незважаючи на нормативно-встановлену вимогу про необхідність «зазначитиконкретні документи» (вимога встановлена Додатком 1 до Порядку прийняттярішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунківкоригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказомМіністерства фінансів України від 12.12.2019 р № 520 «Про затвердження Порядкуприйняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»), Комісієюрегіонального рівня наведено (скопійовано) зміст абз.4 п.5 Порядку: «Первиннідокументи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання ітранспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи(інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевоїспецифіки, накладні».
Позивачем в адміністративному порядку оскаржено зазначеній рішення до Комісії центрального рівня ДПС України.
Комісією центрального рівня прийнято Рішення від 26.08.2024 р за № 54352/45634748/2, від 28.08.2024 р за № 55282/45634748/2, від 27.08.2024 р за № 54910/45634748/2, від 28.08.2024 р за № 55284/45634748/2, від 27.08.2024 р за № 54916/45634748/2 зарезультатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податковоїнакладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладним, згідноякого «залишено скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня провідмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиномуреєстрі податкових накладних без змін». Підстава цього рішення визначенаКомісією центрального рівня, як «ненадання платником податку копій первиннихдокументів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання ітранспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів(інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм тагалузевої специфіки, накладних».
Позивач, вважаючи оскаржувані рішення протиправними та за їх скасуванням звернувся до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст.67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий Кодекс України.
За правилами п.185.1 ст.185 ПКУ операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, є об`єктом оподаткування податком на додану вартість.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, в силу вимог п.187.1 ст.187 ПКУ вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 201.7 ст.201 ПКУ податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Пунктом 201.1 ст.201 ПКУ встановлений обов`язок платника податків на дату виникнення податкових зобов`язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно із п.201.10 ст.201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
На виконання вказаних вище норм законодавства позивачем сформовано податкові накладні№ 1 від 18.07.2024 р., № 2 від 19.07.2024 р., № 3 від 20.07.2024 р., № 4 від 23.07.2024 р., № 5 від 24.07.2024 р., № 1 від 10.09.2024 р.та засобами телекомунікаційного зв`язку подано її на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте позивач отримав квитанції в яких вказано документ доставлено до центрального рівня ДПС. Документ прийнято. Реєстрація зупинена. У квитанції зазначено, що відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податковоїнакладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 18.07.2024 №1 в Єдиномуреєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги1001,1003, 1206, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягупридбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"=.0000%, "Рпоточ"=0.Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податковоїнакладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Позивачем направлено повідомлення про подання пояснень та копії документів.
Пунктом 201.16 ст.201 ПКУ встановлено, що реєстрація ПН/РК в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.6 Порядку №1165, У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
Пунктами 10,11 Порядку встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Тобто згідно з п.11 Порядку №1165 при зупиненні реєстрації податкової накладної зазначається пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Пунктами 4,5 Порядку №520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктами 9,10,11 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до п.4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст.42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому ст.42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Таким чином, зміст переліку документів, встановлений п.5 Порядку №520 свідчить про те, що він є загальним і повинен диференціюватися в залежності від того, яка господарська операція покладена в основу виникнення податкових зобов`язань з ПДВ, тобто узгоджуватися з вимогами, як п.185.1 ст.185, так і п.187.1 ст.187 ПКУ.
При таких обставинах, суд вважає, що контролюючий орган повинен при зупиненні реєстрації податкової накладної не лише запропонувати надати документи, а навести їх конкретний перелік, оскільки в п.5 Порядку №520 наведений приблизний та не вичерпний («може включати») перелік документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
Судом встановлено, що позивачу не запропоновано переліку конкретних документів необхідних для реєстрації ПН, тому вони були надані йому на його розсуд, які він вважав достатніми для реєстрації ПН.
В силу приписів ч.5 ст.242 КАС України суд застосовує до спірних правовідносин практику Верховного Суду викладену у постанові від 30.01.2020 року у справі № 300/148/19, в якій зазначено, що при юридичній оцінці рішення про відмову в реєстрації податкової накладної суди першої та апеляційної інстанцій обґрунтовано врахували, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено перелік документів, необхідних для її реєстрації. З врахуванням цієї обставини невідповідність вимоги контролюючого органу в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимоги. Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки. Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним. З огляду на неконкретність вимоги контролюючого органу про надання документів рішення про відмову в реєстрації податкових накладних не відповідає критерію обґрунтованості.
Верховний Суд вказав, що правова позиція такого ж змісту щодо застосування вище наведених норм матеріального права вже була висловлена Верховним Судом, зокрема у постановах від 16.04.2019 касаційне провадження №К/9901/4895/19 (справа № 826/10649/17), від 28.10.2019 касаційне провадження №К/9901/23858/19 (справа № 640/983/19). Вказана позиція зазначена та підтримана в постанові Верховного Суду від 21.02.2020 року по справі №640/1131/19, від 30.01.2020 року у справі №300/148/19
Судом встановлено, що реєстрація податкової накладної позивача була зупинена з пропозицією надання додаткових документів без визначення його переліку, що неможливо вважати мотивованою вимогою контролюючого органу. Оскільки така вимога є передумовою подальшого дослідження наданих документів та прийняття рішення про реєстрацію або про відмову в реєстрації податкової накладної прийняття оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації податкової накладної не є правомірними.
Позивач зазначив, що він надав необхідні документи, які на його думку є достатніми для реєстрації ПН.
Питання тлумачення та застосовування національного законодавства є, перш за все, компетенцією національних органів влади. Проте Суд повинен перевірити, чи породжує спосіб тлумачення та застосування національного законодавства наслідки, що відповідають принципам Конвенції, як вони тлумачаться у світлі практики Суду (п.41 рішення Європейського Суду з прав людини по справі «Будченко проти України», рішення у справі «Скордіно проти Італії»
Згідно з усталеною практикою Європейського суду з прав людини закон має відповідати якісним вимогам, насамперед вимогам «доступності», «передбачуваності» та «зрозумілості»; громадянин повинен мати змогу отримати адекватну інформацію за обставин застосування правових норм у конкретному випадку; норма не може розглядатися як «закон», якщо вона не сформульована з достатньою чіткістю, щоб громадянин міг регулювати свою поведінку; громадянин повинен мати можливість передбачити, наскільки це розумно за конкретних обставин, наслідки, до яких може призвести певна дія.
Крім того, одним з основних принципів податкового законодавства України є презумпція правомірності рішень платника податку в разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу.
Суд вважає, що відсутність в оскаржуваному рішенні мотивів його прийняття позбавляє взагалі можливості позивача навести аргументи щодо їх неправомірності. Акт індивідуальної дії не відповідає вимогам обґрунтованості та вмотивованості. Проте саме невідповідність акту індивідуальної дії вимогам обґрунтованості та вмотивованості призводить до його протиправності. Вказана правова позиція викладена в постановах Верховного Суду (від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17, від 09.07.2019 року у справі №140/2093/18).
Частиною 5 ст.242 КАС України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Верховний Суд у постанові від 02.04.2019 року (справа №822/1878/18, адміністративне провадження №К/9901/4668/19) зазначив, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Враховуючи, суперечливість нормативного регулювання, наведене та проаналізоване вище, як підстави застосування презумпції правомірності рішень платника (підпункт 4.1.4 п.4.1 ст.4 ПКУ), а також вимоги принципів правової визначеності та передбачуваності, Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій щодо безпідставності зупинення реєстрації податкової накладної Товариства та протиправності рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Виходячи із системного тлумачення норм права, наведених вище, суд доходить висновку, що наявність повноважень - це одна з обставин, які входять до предмета доказування у справах цієї категорії, але не єдина. Надання податковому органу відповідних повноважень - це лише передумова подальшої реалізації його управлінських функцій, результатом реалізації чого є прийняття рішення, законність якого підлягає перевірці судом при розгляді справи.
Крім того, в постанові від 22.07.2019 по справі №815/2985/18 Верховного Суду наявні висновки, які є сталою судовою практикою щодо вимог до актів індивідуальної дії. В постанові зазначено, що Суд вважає за доцільне наголосити, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.
Про дотримання податковим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.
І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення. Оскільки відповідач-2 у рішенні від 28 грудня 2017 року №495390/23216458, продублював норму Постанови №190, тобто зазначив загальну, неконкретизовану та неоднозначну причину відмови у реєстрації податкової накладної, Суд дійшов висновку, що Державна фіскальна служба України прийняла невмотивоване рішення, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення.
Таким чином, вказаний правовий висновок Верховного Суду підтверджує обґрунтованість позовних вимог позивача.
Факт зупинення податкової накладної не позбавляє обов`язку контролюючого органу діяти на підставі, у межах повноважень та у спосіб визначений законодавством, зокрема при зупиненні податкової накладної у рішенні визначити перелік документів, як і платнику податків необхідно надати для реєстрації податкової накладної.
Крім того, зупинення реєстрації податкової накладної та відмови у її реєстрації в ЄРПН не спростовує факту здійснення господарських операцій, що підтверджується первинними документами, на підставі яких складаються податкові накладні.
В оскаржуваному рішення вказано, що подані документи складені з порушенням законодавства, проте не вказано які саме документи відповідач вважає складеними з порушенням законодавства та які порушення допущені позивачем.
Суд дійшов висновку з урахуванням дослідження діяльності підприємства та первинних документів по здійсненню господарських операцій з ТОВ "ЛИСТОПАД+Н" на виконання Договорів поставки та додаткових угодпро відсутність підстав для відмови в реєстрації податкової накладної № 1 від 18.07.2024 р., № 2 від 19.07.2024 р., № 3 від 20.07.2024 р., № 4 від 23.07.2024 р., № 5 від 24.07.2024 р., № 1 від 10.09.2024 р..
Також суд дійшов до висновку про задоволення вимоги позивача про зобов`язання ДПСУ зареєструвати податкову накладну № 1 від 18.07.2024 р., № 2 від 19.07.2024 р., № 3 від 20.07.2024 р., № 4 від 23.07.2024 р., № 5 від 24.07.2024 р., № 1 від 10.09.2024 р. в ЄРПН.
Відповідно до пунктів 2,10 ч.2 ст.245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Відповідно до пунктів 19,20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).
У разі надходження до ДПСУ рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку №1246).
Таким чином, з метою уникнення будь-яких негативних наслідків для платника податків суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання ДПСУ провести реєстрацію податкової накладної в ЄРПН.
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Частиною 2 ст.2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1)на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2)з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3)обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4)безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6)розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Оцінюючи докази у справі в їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідач не спростував належними та допустимими доказами наведені позивачем доводи, а тому позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
За приписами ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. За рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області підлягає стягненню сплачених позивачем судовий збір у розмірі 36336,00 грн.
Керуючись ст.ст. 7, 9, 241-246, 250, 255, 262, 295 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛИСТОПАД+Н" (вул.Ніщинського,буд.11, корп.А, м.Ананьїв, Одеська область, 66401) до Головного управління ДПС в Одеській області (вул.Семінарська,5, м.Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166), Державної податкової служби України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень - задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11627137/45634748 від 13.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 18.07.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11627136/45634748 від 13.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 2 від 19.07.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11642326/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3 від 20.07.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11642325/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 4 від 23.07.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11642324/45634748 від 15.08.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 5 від 24.07.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення № 11815021/45634748 від 24.09.2024 р. про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області (Комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області Комісія регіонального рівня), яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 1 від 10.09.2024 р;
Визнати протиправними та скасувати рішення від 26.08.2024 р за №54352/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Визнати протиправними та скасувати рішення від 27.08.2024 р за №54916/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Визнати протиправними та скасувати рішення від 27.08.2024 р за №54910/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Визнати протиправними та скасувати рішення від 28.08.2024 р за №55284/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня);
Визнати протиправними та скасувати рішення від 28.08.2024 р за №55282/45634748/2 за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС (Комісія центрального рівня).
Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа,8, м.Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393)зареєструвати податкову накладну № 1 від 18.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 2 від 19.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 3 від 20.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н податкову накладну № 4 від 23.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 5 від 24.07.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н», податкову накладну № 1 від 10.09.2024 р ТОВ «ЛИСТОПАД+Н» в Єдиному реєстрі податкових накладнихднем їх надходження на реєстрацію.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛИСТОПАД+Н" (вул.Ніщинського,буд.11, корп.А, м.Ананьїв, Одеська область, 66401, код ЄДРПОУ 45634748) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП44069166) судові витрати за сплату судового збору в розмірі 36336,00 грн.
Рішення суду може бути оскаржено до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.
Суддя К.С. Єфіменко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123905060 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Єфіменко К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні