Рішення
від 19.12.2024 по справі 520/25929/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

19 грудня 2024 р. справа № 520/25929/24

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" (вул. Краснодарська, буд. 11, м. Харків, 61110, код ЄДРПОУ 39722312) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Харківській області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення за №11302053/39722312 від 25.06.2024 та рішення за №11302049/39722312 від 25.06.2024 Голови комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкової накладної №32 від 26.12.2023 та податкової накладної №16 від 20.02.2024 ТОВ «КТ-СТАЛЬ» в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну за №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «КТ-СТАЛЬ» (ідентифікаційний код 44204778) датою їх подання на реєстрацію.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 30.09.2024 у вказаній адміністративній справі відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи у відповідності до п. 10 ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 257 КАС України.

Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі, при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Відповідно до положень ст. 258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Згідно з положеннями ч. 2, 3, 4, 5 ст. 262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Перше судове засідання у справі проводиться не пізніше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі. За клопотанням сторони суд може відкласти розгляд справи з метою надання додаткового часу для подання відповіді на відзив та (або) заперечення, якщо вони не подані до першого судового засідання з поважних причин. Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що за результатами здійснення власної господарської діяльності Товариство з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" направило на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024, документи прийнято контролюючим органом, але реєстрацію податкових накладних зупинено. Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Позивачем надано до контролюючого органу пояснення та копії документів. Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Харківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №11302053/39722312 від 25.06.2024 відмовлено в реєстрації податкової накладної №16 від 20.02.2024 та рішенням за №11302049/39722312 від 25.06.2024 відмовлено в реєстрації податкової накладної №32 від 26.12.2023. Вказані рішення були оскаржені позивачем до ДПС України, проте скарги залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкових накладних - без змін. З огляду на надання позивачем всіх необхідних документів, які підтверджують здійснення господарських операцій, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної та рішення за результатами розгляду скарги, на думку позивача, не відповідають критеріям обґрунтованості, а тому просить суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Від представника відповідача - Головного управління ДПС у Харківській області надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що у відповідь на повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішень про реєстрацію податкових накладних ТОВ «КТ-СТАЛЬ» не надало в повному обсязі документів, запитуваних контролюючим органом, а отже частково скористалося своїм правом підтвердити господарську операцію. У зв`язку з цим, Комісія ГУ ДПС прийняла рішення №11302049/39722312, №11302053/39722312 від 25.06.2024 щодо відмови у реєстрації податкових накладних на підставі ненадання/часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів.

Представником позивача надана відповідь на відзив, в якій зазначено, що відповідачем не дотримано принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних, оскільки у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних контролюючим органом не вказано переліку документів, які позивач повинен надати, що призвело до необізнаності платника податків щодо надання необхідного обсягу документів. Разом із тим, на повідомлення №11244128/39722312 від 17.06.2024 та №11262176/39722312 від 18.06.2024 позивачем наданий весь необхідний пакет документів, але відповідачем зазначені документи всебічно не досліджені, а доводи платника податків не спростовані. Таким чином, твердження ГУ ДПС про те, що у відповідь на повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішень про реєстрацію податкових накладних ТОВ «КТ-СТАЛЬ» не надало в повному обсязі документів, запитуваних контролюючим органом, є безпідставними, необґрунтованими, та такими, що не відповідають дійсності.

Державна податкова служба України правом на подання відзиву не скористалась. Відповідно до положень ч. 4 ст. 159 КАС України, подання заяв по суті справи є правом учасників справи. Неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову. Суд зазначає, що відповідачем не зазначено поважних причин неподання відзиву на позов, відповідно суд кваліфікує неподання відзиву на позов як визнання позову відповідачем.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ", ідентифікаційний код юридичної особи - 39722312, місцезнаходження юридичної особи: вул. Краснодарська, буд. 11, м. Харків, 61110, зареєстроване у передбаченому законом порядку як суб`єкт господарювання, знаходиться на податковому обліку в ГУ ДПС у Харківській області та є платником податку на додану вартість, що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Товариство з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" здійснює наступні види діяльності за КВЕД: 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами (основний), 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, 25.62 Механічне оброблення металевих виробів, 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 Вантажний автомобільний транспорт, 52.10 Складське господарство, 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів, 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет.

Судом встановлено, що 26.12.2023 ТОВ "РОЗКОМ" (Покупець) на підставі рахунку на оплату ТОВ "КТ-СТАЛЬ" (Продавець) №1130757 від 20.12.2023, в якості передплати, сплачено грошові кошти за поставку товару у розмірі 1 760 340,64 грн. у т.ч. ПДВ 293 390,11 грн., та транспортні послуги у кількості 1 шт. вартістю 8 000,00 грн. у т.ч. ПДВ 1 333,33 грн., всього - 1 782 036,87 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 297 006,14 грн., що підтверджується копією платіжної інструкції в національній валюті №10831 від 26.12.2023.

Для виконання зобов`язань з поставки товару ТОВ "КТ-СТАЛЬ" придбало товар:

у ТОВ "МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД" на підставі договору поставки №01/221/21 від 28.01.2021, що підтверджується рахунком на оплату №Ц-000148179 від 26.12.2023, платіжною інструкцією в національній валюті №30827 від 26.12.2023, видатковою накладною №К-000052745 від 27.12.2023, податковою накладною №5961 від 26.12.2023, платіжною інструкцією в національній валюті №30828 від 26.12.2023, податковою накладною №5669 від 26.12.2023;

у TOB "AB метал груп" на підставі договору поставки №088/Я від 21.04.2023, що підтверджується видатковою накладною №5655554 від 28.12.2023, видатковою накладною №5652186 від 27.12.2023, товарно-транспортною накладною №АВ0528122-0311 від 28.12.2023, платіжною інструкцією в національній валюті №30829 від 26.12.2023, податковою накладною №501312 від 26.12.2023;

у ТОВ "МД ІСТЕЙТ" на підставі договору поставки №549/ОД/ХР/23 від 20.11.2023, що підтверджується рахунком на оплату №СФ8-04221 від 22.12.2023, платіжною інструкцією в національній валюті №30826 від 26.12.203, накладною №РН8-003795 від 27.12.2023, товарно-транспортною накладною №(РН311.3795) від 27.12.2023, податковою накладною №2731006 від 27.12.2023;

у ТОВ "СПМ СТАЛЕВА СИМФОНІЯ" товар, що підтверджується рахунком на оплату №СФ-0008381 від 26.12.2023, платіжною інструкцією в національній валюті №30833 від 26.12.2023, видатковою накладною №РН-0007083 від 27.12.2023, податковою накладною №490 від 26.12.2023.

29.12.2023 ТОВ "КТ-СТАЛЬ" поставив, а ТОВ "РОЗКОМ" прийняв товар загальною вартістю 1 760 340,64 грн. у т.ч. ПДВ 20% - 293 390,11 грн., що підтверджується видатковою накладною №122329001 від 29.12.2023 та товарно-транспортною накладною №Т122329001 від 29.12.2023.

Відповідно до товарно-транспортної накладної перевезення товару здійснювалось сідельним тягачем MAN у складі напівпричепу KRONE, які належать ТОВ "КТ-СТАЛЬ" на праві власності, що підтверджується договорами купівлі-продажу за №038259 від 07.10.2020 та за №007521 від 07.10.2020. Зазначені транспортні засоби були передані у користування в експлуатацію для використання у господарській діяльності з метою виконання своїх посадових обов`язків працівнику ТОВ "КТ-СТАЛЬ" - водію автотранспортних засобів. Станом на 01.12.2023 у штатному розкладі ТОВ "КТ-СТАЛЬ" є посада "водій автотранспортних засобів".

Завантаження товару, відповідно до товарно-транспортної накладної №Т122329001 від 29.12.2023, здійснювалось за адресою м. Київ, пр-т Перемоги, 49/2. За сказаною адресою ТОВ "КТ-СТАЛЬ" орендує нежитлові складські приміщення, що підтверджується договором суборенди №11-01-11/22 від 01.11.2022, Актом прийому-передачі нежитлового приміщення від 01.11.2022.

Пунктом розвантаження товару ТОВ "РОЗКОМ" відповідно до товарно-транспортної накладної №Т122329001 від 29.12.2023 була Київська область, Коцюбинське, тобто зареєстрована юридична адреса Покупця. Товар був прийнятий у повному обсязі без зауважень по кількості, про що свідчить підпис та відтиск печатки на товарно-транспортній накладній №Т122329001 від 29.12.2023.

Після доставки товару на адресу ТОВ "РОЗКОМ" між сторонами був підписаний акт наданих послуг №12232902 від 29.12.2023, який в свою чергу підтверджує надання транспортних послуг своєчасно та у повному обсязі.

Також, 14.02.2024 між ТОВ "КТ-СТАЛЬ" (Постачальник) та ТОВ "РОЗКОМ" (Покупцем) було погоджено замовлення на поставку Товару шляхом виставлення Постачальником рахунку на оплату №1113841 від 14.02.2024 замовленого товару, а саме: листа г/к 3,0x1250x2500 мм; ст..3пс5 у кількості 0,789 т, та листа х/к 1,5x1250x2500 мм 08 кп у кількості 0,381 т.

Для виконання зобов`язань з поставки товару ТОВ "КТ-СТАЛЬ" придбало у ТОВ "ГУДВІЛ" на підставі договору №19-21 від 29.01.2021 товар, що підтверджується видатковою накладною №271 від 17.01.2024 та видатковою накладною №925 від 15.02.2024, платіжною інструкцією в національній валюті №31028 від 17.01.2024 та платіжною інструкцією в національній валюті №31316 від 15.02.2024.

20.02.2024 ТОВ "КТ-СТАЛЬ" поставив, а ТОВ "РОЗКОМ" прийняв товар, а саме: лист г/к 3,0x1250x2500 мм; ст..3пс5 у кількості 0,789 т, та лист х/к 1,5x1250x2500 мм 08 кп у кількості 0,381 т, загальною вартістю 49 291,91 грн. у т.ч. ПДВ 20 % - 8 216,32 грн., що підтверджується видатковою накладною №22420009 від 20.02.2024 та товарно-транспортною накладною №Т22420009 від 20.02.2024.

Відповідно до товарно-транспортної накладної, перевезення товару здійснювалось ГАЗ 330202 НОМЕР_1 , який перебуває у користуванні ТОВ "КТ-СТАЛЬ" на підставі договору оренди транспортного засобу від 23.06.2023, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Лазаревим В.М., зареєстровано в реєстрі за №317. Станом на 01.12.2023 у штатному розкладі ТОВ "КТ-СТАЛЬ" є посада "водій автотранспортних засобів".

Завантаження товару відповідно до товарно-транспортної накладної №Т22420009 від 20.02.2024 здійснювалось за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 49/2. За вказаною адресою ТОВ "КТ-СТАЛЬ" орендує нежитлові складські приміщення, що підтверджується договором суборенди №11-01-11/22 від 01.11.2022, Актом прийому-передачі нежитлового приміщення від 01.11.2022.

Пунктом розвантаження товару ТОВ "РОЗКОМ" відповідно до товарно-транспортної накладної №Т22420009 від 20.02.2024 була Київська область, Коцюбинське, тобто зареєстрована юридична адреса Покупця. Товар був прийнятий у повному обсязі, без зауважень по кількості, про що свідчить підпис та відтиск печатки на товарно-транспортній накладній №Т22420009 від 20.02.2024.

Керуючись ст. 201 Податкового кодексу України, ТОВ "КТ-СТАЛЬ" склало та направило для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну за №32 від 26.12.2023 та податкову накладну за №16 від 20.02.2024.

Документи прийнято контролюючим органом, але реєстрацію податкових накладних зупинено.

Згідно квитанцій до податкових накладних №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024, підставою для зупинення реєстрації зазначено: ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 1 Порядку).

Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

ТОВ "КТ-СТАЛЬ" направлено до ГУ ДПС у Харківській області повідомлення №3 від 11.06.2024 та повідомлення №5 від 12.06.2024 про подання пояснень та копій бухгалтерських документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинена, а також уставні документи, первинні документи на продаж товару, первинні документи на купівлю товару, документи стосовно автівки, якою доставляли вантаж, платіжні інструкції, договори, копії документів, які підтверджують взаєморозрахунки, накази, штатний розклад, договори оренди, акти приймання.

За результатом розгляду поданих ТОВ "КТ-СТАЛЬ" пояснень податковим органом направлено позивачу повідомлення №11244128/39722312 від 17.06.2024 та №11262176/39722312 від 18.06.2024 про необхідність подання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, у яких зазначено про необхідність подання копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури / інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, а саме: складських документів, копій розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.

На вищевказану вимогу податкового органу ТОВ "КТ-СТАЛЬ" надало додаткову інформацію та документи на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних - первинні документи щодо транспортування товару, а саме: товаро-транспортні накладні, документи на автотранспортний засіб, складські документи, оборотно-сальдові відомості по рахунку 281, картки рахунків обліку товару.

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області 25.06.2024 прийняте рішення №11302053/39722312 про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 20.02.2024 та рішення №11302049/39722312 про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкової накладної про відмову в реєстрації податкової накладної №32 від 26.12.2023.

Підставами прийняття таких рішень визначено: "ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку; надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства".

Не погоджуючись із вищевказаними рішеннями, позивачем 08.07.2024 подано до ДПС України скаргу на рішення №11302049/39722312, реєстраційний №9186765982.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 15.07.2024 №44137/39722312/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.

Також, 09.07.2024 скаргу на рішення №11302053/39722312, реєстраційний №9187704205.

Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 16.07.2024 №44364/39722312/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії регіонального рівня без змін.

Вважаючи рішення Головного управління ДПС у Харківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.06.2024 №11302049/39722312 та №11302053/39722312 протиправними, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд керується наступними приписами норм чинного законодавства.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим кодексом України (в редакції, чинній на час подання податкової накладної на реєстрацію та ухвалення оскаржуваного рішення, далі - ПК України).

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

У відповідності до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі по тексту - Порядок №1246), податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку №1246).

За приписами пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів (далі - Порядок №1165).

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктом 7 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).

Судом установлено, що відповідно до отриманих позивачем квитанцій реєстрація спірних податкових накладних зупинена у зв`язку із відповідністю платника податку пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податків.

Суд зазначає, що Критерії ризиковості платника податку на додану вартість є Додатком №1 до Порядку №1165.

Зміст критерію ризиковості згідно пункту 8 Критеріїв полягає в тому, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Водночас, суд звертає увагу, що в квитанціях відповідач-1 не зазначив та не надав до суду жодних обґрунтованих доводів щодо підстав віднесення позивача до ризикових платників податку у відповідності до пункту 8 Критеріїв.

Також, суд зауважує, що квитанції не містить інформації (конкретного переліку) щодо документів, необхідних контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних, в результаті чого позивач потрапив у стан правової невизначеності.

Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

У постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі №819/330/18 указано, що у випадку не конкретизації переліку документів у рішенні про відмову у реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної. Зупинення реєстрації податкової накладної та в подальшому відмова в її реєстрації не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також прийняття негативного для платника податків рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних.

Отже, недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкових накладних призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого не зміг належним чином зареєструвати податкові накладні.

Крім того, суд звертає увагу, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Відповідно до пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520 (далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктом 11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Аналіз наведених правових норм дає підстав для висновку, що рішення комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.

Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій платника податку на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України.

Вказану правову позицію викладено Верховним Судом у постанові від 16.02.2023 у справі №380/7648/22.

Верховний Суд за результатами аналізу наведених норм у постанові від 18 листопада 2021 року у справі №380/3498/20 дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік обставин, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

При цьому, як підтверджується змістом пункту 5 Порядку № 520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, не є вичерпним. В залежності від виду господарської операції, за наслідками якої подається податкова декларація для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також відповідних договірних зобов`язань між суб`єктами господарювання, обсяг документів може бути відмінним.

У постановах від 03 листопада 2021 року у справі №360/2460/20, від 29 червня 2022 року у справі №380/5383/21, від 27 липня 2022 року у справі №520/15348/2020, від 16 вересня 2022 року у справі №380/7736/21, від 25 листопада 2022 року №320/3484/21 Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Як вбачається з матеріалів справи, оскаржуваними рішеннями комісії відповідачем 1 відмовлено у реєстрації податкових накладних, а підставою вказано "ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку; надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства".

При цьому, оскаржувані рішення не містять підкреслень тих документів, які не надав позивач.

Суд зазначає, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою та законною підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому та надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.

Як вбачається з матеріалів справи, та не заперечено відповідачем на стадії надання пояснення по спірних податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, позивачем було надіслано до ГУ ДПС у Харківській області пояснення та документи на підтвердження здійснення господарських операцій з контрагентами позивача.

Позивачем на підтвердження здійснення господарських операцій на вимогу податкового органу додатково подано оборотно-сальдову відомість по рахунку 281 з 17.01.2024 по 20.02.2024, з якої вбачається рух товару від його надходження на склад до вибуття, тобто, ТОВ "КТ-СТАЛЬ" надало складські документи щодо обліку товару.

Також, позивачем надані копії платіжних інструкцій про здійснення розрахунку з Постачальником за придбаний товар.

Крім того, первинно (разом із податковими накладними) позивачем надавались договори, які підтверджують наявність у ТОВ "КТ-СТАЛЬ" власного нежитлового приміщення та орендованих нежитлових складських приміщень, де зберігається товар, а також офісне приміщення, автотранспортні засоби, наявність штатних одиниць, які здійснюють облік і роботу на складі, водії.

Проте, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних наведені первинні документи до уваги не взято, прийнято оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Під час розгляду справи Головне управління ДПС у Харківській оласті, як суб`єкт владних повноважень, не надало чітких та переконливих пояснень, що подані позивачем первинні документи не є документами, які підтверджують здійснення господарських операцій. Зі змісту оскаржуваних рішення не вбачається, що відповідачем подані платником податку документи розглядались з наданням їм правової оцінки щодо відповідності формальним критеріям (наявність усіх необхідних реквізитів) та відповідності/невідповідності змісту, характеру, обсягу відповідних господарських операцій.

Оскаржувані рішення містить посилання на "надання платником копій документів, складених із порушенням законодавства".

Суд наголошує, що ні в рішеннях, ні під час розгляду цієї справи відповідачами не надано пояснень, які саме документи складені з порушенням законодавства.

Суд зауважує, що посилання на віднесення позивача до платників податків, що відповідають критеріям ризиковості, не звільняє відповідачів від обов`язку при прийнятті рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкової накладної досліджувати надані платником податків пояснення і документи. Відповідачами не наведено аргументів щодо неврахування поданих позивачем документів, що підтверджують господарську операцію з контрагентами.

Крім того, станом на час прийняття оскаржуваних рішень набрало законної сили (29.05.2024) рішення Харківського окружного адміністративного суду від 28.03.2024 №520/3500/24, яким визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №42409 від 21.12.2023 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю "КТ-Сталь" як платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

З огляду на викладене, суд доходить висновку про необґрунтованість оскаржуваних рішень Комісії, тому вимога щодо визнання протиправними та скасування таких рішень підлягає задоволенню.

Щодо позовної вимоги зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024 за датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає наступне.

За вимогами пунктів 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Пунктом 13 Порядку №520 визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

З урахуванням вищевикладеного суд приходить до висновку про зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024 датою набрання законної сили рішенням суду.

Судом враховується, що згідно п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

За приписами ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Розглянувши подані учасниками справи документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Розподіл судових витрат здійснити у відповідності до ст. 139 КАС України пропорційно задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 19, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" (вул. Краснодарська, буд. 11, м. Харків, 61110, код ЄДРПОУ 39722312) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №11302053/39722312 від 25.06.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №16 від 20.02.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних та рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Харківській області №11302049/39722312 від 25.06.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної №32 від 26.12.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №32 від 26.12.2023 та №16 від 20.02.2024, складені Товариством з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ", у день набрання законної сили рішенням суду.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Григорія Сковороди, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" (вул. Краснодарська, буд. 11, м. Харків, 61110, код ЄДРПОУ 39722312) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "КТ-СТАЛЬ" (вул. Краснодарська, буд. 11, м. Харків, 61110, код ЄДРПОУ 39722312) судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Біленський О.О.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123905732
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/25929/24

Рішення від 19.12.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 15.10.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

Ухвала від 23.09.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Біленський О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні