Постанова
від 06.12.2024 по справі 308/10843/24
УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 308/10843/24

3/308/5834/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 грудня 2024 року м. Ужгород

Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Дегтяренко К.С., за участю представника Закарпатської митниці Держмитслужби Зубенка І.І., розглянувши справу про порушення митних правил, що надійшла із Закарпатської митниці Держмитслужби, відносно ОСОБА_1 , місце роботи - «Muellmann Kft.» (1211 Budapest, Iparvagany utca 9-11) (« ОСОБА_2 » 1211 м.Будапешт, вул. Іпарвагань, 9), місце проживання - АДРЕСА_1 ), за ч. 1ст. 483 Митного кодексу України,-

встановив:

12.03.2024 року о 06 год. 55 хв. в зону митного контролю митного поста «Тиса» Закарпатської митниці в напрямку «в`їзд в Україну» прибув вантажний автомобіль марки «RENAULT HD001» р.н.з НОМЕР_1 з напівпричепом марки «KOGEL SN24» р.н.з. НОМЕР_2 під керуванням громадянина України ОСОБА_3 , який працює водієм в ПП ОСОБА_4 (Закарпатська обл., Іршавський р-н., с.Заріччя, вул.Шевченка,42, код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

Згідно з поданими до митного контролю ОСОБА_3 товаросупровідними документами, а саме: CMR № 102510 від 08.03.2024, інвойсу №2/2024 від 08.03.2024, сертифікату якості від 08.03.2024 та сертифікату про проведення дезінфекції від 08.03.2024 через митний кордон України в митному режимі «імпорт» переміщується товар: одяг та додаткові речі до одягу та їх частини, що використовувались (код товару 6309000020); взуття, що використовувалось (код товару 6309000010); інші речі, що використовувались (код товару 6309000090); вживані сумки зі шкірозамінника (код товару 4202221000); вагою брутто 19340 кг, загальною вартістю 17406 Євро. Зазначений вантаж слідує по МД типу IM ЕE № UA209000/2024/746511 від 12.03.2024.

Транспортний засіб прибув з пломбою відправника №OPW654681 без видимих слідів пошкодження.

Відправником товару виступає іноземне підприємство «Muellmann Kft.» (HUNGARY, 1211 Budapest, Iparvagany utca 9-11), а одержувачем ТОВ «ГАЛВЕНДІТА» (79005, м. Львів, вул. Шота Руставелі, буд.26, офіс 2), код ЄДРПОУ 45142697).

Відповідно до ч.1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України. Згідно з ч.2 Типової технологічної схеми здійснення митного контролю автомобільних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженої ПКМУ від 21.05.2012 №451 - митний контроль автомобільних транспортних засобів і товарів здійснюється виключно митними органами відповідно до законодавства, вибірково, у формах та обсязі, що визначені на підставі результатів системи управління ризиками.

Відповідно до п.1,2 ч.1 ст. 336 МК України митний контроль здійснюється безпосередньо посадовими особами митних органів шляхом перевірки документів та відомостей, які відповідно до статті 335 цього Кодексу надаються митним органам під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України; митного огляду (огляду та переогляду товарів, транспортних засобів комерційного призначення, огляду та переогляду ручної поклажі та багажу, особистого огляду громадян).

В ході проведення митного контролю та митного огляду транспортного засобу встановлено, що у вантажному відсіку напівпричепу знаходиться незаявлений в товаросупровідних документах та МД типу IM ЕE № UA209000/2024/746511 товар новий одяг та взуття різних торгових марок та маркування, а саме: блуза дитяча для дівчат кількості 22 шт.; блуза жіноча в кількості 238 шт.; боді дитячий в кількості 18 шт.; боді жіночий в кількості 29 шт.; бриджі жіночі в кількості 3 шт.; бюстгальтер жіночий в кількості 9 шт.; гольф жіночий в кількості 57 шт.; джинси дитячі для хлопчиків в кількості 1 шт.; джинси жіночі в кількості 90 шт.; джинси чоловічі в кількості 2 шт.; джинсовий піджак жіночий в кількості 2 шт.; піджак жіночий в кількості 43 шт.; пальто жіноче в кількості 6 шт.; жакет дитячий в кількості 2 шт.; жакет жіночий в кількості 17 шт.; жилетка жіноча в кількості 8 шт.; кардиган жіночий в кількості 4 шт.; колготи дитячі в кількості 7 шт.; комбінезон жіночий в кількості 5 шт.; кофта дитяча в кількості 34 шт.; кофта та штани дитячі в комплекті в кількості 25 шт.; кофта жіноча в кількості 214 шт.; кофта жіноча в кількості 15 шт.; кофта унісекс в кількості 2 шт.; краватка дитяча в кількості 4 шт.; метелик дитячий в кількості 4 шт.; купальник жіночий в кількості 25 шт.; купальник дитячий в кількості 2 шт.; бікіні жіноче в кількості 7 шт.; куртка жіноча в кількості 15 шт.; куртка дитяча в кількості 1 шт.; лосини дитячі для дівчат в кількості 5 шт.; лосини жіночі в кількості 80 шт.; майка дитяча в кількості 2 шт.; майка жіноча в кількості 211 шт.; майка чоловіча в кількості 5 шт.; панама жіноча в кількості 2 шт.; піжама дитяча для дівчат комплект в кількості 23 шт.; піжама жіноча в кількості 10 шт.; сорочка жіноча в кількості 87 шт.; сорочка дитяча для хлопчиків в кількості 4 шт.; сорочка чоловіча в кількості 9 шт.; светр жіночий в кількості 14 шт.; светр чоловічий в кількості 3 шт.; спідниця жіноча в кількості 100 шт.; сукня жіноча в кількості 272 шт.; сукня дитяча в кількості 45 шт.; топ жіночий в кількості 51 шт.; топ жіночий в комплекті в кількості 2 шт.; труси та топ жіночі в комплекті в кількості 3 шт.; труси жіночі в кількості 1 шт.; футболка дитяча в кількості 161 шт.; футболка дитяча для хлопчиків в комплекті в кількості 4 шт.; футболка та шорти дитячі в комплекті в кількості 1 шт.; футболка жіноча в кількості 451 шт.; футболка унісекс в кількості 8 шт.; футболка чоловіча в кількості 42 шт.; халат жіночий в кількості 5 шт.; хустка жіноча в кількості 2 шт.; чоловічки для немовлят в кількості 4 шт.; шарф жіночий в кількості 1 шт.; шорти чоловічі в кількості 57 шт.; шорти дитячі в кількості 59 шт.; шорти жіночі в кількості 187 шт.; шорти унісекс в кількості 1 шт.; шорти та футболка дитячі в комплекті в кількості 4 шт.; штани дитячі в кількості 68 шт.; штани жіночі в кількості 357 шт.; штани та кофта дитячі в комплекті в кількості 1 шт.; штани унісекс в кількості 1 шт.; штани чоловічі в кількості 6 шт.; босоніжки дитячі в кількості 1 пара; босоніжки жіночі в кількості 3 пари; черевики жіночі в кількості 2 пари; чоботи дитячі в кількості 2 пари; кеди дитячі в кількості 65 пар; кеди жіночі в кількості 32 пари; кросівки та мокасини дитячі в кількості 113 пар; кросівки та мокасини жіночі в кількості 55 пар; кросівки чоловічі в кількості 56 пар; сандалі дитячі в кількості 72 пари; сандалі жіночі в кількості 42 пари; шльопанці жіночі в кількості 167 пар; шльопанці дитячі в кількості 15 пар; туфлі дитячі в кількості 12 пар; туфлі жіночі в кількості 103 пари; туфлі чоловічі в кількості 1 пара. Загальна кількість виявлених товарів становить 4001 одиниця. Одяг поміщений у індивідуальні прозорі поліетиленові пакування виробника. На товарах наявні ярлики виробника.

Виявлений товар знаходився в середній частині вантажного відсіку напівпричепу в 57 мішках рожевого кольору, які зверху та по боках були обкладені мішками з товаром заявленим як «одяг та додаткові речі до одягу та їх частини, що використовувались; взуття, що використовувалось; інші речі, що використовувались; вживані сумки зі шкірозамінника», що утруднювало виявлення товарів під час розтентування напівпричепу для здійснення візуального огляду. На мішках з новим одягом та взуттям містяться написи з назвами торгових марок речей, що відрізняло їх від інших мішків із товаром, заявленим як «одяг та додаткові речі до одягу та їх частини, що використовувались; взуття, що використовувалось; інші речі, що використовувались; вживані сумки зі шкірозамінника».

Доступ до виявленого став можливим після повного вивантаження товару.

Для визначення вартості виявленого товару необхідне залучення експерта - спеціаліста.

В наданому пояснені водій ОСОБА_3 зазначив, що 08.03.2024 він на вантажному автомобілі марки «RENAULT HD001» р.н.з НОМЕР_1 з напівпричепом марки «KOGEL SN24» р.н.з. НОМЕР_2 заїхав на територію складу іноземного підприємства «Muellmann Kft.» (1211 Budapest, Iparvagany utca 9-11), де даний транспортний засіб було завантажено вантажем «одяг та додаткові речі до одягу та їх частини, що використовувались; взуття, що використовувалось; інші речі, що використовувались; вживані сумки зі шкірозамінника». Під час завантаження вантажу водій сидів в кабіні автомобіля, так як працівники складу зазначили, що перебувати при завантажені та здійснювати перерахунок товару немає необхідності, оскільки вони відповідають за завантаження. Після завантаження товаром ОСОБА_3 зайшов в офіс на території складу і отримав пакет товаросупровідних документів на вантаж, а саме; CMR № 102510 від 08.03.2024, інвойс №2/2024 від 08.03.2024, сертифікат якості від 08.03.2024 та сертифікат про проведення дезінфекції від 08.03.2024.

На підставі п.8 ч.1 ст. 336 МК України, 22.03.2024 митницею на адресу керівника підприємства «Muellmann Kft.» (HUNGARY, 1211 Budapest, Iparvagany utca 9-11) направлено запит з метою отримання інформації щодо виявленої невідповідності товару.

28.03.2024 митницею від підприємства «Muellmann Kft.» отримано відповідь від 26.03.2024 (вх.митниці 131/14-20/17), відповідно до якої компанія, відправила українській компанії ТОВ «Гальвендіта», вживаний одяг та аксесуари і їх частини, вживане взуття, сумки зі шкірозамінника та інші вживані речі, загальною вагою 19340кг, відповідно з чим компанія видала рахунок N2/2024 від 08.03.2024. Згідно з угорським законодавством, усі товари завантажені у транспортний засіб А07800Х/ НОМЕР_4 є секонд хендом, оскільки вони несортовані, доставлені запакованими оптом у мішках та оброблені формальдегідом. Відповідальною особою за завантаження товарів є ОСОБА_1 ( ОСОБА_5 ), місце проживання: АДРЕСА_2 .

Відповідно до Листа Міністерства доходів і зборів України 26.03.2014 № 6983/7/99-99-24-02-03-17 «Про впровадження методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТЗЕД», до товарної позиції 6309 (Одяг та інші вироби, що використовувались) згідно з УКТЗЕД включаються тільки вироби з текстильних матеріалів: одяг і додаткові речі до одягу та їх частини; ковдри та пледи дорожні; білизна постільна, столова, туалетна або кухонна; вироби для меблювання, крім килимів товарних позицій 5701 - 5705, та меблево-декоративних тканин і гобеленів товарної позиції 5805; взуття та головні убори з будь-якого матеріалу, крім азбесту.

Для включення до цієї товарної позиції вищезазначені вироби повинні одночасно відповідати таким вимогам: мати помітні ознаки використання (носіння) та поставлятися навалом (без упаковки) або у тюках, мішках чи аналогічних упаковках, не мати ярликів тощо. Ці вироби, як правило, продаються великими партіями переважно для перепродажу та поставляються навалом (без упаковки). Такі товари повинні бути різних артикулів, виготовлені різними виробниками, з різних матеріалів, різної статевої приналежності (чоловічі, жіночі, дитячі).

Помітними ознаками використання одягу, наприклад, може бути загальний стан виробу, який втратив товарний вигляд (без ярликів, без упакування, зім`ятий або неакуратно складений тощо); забрудненість; розтягнутість (коміра (горловини), рукавів, низу виробу тощо) та кошлатість, що характерна для трикотажних виробів.

Також до помітних ознак використання належить такий критерій як потертість (коміра, лацканів, рукавів, кишень тощо), що видно при візуальному огляді неозброєним оком та не потребує додаткових доказів у лабораторних умовах.

Однак одяг новий, який має потертості, розтягненість, що створена навмисно в процесі виробництва одягу (так звані модні бренди), має ярлики та/або упакований, не може розглядатись у товарній позиції 6309 як одяг з помітними ознаками використання (носіння).

Інші вироби, які не відповідають вищезазначеним умовам (наприклад, одяг що постачається навалом, який не має помітних ознак використання (носіння), що має ярлики), необхідно розглядати у відповідних товарних позиціях як нові.

Нові вироби з дефектами ткацтва, фарбування і т. д. і забруднені в магазині до цієї товарної позиції не включаються. Товари, які вийшли з моди та не використовувались, класифікуються у відповідних товарних позиціях і розглядаються як нові вироби.

Відповідно до п.5 Постанови Пленуму Верховного суду України від 03 червня 2005 №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» із змінами і доповненнями,внесеними постановою Пленуму Верховного Суду України від 30 травня 2008 року N 8 незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані.

Відповідно до п. 6 цієї Постанови судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Таким чином, ОСОБА_1 ( ОСОБА_5 ) вчинив дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використання засобів та способів, що утруднюють виявлення таких товарів та поданням митному органу, як підставу для переміщення товарів через митний кодон України документів, що містить неправдиві відомості щодо найменування товару та відомостей необхідних для визначення його митної вартості.

Зазначені дії мають ознаки порушення (порушень) митних правил, передбаченого (передбачених) ч.1 ст.483 МКУ

Представник Закарпатської митниці ДФС, в судовому засіданні протокол про порушення митних правил підтримав у повному обсязі та просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1ст.483 МК Українита накласти на нього адміністративне стягнення, передбачене санкцією вказаної статті.

У судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про дату час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки не повідомив.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника Закарпатської митниці ДФС, приходжу до наступних висновків.

Згідно з ч.1ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Відповідно до ч.1ст. 489МК України, посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 9 КУпАПпередбачено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з ч. 1 ст.458 МК Українипорушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Частиною 1ст.483 МК Українипередбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно зУКТ ЗЕДта його митної вартості.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Виходячи з вищевказаних положень діючого законодавства, вбачається, що: - об`єктом правопорушення за ч.1ст.483 МК України, єо хоронюванийМК України та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю; - об`єктивною стороною передбаченого ч.1ст.483 МК Україниправопорушення є переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю; - суб`єктом правопорушення є громадяни-декларанти, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.; - суб`єктивна сторона за ч.1ст.483 МК Українипередбачає умисел, тобто винна у скоєнні правопорушення особа усвідомлювала протиправний характер своєї дії чи бездіяльності, передбачала її шкідливі наслідки і бажала їх або свідомо допускала настання цих наслідків.

У відповідності до п. 6постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.

Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Незаконно одержаними слід визнавати документи, які особа отримала за відсутності законних підстав або з порушенням установленого порядку.

Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Відповідно дост. 251 КУпАПдоказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган ( посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Для кваліфікації дій за ч.1ст.483 МК Українине мають значення мотив і мета їх вчинення, а також те чи настали від цього шкідливі наслідки.

Як роз`яснено у п. п. 5, 6постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 №8(зі змінами), незаконне переміщення предметів із приховуванням від митного контролюце їх переміщення через митний кордон України з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів чи способів, що утруднюють їх виявлення, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи одержаних незаконним шляхом або таких, що містять неправдиві дані. Судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів. Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Вина ОСОБА_1 підтверджується даними протоколу про порушення митних правил №0190/30500/24 від 29 березня 2024 року, деклараціює ІМ ЕЕ № UA209000/2024/746511 від 12.03.2024, актом про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 13.03.2024, фотоматеріалами, доповідною запискою 29.03.2024, висновком експерта №142000-3800-0113 від 24 травня 2024 року, та іншими матеріалами справи.

Враховуючи характер та ступінь вчиненого правопорушення, обставини справи, особу порушника та те, що вина ОСОБА_1 , у вчиненні правопорушення передбаченого ч. 1ст.483МК України доведена, об`єктивно з`ясувавши обставини справи, повно та всебічного дослідивши надані суду докази, письмові пояснення, суд вважає за необхідне застосувати щодо нього стягнення необхідне та достатнє для досягненняст.23КУпАП мети, зокрема виховання в дусі додержання законів України та запобігання вчиненню нових правопорушень, в межах санкції статті ч.1ст. 483 МК України, за якою кваліфіковано правопорушення.

Вирішуючи питання про призначення виду стягнення за порушення митних правил, суддя приймає до уваги, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Приймаючи до уваги характер вчиненого правопорушення, особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, ступінь вини і майновий стан та обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, приходжу до висновку, що на ОСОБА_1 слід накласти стягнення в межах встановлених санкцієюст.483 МК України, а саме: штраф у розмірі 100 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил, з конфіскацією безпосереднього предмету правопорушення

Відповідно дост.40-1 КУпАПтаЗакону України «Про судовий збір»з ОСОБА_1 слід стягнути в користь держави судовий збір у розмірі 605 грн. 60 коп..

На підставі наведеного та керуючись ст.ст.483 МК України, ст.ст.40-1,283 КУпАП України,Законом України «Про судовий збір», суддя,-

постановив:

ОСОБА_1 ( ОСОБА_5 ), визнати виним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.1ст.483МКУкраїни та накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі ста відсотків вартості товару, що становить 2331801,62 (два мільйони триста тридцять одну тисячу вісімсот одну гривню 62 коп.) грн., з конфіскацією безпосереднього предмету правопорушення, а саме: блуза дитяча для дівчат кількості 22 шт.; блуза жіноча в кількості 238 шт.; боді дитячий в кількості 18 шт.; боді жіночий в кількості 29 шт.; бриджі жіночі в кількості 3 шт.; бюстгальтер жіночий в кількості 9 шт.; гольф жіночий в кількості 57 шт.; джинси дитячі для хлопчиків в кількості 1 шт.; джинси жіночі в кількості 90 шт.; джинси чоловічі в кількості 2 шт.; джинсовий піджак жіночий в кількості 2 шт.; піджак жіночий в кількості 43 шт.; пальто жіноче в кількості 6 шт.; жакет дитячий в кількості 2 шт.; жакет жіночий в кількості 17 шт.; жилетка жіноча в кількості 8 шт.; кардиган жіночий в кількості 4 шт.; колготи дитячі в кількості 7 шт.; комбінезон жіночий в кількості 5 шт.; кофта дитяча в кількості 34 шт.; кофта та штани дитячі в комплекті в кількості 25 шт.; кофта жіноча в кількості 214 шт.; кофта жіноча в кількості 15 шт.; кофта унісекс в кількості 2 шт.; краватка дитяча в кількості 4 шт.; метелик дитячий в кількості 4 шт.; купальник жіночий в кількості 25 шт.; купальник дитячий в кількості 2 шт.; бікіні жіноче в кількості 7 шт.; куртка жіноча в кількості 15 шт.; куртка дитяча в кількості 1 шт.; лосини дитячі для дівчат в кількості 5 шт.; лосини жіночі в кількості 80 шт.; майка дитяча в кількості 2 шт.; майка жіноча в кількості 211 шт.; майка чоловіча в кількості 5 шт.; панама жіноча в кількості 2 шт.; піжама дитяча для дівчат комплект в кількості 23 шт.; піжама жіноча в кількості 10 шт.; сорочка жіноча в кількості 87 шт.; сорочка дитяча для хлопчиків в кількості 4 шт.; сорочка чоловіча в кількості 9 шт.; светр жіночий в кількості 14 шт.; светр чоловічий в кількості 3 шт.; спідниця жіноча в кількості 100 шт.; сукня жіноча в кількості 272 шт.; сукня дитяча в кількості 45 шт.; топ жіночий в кількості 51 шт.; топ жіночий в комплекті в кількості 2 шт.; труси та топ жіночі в комплекті в кількості 3 шт.; труси жіночі в кількості 1 шт.; футболка дитяча в кількості 161 шт.; футболка дитяча для хлопчиків в комплекті в кількості 4 шт.; футболка та шорти дитячі в комплекті в кількості 1 шт.; футболка жіноча в кількості 451 шт.; футболка унісекс в кількості 8 шт.; футболка чоловіча в кількості 42 шт.; халат жіночий в кількості 5 шт.; хустка жіноча в кількості 2 шт.; чоловічки для немовлят в кількості 4 шт.; шарф жіночий в кількості 1 шт.; шорти чоловічі в кількості 57 шт.; шорти дитячі в кількості 59 шт.; шорти жіночі в кількості 187 шт.; шорти унісекс в кількості 1 шт.; шорти та футболка дитячі в комплекті в кількості 4 шт.; штани дитячі в кількості 68 шт.; штани жіночі в кількості 357 шт.; штани та кофта дитячі в комплекті в кількості 1 шт.; штани унісекс в кількості 1 шт.; штани чоловічі в кількості 6 шт.; босоніжки дитячі в кількості 1 пара; босоніжки жіночі в кількості 3 пари; черевики жіночі в кількості 2 пари; чоботи дитячі в кількості 2 пари; кеди дитячі в кількості 65 пар; кеди жіночі в кількості 32 пари; кросівки та мокасини дитячі в кількості 113 пар; кросівки та мокасини жіночі в кількості 55 пар; кросівки чоловічі в кількості 56 пар; сандалі дитячі в кількості 72 пари; сандалі жіночі в кількості 42 пари; шльопанці жіночі в кількості 167 пар; шльопанці дитячі в кількості 15 пар; туфлі дитячі в кількості 12 пар; туфлі жіночі в кількості 103 пари; туфлі чоловічі в кількості 1 пара. Загальна кількість товарів становить 4001 одиниця

Стягнути з ОСОБА_1 ( ОСОБА_5 )на користь держави 605 (шістсот п`ять) грн. 60 коп. судового збору.

Запропонувати ОСОБА_1 ( ОСОБА_5 ) добровільно в 15-денний строк після вручення копії постанови сплатити штраф.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі, до Закарпатського апеляційного суду через Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців.

Суддя Дегтяренко К.С.

СудУжгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення06.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123908587
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —308/10843/24

Постанова від 06.12.2024

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Дегтяренко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні