УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027
E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63
УХВАЛА
про результати розгляду заяви поточного кредитора
про грошові вимоги до банкрута у справі про банкрутство
17.12.2024м. ДніпроСправа № 904/5725/21за заявою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, м. Дніпро
до боржника Акціонерного товариства «Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом», м. Кривий Ріг
про визнання грошових вимог
Суддя Мартинюк С.В.
за участю секретаря судового засідання Рибалка Г.Д.
Представники:
Арбітражний керуючий: Вернигора В.П.
Від Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса): Кондратенко Т.Ю., представник.
Від Мінекономіки: Примаченко К.В., представник.
Від ГУ ДПС у Дніпропетровській області: Кравцов В.В.
ВСТАНОВИВ:
Провадження по справі №904/5725/21 про банкрутство Акціонерного товариства «Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» перебуває на стадії ліквідаційної процедури, повноваження ліквідатора банкрута виконує арбітражний керуючий Вернигора В.П.
23.09.2024 до суду через систему "Електронний суд" від ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява (вх.№905/24 від 23.09.2024) про визнання грошових вимог до Акціонерного товариства «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» у розмірі 3 872 357,46 грн. та судового збору у розмірі 4 844,80 грн.
Ухвалою господарського суду від 30.09.2024 прийнято заяву ГУ ДПС у Дніпропетровській області до банкрута АТ «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» про визнання грошових вимог у розмірі 3 872 357,46 грн. та судового збору у розмірі 4 844,80 грн. по справі про банкрутство №904/5725/21 до розгляду. Призначено розгляд заяви в судовому засіданні на 04.11.2024.
28.10.2024 до суду через систему "Електронний суд" від арбітражного керуючого Вернигори В.П., надійшли заперечення щодо заявлених грошових вимог до банкрута.
Ухвалою господарського суду від 04.11.2024 відкладено розгляд заяви ГУ ДПС у Дніпропетровській області до банкрута АТ «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» про визнання грошових вимог на 25.11.2024.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 25.11.2024 розгляд заяви ГУ ДПС у Дніпропетровській області до банкрута АТ «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» про визнання грошових вимог відкладено на 03.12.2024.
25.11.2024 через систему "Електронний суд" від ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшло клопотання про відкладення судового засідання.
02.12.2024 через систему "Електронний суд" від ліквідатора банкрута надійшло уточнене повідомлення про розгляд заявлених грошових вимог ГУ ДПС у Дніпропетровській області за змістом якого вбачається, що ліквідатором заявлені вимоги визнаються частково.
03.12.2024 через систему "Електронний суд" від ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява про долучення письмових пояснень до матеріалів справи на виконання вимог ухвали господарського суду від 25.11.2024.
Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 03.12.2024 розгляд заяви ГУ ДПС у Дніпропетровській області до банкрута АТ «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» про визнання грошових вимог відкладено на 17.12.2024.
12.12.2024 через систему "Електронний суд" від ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшла заява про долучення письмових пояснень до матеріалів справи на виконання вимог ухвали господарського суду від 03.12.2024.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши присутніх в судовому засіданні учасників справи, встановлено наступне.
У поданій заяві ГУ ДПС у Дніпропетровській області зазначає, що, з урахуванням уточнень, за платником податків АТ «Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з Дослідним заводом» обліковується податковий борг на загальну суму 3 872 357, 46 грн. (основний платіж - 3 473 516, 37 грн., штрафна санкція - 293 797, 67 грн., пеня - 105 043, 42 грн.) а саме:
1. Податковий борг з податку на додану вартість виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 69 604, 00 грн. (основний платіж).
Структура боргу:
- податкова декларація №9208214170 від 16.08.2023 на суму 69 604,00 грн.;
2. Податковий борг по земельному податку (Центрально-міський р-н Кривого Рогу) виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 2 165 507,44 грн. (основний платіж).
- податкова декларація №9010616799 від 30.01.2023 (терміни сплати 30.08.2023 - 30.01.2024) на загальну суму 2 165 507,44 грн.;
3. Податковий борг по земельному податку (Криворізький р-н. Лозуватська ТГ) виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 1 006,38 грн. (основний платіж).
- податкова декларація 9015933218 від 07.02.2023 (термін сплати 30.10.2023 - 30.01.2024) на суму 1 006, 38 грн.;
4. Податковий борг по податку на нерухоме майно (Центрально-Міський р-н - код платежу 18010401) виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 225 786, 79 грн. (основний платіж).
- податкова декларація №9015944673 від 07.02.2023 (терміни сплати 30.10.2023 - 29.01.2024) на загальну суму 225 786, 79 грн.;
5. Податковий борг по податку на нерухоме майно (Криворізький р-н Лозуватська ТГ - код платежу 18010400) виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 26 079, 74 грн. (основний платіж)
- податкова декларація №9015952516 від 07.02.2023 (терміни сплати 30.10.2023 - 29.01.2024) на загальну суму 26 079,74 грн.
6. Податковий борг по ПДФО виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 1 018 277, 80 грн. (основний платіж - 650 885,91 грн., штрафна санкція - 270 575,71 грн., пеня - 96 816,18 грн.).
- ППР №0026802417 від 18.01.2024 на суму 1 020, 00 грн. (період порушення - 3 квартал 2023 року);
- ППР №0158362410 від 11.04.2024 на суму 269 555, 71 грн. (штрафна санкція) та 650 885, 91 грн. (основний платіж) та 96 816, 18 грн. (пеня) (період порушення - липень 2020 - жовтень 2023).
7. Податковий борг по військовому збору виник внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 84 146, 89 грн. (основний платіж - 52 697,69 грн., штрафна санкція - 23 221,96 грн., пеня - 8 227, 24 грн.)
- ППР №0158382410 від 11.04.2024 на суму 52 697, 69 грн. (основний платіж) та 23 221, 96 грн. (штрафна санкція) та 8 227, 24 грн. (пеня) (період порушення - липень 2020 - жовтень 2023).
8. Заборгованість з ЄСВ виникла внаслідок несплати платником податків сум грошових зобов`язань у загальному розмірі 281 948, 42 грн. (основний платіж)
- податкова декларація №9310151644 від 15.11.2023 на суму 160 306, 68 грн. (за 3 квартал 2023 року)
- податкова декларація №9382858638 від 09.02.2024 на суму 121 641, 74 грн. (за 4 квартал 2023 року).
У поданому 02.12.2024 уточненому повідомленні про розгляд заявлених ГУ ДПС у Дніпропетровській області грошових вимог до банкрута, ліквідатор визнає грошові вимоги на суму 1 055 136, 02 грн. (податковий борг з ПДВ, що виник внаслідок несплати платником сум грошових зобов`язань, основна заборгованість по сплаті ЄСВ, ПДФО та військового збору).
В свою чергу ліквідатором відмовлено у визнанні вимог на суму 2 817 221, 44 грн. на підставі абз. 2-3 ч. 1 ст. 59 КУзПБ.
Згідно ст. 14.1.156-1 ПК України, податкове зобов`язання (для цілей розділу V цього Кодексу) - це загальна сума податку на додану вартість, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, та/або сума коштів, сформована за рахунок податкових пільг, що були використані платником податків не за цільовим призначенням чи з порушенням порядку їх надання, встановленим цим Кодексом.
Господарський суд зазначає, що згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування (соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати).
Положенням частини 1 статті 4 ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" визначено що платниками ЄСВ є, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Взяття на облік осіб, зазначених у пунктах 1, 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, здійснюється податковим органом шляхом внесення відповідних відомостей до реєстру страхувальників.
Податок на доходи фізичних осіб - загальнодержавний податок, що стягується з доходів фізичних осіб (громадян - резидентів) і нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження в Україні.
Згідно ст. 161 ПК України вбачається, що платниками податку на доходи фізичних осіб є:
- фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;
- фізична особа - резидент, яка володіє та/або користується (орендує (суборендує), на умовах емфітевзису, постійно користується) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь, у частині мінімального податкового зобов`язання;
- фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні;
- податковий агент.
Згідно п. 14.1.180 ПК України, податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - це юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов`язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.
Пунктом 164.2.1. ПК України встановлено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді заробітної плати, нараховані (виплачені) платнику податку відповідно до умов трудового договору (контракту).
Також чинним законодавством визначено військовий збір як загальнодержавний податок, який сплачується фізичними особами-резидентами та фізичними особами-нерезидентами з доходів, визначених ПК України.
Об`єктом оподаткування резидента є:
- загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід;
- доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);
- іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.
Відповідно до положень ст. 59 КУзПБ у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.
Згідно абз. 10 ч. 1 ст. 61 КУзПБ вбачається, що з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту.
Згідно ч. 1 ст. 40 КЗпП трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані роботодавцем лише у випадках змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.
Законодавцем в ст. 492 КЗпП закріплено порядок вивільнення працівників, зокрема встановлено, що про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці.
Після ухвалення постанови 21.08.2023 про визнання АТ «Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом» банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури боржника, ліквідатором попереджено працівників банкрута (43 18 «інститут» та 25 «завод») про звільнення у зв`язку з ліквідацією підприємства та відповідно 31.10.2023 проведено звільнення працівників (відповідно до звіту ліквідатора, який міститься в матеріалах справи).
В свою чергу податковим органом грошові вимоги зі сплати ЄСВ, військового збору та ПДФО розраховано та заявлено за період по жовтень 2023 року.
Однак надаючи оцінку наданим податковим органом доказам, господарський суд, дослідив зміст наданих податковим органом акту перевірки та податкових повідомлень-рішень на предмет встановлення моменту виникнення основного податкового зобов`язання і моменту його невиконання, зазначає, що у податкового органу виникає право нарахування штрафних санкцій, і відповідно періоду, за який податковим органом здійснено нарахування таких штрафних санкцій.
Отже господарський суд виснує про те, що сплата єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб та військового збору протягом двох місяців після визнання боржника банкрутом є невід`ємною частиною виконання роботодавцем обов`язків трудового законодавства щодо попередження працівників про звільнення за два місяці, а тому вимоги в частині сплати єдиного соціального внеску, податку на доходи фізичних осіб та військового збору підлягають задоволенню.
Щодо нарахування контролюючим органом земельного податку з юридичних осіб, господарський суд зазначає, що боржником самостійно у поданих декларація визначено розмір земельного податку відповідно до площі земельної ділянки.
Саме виходячи з цієї інформації, контролюючим органом заявлено до стягнення визначених, але не сплачений розмір грошового зобов`язання.
Відповідно до п. 14.1.72 Податкового кодексу України, земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.
Згідно положень ст. 285 ПК України Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв`язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).
Пунктом 286.2. Податкового кодексу України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму плати за землю щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а надалі такий витяг подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.
Пунктом 266.5.1. ПК України встановлено, що щороку власникам нерухомого майна нараховується податок, який встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності від місця розташування та типів нерухомості у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.
Платниками податку є фізичні та юридичні особи та іноземці, які є власниками об`єктів житлової або нежитлової нерухомості, в тому числі її частки, відмінної від земельної ділянки.
Згідно пп. 266.3.3 ст. 266 ПК України вбачається, якщо об`єкти житлової або нежитлової нерухомості, зокрема їх частки, перебувають у власності юридичних осіб, то база оподаткування обчислюється такими особами самостійно, з огляду на загальну площу кожного окремого об`єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об`єкт.
Аналізуючи наведене, господарський суд вважає, що розмір земельного податку з юридичних осіб та податок на нерухоме майно є узгодженими, адже саме в такому розмірі він був заявлений АТ Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом у поданих деклараціях до податкового органу, а тому є правомірно заявленим.
Однак ГУ ДПС у Дніпропетровській області заявлено грошові вимоги в частині визнання розміру земельного податку та податку на нерухоме майно з банкрута в тому числі після визнання боржника банкрутом (21.08.2023).
Господарським судом було самостійно здійснено перерахунок заявлених грошових вимог в частині розміру земельного податку та податку на нерухоме майно з урахуванням вимог ст. 59 КУзПБ. Отже, заявлені Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області вимоги підлягають визнанню в частині земельного податку на суму 593 768, 17 грн. та в частині податку на нерухоме майно на суму 69 060, 17 грн.
Решта заявлених грошових вимог в розмірі 1 755 552, 01 грн. відхиляється господарським судом, як такі, що виникли після визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Згідно із ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства - кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
Крім того, відповідно до платіжного доручення, Головне управління ДПС у Дніпропетровській області здійснило перерахування у розмірі 4 844, 80 грн. судового збору за подання заяви про визнання кредитором у справі №904/5725/21.
Згідно абз.4 п.п.1 ч.1 ст.64 Кодексу з процедур банкрутства зазначено, що витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді задовольняються у першу чергу.
За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:
1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;
2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);
3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;
4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;
5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;
6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
Згідно ч. 4 ст.60 Кодексу України з процедур банкрутства, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом. Заяви з вимогами поточних кредиторів розглядаються господарським судом у порядку черговості їх надходження. За результатами розгляду зазначених заяв господарський суд своєю ухвалою визнає чи відхиляє (повністю або частково) вимоги таких кредиторів. Вимоги поточних кредиторів погашаються в порядку черговості, визначеної статтею 64 цього Кодексу. Якщо кредитор заявив вимоги після здійснення розрахунків з іншими кредиторами, сплачені таким кредиторам кошти поверненню не підлягають.
Грошові вимоги ГУ ДПС у Дніпропетровській області до АТ Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом залишаються повністю неоплаченими збоку Боржника.
Відповідно до абз.11 ч.1 ст.1 КУзПБ кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство.
З огляду на обґрунтованість вимог Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, господарський суд дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання поточних грошових вимог ГУ ДПС у Дніпропетровській області до АТ Науково-дослідний та проектор-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом на суму 3 872 357, 46 грн., з яких:
- 1 черга 4 844, 80 грн. (судовий збір);
- 2 черга 281 948, 42 грн. вимоги щодо сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування);
- 3 черга 1 436 015, 94 грн. (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);
- 6 черга 398 841, 09 грн. (вимоги щодо сплати штрафних санкцій).
Решту грошових вимог відхилити.
Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд
УХВАЛИВ:
Визнати поточні грошові вимоги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області до Акціонерного товариства Науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут гірничорудного машинобудування з дослідним заводом (50024, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Петра Калнишевського, буд. 1А; ідентифікаційний номер юридичної особи 04819211), а саме:
- 1 черга 4 844, 80 грн. (судовий збір);
- 2 черга 281 948, 42 грн. вимоги щодо сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування);
- 3 черга 1 436 015, 94 грн. (вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів);
- 6 черга 398 841, 09 грн. (вимоги щодо сплати штрафних санкцій).
Решту грошових вимог відхилити.
Ухвала набирає законної сили 17.12.2024 та може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України, до Центрального апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня набрання ухвалою законної сили.
Повний текст ухвали складено 19.12.2024.
Суддя С.В. Мартинюк
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123914650 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Мартинюк Сергій Віталійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні