ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Давидюка Тараса, 26А, м. Рівне, 33013, тел. (0362) 62 03 12, код ЄДРПОУ: 03500111,
e-mail: inbox@rv.arbitr.gov.ua, вебсайт: https://rv.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі про банкрутство
"18" грудня 2024 р. Справа № 918/1104/24
Господарський суд Рівненської області у складі: суддя Романюк Р.В.,
за участю секретаря судового засідання Шандалюк А.А.,
розглянувши заяву Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, м. Рівне, вул. Відінська, 12, код ЄДРПОУ 44070166) про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, офіс 3, код ЄДРПОУ 36058469)
За участю представників сторін:
від ГУ ДПС у Рівненській області: Гуменюк І.В. (самопредставництво);
від ТОВ "ВАЛМПАК": не з`явився;
арбітражний керуючий: Таборовець А.П. (свідоцтво № 2028 від 10.11.2021 року).
ВСТАНОВИВ:
Головне управління ДПС у Рівненській області звернулося до Господарського суду Рівненської області з заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство в якій просить: прийняти заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (код ЄДРПОУ 36058469) та відкрити провадження; визнати грошові вимоги Головного управління ДПС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (код ЄДРПОУ 36058469) у розмірі 2 120 357,59 грн, у т. ч.: І черги - заборгованість з основного платежу у розмірі 1 177 823,22 грн, ІV черги - заборгованість зі штрафних санкцій та пені у розмірі 942 534,37 грн; включити до І черги витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство: витрати на оплату судового збору в розмірі 30 280,00 грн та витрати на авансування винагороди арбітражного керуючого у розмірі 72 000,00 грн; призначити арбітражного керуючого у справі Таборовця Андрія Петровича.
Головне управління ДПС у Рівненській області обґрунтовує заяву тим, що за Товариством з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" станом на 27.11.2024 року обліковується податковий борг в загальній сумі 2 120 357,59 грн, який складається з основного платежу в сумі 1 177 823,22 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 929 582,04 грн, пеня 12 952,33 грн. Дана заборгованість виникла на підставі визначених контролюючим органом та добровільно не сплачених податкових зобов`язань за ППР, а також, на підставі самостійно задекларованих, але не сплачених зобов`язань за податковими деклараціями, а також застосованих контролюючим органом штрафних санкцій.
Разом з тим, заявник зазначає, що рішенням Київського окружного адміністративного сууд від 24.11.2020 р. у справі № 320/7275/20 та рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 року у справі № 460/19772/23, які набрали законної сили, адміністративні позови органу ДПС до ТОВ "ВАЛМПАК" про стягнення податкового боргу задоволено повністю. Головним управлінням ДПС у Рівненській області було виставлено інкасові доручення, які були повернуті без виколнання у зв`язку з відсутністю на рахунках боржника коштів та накладенням арешту.
Ухвалою Господарського суду Рівненської області від 04.12.2024 року прийнято заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство до розгляду та постановлено: підготовче засідання призначити на "18" грудня 2024 р.; викликати для участі у судовому засіданні заявника, боржника та арбітражного керуючого; вжити заходи для забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника та боржнику - Товариству з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (код ЄДРПОУ 36058469) приймати рішення про ліквідацію, реорганізацію боржника, а також відчужувати основні засоби; зобов`язати заявника - Головне управління ДПС у Рівненській області та боржника - Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" надати суду у підготовче засідання додаткові відомості (за їх наявності), необхідні для вирішення питання про відкриття провадження у справі про банкрутство; Товариству з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" в порядку ст. 36 КУзПБ у строк до 16.12.2024 року надати Господарському суду Рівненської області: відзив на заяву про відкриття провадження у справі; підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість.
Представник заявника в судовому засіданні 18.12.2024 року підтримала заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство з підстав, зазначених у заяві.
Арбітражний керуючий в судовому засіданні 18.12.2024 року проти заяви податкового органу про відкриття провадження у справі про банкрутство не заперечив та підтримав заяву арбітражного керуючого про участь у справі.
Представник боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" в судове засідання 18.12.2024 не з`явився. До господарського суду повернулася ухвала суду від 04.12.2024 року, з відміткою поштового відділення "адресат відсутній за вказаною адресою", яка направлялася на адресу боржника, вказану в заяві 33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, офіс 3. Згідно ідентифікаційних даних поданих ГУ ДПС У Рівненській області суду, адреса ТОВ "ВАЛМПАК" - України, 33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, кв. 3.
Інша адреса боржника, ніж та, яка зазначена у заяві та у ідентифікаційних даних, суду не відома.
Господарський суд звертає увагу на те, що направлення листів рекомендованою кореспонденцією на дійсні адреси є достатнім для того, щоб вважати повідомлення належним. При цьому отримання зазначених листів адресатом перебуває поза межами контролю відправника, у цьому випадку суду.
Розглянувши у підготовчому засіданні подані документи та дослідивши докази, судом встановлено наступне.
Згідно ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України. Застосування положень Господарського процесуального кодексу України та інших законодавчих актів України здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
За змістом ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства, банкрутство - визнана господарським судом нездатність боржника, крім страховика або кредитної спілки, відновити свою платоспроможність за допомогою процедури санації та реструктуризації і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Кодексом, грошові вимоги кредиторів інакше, ніж через застосування ліквідаційної процедури або процедури погашення боргів боржника, а також віднесення страховика або кредитної спілки відповідно до рішення Національного банку України до категорії неплатоспроможних відповідно до Закону України "Про страхування" або Закону України "Про кредитні спілки". Боржник - юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав. Неплатоспроможність - неспроможність боржника (іншого, ніж страховик або кредитна спілка) виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом, або встановлена Національним банком України неплатоспроможність страховика відповідно до Закону України "Про страхування" чи неплатоспроможність кредитної спілки відповідно до Закону України "Про кредитні спілки".
За змістом частини 2 статті 34 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що до заяви кредитора - контролюючого органу, уповноваженого відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, іншого органу, який відповідно до закону здійснює контроль за справлянням інших обов`язкових платежів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів щодо стягнення (погашення) податкового боргу або іншої заборгованості у встановленому законодавством порядку.
Згідно з приписами ч. 1 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом. Неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.
Відповідно до частини 2 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства, у підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, вирішує інші питання, пов`язані з розглядом справи.
Якщо провадження у справі відкривається за заявою кредитора, господарський суд перевіряє можливість боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Боржник може надати підтвердження спроможності виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість. За результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про: відкриття провадження у справі; відмову у відкритті провадження у справі (ч. 3 та ч. 5 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства).
Судом встановлено, що за Товариством з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" станом на 27.11.2024 року обліковується податковий борг в загальній сумі 2 120 357,59 грн, який складається з основного платежу в сумі 1 177 823,22 грн, штрафні (фінансові) санкції в сумі 929 582,04 грн, пеня 12 952,33 грн.
Відповідно до п.п. 14.1.175. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України (далі ПК України), податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом/
Пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п.п. 14.1.162. п. 14.1. ст. 14 ПК України).
Штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з осіб, що вчинили податкове правопорушення або порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.265. п. 14.1. ст. 14 ПК України).
Згідно з пп. 16.1.4. п. 16.1. ст. 16 ПК України, платник податків зобов`язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
З метою погашення податкового боргу ГУ ДПС у Рівненській області для Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" було сформовано та направлено на адресу товариства податкову вимогу № 6398-17 від 29.11.2016 року на суму 463 779,01 грн, дану вимогу отримано 05.12.2016 року, про що свідчить підпис на рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення № 07400 1920894 3.
Доказів, що вказана податкова вимога у встановленому законом порядку боржником оскаржувалася, суду не подано.
Відповідно до п. 41.1.1. п. 41.1. ст. 41 ПК України, контролюючими органами є: податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
Державні податкові інспекції є структурними підрозділами територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та діють на підставі положень про такі територіальні органи, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в межах функцій, визначених статтею 193 цього Кодексу. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (п. 41.3. та 41.4. ст. 41 ПК України).
Відповідно до пункту 59.1. статті 59 ПК України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків. Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. Строк давності, визначений пунктом 102.4 статті 102 цього Кодексу для стягнення податкового боргу, у такому випадку розпочинається не раніше дня виникнення податкового боргу у сумі, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пунктом 59.5. статті 59 ПК України визначено, що у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
У зв`язку із несплатою та збільшенням суми податкового боргу у встановлений законом термін податковим органом було подано позов до суду.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 24.11.2020 року у справі № 320/7275/20 адміністративний позов задоволено, постановлено стягнути з рахунків у банку, що обслуговують Товариство з обмеженою відповідальністю "Валмпак" (код ЄДРПОУ 36058469) на користь Державного бюджету України у рахунок погашення боргу суму 586 961 грн 80 коп.
Рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 17.10.2023 року у справі № 460/19772/23 позовну заяву задоволено повністю. Постановлено стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" до відповідного бюджету податковий борг в сумі 2 012 012,81 грн.
Як вбачається з платіжних інструкцій на примусове списання (стягнення) коштів від 28.02.2024 року, від 14.05.2024 року, від 26.04.2024 року, від 12.04.2024 року, від 27.06.2024 року, від 29.05.2024 року, від 13.09.2024 року, від 27.09.2024 року, на вказаних платіжних інструкціях містяться відмітки банківських установ про повернення без виконання згідно з п. 12, п. 27 розділу І, п. 69 - 70 розділу IV та п. 80 розділу V Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті користувача платіжних послуг затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 року № 163, ч. 2 ст. 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування".
Відповідно до поданого заявником листа в якому ГУ ДПС у Рівненській області надано інформацію про відкриті банківські рахунки, які обліковуються за ТОВ "ВАЛМПАК" (ЄДРПОУ 36058469), зокрема, в АТ "ОТП Банк", АТ "Правекс Банк" та Казначейство України.
Заявником подано суду копії, зокрема: уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за 2020 рік - 8 місяць, 9 місяць (дата подання 22.09.2020 року); уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за 2020 рік - 9 місяць, 12 місяць (дата подання 02.12.2020 року); уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за 2020 рік - 8 місяць, за 2021 рік - 1 місяць (дата подання 20.01.2021 року); уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за 2020 рік - 9 місяць, за 2021 рік - 1 місяць (дата подання 20.01.2021 року); уточнюючий розрахунок податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок за 2019 рік - 7 місяць, за 2021 рік - 2 місяць (дата подання 10.02.2021 року); податкове повідомлення рішення № 9826/17-00-04-05-19 від 01.12.2023 р.; податкова декларація з податку на прибуток підприємства 2019 рік.
За наслідками розгляду в підготовчому засіданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, судом не було встановлено підстав для відмови у відкритті провадження, передбачених в частині 6 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства.
Суд не встановив обставин щодо можливості боржника виконати майнові зобов`язання, строк яких настав. Докази, які б підтверджували спроможність виконати свої зобов`язання та погасити заборгованість боржником суду не подано.
Станом на день звернення кредитора до Господарського суду Рівненської області із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" заборгованість боржника перед кредитором залишається непогашеною та становить 2 120 357,59 грн.
Заперечень від Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" проти наявної заборгованості перед кредитором Головним управлінням ДПС у Рівненській області до господарського суду від боржника не надходило.
З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК".
Частиною 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про: відкриття провадження у справі про банкрутство; визнання вимог кредитора та їх розмір; введення мораторію на задоволення вимог кредиторів; введення процедури розпорядження майном; призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати; вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду; дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду; строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.
З метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, на офіційному веб-порталі судової влади України не пізніше наступного дня з дня постановлення ухвали суду про відкриття провадження у справі господарський суд оприлюднює повідомлення про відкриття провадження у справі боржника (офіційне оприлюднення). Доступ до інформації про провадження у справах, розміщеної на офіційному веб-порталі судової влади України, є вільним та безоплатним. Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство повинне містити ім`я або найменування боржника, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), найменування та адресу господарського суду, номер справи, дату офіційного оприлюднення повідомлення, відомості про розпорядника майна (ім`я, місцезнаходження), строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника. Інформація про відкриття провадження у справі про банкрутство додатково може оприлюднюватися на офіційному веб-сайті державного органу з питань банкрутства, а також у будь-який інший спосіб, не заборонений законом (ч. 9 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства).
Згідно з ч. 13 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, процедура розпорядження майном вводиться господарським судом на строк, визначений частиною другою статті 44 цього Кодексу, одночасно з постановленням ухвали про відкриття провадження у справі.
Згідно абзаців 1-4 пункту 21 "Прикінцеві та Перехідні положенння" Кодексу України з процедур банкрутства, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом. Заява ініціюючого кредитора або боржника - фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією. Ініціюючий кредитор або боржник - фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу. Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
В заяві Головного управління ДПС у Рівненській області про відкриття провадження у справі про банкрутство міститься пропозиція щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна - Таборовця Андрія Петровича. Крім того, до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство додано заяву арбітражного керуючого Таборовця А.П. про участь у справі про банкрутство.
Заява арбітражного керуючого про участь у справі про банкрутство арбітражним керуючим Таборовцем А.П. подана суду у встановленому порядку та строк.
Згідно ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства, розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: які є заінтересованими особами у цій справі; які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; які мають реальний чи потенційний конфлікт інтересів; які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.
Враховуючи наявність в матеріалах справи пропозиції ініціюючого кредитора щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання обов`язків розпорядника майна по справі та заяви арбітражного керуючого Таборовця Андрія Петровича про участь у справі про банкрутство, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для призначення розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" арбітражного керуючого Таборовця Андрія Петровича (33013, м. Рівне, вул. Кавказька, буд. 3, офіс 410; свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 2028 від 10.11.2021 року).
За положеннями ч. 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду.
Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень (абзац 1 частина 2 статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства).
Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відкриття провадження у справі (абзац 6 частина 2 статті 30 Кодексу).
У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі, або коштів фонду, створеного кредиторами для виплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого (у разі його створення) (абзац 7 частина 2 статті 30 Кодексу).
За правилами частини 8 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства, в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати.
У відповідності до норм Кодексу України з процедур банкрутства, враховуючи відсутність у справі відомостей про середньомісячну заробітну плату керівника боржника за останні 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, слід встановити розпоряднику майна грошову винагороду в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів, авансованих заявником на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області відповідно до статті 30 Кодексу України з процедур банкрутства.
Відповідно до ч. 15 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства, ухвала про відкриття провадження у справі про банкрутство не пізніше трьох днів з дня її постановлення надсилається боржнику, кредитору (кредиторам) та іншим особам, які беруть участь або мають взяти участь у цій справі (власнику майна, органу, уповноваженому управляти майном боржника, тощо), до контролюючого органу, визначеного Податковим кодексом України, місцевого загального суду, органу державної виконавчої служби, приватному виконавцю, у якого перебуває виконавче провадження на виконанні. У разі вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів копія ухвали надсилається також установам, що здійснюють облік нерухомого та рухомого майна (органам державної реєстрації речових прав, державним нотаріальним конторам, органам державної автомобільної інспекції за місцезнаходженням боржника), установам банків, небанківським надавачам платіжних послуг, що обслуговують рахунки боржника, емітентам електронних грошей, у яких знаходяться електронні гаманці, що належать боржнику, депозитарним установам, які ведуть облік прав на цінні папери, що належать боржнику, а також установі, що веде державні реєстри обтяжень майна.
Керуючись ст.ст. 28, 30, 39, 41 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження у справі № 918/1104/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, офіс 3, код ЄДРПОУ 36058469).
2. Визнати вимоги кредитора Головного управління ДПС у Рівненській області (33023, м. Рівне, вул. Відінська, 12, код ЄДРПОУ 44070166) у розмірі 2 120 357,59 грн (з яких: 1 177 823,22 грн заборгованість з основного платежу (третя черга задоволення вимог кредиторів); 942 534,37 грн штрафні санкції та пеня (шоста черга задоволення вимог кредиторів), 30 280,00 грн судового збору за подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (перша черга задоволення вимог кредиторів) та 72 000,00 грн авансування винагороди арбітражного керуючого (перша черга задоволення вимог кредиторів).
3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів. Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов`язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов`язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
4. Ввести процедуру розпорядження майном боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, офіс 3, код ЄДРПОУ 36058469) строком на сто сімдесят календарних днів, до 06.06.2025 року.
5. Розпорядником майна призначити Таборовця Андрія Петровича (33013, м. Рівне, вул. Кавказька, буд. 3, офіс 410; свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 2028 від 10.11.2021 року).
6. Встановити грошову винагороду розпоряднику майна - арбітражному керуючому Таборовцю Андрію Петровичу у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" за рахунок коштів, авансованих на депозитний рахунок Господарського суду Рівненської області.
7. З метою виявлення кредиторів, здійснити оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "ВАЛМПАК" (33027, м. Рівне, вул. Київська, буд. 69, офіс 3, код ЄДРПОУ 36058469) на офіційному веб-порталі судової влади України.
8. Вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.
9. Встановити строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів до 07.02.2025 року.
10. Встановити дату складання розпорядником майна реєстру вимог кредиторів та подання його на затвердження до господарського суду 07.02.2025 року.
11. Встановити строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника до 18.02.2025 року.
12. Проведення попереднього засідання суду призначити на "12" лютого 2025 р. об 14:30 год., яке відбудеться в приміщенні Господарського суду Рівненської області (за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Давидюка Тараса, 26А, в залі судових засідань каб. №12).
13. Зобов`язати розпорядника майна боржника у наступному засіданні надати cуду звіт про проведену роботу.
Копію ухвали направити відповідно до вимог ч. 15 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства.
Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення та може бути оскаржена до Північно - західного апеляційного господарського суду, в порядку та строки, встановлені статтями 254 - 257 Господарського процесуального кодексу України.
Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається: http://rv.arbitr.gov.ua.
Суддя Р.В. Романюк
Суд | Господарський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123915860 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Рівненської області
Романюк Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні