ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
20.12.2024справа №910/10689/24
Господарський суд міста Києва у складі судді Марченко О.В. розглянув в порядку спрощеного позовного провадження
справу № 910/10689/24
до Маркова Дмитра Павловича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 )
про стягнення 84 998,50 грн,
без виклику представників сторін.
ІСТОРІЯ СПРАВИ
1. Стислий виклад позовних вимог
Інститут технічної теплофізики національної академії наук України (далі - Інститут) звернувся до Господарського суду міста Києва з позовом до про стягнення з Маркова Дмитра Павловича 23 910,10 грн заборгованості за договором оренди нерухомого майна, що обліковується на балансі Інституту, від 01.12.2019 №1556 (далі - Договір 1) та 61 088,40 грн заборгованості за договором від 01.12.2019 №1556 про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю (далі - Договір 2), а всього 84 998,50 грн.
Позовні вимоги мотивовано тим, що: 01.12.2019 Інститутом та Фізичною особою - підприємцем Марковим Дмитром Павловичем (далі - Підприємець; відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 05.02.2024 припинив свою діяльність як фізична особа - підприємець) було укладено Договір 1 і Договір 2; Підприємцем не виконано зобов`язання з орендної плати у сумі 23 910,10 грн та оплати з відшкодування послуг зі сплати затрат на земельний податок, оплати з відшкодування експлуатаційних послуг, оплати за відшкодування витрат з водопостачання і теплопостачання та оплати з відшкодування витрат з вивезення ТПВ у сумі 61 088,40 грн.
2. Процесуальні дії у справі
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.09.2024 позовну заяву Інституту залишено без руху; встановлено позивачу п`ятиденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
12.09.2024 позивачем подано суду документи на виконання зазначеної ухвали.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 24.09.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами; зобов`язано:
- позивача протягом п`яти днів:
з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі надати суду оригінали всіх документів, доданих до позовної заяви, що стосуються предмету спору (для огляду);
з дня отримання від відповідача відзиву на позовну заяву подати до суду відповідь на відзив в порядку статті 166 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) з доданням доказів, що підтверджують викладені обставини, та докази надіслання вказаних документів відповідачу;
- відповідача протягом:
п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі надати суду: докази реєстрації відповідача в Електронному кабінеті в підсистемі Електронний суд в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі на підставі частини шостої статті 6 ГПК України; відзив на позов в порядку статті 165 ГПК України з доданням доказів, що підтверджують викладені обставини, та докази надіслання відзиву і доданих до нього документів позивачу; документи, що підтверджують повноваження представників (накази, довіреності, тощо), - оригінали для огляду, належним чином засвідчені копії для долучення до матеріалів справи;
п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив подати до суду заперечення на відповідь на відзив в порядку статті 167 ГПК України з доданням доказів, що підтверджують викладені обставини, та докази надіслання зазначених документів позивачу.
Вказану ухвалу було надіслано відповідачу на адресу, зазначену в позовній заяві та у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджується відміткою канцелярії суду на звороті такої ухвали.
До матеріалів справи долучено конверт-повернення з адреси місцезнаходження відповідача з відміткою відділення поштового зв`язку «за закінченням терміну зберігання».
Пунктом 5 частини шостої статті 242 ГПК України передбачено, що днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.
Крім того, судом враховано, що у відповідності до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до судових рішень» усі судові рішення є відкритими та підлягають оприлюдненню в електронній формі не пізніше наступного дня після їх виготовлення і підписання. Судові рішення також можуть публікуватися в друкованих виданнях із додержанням вимог цього Закону.
- це автоматизована система збирання, зберігання, захисту, обліку, пошуку та надання електронних копій судових рішень (частина друга статті 3 Закону України «Про доступ до судових рішень»).
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про доступ до судових рішень» судові рішення, внесені до Реєстру, є відкритими для безоплатного цілодобового доступу на офіційному веб-порталі судової влади України.
З огляду на викладене відповідач не був позбавлений права та можливості ознайомитися з ухвалою суду у Єдиному державному реєстрі судових рішень та подати у встановлені ГПК України строки відзив на позовну заяву.
ВИКЛАД ОБСТАВИН СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНИХ СУДОМ
01.12.2019 Інститутом (орендодавець) і Підприємцем (орендар) було укладено Договір 1, за умовами якого:
- орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування державне майно: підвальне приміщення 1-го корпусу загальною площею 98,6 кв.м, реєстраційний номер 05417118.19.АААДЖТ506 (за даними Єдиного реєстру об`єктів державної власності), розміщене за адресою: вул. Марії Капніст, буд. 2-а, м. Київ, що перебуває на балансі Інституту та станом на 31.08.2019 за незалежною оцінкою майна становить 560 200 грн без ПДВ (пункт 1.1 Договору 1);
- майно передається в оренду з метою використання: кафе, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи (пункт 1.2 Договору 1);
- стан майна на момент укладення Договору 1 визначається в акті приймання-передачі (пункт 1.3 Договору 1);
- орендар вступає у строкове платне користування майном у термін, вказаний у Договорі 1, але не раніше дати підписання сторонами Договору 1 (у разі нерухомого майна на строк не менше, ніж три роки, не раніше дати нотаріального посвідчення Договору 1) та акта приймання-передачі майна (пункт 2.1 Договору 1);
- обов`язок щодо складання акта приймання-передачі покладається на орендодавця (пункт 2.4 Договору 1);
- орендна плата визначається на підставі Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінете Міністрів України від 04.10.1995 №786 (зі змінами; далі - Методика), результатами конкурсу на право оренди майна, становить базовий місяць розрахунку та жовтень 2019 року 1 кв.м. 38,41 грн, за площу 98,6 кв.м - 3 787,13 грн, ПДВ 757,43 грн, разом 4 544,56 грн; розмір орендної плати за перший місяць оренди листопад 2019 року встановлюється шляхом коригування орендної плати за базовий місяць на індекс інфляції за жовтень місяць 2019 року; крім орендної плати орендар сплачує орендодавцю за розрахунками орендодавця відшкодування комунальних платежів, відшкодування податку на землю, витрати на утримання будинку та прилеглої території, інші витрати за Договором 2 (пункт 3.1 Договору 1);
- орендна плата за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць; оперативна інформація про індекси інфляції розміщується на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики (пункт 3.3 Договору 1);
- орендна плата перераховується орендарем у повному обсязі (незалежно від наслідків своєї господарчої діяльності) відповідно до вимог чинного законодавства за весь час фактичного користування приміщенням щомісячно не пізніше 25 числа поточного місяця (пункт 3.4 Договору 1);
- орендодавець зобов`язується у разі якщо орендар не сплачує розмір орендної плати (повністю або частково) протягом трьох місяців підряд, вживати заходів відповідно до вимог законодавства щодо розірвання Договору 1 та стягнення заборгованості (пункт 7.4 Договору 1);
- Договір 1 укладено строком на три роки, що діє з 01.12.2019 до 31.10.2022 включно (пункт 10.1 Договору 1);
- продовження терміну дії Договору 1, строк дії якого закінчується, за умови належного виконання орендарем своїх зобов`язань за Договором 1, відсутності заперечення орендодавця проти продовження та при обов`язковій наявності дозволу НАН України оформлюється договором про внесення змін до Договору 1, який є невід`ємною частиною Договору 1; у разі, якщо НАН України має намір використовувати майно для власних потреб, то попереджає орендаря та орендодавця про такий намір за три місяці до закінчення строку дії Договору; якщо орендар має бажання продовжити термін дії Договору 1, за умови належного виконання своїх зобов`язань за Договором 1, він повинен повідомній орендодавця про свій намір не пізніше ніж за місяць до закінчення строку Договору 1; у разі відсутності такої заяви орендаря орендодавець повинен протягом останнього місяця оренди та/або першого місяця після закінчення терміну дії Договору 1 поінформувати орендаря у письмовій формі про припинення Договору 1 (пункт 10.4 Договору 1);
- чинність Договору 1 припиняється внаслідок, зокрема, закінчення строку на який його було укладено; ліквідації орендаря-юридичної особи або орендодавця (пункт 10.6 Договору 1);
- майно вважається повернутим орендодавцю з моменту підписання сторонами акта приймання-передачі; обов`язок щодо складання акта приймання-передачі при поверненні майна покладається на орендаря (пункт 10.9 Договору 1).
Інститутом і Підприємцем було підписано акт приймання-передачі, за яким орендодавець передав, а орендар прийняв у строкове платне користування підвальне приміщення 1-го корпусу площею 98,6 кв.м, розташоване за адресою: вул. Марії Капніст, буд. 2-а, м. Київ.
Позивачем було виставлено відповідачу рахунки за оренду приміщення на загальну суму 23 260,10 грн, а саме від 15.05.2021 №889 на суму 2 527,60 грн (за травень 2021 року; акт надання послуг №1057), від 16.06.2021 №1067 на суму 2 560,50 грн (за червень 2021 року; акт надання послуг №1262), від 16.07.2021 №1233 на суму 2 565,60 грн (за липень 2021 року; акт надання послуг №1415), від 16.08.2021 №1403 на суму 2 568,20 грн (за серпень 2021 року; акт надання послуг №1648), від 16.09.2021 №1573 на суму 2 568,20 грн (за вересень 2021 року; акт надання послуг №1924), від 18.10.2021 №1744 на суму 2 573,30 грн (за жовтень 2021 року; акт надання послуг №2169), від 16.11.2021 №1910 на суму 2 596,50 грн (за листопад 2021 року; акт надання послуг №2313), від 24.01.2022 №81 на суму 2 633 грн (за січень 2022 року; акт надання послуг №121) і від 15.02.2022 №331 на суму 2 667,20 грн (за лютий 2022 року; акт надання послуг №139).
Також 01.12.2019 Інститутом (балансоутримувач) і Підприємцем (орендар) було укладено Договір 2, за умовами якого:
- балансоутримувач забезпечує обслуговування, експлуатацію та ремонт будівлі, що знаходиться за адресою: вул. М. Капніст, буд. 2-а, м. Київ, 03057, корпус 1 (далі - будівля), загальною площею 4 932,52 кв.м, а також утримання прибудинкової території, а орендар бере участь у витратах балансоутримувача на виконання вказаних робіт пропорційно до займаної ним площі в цій будівлі, якщо інше не випливає з характеру послуг, наданих орендодавцем за Договором 2; орендар користується приміщенням, яке складається з підвального приміщення 1-го корпусу загальною площею 98,6 кв.м, експертною вартістю 560200 грн, відповідно до плану розміщення приміщення, що додається до Договору 1; орендоване приміщення використовується для цілей: виробництво та офіс (пункт 1.1 Договору 2);
- балансоутримувач зобов`язується забезпечити:
виконання всього комплексу робіт, пов`язаних з обслуговуванням та утриманням будівлі і прибудинкової території, та створення необхідних умов для здійснення господарської діяльності, у тому числі орендарю і його співробітникам згідно з вимогами чинного законодавства про користування будівлями; перелік таких робіт та послуг, порядок та умови їх оплати встановлюються Договором 2; розмір плати за обслуговування і ремонт будівлі, прибудинкової території, утримання допоміжних приміщень будівлі залежить від складу робіт і послуг, які надаються балансоутримувачу житлово-експлуатаційними, ремонтно-будівельними організаціями та іншими суб`єктами господарювання, і визначається розрахунком щомісячних платежів (кошторисом витрат) за обслуговування та ремонт будівлі, комунальні та інші послуги балансоутримувача (підпункт 2.1.1 пункту 2.1 Договору 2);
надання орендарю комунальних послуг за чинними розцінками і тарифами (підпункт 2.1.2 пункту 2.1 Договору 2);
інформування орендаря про зміни витрат на утримання будівлі та тарифу на послуги (підпункт 2.1.3 пункту 2.1 Договору 2);
- орендар зобов`язаний:
дотримуватись вимог встановлених правил користування будівлею та приміщенням за Договором 2 і Договором 1 (підпункт 2.2.1 пункту 2.2 Договору 2);
не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним місяцем, отримати рахунки та внести плату на рахунок балансоутримувача (або організації, що обслуговує будівлю) за санітарне обслуговування прибудинкової території та допоміжних приміщень будівлі, технічне обслуговування будівлі відповідно до загальної площі приміщення, на ремонт згідно з відповідною вартістю приміщення, за комунальні послуги, а також відшкодувати податок на землю; при несвоєчасному внесенні плати, сплачувати пеню із розрахунку подвійної облікової ставки Національного банку України від несплаченої суми наданих послуг за кожен день прострочки (підпункт 2.2.3 пункту 2.2 Договору 2);
- Договір 2 діє з 01.11.2019 по ___ 2022 включно (пункт 5.1 Договору 2).
Позивачем було виставлено відповідачу рахунки за Договором 2 на загальну суму 61 738,40 грн, а саме:
від 12.11.2020 №2167 на суму 136,60 грн (земельний податок за листопад 2020 року; акт надання послуг №2664), від 16.04.2021 №716 на суму 62,90 грн (земельний податок за квітень 2021 року; акт надання послуг №812), від 18.05.2021 №890 на суму 767,10 грн (земельний податок за травень 2021 року; акт надання послуг №1058), від 16.06.2021 №1062 на суму 767,10 грн (земельний податок за червень 2021 року; акт надання послуг №1263), від 16.07.2021 №1234 на суму 767,10 грн (земельний податок за липень 2021 року; акт надання послуг №1416), від 16.08.2021 №1404 на суму 767,10 грн (земельний податок за серпень 2021 року; акт надання послуг №1649), від 16.09.2021 №1574 на суму 767,10 грн (земельний податок за вересень 2021 року; акт надання послуг №1925), від 18.10.2021 №1745 на суму 767,10 грн (земельний податок за жовтень 2021 року; акт надання послуг №2170), від 16.11.2021 №1911 на суму 767,10 грн (земельний податок за листопад 2021 року; акт надання послуг №2314), від 24.01.2022 №82 на суму 788,80 грн (земельний податок за січень 2022 року; акт надання послуг №1220 і від 15.02.2022 №322 на суму 788,80 грн (земельний податок за лютий 2022 року; акт надання послуг №140), а всього 7 146,80 грн;
від 14.12.2020 №2259 від 14.12.2020 на суму 1 626,90 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за грудень 2020 року; акт надання послуг №2891), від 01.03.2021 №92 на суму 533 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за січень 2021 року; акт надання послуг №372), від 01.03.2021 №360 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за лютий 2021 року; акт надання послуг №374), від 16.03.2021 №450 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за березень 2021 року; акт надання послуг №621), від 16.04.2021 №628 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за квітень 2021 року; акт надання послуг №810), від 18.05.2021 №804 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за травень 2021 року; акт надання послуг №972), від 16.06.2021 №1060 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за червень 2021 року; акт надання послуг №1261), від 16.07.2021 №1143 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за липень 2021 року; акт надання послуг №1414), від 16.08.2021 №1402 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за серпень 2021 року; акт надання послуг №1647), від 16.09.2021 №1572 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за вересень 2021 року; акт надання послуг №1923), від 18.10.2021 №1743 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за жовтень 2021 року; акт надання послуг №2168), від 16.11.2021 №1909 на суму 1 617 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за листопад 2021 року; акт надання послуг №2312), від 19.04.2022 №166 на суму 2 011,50 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за січень 2022 року; акт надання послуг №5630 і від 19.04.2022 №330 на суму 2 011,50 грн (відшкодування експлуатаційних послуг за лютий 2022 року; акт надання послуг №564), а всього 22 352,90 грн;
від 14.12.2022 №2258 на суму 2 146,60 грн (з яких: 304,70 грн відшкодування витрат з водопостачання за грудень 2020 року; 1 841,90 грн відшкодування витрат з теплопостачання за грудень 2020 року; акт надання послуг №2893), від 16.03.2021 №449 на суму 5 783 грн (з яких: 360 грн за відшкодування витрат з водопостачання за березень 2021 року; 5 156,80 грн відшкодування витрат з теплопостачання за березень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за березень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №620), від 16.04.2021 №627 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за квітень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за квітень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №809), від 18.05.2021 №803 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за травень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за травень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №971), від 16.06.2021 №1059 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за червень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за червень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №1260), від 16.07.2021 №1148 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за липень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за липень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №1413), від 16.08.2021 №1401 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за серпень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за серпень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №1646), від 16.09.2021 №1571 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за вересень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за вересень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №1922), від 18.10.2021 №1742 на суму 626,20 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за жовтень 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за жовтень 2021 року; акт приймання-передачі робіт №2167), від 16.11.2021 №1908 на суму 2 345,10 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за листопад 2021 року; 1 718,90 грн відшкодування витрат з теплопостачання за листопад 2021 року; 266,20 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за листопад 2021 року; акт приймання-передачі робіт №2311), від 19.04.2022 №165 на суму 8 790,30 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за січень 2022 року; 8 114,80 грн відшкодування витрат з теплопостачання за січень 2022 року; 315,50 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за січень 2022 року; акт наданих послуг №561) і від 19.04.2022 №329 на суму 8 790,30 грн (з яких: 360 грн відшкодування витрат з водопостачання за лютий 2022 року; 8 114,80 грн відшкодування витрат з теплопостачання за лютий 2022 року; 315,50 грн відшкодування витрат з вивезення ТПВ за лютий 2022 року; акт наданих послуг №562), а всього 32 238,70 грн.
Досудовою претензією від 07.03.2024 №68-11/01-10 Інститут просив позивача сплатити наявну у останнього заборгованість (до претензії додано копії рахунків та актів за Договорами 1 і 2).
Проте Підприємцем так і не було оплачено орендні платежі у загальній сумі 23 260,10 грн, а також платежі за відшкодування комунальних платежів, відшкодування податку на землю, витрати на утримання будинку та прилеглої території, інші витрати за Договором 2 у загальній сумі 61 738,40 грн.
ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. ПОЗИЦІЯ СУДУ
Відповідно до частини першої статті 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
У частині першій статті 762 ЦК України зазначено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.
Згідно з частинами першою та четвертою статті 286 Господарського кодексу України (далі - ГК України) орендна плата - це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності. Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Строки внесення орендної плати визначаються в договорі.
Відповідно до частини першої статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Статтею 525 ЦК України передбачено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно із статтею 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.
Відповідно до статті 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).
ВИСНОВКИ
Судом встановлено, що позивачем було виставлено відповідачу рахунки за оренду приміщення на загальну суму 23 260,10 грн, а також рахунки за відшкодування комунальних платежів, відшкодування податку на землю, витрати на утримання будинку та прилеглої території, інші витрати за Договором 2 на загальну суму 61 738,40 грн, які відповідачем оплачено не було.
У позовній заяві Інститут просить стягнути з Маркова Дмитра Павловича 23 910,10 грн заборгованості за Договором 1 та 61 088,40 грн заборгованості за Договором 2.
Частиною другою статті 237 ГПК України передбачено, що при ухваленні рішення суд не може виходити у рішенні за межі позовних вимог.
Відтак, оскільки за приписами наведеної статті ГПК України суд не може виходити за межі позовних вимог, то стягненню з відповідача підлягає 23 910,10 грн заборгованості за Договором 1 та 61 088,40 грн заборгованості за Договором 2 (за розрахунком позивача).
За приписами статті 129 ГПК України витрати зі сплати судового збору слід покласти на відповідача.
Керуючись статтями 13, 73, 74, 76 - 79, 86, 129, 232, 233, 236 - 238, 240, 247-252 ГПК України, Господарський суд міста Києва
ВИРІШИВ:
1. Позовні вимоги Інституту технічної теплофізики національної академії наук України (вул. Марії Капніст, буд. 2-а, м. Київ, 03057; ідентифікаційний код 05417118) до Маркова Дмитра Павловича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) про стягнення 84 998,50 грн задовольнити повністю.
2. Стягнути з Маркова Дмитра Павловича ( АДРЕСА_1 ; реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) на користь Інституту технічної теплофізики національної академії наук України (вул. Марії Капніст, буд. 2-а, м. Київ, 03057; ідентифікаційний код 05417118): 23 910 (двадцять три тисячі дев`ятсот десять) грн 10 коп. заборгованості за договором оренди від 01.12.2019 №1556; 61 088 (шістдесят одну тисячу вісімдесят вісім) грн 40 коп. заборгованості за договором від 01.12.2019 №1556 про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю та 3 028 (три тисячі двадцять вісім) грн судового збору.
Після набрання рішенням законної сили видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 20.12.2024.
Суддя Оксана Марченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2024 |
Оприлюднено | 24.12.2024 |
Номер документу | 123922204 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах щодо права власності чи іншого речового права на нерухоме майно (крім землі) про державну власність щодо оренди |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Марченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні