ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
================================================================
УХВАЛА
18 грудня 2024 року Справа № 915/289/24
м.Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Ржепецького В.О., за участі секретаря судового засідання Матвєєвої А.В., розглянувши матеріали справи
про банкрутство Фермерського господарства Південь (код ЄДРПОУ 23035751; 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, с. Новоолександрівка, вул. Шевченка, 45)
ініціюючий кредитор: Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Ніко-Тайс (код ЄДРПОУ 38039872; 03187, м. Київ, пр. Академіка Глушкова, 40, оф. 315)
ліквідатор: арбітражний керуючий Косякевич Сергій Олексійович
представники учасників справи не з`явились,
встановив:
У провадженні Господарського суду Миколаївської області перебуває справа №915/289/24 про банкрутство Фермерського господарства Південь.
Постановою від 15.11.2024 судом визнано боржника - Фермерське господарство Південь (код ЄДРПОУ 23035751; 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, с. Новоолександрівка, вул. Шевченка, 45) банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором Фермерського господарства Південь (код ЄДРПОУ 23035751; 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, с. Новоолександрівка, вул. Шевченка, 45) арбітражного керуючого Косякевича Сергія Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення арбітражного керуючого № 40 від 31.01.2013, 04211, м. Київ, а/с 5, РНОКПП НОМЕР_1 ).
04.12.2024 ліквідатором подано до суду клопотання, яким останній просить суд:
1) зобов`язати Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (54005, м. Миколаїв, вул. Захисників Миколаєва, 5) оголосити в розшук, в тому числі з включенням до інформаційної підсистеми Гарпун інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційний портал Національної поліції України транспортні засоби та сільськогосподарську техніку, що належать фермерському господарству Південь (ЄДРПОУ 23035751, 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, село Новоолександрівка, вулиця Шевченка, будинок 45) а саме:
1) Номерний знак НОМЕР_2 , ВЕС 025331 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
2) Номерний знак НОМЕР_5 , ВЕС 025330 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_6 ;
3) Номерний знак НОМЕР_2 , РРТ 763927 10.07.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
4) Номерний знак НОМЕР_7 , РРТ 927829 12.06.2007, причеп ПЦ 10, (1990), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_8 ;
5) Номерний знак НОМЕР_5 , РРТ 927828 12.06.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_6 ;
6) Номерний знак НОМЕР_9 , НОМЕР_10 26.03.2005, автомобіль ГАЗ 53Б 4750, (1975), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. НОМЕР_11 , № шасі BN;
7) Номерний знак НОМЕР_12 , НІС НОМЕР_13 19.11.2002, автомобіль ГАЗ 66 ТС 4250, (1988), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. НОМЕР_11 , № куз. НОМЕР_14 ;
8) Трактор колісний T-150K, Заводський номер НОМЕР_15 , № двигуна НОМЕР_16 , номерний знак НОМЕР_17 .
2. Зобов`язати Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (54005, м. Миколаїв, вул. Захисників Миколаєва, 5) здійснити розшук вказаних транспортних засобів та сільськогосподарської техніки, її затримання та передати затриману техніку ліквідатору фермерського господарства Південь (ЄДРПОУ 23035751, 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, село Новоолександрівка, вулиця Шевченка, будинок 45) арбітражному керуючому Косякевичу С.О. (04211, м. Київ, а/с 5).
Клопотання обгрунтовано посиланням на норми ст. 59, 61, 62 Кодексу України з процедур банкрутства та мотивовано тим, що ліквідатор банкрута листом від 20.11.2024 № 69-1120/1164 звернувся до ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_18 , д.н. ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_1 ), як до керівника банкрута, з вимогою передати документацію та майно банкрута ліквідатору (в якості доказів належного направлення додані відповідні фіскальні чеки АТ Укрпошта з трекінгом відправлень. Листи за трекінг номерами на ФГ Південь та ОСОБА_1 вручені, що підтверджується відомостями з веб-порталу АТ Укрпошта. На даний час, директором ФГ Південь Швалюком В.В. не було передано ліквідатору банкрута ні документацію, ні майно банкрута. За результатами проведеної роботи, ліквідатором встановлено, що за підприємством зареєстровані транспортні засоби, місцезнаходження якої невідоме.
Ухвалою від 05.12.2024 судове засідання у справі призначено на 18 грудня 2024 року о 12:10 год.
Учасники справи належним чином повідомлені про дату, час та місце проведення судового засідання, правом участі у судовому засіданні не скористались.
Відповідно до ст. 42 Господарського процесуального кодексу України участь в судових засіданнях учасників справи - це право, а не обов`язок, якщо інше не визначено законом.
Явка представників учасників провадження у справі про банкрутство та представника Національної поліції України у судове засідання не визнавалась судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути справу, суду не повідомлялося.
На підставі ст. 233 ГПК України судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.
Дослідивши матеріали клопотання ліквідатора від 04.12.2024, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ст.2 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - Кодексу, КУзПБ), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Ліквідатор - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення ліквідаційної процедури (ч. 1 ст. 1 КУзПБ).
Згідно ч. 1 ст. 12 КУзПБ арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства.
Відповідно до п. 2 ч. 2 зазначеної норми, арбітражний керуючий зобов`язаний здійснювати заходи щодо захисту майна боржника.
Постановою господарського суду Миколаївської області від 15.11.2024 у справі №915/289/24 Фермерське господарство Південь (ЄДРПОУ 23035751, 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, село Новоолександрівка, вулиця Шевченка, будинок 45) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Косякевича С.О.
Відповідно до ст. 59 Кодексу України з процедур банкрутства, припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном. Протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону.
Частиною 1 ст. 60 КУзПБ встановлено, що ліквідатор вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.
Відповідно до ч. 1 ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження зокрема: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута, проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходяться у третіх осіб; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Ліквідатор банкрута листом від 20.11.2024 № 69-1120/1164 звернувся до керівника боржника ОСОБА_1 (ІПН НОМЕР_18 , д.н. ІНФОРМАЦІЯ_1 , АДРЕСА_2 ) з вимогою передати документацію та майно банкрута ліквідатору, що підтверджується доданими до клопотання відповідними доказами.
Як зазначено у клопотанні, на даний час директором Фермерського господарства Південь ОСОБА_1 не передано ліквідатору банкрута ані документацію, ані майно банкрута.
За результатами проведеної роботи, ліквідатором встановлено, що за Фермерським господарством Південь зареєстрована наступна техніка:
1) Номерний знак НОМЕР_2 , НОМЕР_19 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
2) Номерний знак НОМЕР_5 , ВЕС 025330 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_6 ;
3) Номерний знак НОМЕР_2 , РРТ 763927 10.07.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
4) Номерний знак НОМЕР_7 , РРТ 927829 12.06.2007, причеп ПЦ 10 , (1990), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_8 ;
5) Номерний знак НОМЕР_5 , РРТ 927828 12.06.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг., № шасі НОМЕР_6 ;
6) Номерний знак НОМЕР_9 , НОМЕР_10 26.03.2005, автомобіль ГАЗ 53Б 4750, (1975), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. BN, № шасі BN;
7) Номерний знак НОМЕР_12 , НІС НОМЕР_13 19.11.2002, автомобіль ГАЗ 66 ТС 4250, (1988), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. НОМЕР_11 , № куз. НОМЕР_14 ;
8) Трактор колісний T-150K, Заводський номер НОМЕР_15 , № двигуна НОМЕР_16 , номерний знак НОМЕР_17 .
Станом на даний час місцезнаходження вищевказаної техніки невідоме.
Згідно ч. 1 ст. 62 Кодексу України з процедур банкрутства, усі види майнових активів (майно та майнові права) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання, включаються до складу ліквідаційної маси.
На підставі ст. 62 КУзПБ вказані транспортні засоби та техніка, які обліковуються за Фермерським господарством Південь (код ЄДРПОУ 23035751), підлягають включенню до складу ліквідаційної маси банкрута.
У зв?язку із неможливістю встановлення місцезнаходження зазначених транспортних засобів ліквідатор звернувся до Господарського суду Миколаївської області із клопотанням про оголошення в розшук зазначеного майна банкрута, у якому просить суд зобов`язати Головне управління Національної поліції у Миколаївській області оголосити в розшук та провести у встановленому законом порядку затримання транспортних засобів, зареєстрованих за Фермерським господарством Південь.
Як уже зазначено судом, обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника для задоволення вимог кредиторів.
При цьому, ліквідатор позбавлений повноважень безпосередньо вимагати від правоохоронних органів оголошення в розшук транспортних засобів; відкриття виконавчих проваджень для оголошення майна банкрута в розшук неможливе.
Нормами Кодексу України з процедур банкрутства не передбачено право арбітражного керуючого ліквідатора банкрута на звернення до органів Національної поліції України із заявою про оголошення у розшук та затримання майна боржника.
Відповідно до приписів чинного законодавства України право оголошувати в розшук автотранспортні засоби мають органи Державної виконавчої служби в порядку статті 36 Закону України Про виконавче провадження та правоохоронні органи відповідно до законодавства, що регулює їх діяльність.
Згідно ч. 3 ст. 36 Закону України Про виконавче провадження, у разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов`язковою для виконання поліцією. Тимчасове затримання та зберігання поліцією на спеціальних майданчиках чи стоянці виявленого за результатами розшуку транспортного засобу боржника здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Розшук транспортного засобу боржника припиняється в разі його виявлення, про що виконавцем не пізніше наступного робочого дня виноситься постанова про зняття майна з розшуку.
Як уже зазначено судом, обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника для задоволення вимог кредиторів.
При цьому, ліквідатор позбавлений повноважень безпосередньо вимагати від правоохоронних органів оголошення в розшук транспортних засобів; відкриття виконавчих проваджень для оголошення майна банкрута в розшук неможливе. Указане зумовило звернення ліквідатора до суду з відповідним клопотанням про оголошення у розшук майна банкрута.
Для забезпечення ефективного захисту прав і законних інтересів кредитора у цій справі, слід звернутися до Головного управління Національної поліції в Миколаївській області для виконання нею своїх завдань і функцій в межах компетенції, визначено законом шляхом вжиття поліцейських заходів.
Правові засади організації та діяльності Національної поліції України визначені Законом України Про Національну поліцію.
Відповідно до норм ст. 1, 29 - 30, 35 Закону України Про Національну поліцію, Національна поліція України (поліція) - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Поліцейський захід - це дія або комплекс дій превентивного або примусового характеру, що обмежує певні права і свободи людини та застосовується поліцейськими відповідно до закону для забезпечення виконання покладених на поліцію повноважень. Поліцейський захід застосовується виключно для виконання повноважень поліції. Обраний поліцейський захід має бути законним, необхідним, пропорційним та ефективним. Поліція для охорони прав і свобод людини, запобігання загрозам публічній безпеці і порядку або припинення їх порушення також застосовує в межах своєї компетенції поліцейські превентивні заходи та заходи примусу, визначені цим Законом.
Поліція може застосовувати як превентивний захід, зокрема зупинення транспортного засобу. Поліцейський може зупиняти транспортні засоби у разі, зокрема, якщо транспортний засіб перебуває в розшуку (п. 4 ч. 1 ст. 35 Закону України Про Національну поліцію).
Тимчасове затримання та зберігання поліцією на спеціальних майданчиках чи стоянці виявленого за результатами розшуку транспортного засобу боржника здійснюються в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Розшук транспортного засобу боржника припиняється в разі його виявлення, про що виконавцем не пізніше наступного робочого дня виноситься постанова про зняття майна з розшуку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877 затверджено Положення про Національну поліцію, п. 40 якого передбачено, що Національна поліція відповідно до покладених на неї завдань у межах інформаційно - аналітичної діяльності формує бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, користується базами (банками) даних МВС та інших державних органів, здійснює інформаційно - пошукову та інформаційно - аналітичну роботу, а також оброблення персональних даних у межах повноважень, передбачених законом.
З метою забезпечення оперативного реагування та прийняття ефективних управлінських рішень щодо розшуку транспортних засобів та номерних знаків наказом від 13.06.2018 № 497 Міністерства внутрішніх справ України (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.07.2018 за № 787/32239) затверджено Інструкцію з формування та ведення інформаційної підсистеми Гарпун інформаційно - телекомунікаційної системи Інформаційний портал Національної поліції України (надалі - Інструкція).
Згідно п. 1 Інструкції, вона визначає порядок формування та ведення інформаційної підсистеми Гарпун (далі - ІП Гарпун) інформаційно - телекомунікаційної системи Інформаційний портал Національної поліції України (далі - система ІПНП), призначеної для обробки відомостей про транспортні засоби (далі - ТЗ) усіх типів (автомобілі, автобуси, мотоцикли всіх типів, марок і моделей, самохідні машини, причепи та напівпричепи до них, мотоколяски, інші прирівняні до них ТЗ та мопеди) та номерні знаки ТЗ, що розшукуються у рамках кримінального, виконавчого проваджень, проваджень у справах про адміністративні правопорушення, оперативно-розшукової діяльності, а також за ухвалою слідчого судді, суду.
Відповідно до п. 1 розділу VІІІ Інструкції, обліку за категорією розшук ТЗ на підставі судового рішення в ІП Гарпун підлягають відомості про розшук ТЗ, інформація щодо яких надходить до підрозділів ІАП від судів.
Під час внесення інформації до ІП Гарпун зазначаються:
підстава внесення інформації до обліку;
номер справи і дата судового рішення;
найменування суду;
номер і дата реєстрації вхідної кореспонденції;
реєстраційний номер, тип, марка, модель, колір та рік випуску ТЗ;
найменування та номери агрегатів ТЗ;
стислий опис події та первинні дії поліцейських при виявленні ТЗ, що розшукується (ужиття заходів щодо затримання та доставлення до найближчого органу (підрозділу) поліції та/або спеціального майданчика чи стоянки для зберігання тимчасово затриманих ТЗ, сповіщення ініціатора розшуку про виявлення та затримання такого ТЗ);
підстава та дата зняття інформації з обліку.
Підставою для внесення відомостей, зазначених у пункті 1 цього розділу, до ІП Гарпун є належно засвідчена копія судового рішення, що набрало законної сили, про зобов`язання Національної поліції України здійснити розшук ТЗ.
Після отримання належно засвідченої копії судового рішення, що набрало законної сили, про розшук ТЗ працівник підрозділу ІАП перевіряє ідентифікаційні номери ТЗ за обліком ЄДРТЗ, після чого впродовж доби вносить відомості до ІП Гарпун. У разі виявлення невідповідності даних судового рішення про розшук ТЗ даним з ЄДРТЗ працівник підрозділу ІАП невідкладно інформує про це ініціатора розшуку та суд, що прийняв рішення про розшук ТЗ. Відомості про розшук ТЗ вносяться до ІП Гарпун впродовж доби після отримання уточненої інформації від суду.
Пунктами 1, 4 розділу 3 Порядку взаємодії Міністерства внутрішніх справ України, Національної поліції України та органів і осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України 30.01.2018 № 64/261/5 (надалі Порядок № 64/261/5), передбачено, що підставою для залучення поліцейських до розшуку транспортного засобу боржника є постанова державного, приватного виконавця про такий розшук; про виявлення та затримання транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук, поліцейський інформує державного, приватного виконавця шляхом надсилання повідомлення через ІПНП (інформаційний портал Національної поліції) до АСВП (автоматизована система виконавчого провадження).
За умовами п. 5, 6 розділу 3 Порядку № 64/261/5 тимчасове затримання транспортного засобу здійснюється поліцейськими відповідно до Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 № 1102 (далі Порядок № 1102). Вилучення тимчасово затриманого транспортного засобу боржника із спеціального майданчика чи стоянки здійснюється державним, приватним виконавцем на підставі вимоги державного, приватного виконавця, яка є обов`язковою для виконання.
Вказаним Порядком визначено процедуру тимчасового затримання транспортних засобів працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції (далі поліцейські), зберігання таких транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках, а також їх повернення.
Тимчасове затримання транспортного засобу здійснюється також у разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 36 Закону України Про виконавче провадження (п. 2 Порядку № 1102).
За наявності правових підстав, передбачених пунктом 2 цього Порядку, тимчасове затримання транспортного засобу проводиться шляхом його блокування або доставлення для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (п. 2-1 Порядку № 1102).
У разі тимчасового затримання транспортного засобу складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу (за формою згідно з додатком до Порядку № 1102). У разі тимчасового затримання транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу повинно бути обов`язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), крім випадків тимчасового затримання транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 36 Закону України Про виконавче провадження (п. 4 Порядку № 1102).
Про тимчасове затримання транспортного засобу боржника поліцейський письмово повідомляє державному виконавцю, приватному виконавцю не пізніше наступного робочого дня з дня затримання із зазначенням місця зберігання транспортного засобу (п. 8 Порядку № 1102).
Вилучення тимчасово затриманого транспортного засобу боржника із спеціального майданчика чи стоянки здійснюється державним виконавцем, приватним виконавцем на підставі вимоги (абз. 3 п. 12 Порядку № 1102).
Проаналізувавши зазначені положення, суд дійшов висновку про відсутність законодавчого врегулювання питання щодо оголошення в розшук транспортних засобів на підставі судового рішення під час провадження у справі про банкрутство, оскільки, вищевказані нормативно-правові акти передбачають обов`язки органів Національної поліції України вчиняти відповідні дії на підставі, зокрема, постанови державного/приватного виконавця.
Водночас, відповідно до ч. 10 ст. 11 Господарського процесуального кодексу України якщо спірні відносини не врегульовані законом і відсутній звичай ділового обороту, який може бути до них застосований, суд застосовує закон, що регулює подібні відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - виходить із загальних засад і змісту законодавства (аналогія права).
За таких обставин суд вважає за необхідне застосувати аналогію закону під час розгляду питання щодо оголошення в розшук транспортних засобів, які належать банкруту.
Статтею 13 Закону України Про Національну поліцію України визначено Національну поліцію України як центральний орган управління поліцією, а згідно з пунктом 26 частини 1 статті 23 цього Закону Національна поліція України здійснює оперативно-розшукову діяльність відповідно до закону.
Також відповідно до ст. 26 названого Закону поліція засобами інформаційно-комунікаційної системи наповнює та підтримує в актуальному стані реєстри та бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, зокрема й стосовно транспортних засобів, які розшукуються, у тому числі у зв`язку з безвісним зникненням особи, виявлених безхазяйних транспортних засобів, а також викрадених, втрачених номерних знаків (п. 14 ч. 1 ст. 26 Закону).
Враховуючи, що Національна поліція України є центральним органом поліції і має відповідні повноваження, які реалізуються в тому числі на рівні територіальних органів поліції, зобов`язання останньої вчинити передбачені вказаними вище нормативними актами дії щодо затримання зареєстрованих за банкрутом автомобілів та повідомити суд і ліквідатора банкрута про місце затримання та зберігання автомобілів не суперечить нормам чинного законодавства.
Процедуру тимчасового затримання, зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках та їх повернення визначено постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 № 1102 Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках.
Враховуючи, що місцезнаходження належних Фермерському господарству Південь транспортних засобів невідоме, а також те, що ліквідатор позбавлений повноважень безпосередньо вимагати від поліції оголосити транспортні засоби в розшук, суд вважає, що клопотання ліквідатора банкрута підлягає задоволенню частково шляхом оголошення цих транспортних засобів в розшук з метою повернення майна до ліквідаційної маси банкрута.
Керуючись ст. 61, 62 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 73, 74, 86, 232-235 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Задовольнити клопотання ліквідатора Фермерського господарства Південь арбітражного керуючого Косякевича Сергія Олексійовича від 04.12.2024 про оголошення у розшук майна боржника частково.
2. Зобов`язати Головне управління Національної поліції в Миколаївській області оголосити в розшук, в тому числі з включенням до інформаційної підсистеми Гарпун інформаційно-телекомунікаційної системи Інформаційний портал Національної поліції України транспортні засоби та сільськогосподарську техніку, що належать фермерському господарству Південь (ЄДРПОУ 23035751, 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, село Новоолександрівка, вулиця Шевченка, будинок 45), а саме:
1) Номерний знак НОМЕР_2 , ВЕС 025331 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
2) Номерний знак НОМЕР_5 , ВЕС 025330 01.11.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг. невідомо, № шасі НОМЕР_6 ;
3) Номерний знак НОМЕР_2 , РРТ 763927 10.07.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1989), СИНІЙ, № двиг. НОМЕР_3 , № шасі НОМЕР_4 ;
4) Номерний знак НОМЕР_7 , РРТ 927829 12.06.2007, причеп ПЦ 10, (1990), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. невідомо, № шасі НОМЕР_8 ;
5) Номерний знак НОМЕР_5 , РРТ 927828 12.06.2007, автомобіль ЗИЛ-ММЗ 554М 4750, (1974), СИНІЙ, № двиг. невідомо, № шасі НОМЕР_6 ;
6) Номерний знак НОМЕР_9 , НОМЕР_10 26.03.2005, автомобіль ГАЗ 53Б 4750, (1975), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. BN, № шасі BN;
7) Номерний знак НОМЕР_12 , НІС НОМЕР_13 19.11.2002, автомобіль ГАЗ 66 ТС 4250, (1988), ЗЕЛЕНИЙ, № двиг. НОМЕР_11 , № куз. НОМЕР_14 ;
8) Трактор колісний T-150K, Заводський номер НОМЕР_15 , № двигуна НОМЕР_16 , номерний знак НОМЕР_17 .
3. Зобов`язати Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (54005, м. Миколаїв, вул. Захисників Миколаєва, 5) здійснити розшук вказаних транспортних засобів та сільськогосподарської техніки, її затримання та повідомити про затриману техніку ліквідатору Фермерського господарства Південь (ЄДРПОУ 23035751, 56224, Миколаївська область, Березнегуватський район, село Новоолександрівка, вулиця Шевченка, будинок 45) арбітражному керуючому Косякевичу С.О. (04211, м. Київ, а/с 5).
4. Ухвала суду є виконавчим документом та підлягає негайному виконанню.
Стягувачем за даною ухвалою є ліквідатор Фермерського господарства Південь (код ЄДРПОУ 23035751) арбітражного керуючого Косякевич Сергій Олексійович (свідоцтво Міністерства юстиції про право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №40 від 31.01.2013; 04211, м. Київ, а/с 5, РНОКПП НОМЕР_1 ).
Боржником за даною ухвалою є Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (код ЄДРПОУ 40108735; вул. Захисників Миколаєва, 5, м. Миколаїв, 54001).
5. Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору та Головному управлінню Національної поліції в Миколаївській області (вул. Захисників Миколаєва, 5, м. Миколаїв, 54001).
6.Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття 18.12.2024.
7. Ухвалу може бути оскаржено в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Кодексом України з процедур банкрутства.
Повний текст ухвали складено та підписано 20.12.2024.
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2024 |
Оприлюднено | 23.12.2024 |
Номер документу | 123922909 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні