Рішення
від 20.12.2024 по справі 320/42957/23
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2024 року справа №320/42957/23

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського В.Р., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці до ТОВ "КОРБІНА ТЕЛЕКОМ" про зобов`язання зупинити виконання робіт,

в с т а н о в и в:

Центральне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "КОРБІНА ТЕЛЕКОМ" про зобов`язання зупинити виконання робіт.

Ухвалою суду від 29.02.2024 відкрито провадження та вирішено її розгляд здійснювати у порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

В обґрунтування своїх вимог позивачем вказується на виявлені під час проведеної посадовими особами Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці позапланової перевірки відповідача порушення вимог законодавства, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей. У зв`язку із цим, позивач просив суд застосувати до відповідача заходи реагування у вигляді зупинення робіт, шляхом заборони виконання робіт.

Відповідачем, належним чином повідомленим про розгляд справи, не було надано суду будь-яких документів по суті справи.

Розглянувши документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено таке.

У межах наданої законом компетенції, у зв?язку з настанням нещасного випадку зі смертельним наслідком, який стався 18.08.2023 із ОСОБА_1 , монтажником зв?язку - кабельником ТОВ «КОРБІНА ТЕЛЕКОМ», уповноваженими посадовими особами Міжрегіонального управління відповідно до направлення на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) від 21.09.2023 № Ц/3.1-27626-23, виданого на підставі наказу 20.09.2023 Nє 435/Ц-3К у період з 26.09.2023 по 09.10.2023 було проведено позапланову перевірку ТОВ «КОРБІНА ТЕЛЕКОМ» на предмет додержання вимог законодавства з охорони праці та гігієни праці.

Результати перевірки оформлені актом від 09.10.2023 №Ц/КВ/23757/60. За результатами проведеної перевірки посадовими особами Міжрегіонального управління виявлено та зафіксовано ряд порушень, які на переконання зазначених профільних фахівців в даній сфері створюють загрозу життю і здоров?ю людей та працівників підприємства, а саме:

1. На підприємстві порушується організація розслідування нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь), а саме: Після отримання інформації про нещасний випадок з монтажником зв`язку-кабельником ОСОБА_1 , роботодавцем, протягом однієї доби, не було повідомлено підприємства (установи, організації) зазначені в абзацах четвертому-дев?ятому пункту 8 з використанням засобів зв?язку, та не пізніше наступного робочого дня не надано на паперовому носії повідомлення.

Порушено п. 8 розділу 4 «Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №337.

2. Роботодавець не набув право на виконання робіт підвищеної небезпеки на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.

Порушено п. 3 групи Б Додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (зі змінами).

3. Роботодавцем не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: Керівником підприємства допущено до виконання робіт монтажника зв?язку-кабельника ОСОБА_1 , який в установленому порядку не пройшов медичний огляд, навчання та перевірку знань з питань охорони праці.

Порушено п. 2 «Інструкція з охорони праці №4 для монтажника зв?язку - кабельника» затверджена 10 січня 2022 генеральним директором С. В. Співак.

4. Роботодавцем не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: Працівники підприємства, під час прийняття на роботу і в процесі роботи, не пройшли за рахунок роботодавця навчання та перевірку знань з питань охорони праці.

Порушено п. 3.1. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці».

5. Керівником підприємства допущено до виконання робіт монтажника зв?язку-кабельника ОСОБА_1 , у якого відсутня відповідна кваліфікація та професійно-технічна освіта.

Порушено п. 2 «Інструкція з охорони праці №4 для монтажника зв?язку - кабельника» затверджена 10 січня 2022 генеральним директором С. В. Співак.

6. Керівником підприємства допущено до виконання робіт монтажника зв?язку-кабельника ОСОБА_1 , у якого відсутня відповідна кваліфікація та професійно-технічна освіта.

Порушено п. 2 «Інструкція з охорони праці №4 для монтажника зв?язку - кабельника» затверджена 10 січня 2022 генеральним директором С. В. Співак.

7. Роботодавцем не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: Працівники підприємства, не пройшли спеціальне навчання і перевірку знань НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.

Порушено п. 4.1. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (зі змінами).

8. На підприємстві не функціонує служба охорони праці, а саме: Після проведення первинного та повторного інструктажу монтажнику зв?язку-кабельнику ОСОБА_1 , особа що проводила цей інструктаж (головний інженер ОСОБА_2 ), не провела перевірку знань та набутих навичок безпечних методів праці, та не здійснив допуск до роботи, про що свідчить відсутність дати у відповідних графах «Журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці».

Порушено п. 6.9., п. 6.10. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці».

9. На підприємстві не функціонує служба охорони праці, а саме: Не затверджена роботодавцем тривалість вступного інструктажу.

Порушено п. 6.3. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці».

10. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: Роботодавцем не затверджений наказом перелік робіт на висоті, які виконуються за нарядами-допусками; На підприємстві відсутні проекти виконання робіт чи технологічні карти.

Порушено п. 1.7 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

11. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: На підприємстві відсутній «Журнал обліку робіт, що виконуються за нарядами і розпорядженнями».

Порушено п. 1.7.6 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

12. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: Не проведено 1 раз на 6 місяців статичним навантаженням випробовування поясу типу ПП1В, що виданий ОСОБА_1 .

Порушено п. 4.2.10 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

13. Не дотримуються вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: Переносні драбини та стрем?янки, що експлуатуються на підприємстві, не пройшли випробування статичним навантаженням.

Порушено п. 7.27 НПАОП0.00-1.71-13 Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.

14. Не дотримуються вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, а саме: На підприємстві застосуються драбини, на яких відсутні: інвентарний номер; дата проведення наступного випробування; належність цеху (дільниці тощо).

Порушено п. 7.14. розділу IV НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями».

15. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: Роботодавцем не призначено працівників, відповідальних за організацію і безпечне виконання робіт на висоті.

Порушено п. 1.12 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

16. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: Запобіжний пояс, типу ПП1В, що виданий ОСОБА_1 не має інвентарного номеру.

Порушено п. 4.2.2 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

17. На підприємстві порушуються правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, а саме: На підприємстві використовуються запобіжні пояси, у яких відсутні відмітки про проведення періодичних випробувань.

Порушено п. 4.2.4 НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».

18. Роботодавцем не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: Керівником підприємства не визначено перелік посад і професій працівників, які повинні проходити стажування (дублювання), а також тривалість стажування (дублювання).

Порушено п. 7.4 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (зі змінами).

19. Роботодавцем не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: На підприємстві не розроблено, та не затверджено керівником підприємства програми стажування (дублювання) для конкретних професій, відповідно до функціональних обов?язків працівників.

Порушено п. 7.6 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (зі змінами).

20. ТОВ «Карбіна телеком» не зверталось до Держпраці із заявою для складання актів визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичному) медичному огляду, погодженню списків та заключних актів за результатами періодичного медичного огляду працівників підприємства, що є порушенням ст. 17 Закону України «Про охорону праці». Пункти 2.2; 2.3; 2.17 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров?я України від 21.05.2007 Nє 246.

21. Протоколи лабораторних досліджень умов праці з визначенням шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу на конкретних робочих місцях працівників відповідно до гігієнічної класифікації праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості і напруженості трудового процесу на робочому місці монтажника зв?язку-кабельника відсутні.

Порушено п. 3.1 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров?я України від 21.05.2007 № 246.

22. Відсутні особисті картки обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту для працівників підприємства, чим порушені вимоги п. 9 розділу III, додатку 1 НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров?я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці»..

23. Атестацію робочих місць за умовами праці відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. №442 «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» на підприємстві не проведено.

Акт від 09.10.2023 № Ц/КВ/23757/60 підписано уповноваженим представником ТОВ «КОРБІНА ТЕЛЕКОМ» Тихонюком Р.М. без пояснень, зауважень або заперечень щодо проведеного заходу та складеного акта.

Враховуючі характер виявлених під час перевірки порушень вимог законодавства з охорони праці, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся з даним позовом до суду з вимогою щодо застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду, з приводу чого суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно пункту 1 Положення по Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №96 від 11.11.2015р., Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб. Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи (п. 7 Положення).

Наказом Міністерства соціальної політики України №340 від 27.03.2015, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.04.2015 за №438/26883, затверджено Положення про територіальні органи Державної служби України з питань праці.

Згідно до статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» №877-Vвід 05 квітня 2007р.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877-V від 05 квітня 2007 року (далі - Закон №877-V) визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України "Про охорону праці" №2694-XII від 14 жовтня 1992 року (далі - Закон №2694-XII) охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Статтею 38 Закону №2694-XII встановлено, що державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Органи державного нагляду за охороною праці не залежать від будь-яких господарських органів, суб`єктів підприємництва, об`єднань громадян, політичних формувань, місцевих державних адміністрацій і органів місцевого самоврядування, їм не підзвітні і не підконтрольні.

Діяльність органів державного нагляду за охороною праці регулюється цим Законом, законами України «Про використання ядерної енергії і радіаційну безпеку», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», іншими нормативно-правовими актами та положеннями про ці органи, що затверджуються Президентом України.

Серед прав, визначених статтею 39 Закону №2694-XII, за посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, закріплене право безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об`єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та здійснювати в присутності роботодавця або його представника перевірку додержання законодавства з питань, віднесених до їх компетенції.

За приписами частини 1 статті 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частини 4 статті 4 Закону №877-V, виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа. Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини 11 статті 4 Закону №877-V- плановий чи позаплановий захід щодо суб`єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.

З матеріалів справи суд встановив, що підставою для проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю "Корбіна Телеком" став нещасний випадок із смертельним наслідком, що стався з ОСОБА_1 .

Частиною 1 статті 7 Закону №877-V передбачено, що для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою (частина 2 статті 7 Закону України №877-V).

Відповідно до положень ч. 1 та ч. 5 ст. 5 Закону №877-V, планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Строк здійснення планового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб`єктів мікро-, малого підприємництва - п`яти робочих днів. Продовження строку здійснення планового заходу не допускається.

За приписами частини 6 статті 7 Закону України №877-V, за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.

Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

Згідно з частиною 7 статті 7 Закону №877-V- на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Суд констатує, що 09.10.2023 за результатами проведеної первірки посадовою особою позивача складено акт та видано припис № ЦЗ/КВ/23757/60/П/ОП про усунення виявлених порушень законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, зайнятості населення, зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, здійснення державного гірничого нагляду, яким зобов`язано позивача усунути виявлені порушення та інформувати письмово про усунення кожного із зазначених у приписі порушень у тижневий строк після закінчення терміну усунення порушення.

Статтею 4 Закону № 2694-XII визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, перш за все, на принципі пріоритету життя і здоров`я працівників, а також повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно зі статтею 13 Закону № 2694-XII- роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець, зокрема, створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці.

Згідно із статтею 39 Закону України №2694-XII посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право: забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Частиною 5 статті 4 Закону України №877-V встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Відповідно до частини 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи те, що відповідачем не надано суду жодних доказів на підтвердження усунення виявлених порушень, зафіксованих відповідачем в акті перевірки, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Відповідно до приписів статті 139 КАС України розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Застосувати до ТОВ «КОРБІНА ТЕЛЕКОМ» заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю), а саме: зобов`язати зупинити виконання робіт на висоті понад 1.3 м до усунення порушень, які створюють загрозу життю і здоров`ю працюючих (№1-23 опису виявлених порушень вимог законодавства згідно акту перевірки від 09.10.2023 №Ц/KB/23757/60).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Щавінський В.Р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2024
Оприлюднено23.12.2024
Номер документу123941798
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо праці, зайнятості населення, у тому числі праці

Судовий реєстр по справі —320/42957/23

Рішення від 20.12.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 29.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні