Рішення
від 21.12.2024 по справі 343/1474/24
ДОЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 343/1474/24

Провадження №: 2/343/509/24

Р І Ш Е Н Н Я

I М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 грудня 2024 року м. Долина

Долинський районний суд Iвано-Франкiвської областi в складi:

головуючого судді Керніцького І. І.,

секретаря Оленюк Т. В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі Долинського районного суду справу №343/1474/24 за позовною заявою ОСОБА_1 до Долинської міської ради Івано-Франківської області, третя особа: Долинський міськийголова ДирівІван Ярославович, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди,-

за участю: позивачки - ОСОБА_1 ,

представника позивачки - адвоката Парфан Т.Д.,

представника відповідача - Федор М.М.,

В С Т А Н О В И В:

05 липня 2024 року позивачка звернулася до суду з позовом до відповідача, третя особа: Долинський міський голова, про стягнення з Долинської міської ради Івано-Франківської області на її користь матеріальну шкоду, завдану протиправними діями Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича, в розмірі 211 871,63 грн., та моральну шкоду, завдану протиправними діями Долинського міського голови ОСОБА_2 , в розмірі 500 000.00 грн.

В обґрунтування вимог посилається на те, що рішенням Долинської міської ради від 28.12.2020 № 36-2/2020 її затверджено на посаду заступника Долинського міського голови.

Відповідно до розпорядження Долинського міського голови № 45-к від 25.01.2021 ОСОБА_1 приступила до виконання обов`язків з 26.01.2021. Долинський міський голова 21.10.2021 видав розпорядження № 294 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами ( секретарем) виконавчого комітету міської ради». Відповідно до цього розпорядження заступниця міського голови Шевченко А.В. : спрямовує та контролює роботу управління освіти, КНП «Центр первинної медичної допомоги», КНП «Долинська багатопрофільна лікарня», Центр професійного розвитку педагогічних працівників, Інклюзивно-ресурсний центр; координує, організовує та контролює роботу Служби у справах дітей, з питань охорони здоров`я.

01листопада 2021року міськимголовою булазатверджена Посадоваінструкція заступниціДолинського міськогоголови ШевченкоАлли Вікторівни.

16.12.2022 Долинський міський голова видав розпорядження № 361 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами ( секретарем) виконавчого комітету міської ради». В даному розпорядженні на заступницю міського голови Шевченко А.В. не покладено жодних обов`язків.

19.12.2022 Долинський міський голова видав розпорядження № 928-к «Про скасування надбавки за високі досягнення у праці ОСОБА_1 », яким скасував ОСОБА_1 , заступнику міського голови, щомісячну надбавку за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з врахуванням доплати за ранг, з 19 грудня 2022 року, встановлену розпорядженням міського голови від 25.01.2021 № 45-к «Про ОСОБА_1 ». Підставою для даного розпорядження міський голова вказав розпорядження міського голови від 16.12.2022 № 361 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами ( секретарем) виконавчого комітету міської ради».

Своїми діями міський голова ОСОБА_2 здійснював і продовжує здійснювати моральний тиск на ОСОБА_1 з метою спонукання її до написання заяви про звільнення.

За результатами розгляду адміністративної справи № 300/5501/22 Івано-Франківським окружним адміністративним судом 13.03.2023 ухвалено рішення (набрало законної сили 27.07.2023), яким визнано протиправним та скасовано розпорядження міського голови Долинської міської ради від 16.12.2022 № 361 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради» та визнано протиправним і скасовано розпорядження міського голови Долинської міської ради від 19.12.2022.

Починаючи з 16 грудня 2022 року до цього часу позивачка не була запрошена на жодну нараду, яка проводилася у міській раді, виокремлена та ізольована від колективу і усунута від виконання організаційно-розпорядчих та консультативно- дорадчих функцій, як посадова особа органу місцевого самоврядування.

06 березня 2023 року з кабінету № 15 у приміщенні Долинської міської ради, який є робочим місцем позивачки, працівниками міської ради за дорученням міського голови було винесено письмовий стіл і книжкові шафи, внаслідок чого позивачка позбавлена повноцінного робочого місця.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 встановлено факт протиправних дій Долинського міського голови, в тому числі визнано протиправними дії з безпідставного позбавлення заступницю міського голови ОСОБА_1 частини виплат (премій, надбавок та інших заохочень).

Різниця між середньою заробітною платою, яку отримувала позивачка до вчинення Долинським міським головою протиправних дій і середньою заробітною платою після вчинення протиправних дій є матеріальною шкодою, яку позивачка отримала внаслідок вчинення Долинським міським головою протиправних дій. Зменшення сукупної заробітної плати позивачки за період з січня 2023 року по червень 2024 року знаходиться в причинно-наслідковому зв`язку з протиправними діями Долинського міського голови. Загальний розмір матеріальної шкоди, спричиненої ОСОБА_1 протиправними діями Долинського міського голови, склав 211 871,63 грн.

Оскільки протиправні дії з боку міського голови привели до втрати можливості позивачкою виконувати свої посадові обов`язки та, як наслідок, до душевних переживань через протиправну поведінку відповідача, а також до іміджевих втрат, оскільки вона входить до керівного складу міської ради і піддається систематичному приниженню з боку відповідача на очах у своїх підлеглих, до втрати спокою та погіршення стану здоров`я, позивачка оцінює нанесену її відповідачем моральну шкоду в розмірі 500 000 тисяч гривень. При цьому слід зазначити, що шкода, спричинена людській психіці, немає грошового виміру, а відшкодування моральної шкоди у грошовому еквіваленті є лишень частковою компенсацією за пережиті страждання.

21 листопада 2023 року Долинський міський голова скерував до суду відзив на позовну заяву, який обґрунтовано тим, що Долинська міська рада вважає даний позов безпідставним та таким що не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Позивачка просить стягнути на її користь з Долинської міської ради матеріальну шкоду, завдану протиправними діями Долинського міського голови Диріва І.Я., в розмірі 211871,63 грн. Однак з аналізу позовної заяви та обґрунтування наведеному у позові вбачається, що позивачка фактично просить стягнути різницю між середньою заробітною платою за листопад-грудень 2022 року і за січень 2023 року -червень 2024 рік. Таким чином це не матеріальна шкода, а стягнення різниці середньої заробітної плати, тобто спір щодо оплати праці під час проходження публічної служби в органах місцевого самоврядування. Підстави для стягнення середнього заробітку повинні бути чітко передбачені законом. У позовній заяві немає жодної норми закону на підставі якої передбачено стягнення середнього заробітку, який просить стягнути позивачка. Таким чином позивачка в черговий раз намагається стягнути середній заробіток, хоч це не передбачено жодним законодавчим актом, і називає це матеріальною шкодою.

Однак, в позовній заяві позивачкою не дотримано вимог норми ч.1 ст.175 та ч.1 ст. 81ЦПК України, оскільки позивачка не навела жодних обґрунтувань та підстав для стягнення різниці середнього заробітку. У позовній заяві не вказано жодного нормативно-правового акту на підставі якого передбачено стягнення різниці середнього заробітку, який просить стягнути позивачка. Таким чином позивачка в черговий раз намагається стягнути різницю середнього заробітку, хоч це не передбачено жодним законодавчим актом. А також у задоволенні аналогічних вимог їй уже було відмовлено у справі №300/1808/23 та справі №300/7126/23.

Просить постановити рішення яким відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

У судовому засіданні позивачка ОСОБА_1 пояснила, що в 2022 році вона перебула на посаді заступника Долинського міського голови, зіславшись на обставини викладені в позовній заяві. Позов підтримує. Просить позовні вимоги задоволити.

Представник позивача адвокат Парфан Т.Д. в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити з підстав викладених у позовній заяві.

В судовому засіданні представник відповідача Федор М.М. заперечувала проти задоволення позовних вимог та просила відмовити в їх задоволенні з підстав, викладених у відзиві.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши думку учасників процесу, приходить до наступного.

12 липня 2024 року ухвалою Долинського районного суду Івано-Франківської області відкрито провадження у справі та призначено підготовче судове засідання.

Ухвалою Долинського районного суду Івано-Франківської області від 30.07.2024 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового засідання.

22листопада 2024року ухвалоюДолинського районногосуду Івано-Франківськоїобласті у задоволенні клопотання третьої особи: Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича, про закриття провадження у справі №343/1474/24 за позовною заявою ОСОБА_1 до Долинської міської ради Івано-Франківської області, третя особа: Долинський міськийголоваДирівІванЯрославович, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди відмовлено.

Фактичні обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини.

28.12.2020 рішенням Долинської міської ради №36-2/2020 «Про затвердження заступників Долинського міського голови» Шевченко Аллу Вікторівну затверджено заступником Долинського міського голови (а.с.11).

Згідно розпорядження міського голови Івана Диріва № 45-К від 25.01.2021 «Про ОСОБА_1 » позивачці погоджено приступити до виконання обов`язків з 26.01.2021, встановлено посадовий оклад в розмірі згідно із штатним розписом та щомісячну надбавку за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з врахуванням доплати за ранг (а.с.33).

Розпорядженням міського голови № 294 від 21.10.2021 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради» затверджено, що заступник міського голови Шевченко А.В. спрямовує та контролює роботу: Управління освіти; КНП «Центр первинної медичної допомоги»; КНП «Долинська багатопрофільна лікарня»; Центр професійного розвитку педагогічних працівників; Інклюзивно-ресурсний центр. Також передбачено, що ОСОБА_1 координує, організовує та контролює роботу: Служби у справах дітей; з питань охорони здоров`я (а.с. 34-35).

Відповідно до розпорядження міського голови № 361 від 16.12.2022 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради», розпорядження №294 від 21.10.2021 визнано таким, що втратило чинність (а.с.36), при затвердженні розподілу обов`язків заступника міського голови Шевченко А.В. обов`язків не визначено.

Міським головою Іваном Дирівим прийнято розпорядження № 928-к від 19.12.2022 «Про скасування надбавки за високі досягнення у праці ОСОБА_1 » (а.с.37-38), яким скасовано ОСОБА_1 , заступнику міського голови, щомісячну надбавку за високі досягнення у праці в розмірі 50% посадового окладу з врахуванням доплати за ранг, з 19 грудня 2022 року, встановлену розпорядженням міського голови від 25.01.2021 № 45-К «Про Шевченко А.В.». Підставою для видання такого розпорядження вказано розпорядження міського голови від 16.12.2022 № 361 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради».

13.03.2023 Івано-Франківським окружним адміністративним судом ухвалено рішення, яке набрало законної сили 27.07.2023, справа №300/5501/22 за позовною заявою ОСОБА_1 до Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича про визнання протиправним та скасувати розпоряджень, яким вирішено: позов задоволити частково, визнати протиправним та скасовано розпорядження міського голови Долинської міської ради від 16.12.2022 №361 «Про розподіл обов`язків між міським головою, секретарем ради, заступниками міського голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету міської ради»; визнати протиправним та скасувати розпорядження міського голови Долинської міської ради від 19.12.2022 №928-к «Про скасування надбавки за високі досягнення у праці ОСОБА_1 » (а.с.21-24).

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.09.2023 у справі №300/1808/23 (а.с.12-20) за позовною заявою ОСОБА_1 до Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича про визнання протиправними дій, які містять ознаки мобінгу, стягнення невиплаченої заробітної плати і моральної шкоди, позов задоволено частково. Визнано протиправними дії міського голови міста Долина Диріва Івана Ярославовича щодо усунення заступника міського голови Шевченко Алли Вікторівни від виконання посадових повноважень із здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій в непередбачений законом спосіб; безпідставного незапрошення на зустрічі і наради, в яких заступник міського голови Шевченко Алла Вікторівна, відповідно до локальних нормативних актів та організаційно-розпорядчих актів брала участь та має брати участь; безпідставного позбавлення заступника міського голови ОСОБА_1 частини виплат (премій, надбавок та інших заохочень); розмеблювання робочого кабінету заступника міського голови ОСОБА_1 та зобов`язання утриматися від вчинення таких дій стосовно заступника міського голови ОСОБА_1 . Стягнуто з міського голови міста Долина Диріва Івана Ярославовича на користь ОСОБА_1 різницю між середньою заробітною платою ОСОБА_1 за листопад - грудень 2022 року і заробітною платою ОСОБА_1 у січні - березні 2023 року в розмірі 45 622 гривні 85 копійок. У задоволенні решти вимог позовної заяви відмовлено.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 16.04.2024 у справі № 300/1808/23 апеляційну скаргу Міського голови м. Долина ОСОБА_2 задоволено частково. Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2023 року у справі № 300/1808/23 в частині стягнення з міського голови міста Долина Диріва Івана Ярославовича (код ЄДРПОУ 04054317) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) різницю між середньою заробітною платою ОСОБА_1 за листопад - грудень 2022 року і заробітною платою ОСОБА_1 у січні - березні 2023 року в розмірі 45 622 (сорок п`ять тисяч шістсот двадцять дві) гривні 85 копійок. скасовано та в цій частині прийнято постанову, якою в задоволенні цих вимог відмовлено. В іншій частині рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25 вересня 2023 року у справі № 300/1808/23 залишено без змін (а.с.25-30).

Згідно довідки № 15 від 10.06.2024 (а.с.39) Долинською міською радою ОСОБА_1 в листопаді 2022 року було нараховано 32 506,06 грн. заробітної плати; в грудні 2022 року 22 253,94 грн. В листопаді і грудні 2022 року фактично відпрацювала позивачка 32 робочі дні, середньоденна заробітна плата склала 1 711.25 грн.

Довідка № 16 від 10.06.2024 свідчить про те, що відповідачем позивачці в січні грудні 2023 року нараховано 269 756.00 грн. Фактична кількість відпрацьованих робочих днів 230. Середньоденна заробітна плата складає 1 172,85 грн. (а.с.40).

Згідно довідки № 18 від 10.06.2024 (а.с.41) Долинською міською радою у січні-квітні 2024 року позивачці нараховано 10 1739,88 грн. за 81 фактично відпрацьований робочий день. Середньоденна заробітна плата за цей період складає 1 256.05 грн.

Як вбачаєтьсяіз довідки№ 19від 10.06.2024,відповідачем позивачців травні2024року нараховано41968.00грн.Фактична кількістьвідпрацьованих робочихднів склала23. Середньоденна заробітна плата складає 1 824.72 грн. (а.с.42).

Відповідно довідки № 21 від 01.07.2024 Долинською міською радою позивачці в червні 2024 року нараховано 43 303,65 грн. Фактична кількість відпрацьованих робочих днів склала 20. Середньоденна заробітна плата складає 2 165.18 грн. (а.с.43).

Статтею 56 Конституції Українипередбачено, що кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень.

Статтею 15 ЦК Українивизначено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист цивільного інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного судочинства.

Частиною 2ст.16 ЦК Українивизначені способи захисту цивільних прав та інтересів.

Відповідно дост.81 ЦПК Україникожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Відповідно до частин першої-другоїстатті 22 ЦК Україниособа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є: 1) втрати, яких особа зазнала у зв`язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

Статтею 23 ЦК Українипередбачено право особи на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав та законних інтересів. Відповідно до частин другої-п`ятої цієї статті моральна шкода полягає, зокрема у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім`ї чи близьких родичів. Моральна шкода відшкодовується грішми, іншим майном або в інший спосіб. Розмір грошового відшкодування моральної шкоди визначається судом залежно від характеру правопорушення, глибини фізичних та душевних страждань, погіршення здібностей потерпілого або позбавлення його можливості їх реалізації, ступеня вини особи, яка завдала моральної шкоди, якщо вина є підставою для відшкодування, а також з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення. При визначенні розміру відшкодування враховуються вимоги розумності і справедливості. Моральна шкода відшкодовується незалежно від майнової шкоди, яка підлягає відшкодуванню, та не пов`язана з розміром цього відшкодування. Моральна шкода відшкодовується одноразово, якщо інше не встановлено договором або законом.

Загальні підстави відповідальності за завдану майнову та моральну шкоду визначені нормами статей1166,1167 ЦК України, відповідно до яких шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності вини.

Разом з тим згідно зістаттею 1173 ЦК Українишкода, завдана фізичній або юридичній особі незаконними рішеннями, дією чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується державою, Автономною Республікою Крим або органом місцевого самоврядування незалежно від вини цих органів.

ВПостанові Пленуму Верховного Суду України від 27 березня 1992 року № 6(в редакції від 24.10.2003) «Про практику розгляду судами цивільних справ за позовами про відшкодування шкоди» зазначено, що розглядаючи позови про відшкодування шкоди, суди повинні мати на увазі, що шкода, заподіяна особі, майну громадянина або заподіяна майну юридичної особи, підлягає відшкодуванню в повному обсязі особою, яка її заподіяла, за умови, що дії останньої були неправомірними, між ними і шкодою є безпосередній зв`язок та є вина зазначеної особи.Під моральною шкодою слід розуміти втрати немайнового характеру внаслідок моральних чи фізичних страждань, або інших негативних явищ, заподіяних фізичній чи юридичній особі незаконними діями або бездіяльністю інших осіб. Визначаючи розмір відшкодування моральної (немайнової) шкоди, суд повинен наводити в рішенні відповідні мотиви. Розмір моральної шкоди визначається з урахуванням обставин справи в межах, встановлених цивільним законодавством. Розмір відшкодування моральної (немайнової) шкоди суд визначає залежно від характеру та обсягу страждань (фізичних, душевних, психічних тощо), яких зазнав позивач, характеру немайнових втрат (їх тривалості, можливості відновлення тощо) та з урахуванням інших обставин. Зокрема, враховуються стан здоров`я потерпілого, тяжкість вимушених змін у його життєвих і виробничих стосунках, ступінь зниження престижу, ділової репутації, час та зусилля, необхідні для відновлення попереднього стану, добровільне - за власною ініціативою чи за зверненням потерпілого спростування інформації редакцією засобу масової інформації. При цьому суд має виходити із засад розумності, виваженості та справедливості.

Щодо позовної вимоги про стягнення на користь позивачки матеріальної шкоди, яку вона зазначає в розмірі 211871,00 грн, суд зазначає таке:

Відповідно доданихдовідки №18 від 10.06.2024 розмір спричиненої позивачці у січні-квітні 2024 року матеріальної шкоди внаслідок вчинення міським головою протиправних дій склав 43 610,40 грн. ( 538.40 грн. х 81 день), відповідно до даних довідки № 19 від 10.06.2024, розмір спричиненої позивачці у травні 2024 року матеріальної шкоди внаслідок вчинення міським головою протиправних дій склав 12 383,20 грн. ( 538.40 грн. х 23 дні), як свідчить довідки № 21 від 01.07.2024, розмір спричиненої позивачці у червні 2024 року матеріальної шкоди внаслідок вчинення міським головою протиправних дій склав 10 768,00 грн. ( 538.40 грн. х 20 днів).

Таким чином, з врахуванням Постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 16.04.2024 у справі № 300/1808/23, матеріальна шкода, яка завдана протиправними діями Долинського міського голови становить 66 761,60 грн, яка підлягає стягненню з відповідача на користь ОСОБА_1 .

Суд вважає доведеними факт спричинення позивачці моральних страждань внаслідок протиправних дій Міського голови м. Долина.

Враховуючи викладене, вирішуючи позовні вимоги, суд виходить з наявності підстав для відшкодування позивачці завданої моральної шкоди.

Разом з тим, суд дійшов висновку, що заявлений позивачкою розмір відшкодування моральної шкоди в сумі 500 000,00 грн. є завищеним та не в повній мірі відповідає характеру та обсягу моральних страждань, яких зазнала позивачка, суті спірних правовідносин та засадам розумності, виваженості та справедливості.

Суд виходить з того, що встановлюючи розмір відшкодування моральної шкоди, слід керуватися не лише тими критеріями, які обумовлюють суб`єктивне сприйняття потерпілого (почуття, емоції), але й тими, які характеризують її зовнішній прояв порушення звичайного для даної людини способу життя.

При цьому, розмір відшкодування моральної шкоди має бути не більш, аніж достатнім для розумного задоволення потреб потерпілої особи і не повинен призводити до її необґрунтованого набуття.

Враховуючифактичні обставини справи, суд з урахуванням принципу розумності та справедливості, а також принципу пропорційності вважає, що позовні вимоги про стягнення моральної шкоди з відповідача підлягають до задоволення в частині стягнення з відповідача моральної шкоди в розмірі 50000,00 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст. 258,259,264,265,268, 273 ЦПК України, суд

У Х В А Л И В:

позов ОСОБА_1 до Долинської міської ради Івано-Франківської області, третя особа: Долинський міськийголоваДирівІван Ярославович, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди,- задоволити частково.

Стягнути Долинської міської ради Івано-Франківської області на користь ОСОБА_1 матеріальну шкоду, завдану протиправними діями Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича, в розмірі 66 761 (шістдесят шість тисяч сімсот шістдесят одну) гривню 60 копійок.

Стягнути Долинської міської ради Івано-Франківської області на користь ОСОБА_1 моральну шкоду, завдану протиправними діями Долинського міського голови Диріва Івана Ярославовича, в розмірі 50 000 (п`ятдесят тисяч) гривень 00 копійок. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Івано-Франківського апеляційного суду.

Позивачка: ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 .

Відповідач: Долинська міська рада Івано-Франківської області, адреса: м.Долина пр.Незалежності,5 Калуського району Івано-Франківської області, ЄДРПОУ 04054317.

Третя особа: Долинський міський головаДирівІванЯрославович,адреса: м.Долина пр.Незалежності,5 Калуського району Івано-Франківської області.

Суддя Долинського районного суду І. І. Керніцький

СудДолинський районний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення21.12.2024
Оприлюднено24.12.2024
Номер документу123955940
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи у спорах про недоговірні зобов’язання, з них про відшкодування шкоди, з них

Судовий реєстр по справі —343/1474/24

Рішення від 23.12.2024

Цивільне

Долинський районний суд Івано-Франківської області

Керніцький І. І.

Рішення від 21.12.2024

Цивільне

Долинський районний суд Івано-Франківської області

Керніцький І. І.

Рішення від 12.12.2024

Цивільне

Долинський районний суд Івано-Франківської області

Керніцький І. І.

Ухвала від 22.11.2024

Цивільне

Долинський районний суд Івано-Франківської області

Керніцький І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні