СТАРОСИНЯВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 684/118/22
Провадження № 2/684/1/2024
12 грудня 2024 року селище Стара Синява
Старосинявський районний суд Хмельницької області у складі:
головуючого судді Волошина Р.Р.,
за участі секретаря судового засідання Басок Н.Д.,
представника позивача адвоката Рохова О.В.,
відповідача ОСОБА_1 ,
представника відповідача ОСОБА_1 адвоката Керницької І.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у селищі Стара Синява Хмельницької області в приміщенні суду цивільну справу за позовом ОСОБА_2 до ОСОБА_1 , Головного управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконною та скасування державної реєстрації земельних ділянок з одночасним припиненням права власності на земельні ділянки,
встановив:
В травні 2022 року ОСОБА_2 звернулася до суду з позовом до ОСОБА_1 , Головного управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області про визнання незаконною та скасування державної реєстрації земельних ділянок з одночасним припиненням права власності на земельні ділянки.
Свої вимоги мотивує тим, що їй на підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 28.04.2021 належить на праві власності житловий будинок загальною площею 68,4 кв.м. з приналежними до нього господарськими будівлями, які знаходяться в АДРЕСА_1 . Успадковане нею домоволодіння знаходиться на земельній ділянці загальною площею 0,20 га, яка перебувала в користуванні спадкодавця батька і до дня смерті не була ним приватизована. Старосинявською селищною радою винесено рішення №112-10/2021 від 15.06.2021, яким надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з подальшою передачею у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,15 га у межах населеного пункту АДРЕСА_1 (6824455100:01:007) та винесено рішення №113-10/2021 від 15.06.2021 яким надано дозвіл щодо відведення земельної ділянки у власність із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності для ведення особистого селянського господарства, площею 0,05 га у межах населеного пункту АДРЕСА_1 (6824455100:01:007). Вподальшому вона уклала договір №33/21/101 від 01.07.2021 на розроблення технічної документації із землеустрою із ліцензованою землевпорядною організацією ТОВ «Подільський земельний центр», однак під час проведення кадастрової зйомки було встановлено, що частина присадибної ділянки площею 0,15 га, на якій розташований успадкований нею житловий будинок та господарські споруди, а також частина земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, які перебували у постійному користуванні спадкодавця батька, до дня його смерті ІНФОРМАЦІЯ_1 , накладається на сусідні суміжні земельні ділянки: площею 0,15 га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0677, а також на земельну ділянку площею 0,0540 га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0721, які належать на праві власності ОСОБА_1 . Крім того, земельна ділянка ОСОБА_1 накладається також і на належні їй на праві власності господарські будівлі (погріб та літню кухню), які успадковані нею разом з житловим будинком відповідно до Свідоцтва про право на спадщину 28.04.2021.
Тому, з метою захисту порушених її прав позивач ОСОБА_2 просить визнати незаконною та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,1500 га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0677, а також державну реєстрації на земельну ділянку площею 0,0540 га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0721, які розташовані по АДРЕСА_1 належать на праві власності ОСОБА_1 з одночасним припиненням права власності ОСОБА_1 на вказані земельні ділянки.
Рух справи.
Ухвалою Старосинявського районного суду Хмельницької області від 17.05.2022 відкрито провадження у справі, призначено підготовче судове засідання.
02.06.2024 до суду надійшов відзив Головного управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області, просить відмовити у задоволенні позову, оскільки були відсутні підстави для відмови у реєстрації спірної земельної ділянки.
26.07.2024 ухвалою суду вирішено питання про участь учасника справи в судовому засіданні в режимі відеоконференції.
26.07.2024 до суду надійшла заява від Головного управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області в якій просить суд розглянути справу без участі його представника.
28.07.2022 до суду надійшов відзив представника відповідача ОСОБА_1 - адвоката Керницької І.Р. Просить відмовити у задоволенні позову, оскільки позивачем не доведено порушення її прав відповідачем.
28.07.2022 ухвалою суду вирішено питання витребування доказів.
22.08.2022 ухвалою суду призначено експертизу та зупинено провадження у справі.
20.10.2022 ухвалою суду поновлено провадження у справі та призначено підготовче засідання.
18.11.2022 ухвалою суду витребувано докази.
02.12.2022 ухвалою направлено справу для проведення експертизи та зупинено провадження у справі.
02.10.2024 ухвалою суду поновлено провадження у справі та призначено підготовче судове засідання.
02.12.2022 ухвалою направлено справу для проведення експертизи та зупинено провадження у справі.
15.10.2024 ухвалою суду вирішено проведення судового засідання в режимі відео конференції.
18.11.2024 закрито підгтовче провадження по справі та призначено справу до судового розгляду по суті.
Представник позивача адвокат Рохов О.В. в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити повністю.
Відповідач ОСОБА_1 та його представник - адвокат Керницька І.Р. у судовому засіданні просили відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки вважають, що порушення вчиняються з боку позивача ОСОБА_2 , яка фактично користується частинами земельних ділянок, що належать відповідачу.
Представник відповідача Головного управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області у судове засідання не з`явився, подавав відзив та заяву про розгляд справи без його участі.
Вислухавши доводи учасників справи, допитавши свідка, з`ясувавши фактичні обставини у справі, дослідивши та оцінивши зібрані по справі докази, суд вважає, що позов підлягає до задоволення, виходячи із наступних підстав.
Фактичні обставини встановлені судом.
Судом встановлено, позивач ОСОБА_2 є власником житлового будинку, який знаходиться по АДРЕСА_1 , на підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 28.04.2021, після смерті батька ОСОБА_3 , який помер ІНФОРМАЦІЯ_2 .
За життя ОСОБА_3 був власником вказаного житлового будинку на підставі свідоцтва про право на спадщину за законом від 23.03.2007, після смерті батька - ОСОБА_4 .
Згідно витягу з рішення десятої сесії VIІІ скликання Старосинявської селищної ради №112-10/2021 від 15.06.2021 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» ОСОБА_2 надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з подальшою передачею у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,15 га у межах населеного пункту АДРЕСА_1 (6824455100:01:007).
Згідно витягу з рішення десятої сесії VIІІ скликання Старосинявської селищної ради № 113-10/2021 від 15.06.2021 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» ОСОБА_2 , надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення відновлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) з подальшою передачею у власність для ведення особистого селянського господарства, площею 0,050 га у межах населеного пункту АДРЕСА_1 (6824455100:01:007).
01.07.2021 ОСОБА_2 та ТОВ «Подільський земельний центр»уклали договір №33/21/101 на розроблення документації ізземлеустрою.
Листом від 07.07.2021 ТОВ «Подільський земельний центр» повідомив ОСОБА_2 про те, що після співставлення отриманих результатів кадастрової зйомки з інформацією Державного земельного кадастру було виявлено, що її земельна ділянка, на яку передбачається розробити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) та для ведення особистого селянського господарства, розташовані в межах інших сформованих земельних ділянок: кадастровий номер 6824455100:01:007:0677 та 6824455100:01:007:0721. До листа додано збірний кадастровий план на якому схематично зображено накладку земельних ділянок площею 0,252 га.
ОСОБА_1 є власником житлового будинку, який знаходиться по АДРЕСА_1 , на підставі договору дарування від 17.03.1999.
Рішенням Старосинявської селищної ради №6 від 05.12.2013 ОСОБА_1 , надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства площею 0,10 га, на території селищної ради, в межах смт. Стара Синява.
Рішенням Старосинявської селищної ради №5 від 05.12.2013 зі змінами, внесеними рішенням №22/2018 від 31.10.2018, ОСОБА_1 , надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, яка знаходиться на території селищної ради, в межах АДРЕСА_1 площею 0,1500га.
В подальшому було виготовлено технічну документацію ізземлеустрою та зареєстровано за ОСОБА_1 право власності на вказані земельні ділянки, що розташовані за адресою АДРЕСА_1 : 1) площею 0,15 га кадастровий номер 6824455100:01:007:0677, рішенням Старосинявської селищної ради №13/2019 від 18.06.2019; 2) площею 0,054 га кадастровий номер 6824455100:01:007:0721, рішенням Старосинявської селищної ради №02/2020 від 06.08.2020.
Згідно висновку судової земельно-технічної експертизи №3086/3087/22-23 від 25.09.2024, експертом встановлено, що: має місце накладення (перетин) меж земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,1500га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0677 та меж земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, площею 0.0540га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0721, які розташовані по АДРЕСА_1 , які належать на праві власності ОСОБА_1 , із фактичними межами земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,15га, а також фактичними межами земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 0,05га, які розташовані в межах населеного пункту АДРЕСА_1 , і на яких розташований успадкований ОСОБА_2 на підставі свідоцтва про право на спадщину за заповітом від 28.04.2021 після смерті ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_3 житловий будинок з приналежними до нього господарськими будівлями. Земельна ділянка з кадастровим номером 6824455100:01:007:0677 накладається (перетинається) з фактичними межами землекористування Людмили Миколаєць, площею 0,0216 га. Земельна ділянка з кадастровим номером 6824455100:01:007:0721, що належить ОСОБА_5 накладається (перетинається) з фактичними межами землекористування Людмили Миколаєць, площею 0,0081 га. Графічне накладення (перетин) та площа зображені у додатку №2 до висновку експерта.
Свідок ОСОБА_6 пояснила суду, що позивач це її донька. Між земельними ділянками АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 існує огорожа (паркан та сітка металева), яка збудована більше десяти років тому. Фактичне землекористування здійснюється по огорожі, а на городі землі розділені посадженими деревами - межа. Під час погодження меж земельної ділянки АДРЕСА_2 в актах погодження меж вона особисто ставила підпис за свою доньку - власницю будинку АДРЕСА_1 , так як вважала, що по документах межа проходить по існуючому порядку користування земельною ділянкою.
Норми права, які підлягають застосуванню.
Згідно ст. 152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання прав; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.
Пунктами «г» і «д» частини 3 статті 152 ЗК України визначено, що захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, застосування інших, передбачених законом, способів.
Відповідно до ч.1 ст.4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.
Суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цьогоКодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках (частина першастатті 13 ЗК України).
Відповідно до ст. 15 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
За змістомстатті 158 ЗК Українивиключно судом вирішуються земельні спори з приводу володіння, користування і розпорядження земельними ділянками, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб.
За змістом ст. 125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Відповідно до ч. 2 ст. 90 ЗК України, порушені права власників земельних ділянок підлягають відновленню в порядку, встановленому законом.
Частинами 1 і 2 статті 116 ЗК України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом. 2.Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Згідно з пунктом «в» частини 3 статті 116 ЗК України безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Статтею 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. Проект відведення земельної ділянки погоджується з органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органом архітектури та подається на розгляд відповідної місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування. Районна, Київська чи Севастопольська міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада у місячний строк розглядає проект відведення та приймає рішення про передачу земельної ділянки у власність.
Відповідно до статті 79-1 ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій-сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Винесення в натуру (на місцевість) меж сформованої земельної ділянки до її державної реєстрації здійснюється за документацією із землеустрою, яка стала підставою для її формування. У разі встановлення (відновлення) меж земельних ділянок за їх фактичним використанням у зв`язку з неможливістю виявлення дійсних меж, формування нових земельних ділянок не здійснюється, а зміни до відомостей про межі земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі. Межі суміжних земельних ділянок приватної власності можуть бути змінені їх власниками без формування нових земельних ділянок за технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
Відповідно до частин першої та другої статті 55 Закону України «Про землеустрій» від 22 травня 2003 року № 858-IV встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється відповідно до відомостей Державного земельного кадастру, матеріалів Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель, матеріалів топографо-геодезичних робіт. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) розробляється за рішенням власника (розпорядника) земельної ділянки, землекористувача.
Згідно зі статтею 198 ЗК України кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. Кадастрова зйомка включає: геодезичне встановлення меж земельної ділянки; погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; відновлення меж земельної ділянки на місцевості; встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі; виготовлення кадастрового плану.
Погодження меж земельної ділянки є складовою частиною кадастрового плану, який, у свою чергу, є складовою частиною технічної документації, необхідної для передачі земельних ділянок у власність чи в користування. Встановлення меж земельної ділянки по суті зводиться до вирішення питань, чи не належить земельна ділянка іншому власнику чи правомірному користувачеві та чи не накладаються межі земельної ділянки на суміжні земельні ділянки. Встановлення (відновлення) меж земельної ділянки здійснюється з метою визначення в натурі (на місцевості) метричних даних земельної ділянки, у тому числі місцеположення поворотних точок її меж та їх закріплення межовими знаками.
Відповідно до пунктів 2 та 10 Розділу VІ«Прикінцевітаперехідні положення»ЗаконуУкраїни«Про державнийземельнийкадастр» земельні ділянки, право власності (користування) на які виникло до 2004 року, вважаються сформованими незалежно від присвоєння їм кадастрового номера. У разі якщо відомості про зазначені земельні ділянки не внесені до Державного реєстру земель, їх державна реєстрація здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за заявою їх власників (користувачів земельної ділянки державної чи комунальної власності) або особи, яка подала заяву про визнання спадщини відумерлою, якщо така справа прийнята до провадження судом. Документи, якими було посвідчено право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, видані до набрання чинності цим Законом, є дійсними.
Відповідно до частини 13 статті 79-1 ЗК України земельна ділянка припиняє існування як об`єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разіскасування державної реєстрації земельної ділянки на підставі судового рішення внаслідок визнання незаконною такої державної реєстрації. Ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки допускається виключно з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки (за наявності таких прав, обтяжень).
Аналогічну норму містить частина 10 статті 24Закону України «Про державний земельний кадастр».
Висновки суду.
Зібраними у справі доказами підтверджується накладення земельної ділянки площею 0.1500га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0677 та земельної ділянки площею 0.0540га з кадастровим номером 6824455100:01:007:0721, які розташовані по АДРЕСА_2 , на фактичні межі земельної ділянки площею 0,15га, та земельної ділянки площею 0,05га, які розташовані по АДРЕСА_1 , і на яких розташований успадкований позивачем житловий будинок з приналежними до нього господарськими будівлями.
Накладення земельних ділянок виникло внаслідок виготовлення та затвердження технічних документацій на земельні ділянки по АДРЕСА_2 , в яких визначені межі ділянок, що не відповідають фактичному землекористуванню по існуючій огорожі та межі.
Отже земельні ділянки відповідача частково сформовані за рахунок земель позивача.
Хоча фактичне користування земельними ділянками АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 відбувається згідно усталеного порядку користування по існуючій огорожі та межі, однак документально має місце накладення земельних ділянок, яке позбавляє позивача можливості розробити технічну документацію на свої земельні ділянки.
За такихобставин,права позивача підлягають захисту шляхом скасування державної реєстрації земельних ділянок відповідача з одночасним припиненням права власності відповідача на вказані земельні ділянки із скасуванням кадастрових номерів за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
Твердження відповідача та його представника про те, що порушення вчиняються з боку позивача ОСОБА_2 , яка фактично користується частинами земельних ділянок, що належать відповідачу, суд вважає безпідставним, оскільки судом встановлено, що технічна документація на земельні ділянки по АДРЕСА_2 була виготовлена без врахування існуючого порядку користування земельними ділянками згідно по огорожі та межі, які були встановлені задовго до виготовлення технічної документації.
Окрім цього, свідок ОСОБА_6 пояснила суду, що в актах погодження меж земельних ділянок вона особисто ставила підпис за свою доньку - ОСОБА_2 , що не було спростовано в судовому засіданні, та свідчить про відсутність погодження меж земельних ділянок відповідача з боку користувача суміжної земельної ділянки - ОСОБА_2 .
Розподіл судових витрат.
Позивач має право на відшкодування судових витрат у разі задоволення позовних вимог, відповідно дост. 141 ЦПК України.
В силу п. 6ст. 15 Закону України «Про судову експертизу»проведення експертних досліджень і обстежень державними спеціалізованими установами здійснюється за рахунок замовника.
Після закінчення розгляду справи витрати, пов`язані з проведенням судової експертизи, підлягають розподілу судом на загальних підставах, визначенихстаттею 141 ЦПК України.
Тобто позивач має право на відшкодування судових витрат, у разі задоволення позовних вимог, відповідно дост. 141 ЦПК України.
В матеріалах справи наявні: ухвала суду про призначення судової експертизи; акт здачі - приймання висновку експерта №3086/3087/22-26, згідно якого вартість експертизи 9438 гривень 50 копійок; квитанція про сплату позивачем вартості експертизи від 27.09.2022 (т.1 а.171).
Отже, отримання експертного висновку відбулося в межах судового розгляду, за результатами якого позовні вимоги сторони позивача підлягають до задоволення, і експертиза мала значення для вирішення позовних вимог, а судові витрати, пов`язані з розглядом справи, в тому числі і витрати на проведення експертизи, покладаються на відповідачів, відповідно до вимогст. 141 ЦПК України.
Також необхідно стягнути з віповідачів судові витрати по сплаті судового збору в сумі 992 гривні 40 копійок, які були сплачені при зверненні з позовом до суду (т.1 а.7).
На підставі ст.141,142 ЦПК Українисуд стягує з ОСОБА_1 та Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області по 5215 гривень 45 копійок з кожного на користь ОСОБА_2 в рахунок відшкодування судових витрат (10430 гривень 90 копійок (992 гривні 40 копійок + 9438 гривень 50 копійок) : 2).
Керуючись ст.ст.12,13,81,141,259,263-265 ЦПК України,
ухвалив:
Позов задовольнити.
Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) площею 0,15га кадастровий номер 6824455100:01:007:0677, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , та належить ОСОБА_1 , з одночасним припиненням права власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку із скасуванням кадастрового номера вказаної земельної ділянки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
Скасувати державну реєстрацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, площею 0,054га кадастровий номер 6824455100:01:007:0721, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , та належить ОСОБА_1 , з одночасним припиненням права власності ОСОБА_1 на вказану земельну ділянку із скасуванням кадастрового номера вказаної земельної ділянки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
Стягнути з ОСОБА_1 та Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області по 5215 гривень 45 копійок з кожного на користь ОСОБА_2 в рахунок відшкодування судових витрат.
Рішення суду може бути оскаржене до Хмельницького апеляційного суду шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Позивач: ОСОБА_2 , місце реєстрації: АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідач: ОСОБА_1 , місце знаходження: АДРЕСА_4 , РНОКПП НОМЕР_2 .
Відповідач: Головне управління Деоржгеокадастру у Хмельницькій області, місце знаходження: вул. Інститутська, 4/1, м.Хмельницький, 29016, код ЄДРПОУ 39767479.
Повний текст судового рішення складено 20.12.2024.
Суддя Роман ВОЛОШИН
Суд | Старосинявський районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.12.2024 |
Оприлюднено | 24.12.2024 |
Номер документу | 123961974 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Старосинявський районний суд Хмельницької області
Волошин Р. Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні