ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2024 рокуСправа №160/28268/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Ремез К.І.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, про визнання протиправним та скасування рішення,-
УСТАНОВИВ:
23.10.2024 за допомогою підсистеми "Електронний суд" до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України з вимогами про:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 11819119/43692284 від 25.09.2024 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зведену податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровський алкогольний завод» № 91 від 15.08.2024, датою її фактичного отримання.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що 20.08.2024 Товариством з обмеженою відповідальністю «Дніпровський алкогольний завод» відправлено на реєстрацію в ЄРПН зведену податкову накладну №91 від 15.08.2024.
20.08.2024 позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації зведеної податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної №91 від 15.08.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Зазначено, що податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=57.7636%, «Рпоточ»=0 та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. На виконання п.п.201.16.2. п.201.16. ст.201 ПК України ТОВ «Дніпровський алкогольний завод» 23.09.2024 було подано пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення господарської операції, за результатом якої складено зведену податкову накладну №91 від 15.08.2024 - договір поставки Р95711 від 01.01.2024, копії договорів про закупівлю сировини, договори оренди виробничих приміщень та обладнання, штатний розклад підприємства, та ін. Отже, на думку позивача, було надано усі необхідні первинні документи фінансово-господарської діяльності, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення господарської операції згідно зведеної податкової накладної №91 від 15.08.2024.
Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.09.2024 № 11819119/43692284, було відмовлено у реєстрації зведеної податкової накладної №91 від 15.08.2024, при цьому, в рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної вказано як підставу для відмови надання платником податку копій документі, складених/оформлених із порушення законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): Встановлено наявність ризикових операцій, а саме придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку та ін. 07.10.2024 позивач направив скаргу на рішення від 25.09.2024 № 11819119/43692284 до Державної податкової служби України, проте скаргу було залишено без задоволення. Не погоджуючись із таким рішенням, позивач звернувся до суду.
Відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями зазначена справа розподілена судді К.І. Ремез.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24.12.2024 відкрито провадження у справі та призначено розгляд за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, за наявними у справі матеріалами (письмове провадження).
11.1.2024 через підсистему «Електронний суд» від відповідачів надійшли відзиви на позовну заяву, в яких відповідачі проти задоволення позовних вимог заперечували, посилаючись на те, що позивачем не в повному обсязі надано пояснення та документи, тому ухвалені рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є правомірними. Відповідачі наголосили, що прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН є дискреційними повноваженнями податкового органу, тому суд не уповноважений ухвалювати рішення із зобов`язанням зареєструвати податкову накладну у ЄРПН. Також зазначено, що у відношенні позивача приймалося рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості.
Згідно положеньстатті 262 КАС України, суд розглянув справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 20.08.2024 Товариством з обмеженою відповідальністю «Дніпровський алкогольний завод» відправлено на реєстрацію в ЄРПН зведену податкову накладну № 91 від 15.08.2024.
20.08.2024 до позивача надійшла квитанція про зупинення реєстрації зведеної податкової накладної відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної №91 від 15.08.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=57.7636%, «Рпоточ»=0, запропоновано надати пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
На виконання п.п. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПК України ТОВ «Дніпровський алкогольний завод» 23.09.2024 було подано пояснення та документи про підтвердження реальності здійснення господарської операції, за результатом якої складено зведену податкову накладну № 91 від 15.08.2024: договір поставки № Р95711 від 01.01.2024, копії договорів про закупівлю сировини, договори оренди виробничих приміщень та обладнання, штатний розклад підприємства.
Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.09.2024 № 11819119/43692284 було відмовлено у реєстрації зведеної податкової накладної № 91 від 15.08.2024, при цьому, в рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної вказано як підставу для відмови надання платником податку копій документі, складених/оформлених із порушення законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): встановлено наявність ризикових операцій, а саме придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку та ін.
Судом встановлено, що ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 43692284) є постачальником алкогольної продукції власного виробництва. Підприємство було зареєстровано 03.07.2020, номер запису в ЄДР №1224102000094778. Розмір статутного капіталу юридичної особи складає 149 000,00 грн. Місце реєстрації: Україна, 49024, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Каруни, буд. 75, офіс 207. Адреса потужностей виробництва: Україна, 52323, Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Виконкомівська, 16. Основний вид діяльності (КВЕД) 11.01 Дистиляція, ректифікація та змішування спиртних напоїв. Інші види діяльності, внесені до реєстру: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 47.25 Роздрібна торгівля напоями в спеціалізованих магазинах; 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; 70.21 Діяльність у сфері зв`язків із громадськістю; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 46.34 Оптова торгівля напоями; 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 11.04 Виробництво інших недистильованих напоїв із зброджуваних продуктів; 11.02 Виробництво виноградних вин. Реалізація товару здійснюється оптовим торгівельним мережам а також іншим суб`єктам торгівлі.
Основними покупцями є ТОВ «АТБ» (код ЄДРПОУ 30487219), ТОВ «ФОРА» (код ЄДРПОУ 32294897), ТОВ «САМСОН-ІФ» (код ЄДРПОУ 37409179), ПП «АЛКОГРУПА ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 43702627), ФОП ОСОБА_1 (код ЄДРПОУ 2693913394) та інші.
Згідно зі штатним розписом на підприємстві працює 130 осіб, місячний фонд оплати праці становить 1 189 670,00 грн. Наявна кількість працівників повністю задовольняє потреби підприємства у трудових ресурсах. ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» має достатню матеріально-технічну базу. Підприємство має орендовані приміщення, обладнання і транспорт: комплекс будівель майнового комплексу за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Виконкомівська, 16, загальною площею 7288,9 м.кв., які підприємство орендує за договором оренди від 01.10.2023 р. №2/10НЩ у ТОВ «Актив Естейт» (код ЄДРПОУ 41424397) та використовує для виробництва та зберігання алкогольної продукції; будівлі за адресою: м. Дніпро, вул. Д. Галицького, 3а, загальною площею 2929,9 кв.м., які підприємство орендує за договором оренди від 01.09.2022 №1/10 ДГ у ТОВ «Актив Естейт» (код ЄДРПОУ 41424397) та використовує для зберігання алкогольної продукції; обладнання, розташоване за адресою: Дніпропетровська область, Криничанський район, смт Божедарівка, вул. Виконкомівська, 16, яке підприємство орендує за договором оренди від 01.10.2023 № 1/10ОБ у ТОВ «Актив Естейт» (код ЄДРПОУ 41424397) та використовує для виробництва алкогольної продукції; - транспортний засіб який підприємство орендує за договорами оренди від 01.10.2023 №1 ТР та №2 ТР у ТОВ «Актив Естейт» (код ЄДРПОУ 41424397) та використовує в тому числі для перевезення продукції. Доставку товару покупцям ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» здійснює самостійно, у штаті є водії, а також за допомогою послуг перевізників, в тому числі ДП «ФМ ЛОЖІСТІК ДНІПРО». Виробництво алкогольної продукції здійснюється на підставі ліцензій виданих Державною податковою службою України:
- Ліцензія на виробництво алкогольних напоїв, реєстраційний номер №990108202100033, терміном дії з 09.04.2021 до 09. 04.2026;
- Ліцензія на виробництво спирту коньячного, реєстраційний номер №990102202100002, терміном дії з 08.04.2021 до 08.04.2026;
- Ліцензія на виробництво зернового дистиляту, реєстраційний номер №990115202100001, терміном дії з 08.04.2021 р. до 08.04.2026.
Реалізація виготовленої алкогольної продукції здійснюється на підставі ліцензій виданих Державною податковою службою України:
- Ліцензія на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), реєстраційний номер № 99020820000177, термін дії з 21.10.2020 до 21.10.2025;
- Ліцензія на право оптової торгівлі алкогольними напоями сидром та перрі (без додання спирту), реєстраційний номер № 9902092020000 термін дії з 21.10.2020 до 21.10.2025.
Основними постачальниками сировини та комплектуючих для продукції ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» є Товариство з обмеженою відповідальністю «СПИРТОВИЙ ЗАВОД ЛОПАТИН» (код ЄДРПОУ 43412336), Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЛИНІВСЬКИЙ СКЛОЗАВОД» (код ЄДРПОУ 32858847), Товариство з обмеженою відповідальністю КАНЦОПТТОРГ (код ЄДРПОУ 31035295), Товариство з обмеженою відповідальністю «СКЛЯНИЙ АЛЬЯНС» (код ЄДРПОУ 38470333), Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕЛІУС ЛТД» (код ЄДРПОУ 20206809), Товариство з обмеженою відповідальністю «ГУАЛА КЛОЖЕРС ТЕХНОЛОГІЯ УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 35743082) тощо.
01.01.2024 з метою здійснення господарської діяльності між Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» та Товариством з обмеженою відповідальністю «АТБ-МАРКЕТ» (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 30487219) було укладено договір поставки № Р95711. На виконання умов договору поставки №Р95711 від 01.01.2024 в період з 01.08.2024 по 15. 08.2024 ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» на адресу ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» було здійснено поставку товару на загальну суму 12 695 866, 56 грн за наступними видатковими накладними:
1. 01.08.2024 видаткова накладна DAZ00011839 на суму 154 908,00 грн;
2. 01.08.2024 № DAZ00011840 - 245 432,16 грн;
3. 01.08.2024 № DAZ00011870 - 200 094,72 грн;
4. 01.08.2024 № DAZ00011882 - 307 874,40 грн;
5. 01.08.2024 № DAZ00011883 - 304 953,60 грн;
6. 01.08.2024 № DAZ00011884 - 331 449,60 грн;
7. 01.08.2024 № DAZ00011885 - 570 126,24 грн;
8. 01.08.2024 № DAZ00011886 - 234 573,12 грн;
9. 03.08.2024 № DAZ00011930 - 193 733,76 грн;
10. 03.08.2024 № DAZ00011931- 383 240,64 грн;
11. 03.08.2024 № DAZ00011941 - 372 492,00 грн;
12. 03.08.2024 № DAZ00011942 - 598 234,56 грн;
13. 03.08.2024 № DAZ00011943 - 358 751,04 грн;
14. 03.08.2024 № DAZ00011944 - 547 577,28 грн;
15. 03.08.2024 № DAZ00011945 - 242 313,60 грн;
16. 03.08.2024 № DAZ00011948 - 184 438,08 грн;
17. 05.08.2024 № DAZ00011946 -112 430,88 грн;
18. 05.08.2024 № DAZ00011947 - 151 953,12 грн;
19. 06.08.2024 № DAZ00012059 - 21 715,20 грн;
20. 07.08.2024 № DAZ00012085 - 451 616,16 грн;
21. 07.08.2024 № DAZ00012088 - 160 815,84 грн;
22. 07.08.2024 № DAZ00012091 - 152 531,04 грн;
23. 07.08.2024 № DAZ00012096 - 532 807,68 грн;
24. 07.08.2024 № DAZ00012097 - 217 136,16 грн;
25. 08.08.2024 № DAZ00012080 - 99 874,08 грн;
26. 08.08.2024 № DAZ00012081 - 47 776,32 грн;
27. 08.08.2024 № DAZ00012101 - 95 924,16 грн;
28. 08.08.2024 № DAZ00012104 - 86 702,88 грн;
29. 08.08.2024 № DAZ00012105 - 122 905,44 грн;
30. 08.08.2024 № DAZ00012106 - 152 205,60 грн;
31. 08.08.2024 № DAZ00012123 - 308 836,32 грн;
32. 08.08.2024 № DAZ00012124 - 69 016,80 грн;
33. 10.08.2024 № DAZ00012157 - 113 318,88 грн;
34. 10.08.2024 № DAZ00012158 - 95 792,16 грн;
35. 10.08.2024 № DAZ00012168 - 566 028,96 грн;
36. 10.08.2024 № DAZ00012169 - 669 199,68 грн;
37. 10.08.2024 № DAZ00012170 - 429 864,48 грн;
38. 10.08.2024 № DAZ00012172 - 189 849,12 грн;
39. 10.08.2024 № DAZ00012176 - 875 759,04 грн;
40. 10.08.2024 № DAZ00012177 - 468 398,88 грн;
41. 12.08.2024 №DAZ00012173 -205 950,24 грн;
42. 12.08.2024 №DAZ00012174 -187 004,16 грн;
43. 13.08.2024 №DAZ00012189 - 124 725,60 грн;
44. 13.08.2024 № DAZ00012190 - 21 715,20 грн;
45. 13.08.2024№ DAZ00012199 - 73 939,68 грн;
46. 13.08.2024 № DAZ00012200 - 178 992,00 грн;
47. 13.08.2024 № DAZ00012201 - 199 965,60 грн;
48. 13.08.2024 № DAZ00012202 - 198 907,20 грн;
49. 15.08.2024 № DAZ00012219- 82 015,20 грн.
На відвантажений ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» товар в період з 01.08.2024 по 15.08.2024 позивачем було складено зведену податкову накладну №91 від 15.08.2024, реєстрацію якої було зупинено в ЄРПН.
На виготовлений та поставлений товар ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» видано посвідчення якості. Перевізником товару за вказаною накладною було Дочірне підприємство «ФМ ЛОЖІСТІК ДНІПРО» на підставі укладеного з ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» договору експедирування №0026ТКД22 від 01.05.2022. Оплата відвантаженого товару ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» (код ЄДРПОУ 30487219) не проводилася. Відповідно до п.3.1. Договору поставки №Р95711 від 01.01.2024, Покупець після прийняття товару і необхідних документів на товар зобов`язаний здійснити оплату за товар у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 95 (дев`яносто п`ять) календарних днів від дня поставки.
У квитанції про зупинення реєстрації зведеної податкової накладної зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної № 91 від 15.08.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Податкова накладна складена та подана платником податку, який відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомлено: показник «D»=57.7636%, «Рпоточ»=0 та запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
23.09.2024 ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» було подано пояснення до Повідомлення про подання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено: договір оренди комплексу будівель від 01.10.2023 №2/10НЩ з актом приймання передачі; договір оренди будівлі від 01.09.2022 №1/10ДГ з актом приймання передачі; договір обладнання від 01.10.2023 №1/10ОБ з актом приймання передачі; договір оренди транспортних засобів від 01.10.2023 №1 ТР та №2 ТР з актами приймання передачі; ліцензії на виробництво та право оптової торгівлі алкогольними напоями; штатний розпис на 01.07.2024; договір транспортного експедирування з ДП «ФМ ЛОЖІСТІК ДНІПРО» від 01.05.2022 № 0026ТКД22; документи на придбання сировини та комплектуючих для виробництва продукції (договори, видаткові накладні та ТТН); договір поставки з ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»: №Р95711 від 01.01.2024; видаткові накладні з 01.08.2024 по 15.08.2024; зведену податкову накладну №91 від 15.08.2024р (реєстрація якої була зупинена); Квитанція про реєстрацію податкової накладної реєстрація якої була зупинена; посвідчення якості на товар.
25.09.2024 ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» було отримано рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.09.2024 № 11819119/43692284, про відмову в реєстрації податкової накладної, у зв`язку з наданням платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
В рішенні була вказана додаткова інформація: встановлено наявність ризикових операцій, а саме придбання товарів (послуг) у платника(ів) податку, щодо якого(их) прийняте рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку.
Не погоджуючись з рішенням Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.09.2024 № 11819119/43692284, ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» було подано скаргу до ДПС України, проте рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 64604/43692284/2 від 11.10.2024 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії від 25.09.2024 № 11819119/43692284 без змін з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, у зв`язку з чим, ТОВ «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» звернувся до суду для захисту своїх прав.
Судом також встановлено, що рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 29.07.2024 № 27944 Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД» (далі ТОВ «ДАЗ») було визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку. В рішенні № 27944 від 29.07.2024 є посилання на те, що 07.02.2024 ТзОВ «СПИРТОВИЙ ЗАВОД «ЛОПАТИН» (код 43412336) включено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, і це і було тим критерієм для прийняття рішення про включення ТОВ «ДАЗ» до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Проте, рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 23.04.2024 по справі № 380/6794/24 визнано протиправним та скасоване рішення Комісії Головного управління ДПС у Львівській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 4136 від 21.03.2024 про відповідність ТОВ «СПИРТОВИЙ ЗАВОД «ЛОПАТИН» (ЄДРПОУ 43412336) критеріям ризиковості платника податку; зобов`язано Головне управління ДПС у Львівській області виключити ТОВ «СПИРТОВИЙ ЗАВОД «ЛОПАТИН» (ЄДРПОУ 43412336) з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Вказане рішення набрало чинності та постановою Восьмого апеляційного суду від 24.09.2024 у справі №380/6794/24 залишилось без змін.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає про таке.
Відповідно до частини другоїстатті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Згідно з пунктом185.1 статті 185 Податкового кодексу України(далі -ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно достатті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно достатті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом187.1 статті 187 ПК Українивважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до пункту188.1 статті 188 ПК Українибаза оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Згідно з пунктом201.1 статті 201 ПК Українина дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт201.7 статті 201 ПК України).
Згідно з пунктом201.10 статті 201 ПК Українипри здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/ розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цьогоКодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно зУКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року(далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом192.1 статті 192та пунктом201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів200-1.3і 200-1.9 статті200-1 ПК України(для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, та Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Згідно з пунктом201.16 статті 201 ПК Україниреєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, Кабінетом Міністрів України прийнятопостанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019, №1165(набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165).
Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п. 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту187.1 статті 187, абзацу першого пунктів201.1,201.7,201.10 статті 201 Податкового кодексу України(далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
Згідно з п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 6 Порядку №1165, передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).
Додатками № 1 та № 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість та Критерії ризиковості здійснення операцій відповідно.
Суд звертає увагу на те, що в квитанції, якою реєстрацію податкової накладної зупинено, відсутня інформація, щодо того, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.
Позивачем було надано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/ розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено, які складені із дотриманням вимог чинного законодавства. Цей факт не заперечувався відповідачами.
Проте, незважаючи на надані позивачем пояснення та документи, Комісією було прийнято рішення № 11819119/43692284 від 25.09.2024, відповідно до якого відмовлено в реєстрації податкової накладної №91 від 15.08.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Так, в Рішенні зазначено, що підставами відмови в реєстрації податкової накладної є ненадання/часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН.
Однак, оскаржуване рішення не містить мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів.
Отже, форма Рішення передбачає чітке зазначення документів, які не були надані платником податків (відповідні документи необхідно підкреслити), проте, в Рішенні не було підкреслено жодного документу.
Суд вважає, що рішення № 11819119/43692284 від 25.09.2024 є необґрунтованим та таким, що прийнято без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Суд зауважує, що позивачем надано повні, змістовні та логічні пояснення на підтвердження реальності здійснюваної ним господарської діяльності та операцій, за якими було складено податкові накладні, реєстрація яких була зупинена. Надані позивачем документи дають змогу дійти беззаперечного висновку щодо правомірності та законності господарської діяльності позивача.
Доводи відповідача суд відхиляє, оскільки вони неконкретизовані, не містять зауважень щодо наданих позивачем пояснень та документів, та зводяться до цитування норм законодавства та вільного їх трактування податковим органом.
Відтак, суд доходить висновку, що за відсутності конкретної пропозиції про необхідність надання певних документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, які подані позивачем є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18 виклав правову позицію, у відповідності до якої за загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Одночасно суд зазначає, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не є обґрунтованим та вмотивованим, та не містить переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, оскільки не встановлює, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних позивача.
Як вже було зазначено судом, пунктом187.1 статті 187 ПК Українипередбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів / послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця / замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів / послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів / послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
З огляду на положення цієї норми, у платника податку на додану вартість виникають податкові зобов`язання з податку на додану вартість, а відтак і обов`язок зареєструвати податкові накладні, за першою із подій: або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок, або дата надання послуг.
Суд наголошує на тому, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Щодо вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 29.03.2024 № 4 та від 22.03.2024 № 3, суд зазначає наступне.
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 245КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
Згідно з ч. 4 ст. 245КАС Україниу випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
Тобто законодавець передбачив обов`язок суду змусити суб`єкт владних повноважень до правомірної поведінки, а не вирішувати питання, які належать до функцій і виключної компетенції останнього (дискреційні повноваження), тому втручання в таку діяльність є формою втручання в дискреційні повноваження наведеного органу та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.
Як вбачається зі змісту Рекомендації № R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Адміністративний суд під час розгляду та вирішення публічно-правових спорів перевіряє, чи рішення суб`єкта владних повноважень прийняте у межах законної дискреції. При цьому, відповідно до правил правозастосування практики Європейського суду з прав людини, суд не може своїм рішенням підмінити рішення суб`єкта владних повноважень.
Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.
Натомість, у цьому випадку суд не вважає повноваження ДПС України, як дискреційними, оскільки даний суб`єкта владних повноважень не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.
Відповідно до судової практики Європейського суду з прав людини (рішення по справі Олссон проти Швеції від 24.03.1988) запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців, водночас, суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, у тому числі колегіальний орган, прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається.
Суд зазначає, що відповідно до ст. 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини практика ЄСПЛ підлягає застосуванню судами як джерело права.
В даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відповідно до підпункту 201.16.4 пункту201.16 статті 201 Податкового кодексу Україниподаткова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
При цьому, відповідно до пунктів 19 та 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до Державної фіскальної служби відповідного рішення суду). У разі надходження до Державної фіскальної служби рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).
Отже, для відновлення порушених прав позивача, суд вважає за необхідне, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №91 від 15.08.2024, що складена позивачем, датою її фактичного отримання.
Відповідно дост. 90 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Частина 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.
В той же час,ч.1статті 77 Кодексу адміністративного судочинства Українипокладено обов`язок на позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги та заперечення.
З урахуванням наведеного, суд доходить висновку про обґрунтованість та доведеність позовних вимог позивача щодо протиправності рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, який приймає рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову у реєстрації, а тому дані позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з вимог вищенаведеного чинного законодавства України та обставин, встановлених в ході розгляду справи.
Згідно із частиною 5 статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги є доведеними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Згідно положень частини 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Згідно з пунктами 1, 2 частини 9 статті 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес.
З огляду на те, що позовні вимоги були задоволені в повному обсязі, судовий збір, сплачений позивачем за подачу адміністративного позову до суду, в розмірі 6 056,00 грн підлягає стягненню з відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань.
Керуючись ст. 139, 241-246, 250, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 11819119/43692284 від 25.09.2024 р. про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зведену податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпровський алкогольний завод» № 91 від 15.08.2024 р., датою її фактичного отримання.Стягнути з Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17а, код ЄДРПОУ 44118658) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД" (49024, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Каруни, буд. 75, офіс 207, код ЄДРПОУ 43692284) сплачений судовий збір у розмірі 3028,00 грн.
Стягнути з Державної податкової служби у Дніпропетровській області (04053, місто Київ, ЛЬВІВСЬКА ПЛОЩА, будинок 8, код ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКИЙ АЛКОГОЛЬНИЙ ЗАВОД" (49024, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Каруни, буд. 75, офіс 207 ЄДРПОУ 43692284) сплачений судовий збір у розмірі 3028,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.І. Ремез
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2024 |
Оприлюднено | 25.12.2024 |
Номер документу | 123981004 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ремез Катерина Ігорівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ремез Катерина Ігорівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ремез Катерина Ігорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні