Рішення
від 23.12.2024 по справі 440/6845/24
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 грудня 2024 року м. ПолтаваСправа № 440/6845/24

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Супруна Є.Б., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/6845/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" до Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

05.06.2024 адвокат Руденко Сергій Павлович, здійснюючи представництво інтересів Товариства з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" (надалі - ТОВ "Пирятинський делікатес", Товариство), направив до Полтавського окружного адміністративного суду позов, що заявлений до Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (надалі - ПМУДПС), Державної податкової служби України (надалі - ДПС), в якому просить суд визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ПМУДПС з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №10798814/36313601 від 28.03.2024, зобов`язавши ДПС зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - ЄРПН) Розрахунок коригування кількісних і вартісних показників (надалі - Розрахунок коригування) Товариства №902/6 від 05.02.2024 датою його фактичного подання на реєстрацію.

Наявність обставин, які свідчать про порушення прав добросовісного платника податків, заявник пов`язує з фактом протиправних, як на його думку, мотивів відмови у реєстрації Розрахунку коригування за наявності усіх передбачених Податковим кодексом України на те передумов, зокрема пояснень і первинних документів, наданих на підтвердження господарських операцій з поставки позивачем продовольчої та непродовольчої продукції на користь ТОВ "Хейрі Делайт".

Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 12.06.2024 вищевказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження та призначено справу до розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників (у письмовому провадженні).

Відповідачі позов не визнали. В ідентичних за змістом відзивах на позовну заяву (а.с. 68-84) представник відповідачів Озацька О.В. зазначила, що підставою для відмови у реєстрації в ЄРПН Розрахунку коригування №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 слугували обставини ненадання / часткове надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено.

У відповіді на відзив (а.с. 162-167) представник позивача адвокат Руденко С.П. зазначив, що відзив на позовну заяву не містить належних та об`єктивних обґрунтувань щодо підстав незадоволення позовних вимог, з довільним, хибним трактуванням норм податкового законодавства, що в сукупності доводить безпідставність фактів і доводів, наведених у ньому.

Ухвалою суду від 15.07.2024 клопотання представника ПМУДПС щодо розгляду за участю сторін справи залишено без задоволення.

У запереченні на відповідь на відзив (а.с. 173-175) представник ПМУДПС повторив тезу про те, що підставою прийняття рішення про відмову в реєстрації Розрахунку коригування слугували обставини недостатності поданих платником податків документів.

Ухвалою суду від 23.12.2024 клопотання представника ПМУДПС щодо розгляду за участю представника відповідача справи повернуто заявнику без розгляду.

Розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників.

Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.

З відкритих джерел суд з`ясував, що ТОВ "Пирятинський делікатес" (код ЄДРПОУ 36313601) зареєстроване в якості юридичної особи. Відповідно до відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстрованими видами діяльності Товариства є: 10.13 Виробництво м`ясних продуктів (основний), 10.72 Виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання, 10.73 Виробництво макаронних виробів і подібних борошняних виробів, 10.85 Виробництво готової їжі та страв, 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами, тощо.

18.07.2022 між ТОВ "Пирятинський делікатес" (Постачальник) та ТОВ "Хейрі Делайт" (Покупець) був укладений договір постачання №94/SI (а.с. 94-95), відповідно до умов якого Постачальник зобов`язується поставляти та передавати на умовах даного договору продовольчу та непродовольчу продукцію (надалі Товар) у власність Покупця з метою його подальшої реалізації третім особам (надалі - Споживачі), а Покупець зобов`язується приймати Товар у власність, реалізовувати його Споживачам і оплачувати вартість Товару Постачальнику на умовах даного договору (підпункт 1.1. пункту 1). Асортимент та кількість Товару у кожній конкретній партії погоджується сторонами у замовленні згідно із розділом 4 цього договору (підпункт 2.1 пункту 2). У випадку, якщо при прийманні товару буде виявлено неналежність товару по якісних або кількісних показниках Покупець має право відмовитися від прийняття партії цілком або частково. При цьому Постачальник вносить відповідні зміни до накладної на Товар (підпункт 2.3 пункту 2). Вартість конкретної партії Товару визначається виходячи із замовлення Покупця, накладних на Товар, які підтверджують кількість фактично прийнятого Покупцем Товару та поставленого Постачальником згідно даного договору (підпункт 3.3 пункту 3). Постачальник доставляє Товар в межах м. Києва за адресами вказаними Покупцем в замовленнях на Товар (підпункт 4.1 пункту 4). Розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі шляхом банківського переказу грошових коштів з рахунку Покупця на рахунок Постачальника, що вказані в даному договорі, або шляхом внесення грошових коштів до каси Постачальника. Валюта розрахунків гривня (підпункт 7.1 пункту 7). Цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2022 року (підпункт 11.1 пункту 11). У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення договору в строк не менший ніж 30 (тридцять) днів до закінчення терміну його дії, він вважається продовженим на тих самих умовах, які передбачені даним договором, до кінця наступного календарного року (підпункт 11.2 пункту 11).

За наслідками виконання умов договору постачання №94/SI від 18.07.2022 сторонами (відповідною стороною) були оформлені:

- видаткова накладна №10613 від 09.08.2023 (а.с. 98) щодо відпуску товару: одноразова електронна сигарета hqd-Hit-51 4,80 мл, кількість 10 шт., ціна з ПДВ 304,02 грн, сума з ПДВ з МРЦ 3040,20 грн, МРЦ без ПДВ 301,60 грн, ПДВ 60,32 грн, МРЦ 361,92 грн; одноразова електронна сигарета hqd-KING-39 6,50 мл, кількість 24 шт., ціна з ПДВ 388,08 грн, сума з ПДВ з МРЦ 9313,92 грн, МРЦ без ПДВ 385,00 грн, ПДВ 77,00 грн, МРЦ 462 грн; одноразова електронна сигарета hqd-KING-58 6.50, кількість 24 шт., ціна з ПДВ 427,92 грн, сума з ПДВ з МРЦ 10270,08 грн, МРЦ без ПДВ 424,65 грн, ПДВ 84,93 грн, МРЦ 509,58 грн; одноразова електронна сигарета hqd-МАХХ-37 8.00, кількість 10 шт., ціна з ПДВ 472,08 грн, сума з ПДВ з МРЦ 4720,80 грн, МРЦ без ПДВ 468,30 грн, ПДВ 93,66 грн, МРЦ 561,96 грн; одноразова електронна сигарета hqd-МАХХ-57 8.00, кількість 10 шт., ціна з ПДВ 472,08 грн, сума з ПДВ з МРЦ 4720,80 грн, МРЦ без ПДВ 468,30 грн, ПДВ 93,66 грн, МРЦ 561,96 грн; Разом: сума з ПДВ 32065,80 грн, сума ПДВ 6362,72 грн;

- видаткова накладна (повернення) №ВП-0000009 від 05.02.2024 (а.с. 102-103) щодо повернення ТОВ "Пирятинський делікатес" частини товару на загальну суму без ПДВ 1016370,36 грн, ПДВ 0,00 грн;

- товарно-транспортна накладна №0000009 від 05.02.2024 (а.с.104-106) щодо відвантаження частини товару з вул. Віскозна, 17, м. Київ, 02094 до вул. Євгена Харченка, 55 (Борничі), м. Київ згідно з видатковою накладною (повернення) №ВП-0000009 від 05.02.2024.

За фактом відвантаження товару на адресу ТОВ "Хейрі Делайт" згідно з видатковою накладною №10613 від 09.08.2023 ТОВ "Пирятинський делікатес" була складена податкова накладна №939/6 від 09.08.2023 (а.с. 96) на загальну суму 38 176,32 грн, у т.ч. ПДВ - 6 362,72 грн.

У позовній заяві представник позивача вказує, що у зв`язку з неповною реалізацією ТОВ "Хейрі Делайт" поставленого ТОВ "Пирятинський делікатес" товару, на адресу ТОВ "Пирятинський делікатес" надійшов лист (вимога) №30/01 від 30.01.2024 про повернення частини товару у зв`язку з низьким попитом на цей товар (а.с. 28).

Згідно з видатковою накладною (повернення) №ВП-0000009 від 05.02.2024 та товарно-транспортною накладною №0000009 від 05.02.2024 ТОВ "Хейрі Делайт" на адресу ТОВ "Пирятинський делікатес" здійснено повернення частини нереалізованого товару на загальну суму без ПДВ 1016370,36 грн.

Згідно з пп. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з:

а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю;

б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Згідно з абз. 1 п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг або на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (п. 201.7 ст. 201 ПК України).

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Таким чином, платник податку - постачальник з настанням першої із умов виникнення податкових зобов`язань, визначених у пункті 187.1 статті 187 ПК України, зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі та направити її контролюючому органу для реєстрації в ЄРПН.

На виконання вказаних норм Товариством складено податкову накладну №939/6 від 09.08.2023 (а.с. 25-26) за фактом відвантаження товару ТОВ "Хейрі Делайт" згідно з видатковою накладною №10613 від 09.08.2023 на загальну суму 32 065,80 грн, у т.ч. ПДВ - 6 362,72 грн.

Відповідно до статті 192 ПК України, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов`язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, складеному в порядку, встановленому для податкових накладних, та зареєстрованому в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Розрахунок коригування до податкової накладної не може бути зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних пізніше 1095 календарних днів з дати складання податкової накладної, до якої складений такий розрахунок коригування.

Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка складена на отримувача - платника податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних: постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації; отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.

Складені платником податку розрахунки коригування до податкових накладних, складених до 1 лютого 2015 року, розрахунки коригування до податкових накладних, які не підлягали наданню отримувачу (покупцю) - платнику податку, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних постачальником (продавцем). Зазначене не поширюється на розрахунки коригування, що передбачають зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику (зменшення податкового зобов`язання постачальника та податкового кредиту отримувача), складені після 1 липня 2015 року до податкових накладних, складених до 1 липня 2015 року на отримувача (покупця) - платника податку, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних отримувачем (покупцем) товарів/послуг.

Розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок; б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв`язку з отриманням таких товарів/послуг.

Постачальник має право зменшити суму податкових зобов`язань лише після реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної.

Якщо внаслідок такого перерахунку відбувається збільшення суми компенсації на користь платника податку - постачальника, то: а) постачальник відповідно збільшує суму податкових зобов`язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок; б) отримувач відповідно збільшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення перерахунку.

Таким чином, якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, або постачальник повертає суми попередньої оплати товарів/послуг чи виправляє помилки у випадку їх допущення при складанні податкової накладної, у тому числі не пов`язані із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, постачальник товарів/послуг зобов`язаний скласти розрахунок коригування до податкової накладної, який підлягає реєстрації в ЄРПН.

У зв`язку з поверненням частини нереалізованого товару на підставі видаткової накладної №ВП-0000009 від 05.02.2024 та товарно-транспортної накладної №0000009 від 05.02.2024 ТОВ "Пирятинський делікатес" 05.02.2024 було складено розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №902/6 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 (а.с. 43-44), який, на виконання вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України, одразу було направлено для реєстрації в ЄРПН.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 ПК України, підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11.12.2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Цей Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

За змістом пункту 2 Порядку №1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Згідно з пунктом 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Отже, підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є обставини: 1) відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника податку; 2) відповідності податкової накладної/ розрахунку коригування Критеріям ризиковості здійснення операцій.

Автоматизований моніторинг відповідності платника податку критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (додаток 1 до Порядку №1156).

Додатком 1 до Порядку №1165 визначено Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, одним із яких, відповідно до пункту 8 (у відповідній редакції), є обставини того, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, контролюючий орган, після надходження податкової накладної / розрахунку коригування до ДПС для реєстрації в ЄРПН, в автоматизованому режимі здійснює її розшифрування та проводить відповідну перевірку, зокрема щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування через відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або через відповідність відображених у ній операції критеріям ризиковості здійснення операцій.

Пунктами 10, 11 Порядку №1165 (у відповідній редакції) передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.

Судовим розглядом встановлено, що за результатами аналізу Розрахунку коригування № 902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної № 939/6 від 09.08.2023 контролюючий орган 27.02.2024 направив Товариству квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, в якій зазначив: "Документ збережено. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація розрахунку коригування від 05.02.2024 № 902/6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. РК подана платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток 1 Порядку). Додатково повідомляємо: показник "D"=2.0029%, "Pпоточ"= 6870281. Пропонуємо надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с. 45).

Таким чином, у квитанції від 27.02.2024 зазначено конкретний критерій ризиковості платника податку, а також міститься пропозиція щодо надання платником пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

З огляду на те, що на реєстрацію платник ПДВ подає лише податкову накладну/розрахунок коригування, при цьому платник не подає документи, на підставі яких складено цю податкову накладну/ розрахунок коригування, зокрема, первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків, то у квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування міститься лише загальне посилання на документи, які пропонується надати платнику податків для підтвердження інформації, що зазначена у відповідній податковій накладній/ розрахунку коригування. Відповідно перелік документів, які надаються до пояснень, на цьому етапі вирішення питання про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування визначає не контролюючий орган, а платник податків, виходячи з вимог законодавства та умов укладених ним договорів і фактично складених на виконання таких договорів первинних та товаро-супровідних документів.

Відповідно до пунктів 25 - 26 Порядку №1165 (у відповідній редакції), комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (надалі Порядок №520).

Пунктами 4 та 5 Порядку №520 (у відповідній редакції) передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Отже, визначений Порядком №520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, не є чітко визначеним та залежить від умов конкретного договору (контракту), що укладений його сторонами, та вимог законодавства.

У зв`язку із зупиненням реєстрації розрахунку коригування від 05.02.2024 №902/6 Товариство направило до контролюючого органу Повідомлення №27 від 21.03.2024 із письмовими поясненнями та копіями документів до Розрахунку коригування (кількість додатків 8), а саме: договором постачання №94/SI від 18.07.2022, рішенням №5/2022 від 19.07.2023, податковою накладною №939/6 від 09.08.2023, видатковою накладною №10613 від 09.08.2023, видатковою накладною (повернення) №ВП-0000009 від 05.02.2024, товарно-транспортною накладною №0000009 від 05.02.2024, розрахунком коригування №902 від 05.02.2024 (а.с. 53).

Згідно з пунктом 9 Порядку №520 (у відповідній редакції), письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Таким чином, у разі надання платником податку копій документів, недостатніх для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, комісія регіонального рівня направляє платнику податку Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення) з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування. У разі ж надання платником податку необхідних для реєстрації копій документів, але складених/оформлених із порушенням законодавства, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Згідно з наявним у матеріалах справи Витягом з протоколу засідання Комісії ПМУДПС з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 15.03.2024 №19 (а.с. 107-109) одноголосно прийнято рішення про направлення повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття Комісією рішення про реєстрацію розрахунку коригування №902/6 від 05.02.2024, виписаного ТОВ "Пирятинський Делікатес" по контрагенту - покупцю ТОВ "Хейрі Делайт" (код 44790143), а саме - запропонувати надати документи щодо розрахунків по договору №94/SI від 18.07.2022, ТТН та договори з перевізником (ами), сертифікати якості, первинні документи щодо придбання товару, акти звірки або регістри бухгалтерського обліку.

Таким чином, у Комісії виникло зауваження до повноти наданих платником документів, у зв`язку з чим платнику було надіслано Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, №10729664/36313601 від 15.03.2024 (а.с. 110-111), в якому зазначено перелік необхідних документів.

Пунктом 9 Порядку №520 (у відповідній редакції) установлено, що платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Відповідно до пункту 10 Порядку №520 (у відповідній редакції), Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тож підставою для відмови у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування може бути обставина ненадання платником повністю або частково додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у розрахунку коригування, вказаних в Повідомленні, або надання платником копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

ТОВ "Пирятинський делікатес" направило контролюючому органу Повідомлення №27 від 21.03.2024 з додатковими письмовими поясненнями та копіями документів щодо Розрахунку коригування №902/6 від 05.02.2024 (кількість додатків 11) (а.с. 54).

Згідно з наявним у матеріалах справи Витягом з протоколу засідання Комісії ПМУДПС з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 28.03.2024 №24 (а.с. 157-158) одноголосно прийнято рішення про відмову в реєстрації розрахунку коригування №902/6 від 05.02.2024, виписаного ТОВ "Пирятинський делікатес" по контрагенту - покупцю ТОВ "Хейрі Делайт" (код 44790143) у зв`язку з частковим наданням додаткових документів.

28.03.2024 Комісією ПМУДПС з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято рішення №10798814/36313601 про відмову в реєстрації розрахунку коригування № 902/6 від 05.02.2024 (а.с. 159).

Вказане рішення обґрунтовано обставинами ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в ЄРПН.

Відповідно до п. п. 11, 12 Порядку №520, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Не погодившись з правомірністю мотивів рішення Комісії від 28.03.2024 №10798814/36313601, позивач через представника звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

У постанові від 21.02.2023 у справі №2240/3271/18 Верховний Суд зауважив на тому, що предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання податкового органу зареєструвати податкову накладну (у разі скасування рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної) мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації, а у постанові від 29.06.2023 у справі №500/2655/22 Верховним Судом звернуто увагу на те, що при розгляді спорів судами, крім іншого, має бути встановлено настання обставин, якими обумовлено обов`язок платника податків скласти податкову накладну та її зареєструвати в ЄРПН.

Судовим розглядом у цій справі встановлено, що розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 складений Товариством за фактом повернення частини товару на підставі видаткової накладної №ВП-0000009 від 05.02.2024 та товарно-транспортної накладної №0000009 від 05.02.2024.

Контролюючим органом не заперечується та обставина, що позивачем разом з повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо розрахунку коригування, реєстрацію якого зупинено, надавалися зокрема: договір поставки №94/SI від 18.07.2022, податкова накладна №939/6 від 09.08.2023, видаткова накладна №10613 від 09.08.2023, видаткова накладна №ВП-0000009 від 05.02.2024 та товарно-транспортна накладна №0000009 від 05.02.2024.

Зауважень до змісту, форми та достовірності видаткової накладної №ВП-0000009 від 05.02.2024 у Комісії не виникло, що свідчить про те, що на етапі розгляду питання щодо реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної контролюючий орган погодився з повнотою та достовірністю зазначених у ній реквізитів і відомостей.

З огляду на встановлені судом обставини того, що до податкового органу позивачем надано документи на підтвердження інформації про господарську операцію, яка зазначена в розрахунку коригування кількісних і вартісних показників №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023, посилання ПМУДПС у витязі з протоколу засідання Комісії №24 від 28.03.2024 на факт ненадання платником податку документів щодо оренди приміщень, щодо розрахунків за наданий товар та актів звірки та / або регістрів бухгалтерського обліку, як на підставу для відмови у реєстрації розрахунку коригування, суперечить правилам статті 201 ПК України у системному взаємозв`язку з нормами пунктів 5 та 11 Порядку №520, проаналізувавши які Верховний Суд у постанові від 17.05.2023 у справі №140/14282/20 дійшов висновків про те, що на етапі вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операції платника податку на предмет її реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.

Тож оцінка реальності здійснення господарської операції згідно з Розрахунком коригування №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 може бути здійснена контролюючим органом лише в межах проведення заходів податкового контролю, що відповідно до п. 61.1 ст. 61 ПК України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

При вирішенні даного спору суд враховує ще й ту обставину, що оскаржуване рішення містить лише загальне твердження про ненадання/часткове надання документів без конкретизації переліку документів, які зазначалися Комісією у витязі із протоколу засідання комісії №24 від 28.03.2024, що свідчить про необґрунтованість прийнятого суб`єктом владних повноважень рішення.

Оскільки позивачем був поданий пакет документів, достатній для прийняття рішення про реєстрацію Розрахунку коригування, суд доходить висновку про те, що рішення Комісії №10798814/36313601 від 28.03.2024 не відповідає критерію обґрунтованості, передбаченому п. 3 ч. 2 ст. 2 КАС України, з огляду на що суд визнає таке рішення протиправним та скасовує його у зв`язку з цим.

Пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010, передбачено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, розрахунок коригування, реєстрацію якого зупинено, може бути зареєстрований в ЄРПН на підставі судового рішення.

Тож обираючи належний спосіб захисту порушеного права позивача відповідно до встановлених у справі обставин та сформульованих висновків по суті спору, суд вважає за необхідне зобов`язати ДПС зареєструвати в ЄРПН розрахунок коригування кількісних і вартісних показників №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 датою його фактичного подання на реєстрацію.

За таких обставин позов слід задовольнити у повному обсязі.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

З огляду на факт задоволення позову, стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ПМУДПС, який першим допустив порушення прав платника, що змусило позивача звертатися до суду з цим позовом, підлягає 100% витрат зі сплати судового збору у сумі 3 028,00 грн.

Крім цього позивач заявив до відшкодування судові витрати, що понесені на оплату послуг з професійної правничої допомоги з боку адвоката Руденка С.П., які оцінені ним у 5000,00 грн.

Згідно зі ст. 134 КАС України, витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Суд зауважує, що склад та розмір витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі.

Верховний Суд в постанові від 02.02.2023 у справі №120/4765/21-а дійшов висновків про те, що склад та розмір витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі. На підтвердження цих обставин суду повинні бути надані договір про надання правової допомоги (договір доручення, договір про надання юридичних послуг та ін.), документи, що свідчать про оплату гонорару та інших витрат, пов`язаних із наданням правової допомоги, оформлені у встановленому законом порядку (квитанція до прибуткового касового ордера, платіжне доручення або інший банківський документ, касові чеки, посвідчення про відрядження). Зазначені витрати мають бути документально підтверджені та доведені. Відсутність документального підтвердження витрат на правову допомогу, а також розрахунку таких витрат є підставою для відмови у задоволенні вимог про відшкодування зазначених витрат. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Великої Палати Верховного Суду від 27 червня 2018 року у справі № 826/1216/16, постанові Верховного Суду від 02.06.2022 №380/3142/20.

На підтвердження наявності підстав для відшкодування витрат на професійну правничу допомогу Адвокатського об`єднання "Юридична фірма "Вокс Легум" в сумі 5000,00 грн позивачем надано до суду копії договору про надання правової допомоги від 01.10.2021, додаткової угоди №2/РК900 від 30.03.2024 до договору про надання правової допомоги від 01.10.2021, додаткової угоди від 19.03.2024 до договору про надання правової допомоги від 01.10.2021, укладених між Адвокатським об`єднанням Юридична фірма "Вокс Легум" та позивачем, акту здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 26.07.2024 (а.с. 185-187).

Разом з цим позивач не надав суду доказів на підтвердження факту оплати ним витрат на придбання послуг правничої допомоги у розмірі 5000,00 грн, у зв`язку з чим цей вид судових витрат розподілу не підлягає, що узгоджується з вищезазначеною позицією Верховного Суду.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" у справі №440/6845/24 - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 28.03.2024 №10798814/36313601.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування №902/6 від 05.02.2024 до податкової накладної №939/6 від 09.08.2023 днем подання його на реєстрацію Товариством з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" (код ЄДРПОУ 36313601).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" судові витрати, що пов`язані зі сплатою судового збору, у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн 00 коп.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю "Пирятинський делікатес" (код ЄДРПОУ 36313601; вул. Наглого Марка, 46, с. Дейманівка, Пирятинський район, Полтавська область, 37050).

Відповідач: Північне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ ВП 44131658; вул. Благовіщенська, 30, м. Харків, 61052).

Відповідач: Державна податкова служба України (код ЄДРПОУ 43005393; Львівська площа, 8, м. Київ, 04053).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду впродовж тридцяти днів з моменту його підписання.

Суддя Є.Б. Супрун

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2024
Оприлюднено25.12.2024
Номер документу123983675
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —440/6845/24

Ухвала від 25.12.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Рішення від 23.12.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

Ухвала від 12.06.2024

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Є.Б. Супрун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні