РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
20 грудня 2024 року м. Рівне№460/4269/24
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Махаринця Д.Є. розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом
Керівник Дубенської окружної прокуратури в інтересах держави доДубенська міська рада третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради про скасування державної реєстрації земельної ділянки, визнання протправними та скасування рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Керівник Дубенської окружної прокуратури (далі позивач) звернувся з позовом до Дубенської міської ради Дубенського району Рівненської області (далі відповідач) про скасування державної реєстрації у Державному земельному кадастрі, визнання незаконними та скасування рішень Дубенської міської ради № 813 від 27.07.2007, № 4207 від 15.07.2015 (в частині), № 4277 від 09.09.2015 (в частині), № 4852 від 05.06.2020 та № 3361 від 19.01.2024 .Держава як власник земельних ділянок комунальної форми власності делегувала Дубенській міській раді повноваження щодо здійснення права власності від її (держави) імені, в її інтересах, виключно у спосіб та у межах повноважень, визначених законом. В результаті прийняття Дубенською міською радою рішень було порушено режим використання спірної земельної ділянки.
Ухвалою суду від 02.05.2024 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
Заяви по суті справи.
Позовна заява:
Позовні вимоги Дубенською окружною прокуратурою обґрунтовано тим, що рішення Дубенської міської ради від 27.07.2007 № 813 «Про затвердження проекту відведення та надання земельної ділянки в оренду», № 4608 від 06.03.2020 «Про надання дозволу управлінню АБЗП на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки», № 3361 від 19.01.2024 «Про встановлення ціни земельної ділянки для продажу права власності на земельних торгах (аукціоні) на вул. Комунальна», № 4207 від 15.07.2015 «Про затвердження генерального плану міста Дубно Рівненської області» та № 4277 від 09.09.2015 «Про затвердження плану зонування території (зонінг) міста Дубно Рівненської області» приймались без врахування наявності на земельній ділянці з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015, площею 1,1450 га, водного об`єкта та прибережної захисної смуги навколо нього, тобто з порушенням вимог земельного, водного та містобудівного законодавства, у зв`язку з чим підлягають скасуванню, відповідно державна реєстрація земельної ділянки у Державному земельному кадастрі також підлягає скасуванню. Просив задовольнити позов у повному обсязі.
Відзив на позовну заяву Дубенської міської ради:
В матеріалах справи відсутні докази, які достовірно підтверджували б наявність на земельній ділянці з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015 водного об`єкта. Зокрема, відсутній паспорт такого об`єкта або відповідний висновок експерта, який передбачав би, що це дійсно водний об`єкт, його розміри та площу водного дзеркала від яких залежить розмір прибережної захисної смуги. Дубенська міська рада вважає позов керівника Дубенської окружної прокуратури необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню. Також зазначалось про сплив позовної давності про застосування якої заявлено стороною в спорі , є підставою для відмови у позові. Просив відмовити позивачу у задоволенні його позову повністю.
Відповідь Дубенської окружної прокуратури на відзив відповідача:
Позивач зазначає, що за наявності відомостей про об`єкт водного фонду, розташованого на спірній земельній ділянці, жодних даних щодо наявності прибережної захисної смуги навколо водойми технічна документація із землеустрою не містить. Наслідком цього є те , що такі відомості відсутні у Державному земельному кадастрі, що вводить в оману потенційних користувачів чи покупців земельної ділянки. Враховуючи, що Дубенська міська рада на вищезазначені порушення уваги не звернула, окружна прокуратура звернулася до суду.
Щодо строків звернення прокурора до суду, то їх було попущено з поважних причин, так як у ході досудового розслідування, у лютому-квітні 2024 року проведено огляд земельної ділянки та витребувано низку документів з контролюючих органів та безпосередньо від відповідача у справі. За таких обставин строк підлягає поновленню, про що зроблено відповідну заяву. Просив задовільнити позовні вимоги у повному обсязі.
Заперечення:
Дубенська міська рада вважає аргументи керівника Дубенської окружної прокуратури викладені ним у відповіді на відзив, як і сам позов необґрунтованим так як , прокурор зазначив що на земельній ділянці з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015 розташований водний об`єкт, однак в матеріалах справи відсутні відомості, які достеменно підтверджують наявність такого об`єкта на зазначеній землі. Крім того, протокол огляду місця події від 14.03.2024 на який посилається прокурор у своєму позові, є недопустимим доказом, а тому обставини встановлені у ньому не можуть враховуватись судом під час ухвалення ним рішення за результати розгляду справи. Просив відмовити позивачу у задволенні його позову.
Пояснення третьої особи Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради, відсутні
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється відповідно до частини 4 статті 229 КАС України.
Відповідно до частини 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.
Дослідивши наявні у матеріалах справи докази у їх сукупності та з`ясувавши всі обставини, які мають правове значення для вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Дубенською окружною прокуратурою в ході вивчення стану додержання вимог Земельного кодексу України в частині законності використання земель на території Дубенського району встановлено, що рішення Дубенської міської ради від 27.07.2007 приймались без врахування наявності на земельній ділянці з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015 площею 1,1450 га, водного об`єкта та прибережної захисної смуги навколо нього.
Так, матеріали справи свідчать, що Дубенська міська рада фактично змінила цільове призначення земельної ділянки, переданої в оренду, на що вказує факт відшкодування втрат сільськогосподарського призначення. Тобто, спірну земельну ділянку сформовано як земельну ділянку для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування, в той час як частина знаходиться під водним об`єктом, включно з прибережними захисними смугами.
Відповідно до інформації Дубенської міської ради, наданої листом від 30.04.2024, за період 2021-2024 років договорів оренди водних об`єктів не укладалась. Рішення про взяття на баланс гідротехнічних споруд протягом 2021-2024 років Дубенською міською радою не приймались. Гідротехнічні споруди на баланс органу місцевого самоврядування та комунальних підприємств не перебувають.
Вважаючи, що відповідачем приймались рішення з порушенням вимог до земельного, водного та містобудівного законодавства, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Відповідно до ст. 13 Конституції України, земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Згідно зі ст. 12 ЗК України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Пунктом 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради.
Згідно зі ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рада приймає нормативні і інші акти у формі рішень.
Відповідно до ст. 123 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або місцевого самоврядування.
Згідно з ч. 1 ст. 19 ЗК України, землі України за основним цільовим призначенням поділяються на категорії, зокрема землі водного фонду.
Відповідно до ч. 1 ст. 58 ЗК України та ст. 4 ВК України, до земель водного фонду належать землі, зайняті: морями, річками, озерами, водосховищами, іншими водними об`єктами, болотами, а також островами; землі зайняті прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм; гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них; береговими смугами водних шляхів.
Статтею 1 ВК України наведено визначення водного об`єкту, відповідно до якого, це природний або створений штучно елемент довкілля, в якому зосереджуються води (море, лиман, річка, струмок, озеро, водосховище, ставок, канал, а також водоносний горизонт).
Згідно зі ст. 3 ВК України, усі води (водні об`єкти) на території України становлять її водний фонд.
До водного фонду України належать: 1) поверхневі води: природні водойми (озера); водотоки (річки, струмки); штучні водойми (водосховища, ставки) і канали, крім каналів на зрошувальних і осушувальних системах; інші водні об`єкти; 2) підземні води та джерела; 3) внутрішні морські води та територіальне море.
Окрім цього, ч. 2 ст. 58 ЗК України та ст. 87 ВК України встановлено, що для створення сприятливого режиму вздовж морів, навколо озер, водосховищ та інших водних об`єктів встановлюються водоохоронні зони, межі яких зазначаються в документації із землеустрою, містобудівній документації на місцевому та регіональному рівнях. Відомості про межі водоохоронних зон вносяться до Державного земельного кадастру.
Статтями 83, 84 ЗК України визначено, що землі водного фонду перебувають у державній, комунальній власності та не можуть передаватися у приватну власність, крім випадків передбачених законодавством.
Частиною 2 ст. 59 ЗК України встановлено, що громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів). Власники на своїх земельних ділянках можуть у встановленому порядку створювати рибогосподарські, протиерозійні та інші штучні водойми.
Крім того, згідно зі ст. 60 ЗК України, ст. 88 ВК України, вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги. Правовий режим прибережних смуг визначається ст.ст. 60 - 62 ЗК України та ст.ст. 1, 88 - 90 ВК України.
Також, за положеннями ст. 60 ЗК України, ст. 88 ВК України, прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.
Згідно зі ст. 6 ВК України, води (водні об`єкти) є виключно власністю Українського народу і надаються тільки у користування.
Український народ здійснює право власності на води (водні об`єкти) через Верховну Раду України, Верховну Раду Автономної Республіки Крим і місцеві ради.
Окремі повноваження щодо розпорядження водами (водними об`єктами) можуть надаватися відповідним органам виконавчої влади та Раді міністрів Автономної Республіки Крим.
Частиною 4 ст. 59 ЗК України визначено, що громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту.
Відповідно до пп. 5 п. 27 Перехідних положень ЗК України безоплатна передача земель державної, комунальної власності у приватну власність, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою з метою такої безоплатної передачі, розроблення такої документації забороняється. Положення цього підпункту не поширюються на безоплатну передачу земельних ділянок у приватну власність власникам розташованих на таких земельних ділянках об`єктів нерухомого майна (будівель, споруд), а також на безоплатну передачу у приватну власність громадянам України земельних ділянок, переданих у користування до набрання чинності цим Кодексом.
Відповідно до ч.ч. 1-5 ст. 51 ВК України, у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, лікувальних, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт можуть надаватися водосховища (крім водосховищ комплексного призначення), ставки, озера та замкнені природні водойми.
Не підлягають передачі у користування на умовах оренди для рибогосподарських потреб водні об`єкти, що: використовуються для питних потреб; розташовані в межах територій та об`єктів, що перебувають під охороною відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України».
Водні об`єкти надаються у користування за договором оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом у порядку, визначеному земельним законодавством України. Право оренди земельної ділянки під водним об`єктом поширюється на такий водний об`єкт.
Водні об`єкти надаються у користування на умовах оренди органами, що здійснюють розпорядження земельними ділянками під водою (водним простором) згідно з повноваженнями, визначеними Земельним кодексом України, відповідно до договору оренди, погодженого з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері водного господарства.
Надання водних об`єктів у користування на умовах оренди здійснюється за наявності паспорта водного об`єкта. Порядок розроблення та форма паспорта затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Крім того, згідно ч. 12 ст. 51 ВК України, умови використання водних об`єктів, розмір орендної плати та строк дії договору оренди визначаються у договорі оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом.
Частиною 11 ст. 51 ВК України встановлено, що типовий договір оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом затверджується Кабінетом Міністрів України.
У відповідності до ч. 13 ст. 51 ВК України визначено, що Методика визначення розміру плати за надані в оренду водні об`єкти затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Частиною 14 ст. 51 ВК України передбачено, що за користування водним об`єктом орендар зобов`язаний сплачувати орендну плату за водний об`єкт та орендну плату за земельну ділянку під таким водним об`єктом.
Також, на виконання наведених законодавчих вимог, постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2021 № 572, затверджено Типовий договір оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом, яким регламентовано низку істотних умов оренди водних об`єктів. Зокрема, визначено об`єкт оренди, який складається з двох елементів: земельної ділянки та водного об`єкта.
Крім того, розмір орендної плати повинен розраховуватись окремо: за земельну ділянку та за водний об`єкт за місцем її розташування (п. 8 Типового договору).
У договорі оренди водного об`єкта визначаються зобов`язання щодо здійснення заходів з охорони та поліпшення екологічного стану водного об`єкта, експлуатації водосховищ та ставків відповідно до встановлених для них центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері водного господарства, режимів роботи, а також необхідність оформлення права користування гідротехнічними спорудами.
Частиною 1 ст. 3 Закону України «Про аквакультуру» передбачено, що дія Закону поширюється на правовідносини у сфері аквакультури, що здійснюються у внутрішніх водних об`єктах (їх частинах), рибогосподарських технологічних водоймах, внутрішніх морських водах, територіальному морі та виключній (морській) економічній зоні України, а також на ділянках суші території України, які використовуються для цілей аквакультури.
Згідно ч. 1 ст. 14 вказаного Закону, рибогосподарський водний об`єкт для цілей аквакультури надається у користування на умовах оренди юридичній чи фізичній особі відповідно до Водного кодексу України.
Статтею 15 Закону України «Про оренду землі» визначено істотні умови договору оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом:
- розмір орендної плати за водний об`єкт;
- об`єм та площа водного об`єкта (водного простору), у тому числі рибогосподарської технологічної водойми;
- перелік гідротехнічних споруд, лінійних споруд, мостових переходів, а також інших об`єктів інфраструктури, розташованих на земельній ділянці (за наявності), їх характеристики та стан;
- зобов`язання орендаря щодо здійснення заходів з охорони та поліпшення екологічного стану водного об`єкта, експлуатації водосховищ і ставків відповідно до встановлених в установленому порядку режимів роботи, а також необхідність оформлення права користування гідротехнічними спорудами та права спеціального водокористування.
Невід`ємною складовою договору оренди землі в комплексі з розташованим на ній водним об`єктом є паспорт водного об`єкта.
Відповідно до витягу з містобудівної документації від 16.01.2024 № ВМД-102, вказана земельна ділянка згідно з генеральним планом міста та планом зонування території м. Дубно, затверджених рішеннями Дубенської міської ради від 15.07.2015 № 4207 «Про затвердження генерального плану міста Дубно Рівненської області» та від 09.09.2015 № 4277 «Про затвердження плану зонування території (зонінг) міста Дубно Рівненської області», розташована в зоні Г-2-І зона громадсько-ділова (призначена для обслуговування населення, що мешкає в житлових зонах), зону формують території громадської забудови, на яких містобудівною документацією розміщуються торгівельні заклади та інші об`єкти повсякденного та періодичного обслуговування населення.
Статтею 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає зокрема, обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та встановлення режиму забудови територій, на яких передбачено провадження містобудівної діяльності.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», вимоги містобудівної документації є обов`язковими для виконання всіма суб`єктами містобудування.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
За змістом ч. 1 ст. 17 вказаного Закону, генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. На підставі затвердженого генерального плану населеного пункту розробляється план земельно-господарського устрою, який, після його затвердження, стає невід`ємною частиною генерального плану. Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами, державними стандартами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Частина 1 ст. 18 цього Закону визначає, що план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території розробляється з метою створення сприятливих умов для життєдіяльності людини, забезпечення захисту територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, запобігання надмірній концентрації населення і об`єктів виробництва, зниження рівня забруднення навколишнього природного середовища, охорони та використання територій з особливим статусом, у тому числі ландшафтів, об`єктів історико-культурної спадщини, а також земель сільськогосподарського призначення і лісів.
Таким чином суд прийшов до висновку про задоволення адміністративного позову, рішення Дубенської міської ради від 27.07.2007 № 813 «Про затвердження проекту відведення та надання земельної ділянки в оренду», № 4608 від 06.03.2020 «Про надання дозволу управлінню АБЗП на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки», № 3361 від 19.01.2024 «Про встановлення ціни земельної ділянки для продажу права власності на земельних торгах (аукціоні) на вул. Комунальна», № 4207 від 15.07.2015 «Про затвердження генерального плану міста Дубно Рівненської області» та № 4277 від 09.09.2015 «Про затвердження плану зонування території (зонінг) міста Дубно Рівненської області» приймались без врахування наявності на земельній ділянці з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015, площею 1,1450 га, водного об`єкта та прибережної захисної смуги навколо нього, тобто з порушенням вимог земельного, водного та містобудівного законодавства, підлягають скасуванню. Відповідно похідну позовну вимогу слід також задовольнити, державна реєстрація земельної ділянки у Державному земельному кадастрі підлягає скасуванню.
Враховуючи положення ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, за відсутності витрат позивача суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, у суду відсутні підстави для стягнення судових витрат.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позов задовольнити повністю.
Скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 5610300000:01:002:0015, площею 1,1450 га.
Визнати незаконним та скасувати рішення Дубенської міської ради від 27.07.2007 № 813 «Про затвердження проекту відведення та надання земельної ділянки в оренду», яким затверджено проєкт відведення по наданню земельної ділянки кадастровий номер 5610300000:01:002:0015 площею 1,1450 га на вул.Комунальна, 4, в оренду.
Визнати незаконним та скасувати рішення Дубенської міської ради №4207 від 15.07.2015 «Про затвердження Генплану міста Дубно Рівненської області» в частині земельної ділянки, розташованої в м. Дубно по вул.Комунальній, кадастровий номер 5610300000:01:002:0015, площею 1,1450га, з цільовим призначенням: землі житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
Визнати незаконним та скасувати рішення Дубенської міської ради №4277 від 09.09.2015 «Про затвердження плану зонування (зонінг) території міста Дубно Рівненської області» в частині земельної ділянки, розташованої в м. Дубно по вул. Комунальній, кадастровий номер 5610300000:01:002:0015, площею 1,1450 га, з цільовим призначенням: землі житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
Визнати незаконним та скасувати рішення Дубенської міської ради №4852 від 05.06.2020 «Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки на вул.Комунальна, для продажу права оренди з аукціону».
Визнати незаконним та скасувати рішення Дубенської міської ради №3361 від 19.01.2024 «Про встановлення ціни земельної ділянки для продажу права власності на земельних торгах (аукціоні) на вул. Комунальна».
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасники справи:
Позивач - Керівник Дубенської окружної прокуратури в інтересах держави (вул. Івана Франка, буд. 10,м. Дубно,Дубенський р-н, Рівненська обл.,35603, ЄДРПОУ/РНОКПП 02910077)
Відповідач - Дубенська міська рада (вул. Замкова, 4,м. Дубно,Дубенський р-н, Рівненська обл.,35603, ЄДРПОУ/РНОКПП 05391063)
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Суддя Д.Є. Махаринець
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.12.2024 |
Оприлюднено | 25.12.2024 |
Номер документу | 123984533 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Д.Є. Махаринець
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні