Рішення
від 23.12.2024 по справі 560/14202/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/14202/24

РІШЕННЯ

іменем України

23 грудня 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючої-судді Гнап Д.Д. розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.

І. СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОЗИЦІЙ СТОРІН

ОСОБА_1 звернулась в суд з позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення про відмову у перерахунку пенсії, прийняте Головним управлінням Пенсійного фонду України в Запорізькій області 05.09.2024 №262840021800, яким ОСОБА_1 відмовлено в перерахунку пенсії у зв`язку з відсутністю станом на 01.05.2016 року необхідного стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.08.2024 про проведення перерахунку "Перехід на інший вид пенсії" та зарахувати ОСОБА_1 до стажу державної служби період роботи бухгалтером фінансово - планового відділу УВС Хмельницького облвиконкому з 01.05.1990 по 09.08.1994 року, зарахувати ОСОБА_1 до стажу державної служби період роботи в органах державної податкової служби з 21.06.2000 року по 27.11.2007 року, з 29.11.2007 по 07.05.2013 року, з 08.05.2013 року по 19.03.2015 року, з 20.03.2015 року по 01.10.2019 року, з 02.10.2019 року по 14.01.2021 року, з 15.01.2021 року по 03.06.2024 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що з червня 2024 року позивачка отримує пенсію за віком відповідно до Закону України від 09.07.2003 №1058-IV "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон №1058-IV). Позивачка звернулася із заявою про проведення перерахунку "Перехід на інший вид пенсії", а саме, на пенсію за віком відповідно до Закону України "Про державну службу". Проте отримала протиправну відмову.

До суду надійшов відзив, в якому Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області просить відмовити в задоволенні позову. Зазначає, що право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону України від 16.12.1993 №3723-ХІІ "Про державну службу" (далі - Закон №3723-ХІІ) мають особи при наявності стажу державної служби. Проте у позивачки відсутній визначений законодавством стаж.

ІІ. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 30.09.2024 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 04.10.2024 відкрито провадження в цій справі та вирішено її розглянути за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 08.11.2024 витребувано у Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві докази.

Ухвалою Хмельницького окружного адміністративного суду від 08.11.2024 в задоволенні клопотання представника ОСОБА_1 про залучення третьої особи відмовлено.

ІІІ. ОБСТАВИНИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з червня 2024 року отримує пенсію за віком відповідно до Закону №1058-IV.

Згідно з відомостями трудової книжки позивачка працювала:

- 02.08.1983 прийнято на посаду бухгалтера зв`язку УВС;

- 10.07.1986 переведено на посаду техніка дільниці по ремонту засобів зв`язку автогосподарства УВС Хмельницького облисполкома;

- 01.03.1988 переведено на посаду комірника майстерні по ремонту засобів зв`язку УВС;

- 23.03.1988 переведено на посаду старшого техніка групи технічного нагляду господарчого відділу УВС;

- 01.05.1990 переведено на посаду бухгалтера фінансово-планового відділу УВС;

- 04.03.1997 переведено на посаду економіста - 1-ї категорії пенсійного відділення фінансово-економічного відділу УМВС;

- 20.07.1998 переведено на посаду економіста 1-ї категорії пенсійної групи фінансово-економічного відділу УМВС;

- 06.08.1999 переведено на посаду економіста 1-ї категорії пенсійного відділення фінансово-економічного відділу;

- 20.09.1999 звільнено з роботи по ст. 38 Кодексу законів про працю Укоаїни за власним бажанням;

- 21.12.1999 призначено на посаду державного податкового інспектора відділу документальних перевірок юридичних осіб, як така, що пройшла за конкурсом;

- 21.06.2000 присвоєне спеціальне звання Інспектор податкової служби ІІІ-ранку;

19.12.2001 призначено на посаду державного податкового інспектора відділу з документальних перевірок суб`єктів підприємницької діяльності, юридичних осіб, управління податкового аудиту та контролю;

- 11.04.2002 призначено на посаду старшого державного податкового інспектора групи документальних перевірок СПД-юридичних осіб відділу документальних перевірок СПД юридичних осіб управління податкового аудиту та валютного контролю, як така, що зарахована до кадрового резерву на цю посаду;

- 01.07.2003 присвоєне спеціальне звання «Інспектор податкової служби ІІ-рангу»;

- 18.10.2004 звільнено по переводу в державну податкову адміністрацію у Хмельницькій області, п. 5 ст. 36 Кодексів закону про працю України;

- 19.10.2004 призначено на посаду старшого державного податкового ревізор-інспектора відділу перевірок в пріоритетних галузях економіки управління дослідних перевірок управління податкової міліції, як така, що була зарахована до кадрового резерву по переводу;

- 05.08.2005 присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби 1 рангу»;

- 08.08.2005 призначено на посаду старшого державного податкового ревізор-інспектора відділу організації контрольно-перевірної роботи та інформаційно-аналітичного забезпечення управління контрольно-перевірочної роботи;

- 22.09.2006 призначено на посаду головного державного податкового ревізор-інспектора відділу перевірок базових галузей економіки управління контрольно-перевірочної роботи, як така, що була зарахована до кадрового резерву;

- 09.01.2007 призначено на посаду головного державного податкового ревізор-інспектора відділу організації та супроводження перевірок великих юридичних осіб;

- 22.08.2007 присвоєно спеціальне звання «Радник податкової служби ІІІ-рангу»;

- 27.11.2007 звільнено з посади за угодою сторін п. 1 ст. 36 Кодексу законів про працю України;

- 29.11.2007 призначено на посаду головного державного податкового інспектора другого відділу з надання відповідей на запитання платників податків, як така, що успішно пройшла стажування;

- 15.06.2009 присвоєно спеціальне звання «радник податкової служби ІІ-рангу»;

- 07.05.2013 звільнено із займаної посади у зв`язку з переводом на роботу до інформаційно-довідкового департаменту, згідно з п. 5 ст. 36 кодексу законів про працю України;

- 08.05.2013 призначено в порядку переводу на посаду головного спеціаліста четвертого відділу управління надання консультацій та інформаційно - довідкових послуг засобами електронного зв`язку;

- 08.05.2013 присвоєно 10 ранг державного службовця;

- 13.01.2014 присвоєно спеціальне звання «радник податкової та митної справи II (другого) рангу»;

- 01.10.2014 відповідно до постанови КМУ №311 від 06.08.2014 «Про утворення територіальних органів державної фіскальної служби та такими що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України, у зв`язку з реорганізацією Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів шляхом приєднання до інформаційно-довідкового департаменту - ДФС, переведено на посаду головного державного інспектора четвертого відділу управління Контакт-центр Інформаційно - довідкового департаменту ДФС;

- 19.03.2015 звільнено із займаної посади у зв`язку з переводом на роботу до Головного управління ДФС у м. Києві п. 5 ст. 36 Кодексу законів про працю;

- 20.03.2015 призначено в порядку переведення на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу внутрішнього аудиту та контролю, на період відпустки для догляду за дитиною;

- 27.03.2015 переведено на посаду головного державного ревізора - інспектора відділу внутрішнього аудиту управління внутрішнього аудиту та контролю;

- 03.07.2015 переведено на посаду головного державного ревізора - інспектора відділу моніторингу та оцінки роботи ДПІ організаційно розпорядчого управління;

- 01.10.2015 у зв`язку зі зміною структури та штатного розпису переведено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу моніторингу та оцінки роботи ДПІ управління забезпечення діяльності;

- 05.02.2016 у зв`язку з проведенням реорганізації та скорочення штату працівників переведено на посаду головного державного ревізора-інспектора відділу організацій та планування роботи ДПІ управління організації роботи;

- 27.04.2017 переведено на посаду головного державного ревізора - інспектора відділу планування роботи управління організації роботи;

- 01.10.2019 звільнено із займаної посади у порядку переведення до головного управління ДПС у м. Києві;

- 02.10.2019 призначено у порядку переведення з головного управління ДФС у м. Києві на посаду головного державного інспектора відділу адміністраторів безпеки та адміністративної служби каталогів управління інформаційних технологій;

- 02.10.2019 присвоєно 5 (п`ятий) ранг державного службовця;

- 21.09.2020 у зв`язку зі зміною структури штатного розпису переведено на посаду головного державного ревізора - інспектора відділу адміністрування активів управління інформаційних технологій;

- 14.01.2021 звільнено із займаної посади у зв`язку з переведенням на роботу до головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС, відповідно до пункту 2 частини першої статті 41 закону України «Про державну службу", пункту 5 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України;

- 15.01.2021 призначено у порядку переведення на посаду головного державного інспектора відділу забезпечення застосування програмно - технічним комплексам управління інформаційних технологій;

- 03.06.2024 припинено державну службу та звільнено із займаної посади, у зв`язку з виходом державного службовця на пенсію, відповідно до п. 7 ч. 1 статті 83 Закону України «Про державну службу».

Позивачка звернулася до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою від 28.08.2024 щодо проведення перерахунку "Перехід на інший вид пенсії" переведення з пенсії за віком, призначеної відповідно до Закону №1058-IV, на пенсію за віком згідно з Законом України "Про державну службу".

Рішенням Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 05.09.2024 №262840021800 відмовлено ОСОБА_1 в перерахунку пенсії у зв`язку з відсутністю станом на 01.05.2016 необхідного стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби. Зазначено, що до стажу державного службовця не враховано період роботи з 21.06.2000 по 18.10.2004 в Державній податковій інспекції м. Хмельницький, з 19.10.2004 по 27.11.2007 у Державній податковій адміністрації у Хмельницькій області, з 29.11.2007 по 07.05.2013 у Інформаційно - довідковому департаменті державної податкової служби Державної податкової адміністрації України, з 08.05.2013 по 30.09.2014 у Інформаційно - довідковому департаменті міндоходів Міністерства доходів і зборів України, з 01.10.2014 по 19.03.2015 у Інформаційно - довідковому департаменті ДФС Державної фіскальної служби України, з 20.03.2015 по 30.04.2016 у Головному управлінні ДФС у м. Києві, оскільки посадовим особам контролюючих органів згідно зі статтею 343.1 Податкового кодексу України присвоюють спеціальні звання і, відповідно, ці посади не належать до посад, віднесених до категорій посад державної служби, визначених ст. 25 Закону №3723, робота на цих посадах не враховується для обчислення стажу державної служби.

Позивачка, вважаючи порушеними її права, звернулася з позовом до суду.

IV. ОЦІНКА СУДУ

Принципи, правові та організаційні засади забезпечення державної служби, зокрема порядок реалізації права на пенсійне забезпечення державних службовців, визначається Законом України від 10.12.2015 №889-VIII "Про державну службу" (далі - Закон №889-VIII).

Відповідно до пункту 2 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII з 01 травня 2016 року втратив чинність Закон №3723-XII, крім статті 37, що застосовується до осіб, зазначених у пунктах 10 і 12 цього розділу.

Зокрема, пунктами 10, 12 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону №889-VIII визначено, що державні службовці, які на день набрання чинності цим Законом займають посади державної служби та мають не менш як 10 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державних службовців, визначених ст. 25 Закону №3723-XII та актами Кабінету Міністрів України, мають право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-XII у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців. Для осіб, які на день набрання чинності цим Законом мають не менш як 20 років стажу на посадах, віднесених до відповідних категорій посад державної служби, визначених статтею 25 Закону №3723-XII та актами Кабінету Міністрів України, зберігається право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-XII у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.

Тобто, за наявності в особи станом на 01.05.2016 певного стажу державної служби (10 років для осіб, що на зазначену дату займали посади державної служби, або 20 років незалежно від того, чи працювала особа станом на 01.05.2016 на державній службі), така особа зберігає право на призначення пенсії відповідно до статті 37 Закону №3723-XII, але за такої умови: у порядку, визначеному для осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців.

Частиною 1 статті 37 Закону №3723-XII встановлено, що на одержання пенсії державних службовців мають право чоловіки, які досягли віку 62 роки, та жінки, які досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону №1058-IV, за наявності страхового стажу, необхідного для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі, передбаченого абзацом 1 частини 1 статті 28 згаданого Закону, у тому числі стажу державної служби не менш як 10 років, та які на час досягнення зазначеного віку працювали на посадах державних службовців, а також особи, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку.

Пенсія державним службовцям призначається в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 01 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - у розмірі 60 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.

Статтею 46 Закону №889-VIII визначені особливості стажу державної служби, а саме у частині 2 зазначено, що до стажу державної служби зараховуються, зокрема, час перебування на посадах, на яких присвоюються військові та спеціальні звання.

Відповідно до пункту 6 Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №229, стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності Законом №889-VIII обчислюється відповідно до пункту 8 розділу XI Прикінцевих та перехідних положень Закону №889-VIII.

Згідно з пунктом 8 розділу XI Прикінцевих та перехідних положень Закону №889-VIII стаж державної служби за періоди роботи (служби) до набрання чинності цим Законом обчислюється у порядку та на умовах, установлених на той час законодавством.

Отже, в цьому випадку слід керуватись Порядком обчислення стажу державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.05.1994 №283 (далі - Порядок №283).

Відповідно до пункту 2 Порядку №283 до стажу державної служби зараховується робота (служба), зокрема, на посадах керівних працівників і спеціалістів в апараті державної податкової служби.

Крім цього, згідно з пунктом 342.4 статті 342 Податкового кодексу України (далі - ПК України) посадові особи контролюючих органів є державними службовцями.

Відповідно до статті 344 ПК України пенсійне забезпечення посадових осіб контролюючих органів, крім діючих у них підрозділів податкової міліції, здійснюється в порядку та на умовах, передбачених Законом України «Про державну службу».

При цьому період роботи зазначених осіб (у тому числі тих, яким присвоєні спеціальні звання) у контролюючих органах зараховується до стажу державної служби та стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, що дає право на призначення пенсії відповідно до Закону України «Про державну службу» незалежно від місця роботи на час досягнення віку, передбаченого зазначеним Законом.

Згідно з статтею 343 ПК України посадовим особам органів державної податкової служби присвоюються, зокрема, такі спеціальні звання: інспектор податкової служби I рангу; інспектор податкової служби II рангу; інспектор податкової служби III рангу; радник податкової служби I рангу; радник податкової служби II рангу; радник податкової служби III рангу.

Приписами пункту 57 підрозділу 10 розділу ХХ ПК України установлено, що спеціальні звання податкової служби, встановлені цим Кодексом, присвоюються посадовим особам контролюючих органів, яким раніше було присвоєно спеціальні звання податкової та митної служби, за таким співвідношенням незалежно від займаних посад, зокрема, спеціальне звання органів доходів і зборів - радник податкової та митної справи III рангу, спеціальне звання органів державної податкової служби - радник податкової служби III рангу. Період роботи (служби) зазначених осіб (у тому числі тих, яким присвоювалися спеціальні та/або персональні звання) у контролюючих органах зараховується до стажу державної служби та стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, що дає право на призначення пенсії відповідно до Закону України "Про державну службу" незалежно від місця роботи на час досягнення віку, передбаченого зазначеним Законом.

Спеціальним законом, який визначав статус Державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності був Закон №509-XII.

Цим законом визначено, що посадовим особам органів державної податкової служби присвоюються спеціальні звання: головний державний радник податкової служби, державний радник податкової служби I рангу, державний радник податкової служби II рангу, державний радник податкової служби III рангу, радник податкової служби I рангу, радник податкової служби II рангу, радник податкової служби III рангу, інспектор податкової служби I рангу, інспектор податкової служби II рангу, інспектор податкової служби III рангу.

Суд зазначає, що як Законом №889-VIII, так і нормами діючих до нього Закону №3723-XII і Закону №509-ХІІ та Порядку №283 передбачалось зарахування до стажу державної служби роботи (служби) на посадах керівних працівників і спеціалістів в органах державної податкової служби та її територіальних органів.

Згідно з пунктом 9 Порядку присвоєння спеціальних звань посадовим особам органів доходів і зборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 №839 (надалі - Порядок №839), посадовій особі, яка перебувала на державній службі та вперше призначена на посаду в органах доходів і зборів, присвоюється спеціальне звання за посадою, на яку призначено особу, з урахуванням встановленого співвідношення рангів державних службовців.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2016 №306 "Питання присвоєння рангів державних службовців та співвідношення між рангами державних службовців і рангами посадових осіб місцевого самоврядування, військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями" затверджено Порядок присвоєння рангів державних службовців, співвідношення рангів державних службовців і військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями згідно з додатками 1-10.

Наведені норми підтверджують, що посадові особи контролюючих органів, в даному випадку податкового органу, віднесені до державних службовців за певними особливостями, тобто, з присвоєнням спеціальних звань, які відповідають певним категоріям та рангам державних службовців.

Таким чином, в органах державної податкової служби присвоюються спеціальні звання, які прирівнюються до відповідного рангу державного службовця.

Верховний Суд України сформулював правовий висновок щодо застосування норм матеріального права у спорах цієї категорії у подібних правовідносинах. Зокрема, у постанові від 08.10.2013 у справі №21-275а13 вказано, що аналіз положень ст. 37 Закону № 3723, Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.1990 року № 509-ХІІ (чинного на час роботи позивача в податковому органі) дає підстави вважати, що посадові особи державної податкової служби, яким присвоєно спеціальні звання, є державними службовцями зі спеціальним статусом, а тому період проходження такої служби в податкових органах має зараховуватися до стажу державної служби, який дає право на пенсію державного службовця відповідно до ст. 37 Закону № 3723.

Аналогічний підхід застосування зазначених норм права висловлений і Верховним Судом у постанові від 03.07.2018 (справа №586/965/16-а).

Таким чином, суд дійшов висновку, що посадові особи державної податкової служби, яким присвоєно спеціальні звання, є державними службовцями зі спеціальним статусом, а тому, період проходження такої служби в податкових органах має зараховуватися до стажу державної служби, який дає право на пенсію.

Отже, періоди роботи позивачки в органах державної податкової служби (з 21.06.2000 по 27.11.2007, з 29.11.2007 по 07.05.2013, з 08.05.2013 по 19.03.2015, з 20.03.2015 по 01.10.2019, з 02.10.2019 по 14.01.2021, з 15.01.2021 по 03.06.2024) зараховується до стажу державної служби.

Щодо періоду роботи з 01.05.1990 по 09.08.1994, суд зазначає наступне.

Закон України "Про державну службу" (№3723-12), яким визначено загальні засади діяльності, а також статус державних службовців, які працюють у державних органах та їхньому апараті, ухвалено 16 грудня 1993 року. Відтак, записи про присвоєння відповідного рангу і складання «Присяги державного службовця» вносились до трудових книжок після набрання законом чинності, тобто в 1994 році.

Отже, присяга державного службовця прийнята ОСОБА_1 після набрання чинності Закону України «Про державну службу», однак місце роботи позивачки не змінилось, тому не зарахування цього стажу через те, що такої процедури, як присяги не існувало, суперечить правам ОСОБА_1 .

Також суд приймає до уваги той факт, що згідно із копією витягу з наказу "По особовому складу" від 26.03.1997 №84 о/с, ОСОБА_1 відповідно до Закону України від 16 грудня 1993 року "Про державну службу" встановлено трудовий стаж в апараті органів державної виконавчої влади і присвоєно ранг державного службовця станом на 01 березня 1997 року - 06 років 10 місяців 00 днів, 12 ранг.

Таким чином, період роботи з 01.05.1990 по 09.08.1994 зараховується до стажу державної служби.

Враховуючи наведене, рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 05.09.2024 №262840021800 є протиправним та його необхідно скасувати.

Як наслідок, з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів позивачки, слід зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.08.2024 про проведення перерахунку "Перехід на інший вид пенсії", з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Інші доводи та заперечення сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують.

За нормами частин 1 та 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Наведене свідчить про наявність правових підстав для задоволення позовних вимог.

У зв`язку із задоволенням позовних вимог, відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, сплачений позивачкою судовий збір, слід стягнути на її користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області від 05.09.2024 №262840021800.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області зарахувати до стажу державної служби періоди роботи 01.05.1990 по 09.08.1994, з 21.06.2000 по 27.11.2007, з 29.11.2007 по 07.05.2013, з 08.05.2013 по 19.03.2015, з 20.03.2015 по 01.10.2019, з 02.10.2019 по 14.01.2021, з 15.01.2021 по 03.06.2024.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.08.2024 про проведення перерахунку "Перехід на інший вид пенсії", з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Стягнути на користь ОСОБА_1 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп. судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області (просп. Соборний, 158Б,м. Запоріжжя,Запорізька обл., Запорізький р-н,69005 , код ЄДРПОУ - 20490012)

Головуюча суддя Д.Д. Гнап

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2024
Оприлюднено25.12.2024
Номер документу123986614
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —560/14202/24

Ухвала від 27.01.2025

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Рішення від 23.12.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 08.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 04.10.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

Ухвала від 30.09.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Гнап Д.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні