Постанова
від 18.12.2024 по справі 283/2681/24
МАЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 283/2681/24

Провадження №3/283/1393/2024

П О С Т А Н О В А

І м е н е м У к р а ї н и

18 грудня 2024 року м. Малин

Малинський районний суд Житомирської області в складі головуючої судді Саланди Ольги Мирославівни з секретарем судового засідання Кравець Л.Ю., за участі прокурора Яричевської Н.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Управління стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, місце реєстрації та проживання АДРЕСА_1 , місце робити, посада: державний реєстратор ЦНАП виконавчого комітету Малинської міської ради,

за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В:

До Малинського районного суду Житомирської області 05.12.2024 надійшли справи про адміністративні правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.172-6КУпАП (справи №№ 283/2681/24, 283/2682/24).

Відповідно до ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Виходячи з вказаної правової норми, вважаю, що вищезазначені справи повинні бути об`єднанні в одне провадження та за результатами їх розгляду має бути прийнято одне рішення.

Відповідно до протоколів про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №№ 529, 530 від 27.11.2024, ОСОБА_1 , будучи у період з 04.04.2020 по теперішній час державним реєстратором Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області та відповідно до підпункту «в» пункту 1 частини 1 статті 3 Закону України«Про запобіганнякорупції» є суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог частини 1 статті 45 Закону несвоєчасно, 05.02.2024, без поважних причин подала декларацію особи, яка уповноважена на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2021 рік та за 2022 рік.

В судовому засіданні прокурор обставини, викладені у протоколах про вчинення адміністративних правопорушень, підтримала, зазначивши про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діянь, передбачених ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

ОСОБА_1 в судове засідання не з`явилась, в заяві від 16.12.2024 просить проводити розгляд справи без її участі, вину визнала.

Судом досліджено письмові докази, долучені до матеріалів об`єднаної справи про адміністративне правопорушення, а саме:

- протоколи про вчинення адміністративного правопорушення, пов`язаного з корупцією, №№ 529, 530 від 27.11.2024 за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП;

- витяг з ЄДРД;

- копію запиту Управління стратегічних розслідувань в Житомирській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України;

- копію відповіді на запит Управління проведення спеціальних перевірок та контролю за своєчасністю подання декларацій від 08.08.2024;

- повідомлення Національного агентства про факт неподання чи несвоєчасного подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

- копію наказу «Про призначення на посаду ОСОБА_1 » від 04.03.2020 № 50 - к;

- копію посадової інструкції державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Малинської міської ради;

- копію попередження про обмеження, пов`язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

- письмові пояснення ОСОБА_1 ;

- рапорт оперуповноваженого УСР в Житомирській області Здоренко А. від 27.11.2024.

Дослідивши матеріали об`єднаної справи, суд доходить наступного висновку.

Відповідальність за ч. 1 ст.172-6КУпАП настає за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Згідно Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», було введено воєнний стан на усій території України, строк дії якого неодноразово продовжувався.

Відповідно до Роз`яснення НАЗК №4 від 07.03.2022 щодо застосування окремих положень Закону України«Про запобіганнякорупції» стосовно заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану (подання декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента, проведення перевірок), щорічна декларація, подається у період з 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем припинення чи скасування воєнного стану, до 00 годин 00 хвилин відповідного числа третього місяця від такого дня.

12 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України № 3384-ІХ, "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", відповідно до якого відновлено електронне декларування та відкритий доступ (з урахуванням безпекових заходів до реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до Роз`яснень даного Закону особи, які у 2022-2023 роках не подали декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, і відповідно до статті 45 цього Закону, і кінцевий строк для подання яких настав і дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану", подають такі декларації не пізніше 31 січня 2024 року.

Згідно даних публічної частини Єдиного державного реєстру декларацій уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, ОСОБА_1 подала декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2021 тільки 05.02.2024 о 14 год 25 хв та за 2022 рік 05.02.2024 о 15 год 33 хв, тобто несвоєчасно.

ОСОБА_1 вину визнає повністю.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 , була обізнана з антикорупційним законодавством та обов`язком подавання відповідних декларацій у визначені строки. Також усвідомлювала, що після введення воєнного стану подання декларацій не було скасовано, а лише зупинено.

Таким чином, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 усвідомлюючи протиправний характер своєї бездіяльності, свідомо допустила настання наслідків щодо несвоєчасного подання декларацій, тобто в її діях наявний умисел, як обов`язкова ознака суб`єктивної сторони складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

З урахуванням викладеного, суд вважає вину ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, доведеною.

Обставин, що пом`якшує чи обтяжує відповідальність ОСОБА_1 за вчинені адміністративні правопорушення не встановлено.

Частиною 2 статті 36КУпАП визначено, що якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції статті, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, суд вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу в межах санкції, передбаченої ч. 1 ст. 172-6 КУпАП.

Відповідно до ст.40-1КУпАП та ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення, особою, на яку накладено таке стягнення, сплачується судовий збір в розмірі, що становить 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року (у 2024 році 3028 грн).

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.36,40-1,221,283,284 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В:

Об`єднати в одне провадження справи №№ 283/2681/24, 283/2682/24, про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-6 КУпАП. Об`єднаній справі присвоїти єдиний унікальний номер судової справи № 283/2681/24.

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч. 1 ст.172-6КУпАП та застосувати до неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян в сумі 850 (вісімсот п`ятдесят) гривень.

Штраф належить стягнути на наступний рахунок:

UA708999980313010106000006829, отримувач коштів: Малин.УК/м.Малин/21081100,код отримувача (код за ЄДРПОУ):37976485, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету: 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції».

Стягувач: Малинський районний суд Житомирської області, адреса місцезнаходження: площа Соборна,8, м. Малин, Коростенський район, Житомирська область, ЄДРПОУ 02896147.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у розмірі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 копійок.

Судовий збір належить стягнути на наступний рахунок:

UA908999980313111256000026001, отримувач коштів:ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету: 22030106.

Стягувач: Державна судова адміністрація України, адреса місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, ЄДРПОУ 26255795.

Роз`яснити особі, щодо якої застосовано адміністративне стягнення, що відповідно до ч. 1 ст.307КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через 15 (п`ятнадцять) днів з дня вручення йому копії постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніше як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

Відповідно вимог ст. 308 КУпАП, у разі несплати правопорушником штрафу у строк, встановлений ч. 1 ст. 307 КУпАП, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника. У порядку примусового виконання про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу.

Постанова може бути оскаржена до Житомирського апеляційного суду через Малинський районний суд Житомирської області протягом 10 днів з дня її винесення.

Суддя: О. М. Саланда

СудМалинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення18.12.2024
Оприлюднено25.12.2024
Номер документу123999674
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог фінансового контролю

Судовий реєстр по справі —283/2681/24

Постанова від 18.12.2024

Адмінправопорушення

Малинський районний суд Житомирської області

Саланда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні