Ухвала
від 17.12.2024 по справі 369/20640/24
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/20640/24

Провадження №1-кс/369/3609/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.12.2024 року м. Київ

Слідчий суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Києво-Святошинської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні за № 42024112200000043 від 17.05.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

13.12. 2024 року до провадження слідчого судді Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 надійшло клопотання слідчого СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Києво-Святошинської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні за № 42024112200000043 від 17.05.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Клопотання обґрунтоване тим, що слідчими СВ Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 42024112200000043 від 17.05.2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Встановлено, що за результатами проведення публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_1 між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) 01.09.2023 укладено договір підряду №167 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» на суму 9 772 686,93.

Крім того, за результатами проведення публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_5 між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) 21.12.2023 укладено додатковий договір №1 за договором № 167 від 01.09.2023 «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)» на суму 1996827,41.

Крім того, за результатами проведення публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) 08.07.2024 укладено договір №136 «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 601568,64.

Крім того, за результатами проведення публічної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 між посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 (код за ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) та службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) 09.07.2024 укладено договір №137 «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_9 » Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області, за адресою: АДРЕСА_2 » на суму 529 589,50.

За отриманими даними, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 та суб`єкта господарської діяльності, зловживаючи владою та службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для себе та інших фізичних і юридичних осіб, діючи всупереч інтересам служби, внесли завідомо неправдиві відомості до актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В щодо робіт, які виконані не в повному обсязі, у зв`язку з чим здійснено незаконні та безпідставні виплати грошових коштів з державного та місцевого бюджетів, роботи виконані в неналежній якості, містить сліди руйнації, що може свідчити про неякісні матеріали, або використання меншої їх кількості (роботи виконані не у повному обсязі, низька якість будівельних матеріалів, зокрема штукатурки, плитки, яка на даний час має результати корозії) тощо.

На підставі вище зазначеного, слідчий СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 просив слідчого суддю надати слідчим групі слідчих СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та прокурами групи прокурорів Києво-Святошинської окружної прокуратури Київської області: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що за адресою: АДРЕСА_3 та можливість вилучення їх оригіналів, а саме:

-договору №167від 01.09.2023 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 167 від 01.09.2023;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 167 від 01.09.2023;

-дефектного акту до договору № 167 від 01.09.2023;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 167 від 01.09.2023;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 167 від 01.09.2023;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 167 від 01.09.2023;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 167 від 01.09.2023;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-додаткового договору№1від 21.12.2023до договору№ 167від 01.09.2023 «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)», із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)»;

- експертизи по об`єкту «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)»;

-зведеного кошторису до договірної ціни до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-локального кошторису до договірної ціни до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-дефектного акту до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за додатковим договором №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-договору №136від 08.07.2024 «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 », із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 136 від 08.07.2024;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 136 від 08.07.2024;

-дефектного акту до договору № 136 від 08.07.2024;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 136 від 08.07.2024;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 136 від 08.07.2024;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 136 від 08.07.2024;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 136 від 08.07.2024;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-договору №137від 09.07.2024 «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 », із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 137 від 09.07.2024;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 137 від 09.07.2024;

-дефектного акту до договору № 137 від 09.07.2024;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 137 від 09.07.2024;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 137 від 09.07.2024;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 137 від 09.07.2024;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 137 від 09.07.2024;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

Прокурор в судове засідання не з`явився, в клопотанні зазначив, що просить слідчого суддю здійснювати розгляд клопотання у його відсутність.

Слідчий суддя розглядає клопотання у відсутність особи, у володінні якої знаходяться вказані документи, з метою унеможливлення завчасного знищення або переховування документів, зазначених у клопотанні.

В силуст. 131 Кримінального процесуального кодексу Українизаходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, а заходами забезпечення кримінального провадження є в тому числі тимчасовий доступ до речей, документів.

На підставі ч. 2ст. 163 КПК України, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд клопотання проводиться без виклику осіб, у володінні яких знаходяться вказані документи.

Відповідно до вимог ч. 1ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Вивчивши клопотання, документи, якими воно обґрунтовується, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого клопотання та необхідність його задоволення, оскільки прокурором доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи, доступ до яких просить надати прокурор мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. Відомості, що містяться у зазначених документах, можуть бути використані, як докази під час судового розгляду, а також неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою вказаних вище речей та документів.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.131,159-163,166,309 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Клопотання слідчого СВ Бучанського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Києво-Святошинської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні за № 42024112200000043від 17.05.2024року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.4ст.191КК України слідчимгрупі слідчихСВ БучанськогоРУП ГУНПв Київськійобласті: ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та прокурамигрупи прокурорівКиєво-Святошинськоїокружної прокуратуриКиївської області: ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_4 - дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, що знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , що за адресою: АДРЕСА_3 та можливість вилучення їх оригіналів, а саме:

-договору №167від 01.09.2023 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)», із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) Шпитьківського академічного ліцею « ІНФОРМАЦІЯ_4 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 167 від 01.09.2023;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 167 від 01.09.2023;

-дефектного акту до договору № 167 від 01.09.2023;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 167 від 01.09.2023;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 167 від 01.09.2023;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 167 від 01.09.2023;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 167 від 01.09.2023;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 167 від 01.09.2023;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-додаткового договору№1від 21.12.2023до договору№ 167від 01.09.2023 «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)», із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)»;

- експертизи по об`єкту «Додаткові роботи пов`язані з предметом закупівлі Договору на виконання підрядних робіт № 167 від 01.09.2023, а саме роботи з Капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту протирадіаційне укриття (обліковий №159511) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 (ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що не були передбачені у проєктній документації (робочого проєкту №PD01:5033-7921-0469-4834)»;

-зведеного кошторису до договірної ціни до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-локального кошторису до договірної ціни до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-дефектного акту до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно додаткового договору №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за додатковим договором №1 від 21.12.2023 до договору № 167 від 01.09.2023;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-договору №136від 08.07.2024 «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 », із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонту приміщень кабінету № 12 та роздягальні (корпус № 2) ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 136 від 08.07.2024;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 136 від 08.07.2024;

-дефектного акту до договору № 136 від 08.07.2024;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 136 від 08.07.2024;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 136 від 08.07.2024;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 136 від 08.07.2024;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 136 від 08.07.2024;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 136 від 08.07.2024;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

-Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

-договору №137від 09.07.2024 «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 », із додатками та змінами до нього;

- проектно-кошторисну документацію щодо «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

- експертизи по об`єкту «Капітальний ремонту приміщення санвузлів корпусу № 2 ІНФОРМАЦІЯ_6 , за адресою: АДРЕСА_2 »;

-зведеного кошторису до договірної ціни до договору № 137 від 09.07.2024;

-локального кошторису до договірної ціни до договору № 137 від 09.07.2024;

-дефектного акту до договору № 137 від 09.07.2024;

-актів прихованих робіт по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-відомості матеріальних ресурсів, накладних на придбання матеріалів для виконання договору № 137 від 09.07.2024;

- актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 до договору № 137 від 09.07.2024;

- платіжні доручення чи інші документи, на підставі яких, здійснено оплату за виконання умов договору № 137 від 09.07.2024;

-журналу виконаних робіт по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення авторського нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

-договору щодо здійснення технічного нагляду по об`єкту згідно договору № 137 від 09.07.2024;

- товарно-транспортні накладні, чеки, відомості що підтверджують закупівлю та поставку необхідного товару(матеріалів), для проведення ремонтних робіт за договором № 137 від 09.07.2024;

- проекти згідно якого проводились вказані вище ремонтні роботи;

- рішення/протокол тендерного комітету/уповноваженої особи, щодо визнання переможця закупівлі;

- копії документів, на підставі яких прийнято рішення про проведення вказаних вище робіт;

Інформаційний блок даних (ІБД) на електронному носії (флеш-пам`ять) з розширенням ___.bds, ___.bdd, ___.bsdu, ___.bcdu для імплементації ІБД до кошторисного в складі локального кошторису, окремо для договірної ціни, окремо для актів за формою КБ-2в).

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Термін дії ухвали два місяці з дня постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_15

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення17.12.2024
Оприлюднено25.12.2024
Номер документу124000417
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —369/20640/24

Ухвала від 17.12.2024

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Скрипник О. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні