Справа №534/867/24
Провадження №1-кс/534/591/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2024 року м. Горішні Плавні
Слідчий суддя Комсомольського міського суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , представника ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_4 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого відділення розслідувань злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ ВП №2 Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_5 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР №42024172030000021 від 06.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 367 КК України,
УСТАНОВИВ:
До Комсомольського міського суду Полтавської області звернувся слідчий відділення розслідувань злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ ВП №2 Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_5 із клопотанням, погодженим прокурором, в якому прохає надати слідчому відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_5 , слідчому СВ ВП №2 Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 , начальнику Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_7 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_8 , прокурору Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_3 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_9 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_10 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_11 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 з можливістю вилучення їх оригіналів:
-Договір №96 від 09.05.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Договір №81 від 10.04.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Посадові інструкції завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Наказ на призначення завідувача сектору із закупівель департаменту економічного розвитку та ресурсів виконкому закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Положення уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Журнал вихідної та вхідної кореспонденції департаменту розвитку та ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Журнали вихідної та вхідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 в кількості 15 документів з підписами за квітень-травень 2023 року;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису міського голови та голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_13 в кількості 15 документів з підписами за квітень травень-місяць 2023 року;
-Наказ, рішення про призначення на посаду ІНФОРМАЦІЯ_5 (голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ) ОСОБА_13 .
-Посадові інструкції ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_13 .
-Документи, в яких містяться вільні зразки підпису Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 в кількості 15 документів з підписами за квітень-травень 2023 року;
-Наказ, рішення про призначення на посаду Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 ;
-Посадові інструкції Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 .
-Роздруківку з електронного документообігу ІНФОРМАЦІЯ_2 вихідної та вхідної кореспонденції з 03.04.2023 року по 09.05.2023 року;
-Запитів уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , щодо перевірки та встановлення цінової політики (вартості товарів), закуплених згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року;
-Відповіді на запити чи інші офіційні документи, які підтверджували б перевірку цінової політики уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 закуплених товарів згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року.
Визначити строк виконання ухвали слідчого судді негайно, з моменту її проголошення особі, у володінні якої перебувають зазначені вище документи.
Згідно із пред`явленим клопотанням, установлено, що слідчим відділенням ВП № 2 Кременчуцького РУП ГУНП Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42024172030000021 від 06.03.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.
Установлено, що згідно інформації органів державної влади, місцевого самоврядування, даних офіційного загальнодержавного веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_6 », Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_7 , соціальних мереж мною вбачаються ознаки того, що через неналежне виконання службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 своїх службових обов`язків, через несумлінне ставлення до них, при проведенні публічних закупівель на потреби Збройних Сил України (зокрема через відсутність дієвого контролю за вартістю закуповуваних товарів, їх кількістю, своєчасністю поставки тощо) завдано істотної шкоди місцевому бюджету.
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_10 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 15 штук далекомірів Vortex Viper HD 3000 7x25, 2740м на загальну суму 314685,00 грн.
22.04.2023 на виконання умов договору № 77 від 07.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 314685,00 грн.
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_12 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 38 штук планшетів Oukitel RT2 8/128 gb black на загальну суму 494000,00 грн.
06.05.2023 на виконання умов договору № 81 від 10.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 494000,00 грн.
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_13 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 15 штук квадрокоптерів DJI Mavic 3 Fly more combo та 1 квадрокоптера DJI Matrice 30Т на загальну суму 2760000,00 грн.
У період часу з 05.05.2023 до 06.05.2023 на виконання умов договору № 81 від 10.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 2760000,00 грн. (шістьма трансакціями: 05.05.2023 на суму 435000,00 грн.; 06.05.2023 на суму 435000,00 грн.; 06.05.2023 на суму 435000,00 грн.; 06.05.2023 на суму 435000,00 грн.; 06.05.2023 на суму 435000,00 грн.; 06.05.2023 на суму 585000,00 грн.).
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_14 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 20 штук біноклів XD Precision Advanced 12x50 WP на загальну суму 128800,00 грн.
22.04.2023 на виконання умов договору № 81 від 10.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 128800,00 грн.
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_15 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 5 штук монокулярів AGM PVS-14 NW1 на загальну суму 829900,00 грн.
23.05.2023 на виконання умов договору № 97 від 25.04.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 829900,00 грн. (2 трансакціями: 23.05.2023 на суму 497940,00 грн. та на суму 331960,00 грн.).
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_16 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 2 планшетів Oukitel RT2 8/128 gb black на суму 26000,00 грн.
17.05.2023 на виконання умов договору № 96 від 09.05.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 26000,00 грн.
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_17 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 10 квадрокоптерів DJI Matrice 30 Е (з додатковими акумуляторами) на загальну суму 3999900,00 грн.
У період часу з 16.05.2023 до 23.05.2023 на виконання умов договору № 96 від 09.05.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 3999900,00 грн. (десятьма трансакціями: п`ять трансакцій 16.05.2023 на суму 399900,00 грн. кожна; 23.05.2023 п`ять трансакцій на суму 399900,00 грн.).
Також, ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) навесні 2023 року проведено закупівлю товарів, яка розміщена на порталі « ІНФОРМАЦІЯ_9 » за ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_18 . За результатами проведення вказаної закупівлі, між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір про закупівлю 15 штук тепловізорів Pulsar Helion 2 XP50 Pro та 15 штук монокулярів AGM PVS-14 NW1 на загальну суму 5219700,00 грн.
У період часу з 16.05.2023 до 23.05.2023 на виконання умов договору № 96 від 09.05.2023 ІНФОРМАЦІЯ_8 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » перераховано грошові кошти в загальній сумі 5219700,00 грн. (13 трансакціями: 20.05.2023 сім трансакцій на суму 364000,00 грн кожна; 20.05.2023 одна трансакція на суму 182000,00 грн.; 23.05.2023 5 трансакцій на суму 497940,00 грн. кожна).
Під час досудового розслідування у сторони обвинувачення виникла необхідність у перевірці відповідності ринковим цін на закуплені ІНФОРМАЦІЯ_8 товари у ході здійснення зазначених вище закупівель, вичерпності вжитих замовником заходів щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідності поставлених товарів вимогам тендерної документації, повноти поставки товарів за кожним з укладених договорів, у зв`язку з чим виникла необхідність у долученні до матеріалів кримінального провадження належним чином засвідчених копій документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 .
Крім того, на сесіях ІНФОРМАЦІЯ_1 від 21.03.2023, 23.05.2023, 04.07.2023, 19.12.2023 приймалися рішення про безоплатну передачу з комунальної власності у державну власність окремого індивідуально визначеного майна. Відповідно до зазначених рішень, передбачалося передання придбаних виконавчим комітетом міськради товарів з комунальної власності у державну власність ІНФОРМАЦІЯ_19 .
У зв`язку з чим перед стороною обвинувачення у кримінальному провадженні постала необхідність у перевірці повноти передачі майна зазначеного у вказаних рішеннях міської ради на потреби Збройних сил України та, відповідно, долученні до кримінального провадження підтверджуючих ці обставини документів, що також перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_8 .
09.12.2024 року слідчим відділом ВП №2 КРУП ГУНП в Полтавській області скеровано запит в порядку ч. 2 ст. 93 КПК України про витребування з ІНФОРМАЦІЯ_2 оригіналів наступних документів:
-Договір №96 від 09.05.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Договір №81 від 10.04.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Посадові інструкції завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Наказ на призначення завідувача сектору із закупівель департаменту економічного розвитку та ресурсів виконкому закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Положення уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Журнал вихідної та вхідної кореспонденції департаменту розвитку та ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Журнали вихідної та вхідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 в кількості 15 документів з підписами за квітень травень 2023 рік;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису міського голови та голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_13 в кількості 15 документів з підписами за квітень травень місяць 2023 рік;
-Наказ, рішення про призначення на посаду ІНФОРМАЦІЯ_5 (голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ) ОСОБА_13 .
-Посадові інструкції ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_13 .
-Документи, в яких містяться вільні зразки підпису Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 в кількості 15 документів з підписами за квітень травень 2023 рік;
-Наказ, рішення про призначення на посаду Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 ;
-Посадові інструкції Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 .
-Роздруківку з електронного документообігу ІНФОРМАЦІЯ_2 вихідної та вхідної кореспонденції з 03.04.2023 року по 09.05.2023 року;
-Запитів уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , щодо перевірки та встановлення цінової політики (вартості товарів) закуплених згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року;
-Відповіді на запити чи інші офіційні документи які підтверджували б перевірку цінової політики уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 закуплених товарів згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року.
На запит у порядку ч. 2 ст. 93 КПК України ІНФОРМАЦІЯ_2 відмовилися надати стороні обвинувачення зазначені вище документи, у зв`язку з чим виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених документів у порядку Глави 15 КПК України.
У вказаних документах міститься інформація, що самостійно чи в сукупності з іншими доказами матиме суттєве значення для з`ясування обставин вчинення кримінальних правопорушень.
Слідчий у судове засідання не прибув. Подав до суду заяву у якій просив клопотання розглянути у його відсутність, внесене клопотання підтримав та просив задовольнити.
Прокурор у судовому засіданні клопотання слідчого підтримав та просив задовольнити.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 у судовому засіданні просила відмовити у задоволенні клопотання слідчого.
Дослідивши надані матеріали кримінального провадження, з`ясувавши думку учасників справи, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання.
Відповідно до ст.99 КПК України документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об`єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження. До документів, за умови наявності в них відомостей, які можуть бути використані як доказ, належать матеріали відеозапису та інші носії інформації (в тому числі електронні).
Згідно вимог ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володіння якої знаходяться такі речі та документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). За змістом ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
За змістом ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З матеріалів кримінального провадження, приєднаних до клопотання вбачається наявність достатніх даних про те, що запитувана слідчим інформація, може бути використана як доказ в кримінальному провадженні, з огляду на що клопотання підлягає до задоволення.
Керуючись ст.ст.131,132,159-166 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання слідчого відділення розслідувань злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ ВП №2 Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_5 , про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні, внесеному до ЄРДР №42024172030000021 від 06.03.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 367 КК України - задовольнити повністю.
Надати слідчому відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СВ Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області капітан поліції ОСОБА_5 , слідчому СВ ВП №2 Кременчуцького РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 , начальнику Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_7 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_8 , прокурору Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_3 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_9 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_10 , прокурору Горішньоплавнівського відділу Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_11 тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 з можливістю вилучення їх оригіналів:
-Договір №96 від 09.05.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Договір №81 від 10.04.2023 року зі специфікацією та додатковими угодами;
-Посадові інструкції завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Наказ на призначення завідувача сектору із закупівель департаменту економічного розвитку та ресурсів виконкому закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 ;
-Положення уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_4 ;
-Журнал вихідної та вхідної кореспонденції департаменту розвитку та ресурсів ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Журнали вихідної та вхідної кореспонденції ІНФОРМАЦІЯ_2 з 03.04.2023 року по 09.05.2023 рік включно;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису завідувача сектору із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_12 в кількості 15 документів з підписами за квітень-травень 2023 року;
-Документи в яких містяться вільні зразки підпису міського голови та голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_13 в кількості 15 документів з підписами за квітень травень-місяць 2023 року;
-Наказ, рішення про призначення на посаду ІНФОРМАЦІЯ_5 (голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ) ОСОБА_13 .
-Посадові інструкції ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_13 .
-Документи, в яких містяться вільні зразки підпису Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 в кількості 15 документів з підписами за квітень-травень 2023 року;
-Наказ, рішення про призначення на посаду Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 ;
-Посадові інструкції Першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_14 .
-Роздруківку з електронного документообігу ІНФОРМАЦІЯ_2 вихідної та вхідної кореспонденції з 03.04.2023 року по 09.05.2023 року;
-Запитів уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , щодо перевірки та встановлення цінової політики (вартості товарів), закуплених згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року;
-Відповіді на запити чи інші офіційні документи, які підтверджували б перевірку цінової політики уповноваженої особи із закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 закуплених товарів згідно договорів №96 від 09.05.2023 року та №81 від 10.04.2024 року.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення ухвали.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Копію цієї ухвали надати особі, яка зверталась з клопотанням, прокурору, уповноваженому представнику особи, у володінні якої знаходяться зазначені у цій ухвалі суду документи.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення і оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_15
Повний текст ухвали проголошено 24.12.2024 о 11 год. 30 хв.
Суд | Комсомольський міський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2024 |
Оприлюднено | 25.12.2024 |
Номер документу | 124001103 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Комсомольський міський суд Полтавської області
Морозов В. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні