Рішення
від 24.12.2024 по справі 569/21965/24
РІВНЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 569/21965/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2024 року м. Рівне

Рiвненський мiський суд Рівненської області в складі головуючого судді Першко О.О. розглянувши у письмовому провадженні в мiстi Рiвному спpаву за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач), діючи через свого представника адвоката Осіпову Г.В., звернувся до суду із адміністративним позовом до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці (далі - відповідач), в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ/ПС від 01 листопада 2024 року.

В обґрунтування позову посилається на те, що 01 листопада 2024 року відносно ОСОБА_1 відповідачем винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ/ПС, якою позивача притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення ст.188-6 КУпАП та накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 850 грн. ОСОБА_1 вважає, що відсутні підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності, відтак вказана постанова є протиправною та підлягає скасуванню.

Зазначає, що зі змісту оскаржуваної постанови слідує, що позивач, перебуваючи на посаді виконавчого директора Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», допустив невиконання пункту першого, другого припису №ЗХ/РВ/33649/131/П від 09.11.2023, а саме: не забезпечив дотримання вимог ч. 1 ст.10 ЗУ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 N»2136-IX, чим вчинив правопорушення, передбачене ст.188-6 КУпАП.

Однак, ухвалою Господарського суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року у справі № 918/1007/21 введено процедуру санації боржника Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», керуючим санації призначено арбітражного керуючого Чепелюка О.О.

Процедура санації боржника передбачена Кодексом України з питань банкрутства, норми якого встановлюють, що арбітражний керуючий прирівняний до посадової особи підприємства-боржника з моменту призначення судом і до припинення повноважень, з моменту призначення господарським судом керуючого санацією, саме він і є особою відповідальною за ведення фінансової та господарської діяльності підприємства.

Як вбачається з Акта №3X/PB/33649/131-3X/PB/31384/П31 від 22 жовтня 2024 року, відповідачу під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) було відомо про введення процедури санації відносно Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та призначення керуючого санацією Чепелюка О.О. Оскільки ОСОБА_1 не є посадовою особою Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», він не може бути суб`єктом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-6 КУпАП.

Ухвалою Рівненського міського суду Рівненської області від 03 грудня 2024 року позовну заяву ОСОБА_1 прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, за наявними у справі матеріалами.

16 грудня 2024 року від представника відповідача Рижої А.І. надійшов відзив, в якому представник Рижа А.І. просить відмовити в задоволенні позову.

У відзиві вказує, що на підставі абзацу 4 частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», відповідно до наказу Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 17 жовтня 2024 року № 584/ЗХ-ЗК та направлення на проведення заходу державного нагляду (контролю) № 3X/1/15938-24 від 17 жовтня 2024 року проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю в частині виконання вимог припису від 09 листопада 2023 року № ЗХ/РВ/33649/131/П у ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Направлення на проведення заходу державного нагляду (контролю) № ЗХ/1/15938-24 від 17 жовтня 2024 року отримано виконуючим директором ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» ОСОБА_1 .

Під час проведення перевірки щодо факту виконання приписів ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» встановлено невиконання пункту першого припису № ЗХ/РВ/33649/131/П від 09 листопада 2023 року, а саме, не забезпечено дотримання вимог частини першої статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ.

Станом на 01 листопада 2023 року заборгованість із заробітної плати ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та його філій становила 10 385,8 тис. грн. перед 387 працівниками, в т.ч. 6 847,0 тис. грн. перед 220 звільненими працівниками.

На момент проведення перевірки, відповідно до довідки про заборгованість по виплатах із заробітної плати, станом на 22 жовтня 2024 року заборгованість із заробітної плати ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та його філій становить 8 785,5 тис. грн., перед 305 працівниками, в т.ч. 6 711,0 тис. грн. перед 205 звільненими працівниками.

Станом на момент завершення перевірки заборгованість із виплати заробітної плати ОСОБА_2 становить 51 100,00 грн.

ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» не виконано пункт другий припису № ЗХ/РВ/33649/131/П від 09.11.2023, а саме, не забезпечено дотримання вимог частини другої статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ. Вимогами частини другої статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ, визначено, що роботодавець повинен вживати всіх можливих заходів для забезпечення реалізації права працівників на своєчасне отримання заробітної плати. Згідно довідки про надходження та основні видатки ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» за період з 01 листопада 2023 року по 30 вересня 2024 року встановлено: надходження коштів за листопад 2024 становила 1763,6 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 716,6 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 1047,0 тис. грн.; надходження коштів за грудень 2024 становила 3456,2 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 1332,6 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 2123,6 тис. грн.; надходження коштів за січень 2024 становила 513,5 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 171,5 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 342,0 тис. грн.; надходження коштів за лютий 2024 становила 791,6 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 271,5 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 520,1 тис. грн.; надходження коштів за березень 2024 становила 2293,8 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 754,0 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 1539,8 тис. грн.; надходження коштів за квітень 2024 становила 6101,6 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 1846,9 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 4254,7 тис. грн.; надходження коштів за травень 2024 становила 2102,0 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 831,4 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 1270,6 тис. грн.; надходження коштів за червень 2024 становила 2857,2 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 932,7 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 1924,5 тис. грн.; надходження коштів за липень 2024 становила 1299,1 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 900,2 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 398,9 тис. грн.; надходження коштів за серпень 2024 становила 5140,4 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 1372,2 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 3768,2 тис. грн.; надходження коштів за вересень 2024 становила 3381,8 тис. грн., з них використано на виплату заробітної плати 2280,8 тис. грн. інші основні видатки (ЄСВ, податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, ПДВ, виконавчий збір та матеріали), становили 1101,0 тис. грн. Зазначені факти свідчать про порушення, що передбачені, зокрема, ч. 1, 2 ст.10 Закону України № 2136.

За наслідками проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» 22 жовтня 2024 року складено Акт № ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ-31384/П131. Виконуючий директор ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» ОСОБА_1 отримав вищевказаний акт та підписав його.

Також, 22 жовтня 2024 року складено протокол про адміністративне правопорушення № ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ-31384/П131/ПТ й винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення від 01 листопада 2024 року №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ-31384/П131/ПТ/ПС, відповідно до якої виконавчого директора ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення ст. 188-6 КУпАП. Директор відповідним чином (під підпис) ознайомлений з протоколом та постановою у справі про адміністративне правопорушення.

Звертає увагу, що припис № ЗХ/РВ/33649/131/П від 09 листопада 2023 року не оскаржувався та не скасований, тобто є таким, який належним чином підтверджує виявлені порушення законодавства про працю.

Відтак, при винесені постанови у справі про адміністративне правопорушення від 01 листопада 2024 року №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ-31384/П131/ПТ/ПС посадові особи Міжрегіонального управління діяли на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України, а тому відсутні підстави для задоволення позову.

Дослідивши матеріали справи, подані докази, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що ухвалою Господарського суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року введено процедуру санації боржника Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Призначено керуючим санацією Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» арбітражного керуючого Чепелюка О.О. Зобов`язано органи управління боржника - Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» передати керуючому санацією арбітражному керуючому Чепелюку О.О. протягом 15 днів з дня прийняття даної ухвали бухгалтерську та іншу документацію боржника, його печатки, штампи, матеріали та інші цінності.

Відповідно до наказу керуючого санацією ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Чепелюка О.О. від 01 листопада 2023 року № 26-к «Про переведення ОСОБА_1 на посаду виконавчого директора» Гаєнкова І.О., заступника директора з ремонтів та утримання автомобільних доріг, переведено з 01 листопада 2023 року на посаду виконавчого директора ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».

Як слідує з виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань виконавчим директором Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» є Гаєнков І.О., керуючим санацією - Чепелюк О.О.

09 листопада 2023 року інспектором Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Савчуком Ю.В. винесено припис про усунення виявлених порушень законодавства про працю № ЗХ/РВ/33649/131/П, яким зобов`язано виконавчого директора ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» ОСОБА_1 усунути порушення відповідно до затвердженого плану санації до 30 вересня 2024 року. Припис в судовому порядку не оскаржений, а відтак є дійсним.

В період 21 жовтня 2024 року 22 жовтня 2024 року відповідачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», за наслідками якого складено Акт №3X/PB/33649/131-3X/PB/31384/П31 від 22 жовтня 2024 року.

22 жовтня 2024 року головним державним інспектором з питань праці Управління інспекційної діяльності у Рівненській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Савчуком Ю.В., складено протокол про адміністративне правопорушення № ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ, в якому зазначено, що під час проведення позапланового заходу в Дочірньому підприємстві «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» з метою контролю виконання вимог припису №3X/PB/33649/131/П від 09 листопада 2023 року, термін виконання якого до 30 вересня 2024 року, встановлено не виконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, а саме: не надано письмове повідомлення із долученням копій первинних документів до Управління інспекційної діяльності у Рівненській області Західного міжрегіонального Управління Державної служби з питань праці про усунення виявлених порушень, зазначених у приписі про усунення виявлених порушень законодавства про працю №3X/PB/33649/131/П від 09 листопада 2023 року - ДП «Рівненський облавтодор» не виконано пункти перший, другий припису №ЗХ/РВ/33649/131/П від 09.11.2023, не забезпечено дотримання вимог частини першої статті 10 ЗУ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 №21360ІХ.

В подальшому 01 листопада 2024 року головним державним інспектором з питань праці Управління інспекційної діяльності у Рівненській області Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Савчуком Ю.В. винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ/ПС, в якій зазначено, що ОСОБА_1 , виконавчий директор Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» допустив невиконання пункту першого, другого припису № 3Х/РВ/33649/131/П від 09 листопада 2023 року, а саме не забезпечено дотримання вимог частини першої статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 №21360ІХ, чим вчинив правопорушення, передбачене ст.188-6 КУпАП.

Відповідно дост.188-6КУпАП невиконаннязаконних вимогпосадових осібцентрального органувиконавчої влади,що реалізуєдержавну політикуз питаньнагляду таконтролю задодержанням законодавствапро працю,або йоготериторіальних органівщодо усуненняпорушень законодавствапро працю,зайнятість населеннята загальнообов`язковедержавне соціальнестрахування абонедопущення посадовихосіб цихорганів доздійснення заходівдержавного нагляду(контролю),підстави якихвизначені законом,- тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно зі ст. 7 КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше, як на підставах і в порядку, встановлених законом.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом з дотриманням процесуальної форми її розгляду.

Як вбачається з ч. 1 ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Згідно ст. 72 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно положень ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 КАС України. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Судом встановлено, що ухвалою Господарського суду Рівненської області від 25 вересня 2023 року введено процедуру санації боржника Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Призначено керуючим санацією Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» арбітражного керуючого Чепелюка О.О.

Відповідно до наказу керуючого санацією ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Чепелюка О.О. від 01 листопада 2023 року № 26-к «Про переведення ОСОБА_1 на посаду виконавчого директора» Гаєнкова І.О., заступника директора з ремонтів та утримання автомобільних доріг, переведено з 01 листопада 2023 року на посаду виконавчого директора ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». І як слідує з виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб-підприємців та громадських формувань виконавчим директором Дочірнього підприємства «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» є Гаєнков І.О. Гаєнков І.О. як виконавчий директор має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори.

09 листопада 2023 року інспектором Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці Савчуком Ю.В. винесено припис про усунення виявлених порушень законодавства про працю № ЗХ/РВ/33649/131/П, яким зобов`язано виконавчого директора ДП «Рівненський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» ОСОБА_1 усунути порушення відповідно до затвердженого плану санації до 30 вересня 2024 року. Припис в судовому порядку позивачем не оскаржений, а відтак є дійсним. Проте, припис позивачем виконано не було, відповідно за наслідками перевірки відповідачем складено протокол про адміністративне правопорушення, а в подальшому винесено постанову про накладення адміністративного стягнення №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ/ПС від 01 листопада 2024 року.

Доказів виконання припису № 3Х/РВ/33649/131/П від 09 листопада 2023 року, а саме забезпечення дотримання вимог статті 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», та доказів щодо надання письмового повідомлення із долученням копій первинних документів до Управління інспекційної діяльності у Рівненській області Західного міжрегіонального Управління Державної служби з питань праці, про усунення виявлених порушень, позивачем не надано.

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем доведено в установленому порядку факт скоєння позивачем правопорушення, про яке зазначено в оскаржуваній постанові, а саме не виконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, що свідчить про обґрунтованість постанови про накладення адміністративного стягнення №ЗХ/РВ/33649/131-ЗХ/РВ/31384/П131/ПТ/ПС від 01 листопада 2024 року.

Щодо твердження позивача, що арбітражний керуючий прирівняний до посадової особи підприємства-боржника з моменту призначення судом і до припинення повноважень, і з моменту призначення господарським судом керуючого санацією, саме він є особою відповідальною за ведення фінансової та господарської діяльності підприємства, суд зазначає, що в даній ситуації керуючий санацією своїм наказом перевів позивача на посаду виконавчого директора, підписавши з ним контракт, відповідно надав повноваження вчиняти дії в сфері діяльності підприємства. Позивач не надав суду будь-яких доказів, що він не має повноважень здійснювати розрахунки з виплати заробітної плати працюючим та звільненим працівникам.

Кодекс адміністративногосудочинстваУкраїни передбачає не лише обов`язок суб`єкта владних повноважень (відповідача у справі) щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності (ч. 2 ст. 77 КАС України), але й обов`язок кожної сторони довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення (ч. 1 ст. 77 КАС України).

Відповідачем обґрунтовано визнано позивача винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.188-6 КУпАП та правомірно накладено на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 850 грн., а доводи, на які посилається позивач, не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи.

Враховуючи вищевикладене та аналізуючи здобуті по справі докази, суд доходить висновку щодо безпідставності позовних вимог і тому підстави для задоволення позову відсутні.

Керуючись ст.ст. 9, 19, 72-77, 241-246, 255, 286, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Позивач ОСОБА_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 .

Відповідач Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, місцезнаходження: пл. Міцкевича, буд. 8, м. Львів, код ЄДРПОУ 44778105.

Повне судове рішення складене 24 грудня 2024 року.

Суддя О.О. Першко

СудРівненський міський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення24.12.2024
Оприлюднено26.12.2024
Номер документу124009324
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо

Судовий реєстр по справі —569/21965/24

Ухвала від 15.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Запотічний Ігор Ігорович

Рішення від 24.12.2024

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Першко О. О.

Ухвала від 03.12.2024

Адміністративне

Рівненський міський суд Рівненської області

Першко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні