Справа № 738/2761/24
№ провадження 2-а/738/19/2024
Рішення
іменем України
23 грудня 2024 року місто Мена Чернігівської області
Менський районний суд Чеpнiгiвської областi в складi головуючого судді Парфененко О. Я., за участю секретаря судового засідання Зубкович Н. Ф., представника позивача Єрашова Р. В., розглянувши у відкритому судовому засіданні позовну заяву ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,
встановив:
1.Стислий виклад позиції позивача, заперечень відповідача.
25 листопада 2024 року до Менського районного суду Чернігівської області надійшла позовна заява ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, в якій ОСОБА_1 просить: поновити позивачу строк на звернення до суду для оскарження постанови № 391 по справі про адміністративне правопорушення за частиною третьою статті 210-1 КУпАП від 11 листопада 2024 року; скасувати Постанову № 391 по справі про адміністративне правопорушення за частиною третьою статті 210-1 КУпАП від 11 листопада 2024, згідно з якою ОСОБА_1 притягнутий до адміністративної відповідальності та накладено стягнення у виді штрафу в розмірі 17000,00 грн, справу закрити.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 11 листопада 2024 року ІНФОРМАЦІЯ_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 безпідставно склав відносно позивача постанову у справі про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності за частиною третьою статті 210-1 КУпАП. Позивач вважає вказану постанову незаконною, необґрунтованою, такою, що підлягає скасуванню. Позивач має відстрочку від призову на військову службу, і про цю обставино було відомо відповідачу під час складання стосовно нього протоколу про адміністративне правопорушення та оскаржуваної постанови. Позивач 03 липня 2024 року за викликом по повістці прибув до ІНФОРМАЦІЯ_3 з метою уточнення своїх персональних даних, даних військово-облікового документу з військово-обліковими даними Єдиного державного реєстру військовозобов`язаних. 03 липня 2024 року дані були оновлені, що підтверджується наявністю штрих-коду у тимчасовому посвідченні № НОМЕР_1 . Цієї ж дати позивачу була вручена повістка про виклик до ІНФОРМАЦІЯ_3 на 04 вересня 2024 року з метою проходження медичного огляду/уточнення своїх персональних даних. Станом на 03 липня 2024 року позивач був заброньованим від призову на військову службу, то підстав направляти його на військово-лікарську комісію для проведення медичного огляду не було, а тому і здійснювати виклик повісткою з метою проходження медичного огляду відповідач права не мав. Враховуючи, що позивач 03 липня 2024 року в ІНФОРМАЦІЯ_4 уточнив свої військово-облікові дані, то повторний виклик на 04 вересня 2024 року до ТЦК та СП з метою уточнення військово-облікових даних слід розцінювати як зловживання суб`єктом владних повноважень своїми правами. Відповідач здійснив виклик позивача на 04 вересня 2024 року безпідставно, оскільки на той час була відсутня передбачена законодавством мета для здійснення виклику позивача до ТЦК та СП, тому виклик оформлений повісткою є протиправним, а тому неявка позивача за таким викликом не може бути підставою для притягнення його до відповідальності, передбаченої частиною третьою статті 210-1 КУпАП. Також позивач вважає, що не з`явився до ТЦК 04 вересня 2024 року з поважної причини, оскільки, перебуваючи у службовому відрядженні у нього зламався автомобіль.
20 грудня 2024 року до суду від відповідача ІНФОРМАЦІЯ_1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача просить відмовити у задоволенні позову.
2.Позиції учасників справи під час розгляду справи по суті.
Представник позивача просив задовольнити позов, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Позивач у судове засідання не з`явився.
Представник відповідача ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не з`явився, подав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності.
3.Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин.
Позивач додав до позовної заяви копії: листа філії Чернігівської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошти»; листа Акціонерного товариства «Укрпошта»; витягів з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобов`язаного; тимчасового посвідчення, виданого військовозобов`язаному; оскаржуваної постанови; протоколу про адміністративне правопорушення.
Відповідач подав до суду копії документів, які містяться у справі № 391 про адміністративне правопорушення, вчинене ОСОБА_1 за частиною третьою статті 210-1 КУпАП.
Із поданих до суду сторонами доказів, суд установив наступне.
ОСОБА_1 є військовозобов`язаним та прийнятий на тимчасовий облік запасу Збройних Сил України, що підтверджується Тимчасовим посвідченням № НОМЕР_1 від 05 травня 2016 року.
Згідно із Витягом з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобов`язаного, ОСОБА_1 відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 червня 2024 року № 642 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 2024 року № 516» продовжений термін дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації строком на 3 місяці до 03 вересня 2024 року.
Згідно із Витягом з наказу Мінекономіки про бронювання військовозобов`язаного, ОСОБА_1 відповідно до Наказу Мінекономіки № 24203 від 04 жовтня 2024 року, надана відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації строком на шість місяців до 15 квітня 2025 року.
Згідно із листом Філії Чернігівська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта» від 04 листопада 2024 року адресованим начальнику Корюківського РТЦКГУ та СОП, водій пересувного відділення № 79 АТ «Укрпошта» ОСОБА_1 не з`явився своєчасно до ІНФОРМАЦІЯ_5 у зв`язку з тим, що 04 вересня 2024 року він був на маршруті згідно з графіком, виїзд о 7-35, обслуговувалися села Ушня та Дубрівка. При виїзді з села Дубрівка виявив пошкодження гальмівної системи, мусив чекати коли привезуть запчастини, тому повернувся на ТБ із запізненням.
У протоколі № 391 про адміністративне правопорушення від 06 листопада 2024 року зазначено, що ОСОБА_1 не з`явився 04 вересня 2024 року до ІНФОРМАЦІЯ_6 відповідно до повістки № 1в/281, отриманої особисто 03 липня 2024 року, чим порушив статтю 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене частиною третьою статті 210-1 КУпАП. Протокол містить підпис ОСОБА_1 .
Обставини щодо особистого одержання повістки ОСОБА_1 та не з`явлення до територіального центру комплектування та соціальної підтримки у зазначений в повістці строк, підписання протоколу про адміністративне правопорушення, позивач не оспорює.
Згідно із Постановою № 391 по справі про адміністративне правопорушення, винесеною Начальником територіального центру комплектування та соціальної підтримки ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_2 11 листопада 2024 року, ОСОБА_1 притягнутий до адміністративної відповідальності за частиною третьою статті 210-1 КУпАП та підданий адміністративному стягненню у вигляді штрафу в розмірі 17000,00 грн за те, що він, як військовозобов`язаний порушив частину третю статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» в особливий період (воєнний стан, згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в України» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 (зі змінами), затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ та абзац 5 статті 1 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»), а саме: не з`явився 04 вересня 2024 року до ІНФОРМАЦІЯ_3 відповідно до повістки, отриманої під особистий підпис 03 липня 2024 року.
4.Норми права, які застосував суд, та мотиви їх застосування.
Частиною третьою статті 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» передбачено, що військовий обов`язок включає: підготовку громадян до військової служби; приписку до призовних дільниць; прийняття в добровільному порядку (за контрактом) та призов на військову службу; проходження військової служби; виконання військового обов`язку в запасі; проходження служби у військовому резерві; дотримання правил військового обліку.
За приписами частини 7 статті 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» виконання військового обов`язку громадянами України забезпечують державні органи, органи місцевого самоврядування, утворені відповідно до законів України військові формування, підприємства, установи та організації незалежно від підпорядкування і форм власності в межах їх повноважень, передбачених законом, та районні (об`єднані районні), міські (районні у містах, об`єднані міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (далі - територіальні центри комплектування та соціальної підтримки).
Відповідно до пункту 1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 року № 154, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації.
Згідно із абзацом 11 статті 1 Закону України «Про оборону України» особливий період - період, що настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи з моменту введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях та охоплює час мобілізації, воєнний час і частково відбудовний період після закінчення воєнних дій.
У відповідності до частин 5, 6 статті 4 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» передбачено, що вид, обсяги, порядок і строк проведення мобілізації визначаються Президентом України в рішенні про її проведення. Рішення про проведення відкритої мобілізації має бути негайно оголошене через медіа.
Особливий період в Україні розпочався з 17 березня 2014 року, коли було оприлюднений Указ Президента України від 17 березня 2014 року № 303/2014 «Про часткову мобілізацію».
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан, який триває на час ухвалення рішення судом.
Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 65/2022 «Про загальну мобілізацію» оголошено про загальну мобілізацію. Строк проведення загальної мобілізації продовжувався відповідними Указами Президента і триває на час розгляду справи судом.
Відповідно до частини 10 статті 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», громадяни України, які приписані до призовних дільниць або перебувають у запасі Збройних Сил України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України чи проходять службу у військовому резерві, зобов`язані: прибувати за викликом районного (об`єднаного районного), міського (районного у місті, об`єднаного міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі - відповідні районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки), Центрального управління або регіонального органу Служби безпеки України, відповідного підрозділу Служби зовнішньої розвідки України для оформлення військово-облікових документів (посвідчень призовника, військових квитків, тимчасових посвідчень військовозобов`язаних), приписки, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на збори військовозобов`язаних та резервістів; проходити медичний огляд та лікування в лікувально-профілактичних закладах згідно з рішеннями комісії з питань приписки, призовної комісії або військово-лікарської комісії відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров`я Служби безпеки України, а у Службі зовнішньої розвідки України - за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії Служби зовнішньої розвідки України; проходити підготовку до військової служби, військову службу і виконувати військовий обов`язок у запасі; виконувати правила військового обліку, встановлені законодавством.
Згідно із частиною третьою статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» під час мобілізації громадяни зобов`язані з`явитися до військових частин або на збірні пункти територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках керівників територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки), або у строки, визначені командирами військових частин (військовозобов`язані, резервісти Служби безпеки України - за викликом керівників органів, в яких вони перебувають на військовому обліку, військовозобов`язані, резервісти Служби зовнішньої розвідки України - за викликом керівників відповідних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, військовозобов`язані Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - за викликом керівників відповідних органів управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту).
Відповідно доабзацу 7частини третьоїстатті 22Закону України«Про мобілізаційнупідготовку тамобілізацію»,у разі отримання повістки про виклик до територіального центру комплектування та соціальної підтримки громадянин зобов`язаний з`явитися у зазначені у ній місце та строк.
Відповідно до абзаців 10, 11 частини третьої статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, які підтверджені документами відповідних уповноважених державних органів, установ та організацій (державної та комунальної форм власності), визнаються: перешкода стихійного характеру, хвороба громадянина, воєнні дії на відповідній території та їх наслідки або інші обставини, які позбавили його можливості особисто прибути у визначені пункт і строк; смерть його близького родича (батьків, дружини (чоловіка), дитини, рідних брата, сестри, діда, баби) або близького родича його дружини (чоловіка). У разі неприбуття громадянин зобов`язаний у найкоротший строк, але не пізніше трьох діб від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, повідомити про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів.
Відповідно до частини першої пункту 2 Додатку 2 Правил військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487, призовники, військовозобов`язані та резервісти повинні прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, підрозділів Служби зовнішньої розвідки для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов`язаних та резервістів.
Статтею 235 КУпАП встановлено, що територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов`язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов`язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
Відповідно до статтей 7, 8 КУпАП провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності та ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду справи про правопорушення. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Згідно із статтею 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до статті 235 КУпАП, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов`язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов`язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України). Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
Статтею 280 КУпАП визначено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідно з вимогами статті 283 КУпАП розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі.
Постанова повинна містити: найменування органу (прізвище, ім`я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову; дату розгляду справи; відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім`я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування; опис обставин, установлених під час розгляду справи; зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення; прийняте у справі рішення.
Згідно із статтею 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Згідно з частиною першою статті 210-1 КУпАП, порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію - тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот до п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб та громадських об`єднань - від однієї тисячі до однієї тисячі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до частини третьої статті 210-1 КУпАП, вчинення дій, передбачених частиною першою цієї статті, в особливий період - тягне за собою накладення штрафу на громадян від однієї тисячі до однієї тисячі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб та громадських об`єднань - від двох тисяч до трьох тисяч п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Аналіз наведених норм у контексті спірних правовідносин та доводів сторін свідчить, що для висновку щодо правомірності оскаржуваної постанови необхідно встановити: факт отримання позивачем повістки для необхідності з`явитися до територіального центру комплектування та соціальної підтримки; факт відповідності змісту повістки вимогам законодавства; наявність поважних причин неприбуття позивача до територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк, визначений у повістці.
Суд зазначає, що обставина про отримання 03 липня 2024 року ОСОБА_1 повістки про необхідність прибуття о 08 годині 30 хвилин 04 вересня 2024 року до ІНФОРМАЦІЯ_1 , а також факт неприбуття ОСОБА_1 до територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк, зазначений у повістці, позивачем не оспорюється.
За змістом розписки про отримання повістки, метою виклику до територіального центру комплектування та соціальної підтримки було уточнення персональних та проходження медичного огляду.
Докази стосовно наявності поважних причини неприбуття позивача у строк, визначений у повістці, відповідно до абзацу 10 частини третьої статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» - відсутні.
Перебування позивача на робочому місці 04 вересня 2024 року не відноситься до переліку поважних причин неприбуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, які зазначені в абзаці 10 частини третьої статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Окрім цього, позивач не виконав вимоги абзацу 11 частини третьої статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а саме у найкоротший строк, але не пізніше трьох діб від визначених у повістці дати і часу прибуття до територіального центру комплектування та соціальної підтримки, тобто не пізніше 07 вересня 2024 року не повідомив про причини неявки шляхом безпосереднього звернення до зазначеного у повістці територіального центру комплектування та соціальної підтримки або в будь-який інший спосіб з подальшим його прибуттям у строк, що не перевищує сім календарних днів, тобто не пізніше 11 вересня 2024 року.
Згідно із матеріалами справи про адміністративне правопорушення, позивач повідомив територіальний центр комплектування та соціальної підтримки про причини неявки лише 06 листопада 2024 року.
При цьому перебування позивача на стаціонарному лікуванні з 01 жовтня 2024 року до 21 жовтня 2024 року не може бути поважною причиною не виконання позивачем дій, визначених у абзаці 11 частини третьої статті 22 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», які повинні були виконані позивачем у строк не пізніше 11 вересня 2024 року.
Також суд встановив, що при розгляді справи про адміністративне правопорушення начальник територіального центру комплектування та соціальної підтримки ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_2 з`ясував, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене частиною третьою статті 210-1 КУпАП, є винним у його вчиненні та підлягає адміністративній відповідальності, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність - відсутні, майнова шкода не заподіяна, тобто з`ясував обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Оскаржувана постанова по справі про адміністративне правопорушення відповідає вимогам статті 283 КУпАП, адміністративне стягнення у виді штрафу, визначене у мінімальному розмірі, передбаченому санкцією частини третьої статті 210-1 КУпАП.
Суд дійшов висновку, що постанова № 391 у справі про адміністративне правопорушення, передбачене частиною третьою статті 210-1 КУпАП від 11 листопада 2024 року, винесена начальником територіального центру комплектування та соціальної підтримки ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_2 є правомірною та підстави для її скасування відсутні, тому позовну заяву необхідно залишити без задоволення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 5-6, 77, 241-246, 271, 286 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
Позовну заяву ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправноюта скасуванняпостанови посправі проадміністративне правопорушення залишити без задоволення, Постанову № 391 від 11 листопада 2024 року, винесену ІНФОРМАЦІЯ_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_2 у справі про адміністративне правопорушення, передбачене частиною третьою статті 210-1 КУпАП стосовно ОСОБА_1 залишити без змін.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом десяти з дня його проголошення.
Позивач: ОСОБА_1 , зареєстроване місце проживання АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 .
Відповідач: ІНФОРМАЦІЯ_7 , місцезнаходження: АДРЕСА_2 .
Суддя Парфененко О.Я.
Суд | Менський районний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2024 |
Оприлюднено | 26.12.2024 |
Номер документу | 124017317 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Менський районний суд Чернігівської області
Парфененко О. Я.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні