Рішення
від 24.12.2024 по справі 240/35842/23
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2024 року м. Житомир справа № 240/35842/23

категорія 102080000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Капинос О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітнього сина ОСОБА_2 , третя особа: ОСОБА_3 до Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про визнання незаконною відмову, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому, з урахування уточнення позовних вимог, просить:

визнати незаконною відмову Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у м,Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) від 29.11.2023 у внесенні змін в актовий запис №127 вчинений 16.01.2009р про народження ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Зобов`язати Відділ Державної реєстрації актів цивільного стану у м.Житмоирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) внести зміни до актового запису №127, вчиненою 16.01.2009р. про народження ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , шляхом внесення змін у відомості про прізвище, власне ім`я та по батькові дитини, а саме: - в графі "Ім`я" вказати " ОСОБА_4 ", в графі "По батькові" вказати " ОСОБА_5 ";

у відомостях про батьків:

в графі " ОСОБА_6 "я" батька вказати " ОСОБА_7 ", в графі "По батькові" батька вказати " ОСОБА_8 ", в графі " ОСОБА_6 "я" матері вказати " ОСОБА_9 ", в графі "По батькові" матері вказати " ОСОБА_10 ".

В обґрунтування позову зазначає, що на даний час виникло питання отримання паспорта старшим сином ОСОБА_2 , 2008р.н., і при цьому батьки звернули увагу на помилку, неправильність запису в свідоцтві про народження дитини імені та по батькові. Так, мало би бути записано в графі Прізвище " ОСОБА_11 ", в графі Ім`я " ОСОБА_4 ", в графі По батькові " ОСОБА_5 ", натомість в графі по батькові стоїть прочерк, а в графі Ім`я " ОСОБА_12 ".

Ухвалою судді Липи В.А. відкрито спрощене позовне провадженні без повідомлення учасників справи.

Відповідач у відзиві просить у задоволенні позову відмовити. Зазначає, що в адміністративному позові, не враховано той факт, що по батькові дитини має відповідати імені батька. На даний момент, у складеному актовому записі про народження дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 форма запису імені дитини повністю відповідає формі запису імені батька.

Ухвалою від 22.07.2024 справу прийнято до провадження суддею Капинос О.В..

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Відповідно до копії свідоцтва про народження Серія НОМЕР_1 від 16.01.2009 ОСОБА_1 та ОСОБА_3 є батьками ОСОБА_2 .

У свідоцтві про народження у графі "Прізвище" дитини зазначено " ОСОБА_11 ". "Ім"я" ОСОБА_12 . У графі "по батькові" прочерк.

У актовому записі про народження №127 від 16.01.2009 відомості про дитину вказано наступне: "Прізвище" ОСОБА_13 , " ОСОБА_6 "я" ОСОБА_12 "По батькові" прочерк.

Відомості про батька: "Прізвище" ОСОБА_11 , " ОСОБА_6 "я" ОСОБА_14 , "По батькові" пусто.

Відомості про матір: "Прізвище" ОСОБА_15 , " ОСОБА_6 "я" ОСОБА_16 , "По батькові" пусто.

Позивач звернувся до відповідача із заявою щодо виправлення помилки у написанні прізвища та по батькові дитини та прізвища, імені батька в актовому записі про народження .

Листом від 29.11.2023 відповідач повідомив позивача, що при державній реєстрації народження батьками були пред`явлені паспорти з належним перекладом, відповідно відомості про батьків були вказані згідно даного перекладу в графі "По батькові" дитини відомості відсутні згідно з національними традиціями батьків, про що вказано у відмітках до вищевказаного актового запису та проставлено підписи обох батьків. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву, має право вносити зміни до актового запису на підставі беззаперечних доказів про факт допущення помилки при державній реєстрації актів цивільного стану, але з огляду на вищевикладене у Відділу відсутні законні підстави на виправлення ім`я та по батькові дитини в актовому записі про народження.

Позивач вважає таку відмову протиправно, тому звернувся до суду.

При вирішенні спору суд керується такими нормативно-правовими актами.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом, який визначає правові та організаційні засади державної реєстрації актів цивільного стану є Закон України від 01 липня 2010 року №2398-VI Про державну реєстрацію актів цивільного стану (далі - Закон №2398-VI). Цей Закон регулює відносини, пов`язані з проведенням державної реєстрації актів цивільного стану, внесенням до актових записів цивільного стану змін, їх поновленням і анулюванням, визначає засади діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану.

Актами цивільного стану є події та дії, які нерозривно пов`язані з фізичною особою і започатковують, змінюють, доповнюють або припиняють її можливість бути суб`єктом цивільних прав та обов`язків (частина перша статті 2 Закону №2398-VІ).

Частинами першою-третьою статті 9 Закону №2398-VI передбачено, що державна реєстрація актів цивільного стану проводиться з метою забезпечення реалізації прав фізичної особи та офіційного визнання і підтвердження державою фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті. Державна реєстрація актів цивільного стану проводиться шляхом складення актових записів цивільного стану. Актовий запис цивільного стану - це документ органу державної реєстрації актів цивільного стану, який містить персональні відомості про особу та підтверджує факт проведення державної реєстрації акта цивільного стану. Актовий запис цивільного стану складається у двох примірниках. Інформація про персональні дані фізичної особи, що містяться в актовому записі цивільного стану, є конфіденційною і не підлягає розголошенню. Актовий запис цивільного стану є безспірним доказом фактів, реєстрація яких посвідчується, до спростування його в судовому порядку.

Згідно з частиною першою статті 4, частиною першою статті 6 Закону №2398-VІ органами державної реєстрації актів цивільного стану є: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану; відділи державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції (далі - відділи державної реєстрації актів цивільного стану); виконавчі органи сільських, селищних і міських (крім міст обласного значення) рад.

Відділи державної реєстрації актів цивільного стану проводять державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені, смерті, вносять зміни до актових записів цивільного стану, поновлюють та анулюють їх; формують Державний реєстр актів цивільного стану громадян, ведуть його, зберігають архівний фонд; здійснюють відповідно до законодавства інші повноваження

За приписами статті 22 Закону №2398-VІ внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться відповідним органом державної реєстрації актів цивільного стану за наявності достатніх підстав. За наслідками перевірки зібраних документів орган державної реєстрації актів цивільного стану складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису цивільного стану або про відмову в цьому. У разі відмови у внесенні змін до актового запису цивільного стану у висновку вказуються причини відмови та зазначається про можливість її оскарження в судовому порядку (частина перша).

Внесення змін до актового запису цивільного стану проводиться за заявою: особи, щодо якої складено актовий запис; одного з батьків, опікуна, піклувальника дитини; опікуна недієздатної особи; спадкоємців померлого; представника органу опіки та піклування під час здійснення повноважень з опіки та піклування стосовно особи, яка має право на подання такої заяви (частина друга).

Згідно з частиною п`ятою статті 9 Закону №2398-VІ правила проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання затверджуються Міністерством юстиції України.

Наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року №96/5 затверджені Правила внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за №55/18793; далі - Правила).

Пунктами 1.1, 1.5 розділу I Правил передбачено, що внесення змін до актових записів цивільного стану, які складено органами державної реєстрації актів цивільного стану України, проводиться районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану головних територіальних управлінь юстиції у випадках, передбачених чинним законодавством. У разі відмови у внесенні змін до актових записів цивільного стану у висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану вказуються причини відмови та зазначається про можливість оскарження його у судовому порядку.

Заяви про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання приймаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, визначеному цими Правилами, шляхом їх формування та реєстрації за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян при пред`явленні паспорта громадянина України (далі - паспорт), паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства (далі - паспортний документ) заявника. Сформована заява про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання роздруковується посадовою особою та за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній, підписується заявником. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану використовує усі відомості, отримані за результатами відповідної перевірки, для внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.

Працівник відділу державної реєстрації актів цивільного стану, який прийняв заяву, звіряє відомості, зазначені заявником у заяві, з паспортом або паспортним документом. Суперечливі дані в документах письмово пояснюються заявником. Документи, які мають необумовлені виправлення, підчистки або викликають сумніви щодо їх достовірності, перевіряються особливо ретельно та у разі потреби направляються для проведення їх експертизи до судово-експертної установи Міністерства юстиції України (за рахунок заявника). Відомості про акти цивільного стану, зазначені заявником у заяві, перевіряються в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

Зміни до актового запису цивільного стану вносяться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання відповідного актового запису, за винятком випадків, встановлених у пункті 2.28 розділу II цих Правил. У разі зберігання актового запису цивільного стану (метричного запису) у державному архіві внесення змін до актового запису (метричного запису) проводиться зазначеною установою за повідомленням відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до пунктів 2.1, 2.6, 2.7, 2.11 розділу ІІ Правил заява про внесення змін до актового запису цивільного стану за формою, наведеною в додатку 1, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника, а у випадках, передбачених статтею 53 Сімейного кодексу України, також до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису про шлюб (крім випадків, коли актовий запис про шлюб складено дипломатичним представництвом або консульською установою України) при пред`явленні паспорта або паспортного документа.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України не вправі відмовити громадянину в прийнятті та розгляді заяви про внесення змін.

Разом із заявою про внесення змін до актового запису цивільного стану заявником подаються: свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, у яких зазначені неправильні, неповні відомості або відомості, які підлягають зміні; інші документи, необхідні для розгляду заяви та вирішення питання по суті.

На підтвердження достовірності представлених заявником документів про державну реєстрацію актів цивільного стану відділом державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичним представництвом чи консульською установою України додаються до матеріалів справи повні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, копії відповідних актових записів цивільного стану, на підставі яких вирішується питання щодо необхідності внесення змін або відмови в цьому.

Факти, зазначені в заяві, а також записи у свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану та в інших поданих заявником документах, якщо вони викликають сумніви щодо їх достовірності, можуть бути перевірені відділом державної реєстрації актів цивільного стану шляхом направлення запитів до відповідних установ, організацій для затребування необхідних документів.

Пунктом 2.12 розділу ІІ Правил встановлено, що на підставі зібраних документів та за наслідками перевірки відділ державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичне представництво чи консульська установа України складає обґрунтований висновок про внесення змін до актового запису (або декількох актових записів) цивільного стану або про відмову в цьому за формою, наведеною в додатку 2.

Підставою для внесення змін в актові записи цивільного стану є, зокрема, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану або дипломатичного представництва чи консульської установи України (підпункт 2.13.3 пункту 2.13 розділу ІІ Правил).

Відповідно до пункту 2.15 розділу ІІ Правил висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану складається: якщо актовим записом про народження передбачені, але в ньому відсутні прізвище, власне ім`я, по батькові або громадянство батьків; якщо прізвище, власне ім`я та по батькові зазначено без урахування національних традицій; якщо при державній реєстрації народження дитині присвоєне прізвище або власне ім`я без урахування побажань батьків або одного з них; якщо дитина має власне ім`я, відмінне від того, яке зазначено в актовому записі про народження, і цього вимагають інтереси дитини; при необхідності зміни прізвища, власного імені, по батькові у зв`язку із зміною статі; при впізнанні особи, смерть якої була зареєстрована як невідомої (за наявності протоколу впізнання трупа); при зміні громадянства; при зміні батьком або матір`ю прізвища відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України та необхідності внесення змін до актового запису про народження їх дитини (висновок складається з урахуванням вимог, зазначених у статті 148 Сімейного кодексу України); якщо під час державної реєстрації акту цивільного стану були допущені помилки (перекручення, пропуск відомостей, окремих слів або граматичні помилки чи вказані неправильні відомості); в інших окремих випадках, що не суперечать вимогам чинного законодавства.

Згідно з пунктом 2.16 розділу ІІ Правил зміни, доповнення, виправлення вносяться в паперові носії актових записів цивільного стану та одночасно до Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

На підставі висновку відділу державної реєстрації актів цивільного стану про виправлення помилок, доповнення запису відомостями тощо виправляються або доповнюються відповідні відомості в актових записах, які зазначено у висновку (підпункт 2.16.14 пункту 2.16 розділу ІІ Правил).

Як установлено пунктом 2.19 розділу ІІ Правил, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва чи консульської установи України про внесення змін до актового запису цивільного стану складається у двох примірниках, з яких один разом із зібраними документами не пізніше наступного робочого дня надсилається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання першого примірника актового запису цивільного стану, до якого вносяться зміни. Другий примірник залишається у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичному представництві чи консульській установі України за місцем його складання. Якщо актовий запис цивільного стану, у який потрібно внести зміни, міститься в даному відділі державної реєстрації актів цивільного стану, висновок складається в одному примірнику.

Відповідно до пункту 2.20 розділу ІІ Правил висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану, дипломатичного представництва чи консульської установи України про відмову у внесенні змін до актових записів цивільного стану складається у двох примірниках. Один примірник разом з усіма матеріалами залишається у відділі державної реєстрації актів цивільного стану або дипломатичному представництві чи консульській установі України, якими складено висновок про відмову, а другий вручається (надсилається) заявнику, який запрошується до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або дипломатичного представництва чи консульської установи України не пізніше наступного робочого дня з дня складання висновку. Водночас у висновку зазначається про можливість оскарження відмови про внесення змін до актового запису цивільного стану в судовому порядку. На прохання заявника пред`явлені ним документи, крім заяви, повертаються, про що здійснюється запис на заяві, який скріплюється його підписом.

Отже, за змістом наведених положень за результатами розгляду заяви про внесення змін до актового запису відділ державної реєстрації актів цивільного стану на підставі зібраних документів та за наслідками перевірки складає обґрунтований висновок: 1) про внесення змін до актового запису цивільного стану або 2) про відмову у внесенні змін до актових записів цивільного стану - за формою, наведеною в додатку 2. У другому випадку один примірник висновку із роз`ясненням можливості його оскарження вручається заявнику.

Як зазначив Верховний Суд у постанові від 14 квітня 2021 року у справі №760/24695/19, у справах про оскарження відмови внести за заявою особи зміни до актового запису цивільного стану суд за правилами адміністративного судочинства вивчає наявність чи відсутність достатніх підстав для прийняття відповідного рішення, зокрема, перевіряє чи відповідні рішення прийняті на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також, чи прийняті вони обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення. Завдання адміністративного суду у таких справах полягає, насамперед, у перевірці додержання процедури розгляду та прийняття органом реєстрації актів цивільного стану відповідного рішення. Адміністративний суд, розглядаючи такі справи, не вправі вийти за межі їх публічно-правових аспектів і встановлювати юридичні факти, що мають значення для внесення змін до актових записів цивільного стану. З метою з`ясування того, чи було у відповідача достатньо підстав для задоволення заяви позивача, необхідно встановити, чи підтверджується поданими нею документами можливість внесення таких змін.

Судом встановлено, що відповідач за результатами розгляду заяви позивача про внесення змін до актового запису про народження не склав жодного із висновків - ні про внесення змін до актового запису, ні про відмову у внесенні змін до актового запису за формою, наведеною у додатку 2 Правил, всупереч яким надіслав позивачу лист від 29.11.2023 на заяву від 28.11.2023.

Отже, відповідач діяв у спосіб, що не відповідає положенням чинного законодавства, якими визначено порядок дій, форму рішення (висновку) за результатами розгляду заяви про внесення змін до актового запису.

За наведених обставин відповідно до наведених вище вимог законодавства у відповідача виник обов`язок щодо розгляду по суті заяви, яка була подана за встановленою формою, із прийняттям одного з рішень - висновку про внесення змін до актового запису або про відмову у внесення змін до актового запису із зазначенням причини такої відмови, чого останнім вчинено не було, що свідчить про його протиправну бездіяльність.

Лист відповідача від 29.11.2023 в розумінні статті 22 Закону №2398-VI не є тією формою рішення (висновку), який приймається органом реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду заяви (в цьому разі про внесення змін до актового запису про народження) та перевірки зібраних документів. При цьому доказів того, що заява позивача не відповідає встановленій формі або ж подана за відсутністю необхідного переліку документів відповідачем також не надано та не доведено.

Згідно з пунктом 4 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії. Як визначено частиною четвертою цієї ж статті, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Разом з тим без прийняття уповноваженим органом відповідного рішення відсутні підстави для висновків щодо належної перевірки виконання усіх умов, визначених законом.

Оскільки за обставин цієї справи відсутнє рішення відповідача, яке він має прийняти за законом, при цьому відсутній висновок про відмову у внесенні змін до актового запису за заявою позивача , що не спростовано відповідачем, то без прийняття відповідного рішення суд не може перебирати на себе функції з розгляду такої заяви, оскільки повноваження суду полягають в перевірці прийнятого рішення, вчиненої дії чи допущеної бездіяльності на предмет відповідності Конституції та законам України.

Таким чином, з огляду на те, що відповідач у встановленому порядку та спосіб не розглянув по суті заяву позивача з прийняттям обґрунтованого висновку, то не може бути задоволена позовна вимога про внесення зміни до актового запису про народження позивача.

У цьому випадку належним способом захисту порушеного права позивача є визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо неналежного розгляду заяви позивача від 28.11.2023 про внесення змін в актовий запис про народження від 16.01.2009 №127 та зобов`язання відповідача розглянути по суті заяву від 28.11.2023 про внесення змін в актовий запис про народження від 16.01.2009 №127 і прийняти обґрунтоване рішення відповідно до вимог чинного законодавства України.

Відповідно до частини першої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи викладене вище, суд робить висновок, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Понесений судовий збір підлягає стягненню з рахунок бюджетних асигнувань відповідача пропорційно задоволеним вимогам.

Керуючись статтями 242-246, 295 КАСУ,

вирішив:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП/ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) в інтересах неповнолітнього сина ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 . свідоцтво про народження Серія НОМЕР_1 ) до Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (майдан Соборний, 1,м. Житомир,Житомирська обл., Житомирський р-н,10014. РНОКПП/ЄДРПОУ: 42506517), третя особа: ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ) про визнання незаконною відмову, зобов`язання вчинити дії, задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції щодо неналежного розгляду заяви ОСОБА_1 від 28.11.2023 про внесення змін в актовий запис про народження ІНФОРМАЦІЯ_2 №127.

Зобов`язати Відділ державної реєстрації актів цивільного стану у місті Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.11.2023 про внесення змін в актовий запис про народження 16.01.2009 №127 та прийняти обґрунтований висновок відповідно до вимог законодавства України.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державної реєстрації актів цивільного стану у місті Житомирі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 536,80 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Капинос

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2024
Оприлюднено26.12.2024
Номер документу124020366
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо реєстрації актів цивільного стану, крім актів громадянства

Судовий реєстр по справі —240/35842/23

Рішення від 24.12.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 05.01.2024

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні