Рішення
від 24.12.2024 по справі 420/11133/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/11133/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 грудня 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді: Юхтенко Л.Р., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ» (код ЄДРПОУ 37223320, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 72) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду 10 квітня 2024 року через підсистему Електронний суд (сформовано 09.04.2024) надійшла позовна заява Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ» (код ЄДРПОУ 37223320, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 72) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, в якій представник просить:

-Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.03.2024р. №10670696/37223320 про відмову у реєстрації податкової накладної Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ», код ЄДРПОУ 37223320, від 31.01.2024р. №260;

-зобов`язати Державну податкову службу зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ», код ЄДРПОУ 37223320, від 31.01.2024р. №260 датою її фактичного подання на реєстрацію;

-Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 05.03.2024р. №10670683/37223320 про відмову у реєстрації податкової накладної Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ», код ЄДРПОУ 37223320, від 31.01.2024р. №337;

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ», код ЄДРПОУ 37223320, від 31.01.2024р. №337 датою її фактичного подання на реєстрацію.

Ухвалою від 16 квітня 2024 року позовну заяву прийнято до провадження та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення (виклику) учасників справи в порядку ч. 5 ст. 262 КАС України.

На обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що оскаржувані позивачем рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, з огляду на таке.

ПП «Екстра-Південь» (позивач) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з 30.07.2010 року; за основними напрямками діяльності здійснює роздрібну торгівлю переважно продуктами харчування, надання інших комерційних послуг тощо.

Між позивачем та ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (постачальник) 04.01.2011р. укладений договір поставки №Ю-01/12/10-2, за яким постачальник здійснює поставку товару за кількістю, в асортименті, вартості згідно видаткових накладних, а позивач (покупець) приймає товар та своєчасно його оплачує згідно умов договору.

На виконання договору поставки між позивачем та ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» 01.03.2019р. укладений договір №ЮМ00480 про надання послуг, за яким позивач (виконавець) надає ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (замовнику) послуги зі стимулюванню збуту товарів, що поставляються замовником, вивченню попиту споживачів, сприянню в організації просування товарів замовника в мережі магазинів «Обжора» (маркетинг)… Під терміном «маркетинг» розуміється комплекс заходів, направлених на збільшення об`ємів продаж, з розміщення та викладці товарів на полицях, стелажах тощо, оформленню міст продаж та створення ефективного товарного запасу (п.1.1 договору №ЮМ00480).

Постачання товару ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» позивачу та надання позивачем маркетингових послуг здійснюється на постійній основі впродовж тривалого часу.

Зокрема, між позивачем та ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» на підтвердження надання маркетингових послуг підписані Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) за договором №ЮМ00480 про надання послуг від 01.03.2019р., а саме:

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000161 про надання мерчендайзингових послуг на суму 18 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3 000,00 грн.;

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000238 про надання мерчендайзингових послуг на суму 6 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 133,33 грн.

Позивачем виставлені замовнику на оплату відповідні рахунки №СФ-0000144 та №СФ-0000221.

За результатами господарських операцій у зв`язку із настанням першої події (надання послуг) відповідно до положень п.п.14.1.191, ст.14, п.185.1 ст.185, ст.ст.186, 194, 200, 201 ПК України позивач 31.01.2024р. сформував відповідні податкові накладні:

- №260 на суму 18 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3 000,00 грн.;

- №337 на суму 6 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 133,33 грн..

Зазначені податкові накладні 16.02.2024р. позивач направив на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте їх реєстрацію було зупинено.

Позивачем за допомогою програми електронного документообігу 28.02.2024р. направлено на адресу податкового органу повідомлення №20 про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено. У поясненнях позивач зазначив: «ПП «Екстра-Південь» зареєстровано 30.07.2010 року за адр. вул. Канатна, б.72. Займається роздрібною торгівлею продуктами харчування та хозтоварами кінцевому споживачеві. Одним із постачальників продукції є ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний», з яким укладений договір поставки №Ю-01/12/10-2 від 04.01.2011 року. Відповідно до договору поставки укладений договір про надання послуг №ЮМ00480 від 01.03.2019 року. Роботи виконані в повному обсязі, акти підписані без зауважень».

Проте Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН 05.03.2024р. прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН: - №10670696/37223320 щодо податкової накладної від 31.01.2024р. №260; - №10670683/37223320 щодо податкової накладної від 31.01.2024р. №337 в зв`язку із: «Надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства».

Не погодившись із прийнятими рішеннями позивач звернувся зі скаргами до ДПС України, проте рішеннями від 22.03.2024 року скарги було залишено без задоволення, а рішення без змін.

Позивач не погоджується із рішеннями Комісії, вважає їх безпідставними, протиправними та необґрунтованими, такими, що підлягають скасуванню, а подані на реєстрацію податкові накладні - реєстрації у день їх подання, з огляду на те, що Позивачем на виконання вимог п.201.16 ст.201 ПК України та Порядку №520, до відповідача 1 було подано повідомлення з поясненнями та копіями первинних документів, необхідних та достатніх для розкриття змісту та підтвердження реальності господарських операцій, кількісних та вартісних показників операцій та для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. В свою чергу, повідомлень про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних відповідно до положень абз.4 п.9 Порядку №520 відповідачем 1 не визначено та до позивача не надходило.

Крім того представник звертає увагу, що як вбачається з оскаржуваних рішень, підставою для відмови у реєстрації податкових накладних стало: «надання платником податку копій документів, складених/оформлених з порушенням законодавства».

Але в графі рішень «Додаткова інформація» (зазначити конкретні документи)» лише процитовано абз.4 п.6 Порядку №520, в якому зазначений приклад документів, які платник може подати до контролюючого органу разом із письмовими поясненнями під час зупинення реєстрації податкової накладної, а саме: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні». В той же час, в графі «Додаткова інформація» відповідачем 1 не зазначено а ні які саме надані позивачем документи нібито складені із порушенням законодавства та в чому саме складаються такі порушення, а ні конкретних документів, які не були надані або були надані частково. Це свідчить про недотримання відповідачем 1 порядку прийняття та форми оскаржуваного рішення.

На пропозицію суду від представника позивача 17.04.2024 року надійшли роздруковані додатки до позовної заяви в паперовому вигляді.

Через канцелярію суду 25.04.2024 року від позивача надійшли додаткові документи щодо повноважень представника.

На виконання ухвали суду 15.05.2024 року (вхід. № ЕС/19929/24) від представника відповідачів надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до змісту якого представник проти заявлених позовних вимог заперечує та просить відмовити у їх задоволенні, з огляду на таке.

Відповідно до фактичних обставин справи, Позивач засобами електронного зв`язку направив на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну від 31.01.2024 року №337, 31.01.2024 року №260 виписану на адресу ТОВ «ПРОДТОРГРЕСУРС», на загальну суму 4 497 600 грн.

Згідно з відомостей квитанцій № 1 відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.01.2024 №337 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 82.99, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку).

Також було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Надалі платник податку направив засобами електронного зв`язку повідомлення №20 від 28.02.2024 року, щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК.

Разом з Повідомленнями про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №20 від 28.02.2024 року на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування Головного управління ДПС в Одеській області було надано 8 додатків.

Однак, за рішенням Комісії №10670696/37223320 від 05.03.2024, №10670683/37223320 від 05.03.2024, Позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної від 31.01.2024 року №260, від 31.01.2024 року №337 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На момент винесення оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН, Позивач не виконав вимоги ПК України та Порядку № 520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, і саме з цих підстав контролюючий орган відмовив у реєстрації податкової накладної.

Через канцелярію суду 17.05.2024 року (вхід. № ЕС/20072/24) від представника позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до змісту якої представник позовні вимоги підтримує в повному обсязі та наполягає на їх задоволенні.

Заперечення на письмові пояснення до суду не надходили.

Вивчивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив таке.

Приватне підприємство «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ» зареєстровано за номером 15561020000039663 від 30.07.2010 року.

Основний вид господарської діяльності: 47.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

Судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності між позивачем (продавець) та ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (постачальник) 04.01.2011р. укладений договір поставки №Ю-01/12/10-2, за яким постачальник здійснює поставку товару за кількістю, в асортименті, вартості згідно видаткових накладних, а позивач (покупець) приймає товар та своєчасно його оплачує згідно умов договору.

Також, судом встановлено, що між ТОВ «Ювілейний» (замовник) та позивачем (виконавець) 01.03.2019 року уклали договір № ЮМ00480 про надання послуг, відповідно до умов якого, позивач (виконавець) надає ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (замовнику) послуги зі стимулюванню збуту товарів, що поставляються замовником, вивченню попиту споживачів, сприянню в організації просування товарів замовника в мережі магазинів «Обжора» (маркетинг)… Під терміном «маркетинг» розуміється комплекс заходів, направлених на збільшення об`ємів продаж, з розміщення та викладці товарів на полицях, стелажах тощо, оформленню міст продаж та створення ефективного товарного запасу (п.1.1 договору)

Терміни, протягом яких надавались послуги, вказуються в Актах здачі-приймання виконаних робіт (п.1.3 Договору)

Зокрема, виконавець здійснює передпродажну підготовку товару; розташовує товар в торгових залах в місцях, узгоджених з замовником; підтримує продукцію замовника в асортименті; приймає участь в заходах з просування товару, що поводяться замовником; розміщує POS-матеріали; оптимально розраховує кількість товару під час розміщення на торговій площі (полицях); вносить продукцію замовника до інформаційних баз продажу тощо (п.2.2.1 договору).

За надані послуги замовник щомісячно сплачує 18% від суми сплачених грошей за поставлений товар, включаючи ПДВ. Маркетингові послуги сплачуються впродовж 5 банківських днів після підписання сторонами Акту та пред`явлення до сплати рахунку. Акти надаються виконавцем по завершенню кожного звітного періоду. Крім цього, відповідно до ст.601 ГК України, за письмовою заявою однієї зі сторін може здійснятися залік зустрічних вимог, які виникли з цього договору та договору поставки, укладених між сторонами. Послуги вважаються наданими виконавцем (позивачем) та прийняті замовником з моменту підписання сторонами акту (п.п.3.1- 3.2, 3.5 договору, з урахуванням додаткової угоди від 01.03.2021р.).

Так, між сторонами договору, на підтвердження надання маркетингових послуг, були підписані Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) за договором, а саме:

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000161 про надання мерчендайзингових послуг на суму 18 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3 000,00 грн;

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000238 про надання мерчендайзингових послуг на суму 6 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 133,33 грн.

Позивачем були виставлені замовнику на оплату відповідні рахунки №СФ-0000144 та №СФ-0000221 від 31.01.2024 року.

За фактом надання послуг було сформовано та подано на реєстрацію ПН № 260 від 31.01.2024 року на суму 18000,00 грн, в тому числі ПДВ 3000,00 грн, та ПН № 337 від 31.01.2024 року на суму 6800,00 грн в т.ч. ПДВ 1133,33 грн.

Вказані податкові накладні було направлено на реєстрацію до ЄРПН, проте їх реєстрацію було зупинено з однакових підстав, а саме:

«відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.01.2024 №337 та №260 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 82,99 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"= 1,4314%. "Рпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

На пропозицію податкового органу позивачем було подано повідомлення № 20 від 28.02.2024 року про надання пояснень та копій документів щодо обох ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.

У поясненнях позивачем вказано: ПП «Екстра-Південь» зареєстровано 30.07.2010 року за адр. Канатна, 72. Займається роздрібною торгівлею продуктами харчування та хозтоварами кінцевому споживачеві. Одним із постачальників продукції є ТОВ м`ясокомбінат «Ювілейний» з яким укладено договір поставки №Ю-02/12/10-2 від 04.01.2011 року. Відповідно до договору поставки укладено договір про надання послуг №ЮМ00480 від 01.03.2019 року. Роботи виконані в повному обсязі, акти підписані без зауважень.

До зазначеного повідомлення було надано 8 додатків, а саме: свідоцтво про державну реєстрацію позивачам; відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за формою 4-ДФ за 4 кв. 2023 року; виписка з ЄДРПО; договір поставки №Ю-01/12/10-2 від 04.01.2011р. з протоколом розбіжностей; договір про надання послуг №ЮМ00480 від 01.03.2019р. з додатком №1, протоколом розбіжностей; додаткова угода до договору №ЮМ00480 про надання послуг від 01.03.2021р.; акт №ОУ-0000161 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.01.2024р.; акт №ОУ-0000238 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 31.01.2024р.

Проте, за результатами розгляду вказаних пояснень, ГУ ДПС в Одеській області прийняли рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних:

- №10670696/37223320 від 05.03.2024;

- №10670683/37223320 від 05.03.2024;

Підставою для відмови у реєстрації вказаних накладних зазначено: надання платником податків копій документів складених/оформлених із порушенням законодавства.

Додаткова інформація: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись із вказаними рішеннями позивач подав скарги, проте ДПС України за результатами розгляду скарг прийнято рішення № 17257/37223320/2 від 22.03.2024 року та № 17471/37223320/2 від 22.03.2024 року якими залишено скарги без задоволення, а рішення регіонального рівня без змін.

На думку позивача, оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню, адже податковим органом конкретно не зазначено, які саме подані документи не відповідають законодавству, та окрім того, представник зазначає, що всі надані до податкового органу первинні документи складені відповідно до норм законодавства та підтверджують реальність здійснених операцій.

Не погодившись із прийнятим рішенням, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належать задоволенню повністю, з огляду на таке.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено).

Аналізуючи правомірність прийняття оскаржуваних рішень, що є змістом правовідносин у цій справі, відповідно до приписів ст. 2 КАС України, суд виходить із такого.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Податкового кодексу України.

Згідно з пп. «а», «б» п. 185.1 ст. 185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.п.14.1.60 п. 14.1 ст. 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» (далі - Порядок № 1246) (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 р. № 341) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Пунктом 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2245-VIII Кабінету Міністрів України доручено до 1 березня 2018 року визначити порядок зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону, привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом та забезпечити перегляд та приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

З 01.02.2020 року діє Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019р. №1165 (далі Порядок № 1165), якийвизначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Згідно з п. 3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації).

Відповідно до п. 5, п.6 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).

Відповідно до п. 10, п. 11 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Так, судом встановлено, що в порядку встановленого податковим законодавством за фактом надання послуг позивачем було сформовано податкову накладну №260 від 31.01.2024 року та податкову накладну № 337 від 31.01.2024 року, які направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до отриманих квитанцій, реєстрація податкових накладних зупинена з підстав: «відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (зі змінами), реєстрація податкової накладної від 31.01.2024 №337 та №260 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 82,99 перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Додатково повідомлено: показник "D"= 1,4314%. "Рпоточ"=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

У Додатку 3 до Порядку № 1165 встановлено Критерії ризиковості здійснення операцій.

Пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено такі критерії ризиковості здійснення операцій: «Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС».

При цьому суд зазначає, що належної мотивації підстав та причин віднесення поданих податкових накладних до категорії ризиковості здійснення операцій відповідачами ані у спірному рішенні, ані до суду не надано.

Сторонами не заперечується, що на пропозицію податкового органу, позивачем було надано повідомлення №20 від 28.02.2024 року про подання пояснень та копій документів щодо обох податкових накладних/розрахунків коригувань реєстрацію яких зупинено. У вказаних повідомленнях в графі пояснення, позивачем було вказано: ПП «Екстра-Південь» зареєстровано 30.07.2010 року за адр. Канатна, 72. Займається роздрібною торгівлею продуктами харчування та хозтоварами кінцевому споживачеві. Одним із постачальників продукції є ТОВ м`ясокомбінат «Ювілейний» з яким укладено договір поставки №Ю-02/12/10-2 від 04.01.2011 року. Відповідно до договору поставки укладено договір про надання послуг №ЮМ00480 від 01.03.2019 року. Роботи виконані в повному обсязі, акти підписані без зауважень.

До зазначеного повідомлення було надано 8 додатків.

Проте, за результатами розгляду пояснень та наданих позивачем документів, комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області, були прийняті рішення №10670696/37223320 від 05.03.2024 року та №10670683/37223320 від 05.03.2024 року про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, підставою для відмови в реєстрації поданих позивачем податкових накладних було зазначено: «наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні».

Оцінивши надані сторонами докази та виходячи із вищенаведених норм права, суд доходить висновку, що відповідачем прийнято оскаржувані рішення помилково, з огляду на таке.

Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що основним видом економічної діяльності є КВЕД 47.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.

Судом встановлено, що з метою здійснення господарської діяльності між позивачем (продавець) та ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (постачальник) 04.01.2011р. укладений договір поставки №Ю-01/12/10-2, за яким постачальник здійснює поставку товару за кількістю, в асортименті, вартості згідно видаткових накладних, а позивач (покупець) приймає товар та своєчасно його оплачує згідно умов договору.

Також, судом встановлено, що між ТОВ «Ювілейний» (замовник) та позивачем (виконавець) 01.03.2019 року уклали договір № ЮМ00480 про надання послуг, відповідно до умов якого, позивач (виконавець) надає ТОВ «М`ясокомбінат «Ювілейний» (замовнику) послуги зі стимулюванню збуту товарів, що поставляються замовником, вивченню попиту споживачів, сприянню в організації просування товарів замовника в мережі магазинів «Обжора» (маркетинг)… Під терміном «маркетинг» розуміється комплекс заходів, направлених на збільшення об`ємів продаж, з розміщення та викладці товарів на полицях, стелажах тощо, оформленню міст продаж та створення ефективного товарного запасу (п.1.1 договору)

Терміни, протягом яких надавались послуги, вказуються в Актах здачі-приймання виконаних робіт (п.1.3 Договору)

Зокрема, виконавець здійснює передпродажну підготовку товару; розташовує товар в торгових залах в місцях, узгоджених з замовником; підтримує продукцію замовника в асортименті; приймає участь в заходах з просування товару, що поводяться замовником; розміщує POS-матеріали; оптимально розраховує кількість товару під час розміщення на торговій площі (полицях); вносить продукцію замовника до інформаційних баз продажу тощо (п.2.2.1 договору).

За надані послуги замовник щомісячно сплачує 18% від суми сплачених грошей за поставлений товар, включаючи ПДВ. Маркетингові послуги сплачуються впродовж 5 банківських днів після підписання сторонами Акту та пред`явлення до сплати рахунку. Акти надаються виконавцем по завершенню кожного звітного періоду. Крім цього, відповідно до ст.601 ГК України, за письмовою заявою однієї зі сторін може здійснятися залік зустрічних вимог, які виникли з цього договору та договору поставки, укладених між сторонами. Послуги вважаються наданими виконавцем (позивачем) та прийняті замовником з моменту підписання сторонами акту (п.п.3.1- 3.2, 3.5 договору, з урахуванням додаткової угоди від 01.03.2021р.).

Так, між сторонами договору, на підтвердження надання маркетингових послуг, були підписані Акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) за договором, а саме:

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000161 про надання мерчендайзингових послуг на суму 18 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 3 000,00 грн;

- 31.01.2024р. - Акт №ОУ-0000238 про надання мерчендайзингових послуг на суму 6 800,00 грн., в т.ч. ПДВ 1 133,33 грн.

Позивачем були виставлені замовнику на оплату відповідні рахунки №СФ-0000144 та №СФ-0000221 від 31.01.2024 року.

За фактом надання послуг було сформовано та подано на реєстрацію ПН № 260 від 31.01.2024 року на суму 18000,00 грн, в тому числі ПДВ 3000,00 грн, та ПН № 337 від 31.01.2024 року на суму 6800,00 грн в т.ч. ПДВ 1133,33 грн.

Крім того, як вже зазначалось судом, позивачем було надано повідомлення щодо подачі письмових пояснень та документів про підтвердження реальності здійснення господарської операції по зупиненим податковим накладним № 20 від 28.02.2024 року на розгляд Комісії було надано по 8 документи, що сторонами не заперечується.

Аналіз наданих копій первинних документів надає можливість встановити послідовність дій позивача щодо надання такого виду послуг.

У свою чергу, суд враховує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

В той же час, у квитанціях зазначено лише посилання на відповідність Критеріїв, визначених в п. 1 та не зазначено документів, які слід надати для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі або відмову в такій реєстрації.

При цьому, можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання на реєстрацію податкової накладної напряму залежить від чіткого формулювання фіскальним органом позиції про те, під який саме критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій підпадає платник податку, якому відповідає платник податку, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних документів, перелік яких міститься у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП.

Суд відхиляє доводи представника відповідача викладені у відзиві, що позивач має орієнтуватись на визначений перелік документів, з підстав того, що у випадку неконкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, а у подальшому в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.

Таким чином, зупинення податкової накладної, виписаної позивачем не відповідає умовам критеріїв ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій та контролюючим органом, порушено вимоги Порядку № 1165.

Відповідно до ч. п. 25, 26, 27 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном. Комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.

Згідно з п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Згідно з додатку до Порядку № 520 в рішенні про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних обов`язково зазначаються конкретні документи.

Так, як вбачається з матеріалів справи в оскаржуваному рішенні, податковим органом було зазначено підставою для відмови у реєстрації податкової накладної «надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства».

В графі «податкова інформація» (зазначити конкретні документи) оскаржуваних рішень, вказано: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Аналізуючи зазначену, як підставу для відмови у реєстрації поданих податкових накладних в ЄРПН, суд зазначає, що контролюючим органом не наведено конкретних документів, які саме складені чи сформовані позивачем з порушенням норм законодавства, а лише узагальнено зазначено перелік можливих документів.

Суд звертає увагу, що у випадку неконкретизації переліку документів в рішенні про відмову у реєстрації ПН, платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів.

Таким чином, суд доходить висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачами тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірного рішення та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішень податкового органу, у зв`язку з чим, такі рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовних вимог про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні № 260 та №337 від 31.01.2024 року, суд зазначає таке.

Приписами пункту 20 Порядку № 1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

В даному випадку, зобов`язання відповідача зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права, а тому суд доходить висновку, що вказані позовні вимоги є правомірними та належать задоволенню повністю.

Відповідно до ч.1,3 ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Таким чином, оцінюючи встановлені факти, суд дійшов висновку, що відповідачі, заперечуючи проти позову не довели, з посиланням на відповідні докази, правомірності своїх рішень, а тому позовні вимоги належать задоволенню повністю.

Таким чином, сплачений позивачем судовий збір підлягає поверненню на користь позивача в розмірі 6056,00 грн за основними вимогами, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 12, 72, 77,90, 139, 246, 255,295,297 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ» (код ЄДРПОУ 37223320, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 72) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, пл. Львівська, 8) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,- задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування №10670696/37223320 від 05.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну №260 від 31.01.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування №10670683/37223320 від 05.03.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа,8) зареєструвати податкову накладну №337 від 31.01.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166, місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5) на користь Приватного підприємства «ЕКСТРА-ПІВДЕНЬ» (код ЄДРПОУ 37223320, місце знаходження: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 72) сплачений судовий збір в розмірі 6056,00 грн (шість тисяч п`ятдесят шість гривень 00 копійок).

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст.ст. 295,297 КАС України, з урахуванням п.п.15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

Суддя Л.Р. Юхтенко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2024
Оприлюднено26.12.2024
Номер документу124022334
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/11133/24

Ухвала від 23.01.2025

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Рішення від 24.12.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

Ухвала від 16.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Юхтенко Л.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні