Рішення
від 19.12.2024 по справі 126/1407/24
БЕРШАДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

Справа № 126/1407/24

Провадження № 2-о/126/89/2024

"19" грудня 2024 р. м. Бершадь

Бершадський районний суд Вінницької області

в складі головуючого судді Хмель Р. В.

зі секретарем Дончик О.А.

за участі заявника ОСОБА_1

представника заявника, адвоката Мазур С.М.

заінтересованої особи ОСОБА_2

представника заінтересованої особи, адвоката Денисюка О.С.

представника заінтересованої особи Міністерства оборони України, Москаленка А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Бершадь цивільну справу за заявою ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Бершадський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Гайсинському районі Вінницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ), Міністерство оборони України, ОСОБА_3 , про встановлення факту смерті,

ВСТАНОВИВ:

Заявник, ОСОБА_1 , звернулася в суд з заявою, в якій просить ухвалити рішення суду, яким встановити факт смерті ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , військовослужбовця в/ч НОМЕР_1 ЗСУ, який загинув в населеному пункті Бахмут Донецької області під час проходження військової служби, під час ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області.

В обгрунтування поданої заяви, ОСОБА_1 зазначає, що ІНФОРМАЦІЯ_2 в населеному пункті Бахмут Донецької області під час виконання військового обов`язку в бою за Україну, її свободу і незалежність, зник безвісти командир ІНФОРМАЦІЯ_9 військової частини НОМЕР_1 молодший сержант ОСОБА_4 ..

27.03.2023 на підставі заяви ОСОБА_3 про вчинення кримінального правопорушення в ЄРДР було зареєстровано кримінальне провадження за № 12023020100000151 за фактом зникнення безвісти ОСОБА_4 під час проходження військової служби, ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області.

Постановою слідчого СВ Бахмутського РВП ГУНП в Донецькій області від 21.05.2024 ОСОБА_1 залучено до кримінального провадження як потерпілу.

Відповідно до Акту службового розслідування, затвердженого командиром військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_5 , приблизно о 17:30 год. 19.03.2023 року в результаті інтенсивного артилерійського обстрілу, під час розірвання снаряду , ОСОБА_4 отримав множинні поранення руки, передпліччя та шиї несумісні з життям, так як ознак життя більше не подавав. Можливості евакуювати тіло та зброю не було, через щільний вогонь противника. Факт загибелі молодшого сержанта ОСОБА_4 було підтверджено поясненнями солдат ОСОБА_6 та ОСОБА_7 .

З витягу з журналу бойових дій військової частини НОМЕР_1 від 21.03.2023 року вбачається, що відповідно до позатермінового бойового донесення ІНФОРМАЦІЯ_7 №113 КСП-н.п. Бахмут о 11:00 21.03.2023 від головного сержанта батальйону надійшла доповідь про те, що після сильного артилерійського обстрілу противником позицій ІНФОРМАЦІЯ_8 та веденням контактних боїв з противником, була здійснена перевірка наявності особового складу, за результатами перевірки встановлено, вважати таким, що зникли безвісти нижче пойменовані військовослужбовці: командир ІНФОРМАЦІЯ_9 військової частини НОМЕР_1 молодший сержант ОСОБА_4 ..

На думку заявниці, внаслідок саме військової агресії російської федерації на території Донецької області було порушено невід`ємне право на життя ОСОБА_4 , передбачене ст. 27 Конституції України та Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11 1950 року.

Заявниця має на меті визначити статус ОСОБА_4 як особи, яка перебувала під захистом Конвенції про поліпшення долі поранених і хворих у діючих арміях, яка ратифікована Україною 03.07.1954 року, тобто жертви міжнародного збройного конфлікту. що обумовлює виникнення прав та обов`язків, передбачених цією конвенцією, іншими нормами міжнародного права.

Встановлення факту смерті ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_4 необхідно заявниці для державної реєстрації смерті сина в органах РАЦС, оскільки від цього залежить виникнення її особистих та майнових прав,зокрема щодо тримання одноразової допомоги після загибелі сина та оформлення спадщини після його смерті.

Ухвалою Бершадського районного суду Вінницької області від 31.05.2024 відкрито провадження у справі за правилами окремого провадження та призначено до розгляду.

03.09.2024 представник Міністерства оборони України Москаленко А.О. через Електронний суд подав письмові пояснення, у яких зазначив, що встановлення факту смерті фізичної особи на підставі пункту 8 частини першої статті 315 ЦПК України можливе лише тоді, якщо суд на підставі незаперечних доказів ствердить, тобто доведе обставини, які вірогідно свідчать про смерть особи у точно визначений час, за яких настала смерть, і факт неможливості реєстрації органом державної факту смерті. Однак, за наявності припущень про факт смерті фізичної особи, у тому числі у зв`язку з воєнними діями, без достовірних доказів, які свідчать про цей факт, правильним буде звернення до суду із заявою про оголошення судом особи померлою (частина друга статті 46 ЦК України), а не із заявою про встановлення факту смерті цієї фізичної особи.

Аналіз змісту заяви ОСОБА_1 свідчить про те, що заявниця фактично просить суд встановити факт смерті її сина ОСОБА_4 (військовослужбовця) у певний час - ІНФОРМАЦІЯ_3 у н.п. Бахмут, Донецької області.

Як на фактичні підстави звернення до суду заявниця посилається на те, що її син ОСОБА_4 загинув під час бойових дій, що підтверджується актом службового розслідування військової частини НОМЕР_1 .

Як на правові підстави звернення до суду із заявою заявник посилається на пункт 8 частини 1 статті 315 ЦПК України, а саме встановлення факту смерті особи в певний час у разі неможливості реєстрації органом державної реєстрації актів цивільного стану факту смерті.

Натомість на підтвердження вимог своєї заяви заявниця надала суду лише копію акта службового розслідування, в якому зазначено про вірогідне припущення про загибель ОСОБА_4 . Достатніх (вичерпних) фактів (відомостей) про загибель ОСОБА_4 розслідуванням не здобуто, відомостей про місце знаходження ОСОБА_4 та медичних документів, що підтверджують отримання ним тілесних ушкоджень і ступінь їх тяжкості, службовим розслідуванням теж не здобуто (пунт 3.1 акту службового розслідування).

Крім того, заявник надала суду копію повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в якому вказано про те, що ОСОБА_4 зник безвісті в районі населеного пункту Бахмут, Донецької області.

Згідно витягу з Єдиного реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, ОСОБА_4 перебуває у зазначеному реєстрі.

Вказані докази у своїй сукупності достовірно не свідчать про смерть ОСОБА_4 , а лише дають підстави для обґрунтованого припущення смерті за обставин, що підтверджені цими доказами, які можуть свідчити про смерть останнього.

З огляду на це підстав для задоволення заяви ОСОБА_1 про встановлення факту смерті її сина ОСОБА_4 у певний час - ІНФОРМАЦІЯ_3 у н.п. Бахмут, Донецької області за пунктом 8 частини 1 статті 315 ЦПК України немає.

Заявник, ОСОБА_1 та її представник, адвокат Мазур С.М., в судовому засіданні заяву підтримали, просили задовольнити.

Заінтересована особа ОСОБА_2 та її представник, адвокат Денисюк О.В. заперечувалм проти задоволення заяви.

Представник Міністерства оборони України Москаленко А.О. в судовому засіданні вказав, що не вбачає підстав для задоволення заяви.

Представник Бершадський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Гайсинському районі Вінницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) в судове засідання не з`явилася, однак подала заяву, у якій просить суд проводити розгляд справи у її відсутність.

Заслухавши пояснення заявниці та її представника, а також думку представника Міністерства оборони України, повно та всебічно дослідивши наявні в матеріалах справи докази у їх сукупності, суд дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12 травня 2015 року № 389-VIII воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.

Правовою основою введення воєнного стану є Конституція України, цей Закон та Указ Президента України про введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, затверджений Верховною Радою України (ст. 2 зазначеного Закону України).

Загальновідомою та такою, що не потребує доказування за змістом ст. 82 ЦПК України є обставина, що у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч.1 ст. 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, який неодноразово продовжувався.

Судом встановлено, що заявниця - ОСОБА_1 , є матір`ю ОСОБА_4 , що підтверджується копією свідоцтва про народження серії НОМЕР_2 від 11.03.1967 року. (а.с.21)

Згідно сповіщення №11 від 28.03.2023 адресованого ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 в населеному пункті Бахмут Донецької області під час виконання військового обов`язку, зник безвісти командир ІНФОРМАЦІЯ_9 військової частини НОМЕР_1 . (а.с.13, 16)

Відповідно до копії свідоцтва про укладення шлюбу, серії НОМЕР_3 , ОСОБА_3 є дружиною ОСОБА_4 (а.с.36)

У зв`язку з тим, що з 17.03.2023 зник зв`язок з військовослужбовцем ЗСУ ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який проходив військову службу в районі населеного пункту Бахмут, Донецької області, 27.03.2023 було внесено відомості до ЄРДР, що підтверджується копією витягу. (а.с.17)

Згідно постанови про залучення потерпілого від 21.05.2024, ОСОБА_1 , було залучено до кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №12023020100000151 від 27.03.2023, як потерпілу. (а.с. 6-7)

Згідно витягу з журналу бойових дій військової частини НОМЕР_1 , 21.03.2023 о 11:00 год., від головного сержанта батальйону ІНФОРМАЦІЯ_7, надійшла доповідь про те, що після сильного артилерійського обстрілу противником позицій ІНФОРМАЦІЯ_8 та веденням контактних боїв з противником, булла здійснена перевірка наявності особового складу, за результатами перевірки встановлено, вважати такими що зникли безвісти військовослужбовці, в тому числі командир ІНФОРМАЦІЯ_10 молодший сержант ОСОБА_4 (а.с. 12)

Згідно акту службового розслідування, у зв`язку з високою інтенсивністю стрілецьких артелерійських обстрілів та постійними штурмовими діями ворога, як наслідок втрати стійкого зв`язку під час виконання бойового завдання, вважати молодшого сержанта ОСОБА_4 , таким, що 21.03.2023 зник безвісти за особливих обставин, ймовірно загинув під час виконання ним бойового завдання в н.п. Бахмут Донецької області при безпосередній участі у бойових діях та здійсненні ним заходів із забезпечення національної безпекти і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації. (а.с. 7-10).

Згідно письмових пояснень, ОСОБА_8 , останній підтвердив, що був в бою з ОСОБА_4 в м.Бахмут, який загинув на полі бою 20.03.2023. (а.с.19)

Згідно пояснювальної записки солдата ОСОБА_9 , останній засвідчив, що ОСОБА_4 , загинув на його очах в м.Бахмут Донецької області, при виконанні бойових завдань. ОСОБА_4 був поранений 19.03.2023, але так як евакуація булла не можлива то ОСОБА_4 помер ІНФОРМАЦІЯ_3 приблизно о 2:00 год. ночі. (а.с.20).

Крім досліджень письмових доказів, в судовому засіданні було допитано свідка ОСОБА_8 , який надав суду покази, в яких зазначив, що знайомий був з ОСОБА_4 особисто. Разом проходили медичну комісію, а згодом потрапили до однієї роти. 16.03.2023 їх роту було заведено у Бахмут Донецької області. ІНФОРМАЦІЯ_4 о 15:30 год розпочався артилерійський обстріл. 20.03.2023, вночі рота свідка відступала. В цей час по рації надійшла інформація, що потрібно забрати живого солдата ОСОБА_10 . Коли його забирали, в підвалі, свідок побачив що там під стіною лежало четверо мертвих чоловіків, серед яких був ОСОБА_4 . В останнього була перебита в двох місцях рука. Він стік кров`ю. Забрати тіло не було змоги через постійні обстріли, тому евакуйовано було лише живого солдата ОСОБА_10 .

При вирішенні справи суд виходить з наступного.

Згідно з частинами третьою, четвертою статті 49 ЦК України державній реєстрації підлягають, зокрема, смерть фізичної особи. Реєстрація актів цивільного стану провадиться відповідно до закону. Народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміна імені, смерть підлягають обов`язковому внесенню до Державного реєстру актів цивільного стану громадян в органах юстиції в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» державна реєстрація смерті проводиться органом державної реєстрації актів цивільного стану на підставі: 1) документа встановленої форми про смерть, виданого закладом охорони здоров`я або судово-медичною установою; 2) рішення суду про встановлення факту смерті в певний час або про оголошення її померлою.

Згідно з пунктом 8 частини першої статті 315 ЦПК України суд розглядає справи про встановлення факту смерті особи в певний час у разі неможливості реєстрації органом державної реєстрації актів цивільного стану факту смерті.

Загальні вимоги до змісту заяви про встановлення факту, що має юридичне значення передбачені статтею 318 ЦПК України, згідно з якою у заяві повинно бути зазначено: який факт заявник просить встановити та з якою метою; причини неможливості одержання або відновлення документів, що посвідчують цей факт; докази, що підтверджують факт. До заяви додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, і довідка про неможливість відновлення втрачених документів.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей провадження у справах про встановлення факту народження або смерті особи в умовах воєнного чи надзвичайного стану та на тимчасово окупованих територіях» статтю 317 ЦПК України викладено в новій редакції.

Статтею 317 ЦПК України передбачено особливості провадження у справах про встановлення факту народження або смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України та встановлено, що заява про встановлення факту смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, може бути подана членами сім`ї померлого, їхніми представниками або іншими заінтересованими особами (якщо встановлення факту смерті особи впливає на їхні права, обов`язки чи законні інтереси) до будь-якого місцевого суду України, що здійснює правосуддя, незалежно від місця проживання (перебування) заявника. Справи про встановлення факту смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, розглядаються невідкладно з дня надходження відповідної заяви до суду.

Верховний Суд, звертає увагу, що вирішуючи справи про встановлення факту смерті особи, суди мають зважати на виняткове значення цього факту, з огляду на правові наслідки, пов`язані з ним, та особливості розгляду справ у порядку окремого провадження (постанова 25 жовтня 2023 року у справі № 607/1612/23 (провадження № 61-6323св23).

Відповідно до частини першої статті 2 ЦПК України завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Окреме провадження призначене для розгляду справ про підтвердження наявності або відсутності юридичних фактів, що мають значення для охорони прав та інтересів особи або створення умов для здійснення нею особистих немайнових чи майнових прав або підтвердження наявності чи відсутності неоспорюваних прав (частина сьому статті 19 ЦПК України).

За змістом статті 25 ЦК України цивільна правоздатність фізичної особи (здатність мати цивільні права та обов`язки) виникає у момент її народження та припиняється у момент її смерті.

Внаслідок смерті військовослужбовця відкривається спадщина, отримання одноразової грошової допомоги згідно з Законом України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей".

Вирішуючи в окремому провадженні справи про встановлення факту смерті особи, зокрема, після 24 лютого 2022 року на тимчасово окупованій території України, під час ведення бойових дій, суди не можуть ігнорувати обставини, в яких опинилися заявники після повномасштабного військового вторгнення держави-агресора на територію України та об`єктивні складнощі, які можуть виникнути у них при наданні доказів на підтвердження відповідного факту.

Обов`язок держави розслідувати факти смерті особи, яка підпадає під її юрисдикцію, виняткове юридичне значення факту смерті особи; специфіка розгляду справ в порядку окремого провадження, зокрема особливої ролі суду при з`ясуванні обставин справи; об`єктивні складнощі, які можуть виникнути у заявників при наданні доказів для встановлення факту смерті особи після 24 лютого 2022 року на тимчасово окупованій території України, при веденні активних бойовий дій, у своїй сукупності дають підстави для висновку, що суди мають зважати на вказані обставини та, керуючись завданням цивільного судочинства, уникати формального підходу при вирішенні таких справ (пункти 51-52 постанови Верховного Суду від 24.04.2024 у справі № 756/5840/23 (провадження № 61-1825св24).

Верховний Суд зробив висновки у подібних правовідносинах, що підставою для встановлення факту смерті є підтверджені доказами обставини, які свідчать про смерть громадянина в певний час і за певних обставин. Доказами, що підтверджують факт смерті особи в умовах воєнного стану або на тимчасово окупованій території України, можуть бути зокрема письмові докази; речові докази, у тому числі звуко- і відеозаписи; висновки експертів; копії лікарського свідоцтва/довідки про смерть; показання свідків, що можуть підтвердити ті обставини, на які посилається заявник; довідки з військкомату або від командира військової частини (у випадку загибелі військовослужбовців); заяви до правоохоронних органів про зникнення особи, в тому числі при обставинах, що загрожували їй смертю (постанови від 26 квітня 2023 року у справі № 337/3725/22, від 29 березня 2023 року у справі № 753/8033/22, від 25 жовтня 2023 року справі № 607/1612/23 (провадження № 61-6323св23).

Вказаний перелік доказів не є вичерпним та може бути конкретизований у кожній справі залежно від встановлених у ній обставин.

У відповідності до статті 89 ЦПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Враховуючи вказані норми матеріального права, встановивши обставини справи, які мають суттєве значення для її вирішення, надавши належну оцінку поданим доказам, суд дійшов висновку про те, що заявником наведено достатньо аргументів та надано достатньо доказів, які з урахуванням положень статті 317 ЦПК України дають підстави для встановлення факту смерті ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який загинув ІНФОРМАЦІЯ_3 в районі населеного пункту Бахмут Донецької області Україна, під час виконання ним обов`язків військової служби та бойового завдання по відбиттю збройної агресії російської федерації на територію України.

Звернення заявника із заявою про встановлення юридичного факту у порядку окремого провадження узгоджується з позицією Великої Палата Верховного Суду, висловленою у постанові від 23 січня 2024 року у справі № 523/14489/15-ц (провадження № 14-22цс20), оскільки вона не має іншої можливості одержати свідоцтво про смерть сина, яке посвідчує факт, що має юридичне значення, а чинним законодавством не передбачено іншого позасудового порядку встановлення таких юридичних фактів.

Враховуючи вищенаведене, суд дійшов висновку, що факт смерті ОСОБА_4 є встановленим, тому заява підлягає до задоволення.

Згідно з п. 8 ч. 1 ст. 430 ЦПК України, ухвалене судом рішення у справах про встановлення факту народження або смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, підлягає негайному виконанню.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 317 ЦПК України, ухвалене судом рішення у справах про встановлення факту народження або смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, підлягає негайному виконанню. Рішення у справах про встановлення факту народження або смерті особи на території, на якій введено воєнний чи надзвичайний стан, або на тимчасово окупованій території України, визначеній такою відповідно до законодавства, може бути оскаржено в загальному порядку, встановленому цим Кодексом. Оскарження рішення не зупиняє його виконання.

Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються заявники - у справах за заявами про встановлення фактів, що мають юридичне значення, поданих у зв`язку із збройною агресією, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією території України, надзвичайними ситуаціями природного чи техногенного характеру, що призвели до вимушеного переселення з тимчасово окупованих територій України, загибелі, поранення, перебування в полоні, незаконного позбавлення волі або викрадення, а також порушення права власності на рухоме та/або нерухоме майно.

Отже, при зверненні до суду з заявою про встановлення факту смерті, заявниця ОСОБА_1 була звільнена від сплати судового збору в силу вимог статті 5 Закону України «Про судовий збір».

Якщо сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з другої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, які їх понесли, пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог, а інша частина компенсується за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Якщо обидві сторони звільнені від оплати судових витрат, вони компенсуються за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України ( ч. 6 ст. 141 ЦПК України ).

Тому суд вважає за необхідним віднести судові витрати у цій справі за рахунок держави.

На підставі викладеного та керуючись ст. 17 Закону України «Про реєстрацію актів цивільного стану» та керуючись ст. ст. 141, 211, 247, 293, 315, 319, 352, 353-355, 430 ЦПК України, Постановою Пленуму Верховного Суду України № 5 від 31 березня 1995 року «Про судову практику в справах про встановлення фактів, що мають юридичне значення», Законом України «Про судовий збір», суд -

УХВАЛИВ:

Заяву ОСОБА_1 , заінтересовані особи: Бершадський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Гайсинському районі Вінницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ), Міністерство оборони України, ОСОБА_3 , про встановлення факту смерті задовольнити.

Встановити факт смерті ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , уродженця с.Флорино, Бершадського району Вінницької області, громадянина України, до мобілізації в Збройні Сили України, проживав за адресою: АДРЕСА_1 , військовослужбовця в/ч НОМЕР_1 Збройних Сил України, який загинув в населеному пункті Бахмут Донецької області під час проходження військової служби під час ведення бойових дій із забезпечення здійснення заходів з національної безпеки і оборони Батьківщини та територіальної цілісності, відсічі і стримування збройної агресії з боку збройних сил російської федерації на території Донецької області.

Витрати по сплаті судового збору віднести на рахунок держави.

Рішення суду підлягає негайному виконанню.Оскарження не зупиняє його виконання.

Рішення може бути оскаржене у апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Вінницького апеляційного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення (ч.1 ст.354, ст.355 ЦПК України).

Заявниця: ОСОБА_1 , жителька АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_5 ;

Заінтересовані особи:

Бершадський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Гайсинському районі Вінницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ);

ОСОБА_3 , жителька АДРЕСА_1 ;

Міністерство Оборони України, код ЄДРПОУ: 00034022 , юридична адреса 03168, м. Київ, Проспект Повітрофлотський, 6, засоби зв`язку: (044) 4544404.

Повний текст рішення складено 23.12.2024.

Суддя Р. В. Хмель

СудБершадський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення19.12.2024
Оприлюднено27.12.2024
Номер документу124030285
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи окремого провадження Справи про встановлення фактів, що мають юридичне значення, з них: на тимчасово окупованій території України

Судовий реєстр по справі —126/1407/24

Ухвала від 27.01.2025

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Шемета Т. М.

Ухвала від 07.01.2025

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Шемета Т. М.

Ухвала від 01.01.2025

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Шемета Т. М.

Рішення від 19.12.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Рішення від 19.12.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Ухвала від 30.09.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Ухвала від 15.08.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Ухвала від 15.08.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

Ухвала від 31.05.2024

Цивільне

Бершадський районний суд Вінницької області

Хмель Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні