Ухвала
від 23.12.2024 по справі 904/3207/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

23.12.2024м. ДніпроСправа № 904/3207/24

за заявою Головного управління ДПС у місті Києві (04116, м.Київ, вул.Шолуденка, 33/10, ідентифікаційний номер юридичної особи ВП 44116011)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" (49064, м.Дніпро, вул.Кам`янська, буд.36, офіс 217, ідентифікаційний номер юридичної особи 43606478)

про визнання грошових вимог

Суддя Суховаров А.В.

при секретарі судового засідання Рудь В.Г.

Представники сторін:

від кредитора: не з`явився

від боржника: ліквідатор не з`явився

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Господарського суду Дніпропетровської області перебуває справа №904/3207/24 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" (49064, м.Дніпро, вул.Кам`янська, буд.36, офіс 217, ідентифікаційний номер юридичної особи 43606478) на стадії ліквідації.

Повноваження ліквідатора покладені на арбітражного керуючого Пархоменко Тетяну Вікторівну, свідоцтво №387 від 28.02.2013 (49044, м.Дніпро, бул.Катеринославський, 2, офіс 610, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ).

11.11.2024 до Господарського суду Дніпропетровської області надійшла заява Головного управління ДПС у місті Києві про визнання грошових вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" (49064, м.Дніпро, вул.Кам`янська, буд.36, офіс 217, ідентифікаційний номер юридичної особи 43606478) на суму 150 000,00грн. та судового збору у розмірі 6 056,00грн.

Ухвалою суду від 13.11.2024 заяву Головного управління ДПС у місті Києві про грошові вимоги на суму 150 000,00грн. та судового збору у розмірі 6 056,00грн. до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" (49064, м.Дніпро, вул.Кам`янська, буд.36, офіс 217, ідентифікаційний номер юридичної особи 43606478) по справі №904/3207/24 прийнято до розгляду; розгляд заяви Головного управління ДПС у місті Києві з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" призначено на 03.12.2024; зобов`язано ліквідатора Пархоменко Т.В. надати господарському суду відомості про результати розгляду грошових вимог Головного управління ДПС у місті Києві.

26.11.2024 до суду надійшло повідомлення ліквідатора Пархоменко Т.В., відповідно до якого вимоги Головного управління ДПС у місті Києві відхилено. Ліквідатор обґрунтовує свою позицію тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Головного управління ДПС у м.Києві як відокремлений підрозділ ДПС з вимогами про визнання протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у м. Києві від 30.09.2021 №00729950901 щодо нарахування (застосування) на підставі пп.54.3.3 гі.54.3 ст.54 Податкового кодексу України та ст.17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального" штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) в сумі 150 000,00 гривень. Ухвалою Окружного адміністративного суду м.Києва від 08.12.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі №640/35916/21 за позовом ТОВ "Укрінцентр" до ГУ ДПС у м.Києві про визнання протиправним та скасування вищевказаного податкового повідомлення-рішення. У зв`язку із викладеним ліквідатора зазначає, що оскарження в адміністративному порядку податкового повідомлення-рішення, визначене у такому акті індивідуальної дії податкове зобов`язання вважається неузгодженим до розгляду позову по суті та прийняття судом відповідного рішення.

27.11.2024 до Господарського суду Дніпропетровської області через систему "Електронний суд" надійшла заява Головного управління ДПС у місті Києві про участь в судовому засіданні, призначеному на 03.12.2024 об 11:15год. в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду з використанням власних технічних засобів, яку задоволено ухвалою суду від 28.11.2024.

Ухвалою суду від 03.12.2024 судове засідання з розгляду заяви Головного управління ДПС у місті Києві (04116, м.Київ, вул.Шолуденка, 33/10, ідентифікаційний номер юридичної особи ВП 44116011) про визнання грошових вимог відкладено на 23.12.2024.

11.12.2024 до суду надійшли додаткові пояснення Головного управління ДПС у місті Києві, відповідно до яких кредитор підтримує подану заяву про визнання грошових вимог та просить задовольнити її у повному обсязі.

23.12.2024 до суду надійшло клопотання ліквідатора Пархоменко Т.В., за змістом якого арбітражний керуючий просить суд провести судове засідання призначене на 23.12.2024 без її участі.

В судове засідання учасники справи не з`явились, про дату, час та місце проведення судового засідання були належним чином повідомлені.

Дослідивши наявні в матеріалах справи документи, господарський суд встановив.

На час розгляду заяви кредитора в інтегрованих картках платника податків Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" обліковується податковий борг на загальну суму 150 000,00грн., який виник з акцизного податку на пальне.

Зазначений борг виник внаслідок здійснення контрольно-перевірочних заходів Головним управлінням ДПС у місті Києві, за результатом яких винесено податкове повідомлення-рішення (форма "С") №00729950901 від 30.09.2021.

Зазначений вище розрахунок податкового боргу долучено заявником до матеріалів грошових вимог.

Відповідно до п.1 ст.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно п.1 ст.57 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Приписами п.58.2 статті 58 Податкового кодексу України встановлено, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов`язання платник податків зобов`язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Пунктом 15.1 ст. 15 Податкового кодексу України встановлено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим кодексом.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п.14.1.39 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковим боргом є сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до положень п.п. 41.1, 41.2 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Згідно з п.п.19.3 ст.19 Податкового кодексу України державні податкові інспекції здійснюють сервісне обслуговування платників податків; здійснюють реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; виконують інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст. 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Положеннями пп. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України визначено, що при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, нарахування пені розпочинається починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Під час дослідження долучених до матеріалів справи документів, судом встановлено, що пеня та штрафні санкції нараховані Головним управлінням ДПС у місті Києві виникли на підставі Акту фактичної перевірки №67390/:5/26-15-09-01/43606478 від 06.09.2021 року, в якому відображені обставини порушення боржником вимог податкового законодавства (порушення в частині зберігання та/або використання на митній території України обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок не внесеного до Єдиного реєстру обладнання) та податкового повідомлення рішення (форма "С") №00729950901 від 30.09.2021 року.

Згідно висновків викладених в постанові Верховного Суду від 17.01.2024 по справі №903/51/20 "Положеннями податкового законодавства визначено обов`язок платника податків подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений Податковим кодексом України звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню та обов`язок самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПК України для подання податкової декларації. Отже, для цілей розгляду грошових вимог податкового органу до боржника у справі про банкрутство та кваліфікації їх як конкурсних чи поточних, моментом виникнення грошових вимог податкового органу в розумінні Кодексу України з процедур банкрутства слід вважати перший день несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за відповідним податком.

Таким чином, судова палата для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду не погоджується із висновками судів попередніх інстанцій про відхилення грошових вимог податкового органу з тих підстав, що грошове зобов`язання боржника щодо сплати податкових платежів за податковими повідомленнями-рішеннями настає з наступного дня, що настає за днем їх отримання, тобто в цій справі вже після визнання ТОВ "АВТО-ІЗІ" банкрутом.

У даному випадку, судам належало встановити момент виникнення грошових вимог податкового органу за кожним несплаченим божником та заявленим контролюючим органом податком, який (момент) пов`язується із першим днем несплати боржником податку, що настає за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України, для подання податкової декларації.".

Постановою Великої Палати Верховного Суду від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19 сформовано правовий висновок у подібних правовідносинах, яким зазначено, що податковий орган, так само як і інші конкурсні кредитори, повинен подати до господарського суду вимоги до боржника щодо його грошових зобов`язань по сплаті податків та зборів, що виникли до дня відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство разом з документами, що ці зобов`язання підтверджують, а господарський суд зобов`язаний розглянути всі вимоги та заперечення проти них на підставі поданих кредитором і боржником документів, оцінити правомірність цих вимог незалежно від наявності в адміністративному суді спору щодо неузгодженого податкового зобов`язання, з якого сформована кредиторська вимога податкового органу.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у постанові від 01.06.2023 у справі № 908/73/22 зазначив про постанову Великої Палати Верховного Суду від 15.12.2020 у справі № 904/1693/19, у пунктах 6.23-6.25 якої висловлено правову позицію про те, що "аналіз наведених вище приписів податкового законодавства, в тому числі положень п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14, п. 56.18 ст. 56, п.57.3 ст. 57 та інших положень ПК України, дає змогу дійти висновку про те, що грошове зобов`язання платника податків для цілей здійснення адміністрування податків та зборів може існувати як узгоджене зобов`язання, набувши статусу податкового боргу після настання моменту його сплати, що надає податковому органу можливість здійснення заходів щодо стягнення суми такого зобов`язання, а також як неузгоджене зобов`язання, коли грошове зобов`язання існує, але заходи щодо адміністрування податків та зборів податковими органами не вживаються.

Однак неузгодженість суми грошового зобов`язання не означає, що зобов`язання не існує або може не враховуватися при зверненні із заявою про визнання кредиторських вимог відповідно до приписів ст. 23 Закону № 2343-XII. Відповідно ж до ч. 1 ст. 25 Закону № 2343-XII у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження. Поряд з цим будь-яких спеціальних приписів щодо кредиторських вимог органу доходів та зборів із зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування Закон № 2343-XII не містить".

Підсумовуючи викладене, судом відхиляються заперечення ліквідатора, а вимоги кредитора на суму 150 000,00грн. є доведеними належними та допустимими доказами.

Окрім викладеного, кредитором сплачено судовий збір за подання заяви з грошовими вимогами до боржника у розмірі 6 056,00грн., який підлягає включенню до реєстру вимог кредиторів до першої черги задоволення.

За змістом положень статті 1 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсними кредиторами є кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника

Згідно ч.1 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.

Відповідно до ч.4 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства для кредиторів, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, усі дії, вчинені у судовому процесі, є обов`язковими так само, як вони є обов`язковими для кредиторів, вимоги яких були заявлені протягом встановленого строку.

Вимоги кредиторів, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, задовольняються в порядку черговості, встановленої цим Кодексом.

Кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.

За змістом частини 1 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом. При цьому:

1) у першу чергу задовольняються: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати працюючим та звільненим працівникам банкрута, грошові компенсації за всі невикористані дні щорічної відпустки та додаткової відпустки працівникам, які мають дітей, інші кошти, належні працівникам у зв`язку з оплачуваною відсутністю на роботі (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов`язків, гарантії і компенсації при службових відрядженнях, гарантії для працівників, які направляються для підвищення кваліфікації, гарантії для донорів, гарантії для працівників, які направляються на обстеження до медичного закладу, соціальні виплати у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності за рахунок коштів підприємства тощо), а також вихідна допомога, належна працівникам у зв`язку з припиненням трудових відносин, та нараховані на ці суми страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, у тому числі відшкодування кредиту, отриманого на ці цілі; вимоги щодо виплати заборгованості із компенсації збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виконання рішень Європейського суду з прав людини, постановлених проти України; вимоги кредиторів за договорами страхування; витрати, пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їхніх коштів;

2) у другу чергу задовольняються: вимоги із зобов`язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров`ю громадян, шляхом капіталізації у ліквідаційній процедурі відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування України за громадян, які застраховані в цьому фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов`язань із сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, крім вимог, задоволених позачергово, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування України, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб`єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників);

3) у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів); вимоги центрального органу виконавчої влади, що здійснює управління державним резервом;

4) у четверту чергу задовольняються вимоги кредиторів, не забезпечені заставою;

5) у п`яту чергу задовольняються вимоги щодо повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства;

6) у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

За результатом дослідження поданої заяви, господарський суд зазначає, що заява Головного управління ДПС у місті Києві подана поза межами визначеного приписами ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства строку, у зв`язку з чим господарський суд, дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання кредитором без права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів боржника Головне управління ДПС у місті Києві з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" на загальну суму 156 056,00грн., яка підлягає погашенню у наступному порядку:

- 6 056,00грн. (судовий збір за подання заяви із додатковими грошовими вимогами до боржника) - вимоги, які включаються у першу чергу реєстру вимог кредиторів;

- 150 000,00грн. (штрафні санкції) - вимоги, які включаються до шостої черги реєстру вимог кредиторів.

Керуючись ст.ст. 2, 73-74, 76-79, 86, 91, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 45, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, суд -

УХВАЛИВ:

Визнати грошові Головного управління ДПС у місті Києві (04116, м.Київ, вул.Шолуденка, 33/10, ідентифікаційний номер юридичної особи ВП 44116011) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрінцентр" (49064, м.Дніпро, вул.Кам`янська, буд.36, офіс 217, ідентифікаційний номер юридичної особи 43606478) на суму 6 056,00 грн. (судовий збір) - 1 черга задоволення вимог кредиторів, на суму 150 000,00грн. (штрафні санкції) - 6 черга задоволення вимог кредиторів.

Зобов`язати ліквідатора Пархоменко Т.В. внести відповідні зміни до реєстру вимог кредиторів.

Ухвала набирає законної сили 23.12.2024.

Ухвала може бути оскаржена в порядку, передбаченому статтями 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено 25.12.2024.

Суддя А.В. Суховаров

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення23.12.2024
Оприлюднено26.12.2024
Номер документу124037699
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника

Судовий реєстр по справі —904/3207/24

Ухвала від 23.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 03.12.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 28.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 13.11.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 08.10.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Постанова від 08.10.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 18.09.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

Ухвала від 07.08.2024

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Суховаров Артем Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні