Постанова
від 16.11.2010 по справі 2а-11567/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

16 листопада 2010 року 15:22 № 2а-11567/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Качура І.А. при секретарі судового засід ання Черненко О.В. розглянув ши у відкритому судовому зас іданні адміністративну спра ву

за позовом Державної податкової інс пекції у Деснянському районі м.Києва

до Молодіжного громадськог о об'єднання "Проект"

про припинення юридичної особ и

в судове засідання приб ув представник позивача Пр ипутень А.О. (дов.від 21.10.10р. №7044/9/1 0-017)

представник відповідача н е з' яв.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом Де ржавної податкової інспекці ї у Деснянському районі м. Киє ва до Молодіжного громадсько го об' єднання «Проект»про с касування (припинення) держа вної реєстрації суб' єкта пі дприємницької діяльності - ю ридичної особи.

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Укр аїни в судовому засіданні 16.11.20 10 року о 15 год. 22 хв. проголошено вступну та резолютивну части ни постанови. Виготовлення п останови у повному обсязі ві дкладено, про що повідомлено сторін після проголошення в ступної та резолютивної част ини постанови в судовому зас іданні з урахуванням вимог ч .2 ст. 167 КАС України

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інсп екція у Деснянському районі м.Києва звернулася до суду з п озовом про скасування (припи нення) державної реєстрації суб' єкта підприємницької д іяльності - юридичної особи: М олодіжного громадського об' єднання «Проект».

В обґрунтування позовних в имог покликається на те, що ві дповідач зареєстрований як п латник податків 14.12.1998р. За резул ьтатами перевірки встановле но, що звіти про фінансово-гос подарську діяльність до пода ткових органів не подавав з к вітня 2008 року, а саме: розрахуно к сплати єдиного податку суб ' єктом малого підприємницт ва; декларацію про прибуток п ідприємств; податкову деклар ацію по податку на додану вар тість. На думку позивача, відп овідач порушив вимоги абз.5 п.2 ст.38 Закону України «Про держ авну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців », відповідно до якої, за непод ання звітності протягом року до органів податкової служб и податкових декларацій, док ументів фінансової звітност і відповідно до закону є підс тавою для постановлення судо вого рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов' я зано з банкрутством юридично ї особи. А тому просить суд ска сувати (припинити) державну р еєстрацію відповідача у зв' язку з порушенням вимог чинн ого законодавства.

Відповідач до суду не з' яв ився, судом направлялась ухв ала про відкриття провадженн я у справі та повістки про вик лик відповідача в судове зас ідання за адресою, яка зазнач ена в довідці про включення д о ЄДРПОУ №6283293 від 24.06.2010р.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців»змін и до установчих документів ю ридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або м ісця проживання фізичної осо би - підприємця підлягають об ов'язковій державній реєстра ції шляхом внесення відповід них змін до записів Єдиного д ержавного реєстру в порядку, встановленому цим Законом. Я кщо відомості, які підлягают ь внесенню до Єдиного держав ного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вваж аються достовірними і можуть бути використані в спорі з тр етьою особою, доки до них не вн есено відповідних змін (ч. 1 ст . 18 Закону). З огляду на зазначен е, суд вважає, що відповідач по відомлений належним чином, з а таких обставин, неприбуття в судове засідання представ ника відповідача не є перешк одою для розгляду справи.

Розглянувши подані позива чем документи і матеріали, вс ебічно і повно з' ясувавши ф актичні обставини, на яких ґр унтується позов, оцінивши до кази, які мають юридичне знач ення для розгляду справи і ви рішення спору по суті, суд при ходить до висновку, що позов с лід задовольнити з наступних підстав.

Відповідно до статті 67, 68 Кон ституції України кожен зобо в'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах в становлених законом (ст. 67), кож ен зобов' язаний неухильно д одержуватися Конституції Ук раїни та законів України, не п осягати на права і свободи, че сть і гідність інших людей. Не знання законів не звільняє в ід юридичної відповідальнос ті (ст. 68).

Частиною 1 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування »передбачено обов'язок платн иків податків і зборів (обов'я зкових платежів) вести бухга лтерський облік, складати зв ітність про фінансово-господ арську діяльність і забезпеч увати її зберігання у термін и, встановлені законами; пода вати до державних податкових органів та інших державних о рганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську з вітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисл енням і сплатою податків і зб орів (обов'язкових платежів); с плачувати належні суми подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) у встановлені законам и терміни, допускати посадов их осіб державних податкових органів до обстеження примі щень, що використовуються дл я одержання доходів чи пов' язані з утриманням об' єктів оподаткування, а також для пе ревірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (об ов' язкових платежів).

Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстр ацію юридичних осіб та фізич них осіб - підприємців" від 15.05.200 3 року з наступними змінами і д оповненнями, підставами для постановлення судового ріше ння щодо припинення юридично ї особи, що не пов'язано з банк рутством юридичної особи, зо крема є: визнання недійсним з апису про проведення державн ої реєстрації через порушенн я закону, допущені при створе нні юридичної особи, які не мо жна усунути; провадження нею діяльності, що суперечить ус тановчим документам, або так ої, що заборонена законом; нев ідповідність мінімального р озміру статутного фонду юрид ичної особи вимогам закону; н еподання протягом року орган ам державної податкової служ би податкових декларацій, до кументів фінансової звітнос ті відповідно до закону; наяв ність в Єдиному державному р еєстрі запису про відсутніст ь юридичної особи за вказани м її місцезнаходженням.

Згідно п. 17 ст. 11 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні»органам держа вної податкової служби надан о право звертатися у передба чених законом випадках до су ду з заявою (позовною заявою) п ро скасування державної реєс трації суб'єкта підприємниць кої діяльності.

Відповідно до ч. 1 ст. 59 Господ арського кодексу України при пинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюєтьс я шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, пе ретворення) або ліквідації - з а рішенням власника (власник ів) чи уповноважених ним орга нів, за рішенням інших осіб - з асновників суб'єкта господар ювання чи їх правонаступникі в, а у випадках, передбачених ц им Кодексом, - за рішенням суду .

Статтею 238 Господарського к одексу України передбачено, що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської ді яльності до суб'єктів господ арювання можуть бути застосо вані уповноваженими органам и державної влади або органа ми місцевого самоврядування адміністративно-господарсь кі санкції, тобто заходи орга нізаційно-правового або майн ового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків. В иди адміністративно-господа рських санкцій, умови та поря док їх застосування визначаю ться цим Кодексом, іншими зак онодавчими актами. Адміністр ативно-господарські санкції можуть бути встановлені вик лючно законами.

Згідно зі ст. 239 Господарсько го кодексу України до таких с анкцій віднесено, зокрема, ск асування державної реєстрац ії та ліквідація суб' єкта г осподарювання.

Скасування державної реєс трації суб'єкта господарюван ня провадиться за рішенням с уду, що є підставою для ліквід ації даного суб'єкта господа рювання відповідно до статті 59 Господарського кодексу Укр аїни.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не подає о рганам державної податкової служби податкових деклараці й, документів фінансової зві тності, чим порушує норми чин ного законодавства.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

У зв' язку з наявністю доку ментально підтвердженої під стави для припинення юридичн ої особи, позовні вимоги пози вача обґрунтовані матеріала ми справи, відповідають чинн ому законодавству і підлягаю ть задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають (ст. 94 КАС України).

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163, 167 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Позовні вимоги задовол ьнити.

2. Скасувати (припинити) державну реєстрацію суб' єк та підприємницької діяльнос ті - юридичної особи Молодіжн ого громадського об' єднанн я «Проект»(код ЄДРПОУ - 25680609, юр идична адреса: 02222, м.Київ, пр.-т. М аяковського, 55-а, к.131).

У день набрання постано вою законної сили направити її державному реєстратору Де снянському району м. Києва дл я внесення до Єдиного держав ного реєстру запису про судо ве рішення та вчинення дій що до проведення процедури прип инення державної реєстрації юридичної особи у встановле ному законом порядку.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.11.2010
Оприлюднено25.11.2010
Номер документу12405181
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11567/10/2670

Ухвала від 05.08.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Постанова від 16.11.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні