Рішення
від 23.12.2024 по справі 485/1844/24
СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 485/1844/24

Провадження №2/485/486/24

РІШЕННЯ

іменем України

23 грудня 2024 року м.Снігурівка

Снігурівський районний суд Миколаївської області у складі:

головуючої судді Бодрової О.П.,

за участю секретаря судового засідання Літвінової Д.Ю.,

учасників справи: позивача ОСОБА_1 , відповідача ОСОБА_2 та представника третьої особи Поруб Ю.О.,

розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судув м.Снігурівкав порядкузагального позовного провадженняцивільну справуза позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС), про поновлення державної реєстрації транспортного засобу,

установив:

Описова частина

Короткий зміст позовних вимог. Стислий виклад позиції позивача та заперечень відповідача

У вересні 2024 року ОСОБА_1 звернувся до суду з вказаним позовом, уточнив щодо третьої особи, вважав, що третьою особою є саме Регіональний сервіснийцентр ГСЦМВС вОдеській,Миколаївській таХерсонській областях(філіяГСЦ МВС),у позові просив поновити за ОСОБА_2 державну реєстрацію автомобіля: CHEVROLET AVEO, 2007 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_1 , чорного кольору, повною вагою 1530 кг, маса без навантаження 1205, об`єм двигуна 1498 куб.см, номер кузова НОМЕР_2 .

В обґрунтування позову посилався на те, що відповідач ОСОБА_2 відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії НОМЕР_3 є власником даного транспортного засобу.

15.09.2023 відповідач передав позивачу спірний транспортний засіб у користування, передавши йому реєстраційний документ на цей транспортний засіб, ключі, позивач сплатив йому 160000 грн. Сторони угоду оформили розпискою, відповідач зобов`язався перереєструвати автомобіль на позивача. Через конфлікт між сторонами автомобіль не було перереєстровано. Позивач та відповідач, не мали зв`язку один з одним, що позбавило їх можливості комунікувати між собою з приводу переоформлення автомобіля. Коли відповідач вийшов на зв`язок, а саме 24.08.2024 позивач дізнався, що відповідач зняв транспортний засіб у зв`язку з вибракуванням. Відповідач повідомив ТСЦ, що ним свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу загублено, про що внесені відомості до ЄДР МВС. Разом із тим, такі відомості не відповідають дійсності, оскільки свідоцтво про реєстрацію ТЗ не було загублено, а було передано позивачу у зв`язку із передачею автомобіля у володіння, користування та розпорядження. Підстав для вибракування автомобіля не було, оскільки автомобіль є у належному (справному) стані. Позивач вказав, що таким чином права позивача, як законного володільця, який фактично придбав у відповідача транспортний засіб, провів з ним грошовий розрахунок, отримав у володіння, користування та розпорядження транспортний засіб і реєстраційні документи, були порушенні з боку відповідача, який без реальних та дійсних для цього підстав провів вибракування транспортного засобу та зняття з обліку, чим було порушено майнові права позивача, які підлягають до судового захисту.

Відзив на позовну заяву до суду не надходив.

Інші процесуальні дії у справі

Снігурівський районний суд Миколаївської області своєю ухвалою від 12 вересня 2024 року вказану позовну заяву прийняв до розгляду, відкрив провадження у справі та постановив розглядати справу в порядку загального позовного провадження.

Снігурівський районний суд Миколаївської області своєю ухвалою від 04 грудня 2024 року закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду.

Позиції учасників справи

Позивач у судовому засіданні просив суд позов задовольнити з підстав наведених у ньому. Пояснив, що договірні відносини між ним та відповідачем були оформлені розпискою. Між ним та відповідачем був конфлікт, тому переоформити автомобіль не вдалося.

Відповідач у судовому засіданні позов визнав, пояснив, що між ним та позивачем була домовленість переоформити автомобіль. Згодом зв`язок з позивачем було втрачено. Він як власник повинен був застрахувати автомобіль, оскільки страховий поліс закінчився, тому він вирішив зняти з себе автомобіль. В сервісному центрі написав власноруч заяву, без будь якого примусу. В ТСЦ повідомляли про неможливість поновити державну реєстрацію транспортного засобу.

Представник третьої особи у судовому засіданні заперечував щодо задоволення позову. Зазначив, що 24.08.2024 відповідач звернувся до ТСЦ з заявою про зняття з обліку транспортного засобу, у зв`язку вибраковкою. У заяві відповідач зазначив, що державні номери та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу втрачені. Відповідача було попереджено про неможливість поновлення реєстрації в майбутньому.

Мотивувальна частина

Фактичні обставини, встановлені судом та зміст спірних правовідносин з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини. Мотиви суду.

Суд, заслухавши учасників справи, вивчивши та дослідивши матеріали справи, повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, розглянувши справу в межах заявлених вимог, приходить до висновку, що позов не підлягає до задоволення з таких підстав.

Суд встановив, що відповідач ОСОБА_2 є власником автомобіля моделі "CHEVROLET AVEO", 2007 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_1 , чорного кольору, повною вагою 1530 кг, маса без навантаження 1205, об`єм двигуна 1498 куб.см, номер кузова НОМЕР_2 /а.с.7/.

15.09.2023 позивачем та відповідачем була написана розписка про те, що ОСОБА_2 продав за 160000 грн ОСОБА_1 автомобіль "CHEVROLET AVEO", реєстраційний номер НОМЕР_1 . З цього часу ОСОБА_2 передає транспортний засіб та технічний паспорт, зобов`язується в будь-який час зареєструвати право власності на покупця /а.с.8/.

Відповідач 24.08.2024, звернувся до ТСЦ МВС №6542 із письмовою заявою, за якою просив зняти з обліку транспортний засіб «CHEVROLET AVEO», реєстраційний номер НОМЕР_1 .

ОСОБА_2 повідомив ТСЦ МВС №6542, що державні номерні знаки та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу втрачені.

Також було сформовано заяву №2485343152 від 24.08.2024 про проведення операції «540 Зняття з обліку у зв`язку з вибраковкою» /а.с.28/.

Зазначені відомості були внесені до ЄДР МВС.

Разом із тим, такі відомості не відповідають дійсності, оскільки свідоцтво про реєстрацію ТЗ, номерні знаки не були втрачені, а було передано позивачу у зв`язку із передачею автомобіля у володіння, користування та розпорядження. Підстав для вибракування автомобіля не було, оскільки автомобіль є у належному (справному) стані.

За приписами статті 392 ЦК України власник майна може пред`явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.

Частиною 1 статті 182 ЦК встановлено, що право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Так, відповідно до інформації по «НАІС ДДАІ» МВС України власником спірного транспортного засобу значиться ОСОБА_2 24.08.2024 вказаний транспортний засіб був знятий з реєстраційного обліку у зв`язку з вибраковкою (ТСЦ 6542).

Суспільні відносини у сфері дорожнього руху та його безпеки, права, обов`язки і відповідальність суб`єктів - учасників дорожнього руху, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, об`єднань, підприємств, установ і організацій незалежно форм власності та господарювання урегульовано Законом України «Про дорожній рух».

У статті 34 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, а також відсутності будь-яких обтяжень, у тому числі за даними Державного реєстру обтяжень рухомого майна, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, присвоєнням буквено-числової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої, оформленням і видачею реєстраційних документів та/або їх формуванням в електронному вигляді.

Державна реєстрація та облік автомобілів, автобусів, мотоциклів та мопедів усіх типів, марок і моделей, самохідних машин, причепів та напівпричепів до них, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів здійснюються територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України.

Власники транспортних засобів та особи, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів. У разі наявності обтяжень реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів здійснюється за наявності згоди обтяжувача (обтяжувачів), справжність підпису (підписів) якого (яких) засвідчено нотаріусом.

Процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків встановлена Порядком.

Згідно з пунктом 3 Порядку державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.

Відповідно до пункту 7 Порядку власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів.

Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.

Згідно із пунктом 8 Порядку державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність, для юридичних осіб - організаційно-розпорядчий документ про проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів та видана юридичною особою довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортного засобу, оформлення та видачі реєстраційних документів (зокрема за бажанням заявника в електронній формі без виготовлення їх на бланку) і присвоєння буквено-цифрової комбінації номерних знаків з їх видачею або без такої власник такого транспортного засобу або його уповноважений представник надають згоду володільцям персональних даних, які обробляються в державних реєстрах, базах даних, доступ до яких має МВС, на передачу до територіальних сервісних центрів МВС інформації (відомостей, даних) в обсягах і за змістом, необхідних для надання відповідних послуг або здійснення інших повноважень відповідно до цього Порядку, зокрема для перевірки поданих відомостей, із дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних, захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах, про електронні довірчі послуги, електронний документообіг та порядків електронної інформаційної взаємодії.

Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку: договори, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках; укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб`єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб`єктів уповноваженою особою і скріплені печаткою; свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати; рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів особами, уповноваженими управляти таким майном; рішення власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу конкретного одержувача; митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договір фінансового лізингу; акт про проведений аукціон або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби; інші засвідчені та оформлені в установленому порядку документи, що підтверджують набуття, перехід та припинення права власності на транспортний засіб відповідно до закону.

Приписами абзацу третього пункту 40 Порядку встановлено, що зняття з обліку транспортних засобів (зокрема у зв`язку з вибракуванням (списанням) транспортного засобу в цілому) здійснюється в сервісному центрі МВС або через центр надання адміністративних послуг на підставі заяви власника, документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України чи спеціальний статус особи, виконавчого напису нотаріуса, постанови державного або приватного виконавця чи рішення суду.

Підставами для зняття зазначених обмежень та скасування державної реєстрації є рішення компетентних органів. Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів скасовується: на підставі документів, що підтверджують установлення факту знищення, підробки або зміни ідентифікаційного номера транспортного засобу, номера двигуна або заміни без відповідного дозволу номерної панелі з ідентифікаційним номером транспортного засобу; на підставі відомостей про транспортний засіб, який під час здійснення його державної реєстрації (перереєстрації) або зняття з обліку перебував під дією обтяжень, або у разі подачі документів, інформація в яких не відповідає відомостям відповідних державних реєстрів; у разі визнання недійсним правочину, на підставі якого проводилася державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортного засобу; на підставі рішення суду; у разі встановлення факту підроблення митних документів або нездійснення митного оформлення транспортного засобу. Якщо під час проведення перевірки ідентифікаційних номерів складових частин за автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби або банком даних Генерального секретаріату Інтерполу буде встановлено, що раніше зареєстрований на території України транспортний засіб розшукується правоохоронними органами інших держав, сервісний центр МВС вилучає свідоцтво про реєстрацію (технічний паспорт) або робить відповідну позначку, яка вноситься до Єдиного державного реєстру транспортних засобів, оформляє відповідні документи про цей факт і передає їх до відповідного органу досудового розслідування. Сервісні центри МВС видають власникам тимчасові реєстраційні талони строком на один рік, у графу "Особливі відмітки" яких вноситься запис: "Розшукується Інтерполом. Перереєстрацію або зняття з обліку заборонено до закінчення перевірки". Заміна тимчасових реєстраційних талонів на свідоцтва про реєстрацію з внесенням до них запису "Розшукується Інтерполом. Перереєстрацію або зняття з обліку дозволено" здійснюється в установленому МВС порядку (з обов`язковим інформуванням ініціатора розшуку) після набрання законної сили виправдувальним вироком за відповідним фактом або винесення постанови (ухвали) про закриття кримінального провадження, крім випадків, коли провадження було закрито за нереабілітуючими обставинами.

Відповідно до пункту 5.7 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 11 серпня 2010 року №379 (далі - Інструкція № 379), на підставі документів, що підтверджують встановлення факту знищення, фальсифікації або підроблення ідентифікаційних номерів складових частин ТЗ, виявлення ТЗ, зареєстрованих (перереєстрованих), знятих з обліку в Центрі, у тому числі тимчасово, за фіктивними чи підробленими документами, таких, що розшукуються правоохоронними органами України у зв`язку з незаконним заволодінням, або інформацію про реєстрацію яких несанкціоновано внесено до автоматизованої бази даних АІС "Автомобіль" та (або) Єдиного державного реєстру Державтоінспекції, працівники Центру оформляють в установленому порядку необхідні документи, скасовують державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку ТЗ і передають усі відповідні документи до органу досудового розслідування для подальшого проведення перевірки.

З системного аналізу наведених правових норм чинного законодавства слідує, що державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків та проводиться з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).

Уповноважені особи сервісних центрів МВС скасовують державну реєстрацію (перереєстрацію) у разі виявлення транспортних засобів, зареєстрованих (перереєстрованих), знятих з обліку в уповноважених органах МВС, у тому числі тимчасово, за фіктивними чи підробленими документами, і передають усі відповідні документи до відповідного органу досудового розслідування для подальшого проведення перевірки.

Тобто, на момент прийняття рішення про скасування державної реєстрації транспортного засобу у розпорядженні уповноваженої особи сервісного центру МВС повинні бути беззаперечні документальні докази того, що транспортний засіб був зареєстрований (перереєстрований) за фіктивними чи підробленими документами.

Позивачем не надано суду жодного доказу на підтвердження переходу права власності на автомобіль «CHEVROLET AVEO», державний реєстраційний номер НОМЕР_1 оформленого відповідно до вимог чинного законодавства.

24.08.2024 вказаний транспортний засіб був знятий з реєстраційного обліку в зв`язку з вибраковкою саме за заявою власника ОСОБА_2 .

У відповідності до вимог пункту 45 Порядку №1388 вибракувані транспортні засоби підприємств знімаються з обліку на підставі затверджених актів, а громадян - за заявами їх власників.

Зняття з обліку у таких випадках проводиться без огляду транспортного засобу. Номерні знаки та реєстраційні документи здаються до сервісних центрів МВС.

Вивільнені після зняття з обліку транспортних засобів у зв`язку із вибракування складові частини, що мають ідентифікаційні номери (двигун, кузов, шасі) залишаються у розпорядженні власників. Відповідні сервісні центри видають за зверненням власника довідку встановленого взірця.

Тобто, даною нормою передбачено гарантії власників транспортних засобів, які не підлягають державній реєстрації, щодо залишення у них складових частин з видачею відповідних правовстановлюючих документів (довідок).

Аналогічний висновок про те, що державна реєстрація транспортних засобів передбачає певну процедуру, зокрема, надання необхідних документів і відомостей, викладено в постанові Верховного Суду від 25.04.2018 по справі №803/336/16 (провадження №К/9901/10604/18).

Таким чином, ОСОБА_2 , як власник транспортного засобу, скористався своїм правом та зняв автомобіль з обліку, у зв`язку зі списанням.

Згідно з нормами статті 319 ЦК України, власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.

Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом (частини 1, 2 статті 321 ЦК України).

Згідно з нормами статті 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.

Таким чином, суд зазначає, що законодавством, яке регулює суспільні відносини в сфері безпеки дорожнього руху поновлення державної реєстрації транспортного засобу після його вибракування (списання), не передбачено.

Відтак відсутні підстави у поновлені реєстрації спірного автомобіля, а тому в задоволенні позову слід відмовити.

Стаття 141ЦПК України передбачає, що судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи покладаються: у разі відмови в позові покладається на позивача.

Оскільки судом в позові відмовлено, сплачений судовий збір позивачу не повертається, а витрати, пов`язані з розглядом справи покладаються на позивача.

На підставі викладеного та керуючись ст.4,5,12,13,76-84,141,259,268,353,354 ЦПК України, суд

ухвалив:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , третя особа Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях (філія ГСЦ МВС), про поновлення державної реєстрації транспортного засобу відмовити.

На рішення суду може бути подана апеляційна скарга протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду.

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_4 ;

Відповідач: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_5 ;

Третя особа: Регіональнийсервісний центрГСЦ МВСв Одеській,Миколаївській таХерсонській областях(філіяГСЦ МВС)Одеська область,м.Одеса,вул.Корольоваакадеміка,буд.5,ЄДРПОУ 45239068.

Повне рішення складено 27 грудня 2024 року.

Суддя О.П.Бодрова

СудСнігурівський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення23.12.2024
Оприлюднено30.12.2024
Номер документу124107281
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Інші справи позовного провадження

Судовий реєстр по справі —485/1844/24

Рішення від 23.12.2024

Цивільне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Рішення від 23.12.2024

Цивільне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 04.12.2024

Цивільне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 28.11.2024

Цивільне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

Ухвала від 12.09.2024

Цивільне

Снігурівський районний суд Миколаївської області

Бодрова О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні