Справа №712/7495/24
Провадження №3/712/2475/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2024 року суддя Соснівського районного суду м. Черкаси Гоменюк О.Ю., за участю представника Черкаської митниці Жука М.В., розглянувши адміністративні матеріали, які надійшли з Черкаської митниці Державної митної служби України, відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , про притягнення до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.483, ч.1 ст.485 Митного кодексу України,
ВСТАНОВИВ:
28.05.2023 через пункт пропуску «Устилуг - Зосин» митного поста «Устилуг» Волинської митниці громадянином України ОСОБА_1 на митну територію України в якості гуманітарної допомоги було переміщено (ввезено) транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 , реєстраційний номер НОМЕР_3 ).
Як підставу для переміщення (ввезення) та випуску вказаного транспортного засобу (товару) у вільний обіг громадянином України ОСОБА_1 до митного поста «Устилуг» Волинської митниці було подано:
1) декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28.05.2023;
2) звернення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521;
3) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (VIN-номер НОМЕР_2 ).
Відповідно до графи 6 декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28.05.2023, отримувачем вказаної гуманітарної допомоги громадянином України ОСОБА_1 зазначено ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Відповідно до поданого громадянином України ОСОБА_1 звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521, вказаним зверненням йому було доручено отримати в пункті пропуску «Устилуг» Волинської митниці транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) та в якості гуманітарної допомоги доставити до ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Митні платежі (ввізне мито, акцизний податок та податок на додану вартість) при ввезенні вказаного транспортного засобу громадянином України ОСОБА_1 сплачено не було у зв`язку з наданням пільги щодо сплати митних платежів.
Відповідно до Закону України від 19.10.2022 №2697-ІХ «Про митний тариф України», ставка ввізного мита на транспортний засіб який класифікується за кодом 8704219900 згідно УКТ ЗЕД становить 10%, відповідно до Закону України від 28.12.2014 №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» ставка акцизного податку становить 1 євро за 1 см3, та згідно Закону України від 03.04.1997 №168/97-ВР «Про податок на додану вартість» ставка податку на додану вартість становить 20 %.
В ході проведення Черкаською митницею перевірки законності ввезення вказаного транспортного засобу на митну територію України було встановлено, що відповідно до листів ІНФОРМАЦІЯ_4 від 29.02.2024 №77/вібдр/780 та від 11.04.2024 №77/вібдр/1504, транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) ОСОБА_1 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_4 не передавався, а звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521 за вказаними реквізитами було адресовано до Волинської обласної військової адміністрації з приводу ввезення на митну територію України транспортного засобу «NISSAN X-TRAIL» (VIN-номер НОМЕР_5 ) громадянином ОСОБА_2 .
За таким обставин, подана ОСОБА_1 декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28.05.2023, містить неправдиві відомості щодо одержувача транспортного засобу «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ), а надане як підставу для ввезення вказаного транспортного засобу звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521 є підробленим. При цьому, вказаний транспортний засіб, стосовно якого було надано пільги щодо сплати митних платежів було використано в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Відповідно до службової записки управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Черкаської митниці від 18.04.2024 №15/15-02/1032, митна вартість транспортного засобу «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) становить 2400,00 євро (94184,64 грн за курсом НБУ 39,2436 грн/1євро на 28.05.2023), а тому розмір митних платежів, які підлягали до сплати при імпорті становить 119426,12 грн, в т.ч. ввізне мито 9418,46 грн, акцизний податок 74405,87 грн, податок на додану вартість 35601,79 грн.
Крім того, 01.06.2023 через пункт пропуску «Устилуг - Зосин» митного поста «Устилуг» Волинської митниці громадянином України ОСОБА_1 на митну територію України в якості гуманітарної допомоги було переміщено (ввезено) транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 , реєстраційний номер НОМЕР_7 ).
Як підставу для переміщення (ввезення) та випуску вказаного транспортного засобу (товару) у вільний обіг громадянином України ОСОБА_1 до митного поста «Устилуг» Волинської митниці було подано:
1) декларацію про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 01.06.2023;
2) звернення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521;
3) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (VIN-номер НОМЕР_6 ).
Відповідно до графи 6 декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 01.06.2023, громадянином України ОСОБА_1 отримувачем вказаної гуманітарної допомоги зазначено ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).
Відповідно до поданого громадянином України ОСОБА_1 звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521, вказаним зверненням йому було доручено отримати в пункті пропуску «Устилуг» Волинської митниці транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ) та в якості гуманітарної допомоги доставити до ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Митні платежі (ввізне мито, акцизний податок та податок на додану вартість) при ввезенні вказаного транспортного засобу громадянином України ОСОБА_1 сплачено не було у зв`язку з наданням пільги щодо сплати митних платежів.
Відповідно до Закону України від 19.10.2022 №2697-ІХ «Про митний тариф України», ставка ввізного мита на транспортний засіб який класифікується за кодом 8704219900 згідно УКТ ЗЕД становить 10%, відповідно до Закону України від 28.12.2014 №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» ставка акцизного податку становить 1 євро за 1 см3, та згідно Закону України від 03.04.1997 №168/97-ВР «Про податок на додану вартість» ставка податку на додану вартість становить 20 %.
В ході проведення Черкаською митницею перевірки законності ввезення вказаного транспортного засобу на митну територію України було встановлено, що відповідно до листів ІНФОРМАЦІЯ_4 від 29.02.2024 №77/вібдр/780 та від 11.04.2024 №77/вібдр/1504, транспортний засіб «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ) громадянином ОСОБА_1 на адресу ІНФОРМАЦІЯ_4 не передавався, а звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521 за вказаними реквізитами було адресовано до Волинської обласної військової адміністрації з приводу ввезення на митну територію України транспортного засобу «NISSAN X-TRAIL» (VIN-номер НОМЕР_5 ) громадянином ОСОБА_2 .
За таким обставин, подана громадянином ОСОБА_1 декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 01.06.2023 містить неправдиві відомості щодо одержувача транспортного засобу «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ), а надане як підставу для ввезення вказаного транспортного засобу звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521 є підробленим. При цьому, вказаний транспортний засіб, стосовно якого було надано пільги щодо сплати митних платежів було використано в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Відповідно до службової записки управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Черкаської митниці від 18.04.2024 №15/15-02/1032, митна вартість транспортного засобу «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ) становить 2400,00 євро (93732,72 грн за курсом НБУ 39,0553 грн/1євро на 01.06.2023), а тому розмір митних платежів, які підлягали до сплати при імпорті становить 123633,46 грн, в т.ч. ввізне мито 9373,27 грн, акцизний податок 78032,49 грн, податок на додану вартість 36227,70 грн.
Загальна вартість безпосередніх предметів правопорушення за протоколами про порушення митних правил №0020/90200/24 та №0023/90200/24 становить 187917,36 грн, а сума несплачених митних платежів за протоколами про порушення митних правил №0027/90200/24 та №0028/90200/24 становить 243059,58 грн (ввізне мито 18791,73 грн, акциз 152438,36 грн, ПДВ 71829,40 грн).
Постановою суду від 10.09.2024 об`єднано в одне провадження адміністративні справи відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.483 МК України (справа №712/7495/24, провадження №3/712/2475/24), за ч.1 ст.485 МК України (справа №712/7589/24, провадження №3/712/2506/24), за ч.1 ст.483 МК України (справа №712/7588/24, провадження №3/712/2505/24), за ч.1 ст.485 МК України (справа №712/7497/24, провадження № 3/712/2476/24); присвоєно об`єднаному провадженню №3/712/2475/24, справа №712/7495/24.
В судовому засіданні представник Черкаської митниці підтримав позицію митного органу, вважав обставини, викладені в протоколі про порушення митних правил, доведеними; та просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості безпосередніх предметів порушення митних правил на суму 93958,68 грн з конфіскацією транспортних засобів «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) та «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ).
ОСОБА_1 належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, до суду не з`явився. 11.09.2024 до суду надійшли клопотання ОСОБА_1 , в яких він просить здійснити розгляд справи без його участі, у зв`язку з неможливістю з`явитись в судове засідання, через віддаленість місця проживання, та враховуючи ризики обстрілів. В клопотаннях ОСОБА_1 зазначає, що отримані ним транспортні засоби це гуманітарна допомога, яку було доручено йому отримати на пункті пропуску Устилуг Волинської області; така допомога була доставлена до ІНФОРМАЦІЯ_5 , та на сьогоднішній день використовується на потреби Збройних Сил України для забезпечення оборони країни, безпеки і нормалізації життєдіяльності населення. У разі якщо суд прийде до переконання про наявність в його діях вини у вчиненні адміністративних правопорушень, то при вирішенні питання про притягнення до відповідальності та накладення санкцій, просив врахувати наступні обставини: ОСОБА_1 є інвалідом ІІІ групи та єдиним джерелом його доходів є соціальна допомога по інвалідності в розмірі 2361 гривень; він є вдівцем та проживає один.
Заслухавши представника Черкаської митниці, вивчивши матеріали справи, суд встановив наступне.
Відповідно до ч.1 ст.198, ч.2 ст.334 Митного кодексу України, митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації та необхідні для прийняття рішення про пропуск їх через митний кордон України. Особи, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України чи провадять діяльність, контроль за якою цим Кодексом покладено на митні органи зобов`язані надавати митним органам документи та відомості, необхідні для здійснення митного контролю, в усній, письмовій та/або електронній формі.
Згідно з п.2 ст.1 Закону Україну «Про гуманітарну допомогу» від 22.10.1999 №1192-XIV (далі Закон), гуманітарна допомога цільова адресна безоплатна допомога в грошовій або натуральній формі, у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань, або допомога у вигляді виконання робіт, надання послуг, що надається іноземними та вітчизняними донорами з мотивів гуманності отримувачам гуманітарної допомоги в Україні або за кордоном, які потребують допомоги у зв`язку із соціальною незахищеністю, матеріальною незабезпеченістю, скрутним фінансовим становищем, введенням воєнного або надзвичайного стану, виникненням надзвичайної ситуації або тяжкою хворобою конкретної фізичної особи, а також для підготовки до збройного захисту держави та її захисту у разі збройної агресії або збройного конфлікту.
Відповідно до п.1 ст.1 Закону, безоплатна допомога (пересилка, виконання робіт, надання послуг) надання гуманітарної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації донорам гуманітарної допомоги.
Згідно з абзацами 1, 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (в редакції станом на 10.06.2023), на період воєнного стану пропуск через митний кордон України гуманітарної допомоги здійснювався за місцем перетину митного кордону України шляхом подання в паперовій або електронній формі декларації, заповненої особою, що перевозить відповідний товар, за формою згідно з додатком 1 (Декларація про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою) без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності та без оформлення гарантійних листів, зазначених у абзаці п`ятому цього пункту.
Товари, пропуск яких здійснювався відповідно до абзацу першого цього пункту, визнавалися гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.
Відповідно до ст.6 Закону, звільнення від оподаткування товарів (робіт, послуг) гуманітарної допомоги здійснюється у порядку, встановленому Податковим кодексом України та Митним кодексом України.
Згідно з п.1 ст.287 Митного кодексу України при ввезенні (пересиланні) на митну територію України товари, визначенні відповідно до Закону України «Про гуманітарну допомогу» як гуманітарна допомога, звільняються від оподаткування ввізним митом.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.292 Митного кодексу України, митні платежі не сплачуються у разі, якщо відповідно до цього Кодексу, Податкового кодексу України, інших законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України щодо товарів надано звільнення або повне умовне звільнення від сплати митних платежів у період дії такого звільнення і при дотриманні умов, у зв`язку з якими його надано.
Згідно з п.197.1.15 ст.197 Податкового кодексу України операції, що підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою, а саме надання благодійної допомоги, зокрема безоплатне постачання товарів/послуг благодійним організаціям, утвореним і зареєстрованим відповідно до законодавства, а також надання такої допомоги благодійними організаціями набувачам (суб`єктам) благодійної допомоги відповідно до законодавства про благодійну діяльність та благодійні організації. Під безоплатним постачанням слід розуміти постачання товарів/послуг благодійним організаціям та набувачам благодійної допомоги без будь-якої грошової, матеріальної або інших видів компенсації. У разі недотримання умов, визначених цим підпунктом, такі операції оподатковуються на загальних підставах.
Статтею 483 Митного кодексу України передбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Згідно з п.6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 №8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», підставою для переміщення товарів через митний кордон України є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон України. Це зокрема можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Документами, що містять неправдиві дані, є зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезенні чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.
Частиною першою статті 485 Митного кодексу України передбачено відповідальність за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.483, ч.1 ст.485 МК України, підтверджується матеріалами справи, зокрема: даними протоколу про порушення митних правил №0020/90200/24 від 22.04.2024; даними протоколу про порушення митних правил №0023/90200/24 від 23.04.2024; даними протоколу про порушення митних правил №0027/90200/24 від 23.05.2024; даними протоколу про порушення митних правил №0028/90200/24 від 23.05.2024; доповідною запискою головного державного інспектора відділу боротьби з контрабандою та митними порушеннями ОСОБА_3 від 22.04.2024; доповідною запискою головного державного інспектора відділу боротьби з контрабандою та митними порушеннями ОСОБА_3 від 23.05.2024; листом Черкаської митниці від 25.01.2024 №7.27-1/7.27-20/7.4/309 щодо надання інформації, адресованому до Львівської, Волинської, Закарпатської митниці; листом Волинської митниці від 01.02.2024 №600/7 щодо надання інформації, з додатком; листом Черкаської митниці від 19.02.2024 щодо надання інформації, адресованому керівнику ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_4 ; листом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 29.02.2024 №77/відбр/780 (на запит Черкаської митниці), з додатками; листом Черкаської митниці від 15.03.2024 щодо надання інформації, адресованому в.о. начальнику Волинської митниці Чабораю А.; листом Волинської митниці від 20.03.2024 (з додатками), адресованому начальнику Черкаської митниці Дорофію Д.; листом Черкаської митниці від 08.04.2024 щодо надання інформації (з додатками), адресованому керівнику ІНФОРМАЦІЯ_4 ОСОБА_5 ; листом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 11.04.2024 (з додатками), адресованому начальнику Черкаської митниці Дорофію Д.; листом Черкаської митниці від 09.04.2024 №7.27-1/20/7/1285, адресованому Рівненській митниці; листом Рівненської митниці від 22.04.2024 №7.13-3/20/7-40/2566, адресованому Черкаській митниці; службовою записки відділу боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Черкаської митниці від 16.04.2024 №20/20/999; службовою запискою Управління митних платежів, контролю митної вартості та митно-тарифного регулювання ЗЕД Черкаської митниці від 18.04.2024 №15/15-02/1032 про надання інформації щодо митної вартості транспортних засобів; ін.
Отже, в ході судового розгляду об`єктивно встановлено, що громадянином України ОСОБА_1 , в порушення вимог ч.1 ст.198, ч.2 ст.334 Митного кодексу України, вимог ст.ст.1, 6 Закону Україну «Про гуманітарну допомогу», п.1 ст.287, п.2 ч.1 ст.292 Митного кодексу України, п.п.197.1.15 п.197.1 ст.197 Податкового кодексу України, абзаців 1, 3 пункту 1 постанови Кабінету міністрів України від 01.03.2022 №174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану», 28.05.2023 та 01.06.2023 через пункт пропуску «Устилуг - Зосин» митного поста «Устилуг» Волинської митниці через митний кордон України на митну територію України в якості гуманітарної допомоги було переміщено транспортні засоби «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) та «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ) загальною вартістю 187917,36 грн з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення декларацій про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою від 28.05.2023 та 01.06.2023, які містили неправдиві відомості щодо одержувача, а також підробленого звернення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 09.03.2023 №77/вібдр/1521, а також здійснено використання вищевказаних транспортних засобів, стосовно яких було надано пільги щодо сплати митних платежів на суму 243059,58 грн (ввізне мито 18791,73 грн, акциз 152438,36 грн, ПДВ 71829,40 грн) в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Таким чином, аналізуючи наведені докази по даній справі з точки зору їх допустимості та достатності, за відсутності будь-яких істотних суперечностей, суд приходить до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.483, ч.1 ст.485 МК України доведена повністю.
Обставин, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність ОСОБА_1 судом не встановлено.
Згідно з ч.2 ст.36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Частина перша статті 485 МК України передбачає відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від 50 до 150 відсотків несплаченої суми митних платежів; частина перша статті 483 МК України - штраф в розмірі від 50 до 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, або з конфіскацією товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю.
З огляду на викладене, враховуючи характер вчинених правопорушень, особу порушника, ступінь його вини, суддя вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у межах санкції ч.1 ст.483 МК України, а саме у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості безпосередніх предметів порушення митних правил на суму 93958 грн. 68 коп. з конфіскацією транспортних засобів «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ) та «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_6 ).
Згідно зі ст.40-1КУпАП з особи на яку накладено адміністративне стягнення, слід стягнути судовий збір у розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір».
Керуючись ст.ст.23, 36, 40-1, 279, 283, КУпАП, ст.ст. 4, 103, 112, 380, 483, 485 Митного кодексу України, суддя
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.483, ч.1 ст.485 Митного кодексу України, та накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків вартості безпосередніх предметів порушення митних правил на суму 93958 (дев`яносто три тисячі дев`ятсот п`ятдесят вісім) гривень 68 коп. з конфіскацією транспортних засобів «VOLKSWAGEN TRANSPORTER» (VIN-номер НОМЕР_2 ; реєстраційний номер НОМЕР_3 ) та « ОСОБА_6 » (VIN-номер НОМЕР_6 ; реєстраційний номер НОМЕР_7 ).
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у сумі 605 (шістсот п`ять) гривень 60 коп., який зарахувати на рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код за ЄДРПОУ: 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код класифікації доходів бюджету: 22030106.
Постанова може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду через Соснівський районний суд м.Черкаси протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя О.Ю. Гоменюк
Суд | Соснівський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124113070 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю |
Адмінправопорушення
Соснівський районний суд м.Черкас
Гоменюк О. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні