Рішення
від 27.12.2024 по справі 340/8615/23
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2024 року м. Кропивницький Справа № 340/8615/23

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кравчук О.В. розглянув у порядку спрощеного позовного письмового провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу

за позовом Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій» (код ЄДРПОУ 14312430; адреса: вул. Академіка Тамма, 29, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009)

до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802; адреса: вул. Соборна, 7А, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009)

про визнання протиправним та скасування рішення.

ПрАТ «НВП «Радій» звернулося до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд :

- визнати протиправним та скасувати Рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023, складене за результатами позапланової перевірки Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій», код за ЄДРПОУ 14312430.

Позивач обґрунтовує свої вимоги таким.

За результатами проведеної документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України відповідачем відносно позивача був складений Акт перевірки від 16.02.2024 № 0800-1102-3/18. На підставі вказаного Акту перевірки відповідач прийняв рішення про повернення страхових коштів Пенсійного фонду України та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду від

Підставою для застосування до позивача фінансових санкцій слугували висновки відповідача про те, що позивач всупереч ч. 2 ст. 15 Закон України від 23.09.1999 № 1105 «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» призначив та виплатив допомогу по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду.

Позивач вважає оскаржуване рішення відповідача про повернення страхових коштів Пенсійного фонду України та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду від 11.03.2024 № 14/1 протиправним, оскільки відповідно до даних особистого кабінету позивача на веб-порталі Пенсійного фонду України інформація про. З огляду на викладені обставини, позивач просить суд задовольнити позов у повному обсязі.

Ухвалою від 23 жовтня 2023 року відкрито провадження у справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у порядку письмового провадження).

Відповідач у поданому відзиві на позов просив відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі, оскільки згідно відомостей системи «Електронний реєстр листків непрацездатності» інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України в листку непрацездатності № 8625216-20162833363-1 чітко визначено що спірний випадок пов`язаний з ознаками алкогольного сп`яніння застрахованої особи (у відповідному полі стоїть відмітка «так»). Крім того, листом Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради» від 3 жовтня 2023р. № 6317/20 було підтверджено настання непрацездатності громадянина ОСОБА_1 , пов`язаної з гострою алкогольною інтоксикацією, про що було зроблено відмітку при формування медичного висновку про тимчасову непрацездатність, а також зазначено шифр захворювання. За наведених обставин, відповідач вважає, що Рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023 року є законним та обгрунтованим.

Позивач скерував до суду відповідь на відзив, у якій доводи відповідача заперечив та підтримав раніше заявлені позовні вимоги.

Розглянувши подані сторонами заяви по суті справи, додані до них документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно і неупереджено оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

В С Т А Н О В И В:

04 жовтня 2023 року головним спеціалістом відділу контрольно-перевірочної роботи № 1 управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області проведено документальну позапланову перевірку ПрАТ «НВП «Радій» з приводу дотримання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України за період з 01.08 по 31.08. 2023 року.

За результатами перевірки було складено Акт документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України № 1100-1002-2/20/39 від 04 жовтня 2023 року (далі - Акт перевірки).

Перевіркою виявлене порушення позивачем вимог пп.5 п. 1 ст. 16 Закону України № 1105 - Не враховано підставу для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності, а саме: відмова у разі тимчасової непрацездатності у зв`язку із захворюванням або травмою, що сталися внаслідок алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння або дій, пов`язаних з таким сп`янінням. Електронний листок по тимчасовій непрацездатності № 8625216-2016283363-1 за період з 12.08.2023 по 19.08.2023 (3 дні за рахунок фонду), виданий ОСОБА_2 комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради». В результаті чого неправомірно використано страхових коштів Пенсійного фонду України за 3 дні (12.08.2023-19.08.2023) в сумі 883,62 грн.

За наслідками такої перевірки відповідачем прийняте Рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023 р., відповідно до якого на підприємство покладено обов`язок повернути до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області витрачені страхові кошти в сумі 883,65 грн. та накладено фінансові санкції у сумі 441,83 грн.

Не погоджуючись із вказаним рішенням та покликаючись на те, що в Електронний листок по тимчасовій непрацездатності № 8625216-2016283363-1 за період з 12.08.2023 по 19.08.2023 виданий ОСОБА_2 комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради, з Електронного реєстру листків непрацездатності, містить наступні дані: Ознака алкогольного/наркотичного сп`яніння: Ні, позивач звернувся до суду з позовом.

Оцінюючи правомірність оскарженого позивачем рішення відповідача про повернення страхових коштів Пенсійного фонду України та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду, суд виходить із такого.

Частина друга статті 19 Конституції України зобов?язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною другою статті 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Закон України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105 відповідно до Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначає правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючим громадянам щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, охорони їхнього життя та здоров`я.

Відповідно до ч.ч.1-2 ст. 4 Закону України від 23.09.1999 № 1105 уповноваженим органом управління в системі загальнообов`язкового державного соціального страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку (далі - уповноважений орган управління) є Пенсійний фонд України.

Уповноважений орган управління є держателем та адміністратором електронного реєстру листків непрацездатності як складової частини реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Згідно з ч. 2 ст. 8 Закону України від 23.09.1999 № 1105 роботодавець, зокрема, зобов`язаний:

- здійснювати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид страхових виплат та надання соціальних послуг згідно з цим Законом (п. 1);

- вести облік страхових коштів і своєчасно надавати страховику встановлену звітність щодо цих коштів (п. 2);

- під час перевірки правильності використання страхових коштів та достовірності поданих роботодавцем даних надавати посадовим особам уповноваженого органу управління необхідні документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірки (п.3);

- допускати посадових осіб уповноваженого органу управління для здійснення перевірок правильності використання страхових коштів, контролю за веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання за наявності направлення та/або наказу про перевірку та посвідчення осіб (п. 6);

- повернути уповноваженому органу управління суму здійснених страхових виплат та вартість наданих соціальних послуг потерпілому на виробництві у разі невиконання своїх зобов`язань щодо сплати страхових внесків (п. 9).

За приписами ч. 3 ст. 8 Закону України від 23.09.1999 № 1105 достовірність зазначених у документах відомостей перевіряється уповноваженим органом управління. У разі подання недостовірних відомостей, використання роботодавцем страхових коштів з порушенням встановленого порядку роботодавець добровільно чи на підставі рішення суду повинен відшкодувати страховику заподіяну шкоду.

У ч. 1 ст. 15 Закону України від 23.09.1999 № 1105 законодавець визначив, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі страхових виплат, які повністю або частково компенсують втрату заробітної плати (доходу), у разі настання одного з таких страхових випадків, зокрема: 1) тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві, а також тимчасова непрацездатність на період реабілітації внаслідок захворювання або травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві.

Відповідно ч. 2 ст. 15 Закону України від 23.09.1999 № 1105 допомога по тимчасовій непрацездатності у випадках, зазначених у п.п.1 і 7 ч. 1 ст. 15 Закону України від 23.09.1999 № 1105, виплачується уповноваженим органом управління застрахованим особам з шостого дня непрацездатності за весь період до відновлення працездатності або до встановлення медико-соціальною експертною комісією (далі - МСЕК) інвалідності (встановлення іншої групи, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності), незалежно від звільнення, припинення підприємницької або іншої діяльності застрахованої особи в період втрати працездатності, у порядку та розмірах, встановлених законодавством.

Оплата перших п`яти днів тимчасової непрацездатності у випадках, зазначених у п.п.1 і 7 ч. 1 ст.15 Закону України від 23.09.1999 № 1105, здійснюється за рахунок коштів роботодавця у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

У разі настання тимчасової непрацездатності у випадках, зазначених у п.п.1 і 7 ч. 1 ст.15 Закону України від 23.09.1999 № 1105, під час перебування у щорічній (основній чи додатковій) відпустці допомога надається у порядку та розмірах, встановлених цим Законом.

Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України від 23.09.1999 № 1105 рішення про призначення страхової виплати приймається страхувальником або уповноваженими ним особами. Страхувальник або уповноважені ним особи здійснюють контроль за правильністю нарахування і своєчасністю здійснення страхових виплат, приймають рішення про відмову в призначенні або припинення страхових виплат (повністю або частково), розглядають підставу і правильність видачі документів, які є підставою для надання страхових виплат.

За приписами ч. 1 ст. 23 Закону України від 23.09.1999 № 1105 підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.

Відповідно до п.1.1 Розділу І Положення комісія (уповноважений) із страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності (далі - комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства), створюється (обирається) та діє на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство), що використовує найману працю, незалежно від форм власності і господарювання.

Згідно з п. 2.2 Розділу ІІ Положення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства зобов`язана, зокрема:

- приймати рішення про призначення матеріального забезпечення; приймати рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення, про припинення його виплати (повністю або частково), розглядати підставу і правильність видачі та заповнення листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення;

- здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам роботодавцем за рахунок коштів Фонду як за власною ініціативою, так і у зв`язку із зверненням застрахованих осіб;

- вживати заходів по своєчасному наданню на підприємстві застрахованим особам матеріального забезпечення за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності.

Слід зазначити, що механізм організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього регламентований Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього (далі - Порядок), затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього».

Відповідно до п.1 Порядку листок непрацездатності - це сформований (виданий) програмними засобами Реєстру на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність або документа, що засвідчує факт усиновлення дитини, і зареєстрований за єдиним реєстраційним номером листка непрацездатності у Реєстрі електронний документ, що є підставою для звільнення від роботи, оплати перших п`яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Тобто, листок непрацездатності формується лікуючим лікарем на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність.

При цьому, порядок заповнення листка непрацездатності унормований Інструкцією про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров`я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України 03.11.2004 № 532/274/136-ос/1406 (далі - Інструкція).

За приписами п. 1 Інструкції листок непрацездатності - це багатофункціональний документ, який є підставою для звільнення від роботи у зв`язку з непрацездатністю та з матеріальним забезпеченням застрахованої особи в разі тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів.

Лицьовий бік бланка листка непрацездатності заповнюється лікуючим лікарем або молодшим медичним працівником з медичною освітою. Зворотний бік бланка листка непрацездатності заповнюється за місцем роботи застрахованої особи. Записи в листку непрацездатності здійснюються розбірливим почерком, без помарок, синім, фіолетовим або чорним чорнилом.

Так, судом встановлено, що 04 жовтня 2023 року відповідачем була проведена документальна перевірка позивача на предмет дотримання ним порядку використання страхових коштів Фонду соціального страхування України. Вказаною перевіркою встановлено порушення позивачем пп.5 п. 1 ст. 16 Закону України № 1105- не враховано підставу для відмови в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності, а саме: відмова у разі тимчасової непрацездатності у зв`язку із захворюванням або травмою, що сталися внаслідок алкогольного, наркотичного, токсичного сп`яніння або дій, пов`язаних з таким сп`янінням. Електронний листок по тимчасовій непрацездатності № 8625216-2016283363-1 за період з 12.08.2023 по 19.08.2023 (3 дні за рахунок фонду), виданий ОСОБА_2 комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради». В результаті чого неправомірно використано страхових коштів Пенсійного фонду України за 3 дні (12.08.2023-19.08.2023) в сумі 883,62 грн.

Суд також встановив, що рішенням відповідача про повернення страхових коштів Пенсійного фонду України та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023 р до позивача були застосовані фінансові санкції: неправомірно витрачені страхові кошти в сумі 883,65 грн зобов?язано повернути до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області та застосовано штраф в обсязі 50% за неправомірно витрачені страхові кошти - 441,83 грн .

У контексті оцінки спірних правовідносин суд виходить із того, що відповідно до положень Закону України від 23.09.1999 № 1105, Положення та Інструкції єдиною та належною підставою для призначення і виплати застрахованій особі допомоги по тимчасовій непрацездатності є листок непрацездатності за умови, що він виданий лікарем, який наділений правом видачі листків непрацездатності, та містить всі необхідні реквізити (прізвище лікаря, який видав листок непрацездатності, підпис та печатку лікаря, печатку закладу охорони здоров`я «Для листків непрацездатності» тощо).

При цьому, вчинення комісією дій по перевірці чи наданні оцінки медичному висновку лікуючого лікаря не віднесено до кола повноважень комісії із страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, окреслених Положенням.

Як вбачається зі скріншоту особистого кабінету позивача на веб-порталі Пенсійного фонду України та з наданого позивачем відеозапису екрана комп?ютера, Електронний листок по тимчасовій непрацездатності № 8625216-2016283363-1 за період з 12.08.2023 по 19.08.2023, виданий ОСОБА_2 комунальним некомерційним підприємством «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради, з Електронного реєстру листків непрацездатності, містить дані: Ознака алкогольного/наркотичного сп`яніння: Ні.

Отже, отримавши інформацію щодо закриття листка непрацездатності та набуття ним статусу «готово до сплати», позивач, на переконання суду, обґрунтовано вжив заходи, спрямовані на надання застрахованій особі матеріального забезпечення за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності.

При цьому суд суд вважає за необхідне зауважити, що відомості системи «Електронний реєстр листків непрацездатності» інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України та лист Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна психіатрична лікарня Кіровоградської обласної ради» від 3 жовтня 2023р. № 6317/20, яким підтверджено настання непрацездатності громадянина ОСОБА_1 , пов`язаної з гострою алкогольною інтоксикацією, не є належними доказами правомірності оскарженого рішення, адже у спірних правовідносинах єдиним законним способом, внаслідок якого позивачу могло бути відомо про перебування застрахованої особи у стані алкогольного чи наркотичного сп?яніння - це відомості, вказані в електронному листку по тимчасовій непрацездатності, який відображений в особистому кабінеті Підприємства на веб-порталі Пенсійного фонду України.

Отже, суд вважає, що у відповідача були відсутні законні підстави для застосування стосовно позивача фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів шляхом прийняття оскаржуваного рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій.

Таким чином, позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення відповідача про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно із частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За частиною першою статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Пунктом 1 частини третьої статті 132 КАС України до витрат, пов`язаних з розглядом справи, віднесено витрати на професійну правничу допомогу.

Сторона позивача заявляє, що витрати позивача на отримання професійної правничої допомоги склали 1200,00 грн.

Професійна правнича допомога у справі надавалася Товариству АО «гільдія правозахисників» на підставі договору про надання правової допомоги від 31 липня 2023 року. Відповідно до додатку №1 до вказаного Договору від 05 жовтня 2023 року гонорар адвоката за представництво інтересів позивача у цій справі складає 1200,00 грн.

Відповідач заперечень, пояснень щодо необгрунтованості та неспівмірності заявленої позивачем суми витрат на професійну правничу допомогу не надав.

Компенсація витрат на професійну правничу допомогу здійснюється у порядку, передбаченому статтею 134 КАС України.

Так, за змістом частини третьої статті 134 КАС України для цілей розподілу судових витрат:1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Відповідно до частини четвертої статті 134 КАС України для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Поряд з цим, частинами п`ятою, шостою статті 134 КАС України передбачено, що розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами.

Частиною сьомою статті 134 КАС України обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.

На переконання суду, заявлені до стягнення витрати позивача на професійну правничу допомогу є співмірними із складністю справи та узгоджуються із обсягом робіт, які адвокату належало виконати задля підготовки адміністративного позову та представництва позивача у цій адміністративній справі.

При цьому суд виходить з того, що відшкодуванню підлягають витрати незалежно від того, чи їх уже фактично сплачено стороною чи тільки має бути сплачено (до прикладу, Постанова Верховного Суду у справі № 178/1522/18).

Беручи до уваги викладене, а також те, що відповідач не висловив застережень щодо необгрунтованості заявлених позивачем судових витрат, суд вважає, що витрати позивача на отримання професійної правничої допомоги належить відшкодувати повністю.

В силу вимог частини першої статті 139 КАС України витрати позивача на професійну правничу допомогу, так само як і сплачений позивачем судовий збір, належить стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

З огляду на зазначене, керуючись статтями 77, 78, 139, 241, 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій» (код ЄДРПОУ 14312430; адреса: вул. Академіка Тамма, 29, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009) до Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802; адреса: вул. Соборна, 7А, м. Кропивницький, Кіровоградська область, 25009) про визнання протиправним та скасування рішення задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду № 10 від 04.10.2023, складене за результатами позапланової перевірки Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій».

Стягнути на користь Приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій» (код ЄДРПОУ 14312430) сплачений судовий збір у розмірі 2147,20 грн та витрати на професійну правничу допомогу у розмірі 1200,00 грн за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 20632802).

Копію рішення надіслати учасникам справи.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, визначені статтями 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржене у 30-денний строк з дня його складення до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду О.В. КРАВЧУК

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2024
Оприлюднено30.12.2024
Номер документу124120694
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них

Судовий реєстр по справі —340/8615/23

Ухвала від 13.01.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Рішення від 27.12.2024

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

Ухвала від 23.10.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.В. КРАВЧУК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні