ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 грудня 2024 рокусправа № 380/21651/24
зал судових засідань № 12
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Кузана Р.І.
секретар судового засідання Лєбедєв Д.Ю.,
за участю:
представника відповідачаСоломонко Ж.В.,
представника третьої особиВасечка Ю.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку «Залізнична, 42а» до Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Приватного підприємства «Львівелектросервіс» про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії,,-
в с т а н о в и в:
Об`єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку «Залізнична, 42а» (місцезнаходження: 79018, м. Львів, вул. Залізнична, 42А, код ЄДРПОУ 45292839) (далі позивач, ОСББ «Залізнична, 42а») звернулося до суду з позовом до Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (місцезнаходження: 79022, м. Львів, вул. Виговського, 34, код ЄДРПОУ 04056084) (далі відповідач, Залізнична районна адміністрація), в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради у належному розгляді звернення ПП «Львівелектросервіс» від 24.04.2024 із додатками за реєстраційними номером від 25.04.2024 (вх. №2- 7789/АП-3-32) та наданні відмови Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради у задоволенні звернення ПП «Львівелектросервіс» від 24.04.2024 із додатками за реєстраційними номером від 25.04.2024 (вх. №2-7789/АП-3-32);
- зобов`язати Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради видати дозвіл на тимчасове порушення благоустрою з проведення земляних робіт для прокладення КЛ-ІкВ від ТП-234 (по вул. Головатого,23 в м. Львів) до багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Львів, вул. Залізнична,42а згідно з зверненням ПП «Львівелектросервіс» від 24.04.2024 із додатками за реєстраційними номером від 25.04.2024 (вх. №2-7789/АП-3-32).
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказує, що Залізничною районною адміністрацією безпідставно відмовлено Приватному підприємству «Львівелектросервіс» у наданні дозволу на тимчасове порушення благоустрою з проведення земляних робіт для прокладення КЛІ кВ від ТП-234 (по вул. Головатого,23 в м. Львів) до багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Львів, вул. Залізнична,42а.
Зазначає, що відмова у наданні адміністративної послуги доводиться до відома одержувача в письмовій формі та повинна містити посилання на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз`ясненням відповідно до встановленого порядку. При цьому, вичерпний перелік підстав для відмови у видачі документа дозвільного характеру наведений в ст.4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Для отримання дозволу на порушення благоустрою з проведенням земляних робіт для прокладення КЛІ кВ від ТП-234 (по вул. Головатого,23 в м. Львів) до багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Львів, вул. Залізнична,42а Приватне підприємство «Львівелектросервіс» 25.04.2024 звернулось до відповідача з заявою, до якої долучило всі необхідні документи.
Водночас, відповідач з порушенням строків надання такої адміністративної послуги надав відповідь від 30.05.2024, якою це звернення залишив без розгляду, чим по суті відмовив у наданні дозволу на порушення благоустрою. Вказав, що відповідно до інформації юридичного департаменту Львівської міської ради ним вживаються необхідні заходи щодо звернення з позовом в компетентні судові органи з приводу порушеного права територіальної громади м.Львова при реєстрації права власності на нерухоме майно на вул. Залізничній, 42а. Юридичний департамент Львівської міської ради не рекомендує Залізничній районні адміністрації приймати будь-яке рішення стосовно багатоквартирного житлового будинку №42а на вул. Залізничній в м.Львові.
Позивач вважає, що розглядаючи заяву Приватного підприємства «Львівелектросервіс» про надання дозволу на порушення благоустрою з проведення земляних робіт для прокладення кабелю відповідачем допущено протиправну бездіяльність як щодо строку розгляду звернення (25.04.2024-30.05.2024) так і щодо належності її розгляду, обґрунтованості та підписання уповноваженою особою. Вказана відповідачем підстава в обґрунтування відмови у наданні дозволу на порушення благоустрою не передбачена Правилами благоустрою м.Львова або іншими чинними актами законодавства, а тому є протиправною. Просить позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Ухвалою від 28.10.2024 суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; залучив до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача Приватне підприємство «Львівелектросервіс» (далі ПП «Львівелектросервіс»).
Відповідач відзиву на позовну заяву не подав. В судовому засіданні представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечила. Вказала, що при розгляді звернення ПП «Львівелектросервіс» відповідач керувався рекомендаціями Юридичного департаменту Львівської міської ради, які викладені в листі №4-2901-7130 від 22.05.2024. Просила в задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Ухвалою від 09.12.2024 суд замінив позивача на належного ПП «Львівелектросервіс» (ЄДРПОУ 36828486, Львівська область, Львівський район, с.Зимна Вода, вул. Чубинського, 59А, 81111). ОСББ «Залізнична, 42а» залучене до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача.
Представник позивача 15.12.2024 подав до суду заяву, якою позовні вимоги підтримав. В обґрунтування позовних вимог навів доводи, аналогічні за змістом тим, які вказувались ОСББ «Залізнична, 42а». Просив здійснювати розгляд справи без участі представника позивача та задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
ОСББ «Залізнична, 42а» створене власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку №42а по вул.Залізничній у м.Львові. Згідно з статутом об`єднання завданням та предметом діяльності ОСББ «Залізнична, 42а» є: належне утримання будинку та прибудинкової території; забезпечення реалізації прав власників приміщень будинку на володіння та користування спільним майном співвласників об`єднання; забезпечення сприяння співвласникам об`єднання в отриманні житлово-комунальних послуг, послуг з облаштування та експлуатації багатоканальної телекомунікаційної мережі належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов`язань, пов`язаних з діяльністю об`єднання; здійснення господарської діяльності для забезпечення власних потреб.
Між ОСББ «Залізнична, 42а» (Замовник) та ПП «Львівелектросервіс» (Підрядник) 04.03.2024 укладено договір №4721, відповідно до якого Підрядник бере на себе зобов`язання виконати роботи по прокладенню кабельної лінії 0,4 кВ зовнішнього електропостачання багатоквартирного житлового будинку по вул.Залізничній, 42а від ТП-234 до ввідно-розподільчого пристрою об`єкту.
З метою належного виконання умов договору №4721 від 04.03.2024 позивач 25.04.2024 звернувся до Залізничної районної адміністрації з заявою №249 від 24.04.2024 щодо надання дозволу на порушення благоустрою з проведенням земляних робіт для прокладання КЛ-ІкВ від ТП - 234 (по вул. Головатого,23 в м. Львів) до багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Львів, вул. Залізнична,42а, в якій зазначалось, що роботи виконуватимуться на виконання Технічних умов №150-4774/2 від 26.12.2018, виданих ПрАТ «Львівобленерго». Відновлення благоустрою гарантувалось.
При цьому, до вказаного листа - звернення ПП «Львівелектросервіс» долучено копії наступних документів:
-копію ліцензії державно архітектурно - будівельної інспекції України на право провадження будівельної діяльності від 27.12.2018 №79-Л;
-копію договору про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу №4721 від ПП «Львівелектросервіс» з ОСББ «Залізнична,42а»;
-копію договору №7 від 31.01.2024 про здійснення нагляду за відновленням об`єктів благоустрою та усуненням пошкоджень цих об`єктів внаслідок виконання земляних та ремонтних робіт на території м. Львова;
-копію платіжної інструкції від 01.02.2024 №15085 про сплату за послуги за здійснення нагляду за відновленням об`єкту благоустрою вул. Головатого,23 - вул. Залізнична,42а;
-проектно - кошторисну документацію (завдання на проектування для створення можливості приєднання);
-копію траси КЛ-ІкВ;
-копію технічних умов нестандартного відновлення до електричних мереж електроустановок;
-договір з балансоутримувачем при виконанні робіт з відновлення об`єктів благоустрою;
-графік виконання робіт;.
-виконавче знімання інженерних мереж;
-копію довідки з ЄДРПОУ;
-копію довідки щодо кодів виду діяльності згідно з КВЕД;
-копію довідки Обласного комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» від 16.01.2024 №ю/170.
Залізничною районною адміністрацією 30.05.2024 надано позивачу відповідь №32-вих-77200, якою звернення ПП «Львівелектросервіс» від 25.04.2024 (вх. №2-7789/АП-3-32) залишено без розгляду.
Як підставу для відмови у наданні дозволу на порушення благоустрою для облаштування мереж електропостачання на Залізничній, 42а та повернення заяви позивача без розгляду відповідачем вказано, що відповідно до інформації юридичного департаменту Львівської міської ради ним вживаються необхідні заходи щодо звернення з позовом в компетентні судові органи з приводу порушеного права територіальної громади м. Львова при реєстрації права власності на нерухоме майно на вул. Залізнична,42А. Юридичний департамент Львівської міської ради не рекомендує Залізничній районній адміністрації приймати будь - яке рішення стосовно багатоквартирного житлового будинку №42 А на вул. Залізничній в м. Львові.
Позивач, вважаючи таку відмову протиправною, звернувся до суду з даним позовом.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Спеціальним законом, який визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини є Закон України Про благоустрій населених пунктів.
У ст.1 вказаного Закону наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля;
територія - сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об`єктів благоустрою населених пунктів: парків, скверів, бульварів, вулиць, провулків, узвозів, проїздів, шляхів, площ, майданів, набережних, прибудинкових територій, пляжів, кладовищ, рекреаційних, оздоровчих, навчальних, спортивних, історико-культурних об`єктів, об`єктів промисловості, комунально- складських та інших об`єктів у межах населеного пункту;
утримання в належному стані території - використання її за призначенням відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, правил благоустрою території населеного пункту, а також санітарне очищення території, її озеленення, збереження та відновлення об`єктів благоустрою;
вулично-дорожня мережа - призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркуващія транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху;
заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об`єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання.
Статтею 14 Закону України Про благоустрій населених пунктів» визначено, що об`єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, інших вимог, передбачених законодавством.
Відповідно, статтею 5 Закону України Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері, житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.
Згідно з статтею 26-1 Закону України Про благоустрій населених пунктів порушення об`єктів благоустрою, пов`язане з виконанням суб`єктами господарювання земляних та ремонтних робіт, здійснюється на підставі дозволу на порушення об`єктів благоустрою виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (далі - дозвіл), крім випадків, встановлених абзацами другим - четвертим частини першої цієї статті. Перелік земляних та ремонтних робіт, для виконання яких необхідно отримати дозвіл, встановлюється у Типовому порядку щодо видачі дозволів на порушення об`єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів (далі - Типовий порядок), який затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок видачі дозволів або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів затверджується рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради на підставі Типового порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України. У разі якщо відповідною сільською, селищною, міською радою не прийнято таке рішення, застосовується Типовий порядок, затверджений Кабінетом Міністрів України. Видача дозволу, його переоформлення або видача дубліката дозволу здійснюється безоплатно.
Відповідно до ч.5 ст.26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», дозвіл видається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви. Строк дії дозволу визначається умовами робіт і не може перевищувати один рік.
Згідно з ч.6 с.26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», відмова у видачі дозволу видається заявнику в письмовій формі з відповідним обґрунтуванням у строк, передбачений для видачі дозволу. Підставою для відмови у видачі дозволу є, зокрема: подання суб`єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання дозволу згідно із встановленим переліком; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; виявлення недостовірних відомостей у поданих документах.
Відмову у видачі дозволу може бути оскаржено в установленому порядку.
Відповідно до ч.7. ст. 26-1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», у разі якщо в установлений частиною п`ятою цієї статті строк не видано дозвіл або відмову в його видачі, право виконання на об`єкті благоустрою земляних та ремонтних робіт виникає на десятий робочий день з дня закінчення зазначеного строку, а дозвіл вважається виданим.
Статтею 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» визначено, що відповідними органами місцевого самоврядування розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються Правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою.
Так, Рішенням Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 затверджені Правила благоустрою міста Львова (далі - Правила).
Порядок отримання дозволів на тимчасове порушення благоустрою при виконанні робіт на територіях, що перебувають у міській комунальній власності наведений у розділі 14 Правил.
Згідно з п.п.14.1.1 п.14 Правил дозвіл на тимчасове порушення благоустрою при виконанні робіт видається районною адміністрацією на підставі укладеного договору між виконавцем робіт та уповноваженими комунальними підприємствами.
Залежно від виду об`єктів, місця виконання робіт до письмової заяви замовника або виконавця робіт додаються основні матеріали дозвільної та проектної документації.
Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №127 від 10.02.2023 затверджено інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дозволу на порушення об`єктів благоустрою (додаток №12).
Згідно з інформаційною карткою адміністративної послуги щодо видачі дозволу на порушення об`єктів благоустрою для отримання дозволу на тимчасове порушення благоустрою при виконанні робіт з прокладання, реконструкції та планового ремонту інженерних мереж подається:
- Ліцензія на право провадження будівельної діяльності.
- Договір замовника з підрядною організацією.
- Погоджена та затверджена у встановленому порядку проектно - кошторисна документація.
- Договір з балансоутримувачем про виконання робіт з відновлення об`єктів благоустрою.
- Графік виконання робіт.
- Наказ директора департаменту житлового господарства та інфраструктури про перекриття чи обмеження руху транспорту (під час виконання робіт на проїжджій частині вулиць) зі схемою організації руху транспорту, погодженою з управлінням патрульної поліції у Львівській області (при зазначенні заявником у заяві реквізитів наказу директора департаменту житлового господарства та інфраструктури такий документ отримує суб`єкт надання послуги).
- Акт обстеження щодо наявності зелених насаджень та їх відновної вартості на ділянці проведення ремонтних робіт, виданий управлінням екології та природних ресурсів департаменту містобудування.
Результатом надання адміністративної послуги є Розпорядження голови районної адміністрацїї/начальника управління адміністрування та розвитку громад про надання дозволу.
Відмова у наданні адміністративної послуги доводиться до відома одержувача у письмовій формі з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз`ясненням відповідно до встановленого порядку.
Також, правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру та адміністраторів визначає Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Відповідно до ст.4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» строк видачі документів дозвільного характеру становить десять робочих днів, якщо інше не встановлено законом. Документи дозвільного характеру видаються безоплатно, на необмежений строк, якщо інше не встановлено законом.
Підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є:
- подання суб`єктом господарювання неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком;
- виявлення в документах, поданих суб`єктом господарювання, недостовірних відомостей;
- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документа дозвільного характеру. Законом можуть встановлюватися інші підстави для відмови у видачі документа дозвільного характеру.
Відмова у видачі документа дозвільного характеру за підставами, не передбаченими законами, не допускається. У разі якщо у встановлений законом строк суб`єкту господарювання не видано документ дозвільного характеру або не прийнято рішення про відмову у його видачі, через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі документа дозвільного характеру суб`єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Відмітка в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про дату прийняття заяви є підтвердженням подання заяви та документів державному адміністратору або дозвільному органу.
Днем видачі документа дозвільного характеру вважається останній день строку розгляду заяви дозвільним органом, передбаченого законом. Зупинення розгляду документів, поданих для отримання документа дозвільного характеру, можливе за бажанням суб`єкта господарювання шляхом письмового повідомлення про це дозвільного органу або адміністратора, який протягом одного робочого дня повідомляє про це дозвільний орган. У разі якщо на день подання повідомлення було проведено експертизу, обстеження або інші наукові та технічні оцінки, необхідні для видачі документа дозвільного характеру, суб`єкт господарювання відшкодовує відповідні витрати, пов`язані з їх проведенням. Дії щодо одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, вчиняються дозвільним органом, що оформляє документ дозвільного характеру, без залучення суб`єкта господарювання.
Суд встановив, що позивач разом зі зверненням про надання дозволу на порушення благоустрою долучив всі необхідні документи, передбачені Правилами благоустрою міста Львова та Інформаційною карткою адміністративної послуги з Видачі дозволу на порушення об`єктів благоустрою. При цьому, подані позивачем документи оформлені належним чином та містять достовірну інформацію. Вказане не спростовано відповідачем та підтверджується матеріалами справи.
Крім цього, відповідачем не вказано інших обставин, які б могли бути підставою для відмови у наданні позивачу дозволу на порушення благоустрою при виконанні земляних робіт з прокладення кабелю до багатоквартирного житлового будинку за адресою м.Львів, вул. Залізнична, 42а. Відмову у наданні позивачу дозволу на порушення благоустрою за рекомендаціями юридичного департаменту Львівської міської ради суд вважає необґрунтованою та такою, що суперечить нормам Законів України «Про благоустрій населених пунктів» та «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Згідно з ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Згідно з ч.ч.1, 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. А, відповідно до ч.1 ст.90 цього ж Кодексу, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що оскаржувані дії відповідача не відповідають критеріям, визначеним у ч.2 ст.2 КАС України.
Тому, з урахуванням встановлених обставин та досліджених доказів, позовні вимоги суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Згідно з ст. 139 КАС України на користь ОСББ «Залізнична, 42а» з відповідача за рахунок його бюджетних асигнувань необхідно стягнути сплачений при зверненні до суду з позовною заявою судовий збір
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною дії Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради щодо залишення звернення ПП «Львівелектросервіс» від 24.04.2024 (вх. №2- 7789/АП-3-32) про надання дозволу на порушення благоустрою для облаштування мереж електропостачання на вул. Залізничній 42а без розгляду.
Зобов`язати Залізничну районну адміністрацію Львівської міської ради видати дозвіл на тимчасове порушення благоустрою з проведення земляних робіт для прокладення КЛ-1кВ від ТП-234 (по вул. Головатого, 23 в м. Львів) до багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Львів, вул. Залізнична, 42а, згідно з зверненням ПП «Львівелектросервіс» від 24.04.2024 із додатками за реєстраційними номером від 25.04.2024 (вх. №2-7789/АП-3-32).
Стягнути з Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (місцезнаходження: 79022, м. Львів, вул. Виговського, 34, код ЄДРПОУ 04056084) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного житлового будинку «Залізнична 42а» (місцезнаходження: 79018, м. Львів, вул. Залізнична, 42А, код ЄДРПОУ 45292839) судовий збір в сумі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення суду складене та підписане 23.12.2024.
СуддяР.І. Кузан
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124124596 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні