РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 грудня 2024 року справа № 580/11160/21
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Руденко А. В., розглянувши у спрощеному позовному провадженні у письмовому провадженні в приміщенні суду адміністративну справу № 580/11160/21 за позовом ОСОБА_1 до Управління Служби безпеки України в Черкаській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
20.12.2021 до Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Управління Служби безпеки України в Черкаській області, в якій просить:
- визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо необхідності при нарахуванні позивачу індексації грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 включно застосувати січень 2008 року як місяць для обчислення індексу споживчих цін (так званий «базовий місяць») для розрахунку індексації;
- зобов`язати відповідача при нарахуванні та виплаті позивачу індексації грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 застосувати січень 2008 року як місяць для обчислення індексу споживчих цін (так званий «базовий місяць») для розрахунку індексації.
Обгрунтовуючи позовну заяву позивач зазначив, що рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 у справі №580/2656/21 відповідача зобов`язано було нарахувати та виплатити індексацію грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018. При цьому у задоволенні позовної вимоги про нарахування індексації із застосуванням базового місяця січень 2008 року було відмовлено, оскільки вимога заявлена передчасно. На виконання вказаного судового рішення 16.11.2021 відповідач нарахував індексацію грошового забезпечення, проте у значно меншому розмірі, ніж це передбачено Законом України від 03.07.1991 № 1282-Х11 «Про індексацію грошових доходів населення» та порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078, а також листами-роз`ясненнями Мінсоцполітики, оскільки при нарахуванні індексації застосував грудень 2015 року як базовий місяць.
Посилаючись на пункт 5 Порядку №1078 та листи роз`яснення Мінсоцполітики вважає, що підставою для встановлення базового місяця є підвищення окладів. При цьому посадові оклади були встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 №1294 «Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб», яка набрала чинності з 01.01.2008, та діяла до 01.03.2018, а саме: до набрання чинності постановою №704 від 30.08.2017 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб». Тобто станом на 2015-2018 роки базовим місяцем для нарахування індексації грошового забезпечення був січень 2008 року.
Відповідач проти позову заперечив. У відзиві на позовну заяву. який надійшов до суду 03.10.2024, вказав, що вимоги про нарахування та виплату індексації грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 вже вирішені рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 у справі №580/2656/21. З огляду на те, що позивач вважає, що таким виконанням рішення, його право було порушено, він мав би подати до суду заяву в порядку ст. 383 КАС України, а не звертатися з позовом з аналогічних підстав. Посилається на правові позиції Верховного Суду, зазначені у постанові від 21.11.2019 у справі №802/1933/18-а, постанові від 21.08.2019 у справі №295/13613/16-а, у постанові від 17.04.2018 у справі №819/1430/17
Також стверджує про безпідставність вимоги про нарахування та виплату індексації грошового забезпечення з урахуванням січня 2008 року та зазначає, що обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації провадиться наростаючим підсумком, починаючи з місяця введення в дію Закону №1282-Х11. Для проведення подальшої індексації грошових доходів населення обчислення індексу споживчих цін починається за місяцем, у якому індекс споживчих цін перевищив поріг індексації, зазначений у частині першій цієї статті. Отже, механізм нарахування індексації грошових доходів населення законодавством визначається, як безперервний і наростаючим підсумком. Виходячи з цього, обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації грошових доходів, а відповідно і нарахування індексації проводилось безперервно наростаючим підсумком починаючи з березня 2003 (з місяця оприлюднення Закону України «Про індексацію грошових доходів населення») і до грудня 2015 за нормами Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1078 від 17.07.2003 (далі-Порядок № 1078) у редакції, яка діяла до 01.12.2015 року.
До 01.12.2015 року будь-яке зростання доходів громадян мало наслідком зміну базового місяця для нарахування індексації.
З 01.12.2015 нарахування індексації проводилося у відповідності до Порядку № 1078 у редакції змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 1013 від 09.12.2015 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких законодавчих актів» (далі - Постанова № 1013). У відповідності до змін пункту 5 Порядку № 1078 у разі підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків.
Також, Кабінетом Міністрів України пунктом 1 Постанови № 1013 з 1 грудня 2015 були встановлені у нових розмірах посадові оклади (тарифні ставки, ставки заробітної плати) працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери. При цьому, підвищення окладів не стосувалось військовослужбовців.
Проте, необхідно враховувати, що пунктом 3 Постанови № 1013 було вказано «міністрам, керівникам інших центральних органів виконавчої влади, головам обласних, Київської міської державних адміністрацій та інших державних органів у межах передбачених коштів державного бюджету, місцевих бюджетів та власних коштів вжити заходів для підвищення з 1 грудня 2015 р. розмірів посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати), перегляду розмірів надбавок, доплат, премій, спрямувавши на зазначені цілі всі виплати, пов`язані з сумою індексації, яка склалась у грудні 2015 р., з тим, щоб розмір підвищення всіх складових заробітної плати у сумарному виразі для кожного працівника у грудні 2015 р. перевищив суму індексації, яку йому повинні були виплатити у грудні 2015 року. Для проведення подальшої індексації заробітної плати обчислення індексу споживчих цін починається з січня 2016 р. відповідно до Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 р. № 1078».
Тобто, Постановою № 1013 не лише істотно змінено порядок проведення індексації доходів населення, починаючи з 01.12.2015 року, але й визначено місяць (січень 2016 року), з якого у подальшому необхідно відштовхуватись для проведення індексації.
Ґрунтуючись на нормі ст. 58 Конституції України зазначає, що в якості підстави для зміни місяця підвищення у цілях нарахування індексації грошового забезпечення військовослужбовців після 01.12.2015 Порядок № 1078 визначає саме зміну тарифних окладів, що відбулась після набрання чинності новою редакцією п. 5 Порядку, передбаченою Постановою КМУ від 09.12.2015 № 1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів».
Вважає, що застосування січня 2008 року фактично впливає на правовідносини з нарахування індексації за період з січня 2008 по грудень 2015, за який нарахування і виплата індексації уже проведена згідно з діючою на той час нормою пункту 5 Порядку №1078.
Зазначає, що підстави поширювати дію норми п. 5 Порядку № 1078 в редакції, яка діє лише з 01.12.2015 і зворотної сили в часі не має, до попереднього періоду, відсутні, а зміни, внесені Постановою КМУ від 09.12.2015 № 1013 до Порядку № 1078, набули чинності 01.12.2015, тому оновлені норми Порядку № 1078 не можуть застосовуватись до подій, що сталися раніше цієї дати.
На підтвердження цього відповідач склав порівняльну таблицю нарахованої і виплаченої індексації за період з 01.01.2008 по 01.12.2015 року за діючими на той період нормами Порядку № 1078 (графи № 3-5) та розрахунок індексації за той же період за бажаним Позивачем застосуванням січня 2008 року (графи 6-7). Стверджує, що аналіз практичного застосування правових норм Порядку № 1078 за нормами до і після 01.12.2015 засвідчує, що єдиною підставою для зміни місяця підвищення у цілях нарахування індексації за період після 01.12.2015 Порядок № 1078 визначає саме зміну тарифних окладів, що відбулась після набрання чинності новою редакцією п. 5 Порядку, передбаченою Постановою КМУ від 09.12.2015 № 1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів», тобто після 01.12.2015.
У задоволенні позову просить відмовити.
Ухвалою від 24.12.2021 суддя прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив спрощене позовне провадження без виклику учасників справи.
Ухвалою від 19.05.2022 суд зупинив провадження у цій справі до припинення в Україні воєнного стану.
Ухвалою від 16.09.2024 суд поновив провадження у цій справі.
З`ясувавши доводи сторін, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив такі фактичні обставини.
Позивач у справі ОСОБА_1 проходив службу в Управлінні Служби безпеки України в Черкаськійобласті з 16.02.1996 по 04.12.2020.
29.04.2021 позивач звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Управління Служби безпеки України в Черкаській області про визнання протиправною бездіяльності щодо не нарахування та невиплати індексації грошового забезпечення за період з 01.12.2015 до 28.02.2018 із застосуванням базового місяця січня 2008року та зобов`язання нарахувати та виплатити позивачу індексацію грошового забезпечення за вказаний період із зазначеним базовим місяцем.
Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 у справі №580/2656/21 позов ОСОБА_1 задоволено частково.
Визнано протиправною бездіяльність Управління Служби безпеки України в Черкаській області щодо не нарахування та не виплати ОСОБА_1 індексації грошового забезпечення за період служби з 01.12.2015 до 28.02.2018 включно.
Зобов`язано Управління Служби безпеки України в Черкаській області нарахувати та виплатити ОСОБА_1 індексацію грошового забезпечення за період служби з 01.12.2015 до 28.02.2018 включно з урахуванням висновків викладених у мотивувальній частині цього рішення.
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Щодо визначення та застосування базового місяця січня 2008 року для спірного періоду суд у мотивувальній частині врахував висновки, викладені у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 15 жовтня 2020 року у справі №240/11882/19. Верховний Суд зазначив: «…31. Разом з тим, як вірно було зазначено судами попередніх інстанцій, розрахунок індексації грошового забезпечення є компетенцією відповідача як органу, в якому позивач проходив службу і який виплачував йому грошове забезпечення. Саме на відповідача за наявності законних підстав покладається обов`язок нарахувати та виплатити позивачу індексації грошового забезпечення.
У даній правовій ситуації індексація не була нарахована та виплачена позивачеві.
38. Тобто, питання про те, який базовий місяць буде використаний відповідачем при нарахуванні індексації є передчасним, оскільки у цій частині права позивача ще не порушені.
39. За таких обставин, слід погодитись з висновком суду першої та апеляційної інстанції, що у даному випадку повноваження щодо обрахунку індексації, в тому числі, щодо визначення базового місяця для такого нарахування, у відповідності до положень Порядку № 1078 та Закону № 1282-XII, покладається на відповідача, а тому, підстави для зобов`язання останнього здійснити розрахунок індексації позивача з урахуванням базового місяця "січень 2004 року" відсутні».
Врахувавши викладені висновки Суду, зважаючи, що в заяві до відповідача позивач не просив застосувати базовий місяць для нарахування індексації січень 2008року, а відповідач не відмовляв у його застосуванні, в цій частині відповідач не допустив порушень заявленого права позивача. Тому суд дійшов висновку про відсутність підстав для визнання протиправною саме такої бездіяльності та зобов`язання відповідача нарахувати і виплатити індексацію грошового забезпечення за спірний період із застосуванням базового місяця січня 2008 року.
На виконання рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 у справі №580/2656/21 відповідач нарахував позивачу індексацію грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 із застосуванням базового місяця січня 2016 року та перерахував суму індексації платіжним дорученням №1872 від 15.11.2021.
Не погоджуючись із нарахованою сумою індексації та вважаючи, що індексація грошового забезпечення за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 повинна бути нарахована із застосуванням базового місяця січень 2008 року позивач звернувся до суду з позовом.
Спеціальним законом, який визначає основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, встановлює єдину систему їх соціального та правового захисту, гарантує військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній сферах сприятливі умови для реалізації їх конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни та регулює відносини у цій галузі є Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (далі - Закон № 2011-XII, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до частин першої та другої статті 9 Закону № 2011-XII держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів.
До складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця. Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону (частина третя статті 9 Закону № 2011-XII).
Згідно зі статтею 18 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» (далі - Закон № 2017-III) з метою надання соціальної підтримки населенню України в цілому та окремим категоріям громадян встановлюються державні гарантії, зокрема, щодо індексації доходів населення з метою підтримання достатнього життєвого рівня громадян та купівельної спроможності їх грошових доходів в умовах зростання цін.
Відповідно до статті 19 цього ж Закону державні соціальні гарантії є обов`язковими для всіх державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності.
Правові, економічні та організаційні основи підтримання купівельної спроможності населення України в умовах зростання цін з метою дотримання встановлених Конституцією України гарантій щодо забезпечення достатнього життєвого рівня населення України визначені Законом України «Про індексацію грошових доходів населення» (далі - Закон № 1282-XII, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Відповідно до статті 1 Закону № 1282-XII індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.
Згідно з положеннями статті 2 Закону № 1282-XII індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення). Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.
Відповідно до статті 4 Закону № 1282-XII (у редакції, що діє з 01 січня 2016 року) індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка (до 01.01.2016 1 відсоток).
Підвищення грошових доходів населення у зв`язку з індексацією здійснюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому опубліковано індекс споживчих цін (частина четверта статті 4 Закону № 1282-XII).
Підприємства, установи та організації, що фінансуються чи дотуються з Державного бюджету України, підвищують розміри оплати праці (грошового забезпечення) у зв`язку з індексацією за рахунок власних коштів і коштів Державного бюджету України (частини друга статті 5 Закону №1282-XII).
Порядок проведення індексації грошових доходів населення визначається Кабінетом Міністрів України (частина друга статті 6 Закону № 1282-XII).
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2003 року № 1078 затверджено Порядок проведення індексації грошових доходів населення, яким визначені правила обчислення індексу споживчих цін для проведення індексації та сум індексації грошових доходів населення (далі - Порядок № 1078).
Згідно з пунктом 2 Порядку № 1078 індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, грошове забезпечення військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, посадових осіб митної служби.
Керуючись пп. 2 п. 6 Порядку № 1078 виплата сум індексації грошових доходів здійснюється за рахунок джерел, з яких проводяться відповідні грошові виплати населенню, а саме: підприємства, установи та організації, що фінансуються чи дотуються з державного бюджету, підвищують розміри оплати праці (грошового забезпечення) у зв`язку з індексацією за рахунок власних коштів і коштів державного бюджету.
Отже, індексація грошового забезпечення за своєю суттю є державною гарантією щодо оплати праці, метою якої є підвищення грошових доходів громадян (в межах прожиткового мінімуму) для компенсації подорожчання/зростання споживчих товарів і послуг внаслідок інфляції. Проведення індексації заробітної плати (грошового забезпечення) є обов`язком підприємства, установи та організації незалежно від форми власності і господарювання, а також фізичних осіб, що використовують працю найманих працівників, у разі, коли індекс споживчих цін перевищив поріг індексації.
Важливим елементом алгоритму нарахування індексації є термін (так званий "базовий" місяць), від якого починає обчислюватися зростання індексу споживчих цін, оскільки нарахування індексації розпочинається після досягнення цим індексом певного значення у відсотках (так званого "порогу"), визначеного законом.
Так, індексація грошових доходів населення починає нараховуватися, коли зростання індексу споживчих цін перевищує:
- 101 відсоток за період до 01.01.2016 (ч. 1 ст. 4 Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.1991 № 1282-XII (далі - Закон № 1282-XII), в редакції, що діяла до 01.01.2016);
- 103 відсотки за період після 01.01.2016 (ч. 1 ст. 4 Закону № 1282-XII зі змінами, внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 24.12.2015 № 911-VIII, який набрав чинності 01.01.2016).
Згідно з пунктом 5 Порядку № 1078 в редакції, що діяла до 01.12.2015, "базовим" місяцем для нарахування індексації вважався місяць, в якому відбулася одна із подій:
- підвищення розмірів мінімальної заробітної плати, пенсії, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, стипендій, або
- зростання грошових доходів населення без перегляду їх мінімальних розмірів.
При цьому місяць, у якому відбулося підвищення, вважається "базовим" при обчисленні індексу споживчих цін для індексації грошових доходів населення. Індексація грошових доходів, отриманих громадянами за цей місяць, не провадиться. З наступного місяця здійснюється обчислення наростаючим підсумком індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації.
Згідно з пунктом 5 Порядку №1078 в редакції, яка діє з 01.12.2015, у разі підвищення тарифних ставок (посадових окладів), стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, визначених у пункті 2 цього Порядку, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків.
Обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених грошових доходів населення.
Сума індексації у місяці підвищення грошових доходів, зазначених у абзаці першому цього пункту, не нараховується, якщо розмір підвищення грошового доходу перевищує суму індексації, що склалася у місяці підвищення доходу (абзаци 1, 2, 3).
Отже, з 01 грудня 2015 року відправною точкою для визначення місяця підвищення й початку обчислення індексу споживчих цін наростаючим підсумком є місяць останнього підвищення тарифної ставки (окладу) за посадою, яку обіймає працівник.
Верховний Суд у постанові від 05.02.2020 у справі № 825/565/17 звертав увагу на те, що місяць, у якому відбулося підвищення тарифної ставки (окладу), є базовим для проведення індексації.
Як було вже вказано вище, за змістом п. 5 Порядку № 1078, підставою для встановлення чи зміни базового місяця при проведенні індексації грошового забезпечення є підвищення тарифної ставки (окладу) військовослужбовця.
Відповідно до положень пунктів 2, 5 Порядку № 1078 для визначення базового місяця для проведення індексації доходів необхідно обрати місяць, у якому заробітна плата працівника зросла за рахунок підвищення тарифної ставки (окладу) за посадою, яку займає працівник.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2007 № 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (набрала чинності 01.01.2008) затверджено схеми посадових окладів військовослужбовців.
Як не заперечується учасниками справи, з січня 2008 року по 28.02.2018 посадовий оклад позивача не змінювався.
Вищевказана постанова діяла до дати набрання чинності (01.03.2018) постановою Кабінету Міністрів України "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" від 30.08.2017 № 704, якою встановлені нові розміри посадових окладів військовослужбовців.
Отже, відповідно до положень Порядку № 1078, січень 2008 року є базовим місяцем для нарахування індексації грошового забезпечення позивача у спірний період.
Вказаний висновок у подібних правовідносинах сформував Верховний Суд у постанові від 26.01.2022 по справі № 400/1118/21 та у постанові від 04.05.2023 у справі №640/29759/21, який відповідно до ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України застосовується судом при вирішенні цієї справи як обов`язковий.
Судом встановлено, що відповідач за період з 01.12.2015 по 28.02.2018 нарахував та виплатив позивачу індексацію грошового забезпечення із застосуванням січня 2016 року як місяця початку обчислення індексу споживчих цін, проте як зазначено вище, таким місяцем є січень 2008 року.
Отже позовні позовні вимоги є обгрунтованими і підлягають до задоволення.
Суд не погоджується з доводами відповідача про те, що спір вирішено по суті рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 05.07.2021 у справі №580/2656/21, оскільки відмовляючи у задоволенні позовної вимоги про нарахування індексації грошового забезпечення із застосуванням січня 2008 року суд виходив з того, що індексація не була нарахована та виплачена, а її розрахунок є дискреційними повноваженнями відповідача, а тому права позивача в цій частині на час прийняття вказаного судового рішення не порушені.
Отже суд не вирішував питання щодо місяця, з урахуванням якого здійснюється нарахування індексації грошового забезпечення по суті, а тому в даному випадку підстави для врахування висновків Верховного Суду у зазначені у постанові від 21.11.2019 у справі №802/1933/18-а, постанові від 21.08.2019 у справі №295/13613/16-а, у постанові від 17.04.2018 у справі №819/1430/17 відсутні.
Згідно частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Надавши оцінку письмовим доказам, наявним в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії Управління Служби безпеки України в Черкаській області (вул. Гоголя, буд. 240, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 20001740) щодо нарахування та виплати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) індексації грошового забезпечення за період з 01 грудня 2015 року по 28 лютого 2018 року із застосуванням січня 2016 року як місяця, з якого починає обчислюватись індекс споживчих цін.
Зобов`язати Управління Служби безпеки України в Черкаській області (вул. Гоголя, буд. 240, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 20001740) нарахувати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) індексацію грошового забезпечення за період з 01 грудня 2015 року по 28 лютого 2018 року із застосуванням січня 2008 року як місяця, з якого починає обчислюватись індекс споживчих цін, та виплатити з урахуванням виплачених сум.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо її не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційного суду за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення.
Суддя Алла РУДЕНКО
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.12.2024 |
Оприлюднено | 30.12.2024 |
Номер документу | 124124739 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо звільнення з публічної служби, з них |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Алла РУДЕНКО
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні