Справа №760/22470/24 1-кс/760/10232/21-кс/760/10232/24
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 жовтня 2024 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 ,за участю прокурора відділу нагляду за додержанням законів Бюро економічної безпеки Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 , директора ТОВ «СВІТОВІ СТАНДАРТИ» - ОСОБА_4 , власника майна ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора відділу нагляду за додержанням законів Бюро економічної безпеки Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно в кримінальному провадженні №42024110000000031 від 18.01.2024, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
До слідчого судді Солом`янського районного суду міста Києва надійшло клопотання прокурора відділу нагляду за додержанням законів Бюро економічної безпеки Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно в кримінальному провадженні №42024110000000031 від 18.01.2024, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.
Як зазначається у клопотанні, Територіальним управлінням БЕБ у Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за № 42024110000000031 від 18.01.2024 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.
Зазначено, що під час здійснення досудового розслідування встановлено, що посадові особи пов`язаних між собою суб`єктів господарської діяльності - ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (ЄДРПОУ 43409145) та ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» (ЄДРПОУ 42824510), із залученням посадових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування, розробили схему щодо привласнення бюджетних коштів, виділених на закупівлі найпростіших укриттів цивільного захисту у вигляді модульних швидкоспоруджуваних захисних споруд в рамках виконання цільових програм щодо забезпечення населення найпростішими укриттями, шляхом внесення до офіційних документів недостовірних відомостей щодо проходження сертифікації та випробувань на відповідність укриттів захисним властивостям відповідно до вимог ДБН та ДСТУ, встановивши клас захисту А-ІІ, який фактично не відповідає заявленим вимогам, що в подальшому призвело до привласнення бюджетних коштів в особливо великих розмірах.
В ході досудового розслідування, згідно висновку судової будівельно-технічної експертизи, дослідження якого доручено фахівцям відповідної експертної установи встановлено, що захисні споруди (найпростіші укриття) які виготовлялись та постачались з боку ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (ЄДРПОУ 43409145) та ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» (ЄДРПОУ 42824510) в рамках виконання договорів, не відповідають вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, які ставились до цього типу споруди на момент укладання відповідного Договору, а саме: ДБН В.2.2-5-97 «Будинки і споруди. Захисні споруди цивільного захисту», ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувальні захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.».
Зазначено, що до вказаної протиправної діяльності можуть бути причетні наступні посадові особи ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (ЄДРПОУ 43409145) та ТОВ «СУЧАСНІ БЕТОННІ РІШЕННЯ» (ЄДРПОУ 42824510): ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_7 .
Так, в ході досудового розслідування 12.09.2024 за адресою:
м. Київ, вул. Шимановського 2/1 на підставі ухвали слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва проведено обшук під час якого виявлено та вилучене наступне:
1. Прозору папку червоного кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Наказ про припинення трудового договору №011221/1-П від 31.12.2021;
- Повідомлення про прийняття на работу працівника;
- Квитанція №2 за серпень 2021 року;
- Трудовий договір з ОСОБА_13 від 10.08.2021;
- Наказ про прийняття на роботу №090821/1П від 09.08.2021;
- Копія заяви;
- Згода на обробку персональних даних;
- Копія паспорту ОСОБА_13 ;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ;
- Копії дипломів ОСОБА_13 ;
- Копія військового квитка ОСОБА_13 ;
- Копії свідоцтв про підвищення кваліфікації;
- Копії сертифікатів про компетентність аудитора;
- Копії свідоцтв про участь у семінарах.
2. Прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Витяг з програми Резер + на імя ОСОБА_13 ;
- Копія наказів №221223/1-П від 29.12.2023 про припинення трудового договору;
- Особова картка працівника на імя ОСОБА_13 ;
- Наказ №310723/1-П від 31.07.2023 про прийняття на роботу ОСОБА_13 ;
- Заява про прийняття на роботу ОСОБА_13 ;
- Згода на обробку персональних даних;
- Трудовий договір від 31.07.2023;
- Повідомлення про прийняття на роботу;
- Квитанція № 1;
- Копія паспорту ОСОБА_13 ;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ;
- Витяг з реєстру територіальної громади;
- Копія військового квитка ОСОБА_13 ;
- Копії свідоцтв про підвищення кваліфікації;
- Копії сертифікатів про компетентність аудитора;
- Копії свідоцтв про участь у семінарах;
- Трудовий договір від 01.04.2024;
- Заява про прийняття на роботу ОСОБА_14 ;
- Наказ про прийняття на роботу від 01.04.2024 №014024/1-П ОСОБА_13 ;
- Наказ про припинення трудового договору №300824/1-П від 02.09.2024 ОСОБА_13 ;
- Заява про звільнення ОСОБА_13 від 19.08.2024;
- Розрахунковий лист та чорнові записи;
- Наказ про надання відпустки без збереження заробітної плати ОСОБА_13 .
3. Прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_5 , ймовірно особова справа в якій містяться:
- Аркуш паперу з чорновими записами;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення ТОВ «Світові стандарти» ;
- Особова картка ОСОБА_5 ;
- Наказ № 281218/3 від 28.12.2018 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Згода на обробку персональних даних;
- Заява про прийняття на роботу;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Копія наказу №25119/2 П від 25.11.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Копія заяви про прийняття на роботу;
- Копія наказу про припинення трудового договору №251119/1-П від 29.11.2019;
- Заява про дострокове припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Копія угоди про припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Трудовий договір від 02.12.2019;
- Довіреність № 2 від 02.01.2019;
- Трудовий договір від 02.01.2019;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 28.12.2018;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 02.01.2019;
- Уповноваження на виконання робіт персоналом ВЛ ТОВ «Світові стандарти» з додатками;
- Наказ № 311219/2-П від 31.12.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Трудовий договір від 31.12.2019;
- Витяги зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Трудові договори від 29.12.2022;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду ОСОБА_5 ;
- Копії дипломів ОСОБА_5 ;
- Копія сертифікати компетентності аудитора;
- Копія військового квитка;
- Копія свідоцтва про народження дитини ОСОБА_5 ;
- Довіреність від 02.01.2020.
4. Прозору папку синього кольору з надписом ОСОБА_4 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Особова картка ОСОБА_4 ;
- Посадова інструкція керівника сертифікації;
- Витяг зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Наказ про вступ на посаду директора від 22.05.2018;
- Контракт з керівником підприємства від 22.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Наказ №210518/2 від 21.05.2018;
- Наказ про припинення трудового договору № 210518/1 від 21.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття працівника на роботу;
- Копія наказу про прийняття на роботу №31102016/1 від 31.10.2016;
- Контракт з підприємством від 16.09.2016;
- Копія наказу № 16/09-16 від 16.09.2016;
- Копія протоколу № 15/09-16 загальних зборів учасників ТОВ «Світові стандарти» від 15.09.2016;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_4 ;
- Копія сертифікату аудитора;
- Копія листа Мінекономрозвитку;
- Копія паспорту ОСОБА_4 ;
- Копія диплому ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва про загальнообов`язкове соціальне страхування;
- Копія військового квитка ОСОБА_4 ;
- Копії сертифікатів відповідності аудитора;
- Копія паспорту громадянина для виїзду за кордон ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва Радянського зразка;
- Витяг з реєстру територіальної громади;
- Довідка ПП «Суха Балка»;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення ТОВ «Світові стандарти».
5. Ноутбук марки ACER Aspire 5 model NO.N22C6, S/N: NXKN4EU00K40201E103400, який міститься в сумці Grand X, разом із зарядний пристроєм;
6. ЕОМ - стаціонарний комп`ютер VINGA, з наклейкою на ньому на якій міститься серійний номер 0321SD002897001, чорного кольору;
7. Монітор View Sonic VA916-2, серійний номер QRU080906822;
8. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) жовтого кольору;
9. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (Для сертифікатів відповідності) червоного кольору;
10. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Випробувальна лабораторія вимірювань та аналітичних методів контролю, атестат Акредитації №201631);
11. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) синя;
12. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) синього кольору;
13. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) червона.
14. Папку швидко-зшивач з наклейкою «Договір №491/32 ТОВ «ЗВВ «ДЕК», в якій містяться наступні документи:
- Звіт з оцінки який забезпечує розроблене ТОВ «Завод залізобетонних виробів» копія;
- Акт прийому передачі нормативно-технічної документації оригінал;
- Акт №1 відбору зразків та попередньої ідетифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Акт №2 відбору зразків та попередньої ідентифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Заявка на проведення сертифікації ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Опитувальна анкета ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Вимоги до клієнтів оригінал;
- Розпорядження №040123/2-К оригінал;
- Розподіл обов`язків та моніторинг персоналу ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» , 491/23 оригінал;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 491/23 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17-1 оригінал;
- Висновок за результатами попереднього (заочного) оцінювання серійного виробництва продукції 040123/2 оригінал;
- Програма обстеження виробництва;
- Протокол попередньої наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Протокол заключної наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Акт обстеження виробництва від 03 травня 2023 року оригінал;
- Рішення щодо сертифікації оригінал;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- 18 (вісімнадцять) сертифікатів відповідності копія;
- 9 (дев`ять) додатків до сертифікатів відповідності копія;
- Ліцензійна угода оригінал;
- Програма технічного нагляду за виробництва сертифікованої продукції оригінал;
- Акт повернення нормативно-технічної документації оригінал;
- Додаткова угода № 5 копія;
- Додаткова угода № 2 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/19 оригінал;
- Креслення оригінал;
- Типові будівні конструкції серія 3.407-57\8;
- Залізобетонні збірні теплові камери РК №01\21-ТК;
- Уніфіковані залізобетонні вироби підстанції 35-500к8 випуск 1;
- Будівництво інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Креслення копія;
- Перелік марок бетону копія;
- Протокол № 18 копія;
- Протокол № 21 копія;
- Протокол № 26 копія;
- Протокол № 25 копія;
- Протокол № 35 копія;
- Протокол № 36 копія;
- Додатки до акту відбору копія.
15. Файл в якому міститься:
- Реєстр рахунків за 2024;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №641/24 оригінал;
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №681/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №685/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №688/24 (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 689/24 (оригінал);
16. Реєстр рахунків 2023 рік:
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №491/23;
- Додаткова угода №1 (оригінал);
- Додаткова угода № 5 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі приймання-послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності 21 лютого 2024 р (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №1 до №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №2 до договору №492/23 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 11 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 28 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 21 лютого 2024 року (оригінал).
У подальшому, 12.09.2024 детективом у кримінальному провадженні прийнято рішення про визнання вилученого майна речовим доказом.
Прокурор вказує, що метою арешту майна у зазначеному випадку є збереження речових доказів у вказаному кримінальному провадженні та забезпечення невідворотності настання негативних наслідків для особи за вчинення кримінальних правопорушень через позбавлення особи можливістю користуватися, забудовувати земельну ділянку, а також унеможливлення одержання особою будь-яких вигод внаслідок вчинення кримінального правопорушення, зокрема, доходів від нього.
Враховуючи вищевикладене, з посиланням на ст. 98 КПК України та п.1 ч. 2 ст. 170 КПК України прокурор просить слідчого суддю накласти арешт на вищезазначене майно.
У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав частково, виходячи з викладених у ньому обставин, просив накласти арешт на вищевказане майно, крім ноутбука марки ACER Aspire 5 model NO.N22C6, S/N: NXKN4EU00K40201E103400, який міститься в сумці Grand X, разом із зарядний пристроєм; ЕОМ - стаціонарного комп`ютера VINGA, з наклейкою на ньому на якій міститься серійний номер 0321SD002897001, чорного кольору; монітора View Sonic VA916-2, серійний номер QRU080906822; печатки ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) жовтого кольору; печатки ТОВ «Світові стандарти» (Для сертифікатів відповідності) червоного кольору; печатки ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Випробувальна лабораторія вимірювань та аналітичних методів контролю, атестат Акредитації №201631); печатки ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) синя; печатки ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) синього кольору; печатки ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) червона.
Директор ТОВ «СВІТОВІ СТАНДАРТИ» - ОСОБА_4 та власник майна ОСОБА_5 проти задоволення клопотання не заперечували, але просили не накладати арешт на ноутбук та комп`ютер.
Заслухавши пояснення учасників судового розгляду, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов наступного висновку виходячи з такого.
Згідно з чч.1-3 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майна допускається з метою забезпечення:
1) збереження речових доказів;
2) спеціальної конфіскації;
3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;
4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно з ч.1 ст.98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчим суддею встановлено, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості щодо кримінального провадження за №42024110000000031 від 18.01.2024, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.
В рамках даного кримінального провадження ухвалою слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва від 14.08.2024 (справа №760/18116/24, провадження №1-кс/760/7805/24) надано слідчим - детективам Територіального управління БЕБ у Київській області, які входять до групи детективів, а також прокурорам, які включені до групи прокурорів в даному провадженні, в рамках кримінального провадження, відомості про яке внесені 18.01.2024до Єдиного реєстру досудових розслідувань провадженні за № 42024110000000031, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5, ст. 191, ч. 4 ст. 191 КК України дозвіл на проведення обшуку у офісному приміщенні №322 за адресою: м. Київ, вул. Шимановського Віталія, буд. 2/1 яке, відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна № 38877582 від 30.07.2024 належить на праві власності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ СТАЛЕВИХ КОНСТРУКЦІЙ ІМЕНІ В.М.ШИМАНОВСЬКОГО» (ЄДРПОУ 36861591) та перебуває у фактичному користуванні ТОВ «Світові Стандарти» (ЄДРПОУ 37788015) з метою: відшукання та вилучення документів реквізитами ТОВ «Світові Стандарти» (ЄДРПОУ 37788015) та ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (ЄДРПОУ 43409145), а саме: договори укладені протягом 2023-2024 р.р. на проведення сертифікації продукції «Збірні залізобетонні огороджувальні конструкції для будівництва найпростіших укриттів цивільного захисту у вигляді модульної швидко споруджувальної споруди» укладеного з ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції» (ЄДРПОУ 43409145), протоколи контрольних (натурних) випробувань, накази про проведення перевірки виробництва, документи листування між органом сертифікації та замовником, технічні умови, паспорта на захисні споруди, документи листування з органами ДСНС щодо визначення класу захисту модульних швидко споруджуваних захисних споруд, найпростіших укриттів (ШСС ЦЗ, залізобетонних ланок, конструкцій та ін.), накази про призначення, посадові інструкції, особові справи, інша кадрова документація (табеля обліку робочого часу за 2023-2024 р.р.); документи з вільними зразками почерку та підписів відносно наступних працівників: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_10 ; чорнові записи;печатки, штампи;банківські картки;бланки з відбитками печаток;довіреності на отримання готівкових коштів в установах банків;комп`ютерну техніку, флеш накопичувачі, мобільні телефони;грошові кошти здобутих у наслідок протиправної діяльності;інші фінансово-господарські документи, які використовувались для вчинення вказаного кримінального правопорушення, які мають важливе доказове значення для досудового розслідування, та мають ознаки речового доказу, відповідають критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України.
На підставі вищевказаної ухвали 12.09.2024 було проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 , в ході якого виявлено та вилучено:
1. Прозору папку червоного кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Наказ про припинення трудового договору №011221/1-П від 31.12.2021;
- Повідомлення про прийняття на работу працівника;
- Квитанція №2 за серпень 2021 року;
- Трудовий договір з ОСОБА_13 від 10.08.2021;
- Наказ про прийняття на роботу №090821/1П від 09.08.2021;
- Копія заяви;
- Згода на обробку персональних даних;
- Копія паспорту ОСОБА_13 ;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ;
- Копії дипломів ОСОБА_13 ;
- Копія військового квитка ОСОБА_13 ;
- Копії свідоцтв про підвищення кваліфікації;
- Копії сертифікатів про компетентність аудитора;
- Копії свідоцтв про участь у семінарах.
2. Прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Витяг з програми Резер + на імя ОСОБА_13 ;
- Копія наказів №221223/1-П від 29.12.2023 про припинення трудового договору;
- Особова картка працівника на імя ОСОБА_13 ;
- Наказ №310723/1-П від 31.07.2023 про прийняття на роботу ОСОБА_13 ;
- Заява про прийняття на роботу ОСОБА_13 ;
- Згода на обробку персональних даних;
- Трудовий договір від 31.07.2023;
- Повідомлення про прийняття на роботу;
- Квитанція № 1;
- Копія паспорту ОСОБА_13 ;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ;
- Витяг з реєстру територіальної громади;
- Копія військового квитка ОСОБА_13 ;
- Копії свідоцтв про підвищення кваліфікації;
- Копії сертифікатів про компетентність аудитора;
- Копії свідоцтв про участь у семінарах;
- Трудовий договір від 01.04.2024;
- Заява про прийняття на роботу ОСОБА_14 ;
- Наказ про прийняття на роботу від 01.04.2024 №014024/1-П ОСОБА_13 ;
- Наказ про припинення трудового договору №300824/1-П від 02.09.2024 ОСОБА_13 ;
- Заява про звільнення ОСОБА_13 від 19.08.2024;
- Розрахунковий лист та чорнові записи;
- Наказ про надання відпустки без збереження заробітної плати ОСОБА_13 .
3. Прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_5 , ймовірно особова справа в якій містяться:
- Аркуш паперу з чорновими записами;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення ТОВ «Світові стандарти» ;
- Особова картка ОСОБА_5 ;
- Наказ № 281218/3 від 28.12.2018 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Згода на обробку персональних даних;
- Заява про прийняття на роботу;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Копія наказу №25119/2 П від 25.11.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Копія заяви про прийняття на роботу;
- Копія наказу про припинення трудового договору №251119/1-П від 29.11.2019;
- Заява про дострокове припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Копія угоди про припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Трудовий договір від 02.12.2019;
- Довіреність № 2 від 02.01.2019;
- Трудовий договір від 02.01.2019;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 28.12.2018;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 02.01.2019;
- Уповноваження на виконання робіт персоналом ВЛ ТОВ «Світові стандарти» з додатками;
- Наказ № 311219/2-П від 31.12.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Трудовий договір від 31.12.2019;
- Витяги зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Трудові договори від 29.12.2022;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду ОСОБА_5 ;
- Копії дипломів ОСОБА_5 ;
- Копія сертифікати компетентності аудитора;
- Копія військового квитка;
- Копія свідоцтва про народження дитини ОСОБА_5 ;
- Довіреність від 02.01.2020.
4. Прозору папку синього кольору з надписом ОСОБА_4 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Особова картка ОСОБА_4 ;
- Посадова інструкція керівника сертифікації;
- Витяг зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Наказ про вступ на посаду директора від 22.05.2018;
- Контракт з керівником підприємства від 22.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Наказ №210518/2 від 21.05.2018;
- Наказ про припинення трудового договору № 210518/1 від 21.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття працівника на роботу;
- Копія наказу про прийняття на роботу №31102016/1 від 31.10.2016;
- Контракт з підприємством від 16.09.2016;
- Копія наказу № 16/09-16 від 16.09.2016;
- Копія протоколу № 15/09-16 загальних зборів учасників ТОВ «Світові стандарти» від 15.09.2016;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_4 ;
- Копія сертифікату аудитора;
- Копія листа Мінекономрозвитку;
- Копія паспорту ОСОБА_4 ;
- Копія диплому ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва про загальнообов`язкове соціальне страхування;
- Копія військового квитка ОСОБА_4 ;
- Копії сертифікатів відповідності аудитора;
- Копія паспорту громадянина для виїзду за кордон ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва Радянського зразка;
- Витяг з реєстру територіальної громади;
- Довідка ПП «Суха Балка»;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення ТОВ «Світові стандарти».
5. Ноутбук марки ACER Aspire 5 model NO.N22C6, S/N: NXKN4EU00K40201E103400, який міститься в сумці Grand X, разом із зарядний пристроєм;
6. ЕОМ - стаціонарний комп`ютер VINGA, з наклейкою на ньому на якій міститься серійний номер 0321SD002897001, чорного кольору;
7. Монітор View Sonic VA916-2, серійний номер QRU080906822;
8. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) жовтого кольору;
9. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (Для сертифікатів відповідності) червоного кольору;
10. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Випробувальна лабораторія вимірювань та аналітичних методів контролю, атестат Акредитації №201631);
11. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) синя;
12. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) синього кольору;
13. Печатку ТОВ «Світові стандарти» (код ЄДРПОУ 37788015) (Орган оцінки відповідності та сертифікації продукції Будівельного та протипожежного призначення) червона.
14. Папку швидко-зшивач з наклейкою «Договір №491/32 ТОВ «ЗВВ «ДЕК», в якій містяться наступні документи:
- Звіт з оцінки який забезпечує розроблене ТОВ «Завод залізобетонних виробів» копія;
- Акт прийому передачі нормативно-технічної документації оригінал;
- Акт №1 відбору зразків та попередньої ідетифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Акт №2 відбору зразків та попередньої ідентифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Заявка на проведення сертифікації ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Опитувальна анкета ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Вимоги до клієнтів оригінал;
- Розпорядження №040123/2-К оригінал;
- Розподіл обов`язків та моніторинг персоналу ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» , 491/23 оригінал;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 491/23 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17-1 оригінал;
- Висновок за результатами попереднього (заочного) оцінювання серійного виробництва продукції 040123/2 оригінал;
- Програма обстеження виробництва;
- Протокол попередньої наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Протокол заключної наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Акт обстеження виробництва від 03 травня 2023 року оригінал;
- Рішення щодо сертифікації оригінал;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- 18 (вісімнадцять) сертифікатів відповідності копія;
- 9 (дев`ять) додатків до сертифікатів відповідності копія;
- Ліцензійна угода оригінал;
- Програма технічного нагляду за виробництва сертифікованої продукції оригінал;
- Акт повернення нормативно-технічної документації оригінал;
- Додаткова угода № 5 копія;
- Додаткова угода № 2 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/19 оригінал;
- Креслення оригінал;
- Типові будівні конструкції серія 3.407-57\8;
- Залізобетонні збірні теплові камери РК №01\21-ТК;
- Уніфіковані залізобетонні вироби підстанції 35-500к8 випуск 1;
- Будівництво інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Креслення копія;
- Перелік марок бетону копія;
- Протокол № 18 копія;
- Протокол № 21 копія;
- Протокол № 26 копія;
- Протокол № 25 копія;
- Протокол № 35 копія;
- Протокол № 36 копія;
- Додатки до акту відбору копія.
15. Файл в якому міститься:
- Реєстр рахунків за 2024;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №641/24 оригінал;
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №681/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №685/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №688/24 (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 689/24 (оригінал);
16. Реєстр рахунків 2023 рік:
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №491/23;
- Додаткова угода №1 (оригінал);
- Додаткова угода № 5 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі приймання-послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності 21 лютого 2024 р (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №1 до №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №2 до договору №492/23 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 11 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 28 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 21 лютого 2024 року (оригінал).
Постановою детектива від 12.09.2024 вищезазначене майно визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №№ 42024110000000031 від 18.01.2024.
Клопотання прокурора про арешт майна подано з метою забезпечення збереження речових доказів. Отже, виходячи з вимог ч.3 ст.170 КПК України арешт з цією метою накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Дані матеріалів клопотання свідчать про те, що вилучене в ході проведення обшуку, майно, у відповідності до ст.98 КПК України, постановою детектива обґрунтовано визнано речовим доказом у кримінальному провадженні № 42024110000000031 від 18.01.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст. 191 КК України. Переконливі докази таким висновкам органу досудового розслідування містяться в матеріалах кримінального провадження, що долучені до клопотання, а тому слідчий суддя з цими висновками погоджується.
Відповідно до ч.11 ст.170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Згідно з ч.2 ст. 173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати:
1) правову підставу для арешту майна;
2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу);
4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу);
5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;
6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.169 КПК України тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено, за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна.
На підставі вищевикладених норм КПК України та встановлених фактичних обставин, враховуючи, що до клопотання додані документи та матеріали, якими ініціатор клопотання обґрунтовує доводи клопотання, і враховуючи те, що вилучені предмети, речі, документи, на які прокурор просить накласти арешт, відповідають критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України та постановою слідчого від 12.09.2024 визнані речовим доказом, слідчий суддя приходить до висновку, що прокурором у клопотанні та у судовому засіданні доведено необхідність накладення арешту на них з метою забезпечення збереження речових доказів.
Разом з тим, що стосується вимог прокурора в частині накладення арешту на: прозору папку червоного кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься: наказ про припинення трудового договору №011221/1-П від 31.12.2021; повідомлення про прийняття на роботу працівника; квитанція №2 за серпень 2021 року; трудовий договір з ОСОБА_13 від 10.08.2021; наказ про прийняття на роботу №090821/1П від 09.08.2021; копія заяви; згода на обробку персональних даних; копія паспорту ОСОБА_13 ; копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ; копії дипломів ОСОБА_13 ; копія військового квитка ОСОБА_13 ; копії свідоцтв про підвищення кваліфікації; копії сертифікатів про компетентність аудитора; Ккопії свідоцтв про участь у семінарах; прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_13 , ймовірно особова справа, в якій міститься: витяг з програми Резер + на імя ОСОБА_13 ; копія наказів №221223/1-П від 29.12.2023 про припинення трудового договору; особова картка працівника на імя ОСОБА_13 ; наказ №310723/1-П від 31.07.2023 про прийняття на роботу ОСОБА_13 ; заява про прийняття на роботу ОСОБА_13 ; згода на обробку персональних даних; трудовий договір від 31.07.2023; повідомлення про прийняття на роботу; квитанція № 1; копія паспорту ОСОБА_13 ; копія ідентифікаційного коду ОСОБА_13 ; витяг з реєстру територіальної громади; копія військового квитка ОСОБА_13 ; копії свідоцтв про підвищення кваліфікації; копії сертифікатів про компетентність аудитора; копії свідоцтв про участь у семінарах; трудовий договір від 01.04.2024; заява про прийняття на роботу ОСОБА_13 ; наказ про прийняття на роботу від 01.04.2024 №014024/1-П ОСОБА_13 ; наказ про припинення трудового договору №300824/1-П від 02.09.2024 ОСОБА_13 ; заява про звільнення ОСОБА_13 від 19.08.2024; розрахунковий лист та чорнові записи; наказ про надання відпустки без збереження заробітної плати ОСОБА_13 , що вилучені 12.09.2024 в ході проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , про які йдеться в клопотанні, то клопотання в цій частині не підлягає задоволенню, оскільки прокурором не доведено наявність достатніх підстав вважати, що зазначене майно може містити відомості, що підлягають дослідженню в рамках даного кримінального провадження.
Таким чином, з огляду на вищенаведене, клопотання прокурора в частині підтриманих ним вимог підлягає частковому задоволенню.
На підставі викладеного та керуючись ст.41 Конституції України, ст.1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, стст. 98, 170-173, 175, 309 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити частково.
Накласти арешт з тимчасовим позбавленням права на відчуження, розпорядження та користування на майно, вилучене 12.09.2024 в ході проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Шимановського 2/1, а саме:
1. Прозору папку синього кольору з написом ОСОБА_5 , ймовірно особова справа в якій містяться:
- Аркуш паперу з чорновими записами;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції будівельного та протипожежного призначення ТОВ «Світові стандарти» ;
- Особова картка ОСОБА_5 ;
- Наказ № 281218/3 від 28.12.2018 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Згода на обробку персональних даних;
- Заява про прийняття на роботу;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Копія наказу №25119/2 П від 25.11.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Копія заяви про прийняття на роботу;
- Копія наказу про припинення трудового договору №251119/1-П від 29.11.2019;
- Заява про дострокове припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Копія угоди про припинення трудового договору від 25.11.2019;
- Трудовий договір від 02.12.2019;
- Довіреність № 2 від 02.01.2019;
- Трудовий договір від 02.01.2019;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 28.12.2018;
- Посадова інструкція керівника випробувальної лабораторії від 02.01.2019;
- Уповноваження на виконання робіт персоналом ВЛ ТОВ «Світові стандарти» з додатками;
- Наказ № 311219/2-П від 31.12.2019 про прийняття на роботу ОСОБА_5 ;
- Трудовий договір від 31.12.2019;
- Витяги зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Трудові договори від 29.12.2022;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду ОСОБА_5 ;
- Копії дипломів ОСОБА_5 ;
- Копія сертифікати компетентності аудитора;
- Копія військового квитка;
- Копія свідоцтва про народження дитини ОСОБА_5 ;
- Довіреність від 02.01.2020.
2. Прозору папку синього кольору з надписом ОСОБА_4 , ймовірно особова справа, в якій міститься:
- Особова картка ОСОБА_4 ;
- Посадова інструкція керівника сертифікації;
- Витяг зі штатного розпису ТОВ «Світові стандарти»;
- Наказ про вступ на посаду директора від 22.05.2018;
- Контракт з керівником підприємства від 22.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття на роботу;
- Наказ №210518/2 від 21.05.2018;
- Наказ про припинення трудового договору № 210518/1 від 21.05.2018;
- Копія повідомлення про прийняття працівника на роботу;
- Копія наказу про прийняття на роботу №31102016/1 від 31.10.2016;
- Контракт з підприємством від 16.09.2016;
- Копія наказу № 16/09-16 від 16.09.2016;
- Копія протоколу № 15/09-16 загальних зборів учасників ТОВ «Світові стандарти» від 15.09.2016;
- Копія ідентифікаційного коду ОСОБА_4 ;
- Копія сертифікату аудитора;
- Копія листа Мінекономрозвитку;
- Копія паспорту ОСОБА_4 ;
- Копія диплому ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва про загальнообов`язкове соціальне страхування;
- Копія військового квитка ОСОБА_4 ;
- Копії сертифікатів відповідності аудитора;
- Копія паспорту громадянина для виїзду за кордон ОСОБА_4 ;
- Копія свідоцтва Радянського зразка;
- Витяг з реєстру територіальної громади;
- Довідка ПП «Суха Балка»;
- Довідка до органу оцінки відповідності та сертифікації продукції;
3. Папку швидко-зшивач з наклейкою «Договір №491/32 ТОВ «ЗВВ «ДЕК», в якій містяться наступні документи:
- Звіт з оцінки який забезпечує розроблене ТОВ «Завод залізобетонних виробів» копія;
- Акт прийому передачі нормативно-технічної документації оригінал;
- Акт №1 відбору зразків та попередньої ідетифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Акт №2 відбору зразків та попередньої ідентифікації продукції що підлягає сертифікації оригінал;
- Заявка на проведення сертифікації ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Опитувальна анкета ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» оригінал;
- Вимоги до клієнтів оригінал;
- Розпорядження №040123/2-К оригінал;
- Розподіл обов`язків та моніторинг персоналу ТОВ «Завод залізобетонних виробів дорожні та енергетичні конструкції» , 491/23 оригінал;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 491/23 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/1-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/2;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/3-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/4-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/5-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/6-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/7-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/8-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/9-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/10-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/11-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/12-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/13-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/14-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/15-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/16-1 оригінал;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/17-1 оригінал;
- Висновок за результатами попереднього (заочного) оцінювання серійного виробництва продукції 040123/2 оригінал;
- Програма обстеження виробництва;
- Протокол попередньої наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Протокол заключної наради ТОВ «ЗЗВ Дорожні та енергетичні конструкції»;
- Акт обстеження виробництва від 03 травня 2023 року оригінал;
- Рішення щодо сертифікації оригінал;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Додаток до сертифіката відповідності копія;
- 18 (вісімнадцять) сертифікатів відповідності копія;
- 9 (дев`ять) додатків до сертифікатів відповідності копія;
- Ліцензійна угода оригінал;
- Програма технічного нагляду за виробництва сертифікованої продукції оригінал;
- Акт повернення нормативно-технічної документації оригінал;
- Додаткова угода № 5 копія;
- Додаткова угода № 2 копія;
- Рішення за заявкою на проведення сертифікації продукції №110123/19 оригінал;
- Креслення оригінал;
- Типові будівні конструкції серія 3.407-57\8;
- Залізобетонні збірні теплові камери РК №01\21-ТК;
- Уніфіковані залізобетонні вироби підстанції 35-500к8 випуск 1;
- Будівництво інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави копія;
- Сертифікат відповідності копія;
- Креслення копія;
- Перелік марок бетону копія;
- Протокол № 18 копія;
- Протокол № 21 копія;
- Протокол № 26 копія;
- Протокол № 25 копія;
- Протокол № 35 копія;
- Протокол № 36 копія;
- Додатки до акту відбору копія.
4. Файл в якому міститься:
- Реєстр рахунків за 2024;
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №641/24 оригінал;
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №681/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №685/24 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №688/24 (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності № 689/24 (оригінал);
5. Реєстр рахунків 2023 рік:
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №491/23;
- Додаткова угода №1 (оригінал);
- Додаткова угода № 5 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі приймання-послуг з оцінки відповідності (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності 21 лютого 2024 р (оригінал);
- Договір про надання послуг з оцінки відповідності №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №1 до №492/23 (оригінал);
- Додаткова угода №2 до договору №492/23 (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 11 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 28 липня 2023 р. (оригінал);
- Акт здачі-приймання послуг з оцінки відповідності від 21 лютого 2024 року (оригінал).
В іншій частині клопотання - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2024 |
Оприлюднено | 31.12.2024 |
Номер документу | 124127942 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Усатова І. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні