Ухвала
від 26.12.2024 по справі 761/47726/24
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/47726/24

Провадження № 1-кс/761/31530/2024

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26.12.2024 рік м. Київ

Слідчий суддя Шевченківського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві клопотання слідчого слідчого відділення Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, -

В С Т А Н О В И В :

До Шевченківського районного суду міста Києва надійшло погоджене з прокурором клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей та документів, які зберігаються у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в якому вказано, що у провадженні слідчого відділу Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві, перебувають матеріали кримінального провадження, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024100100004681 від 30.11.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 29.11.2024 до слідчого відділу Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві надійшли матеріали ССП Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві, відповідно до яких зазначено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , далі КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 ") в умовах воєнного стану заволоділи бюджетними грошовими коштами при проведенні публічної закупівлі з ФОП ОСОБА_4 .

Так, оперуповноваженим ССП Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві в ході опрацювання електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі першого заступника генерального директора ОСОБА_5 (замовник) за результатами проведених відкритих торгів з особливостями, передбаченими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 за №1178, укладено 31.10.2024 з ФОП ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 (ІН НОМЕР_2 ) договір поставки товару за №199/10, за яким постачальник зобов`язується протягом строку дії договору поставити замовнику «Саджанці декоративних дерев та кущів» (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 03450000-9 Розсадницька продукція) в кількості 35 найменувань.

Очікувана замовником вартість предмета закупівлі становить 3190 000,00 грн. Визначена договором сума становить 3 049 500,00 грн. (без ПДВ). Джерелом фінансування визначено кошти місцевого бюджету. Сторонами обумовлено, що договір діє до 31.12.2024.

Ідентифікатор закупівлі в електронній системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції:

- ФОП ОСОБА_6 з остаточною ціновою пропозицією 1 900 000,00 грн з ПДВ;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » з остаточною ціновою пропозицією 2 455 801,80 грн з ПДВ;

- ФОП ОСОБА_4 з остаточною ціновою пропозицією 3 049 500,00 грн з ПДВ.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія бюджетних коштів.

В той же час, за результатами процедури закупівлі пропозиції більш економічно вигідні тендерні пропозиції ФОП ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » замовником закупівлі відхилені. Мотивом відхилення обох тендерних пропозицій стала відсутність долучених зображень запропонованого товару. Зазначений недолік очевидно не є таким, який не може бути усунутий учасниками закупівлі.

Згідно, ч, 9 ст. 26 Закону України «Про Публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі невідповідностей. закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі невідповідностей. закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких

Однак, електронна система публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не містить відомостей про надання ФОП ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », пропозиції яких є більш економічно вигідними, терміну для усунення невідповідностей.

Також, відповідно до п. 34 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Оголошення про проведення публічної закупівлі замовником опубліковано 09.10.2024. Кінцевою датою подання тендерних пропозицій визначено 17.10.2024.

Згідно відомостей Єдиного державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датою державної реєстрації ОСОБА_4 як фізичної особи підприємця є 05.09.2024.

Встановлення замовником мінімального терміну для подання тендерних пропозицій, реєстрація ОСОБА_4 як Фізична особа-підприємець ОСОБА_4 (код ІПН НОМЕР_2 ) незадовго до оголошення процедури закупівлі можуть додатково свідчити про наявність у службових осіб замовника закупівлі попередньої змови із ФОП ОСОБА_4 , спрямованої на привласнення та розтрату коштів місцевого бюджету, обмеження кількості постачальників товару, які виявлять бажання взяти участь у закупівлі, та таким чином усунення перешкод вчинення вказаного кримінального правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, наявні підстави вважати, що в діях службових осіб КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) наявні ознаки заволодіння бюджетними грошовими коштами шляхом завищення вартості закуплених в результаті проведеної вищевказаної публічної закупівлі товарів.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у призначенні судової товарознавчої експертизи з метою встановлення ринкової вартості ІНФОРМАЦІЯ_6 (Саджанці декоративних дерев та кущів) за код ДК 021:2015 ДК 021:2015: 03450000-9 (Розсадницька продукція) станом на 17.10.2024.

Наявність оригіналів документів є обов`язковим при експертному досліджені, що передбачено «Інструкцією про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень», яка затверджена наказом Міністерства юстиції України № 53\5 від 08.10.1998.

Проведення товарознавчої експертизи має велике значення для кримінального провадження, оскільки висновок експерта надасть органу досудового розслідування підтвердження ймовірного завищення вартості закупленого в результаті проведеної вищевказаної публічної закупівлі товару.

В ході проведення досудового розслідування, в порядку ст. ст. 40, 93 КПК України, на адресу КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), скерований запит, з метою отримання інформації та копій документів.

На вказаний запит органу досудового розслідування від КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) отримано відповідь щодо готовності надання запитуваних відомостей та документів виключно на підставі ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до речей і документів.

Враховуючи вищевикладене, з метою досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування по даному кримінальному провадженню, перевірки даних, підтвердження причетності осіб до вчинення зазначених кримінальних правопорушень, у органу досудового розслідування виникла необхідність звернутися до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів (інформації), які перебувають у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх оригіналів, а саме:

- документації щодо умов проведення тендеру «Саджанці декоративних дерев та кущів (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 03450000-9 Розсадницька продукція)» з ідентифікатором закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 , а також документів, що підтверджують затвердження вказаної документації уповноваженою особою КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

- офіційного листування у вигляді вхідної та вихідної кореспонденції між уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 , чи особами, уповноваженими діяти від імені Замовника, з суб`єктами господарювання у формі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку на підставі яких Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі та технічні характеристики товару, який є предметом закупівлі;

- службових записок, протоколів та інших документів, якими обумовлювалася необхідність у проведенні закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 , визначалась очікувана вартість, прийнято рішення про відхилення тендерних пропозиції учасників, визнання учасника переможцем закупівлі;

- договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024, укладеного між КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_4 (код ІПН НОМЕР_2 ), а також документів, які є його додатками;

- офіційного листування у вигляді вхідної та вихідної кореспонденції між особами, уповноваженими діяти від імені Замовника та Постачальника, з приводу ініціювання укладення договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024 та виконання його умов;

- документів, складених на підтвердження виконання сторонами умов вказаного договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024 (акти приймання-передачі товару, акти виявлених недоліків чи інші документів (із зазначенням даних щодо осіб, відповідальних за приймання-передачу товару), зокрема довідок про вартість; рахунків-фактур, видаткових накладних, калькуляції собівартості товару, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, банківських документів, виписок, які підтверджують сплату за поставку товару, документів, що містять відомості про ставку і суму сплаченого податку на додану вартість;

- документів, наданих Постачальником замовнику за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024, що засвідчують відповідність товару вимогам стандартів відповідно до діючого законодавства України;

Крім того, необхідним є тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю виготовлення і вилучення їх копій, а саме:

- річного плану закупівель КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на 2024 рік із внесеними змінами;

- кошторису КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на 2024 рік із внесеними змінами;

- документів щодо оприбуткування КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) товарів, придбаних за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024;

- регістрів бухгалтерського обліку КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по взаєморозрахункам з ФОП ОСОБА_4 (код ІПН НОМЕР_2 ) за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024

- документів, які підтверджували повноваження ОСОБА_5 станом на 31.10.2024 вчиняти дії від імені КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та визначали обсяг її повноважень, зокрема наказу про призначення, посадової інструкції, трудового договору (контракту), довіреностей;

- документів, які містять інформацію (П.І.П., займана посада, контактні номери телефону) щодо посадових та службових осіб КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які були визначені відповідальними (уповноваженими) за організацію та проведення процедур закупівель, зокрема наказів про призначення, про покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи, трудових договорів (контрактів), посадових інструкцій, положення про уповноважену особу (осіб), документів про розподіл обов`язків між ними в разі визначення декількох уповноважених осіб;

- документів на підставі яких ОСОБА_7 визначено уповноваженою особою за організацію та проведення процедури закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 в разі наявності в штаті КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) декількох уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель;

- табелів обліку робочого часу ОСОБА_7 за жовтень 2024 року та документів, які містять відомості про адресу приміщення, де знаходилось робоче місце ОСОБА_7 в період жовтня 2024 року.

Згідно ч. 1 ст. 25 КПК України, прокурор, слідчий зобов`язані в межах своєї компетенції вжити всіх передбачених законом заходів для встановлення події кримінального правопорушення та особи, яка його вчинила.

Всі зазначені в даному клопотанні документи перебувають у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), службові особи якого обґрунтовано вважаються причетними до скоєння кримінального правопорушення, а більшість зазначених в клопотанні документів виготовлені та існують в одному примірнику. Обов`язковими реквізитами всіх вказаних документів є підписи уповноважених осіб чи керівників суб`єктів господарювання. Крім того, ряд вказаних документів мають відтиск печатки суб`єктів господарювання. Документи із підписами і відтисками печатки можуть бути об`єктом експертних досліджень, зокрема почеркознавчої експертизи та технічної експертизи документів. В разі вилучення в ході здійснення тимчасового доступу до вказаних документів лише їх копій, відповідні оригінали можуть бути навмисно знищені або спотворені причетними до скоєння кримінального правопорушення особами з метою уникнення кримінальної відповідальності, що призведе до неможливості проведення вказаних судових експертиз, наслідком чого стане неможливість виконання завдань кримінального провадження, передбачених ст. 2 КПК України.

Слідчий ОСОБА_3 у судове засідання не прибула, але до суду надійшло клопотання стосовно розгляду клопотання за її відсутності, вказавши що клопотання підтримує та просить задовольнити.

Представник особи, у володінні якої знаходяться документи, тимчасовий доступ до яких просить надати детектив, в судове засідання не з`явився, про розгляд повідомлений належним чином.

Разом з тим, згідно положень ч. 4 ст. 163 КПК України, неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Вивчивши клопотання та додані до нього копії матеріалів кримінального провадження, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст. 132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно вимог ч.1 та 2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За змістом п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

У відповідності з вимогами ч. 7 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи зміст клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що отримані документи та інформація, може бути використана під час досудового розслідування кримінального провадження №12024100100004681 від 30.11.2024 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, як докази у вказаному кримінальному провадженні.

Разом з тим, слідчим не доведено необхідності вилучення оригіналів вказаних документів, так як матеріалами клопотання не підтверджено факт призначення судово - економічних та інших експертиз в даному кримінальному провадженні, а тому слідчий суддя приходить до висновку, що надання копій даних документів буде достатнім для досягнення мети зазначеного тимчасового доступу.

Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню.

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого слідчого відділення Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити частково.

Надати слідчим слідчого відділу Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 та ОСОБА_8 дозвіл на тимчасовий доступ до наступних речей та документів:

1) документів, що перебувають у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копії (здійснення виїмки), а саме:

- документації щодо умов проведення тендеру «Саджанці декоративних дерев та кущів (ДК 021:2015 ДК 021:2015: 03450000-9 Розсадницька продукція)» з ідентифікатором закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 , а також документів, що підтверджують затвердження вказаної документації уповноваженою особою КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;

- офіційного листування у вигляді вхідної та вихідної кореспонденції між уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 , чи особами, уповноваженими діяти від імені Замовника, з суб`єктами господарювання у формі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку на підставі яких Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі та технічні характеристики товару, який є предметом закупівлі;

- службових записок, протоколів та інших документів, якими обумовлювалася необхідність у проведенні закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 , визначалась очікувана вартість, прийнято рішення про відхилення тендерних пропозиції учасників, визнання учасника переможцем закупівлі;

- договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024, укладеного між КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ФОП ОСОБА_4 (код ІПН НОМЕР_2 ), а також документів, які є його додатками;

- офіційного листування у вигляді вхідної та вихідної кореспонденції між особами, уповноваженими діяти від імені Замовника та Постачальника, з приводу ініціювання укладення договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024 та виконання його умов;

- документів, складених на підтвердження виконання сторонами умов вказаного договору постачання товару №199/10 від 31.10.2024 (акти приймання-передачі товару, акти виявлених недоліків чи інші документів (із зазначенням даних щодо осіб, відповідальних за приймання-передачу товару), зокрема довідок про вартість; рахунків-фактур, видаткових накладних, калькуляції собівартості товару, товарно-транспортних накладних, платіжних доручень, банківських документів, виписок, які підтверджують сплату за поставку товару, документів, що містять відомості про ставку і суму сплаченого податку на додану вартість;

- документів, наданих Постачальником замовнику за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024, що засвідчують відповідність товару вимогам стандартів відповідно до діючого законодавства України;

2) документів, що перебувають у володінні КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю виготовлення і вилучення їх копій, а саме:

- річного плану закупівель КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на 2024 рік із внесеними змінами;

- кошторису КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на 2024 рік із внесеними змінами;

- документів щодо оприбуткування КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) товарів, придбаних за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024;

- регістрів бухгалтерського обліку КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по взаєморозрахункам з ФОП ОСОБА_4 (код ІПН НОМЕР_2 ) за договором постачання товару №199/10 від 31.10.2024;

- документів, які підтверджували повноваження ОСОБА_5 станом на 31.10.2024 вчиняти дії від імені КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та визначали обсяг її повноважень, зокрема наказу про призначення, посадової інструкції, трудового договору (контракту), довіреностей;

- документів, які містять інформацію (П.І.П., займана посада, контактні номери телефону) щодо посадових та службових осіб КО « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які були визначені відповідальними (уповноваженими) за організацію та проведення процедур закупівель, зокрема наказів про призначення, про покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи, трудових договорів (контрактів), посадових інструкцій, положення про уповноважену особу (осіб), документів про розподіл обов`язків між ними в разі визначення декількох уповноважених осіб;

- документів на підставі яких ОСОБА_7 визначено уповноваженою особою за організацію та проведення процедури закупівлі з ідентифікатором ІНФОРМАЦІЯ_6 в разі наявності в штаті КО " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) декількох уповноважених осіб, відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель;

- табелів обліку робочого часу ОСОБА_7 за жовтень 2024 року та документів, які містять відомості про адресу приміщення, де знаходилось робоче місце ОСОБА_7 в період жовтня 2024 року.

Строк дії ухвали не може перевищувати 2 (двох) місяців з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

26 грудня 2024 року

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.12.2024
Оприлюднено01.01.2025
Номер документу124143034
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —761/47726/24

Ухвала від 26.12.2024

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Матвєєва Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні