Постанова
від 28.11.2024 по справі 183/9295/24
НОВОМОСКОВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 183/9295/24

№ 3/183/5225/24

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 листопада 2024 року суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області Крохмалюк І.П., розглянувши матеріали у справі про адміністративні правопорушення, передбачені ч. 1, 3 ст. 41 КУпАП, що надійшли з Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, у відношенні:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,громадянки України,зареєстрованої тапроживаючої заадресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП - НОМЕР_1 , -

ВСТАНОВИЛА:

28серпня 2024року о16.00годині м.Дніпро,за результатамиперевірки, порушення вимогзаконодавства пропрацю,що єадміністративним правопорушенням,відповідальність заяке встановленачастиною першоюстатті 41Кодексу Українипро адміністративні правопорушення а саме: відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05,04.2007 року № 877- V, пунктів 1, 9 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459 (із змінами), пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 (із змінами), підпункту 5 пункту 4 Положення про Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, затвердженого Наказом Державної служби України з питань праці від 23.09.2022 року № 167, пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» від 13.03.2022 року № 303. наказу Міністерства економіки України «Про здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) протягом періоду воєнного стану» від 16.06.2023 року № 5782, на підставі звернення фізичної особи про порушення, що спричинили шкоду її правам від 01.08.2024 року (вхідний № Л-1293/ПС-24 від 01.08.2024 року Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці), за погодженням Державної служби України з питань праці від 09.08.2024 року № ЦА-3951/1/2.4.2-24а згідно з наказом Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) від 14.08.2024 року № 513/ПС-3К га направленням па проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) від 15.08.2024 року № ПС/1/14605-24 у період з 15.08.2024 року по 28.08.2024 року проведено позаплановий захід з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плані па мовах, визначених трудовим договором, та з питань виявлення неоформлених трудових відносин у формі перевірки в ТОВАРИСТВІ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕПЛАЙН», код ЄДРПОУ 36399212; місцезнаходження: 51200. Дніпропетровська область, місто Новомосковськ, вулиця Калнишевського, будинок 24, квартира 28.

В ході проведення перевірки було встановлено нас гупне.

Частиною першою статті 10 Закону України «Про організацію трутових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-ІХ (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» від 01.07.2022 року № 2352-1X) (далі ЗУ № 2136-ІХ) встановлено, що заробітна плаза виплачується працівнику на умовах, визначених трудовим договором.

Статтею 21 Кодексу законів про працю України (далі КЗпП України) встановлено, що трудовий договір є угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови пращ, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Трудові договори ТОВ «СТЕПЛАЙН» укладені з працівниками шляхом написання заяви і видання наказу. Колективний договір не укладався. Локальним нормативним документом, що регламентує питання організації оплати праці, порядок і умови оплати праці та визначення заробітної плати працівників ТОВ «СТЕПЛАЙН» є Положення про систему та умови оплати праці працівників, затверджене наказом від 01.03.2017 № 1/03 «Про затвердження положень про оплату працівників» та введене в дію з 01.03.2017 року.

Відповідно до Положення про систему та умови оплати праці працівників ТОВ «СТЕПЛАЙН», п. 5 «Строки і періодичність виплат заробітної плати» п.п.5.1 строки виплати заробітної плати: до 22-го числа поточного місяця (за першу половину місяця) та до 7-го числа наступного місяця (за другу половину місяця), що не суперечить вимогами частини першої статті 115 КЗпП України, якою визначено, що заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць, через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Згідно з ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис.

У ТОВ «СТЕПЛАЙН» наявний штатний розпис введений в дію з 01.06.2024 року та затверджений від 01.06.2024 року. Інших штатних розписів введенних в дію після 01.06.2024 року до перевірки нe надано.

Відповідно до наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу від 11.06.2024 року № СЛ000000009-3009215665 та від 18.06.2024 року №СЛ000000011-2868817241 на посади Комендантів з посадовим окладом 8.970,00 гривень прийнято ОСОБА_2 та ОСОБА_3 .У штатномурозписі ТОВ«СТЕПЛАЙН» посади Коменданта, або будь які інші посади з окладом 8.970,00 гривень відсутні.

З вищевикладеного видно, що керівником не забезпечено достовірний бухгалтерський облік витрат па оплату праці, що порушує вимоги до статті 7 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2

ОСОБА_4 четвертим частини першої статті 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-1X (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» від 01.07.2022 року № 2352-1X) (далі Закон № 2136-ІX) встановлено, у разі звільнення працівника у період дії воєнного с тану йому виплачується грошова компенсація відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки».

Так наприклад, згідно з наказом ТОВ «СТЕПЛАЙН» від 30.07.2021 року № 42 ОСОБА_5 був прийнятий на посаду майстра 02.08.2021 року та звільнений 07.06.2024 року. За період роботи з 02.08.2021 року по 07.06.2024 року ОСОБА_5 не перебував у відпустці, про що свідчить відсутність запису в п. V «ВІДПУСТКИ» в особовій картці працівника. Інші документи, підтверджуючи перебування у відпустці ОСОБА_5 до перевіркине надано.За періодроботи з02.08.2021року по07.06.2024року ОСОБА_5 на деньзвільнення набувправо на68календарних днівосновної щорічноївідпустки,при цьомувідповідно донаданого ТОВ«СТЕПЛАЙН» розрахункового листа нарахування відпустки від 07.06.2024 року №CЛ0049 ОСОБА_5 було нараховано компенсацію невикористаної відпустки у кількості 23 календарних днів.

Згідно з наказом ТОВ «СТЕПЛАЙН» від 10.01.2023 року №15 ОСОБА_6 був прийнятий на посаду менеджера з адміністративної діяльності 13.11.2023 року та звільнений 06.06.2024 року. За період роботи з 13.11.2023 року по 06.06.2024 року ОСОБА_6 не перебував у відпустці, про що свідчить відсутність запису в п. V «ВІДПУСТКИ» в особовій картці працівника. Інші документи, підтверджуючи перебування у відпустці ОСОБА_6 до перевірки не надано. За період роботи з 13.11.2023 року по 06.06.2024 року ОСОБА_6 на день звільнення набув право на 14 календарних днів основної щорічної відпустки, при цьому відповідно до наданої о ТОВ «СТЕПЛАЙН» розрахункового листа нарахування відпустки від 06.06.2024 року №CЛ0047 ОСОБА_6 було нараховано компенсацію невикористаної відпустки у кількості 10 календарних днів.

Зазначені факти свідчать про те, що суми компенсації не були виплачені в деньзвільнення,тобто ТОВ«СТЕПЛАЙН» вдень звільненняпрацівників уперіод діївоєнного стану не виплачено грошову компенсацію за всі дні невикористаної відпустки відповідно до статті 24 Закону України «Про відпустки», що не відповідає вимогам абзацу четвертого частини першої статті 12 ЗУ № 2136. Зазначені факти свідчать про порушення Товариством вимог абзацу четвертого частини першої статті 12 ЗУ № 2136 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-ІX.

За допомогою табелю обліку використання робочого часу роботодавець веде облік фактично відпрацьованих днів/годин. У ньому відображаються робочі та вихідні дні, дні тимчасової непрацездатності а також дні щорічної відпустки. Дані щодо відпрацьованих і один з табелю використовуються для розрахунку заробітної плати за конкретний період та переносяться до відомості нарахування заробітної плати (розрахунково-платіжна відомість).

Так наприклад, ОСОБА_5 працював у червні 2024 року 3 дні згідно з табелем обліку використання робочого часу за червень 2024 року та був звільнений 07.06.7024 року. Відповідно відомості нарахування заробітної плати ТОВ «СТЕПЛАЙН» за червень 2023 року ОСОБА_5 нарахована лише компенсація відпустки при звільненні без урахування відпрацьованих днів за червень 2024 року.

ОСОБА_7 працювала у червні 2024 року 4 дні згідно з табелем обліку використання робочого часу за червень 2024 року та була звільнена 07.06.2024 року. Відповідно відомості нарахування заробітної плати ТОВ «СТЕПЛАЙН» за червень 2024 року ОСОБА_7 нарахована лише компенсація відпустки при звільненні без урахування відпрацьованих днів за червень 2024 року.

Зазначені факти свідчать про порушення ТОВ «СТЕПЛАЙН» ст. 94 КЗпП України та частини першої статі 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 року № 2136-ІХ (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації трудових відносин» від 01.07.2022 року № 2352-ІХ).

ОСОБА_1 , директор ТОВ «СТЕПЛАЙН» використовує найману працю, підписує накази на прийом та звільнення працівників, таким чином, є роботодавцем і несе відповідальність за допущені порушення законодавства про працю, виявлені в ході проведення перевірки, що є адміністративним правопорушенням.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковано за ч. 1 ст. 41 КУпАП.

28 серпня 2024 року о 15.00 годині, м. Дніпро, за результатами перевірки фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), що є адміністративним правопорушенням, відповідальність за яке встановлена частиною третьою статті 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення,а саме:

Відповідно доабзацу 5частини 1статті 6Закону України«Про основнізасади державногонагляду (контролю)у сферігосподарської діяльності»від 05.04.2007року №877-V,пунктів 1,9Положення проМіністерство економікиУкраїни,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від20серпня 2014року №459(іззмінами),пункту 1Положення проДержавну службуУкраїни зпитань праці,затвердженого постановоюКабінету МіністрівУкраїни від11лютого 2015року №96(іззмінами),підпункту 5пункту 4Положення проПівденно-Східнеміжрегіональне управлінняДержавної службиз питаньпраці,затвердженого НаказомДержавної службиУкраїни зпитані,прані від23.09.2022року №167,пункту 2Постанови КабінетуМіністрів України«Про припиненнязаходів державногонагляду (контролю)і державногоринкового наглядув умовахвоєнного стану»від 13.03.2022року №303,наказу Міністерстваекономіки України«Про здійсненняпозапланових заходівдержавного нагляду(контролю)протягом періодувоєнного стану»від 16.06.2023року №5782,на підставізвернення фізичноїособи пропорушення,що спричинилишкоду їїправам від01.08.2024року (вхідний№ Л-1293/ПС-24від 01.08.2024 року Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці), за погодженням Державної служби України з питань прані від 09.08.2024 року № ЦА-3951/1/2.4.2-24а згідно з наказом Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про проведення позапланового заходу зі здійснення державною нагляду (контролю) від 14.08.2024 року № 513/ПС-ЗК та направленням на проведення позапланового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) від 15.08.2024 року № ПС/1/14605-24 у період з 15.08.2024 року по 28.08.2024 року проведено позаплановий захід з питань оплати праці в частині нарахування та виплати заробітної плати на умовах, визначених трудовим договором, та з питань виявлення неоформлених трудових відносин у формі перевірки в ТОВАРИСТВІ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕПЛАЙН» (далі ТОВ «СТЕПЛАЙН»), код ЄДРПОУ 36399212; місцезнаходження: 51200. Дніпропетровська область, місто Новомосковськ, вулиця Калнишевського, будинок 24, квартира 28.

Актом складеним за результатами проведення позапланового заходу державною нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері праці від 28 серпня 2024 року № ПС/ДН/26281/0386 зафіксоване зокрема наступне.

В ході проведення перевірки було зроблено запити до ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙКОМБІНАТ» таТОВ «Охороннийхолдінг-Славутич» з метою отримання інформації стосовно надання усім працівникам ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТЕПЛАЙН» перепусток на територію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ» з червня 2024 року.

Згідно з наданою інформацією від ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ та ТОВ «Охоронний холдинг-Славутич», ТОВ «СТЕПЛАЙН» листом від 18.04.2024 року №18/04 звернулось до ПРАТ «ПІВНГЗК» з проханням видати перепустки наступним працівникам ТОВ «СТЕПЛАЙН» на період з 22.04.2024 року по 01.10.2024 року:

- ОСОБА_8

- ОСОБА_9 .

В листіПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГОТОВАРИСТВА "ПІВНІЧНИЙГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙКОМБІНАТ"також зазначено,що ОСОБА_9 працює папосаді слюсаря-сантехніка згідно укладеного договору між ПрАТ «ПівпГЗК» та ТОВ «СТЕПЛАЙН».

Про це також зазначено в листі ТОВ «СТЕПЛАЙН» від 18.04.2024 № 18/04, а саме, що ОСОБА_9 є працівником ТОВ «СТЕПЛАЙН» на посаді слюсаря-сантехніка.

У штатному розписі ТОВ «СТЕПЛАЙН», введеним в дію 01.06.2024 року посада слюсаря-сантехніка за кодом по класифікатору професій 7136 наявна.

Відповідно до перепустки (удостоверение) № 28 ОСОБА_9 є працівником ТОВ «СТЕПЛАЙН» па посаді слюсаря-сантехніка, зазначена інформація затверджена підписом директора та печаткою ТОВ «СТЕПЛАЙН».

В пояснювальнійзаписці директораТОВ «СТЕПЛАЙН»зазначено,що з ОСОБА_9 укладено договір про виконання робіт від 24.04.2024 року №1/04. За договором ОСОБА_9 повинен був виконати роботи по ремонту дверей. Під час виконання робіт ОСОБА_9 були зроблені зауваження на якість робіт, у зв`язку з чим акт на виконання робіт був не підписаний, а роботи не оплачені. Для усунення конфліктної ситуації відносно виконання робіт ОСОБА_9 , директором ТОВ «СТЕПЛАЙН» прийнято розпорядження від 22.08.2024 року прийняти роботи в повному обсязі, скласти акт про виконані роботи, здійснити виплату по даному акту виконаних робіт.

При цьому 14.08.2024 року до Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці з Урядової «гарячої лінії» надійшло звернення ОСОБА_9 (зареєстроване за вхід. № Л-1379/ПС-24 від 14.08.2024 року) в якому зазначено: «Заявник повідомляє, що працював на посаді сантехніка в підрядній організації ПАТ «ПІВНІЧНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ» (м. Крвий Ріг).»

На момент здійснення перевірки інспектором праці зроблено запит до Пенсійного фонду України для отримання інформації з Єдиного реєстру страхувальників щодо списку працівників ТОВ «СТЕПЛАЙН».

Згідно з даними Пенсійного фонду України прізвища ОСОБА_8 та ОСОБА_9 в списку працівників ТОВ «СТЕПЛАЙН» відсутні. Це свідчить про неподання ТОВ «СТЕПЛАЙН» повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Неподання повідомлення про прийняття працівника на робочу / укладення гіг-контракту є порушенням постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 413.

Станом на 28.08.2024 року ТОВ «СТЕПЛАЙН» не надано акт виконаних робіт згідно з договором від 24.04.2024 року № 1/04 та платіжну інструкцію виплати ОСОБА_9 коштів відповідно до акту виконаних робіт.

Зазначені факти свідчать про порушення ОСОБА_1 , директором ТОВ «СТЕПЛАЙН», вимог частини першої статті 21 КЗпП України, якою передбачено: «Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плач у і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовим договором можуть, встановлюватися умови щодо виконання робіт, які вимагаючи, професійної та/або часткової професійної кваліфікації, а також умови щодо виконання робіт, які не потребуючі, наявності у особи професійної або часткової професійної кваліфікації.» та частини четвертої статті 24 КЗпП України, якою передбачено: «Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з личані, забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.».

ОСОБА_1 , директор ТОВ «СТЕПЛАЙН», використовує найману працю, підписує накази на прийом та звільнення працівників, таким чином, є роботодавцем і несе відповідальність за допущені порушення законодавства про працю, виявлені в ході проведення перевірки, що є адміністративним правопорушенням.

Дії ОСОБА_1 кваліфіковано за ч. 3 ст. 41 КУпАП.

ОСОБА_1 в суд не з`явилась, про наявність поважних причин неявки до суду не повідомила та клопотання про відкладення розгляду справи не надала, крім того остання достовірно знала, що відносно неї складені протоколи про адміністративні правопорушення, які направлені до суду, тому на підставі ст. 268 КУпАП суддя вважає можливим розглянути справу за її відсутності.

Дослідивши всі обставини справи, суддя вважає, що вина ОСОБА_1 у скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1, 3 ст. 41 КУпАП, підтверджується повністю обставинами, викладеними у даному протоколі, а також письмовими доказами, долученими до протоколу.

У відповідності з ч. 1 ст. 41 КУпАП адміністративна відповідальність передбачена за порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеногоЗаконом України"Прозвернення громадян",або наданнязазначених документів,що містятьнедостовірні дані,порушення термінупроведення атестаціїробочих місцьза умовамипраці тапорядку їїпроведення,а такожінші порушеннявимог законодавствапро працю. Тому дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч. 1 ст. 41 КУпАП.

У відповідностіз ч.3ст.41КУпАП адміністративнавідповідальність передбаченаза фактичний допускпрацівника дороботи безоформлення трудовогодоговору (контракту). Тому дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч. 3 ст. 41 КУпАП.

Обставин, які пом`якшують або обтяжують відповідальність, не встановлено.

При визначенні виду і розміру стягнення, враховуючи характер скоєного правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини, майновий стан і обставини, які пом`якшують та обтяжують його відповідальність, суддя вважає, що до ОСОБА_1 слід застосувати адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави.

Згідно зі ст. 401 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Розглянувши матеріали справи та керуючись ст. ст. 33, 34, 35, 401, 41 КУпАП, суддя, -

ПОСТАНОВИЛА:

Визнати ОСОБА_1 винуватою у скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених:

- ч. 1 ст. 41 КУпАП, застосувавши до неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі тридцяти неоподатковуванихмінімумів доходівгромадян,а саме 510 гривень;

- ч. 3 ст. 41 КУпАП, застосувавши до неї адміністративне стягнення у виді штрафу на користь держави в розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а саме 8.500,00 гривень.

На підставі ст. 36 КУпАП остаточно накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а саме 8.500,00 гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 605,60 грн. в дохід держави.

Постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області протягом 10 днів з дня її ухвалення.

Постанова підлягає пред`явленню до виконання протягом трьох місяців.

Суддя І.П. Крохмалюк

СудНовомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення28.11.2024
Оприлюднено01.01.2025
Номер документу124168526
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі охорони праці і здоров’я населення Порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці

Судовий реєстр по справі —183/9295/24

Постанова від 28.11.2024

Адмінправопорушення

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Постанова від 28.11.2024

Адмінправопорушення

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні