Рішення
від 31.12.2024 по справі 300/8785/24
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"31" грудня 2024 р. справа № 300/8785/24

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Чуприни О.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях, Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" про визнання дій протиправними щодо відмови у підготовці та видачі уточненої довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії станом на 01.01.2023, із зазначенням додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% та зобов`язання підготувати і надати до органу пенсійного забезпечення таку довідку станом на 01.01.2023, із зазначенням додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% для здійснення перерахунку пенсії з 01.02.2023, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 (надалі по тексту також - позивач, заявник, пенсіонер, ОСОБА_1 ) 18.11.2024 звернувся в суд з адміністративним позовом до Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях (надалі по тексту також - відповідач 1, уповноважений орган, Регіональний ГСЦ МВС в областях), Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" (надалі по тексту також - відповідач 2, ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області", ДУ "ТМО МВС України по Івано-Франківській області"), в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо оформлення на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , довідки від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 із зазначенням у ній премії в розмірі 0%;

- зобов`язати Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% посадового окладу, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2023 пенсії ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Позовні вимоги мотивовано тим, що на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 Державною установою "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" виготовлено довідку від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 01.01.2023 за посадою заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС для перерахунку пенсії. Згідно вказаної довідки, розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 становить 14123,00 гривень та складається з посадового окладу в розмірі 7700,00 гривень, окладу за військове звання в розмірі 2040,00 гривень, відсоткової надбавки за вислугу років (45%) в розмірі 4383,00 гривень, надбавки за особливості проходження служби (0%) в розмірі 0 гривень і премії (0%) в розмірі 0 гривень.

Не погодившись з визначеним у довідці від 12.02.2024 за №2944 розміром премії, ОСОБА_1 13.08.2024 звернувся до Головного сервісного центру МВС із запитом, у відповідь на який останній повідомив заявника про необхідність звернення за місцем проходження служби. Відтак, позивач 17.09.2024 звернувся до 3 Державного пожежено-рятувального загону ДСНС України із запитом про надання інформації, зокрема, про щомісячну премію, яка була встановлена і фактично виплачена за січень 2023 року за аналогічною посадою, котру займав позивач до звільнення. У відповідь на таку заяву 3 Державний пожежно-рятувальний загін ДСНС України повідомив пенсіонера, що за січень 2023 року за посадою заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС встановлено і фактично виплачено премію в розмірі 290% посадового окладу, окладу до спеціальним званням з урахуванням надбавки за вислугу років.

В подальшому, ОСОБА_1 02.10.2024 звернувся до Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях із заявою, в якій просив надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% посадового окладу, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2023 пенсії ОСОБА_1 . Втім, за результатами розгляду означеної заяви, останньому надано відмову про видачу такої уточненої довідки.

Як стверджує позивач, останній має право на обчислення з 01.02.2023 пенсії з врахуванням в грошовому забезпеченні розміру посадового окладу, окладу за спеціальним званням, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01.01.2023 на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками Постанови №704 із урахуванням премії у розмірі 290% посадового окладу.

ОСОБА_1 , покликаючись на норми абзацу 5 пункту 5 Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 за №45 (надалі по тексту також - Порядок №45), зазначив, що щомісячна премія має бути включена до відповідної довідки про розмір грошового забезпечення у середніх розмір, фактично виплачених за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою у державному органі, звідки особа звільнилась на пенсію. Таким чином, на переконання позивача, під час оформлення довідки про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 відповідачем без врахування вимог Порядку №45 протиправно зазначено відсотковий розмір премії на рівні 0%. З огляду на вказані обставини, просив задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22.11.2024 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику (повідомлення) сторін за наявними матеріалами. Одночасно судом витребувано у сторін додаткові докази, необхідні для розгляду справи (а.с.26-27).

Через Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему від Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях надійшла заява про виконання ухвали суду із приміткою "Документ сформований в системі "Електронний суд" 05.12.2024", реєстрацію якого з відповідними доказами здійснено судом 05.12.2024 за вх.№34096/24 (а.с.30-44).

Як зазначив відповідач 1, на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 Державною установою Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" видано довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 01.01.2023. Означену довідку надано із врахуванням відповіді Головного управління ДСНС в Івано-Франківській області від 05.02.2024 за №20-2362/201. На переконання Регіонального ГСЦ МВС в областях, позивачем не надано доказів на підтвердження зміни розмірів хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців або введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, установлених законодавством з 01.01.2023, що зумовлювало б наявність підстав для перерахунку його пенсії та складення нової довідки про розмір грошового забезпечення.

Також уповноважений орган вказав на те, що РСЦ ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях не є розпорядником інформації щодо розмірів надбавок і премій на дати, зазначені в позовній заяві. Також відповідач 1 зазначив, що надати інформацію витребувану пунктом 6 ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22.11.2024 неможливо, оскільки сектор з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській і Закарпатській областях (філія ГСЦ МВС) нею не володіє.

ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" скерувало на офіційну електронну адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду клопотання "на виконання ухвали про відкриття провадження та щодо витребування документів" від 13.12.2024 за №33/29-1578, реєстрацію якого з відповідними доказами здійснено в суді 16.12.2024 за вх.№34953/24 (а.с.45-53).

Представник відповідача 2 у коментованому клопотання зазначив, що 01.05.2024 актом прийому-передачі №33/29-626 пенсійні справи, матеріали судових справ, листування з пенсіонерами МВС, довідки про розмір грошового забезпечення передано сектору з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області (м.Івано-Франківськ) Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях. Також інформував, що всі документи, в тому числі ті, які засвідчують факт виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду по справі №300/4100/23 передано до сектору з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області (м.Івано-Франківськ) РСЦ ГСЦ МВС в областях.

На переконання представника відповідача 2, з 22.04.2024 ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" не є уповноваженим органом та не наділена повноваженнями (функціями) з питань виготовлення довідок про розмір грошового забезпечення для призначення (перерахунку) пенсій.

Згідно наявних в матеріалах справи довідок про доставку електронного листа, ухвалу про відкриття провадження від 22.11.2024 у справі №300/8785/24 надіслано одержувачу - Державній установі "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" засобами електронного зв`язку через підсистему "Електронний суд" Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, котру доставлено до електронного кабінету останнього 22.11.2024 о 21:26 годині (а.с.29) та одержувачу - Регіональному сервісному центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях засобами електронного зв`язку через підсистему "Електронний суд" Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, котру доставлено до електронного кабінету останнього 22.11.2024 о 21:26 годині (зворотній бік а.с.29).

Відповідно до частини 1 статті 174 КАС України ухвала про відкриття провадження у справі надсилається учасникам справи, а також іншим особам, якщо від них витребовуються докази, в порядку, встановленому статтею 251 цього Кодексу.

Днем вручення судового рішення, серед іншого, є день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення до електронного кабінету особи (пункт 2 частини 6 статті 251 КАС України).

З урахуванням вказаного ухвала суду про відкриття провадження у справі від 22.11.2024 вважається врученою відповідачам належним чином.

Відповідачі, станом на дату ухвалення рішення у цій адміністративній справі, не скористалось правом на подання відзиву на позовну заяву у строк, встановлений пунктом 3 ухвали про відкриття провадження від 22.11.2024.

В силу вимог частини 6 статті 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними матеріалами, вивчивши зміст позовної заяви, письмових пояснень, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення проти них, проаналізувавши зміст норм матеріального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд встановив наступні обставини.

ОСОБА_1 проходив службу в органах державної пожежної охорони МВС України та перебуває на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області і отримує пенсію за вислугу років відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 за №2262-ХІІ. Вказана обставина засвідчується копією пенсійного посвідчення № НОМЕР_1 від 04.07.2000.

Позивач 22.05.2023 звертався до ДУ "ТМО МВС України по Івано-Франківській області" із заявою про надання до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідки про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023, із зазначенням відомостей про розміри посадового окладу, окладу за спеціальним званням, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01.01.2023 на відповідний тарифний коефіцієнт, а також процентної надбавки за вислугу років, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премії для проведення перерахунку пенсії з 01.02.2023

Відповідач 2 листом від 29.05.2023 №33/29-П-242 повідомив ОСОБА_1 про те, що порядок та умови виплати грошового забезпечення військовослужбовцям, зокрема, розміри посадових окладів, окладів за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років, які визначені постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового та начальницького складу та деяких інших осіб" не змінювалися. Будь-які нові щомісячні додаткові види грошового забезпечення не вводилися. Зазначено, що для виготовлення нових довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії на будь-яку іншу дату підстави відсутні.

Вказана відмова відповідача 2 була предметом судового розгляду за позовом позивача.

Із Єдиного державного реєстру судових рішень судом встановлено (з повним доступом), що рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 позов задоволено частково:

- визнано протиправною відмову Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідки ОСОБА_1 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 для перерахунку основного розміру пенсії;

- зобов`язано Державну установу "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" підготовити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 , станом на 01.01.2023, у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" із визначенням посадового окладу і окладу за військовим (спеціальним) званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення і премії, для здійснення обчислення та перерахунку пенсії з 01.02.2023.

Ухвалою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 12.01.2024 у справі №300/4100/23 апеляційну скаргу Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2023 року у справі №300/4100/23 повернуто скаржнику (https://reyestr.court.gov.ua/Review/116267688).

Рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23, за наслідками апеляційного перегляду, 12.01.2024 набрало законної сили (https://reyestr.court.gov.ua/Review/113895919).

На виконання вищезгаданого судового рішення, ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" видало довідку від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , що враховується для перерахунку пенсій станом на 01.01.2023, з урахуванням розмірів посадового окладу та окладу за спеціальним званням, визначених шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01.01.2023, на відповідний тарифний коефіцієнт згідно з додатками 1, 12, 13, 14 до постанови Кабінету Міністрів України №704 від 30.08.2017, за посадою "заступник начальника СДПЧ-15 м.Долина УДПО УМВС", яку позивач займав на день звільнення (а.с.23).

Згідно вказаної довідки грошове забезпечення в загальному становить 14123,00 гривень та складається з посадового окладу в розмірі 7700,00 гривень, окладу за військове звання (майор внутрішньої служби) в розмірі 2040,00 гривень, відсоткової надбавки за вислугу років (45%) в розмірі 4383,00 гривень. Надбавка за особливості проходження служби, надбавка за службу в умовах режимних обмежень, надбавка за класну кваліфікацію або кваліфікаційну категорію (1 клас) та премія визначені на рівні 0%.

У примітці коментованої довідки містяться відомості наступного змісту: "за інформацією Державної служби України з надзвичайних ситуацій (лист від 05.02.2024 за №20-2362/201) у ДСНС станом на 01.01.2023 за посадою відповідною (аналогічною) посаді заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС, основні та щомісячні додаткові види грошового забезпечення, у тому числі надбавка за особливості проходження служби та премія, обчислені із застосуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2023 не виплачувались, а отже зазначена інформація у ДСНС відсутня".

ОСОБА_1 13.08.2024 скерував на адресу Головного сервісного центру МВС запит на інформацію, в якому ставив питання про щомісячну премію, яка була встановлена і фактично виплачена за січень 2023 року за аналогічною посадою, котру останній займав до звільнення - заступник начальника СПДЧ-15 м. Долина УДПО УМВС в Івано-Франківській області (а.с.15).

За результатами розгляду вказаного звернення, відповідач 1 листом від 10.09.2024 за №31/28/38/П-2596-2296-2024 повідомило позивача про неможливість надання запитуваної інформації, оскільки сектор з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області РСЦ ГСЦ МВС в областях не володіє такими відомостями. Також рекомендовано ОСОБА_1 звернутись за місцем проходження служби для отримання запитуваної інформації (а.с.16).

В подальшому, пенсіонер 17.09.2024 звернувся із запитом на інформацію до 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України, в якому просив надати інформацію про щомісячну премію, яка була встановлена і фактично виплачена за січень 2023 року за аналогічною посадою, котру останній займав до звільнення - заступник начальника СПДЧ-15 м. Долина УДПО УМВС в Івано-Франківській області (а.с.17).

У свою чергу, 3 Державний пожежно-рятувальний загін ДСНС України в Івано-Франківській області листом від 01.10.2024 за №546302-784/54-63, інформував ОСОБА_1 про те, що згідно відомості нарахування та виплати грошового забезпечення за посадою заступника начальника частини 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області, премія за січень 2023 року встановлена у розмірі 290% посадового окладу (а.с.18).

Володіючи означеною в листі від 01.10.2024 за №546302-784/54-63 інформацією, пенсіонер направив до Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях заяву від 02.10.2024, у якій ставив вимогу про виготовлення і надання до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% посадового окладу, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2023 пенсії ОСОБА_1 (а.с.19-20).

У відповідь на коментовану заяву, відповідач 1 листом від 01.11.2024 за №31/28/38/П-3317-3532-2024 повідомив ОСОБА_1 про те, що сектором ДУ ТМО МВС України по Івано-Франківській області, в межах, компетенції на виконання рішення суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 виготовлено довідку від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023. Інформовано, що рішення суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 виконано та підстави для виготовлення уточнюючих довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії у сектора з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області відсутні (а.с.21-22).

Вважаючи протиправними дії Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо оформлення на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , довідки від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 із зазначенням у ній премії в розмірі 0%, пенсіонер звернувся з цим позовом до суду з метою захисту свого порушеного права.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склались між сторонами, суд виходить з таких підстав та мотивів.

Положеннями статті 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Це право гарантується загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення; створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

Умови, норми і порядок пенсійного забезпечення громадян України із числа осіб, які перебували на військовій службі, службі в органах внутрішніх справ, Національній поліції, Службі судової охорони, державній пожежній охороні, Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, органах і підрозділах цивільного захисту, податковій міліції чи Державній кримінально-виконавчій службі України, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію визначає Закон України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 за №2262-XII (надалі по тексту також - Закон №2262-XII).

Відповідно до частини 3 статті 43 Закону №2262-XII пенсії особам з числа військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової служби) рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення, враховуючи відповідні оклади за посадою, оклади та/чи доплати за військове (спеціальне) звання, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку (доплату) за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, установлених законодавством, з якого було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а до 1 січня 2011 року - страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з частиною 18 статті 43 Закону №2262-XII у разі якщо на момент призначення або виплати пенсії відбулася зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення та/або були введені для зазначених категорій осіб нові щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірах, встановлених законодавством, пенсія призначається з урахуванням таких змін та/або нововведень, а призначена пенсія підлягає невідкладному перерахунку.

Відповідно до частини 4 статті 63 Закону № 2262-ХІІ усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, на умовах, у порядку та розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо внаслідок перерахунку пенсій, передбаченого цією частиною, розміри пенсій звільненим зі служби військовослужбовцям, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, є нижчими, зберігаються розміри раніше призначених пенсій.

Отже, підставою для проведення перерахунку пенсії особам, які отримують пенсію за нормами Закону № 2262-ХІІ, є зміна розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або введення для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення.

Відповідно до пункту 23 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 за №3-1 (надалі по тексту також - Порядок №3-1, в редакції чинній на час спірних правовідносин) перерахунок раніше призначених пенсій проводиться органами, що призначають пенсії, в порядку, установленому статтею 63 Закону №2262-ХІІ. Пенсіонери подають органам, що призначають пенсії, додаткові документи, які дають право на підвищення пенсії.

За змістом пункту 24 Порядку №3-1 про виникнення підстав для проведення перерахунку пенсій згідно зі статтею 63 Закону №2262-ХІІ уповноважені структурні підрозділи зобов`язані у п`ятиденний строк після прийняття відповідного нормативно-правового акта, на підставі якого змінюється хоча б один з видів грошового забезпечення для відповідних категорій осіб, або у зв`язку з уведенням для зазначених категорій військовослужбовців нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством, повідомити про це орган, що призначає пенсії. Органи, що призначають пенсії, протягом п`яти робочих днів після надходження такого повідомлення подають до відповідних уповноважених структурних підрозділів списки осіб, яким необхідно провести перерахунок пенсії (додаток 5). Після одержання списків осіб уповноважені структурні підрозділи зазначають у них зміни розмірів грошового забезпечення для перерахунку раніше призначених пенсій і в п`ятиденний строк після надходження передають їх до відповідних органів, що призначають пенсії.

Отже, підставою для вчинення дій, спрямованих на перерахунок раніше призначених пенсій, може бути як відповідна заява пенсіонера та додані до неї документи, так і рішення, прийняте Кабінетом Міністрів України, про що державні органи, визначені Порядком №45, повідомляють орган Пенсійного фонду України.

Кабінет Міністрів України 30.08.2017 прийняв постанову №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (надалі по тексту також - Постанова №704), яка набрала чинності 01.03.2018.

Згідно з пунктами 2, 3 цієї постанови, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. Виплату грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснювати в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерством юстиції, Службою безпеки, Управлінням державної охорони, розвідувальними органами, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації.

Пунктом 5 Постанови №704, визначено надати право керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання:

1) установлювати:

посадові оклади військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, посади яких не передбачені цією постановою, у розмірах, визначених затвердженими цією постановою схемами, згідно з додатками 1-11 за аналогічними посадами;

посадові оклади заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачені цією постановою, на 1-5 відсотків нижче від посадового окладу відповідного керівника;

надбавку за особливості проходження служби військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби) та особам рядового і начальницького складу в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років.

Порядок та умови виплати такої надбавки визначати керівникам державних органів залежно від якості, складності, обсягу та важливості виконуваних обов`язків за посадою;

2) здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менш як 10 відсотків (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків) посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.

Таким чином, відповідно до Постанови №704 мінімальний розмір надбавки за особливості проходження служби - 0 відсотків посадового окладу, окладу за військовим званням і надбавки за вислугу років, премії - 10 відсотків посадового окладу (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків).

Визначаючи правове регулювання, на підставі якого у спірних правовідносинах здійснюється перерахунок особам пенсії, яка призначена за правилами Закону №2262-ХІІ, суд керується наступним.

Постановою Кабінету Міністрів України від 13.02.2008 за №45 затверджено Порядок проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (надалі по тексту також - Порядок №45).

За змістом пункту 1 Порядку №45 пенсії, призначені відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію згідно із Законом, перераховуються на умовах та в розмірах, передбачених Кабінетом Міністрів України.

21.02.2018 Кабінет Міністрів України прийняв постанову №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" (надалі по тексту також - Постанова №103), пунктом 6 якої внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що додаються. Зокрема, у Порядку №45 пункт 5 викладено у такій редакції: "під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням".

Постанова №103 набула чинності 24 лютого 2018 року.

Отже, станом на 01.03.2018 пункт 5 Порядку №45 визначав, що під час перерахунку пенсій використовуються такі види грошового забезпечення, як посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною або аналогічною посадою та військовим (спеціальним) званням.

Однак, постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 29.01.2020 в справі №826/6453/18 визнано протиправним та скасовано пункт 6 Постанови №103, яким були внесені зміни до пункту 5 Порядку №45.

Зважаючи на вказане, слід керуватися приписами пункту 5 Порядку №45 у редакції, чинній до внесення змін Постановою №103, якими передбачено, що для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів:

посадовий оклад, оклад за військовим (спеціальним) званням та відсоткова надбавка за вислугу років - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим (спеціальним) званням;

надбавки за знання та використання в роботі іноземної мови, почесне звання заслужений чи народний, службу в умовах режимних обмежень, спортивні звання, доплата за науковий ступінь кандидата або доктора наук та вчене звання - у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України на момент виникнення права на перерахунок, якщо вони були фактично встановлені особі;

щомісячні надбавки, доплати та підвищення, конкретні розміри яких за відповідними посадами (категоріями) установлені Кабінетом Міністрів України - у зазначених розмірах на момент виникнення права на перерахунок;

інші щомісячні надбавки, доплати (крім доплати, розмір якої визначається як різниця між розміром грошового забезпечення до і після запровадження нових умов його виплати), підвищення та щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії, скасовані чи такі, що не виплачуються на момент виникнення права на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами), крім зазначених у абзаці шостому цього пункту, для перерахунку пенсії не враховуються.

Пунктом 3 Постанови №704 визначено здійснювати виплату грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерством юстиції, Службою безпеки, Управлінням державної охорони, розвідувальними органами, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації.

Міністерством внутрішніх справ України прийнято наказ від 22.04.2024 за №259 "Про визначення в Міністерстві внутрішніх справ України уповноваженого структурного підрозділу з підготовки та подання до органів Пенсійного фонду України документів для призначення (перерахунку) пенсій". Пунктом 1 вказаного Наказу визначено в Міністерстві внутрішніх справ України уповноваженим структурним підрозділом з підготовки та подання до органів Пенсійного фонду України документів для призначення (перерахунку) пенсій Відділ координації пенсійних питань Міністерства внутрішніх справ України.

Пунктом 2 Наказу уповноважено Головний сервісний центр МВС на видачу звільненим зі служби військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ довідок про розмір грошового забезпечення відповідно за березень 2019 року та листопад 2019 року для перерахунку пенсій з урахуванням правових висновків Великої Палати Верховного Суду у справі № 160/8324/19 та судових рішень у справах №826/3858/18 та №826/12704/18 з покладенням таких функцій на регіональні сервісні центри Головного сервісного центру МВС (філії ГСЦ МВС), а пунктом 3 передбачено, що пункт 2 цього наказу застосовується з 01 травня 2024 року.

Відповідно до пункту 2 Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 року №1393 (у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 24 квітня 2020 року №354), повне найменування українською мовою Головний сервісний центр МВС, скорочене найменування ГСЦ МВС. ГСЦ МВС відповідно до пункту 4 розділу 1 Положення про ГСЦ МВС складається зі структурних підрозділів та відокремлених структурних підрозділів регіональних сервісних центрів (далі РСЦ). РСЦ складається зі структурних підрозділів, до яких, у тому числі, входять територіальні підрозділи територіальні сервісні центри МВС (далі ТСЦ МВС). РСЦ підзвітні та підконтрольні керівництву ГСЦ МВС. ГСЦ МВС, РСЦ і ТСЦ МВС разом становлять систему сервісних центрів МВС. Згідно з Положенням про територіальний сервісний центр МВС, затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29 грудня 2015 року №1646 (зі змінами), територіальний сервісний центр (далі ТСЦ МВС) є структурним підрозділом територіального органу МВС регіонального сервісного центру МВС.

Таким чином, з 01.05.2024 уповноваженим суб`єктом на видачу довідок для перерахунку пенсії є Головний сервісний центр МВС, який реалізовує відповідні повноваження через регіональні сервісні центри Головного сервісного центру МВС.

Разом з цим, наказом МВС України від 21 червня 2024 за №432 внесено зміни до наказу від 22.04.2024 за №259, яким пункт 2 викладено в такій редакції: "Уповноважено Головний сервісний центр МВС на видачу звільненим зі служби військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ за їх зверненнями довідок про розмір грошового забезпечення відповідно за березень 2019 року та листопад 2019 року для перерахунку пенсій з урахуванням правових висновків Великої Палати Верховного Суду в справі №160/8324/19 та судових рішень у справах №826/3858/18 та №826/12704/18, а також здійснювати відповідно до законодавства України розгляд звернень таких осіб про видачу довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсій за інші періоди з покладенням таких функцій на регіональні сервісні центри Головного сервісного центру МВС (філії ГСЦ МВС).

Таким чином, до 30.04.2024 уповноваженим суб`єктом на видачу довідок для перерахунку пенсії була Державна установа "Головний медичний центр Міністерства внутрішніх справ України" який реалізовує відповідні повноваження через територіальні структурні підрозділи, а з 01.05.2024 уповноваженим суб`єктом на видачу довідок для перерахунку пенсії є Головний сервісний центр МВС, який реалізовує відповідні повноваження через регіональні сервісні центри Головного сервісного центру МВС.

За доводами ОСОБА_1 , відповідачами протиправно, всупереч вимог абзацу 5 пункту 5 Порядку №45, в редакції до внесення змін Постановою №103, зазначено в довідці про розмір грошового забезпечення розмір премії на рівні 0%, при тому, що за відповідною посадою у січні 2023 року фактично виплачено премію у розмірі 290%, а тому саме такі відомості підлягали внесенню до означеної довідки.

Оцінюючи вказані аргументи позивача, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Як встановлено судом, на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" видано довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944 станом на 01.01.2023. У зазначеній довідці, відповідачем внесено відомості про розмір премії у розмірі 0% (а.с.23).

ОСОБА_1 13.08.2024 скерував на адресу Головного сервісного центру МВС запит на інформацію, в якому ставив питання про щомісячну премію, яка була встановлена і фактично виплачена за січень 2023 року за аналогічною посадою, котру останній займав до звільнення - заступник начальника СПДЧ-15 м. Долина УДПО УМВС в Івано-Франківській області (а.с.15).

За результатами розгляду вказаного звернення, відповідач 1 листом від 10.09.2024 за №31/28/38/П-2596-2296-2024 повідомив позивача про неможливість надання запитуваної інформації, оскільки сектор з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області РСЦ ГСЦ МВС в областях не володіє такими відомостями. Також рекомендовано ОСОБА_1 звернутись за місцем проходження служби для отримання запитуваної інформації (а.с.16).

В подальшому, пенсіонер 17.09.2024 звернувся із запитом на інформацію до 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України, в якому просив надати інформацію про щомісячну премію, яка була встановлена і фактично виплачена за січень 2023 року за аналогічною посадою, котру останній займав до звільнення - заступник начальника СПДЧ-15 м. Долина УДПО УМВС в Івано-Франківській області (а.с.17).

У свою чергу, 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України в Івано-Франківській області листом від 01.10.2024 за №546302-784/54-63, інформував ОСОБА_1 про те, що згідно відомості нарахування та виплати грошового забезпечення за посадою заступника начальника частини 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області, премія за січень 2023 року встановлена у розмірі 290% посадового окладу (а.с.18).

Володіючи означеною в листі від 01.10.2024 за №546302-784/54-63 інформацією, пенсіонер направив до Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях заяву від 02.10.2024, у якій ставив вимогу про виготовлення і надання до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії у розмірі 290% посадового окладу, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2023 пенсії ОСОБА_1 (а.с.19-20).

У відповідь на коментовану заяву, відповідач 1 листом від 01.11.2024 за №31/28/38/П-3317-3532-2024 повідомив ОСОБА_1 про те, що сектором ДУ ТМО МВС України по Івано-Франківській області, в межах, компетенції на виконання рішення суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 виготовлено довідку від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023. Інформовано, що рішення суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 виконано та підстави для виготовлення уточнюючих довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії у сектора з пенсійних питань з обслуговування Івано-Франківської області відсутні (а.с.21-22).

Повертаючись до правого регулювання спірних правовідносин слід враховувати положення абзацу 5 пункту 5 Порядку №45, в редакції до Постанови №103, за змістом яких для перерахунку пенсій грошове забезпечення враховується у розмірі, встановленому за відповідною посадою (посадами), в межах визначеної законодавством максимальної величини бази нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування з урахуванням таких його видів, зокрема, щомісячна премія - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

З системного аналізу приписів Постанови №704 та Порядку №45, слід дійти висновку, що при виготовленні довідок про розмір грошового забезпечення до таких довідок вносяться відомості, зокрема, про щомісячну премію - у середніх розмірах, що фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію.

Так, у довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944, відповідачем 2 внесено відомості про премію, станом на 01.01.2023, за посадою "заступник начальника СДПЧ-15 м.Долина УДПО УМВС", на рівні 0%.

Доводи позивача про необхідність зазначення в довідці від 12.02.2024 за №2944 відсоткового значення розміру премії на рівні 290%, на підставі відомостей листа 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України в Івано-Франківській області від 01.10.2024 за №546302-784/54-63 не містять в собі правового підґрунтя та є безпідставними з огляду на таке.

Так, лист 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України в Івано-Франківській області від 01.10.2024 за №546302-784/54-63 оформлений позивачу у відповідь на запит на отримання публічної інформації та носить виключно довідковий характер.

Водночас, у примітці довідки про розмір грошового забезпечення містяться відомості наступного змісту: "за інформацією Державної служби України з надзвичайних ситуацій (лист від 05.02.2024 за №20-2362/201) у ДСНС станом на 01.01.2023 за посадою відповідною (аналогічною) посаді заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС, основні та щомісячні додаткові види грошового забезпечення, у тому числі надбавка за особливості проходження служби та премія, обчислені із застосуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01.01.2023 не виплачувались, а отже зазначена інформація у ДСНС відсутня" (а.с.23).

Зі змісту листа Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 05.02.2024 за №20-2362/201 слідує, що ДУ "ТМО МВС України по Івано-Франківській області" 17.01.2024 звернулось із запитом №33/29-116 до ДСНС України про надання інформації, щодо розмірів щомісячних додаткових видів грошового забезпечення станом на 01.01.2023 за посадою, відповідною (аналогічною) посаді заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС.

На таке звернення ДСНС України листом від 05.02.2024 за №20-2362/201 повідомило відповідача 2 про те, що у ДСНС станом на 01.01.2023 за посадою, відповідною (аналогічною) посаді заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС, основні та щомісячні види грошового забезпечення, у тому числі, надбавка за особливості проходження служби та премія, обчислені із застосуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2023 року не виплачувались, а така інформація у ДСНС відсутня (а.с.36).

Саме вказаний лист взятий за основу ДУ "ТМО МВС України по Івано-Франківській області" при внесенні до довідки від 12.02.2024 за №2944 про грошове забезпечення ОСОБА_1 станом на 01.01.2023 показників та відсоткових значень основних та щомісячних видів грошового забезпечення, у тому числі, надбавки за особливості проходження служби та премії, обчислених із застосуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб станом на 01 січня 2023 року на рівні 0%.

Також необхідно зазначити, що під "середнім розміром щомісячної премії, яка фактично виплачені за місяць, у якому виникло право на перерахунок пенсії за відповідною посадою (посадами) у тому державному органі, звідки особа звільнилася на пенсію" розуміється розрахований середньомісячний показник премії за відповідною посадою, котрий фактично виплачений "державним органом", звідки відбулось звільнення особи станом на певний календарний місяць року.

Так, лист 3 Державного пожежно-рятувального загону ДСНС України в Івано-Франківській області від 01.10.2024 за №546302-784/54-63 містить відомості про виплачену в січні 2023 року премію у розмірі 290% за посадою "заступник начальника СДПЧ-15 м.Долина УДПО УМВС", втім такий відсотковий показник вказує лише на фактично виплачений розмір премії за відповідною (прирівняною) посадою в 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області, яка є (була) місцем проходження служби, а не про середні розміри щомісячної премії, фактично виплачені за відповідною (прирівняною) посадою станом на 01.01.2023.

Таким чином, показник розміру премії на рівні 290% не є середнім розміром щомісячної премії, що фактично виплачена за січень 2023 року в розумінні приписів абзацу 5 пункту 5 Порядку №45 (в редакції до Постанови №103), а таким показником в межах лише одного "підрозділу, що підпорядкований державному органу", а саме в 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області.

Зважаючи на вказане, зазначені в коментованому листі відомості не можуть слугувати самостійною підставою для встановлення в довідці про розмір грошового забезпечення розміру премії на рівні 290% за посадою "заступника начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС" в державному органі, із якого мало місце звільнення позивача.

Відтак, в ході розгляду справи судом встановлено відсутність підстав для зобов`язання Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях в частині підготовки та наданні до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 станом на 01.01.2023 з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри премії у розмірі 290% посадового окладу, для здійснення обчислення та перерахунку з 01.02.2023 пенсії ОСОБА_1 .

Стосовно дій Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо оформлення на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , довідки від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 із зазначенням у ній премії в розмірі 0%, слід зважати на наступне.

Як вже зазначалось судом, 30.08.2017 Кабінет Міністрів України прийняв постанову №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (надалі по тексту також - Постанова №704), яка набрала чинності 01.03.2018.

Згідно з пунктами 2, 3 цієї постанови, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. Виплату грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснювати в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерством юстиції, Службою безпеки, Управлінням державної охорони, розвідувальними органами, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації.

Пунктом 5 Постанови №704, визначено надати право керівникам державних органів у межах асигнувань, що виділяються на їх утримання:

1) установлювати:

посадові оклади військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам рядового і начальницького складу, посади яких не передбачені цією постановою, у розмірах, визначених затвердженими цією постановою схемами, згідно з додатками 1-11 за аналогічними посадами;

посадові оклади заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачені цією постановою, на 1-5 відсотків нижче від посадового окладу відповідного керівника;

надбавку за особливості проходження служби військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби) та особам рядового і начальницького складу в розмірі до 100 відсотків посадового окладу з урахуванням окладу за військовим (спеціальним) званням та надбавки за вислугу років.

Порядок та умови виплати такої надбавки визначати керівникам державних органів залежно від якості, складності, обсягу та важливості виконуваних обов`язків за посадою;

2) здійснювати преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менш як 10 відсотків (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків) посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.

Таким чином, відповідно до Постанови №704 мінімальний розмір надбавки за особливості проходження служби - 0 відсотків посадового окладу, окладу за військовим званням і надбавки за вислугу років, премії - 10 відсотків посадового окладу (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків).

Відповідачем 2 у довідку про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 , що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944, внесено відомості про премію, станом на 01.01.2023, за посадою "заступник начальника СДПЧ-15 м.Долина УДПО УМВС", на рівні 0% (а.с.23).

З огляду на вимоги, визначені підпунктом 2 пункту 5 Порядку №704, преміювання військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб рядового і начальницького складу здійснюється відповідно до їх особистого внеску в загальний результат служби у межах фонду преміювання, утвореного в розмірі не менш як 10 відсотків (для військовослужбовців розвідувальних органів - не менш як 30 відсотків) посадових окладів та економії фонду грошового забезпечення.

Відтак, дії Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо оформлення на ім`я ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , довідки від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 із зазначенням у ній премії в розмірі 0% є протиправними, а позов у цій частині підставним та підлягає до задоволення.

Щодо позовної вимоги ОСОБА_1 про зобов`язання РСЦ ГСЦ МВС в областях підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення), суд вказує на таке.

Відповідно до частини 5 статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Велика Палата Верховного Суду в постанові від 09.06.2022 за результатом розгляду справи №520/2098/19 зазначила:

"…Перерахунок раніше призначених пенсій визначено статтею 63 Закону №2262-XII. Кабінету Міністрів України лише надано право на встановлення умов, порядку та розміру для перерахунку пенсій, передбачених указаною статтею.

При цьому обчислення пенсії встановлюється статтею 43 Закону № 2262-XII, яка має загальний характер та визначає вихідні дані відносно визначення грошового забезпечення для встановлення розміру як призначуваних пенсій, так і для перерахунку останніх, що є однорідними правовідносинами виходячи зі змісту процитованого Закону.

Законодавець делегував уряду повноваження на встановлення умов, порядку та розміру перерахунку пенсій особам, звільненим з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб.

Так, "умовами" слід розуміти встановлення Кабінетом Міністрів України необхідних обставин, які роблять можливим здійснення перерахунку пенсії.

Під "порядком" розуміється, що Кабінет Міністрів України має право на встановлення певної послідовності, черговості, способу виконання, методики здійснення перерахунку пенсій у зв`язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців…".

Верховний Суд у постановах від 10.10.2019 у справі №553/3619/16-а, від 15.07.2020 у справі №520/3360/19, зазначив, що "підставою для вчинення дій, спрямованих на перерахунок раніше призначених пенсій, може бути як рішення, прийняте Кабінетом Міністрів України, про що державні органи, визначені Порядком №45, повідомляють орган ПФУ, так і відповідна заява пенсіонера та додані до неї документи".

Так, підставою для вчинення дій, спрямованих на перерахунок раніше призначених пенсій, є збільшення рівня грошового забезпечення діючих військовослужбовців та осіб, які мають право на пенсію за Законом №2262-ХІІ, що може бути реалізовано або шляхом повідомлень та інформувань територіального органу Пенсійного фонду України органами влади або шляхом звернення пенсіонера з відповідною заявою та доданими до неї документами.

У першому випадку (збільшення рівня грошового забезпечення діючих військовослужбовців та осіб, які мають право на пенсію за Законом №2262-ХІІ) перерахунок раніше призначених пенсій проводиться пенсійним органом автоматично після отримання шляхом реалізації централізованого механізму повідомлень від органів влади про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії. Такий перерахунок може бути здійснено без додаткового звернення пенсіонера та подання ним довідки.

Водночас, у другому випадку відповідну довідку про розмір грошового забезпечення може подати і пенсіонер самостійно, що також буде підставою для проведення перерахунку пенсії.

Є загальновизнаною обставина про те, що Уряд України з 2017 року, в тому числі в січні 2023 року, не приймав відповідного рішення про зміну чи збільшення основних складових розміру грошового забезпечення військовослужбовцям та іншим особам, пенсія яким призначається і обчислюється за правилами Закону №2262-ХІІ.

Право на отримання нової довідки у зв`язку із збільшення з 01.01.2023 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб виникло не в силу рішення Кабінету Міністрів України, а на підставі рішення суду у справі №300/4100/23.

Відтак, є очевидним відсутність у відповідача в силу закону самостійного обов`язку на видачу з 01.01.2023 нової довідки, втім у випадку звернення із відповідною заявою пенсіонера виникає обов`язок розглянути таку заяву про видачу довідки.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 позов задоволено частково:

- визнано протиправною відмову Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідки ОСОБА_1 про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 для перерахунку основного розміру пенсії;

- зобов`язано Державну установу "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" підготовити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 , станом на 01.01.2023, у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" із визначенням посадового окладу і окладу за військовим (спеціальним) званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення і премії, для здійснення обчислення та перерахунку пенсії з 01.02.2023.

Як встановлено судом, на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 ДУ "Територіальне медичне об`єднання МВС України по Івано-Франківській області" видано довідку про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944 станом на 01.01.2023 (а.с.23).

Згідно вказаної довідки грошове забезпечення в загальному становить 14123,00 гривень та складається з посадового окладу в розмірі 7700,00 гривень, окладу за військове звання (майор внутрішньої служби) в розмірі 2040,00 гривень, відсоткової надбавки за вислугу років (45%) в розмірі 4383,00 гривень. Надбавка за особливості проходження служби, надбавка за службу в умовах режимних обмежень, надбавка за класну кваліфікацію або кваліфікаційну категорію (1 клас) та премія визначені на рівні 0% (а.с.23).

Водночас, у довідці про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944 станом на 01.01.2023 зазначено відомості про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, для здійснення обчислення та перерахунку пенсії з 01.02.2023.

ОСОБА_1 у позовній заяві не ставить питання про невірність чи помилковість визначення відомостей у відсоткову значенні і цифровому виразі [0%, 0 гривень] щодо "надбавки за особливості проходження служби", "надбавки за службу в умовах режимних обмежень", "надбавки за класну кваліфікацію або кваліфікаційну категорію (1 клас)", відтак такі дані не є спірними у даній справі.

У зв`язку із вказаним суд позбавлений правових підстав повторно вирішувати позовні вимоги, які вже вирішені у справі №300/4100/23, зокрема: "…зобов`язано Державну установу "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" підготовити та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії ОСОБА_1 , станом на 01.01.2023, у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" із визначенням посадового окладу і окладу за військовим (спеціальним) званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення і премії, для здійснення обчислення та перерахунку пенсії з 01.02.2023…" (https://reyestr.court.gov.ua/Review/113895919).

Зрештою, якщо позивач вважає невірними чи помилковими визначення відомостей у відсоткову значенні і цифровому виразі [0%, 0 гривень] щодо "надбавки за особливості проходження служби", "надбавки за службу в умовах режимних обмежень", "надбавки за класну кваліфікацію або кваліфікаційну категорію (1 клас)", зазначеними у довідці про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку пенсії від 12.02.2024 за №2944 станом на 01.01.2023, котра видана на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23, то останній вправі реалізувати своє права щодо встановлення судового контролю за виконанням цього судового рішення [від 02.10.2023 у справі №300/4100/23] на підставі статей 382, 383 КАС України.

Отже позовна вимога про зобов`язання РСЦ ГСЦ МВС в областях підготувати та надати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області уточнену довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992 за №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з врахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" щодо визначення посадового окладу та окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням відомостей про розміри щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення), є безпідставною та не підлягає до задоволення.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення (частини 1, 2 статті 77 КАС України).

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Формуючи висновки по справі, суд виходить із наступних мотивів, які не враховані позивачем ініціюючи перед судом вирішення спору.

Правовий спір - це юридичний конфлікт між учасниками правовідносин, у якому кожен з учасників правовідносин захищає свої суб`єктивні права.

Правові спори виникають внаслідок порушення суб`єктивних прав у результаті протиправних дій, а також у разі невизнання або оспорювання суб`єктивних прав.

Попередження та вирішення правових спорів здійснюється шляхом використання передбачених законом можливостей (інструментів) захисту суб`єктивних прав, таких, як:

- загальні прийоми вирішення конфліктів (організація перемовин, залучення посередників тощо);

- звернення до відповідного державного, самоврядного чи громадського органу або уповноваженої особи за захистом чи відновленням свого суб`єктивного права.

Як правило, відмова відповідного органу чи уповноваженої особи у відновленні суб`єктивного права породжує реальні правові спори, вирішення яких за позовами зацікавлених осіб здійснюється судами.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.

Суд за правилами статті 90 КАС України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень (частина 2 статті 9 КАС України).

Керуючись статтею 9 КАС України, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати відповідача 1 вчинити відповідний обсяг дій.

В такому випадку, суд дійшов висновку, що ефективним способом відновлення порушених відповідачами прав позивача буде:

- визнання протиправними дії Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо зазначення в довідці від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 для перерахунку пенсії станом на 01.01.2023, виданої на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду в від 02.10.2023 у справі №300/4100/23, розміру премії у значенні 0%.

- зобов`язання Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 скласти та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області і ОСОБА_1 уточнюючу довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 за посадою, яку ОСОБА_1 займав на час звільнення зі служби (заступник начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС) та/або прирівняною посадою, в якій вказати розмір премії на рівні не менше 10% відповідно до підпункту 2 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", для здійснення обчислення та перерахунку його пенсії з 01.02.2023.

Зважаючи на коментовані вище висновки, позов належить задовольнити частково.

Розподіляючи між сторонами судові витрати суд відзначає, що відповідно до частини 1 Щодо розподілу судових витрат суд зазначає, що ОСОБА_1 на підставі пункту 10 частини 1 статті 5 Закону України "Про судовий збір" звільнений від сплати судового збору під час розгляду справи.

З огляду на не понесення позивачем судових витрат по сплаті судового збору, за відсутності доказів оплати сторонами інших судових витрат у справі, керуючись частиною 5 статті 139 КАС України, суд дійшов висновку про відсутність правових підстави для розподілу судових витрат у справі.

Сторонами не подано до суду будь-яких доказів про понесення ними інших витрат, пов`язаних з розглядом справи, відтак у суду відсутні підстави для вирішення питання щодо їх розподілу.

На підставі статті 1291 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" щодо зазначення в довідці від 12.02.2024 за №2944 про розмір грошового забезпечення ОСОБА_1 для перерахунку пенсії станом на 01.01.2023, виданої на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду в від 02.10.2023 у справі №300/4100/23, розміру премії у значенні 0%.

Зобов`язати Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях на виконання рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.10.2023 у справі №300/4100/23 скласти та подати до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області і ОСОБА_1 уточнюючу довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01.01.2023 за посадою, яку ОСОБА_1 займав на час звільнення зі служби (заступник начальника СДПЧ-15 м. Долина УДПО УМВС) та/або прирівняною посадою, в якій вказати розмір премії на рівні не менше 10% відповідно до підпункту 2 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року за №704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", для здійснення обчислення та перерахунку його пенсії з 01.02.2023.

В задоволенні решти вимог відмовити.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасники справи:

позивач - ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ), АДРЕСА_1 ;

відповідач 1 - Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" (ідентифікаційний код юридичної особи 08734204), вул. Сахарова, 11, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківський район, Івано-Франківська область, 76018;

відповідач 2 - Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС у Львівській, Івано-Франківській та Закарпатській областях (ідентифікаційний код юридичної особи 45307457), вул. Данила Апостола, 11, м. Львів, Львівська область, 79040.

Суддя Чуприна О.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.12.2024
Оприлюднено02.01.2025
Номер документу124181026
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби

Судовий реєстр по справі —300/8785/24

Рішення від 31.12.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 22.11.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні