Ухвала
від 31.12.2024 по справі 360/1625/24
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про прийняття позовної заяви до розгляду після усунення її недоліків та відкриття провадження у справі

31 грудня 2024 року м. ДніпроСправа № 360/1625/24 Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кисіль С. В., перевіривши матеріали за позовною заявою ОСОБА_1 (зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Управління Державної міграційної служби України в Луганській області (місцезнаходження: вул. Партизанська, 12, м. Сіверськодонецьк, Луганська область, 93400) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

19 грудня 2024 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла сформована 18 грудня 2024 року в підсистемі (модулі) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» позовна заява ОСОБА_1 (далі позивач), в інтересах якого звернулась адвокат Тарасенко Дар`я Юріївни (далі представник позивача), до Управління Державної міграційної служби України в Луганській області (далі відповідач, УДМСУ в Луганській області), в якій представник позивача просить:

- визнати протиправною бездіяльність УДМСУ в Луганській області щодо недокументування позивача довідкою про реєстрацію особи громадянином України, що є підставою для отримання документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України, після прийняття декларації про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення іноземного громадянства;

- зобов`язати УДМСУ в Луганській області документувати позивача довідкою про реєстрацію особи громадянином України, що є підставою для отримання документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України;

- стягнути з УДМСУ в Луганській області на користь позивача суму відшкодування моральної шкоди у розмірі 50000 грн, спричиненої протиправною бездіяльністю відповідача.

Ухвалою суду від 24 грудня 2024 року позовну заяву залишено без руху.

26 грудня 2024 року представником позивача на виконання вимог вищевказаної ухвали до суду надано відповідну заяву, до якої додано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 968,96 грн, тимчасове посвідчення громадянина України, довідку УДМС у Луганській області від 02 лютого 2022 року № 11 про реєстрацію особи громадянином України, довідку Центра надання адміністративних послуг Рубіжанської міської ради Луганської області від 12 листопада 2021 року № 76846 про реєстрацію місця проживання, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків на ім`я позивача.

Позовні вимоги ОСОБА_1 мотивовані тим, що рішенням Луганського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2023 року у справі № 360/1254/23, залишеним без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2024 року, визнано протиправною відмову УДМСУ в Луганській області прийняти у ОСОБА_1 декларацію про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення громадянства Російської Федерації, викладену у листі від 27 вересня 2023 року № К-23/6/4401.3.3/74-23 «Про розгляд звернення» і зобов`язано УДМСУ в Луганській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 17 серпня 2023 року про прийняття декларації про відмову від громадянства Російської Федерації з прийняттям відповідного рішення, з урахування висновків суду у цій справі.

19 квітня 2024 року Луганським окружним адміністративним судом було видано виконавчі листи у справі № 360/1254/23.

01 травня 2024 року було відкрито виконавче провадження № 74897170 з примусового виконання виконавчого листа у справі № 360/1254/23 про зобов`язання УДМС України в Луганській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 17 серпня 2023 року про прийняття декларації про відмову від громадянства Російської Федерації з прийняттям відповідного рішення, з урахування висновків суду у цій справі.

На виконання рішення суду УДМС України в Луганській області повторно відмовило ОСОБА_1 у прийнятті декларації про відмову від іноземного громадянства листом від 24 квітня 2024 року у зв`язку з відсутністю у позивача законних підстав для подання декларації про відмову від іноземного громадянства.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13 травня 2024 року у справі № 360/1254/23, залишеною без змін постановою Першого апеляційного адміністративного суду від 04 липня 2024 року, визнано протиправними дії УДМС України в Луганській області вчинені при виконанні рішення Луганського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2023 року справі № 360/1254/23, в частині відмови ОСОБА_1 у прийнятті декларації про відмову від іноземного громадянства з тих самих підстав без урахування висновків суду. Зобов`язано УДМСУ в Луганській області вжити заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли порушенню пункту 9 частини першої статті 129, статті 129-1 Конституції України, статті 370 КАС України при виконанні рішення Луганського окружного адміністративного суд від 13 грудня 2023 року у справі № 360/1254/23 та розгляду звернення ОСОБА_1 щодо подання декларації про відмову від іноземного громадянства. Направлено Державній міграційній службі України окрему ухвалу для вчинення дій з виконання рішення Луганського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2023 у справі № 360/1254/23. Зобов`язано УДМСУ в Луганській області та Державну міграційну службу України повідомити Луганський окружний адміністративний суд про результат вжитих заходів протягом одного місяця після надходження цієї ухвали.

На виконання рішення суду та окремої ухвали відповідач листом від 12 червня 2024 року повідомив позивача про прийняття декларації про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення громадянства Російської Федерації.

На виконання зазначеного листа щодо прийняття декларації ОСОБА_1 направив до УДМС України в Луганській області заяву від 14 червня 2024 року з проханням видати йому документальне підтвердження прийняття декларації довідку, яка буде підставою для виготовлення паспорта громадянина України.

У відповідь на заяву позивача від 14 червня 2024 року міграційний орган зазначив, що УДМС у Луганській області 02 лютого 2022 року на виконання пункту 117 Порядку провадження за заявами і поданнями з питань громадянства України та виконання прийнятих рішень, затвердженого Указом Президента України від 27 березня 2001 року № 215 (далі Порядок № 215) на ім`я ОСОБА_1 оформлено та видано довідку № 11 про реєстрацію особи громадянином України. Пунктом 119 Порядку і нормами чинного законодавства України видача довідки, яка є підставою для виготовлення паспорта громадянина України, не передбачена.

Надалі ОСОБА_1 було подано до УДМС України в Луганській області заяву з проханням видати йому на руки паспорт громадянина України на виконання пункту 119 Порядку № 215.

ОСОБА_1 було отримано відповідь, з якої вбачається, що внаслідок тимчасової окупації з лютого 2022 року територій Луганської області, реалізація на території Луганської області державної політики у сферах міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб на території Луганської області не здійснюється. Отже, УДМС у Луганській області з лютого 2022 року по цей час не надає адміністративні послуги, у тому числі оформлення паспорта громадянина України у формі картки, населенню Луганської області. Враховуючи викладене, УДМС у Луганській області на сьогодні не має можливості здійснити заходи щодо оформлення та видачі мені паспорта громадянина України у формі картки.

Згідно з пунктом 119 Порядку № 215 особам, які набули громадянство України та взяли зобов`язання припинити іноземне громадянство, видаються тимчасові посвідчення громадянина України. Після подання цими особами в установленому Законом порядку документа про припинення іноземного громадянства або декларації про відмову від іноземного громадянства їм замість тимчасових посвідчень громадянина України залежно від місця проживання видаються паспорти громадянина України або паспорти громадянина України для виїзду за кордон.

Отже, прийняття міграційним органом декларації ОСОБА_1 обов`язково повинно мати наслідком видачу йому паспорта громадянина України.

Підставою для видачі паспорта є довідка про реєстрацію особи громадянином України, в якій чітко зазначено, що вона є підставою для отримання документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України.

Так, згідно з пунктом 35 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302, заявник для оформлення паспорта подає, у тому числі оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).

У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України.

Наказом МВС України від 16 серпня 2012 року № 715 затверджено форму довідки про реєстрацію громадянином України форму 44. Зокрема, в довідці є такий абзац: «Довідка видана до


(реквізити паспортного документа чи свідоцтва про народження особи) і є підставою для оформлення документа, що підтверджує громадянство України,
(зазначається документ, що підтверджує громадянство).

Відтак, коли довідка видається для оформлення ТПГУ, в цій довідці у відповідному розділі зазначається документ, що підтверджує громадянство, підставою для отримання якого є ця довідка - тимчасове посвідчення громадянина України.

Втім, така довідка може бути підставою для оформлення паспорта громадянина України виключно у випадку, коли у довідці зазначено «є підставою для оформлення документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України».

Представник позивача наполягає на тому, що після прийняття декларації у позивача йому мала бути видана довідка, в якій зазначено «є підставою для оформлення документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України (зазначається документ, що підтверджує громадянство)».

Більш того, Державна міграційна служба України своїм листом підтвердила, що така довідка існує і є підставою для оформлення паспорта. Наявність та обов`язковість такої довідки також підтверджена листом ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області та листом Обухівського об`єднаного відділу ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області від 17 грудня 2024 року, яким ОСОБА_1 відмовлено в оформленні паспорта громадянина України з підстави, що він не подав довідку про реєстрацію особи громадянином України, в якій зазначено, що вона є підставою для оформлення паспорта.

Отже, зазначене вкотре доводить, що чинне законодавство України закріплює форму довідки для отримання паспорта та обов`язковість видачі такої довідки для забезпечення особі можливості отримати паспорт. При цьому довідка про реєстрацію громадянином України є обов`язковою для подачі документів на оформлення паспорта.

Саме таку довідку ОСОБА_1 повинен подати для отримання самого паспорта.

Таким чином, єдиним можливим способом дій міграційного органу після прийняття декларації позивача про відмову від іноземного громадянства є видача йому довідки, що є підставою для оформлення паспорта громадянина України. При цьому видача паспорта є обов`язковою дією після прийняття у особи декларації про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення іноземного громадянства, що чітко закріплено пунктом 119 Порядку № 215.

Також позивач просить стягнути моральну шкоду з відповідача у розмірі 50000 грн, спричиненої протиправною бездіяльністю відповідача, оскільки рішеннями судів першої та апеляційної інстанцій за позивачем визнано право на подачу декларації про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення громадянства російської федерації. Правовими наслідками прийняття такої декларації є видача паспорта громадянина України, підставою отримання якого є видача довідки про реєстрацію особи громадянином України, в якій чітко зазначено, що вона є підставою для оформлення паспорта. Натомість міграційний орган ухиляється від видачі позивачу такої довідки для отримання паспорта громадянина України.

Позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), підстав для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження у справі не встановлено, тому суд вважає за необхідне відкрити провадження у цій справі.

Згідно з частиною п`ятою статті 161 КАС України у разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.

Представником позивача у позовній заяві заявлено клопотання про залучення до участі у справі Центрального міжрегіонального управління державної міграційної служби у м. Києві та Київській області в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача. В обґрунтування цього клопотання зазначено, що пунктом 20 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302 (далі Порядок № 302) передбачено, що документи для оформлення (у тому числі замість втраченого або викраденого), обміну паспорта подаються особою або її законним представником/уповноваженою особою територіальному органу/територіальному підрозділу ДМС, уповноваженому суб`єкту за місцем звернення особи.

Враховуючи, що наразі ОСОБА_1 є внутрішньо переміщеною особою та проживає на території Київської області, Обухівського району ним було подано документи на оформлення паспорта громадянина України до Обухівського об`єднаного відділу ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області. Обухівським об`єднаним відділом було відмовлено ОСОБА_1 в оформленні паспорта у зв`язку з ненаданням ним довідки про реєстрацію особи громадянином України, яка є підставою для оформлення документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України. При цьому, якщо ОСОБА_1 надасть Обухівському об`єднаному відділу повний пакет документів, в тому числі довідку про реєстрацію особи громадянином України, в якій зазначено, що вона є підставою для оформлення паспорта громадянина України, то Обухівський об`єднаний відділ прийме таку заяву та вчинить необхідні дії, спрямовані на оформлення ОСОБА_1 паспорта громадянина України.

Отже, у разі задоволення позовної заяви ОСОБА_1 та зобов`язання УДМС в Луганській області видати на його ім`я довідку про реєстрацію особи громадянином України, в якій буде зазначено, що вона є підставою для оформлення паспорта громадянина України, у Обухівського об`єднаного відділу виникне обов`язок щодо прийняття у ОСОБА_1 документів на оформлення паспорта та вчинення інших, передбачених Порядком № 302, дій для оформлення та видачі йому паспорта громадянина України.

Натомість, якщо суд дійде висновку про обґрунтованість тверджень відповідача про те, що така довідка не передбачена, це означатиме протиправність вимог ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області надати для оформлення паспорта таку довідку, що свідчитиме про порушення вимог позивача саме з боку ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській області.

Згідно з частиною другою статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.

Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи (частина п`ята статті 49 КАС України).

Відповідно до частини одинадцятої статті 171 КАС України якщо при відкритті провадження у справі було вирішено питання про залучення третіх осіб, позивач не пізніше двох днів з дня вручення копії ухвали про відкриття провадження у справі повинен направити таким третім особам копії позовної заяви з додатками, а докази такого направлення надати суду до початку підготовчого засідання або до початку розгляду справи по суті, якщо справа розглядається за правилами спрощеного позовного провадження.

У зв`язку з тим, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки Центрального міжрегіонального управління державної міграційної служби у м. Києві та Київській області, суд вважає за необхідне залучити її до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача.

Згідно з пунктом 4 частини дев`ятої статті 171 КАС України про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначається за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.

Частинами першою-третьою статті 12 КАС України визначено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до пункту 10 частини шостої статті 12 КАС України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Зазначена справа не є справою у спорах, що відповідно до приписів частини четвертої статті 12 КАС України має розглядатись виключно за правилами загального позовного провадження.

Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі (частина перша статті 260 КАС України).

Частиною п`ятою статті 262 КАС України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З огляду на вказане суд дійшов висновку про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Керуючись статтями 5, 9, 12, 19, 20, 32, 160, 161, 168, 171, 174, 175, 256, 257, 260, 261, 262 КАС України, суддя

УХВАЛИВ:

Відкрити провадження у справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління Державної міграційної служби України в Луганській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії.

Задовольнити клопотання представника позивача про залучення до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача, Центральне міжрегіональне управління державної міграційної служби у м. Києві та Київській області.

Залучити до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача Центральне міжрегіональне управління державної міграційної служби у м. Києві та Київській області (місцезнаходження: вул. Березняківська, 4а, м. Київ, 02152, ідентифікаційний код 42552598).

Справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Запропонувати відповідачу протягом двадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду через підсистему (модуль) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» або в електронній формі на офіційну електронну адресу суду зі скріпленням електронним підписом учасника справи (його представника) відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду) разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії відзиву та доданих до нього документів.

Роз`яснити відповідачу, що відповідно до частини четвертої статті 159 КАС України неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову.

Зобов`язати Управління Державної міграційної служби України в Луганській області протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання ухвали про відкриття провадження у справі надати суду через підсистему (модуль) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» зі скріпленням електронним підписом учасника справи (його представника) всі належним чином засвідченні документи, які слугували підставою для недокументування позивача довідкою про реєстрацію особи громадянином України, що є підставою для отримання документа, що підтверджує громадянство України паспорта громадянина України, після прийняття декларації про відмову від іноземного громадянства замість документа про припинення іноземного громадянства.

Запропонувати:

- позивачу подати до суду відповідь на відзив протягом п`яти днів з дня отримання копії відзиву та доданих до нього документів разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) відповідачу копії відповіді на відзив та доданих до неї документів;

- відповідачу подати до суду заперечення протягом трьох днів з дня отримання відповіді на відзив та доданих до неї документів разом з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу копії заперечення та доданих до них документів.

- третій особі подати до суду пояснення щодо позову або відзиву протягом п`ятиденного строку з моменту отримання позову або відзиву з документами, що підтверджують надіслання (надання) позивачу та відповідачу копії письмових пояснень щодо позову та доданих до нього документів.

Роз`яснити учасникам справи, що розгляд справи по суті буде розпочато через тридцять днів після відкриття провадження у справі, а справу буде розглянуто без виклику учасників справи в судове засідання (у порядку письмового провадження) протягом шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Нагадати сторонам, що згідно з частинами другою-п`ятою статті 94 КАС України письмові докази подаються в оригіналі або в належним чином засвідченій копії, якщо інше не визначено цим Кодексом. Якщо для вирішення спору має значення лише частина документа, подається засвідчений витяг з нього. Учасники справи мають право подавати письмові докази в електронних копіях, на які накладено кваліфікований електронний підпис відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронна копія письмового доказу не вважається електронним доказом. Копії документів вважаються засвідченими належним чином, якщо їх засвідчено в порядку, встановленому чинним законодавством. Учасник справи, який подає письмові докази в копіях (електронних копіях), повинен зазначити про наявність у нього або іншої особи оригіналу письмового доказу. Учасник справи підтверджує відповідність копії письмового доказу оригіналу, який знаходиться у нього, своїм підписом із зазначенням дати такого засвідчення.

Попередити сторони, що відповідно до частини дев`ятої статті 79 КАС України копії доказів (крім речових доказів), що подаються до суду, заздалегідь надсилаються або надаються особою, яка їх подає, іншим учасникам справи. Суд не бере до уваги відповідні докази у разі відсутності підтвердження надсилання (надання) їх копій іншим учасникам справи, крім випадку, якщо такі докази є у відповідного учасника справи або обсяг доказів є надмірним, або вони подані до суду в електронній формі, або є публічно доступними.

Справа розглядатиметься суддею Кисілем С. В. одноособово.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати учасникам справи до електронного кабінету за допомогою підсистеми (модуля) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний суд» разом з витягом про їхні процесуальні права та обов`язки, встановлені статтями 44, 47 Кодексу адміністративного судочинства України.

Учасники справи можуть отримати інформацію щодо цієї справи в мережі Інтернет за вебадресою сторінки на офіційному вебпорталі судової влади України http://court.gov.ua/fair/sud1270/.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу, що не підлягає оскарженню окремо від рішення суду, включаються до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяС.В. Кисіль

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.12.2024
Оприлюднено02.01.2025
Номер документу124181830
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо реалізації владних управлінських функцій у сфері громадянства

Судовий реєстр по справі —360/1625/24

Ухвала від 19.02.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 19.02.2025

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 17.02.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Кисіль

Рішення від 13.02.2025

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Кисіль

Ухвала від 31.12.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Кисіль

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Кисіль

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні