ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 грудня 2024 р. м. Чернівці Справа № 600/2651/24-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області до Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
І. РУХ СПРАВИ
1.1. Дністровська окружна прокуратура Чернівецької області (далі позивач або Прокуратура) звернулась до суд з позовом до Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (далі - відповідач), в якому просить:
- визнати протиправною бездіяльність Мамалигівської сільської ради Чернівецької області щодо неоформлення та державної реєстрації права власності на нерухоме майно (будівлі, споруди та земельну ділянку) Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області.
- зобов`язати Мамалигівську сільську раду Чернівецької області вжити заходів щодо оформлення та державної реєстрації прав власності на нерухоме майно (будівлі, споруди та земельну ділянку) Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області.
1.2. Ухвалою суду від 24.06.2024 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи. Окрім цього, залучено до участі у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Комунальну установу закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області).
ІІ. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
2.1. Як повідомлено позивачем, Мамалигівською сільською радою Дністровського району Чернівецької області допущено протиправну бездіяльність, яка полягає у неоформленні та державній реєстрації права власності на нерухоме майно (будівлі, споруди та земельну ділянку) Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області., що і обумовило звернення до суду із цим позовом.
ІІІ АРГУМЕНТИ СТОРІН
Позиція Прокуратури
3.1. Відповідно до змісту позову, Прокуратура обґрунтовуючи позов, зазначає, що Дністровською окружною прокуратурою в ході вивчення стану додержання вимог законодавства щодо використання та збереження майна дитячих закладів освіти в частині оформлення правовстановлюючих документів на нерухоме майно встановлено, що в користуванні Комунальної установи дошкільної освіти с. Драниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради (далі Комунальна установа ЗДО с. Драниця) перебуває земельна ділянка загальною площею 0,60 га за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району Чернівецької області, проте правовстановлюючі документи на вказану земельну ділянку, будівлі та споруди навчального закладу не виготовлялись.
3.2. Так, на запит Дністровської окружної прокуратури № 51-106-2572вих-23 від 09.05.2023 щодо земельних ділянок, на які оформлювалась технічна документація, Мамалигівською сільською радою, надано відповідь, зокрема, і про те, що технічна документація на земельну ділянку Комунальної установи ЗДО с. Драниця, за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району на стадії виготовлення. Проте, на запити Дністровської окружної прокуратури (№ 51-108-966вих-24 від 26.02.2024, № 51-108-1192вих-24 від 07.03.2024), в частині вжиття заходів, спрямованих на виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянку, будівлі та споруди Комунальної установи ЗДО с. Драниця, за нерухоме майно не виготовлялись, лише рішенням сесії Мамалигівської сільської ради №16 від 30.05.2023 надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади площею 0,60 га для обслуговування нежитлової будівлі ЗДО с. Драниця за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району (№ 195 від 05.03.2024, № 216 від 12.03.2024 ).
3.3. Згідно доводів Прокуратури, у даному випадку використання зазначеного нерухомого майна здійснюється із порушенням вимог чинного законодавства шляхом користування будівлями, спорудами без державної реєстрації права власності та правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності); земельною ділянкою без державної реєстрації права постійного користування та правовстановлюючих документів, що також підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна.
3.4. За наявності підстав та відповідних повноважень Мамалигівською сільською радою дотепер фактично не здійснено юридично значимих обов`язкових дій щодо оформлення та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди та права користування на земельну ділянку Комунальної установи ЗДО с. Драниця. Зокрема, не вжито необхідних заходів щодо укладення договору із суб`єктами діяльності, які мають ліцензію на проведення відповідних робіт щодо виготовлення технічної документації на земельну ділянку, будівель та споруд за вказаним закладом.
3.5. Вказане свідчить про бездіяльність відповідача, яка полягає у безпідставному зволіканні з виготовленням технічної документації та оформленням правовстановлюючих документів на будівлі, споруди та земельну ділянку, що може призвести до нецільового використання даного нерухомого майна або ЇЇ вибуття з користування закладу освіти.
3.6. Отже, саме бездіяльність Мамалигівської сільської ради, яка виразилась у невиконанні вимог Земельного кодексу України, Законів України «Про освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та полягає у невжитті заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, будівлі, споруди КУ ЗДО с. Драниця, за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району, Чернівецької області створює передумови для зловживань щодо розпорядження нерухомим майном, ризики для нормального функціонування закладу освіти та навчально-виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей, інтересів держави у сфері охорони дитинства.
3.7. З огляду на викладене, Дністровська окружна прокуратура реалізуючи надані законом представницькі повноваження, з метою захисту інтересів держави у сфері охорони дитинства з питань використання та розпорядження майном освітніх закладів, звертається до суду з позовною заявою про зобов`язання щодо оформлення правовстановлюючих документів на будівлі, споруди та земельну ділянку за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району, Чернівецької області.
Позиція відповідача
3.8. Відповідач про свою позицію щодо предмету спору суд не повідомив. На його адресу, яка зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надсилалась ухвала про відкриття провадження, однак остання не була вручена із незалежних від суду причин. У зв`язку із наведеним, враховуючи положення глави 7 розділу І Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України), суд визнав за можливе розглянути справу за наявними матеріалами.
Позиція третьої особи
3.9. Третя особа пояснень щодо позову не надала та жодної процесуальної активності не проявила.
ІV. ОБСТАВИНИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ
4.1. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що відповідно до п. 1.3 Статуту Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Драниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області, затвердженого рішенням Мамалигівської сільської ради від 27.01.2021 року №11, вказаний заклад заснований на комунальній формі власності. Засновником закладу дошкільної освіти є Мамалигівська сільська рада. Згідно п.1.6 Статуту головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у догляді, вихованні, навчанні та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку. Відповідно до 9.1 Статуту майно закладу дошкільної освіти перебуває у територіальній громаді Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області і закріплюється за закладом дошкільної освіти на праві оперативного управління. Органом управління закладу є Засновник. Будь-які дії щодо майна закладу (відчуження, передача в оренду, списання майна і т.д.) в тому числі укладення будь-яких правочинів щодо майна (інвестиційний договір, іпотечний договір, договір застави і т.д.) на підставі яких виникають права і обов`язки, заклад дошкільної освіти діє відповідно до рішень Засновника. Відповідно до п.10.3 Джерелами фінансування закладу є кошти місцевого бюджету та бюджетів інших рівнів; батьків або осіб які їх замінюють за харчування дітей та надання освітніх послуг відповідно до чинного законодавства, інші позабюджетні кошти, не заборонені чинним законодавством України.
4.2. На запит Дністровської окружної прокуратури № 51-106-2572вих-23 від 09.05.2023 щодо земельних ділянок, на які оформлювалась технічна документація, Мамалигівською сільською радою, надано відповідь від 22.05.2023 року №475, зокрема, і про те, що технічна документація на земельну ділянку Комунальної установи ЗДО с. Драниця, за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району на стадії виготовлення (в розробці).
4.3. На запити Дністровської окружної прокуратури (№ 51-108-966вих-24 від 26.02.2024, № 51-108-1192вих-24 від 07.03.2024), в частині вжиття заходів, спрямованих на виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянку, будівлі та споруди Комунальної установи ЗДО с. Драниця, за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району, Мамалигівською сільською радою надано інформацію (листи від 05.03.2024 №195, від 12.03.2024 №216), що правовстановлюючі документи на вказане нерухоме майно не виготовлялись, лише рішенням сесії Мамалигівської сільської ради №16 від 30.05.2023 надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади площею 0,60 га для обслуговування нежитлової будівлі ЗДО с. Драниця за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району.
4.4. Згідно інформаційної довідки від 07.03.2024 №368966304 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна відсутній запис про реєстрацію права власності на будівлю, споруди та земельну ділянку (загальною площею 0,60 га), що знаходяться за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району, Чернівецької області.
4.5. Листом від 19.03.2024 № 10-24-0.21-942/2-24 ГУ Держгекадастру у Чернівецькій області у відповідь на запит Дністровської окружної прокуратури від 07.03.2024 року № 51-108-1206вих-24 повідомлено про те, що у Книзі записів про державну реєстрацію державних актів на право власності та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі (Новоселицький район) відсутні записи про видачу правовстановлюючих документів на земельні ділянки зареєстровані та видані до 01.01.2013 КУ ЗДО с. Драниця Мамалигівської сільської ради Дністровського району, Чернівецької області.
V. РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ПОЗИЦІЯ СУДУ
Щодо права звернення Прокуратури з позовом до суду
5.1. Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
5.2. У даній справі позов пред`явлено керівником Чернівецької окружної прокуратури в інтересах держави, а тому, суд перевірить наявність підстав для звернення Прокурора з позовом та надасть їм відповідну оцінку.
5.3. Так, згідно частини 3 статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
5.4. Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу (частина 4 статті 53 КАС України).
5.5. Разом з тим, частиною 3 статті 23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 року № 1697-VII визначено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
5.6. Аналіз частин 3 та 4 статті 53 КАС України у взаємозв`язку з частиною 3 статті 23 Закону України Про прокуратуру дає підстави вважати, що участь прокурора в судовому процесі в судах загальної юрисдикції стає можливою за умови, крім іншого, обґрунтування підстав для звернення до суду, а саме нездійснення або неналежного здійснення захисту інтересів держави у спірних правовідносинах органом державної влади, органом місцевого самоврядування чи іншим суб`єктом владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, або підтвердження відсутності такого органу.
5.7. Дослідженням матеріалів справи судом встановлено відсутність органу до компетенції якого віднесені відповідні повноваження щодо контролю за належним оформленням права власності на будівлі та права постійного користування земельною ділянкою.
5.8. Згідно частини 5 статті 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
5.9. Разом з цим, згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
5.10. Так, у поданому до суду позові Дністровською окружною прокуратурою доведено необхідність захисту інтересів держави саме прокурором з наданням належних доказів, які підтверджують встановлення прокурором наявності підстав для представництва у відповідності до статті 23 Закону України Про прокуратуру. Зокрема повідомлено про те, що звернення прокурора до суду спрямоване на задоволення суспільної потреби у відновленні законності при вирішенні суспільно значимого питання - оформлення правовстановлюючих документів, що дозволить покращити роботу навчального закладу, привести її до вимог діючого законодавства, запобігти зловживанням під час використання майна (земельної ділянки) навчального закладу. звернення прокурора до суду з цим позовом спрямовано на дотримання встановленого Конституцією України принципу верховенства права, задоволення суспільної потреби у відновленні законності у сфері майнових та земельних правовідносин, та як наслідок реалізації державних гарантій щодо освіти та охорони дитинства. За цим позовом Прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган, уповноважений здійснювати функції щодо зобов`язання оформити належним чином право користування нерухомим майном Комунальної установи ЗДО с. Драниця - відсутній.
5.11. Враховуючи зазначене, суд вважає, що звернення керівника Дністровської окружної прокуратури з даним позовом є обґрунтованим та таким що відповідає меті представництва інтересів держави в суді. При цьому, згідно положень частини 5 статті 53 КАС України, в даному випадку прокурор набуває статусу позивача.
Щодо суті спору
5.12. Суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов`язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначає компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері освіти, врегульовані Законом України Про освіту від 05.09.2017 року № 2145-VIII (далі Закон № 2145-VIII).
5.13. Статтею 80 Закону № 2145-VIII визначено, що до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством. Порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.
5.14. Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначені статтею 12 Земельного кодексу України від 25.10.2001 року №2768-III (далі ЗК України) до, яких, зокрема, належать: розпорядження землями комунальної власності, територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; організація землеустрою.
5.15. З аналізу викладених норм слідує, що органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень повинні забезпечувати реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, у тому числі щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки та на будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна закладів освіти, з метою нормального їх функціонування.
5.16. Згідно частини 2 статті 83 ЗК України у комунальній власності перебувають:
а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності;
б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування;
в) землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.
5.17. Відповідно до пункту ґ частини 2 статті 92 ЗК України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності.
5.18. Приписами статей 125, 126 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
5.19. Відповідно до статті 2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 року № 1952-IV (далі Закон № 1952-IV) державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) є офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
5.20. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 3 Закону № 1952-IV державна реєстрація прав у Державному реєстрі прав є обов`язковою.
5.21. Проте, як встановлено судом, в порушення вказаних норм законодавства, до тепер правовстановлюючі документи на земельні ділянки та будівлі навчального закладу Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Драниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області засновником закладу дошкільної освіти, - Мамалигівськлю сільською радою, не оформлені.
5.22. Як вбачається з матеріалів справи, на запити Дністровської окружної прокуратури (№ 51-108-966вих-24 від 26.02.2024, № 51-108-1192вих-24 від 07.03.2024), в частині вжиття заходів, спрямованих на виготовлення правовстановлюючих документів на земельні ділянку, будівлі та споруди Комунальної установи ЗДО с. Драниця, за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району, Мамалигівською сільською радою надано інформацію (листи від 05.03.2024 №195, від 12.03.2024 №216), що правовстановлюючі документи на вказане нерухоме майно не виготовлялись, лише рішенням сесії Мамалигівської сільської ради №16 від 30.05.2023 надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності територіальної громади площею 0,60 га для обслуговування нежитлової будівлі ЗДО с. Драниця за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Драниця, Дністровського району.
5.23. Враховуючи зазначене, суд приходить до висновку, що відповідачем не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині оформлення правовстановлюючі документи на земельні ділянки та будівлі навчального закладу, що свідчить про протиправну бездіяльність з боку відповідача.
VI. ВИСНОВКИ СУДУ
6.1. Аналізуючи матеріали адміністративної справи у своїй сукупності, суд вважає, що Мамалигівська сільська рада Дністровського району Чернівецької області проявила протиправну бездіяльність щодо не вжиття заходів з оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянки та будівлі Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Драниця (ясла-садок), а тому цей позов підлягає задоволенню у повному обсязі, у спосіб обраний Прокуратурою.
VII. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ
7.1. Статтею 139 КАС України вирішено питання розподілу судових витрат.
7.2. Оскільки позивач у цій справі в розумінні КАС України є суб`єктом владних повноважень, суд, дослідивши матеріали справи, не стягує та не присуджує на його користь судові витрати.
На підставі викладеного, керуючись статтями 73-77, 90, 241-246, 250 КАС України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позов Дністровської окружної прокуратури Чернівецької області до Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області щодо не оформлення та не проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно (будівлі, споруди та земельну ділянку) Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області.
3. Зобов`язати Мамалигівську сільську раду Дністровського району Чернівецької області вжити заходів щодо оформлення та проведення державної реєстрації прав власності на нерухоме майно (будівлі, споруди та земельну ділянку) Комунальної установи закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради проведення за адресою: вул. Центральна, 147-А, с. Дарниця, Дністровського району, Чернівецької області.
Згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення (складання).
Повне найменування учасників процесу:
Позивач Дністровська окружна прокуратура Чернівецької області (Чернівецька обл., Дністровський р-н., смт. Кельменці, вул. Сагайдачного, буд. 39Б, код ЄДРПОУ 02910120).
Відповідач Мамалигівська сільська рада Дністровського району Чернівецької області (Чернівецька обл., Дністровський р-н., с. Мамалига, вул. Головна, буд. 48, код ЄДРПОУ 04417659).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, Комунальна установа закладу дошкільної освіти села Дарниця (ясла-садок) Мамалигівської сільської ради Дністровського району Чернівецької області (Чернівецька обл., Дністровський р-н., с. Дарниця, вул. Центральна, буд. 147А).
Суддя О.В. Анісімов
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.12.2024 |
Оприлюднено | 02.01.2025 |
Номер документу | 124183926 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Анісімов Олег Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні