Ухвала
від 01.01.2025 по справі 949/2434/24
ДУБРОВИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №949/2434/24

У Х В А Л А

про залишення без руху

01 січня 2025 року м.Дубровиця

Суддя Дубровицького районного суду Рівненської області Оборонова І.В., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Берестівської сільської ради Дубровицького району Рівненської області про визнання незаконним рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Представник позивача ОСОБА_1 адвокат Зачепіло З.Я., звернулася до суду із заявою, у якій просить: прийняти адміністративний позов; визнати дії комісії по розгляду земельних спорів на території Дубровицької міської ради стосовно встановлення меж земельної ділянки в натурі від краю житлового будинку ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ) до території ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ) за колодязь незаконними; скасувати Акт погодження межі від 19 квітня 2024 року, укладеного в присутності комісії по вирішенню земельних спорів на території Дубровицької міської ради в складі і голови комісії - Яременка Ю.А., секретаря комісії - Легкого Я.А., членів комісії Зіменка С.О. та Аверіної Н.Ф.; зобов`язати комісію по розгляду земельних спорів на території Дубровицької міської ради встановити в натурі межу земельної ділянки від краю житлового будинку ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ) до території ОСОБА_3 (с. Берестя, вул. Миру, 45), на відстані 0,7 м (70 см) по відрізку до колодязя, а саме у тому початковому вигляді, як було до підписаного Акту погодження межі від 19 квітня 2024 року.

Ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами, суд приходить до висновку, що позовну заяву слід залишити без руху з наступних підстав.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч.5 ст.160 КАС України в позовній заяві зазначаються 1) найменування суду першої інстанції, до якого подається заява; 2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв`язку, адреса електронної пошти, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету; 3) зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб`єкта владних повноважень; 4) зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; 5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини; 6) відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов`язковий досудовий порядок урегулювання спору; 7) відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися; 8) перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви; 9) у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача; 10) у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб`єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт; 11) власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Відповідно до ч.ч.1, 4 ст.46 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач. Відповідачем в адміністративній справі є суб`єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 4 КАС України, суб`єкт владних повноважень - орган державної влади (у тому числі без статусу юридичної особи), орган місцевого самоврядування, орган військового управління, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.

У поданій позовній заяві, відповідачем зазначено Берестівську сільську раду Дубровицького району Рівненської області.Проте розпорядженням Кабінету міністрів України від 12 червня 2020 року №722-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Рівненської області", Берестівську сільську, віднесено до складу Дубровицької міської територіальної громади з адміністративним центром в місті Дубровиця, а статус юридичної особи Берестівської сільської ради припинено. Отже, позивачу слід визначитись із складом осіб, які мають брати участь у справі.

Крім того, позивачка звернулась до суду у порядку адміністративного судочинства, проте у позовній заяві керується нормами ЦПК України.

Також з матеріалів позовної заяви вбачається, що позивачка звернулась до суду із трьома вимогами немайнового характеру, але долучила квитанцію про сплату судового збору у розмірі 1211,20 грн.

Закон України "Про судовий збір" визначає правові засади справляння судового збору, платників, об`єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно ст.7Закону УкраїниПроДержавний бюджетУкраїни на2024рікстаном на01січня 2024року прожитковиймінімум дляпрацездатних осібстановить 3028грн

Відповідно до пп.2 п.1 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір", за подання до суду позовної заяви немайнового характеру, яка подана фізичною особою ставка судового збору становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно ч.3 ст.6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

З урахуванням того, що позивачкою заявлено три вимоги немайнового характеру, але судовий збір сплачено у розмірі 1211,20 грн., як за одну вимогу, тому їй належить доплатити судовий збір в розмірі 2422,40 грн. та надати суду оригінал квитанцій про сплату судового збору.

Згідно з ч.1 ст.169 КАС України суддя, встановивши, що заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

Відповідно до ч.2 ст.169 КАС України в ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

За наведених обставин, суд приходить до висновку, що позовну заяву слід залишити без руху, надавши позивачу строк для усунення зазначених недоліків позовної заяви

На підставі викладеного, керуючись ст. 169 КАС України, суддя

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Берестівської сільської ради Дубровицького району Рівненської області про визнання незаконним рішення та зобов`язання вчинити певні дії - залишити без руху.

Встановити позивачці десятиденний строк з дня вручення (отримання) копії даної ухвали для усунення недоліків та одночасно роз`яснити, що у разі не усунення недоліків в установлений в даній ухвалі строк, позовна заява буде вважатися неподаною та повернута позивачу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: підпис.

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду.

Суддя Дубровицького

районного суду

Рівненської області Оборонова І.В.

СудДубровицький районний суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення01.01.2025
Оприлюднено02.01.2025
Номер документу124186086
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —949/2434/24

Ухвала від 10.01.2025

Адміністративне

Дубровицький районний суд Рівненської області

Оборонова І.В.

Ухвала від 01.01.2025

Адміністративне

Дубровицький районний суд Рівненської області

Оборонова І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні