31.12.2024 Єдиний унікальний № 371/1938/24
провадження № 3/371/929/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 грудня 2024 року м. Миронівка
ЄУН 371/1938/24
Провадження № 3/371/929/24
Суддя Миронівського районного суду Київської області Капшук Л.О., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, порушеної Відділом поліції № 2 Обухівського РУП ГУ НП в Київській області відносно ОСОБА_1 за частиною першою статті 184 КУпАП,
У С Т А Н О В И В :
Відносно ОСОБА_1 22 грудня 2024 року складено протокол про адміністративне правопорушення серії ВАВ № 104897 за вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою статті 184 КУпАП.
Відповідно до статті 278 КУпАП, орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує, такі питання:
1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи;
2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;
3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
У статті 256 КУпАП надається перелік тих даних, що обов`язково повинні бути закріплені у протоколі для того, щоб він мав відповідну силу і щоб його неможливо було заперечувати.
Згідно положень вказаної статті, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
За змістом пункту 9 розділу ІІ Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах поліції, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06 листопада 2015 року № 1376, при складанні протоколу про адміністративне правопорушення в ньому зазначається, в тому числі, у графі «дата, час, місце вчинення і суть учиненого адміністративного правопорушення» - суть адміністративного правопорушення (повинна точно відповідати ознакам складу адміністративного правопорушення, зазначеним у статті КУпАП, за якою складено протокол).
Відповідно до пункту 15 розділу ІІ наведеної Інструкції, до протоколу про адміністративне правопорушення долучаються інші матеріали про адміністративне правопорушення (пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновок експерта, речові докази, протокол про вилучення речей і документів, рапорти посадових осіб, а також інші документи та матеріали, що містять інформацію про правопорушення).
Протокол про адміністративне правопорушення, складений відносно ОСОБА_1 , не відповідає вказаним вимогам, зміст правопорушення, викладений у ньому є суперечливим.
За змістом протоколу, ОСОБА_1 22 грудня 2024 року в місті Миронівка по вулиці Перемоги, 13 Б, магазин «Аврора», ухилялася від виконанання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов виховання своєї дитини ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , а саме ОСОБА_2 вчинила дрібну крадіжку деяких речей з магазину «Аврора» на суму 1186 грн.
За ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов`язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей настає адміністративна відповідальність за частиною першою статті 184 КУпАП.
На підставі частини третьої статті 184 КУпАП, вчинення неповнолітніми віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років правопорушення, відповідальність за яке передбачено цим Кодексом, крім порушень, передбачених частинами третьою або четвертою статті 173-4 цього Кодексу, тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п`ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У змісті протоколу викладені дії, які підпадають під ознаки об'єктивної частини складу адміністративного првавопорушення як частини першої так і частини третьої статті 184 КУпАП.
До матеріалів справи не додано докази, які підтверджують ті обставини, що ОСОБА_1 , щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, має дочку ОСОБА_2 , та докази щодо віку вказаної особи.
Також, до протоколу про адміністративне правопорушення не додані матеріали, які містять інформацію про вчинення ОСОБА_2 будь якого адміністративного правопорушення, за вчинення якого настає відповідальність батьків.
Вказані недоліки, допущені при складенні протоколу про адміністративне правопорушення та оформленні адміністративного матеріалу, позбавляють можливості здійснити всебічне, повне і об`єктивне з`ясування всіх обставин правопорушення і, як наслідок, здійснити розгляд адміністративної справи по суті та прийняти рішення по ній.
Керуючись ст. 278 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В :
Матеріали справи про адміністративне правопорушення, порушеної відносно ОСОБА_1 за частиною першою статті 184 КУпАП, повернути до Відділу поліції № 2 Обухівського РУП ГУ НП в Київській області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Л.О. Капшук
Суд | Миронівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 31.12.2024 |
Оприлюднено | 03.01.2025 |
Номер документу | 124195644 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов'язків щодо виховання дітей |
Адмінправопорушення
Миронівський районний суд Київської області
Капшук Л. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні