Рішення
від 24.12.2024 по справі 922/3262/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.12.2024м. ХарківСправа № 922/3262/24

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Аріт К.В.

при секретарі судового засідання Христенко І.С.

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євромет груп", м.Харків до Товариства з обмеженою відповідальністю "Проммонтаж - 04", м.Харків (адреса: 61105, м.Харків, вул.Киргизька,19) про стягнення 923115,14 грн за участю представників:

позивача Тищенко А.В. (адвокат, ордер ВІ №1204256 від 02.09.2024 року);

відповідача не з`явився.

ВСТАНОВИВ:

16.09.2024 року позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромет груп" звернувся до Господарського суду Харківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Проммонтаж - 04" про стягнення 923115,14 грн заборгованості за договором поставки №01/03 від 03.01.2018 року, з яких: 598559,30грн - сума основного боргу, 265528,12 грн - інфляційні втрати; 59027,72 грн- 3% річних.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 20.09.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №922/3262/24 в порядку загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 15.10.2024 року, яке не відбулось з технічних причин та протокольною ухвалою суду було відкладено на 05.11.2024 року об 11:30.

04.11.2024 року представник позивача надав до суду заяву (вх.№27723) про участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 04.11.2024 року задоволено заяву представника позивача про участь в судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду.

Протокольною ухвалою суду від 05.11.2024 року відкладено підготовче засідання на 19.11.2024 року.

Протокольною ухвалою суду від 19.11.2024 року продовжено строк проведення підготовчого провадження на 30 днів та відкладено підготовче засідання на 10.12.2024 року.

10.12.2024 року позивач надав до суду клопотання про долучення доказів, а саме, акту звірки взаєморозрахунків (вх.№30982).

Надані документи прийняті судом до розгляду та долучені до матеріалів справи.

Протокольною ухвалою суду від 10.12.2024 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 24.12.2024 року.

Представник позивача в судовому засіданні 24.12.2024 року позовні вимоги підтримував повністю, просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання 24.12.2024 року не з`явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, що підтверджується довідкою про доставку електронного листа (а.с.118).

Відповідачем відзив на позовну заяву надано не було.

Згідно з ч.4 ст.13 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Оскільки явка в судове засідання представника відповідача обов`язковою не визнавалася, його неявка не перешкоджає розгляду справи по суті, суд вважає за необхідне розглядати справу за відсутності останнього за наявними в справі матеріалами, як це передбачено ст.202 ГПК України.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, заслухавши пояснення представника позивача, об`єктивно оцінивши надані суду докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

03.01.2018 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРОМЕТ ГРУП» (далі - Постачальник, Позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОММОНТАЖ-04» (далі - Покупець, Відповідач) було укладено договір поставки № 01/03 (далі - Договір).

Відповідно до п.1.1. Договору постачальник зобов`язується передати у власність Покупцеві, а Покупець Прийняти та оплатити металопродукцію (надалі - Товар) на умовах викладених в цьому Договорі.

Асортимент Товару, ціна, кількість, строки поставки, узгоджуються в Специфікаціях та/або рахунках/фактурах до цього Договору та є його невід`ємною частиною (п.1.2. Договору).

Пунктом 2.2. Договору визначено, що право власності на Товар переходить з моменту поставки товару та підтверджується видатковою накладною, підписаною уповноваженими представниками сторін.

Відповідно до п.2.4. Договору поставка вважається завершеною з моменту підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної або фактичної передачі Товару, що підтверджується товарно-транспортною накладною. Одностороння відмова Покупця від виконання зобов`язання щодо приймання Товару, який було ним замовлено, та оплати його вартості, не допускається.

Товар може поставлятися окремими партіями. Поставка кожної наступної партії товару буде здійснюватися після оплати Покупцем попередньої партії товару та надання підписаних первинних документів (видаткова накладна, товарно-транспортна накладна) (п.2.6 Договору).

Згідно з п.3.1. Договору ціна товару узгоджується Сторонами в Специфікаціях та/або рахунках/фактурах до Договору. Загальна сума договору визначається загальною сумою Специфікацій та/або рахунків-фактур, які є складовими та невід`ємними частинами Договору.

Постачальник виставляє рахунок на загальну вартість Товару, а Покупець здійснює авансовий платіж в розмірі 100% на поточний рахунок Постачальника протягом З банківських днів, якщо інше не передбачено в Специфікаціях та/або рахунках/фактурах до Договору (п.3.3. Договору).

Пунктом 3.7. Договору визначено, що якщо на момент отримання Постачальником оплати/передоплати за Покупцем рахується заборгованість, то Постачальник може всі оплати/передоплати за товар в першу чергу зарахувати в рахунок погашення існуючої заборгованості Покупця, незважаючи на призначення платежу, до повного погашення такої заборгованості.

За невиконання та неналежне виконання умов даного Договору сторони несуть відповідальність у відповідності з діючим законодавством України (п.7.1. Договору).

Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками сторін та діє до 31.12.2023 року (п. 10.1. Договору).

29.01.2021 року підписано Специфікацію № 2 до Договору, загальна сума якої становить 809 573,50 грн. Порядок оплати: - передплата 85%, 15% - протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Строк поставки: до 30 днів.

29.01.2021 року Позивачем Відповідачу виставлено рахунок-фактуру № 129004 на оплату товару за Специфікацією № 2 від 29.01.2021 року на суму 809 573,50 грн.

29.01.2021 року Відповідач здійснив передоплату Позивачу за товар згідно виставленого рахунку № 129004 на загальну суму 689 073,50 грн. (589 073,50 грн. + 100 000,00 грн.), що підтверджується банківською довідкою.

Позивач відповідно до умов Договору та Специфікації № 2 поставив Відповідачу, а останній прийняв товар на загальну суму 809573,50 грн, що підтверджується підписаними сторонами видатковою накладною № 311008 від 11.03.2021 року та товарно-транспортною накладною № 311008 від 11.03.2021 року.

Як стверджує позивач, після поставки Позивачем Відповідачу товару, останній не здійснив за нього кінцевий розрахунок, на підтвердження надав банківську виписку.

Таким чином, за поставлений Позивачем товар на загальну суму 809573,50 грн за видатковою накладною № 311008 від 11.03.2021 року, передбачений Специфікацією № 2 від 29.01.2021 року й відповідно до виставленого рахунку-фактури №129004, з урахуванням передплати в розмірі 689073,50 грн., за Відповідачем рахується заборгованість на суму 120500,00 грн.

Також, 25.02.2021 року Сторонами підписано Специфікацію № 3 до Договору, загальна сума якої становить 73216,01 грн. Порядок оплати: - 100% протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Строк поставки: до 30 днів.

25.02.2021 року Позивачем Відповідачу виставлено рахунок-фактуру № 225005 на оплату товару за Специфікацією № 3 від 25.02.2021 року на суму 73 216,01 грн.

Позивач відповідно до умов Договору та Специфікації № 3 поставив Відповідачу, а останній прийняв товар на загальну суму 68224,01 грн, що підтверджується підписаними сторонами видатковою накладною № 302001 від 02.03.2021 року та товарно-транспортною накладною № 302001 від 02.03.2021 року.

Проте, як стверджує позивач, відповідач за поставлений 02.03.2021 року товар на загальну суму 68224,01 грн за видатковою накладною № 302001 не розрахувався, жодних оплат відповідно до виставленого рахунку-фактури № 225005 не здійснював, а отже сума заборгованості за отриманий відповідачем товар за специфікацією №3 складає 68224,01 грн.

Крім того, 14.04.2021 року Сторонами підписано Специфікацію № 5 до Договору, загальна сума якої становить 618559,07 грн. Порядок оплати: - передплата 33%, 67% - протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Строк поставки: до 30 днів.

14.04.2021 року Позивачем Відповідачу виставлено рахунок-фактуру № 414027 на оплату товару за Специфікацією № 5 від 14.04.2021 року на суму 618 559,07 грн.

Відповідач здійснив передоплату Позивачу за товар згідно виставленого рахунку № 414027 на загальну суму 200000,00 грн. (100 000,00 грн. 20.04.2021 року та 100 000,00 грн. 21.04.2021 року), що підтверджується банківською довідкою.

Позивач відповідно до умов Договору та Специфікації №5 поставив Відповідачу, а останній прийняв товар на загальну суму 614524,07 грн, що підтверджується підписаними сторонами видатковою накладною № 519009 від 19.05.2021 року та товарно-транспортною накладною № 519009 від 19.05.2021 року.

Як стверджує позивач, після поставки Позивачем Відповідачу товару, останній не здійснив за нього кінцевий розрахунок що підтверджується банківською довідкою.

Таким чином, за поставлений Позивачем товар на загальну суму 614524,07 грн за видатковою накладною №519009 від 19.05.2021 року, передбачений Специфікацією № 5 від 14.04.2021 року, з урахуванням передплати в розмірі 200000,00 грн, за Відповідачем рахується заборгованість на суму 414524,07 грн.

Позивач також зазначає, що за Відповідачем обліковується переплата за Договором в сумі 4688,77 грн, яка має враховуватися й виникла з наступного.

21.10.2019 року відповідно до умов Договору Позивачем Відповідачу виставлено рахунок-фактуру №1021012 на оплату товару на загальну суму 1173311,95 грн. Згідно видаткової накладної та товарно-транспортної накладної № 1125002 від 25.11.2019 року й видаткової накладної та товарно-транспортної накладної № 1126002 від 26.11.2019 року Позивач передав Відповідачу, а останній прийняв товар на суму 911 411.96 грн. та 258 989,99 грн. відповідно (копії додаються - додатки 17-20 відповідно). Загальна вартість товару згідно зазначеної первинної документації становила 1 170 401,95 грн.

Згідно виставленого Позивачем рахунку-фактури № 1021012 від 21.10.2019 року, Відповідач здійснив наступні оплати: 24.10.2019 року - 100 000,00 грн.; 30.10.2019 року - 200 000,00 грн.; 31.10.2019 року - 300 000,00 грн.; 27.10.2019 року - 200 000,00 грн.; 13.12.2019року - 200 000,00 грн.; 26.12.2019 року - 150 000,00 грн.; 10.01.2020 року - 23311,95 грн. (усього 1 173 311,95 грн.), що підтверджується банківською довідкою, яка надана позивачем разом з позовною заявою.

Отже, за поставлений згідно видаткових накладних № 1125002 від 25.11.2019 року та № 1126002 від 26.11.2019 року товар, за Відповідачем обліковувалася переплата в розмірі 2910,00 грн. (1 170 401,95 грн. -І 173 31 1,95 грн.).

Також, 24.10.2019 року відповідно до умов Договору Позивачем Відповідачу виставлено рахунок-фактуру № 1024017 на оплату товару на загальну суму 541386,32 грн.

Згідно видаткової накладної та товарно-транспортної накладної № 1126001 від 26.11.2019 року й видаткової накладної та товарно-транспортної накладної №1204001 від 04.12.2019 року Позивач передав Відповідачу, а останній прийняв товар на суму 106 336,34 грн. та 432 619,98 грн. відповідно. Загальна вартість товару згідно зазначеної первинної документації становила 538956,32 грн.

Згідно виставленого Позивачем рахунку-фактури № 1024017 від 24.10.2019 року, Відповідач здійснив наступні оплати: 23.01.2020 року - 200000,00 грн.; 30.01.2020 року - 200 000,00 грн.; 28.02.2020 року - 100 000,00 грн.; 21.05.2020 року - 38 956,32 грн.; 22.06.2020року - 50 000,00 грн.; 23.06.2020 року - 50 000,00 грн. (усього 638 956,32 грн). що підтверджується банківською довідкою, яка надана позивачем разом з позовною заявою

Отже, за поставлений згідно видаткових накладних № 1126001 від 26.11.2019 року та № 1204001 від 04.12.2019 року товар, за Відповідачем обліковувалася переплата в розмірі 100 000,00 грн. (538 956,32 грн. - 638 956,32 грн.), 95 731,23 грн. з яких зараховано на оплату поставленого, та частково оплаченого товару за рахунком-фактурою № 330002 від 30.03.2020року й видатковою накладною, товарно-транспортною накладною № 526010 від 26.05.2020 року, а 2 490,00 грн. зараховано на оплату поставленого, але неоплаченого товару за рахунком-фактурою № 906005 від 06.09.2019 року й видатковою накладною № 1115001 від 15.11.2019 року. Відсутність повної оплати по даним рахункам додатково підтверджується банківською довідкою.

Отже, за поставлений згідно видаткових накладних № 1126001 від 26.11.2019 року й № 1204001 від 04.12.2019 року товар, за Відповідачем обліковувалася переплата в розмірі 1 778,77 грн.

Оскільки Позивач у повному обсязі виконав свої зобов`язання щодо поставки товару за Специфікаціями №№ 2, 3 та 5, від 29.01.2021 року, 25.02.2021 року та 14.04.2021 року, а Відповідач здійснив лише часткову оплату товару за Договором, то за ним рахується заборгованість на загальну суму 598559,30 грн.

Сума боргу у розмірі 598559,30 грн додатково підтверджується актом звірки станом на 01.11.2024 року, який підписаний та скріплений печатками позивача та відповідача.

Крім того, позивач просить стягнути з відповідача 3% річних в розмірі 59027,72грн та інфляційні в розмірі 265528,12 грн.

Такі обставини, на думку позивача, свідчать про порушення його прав та охоронюваних законом інтересів і є підставою для їх захисту у судовому порядку.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням фактичних та правових підстав позовних вимог, суд виходить з наступного.

Стаття 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) вказує, що цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки, й серед підстав виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, передбачає договори та інші правочини.

Статтею 174 Господарського кодексу України (далі - ГК України) визначено, що господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, із господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

Відповідно до статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору.

У відповідності до ст.265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Поставка товарів без укладення договору поставки може здійснюватися лише у випадках і порядку, передбачених законом. До відносин поставки, не врегульованих цим Кодексом, застосовуються відповідні положення ЦК України про договір купівлі-продажу.

Відповідно до статті 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

Статтею 664 ЦК України передбачено, що обов`язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент: вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов`язок продавця доставити товар; надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару. Товар вважається наданим у розпорядження покупця, якщо у строк, встановлений договором, він готовий до передання покупцеві у належному місці і покупець поінформований про це.

У відповідності до статті 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Статтею 193 ГК України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно з ч.7 ст.193 ГК України не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

За приписами статей 525, 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно з ч.1 ст.530 ЦК України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Згідно з ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

На виконання умов договору позивач свої зобов`язання по поставці товару виконав у повному обсязі згідно з умовами договору, поставив відповідачу товар, що підтверджується матеріалами справи.

Повернень товару або претензій щодо кількості та якості товару від відповідача не надходило.

Отже відповідач прийняв відповідний товар, що підтверджується його підписом на видаткових накладних та товарно-транспортних накладних, проте оплату за отриманий товар не здійснив.

Крім того, сума заборгованості за отриманий товар у розмірі 598559,30підтверджується актом звірки станом на 01.11.2024 року, підписаним сторонами (а.с.113).

Враховуючи те, що відповідач зобов`язання щодо оплати поставленого товару не виконав, на час розгляду справи відповідачем не надано доказів сплати вартості отриманого товару, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині стягнення 598559,30 грн основного боргу підтверджені належними доказами та підлягають задоволенню.

Щодо інфляційних втрат та 3% річних.

Згідно з ст.625 ЦК України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Аналіз зазначеної статті вказує на те, що наслідки прострочення боржником грошового зобов`язання у вигляді інфляційного нарахування на суму боргу та 3% річних не є санкціями, а виступають способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат кредитора від знецінених грошових коштів внаслідок інфляційних процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові, а тому ці кошти нараховуються незалежно від вини боржника та незалежно від сплати ним неустойки (пені) за порушення виконання зобов`язання.

Перевіривши періоди нарахування та відповідні розрахунки інфляційних, суд дійшов висновку про їх арифметичну вірність та відповідність вимогам чинного законодавства України, у зв`язку з чим позовні вимоги щодо стягнення 265528,12 грн інфляційних втрат є правомірними та підлягають задоволенню.

Перевіривши складений позивачем розрахунок 3% річних, судом встановлено, що під час цього розрахунку позивачем допущено арифметичну помилку, у зв`язку з чим задоволенню підлягають позовні вимоги щодо стягнення 3% річних в розмірі 59022,35 грн.

В частині стягнення 5,37 грн 3% річних суд відмовляє, у зв`язку з невірним розрахунком.

Відповідно до ст.73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Відповідно до ст.74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Згідно з ч.1 ст.79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування.

Згідно з ст.86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Підсумовуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, правомірними, підтверджуються матеріалами справи, відповідачем не спростовані, але, з урахуванням відмови в стягненні 5,37 грн 3% річних, позов підлягає частковому задоволенню.

Вирішуючи питання розподілу судового збору суд керується положеннями п.2 ч.1 ст.129 ГПК України, відповідно до яких, судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Таким чином, враховуючи часткову відмову в позові, судовий збір в розмірі 13846,65 грн покладається на відповідача, з вини якого виник спір, решта покладається на позивача, у зв`язку з частковою відмовою в позові.

Керуючись статтями 73-74, 76-80, 129, 232-233, 236-238, 240-241 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

В позові відмовити частково.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Проммонтаж - 04" (адреса: 61105, м.Харків, вул.Киргизька,19; код ЄДРПОУ 32868038) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євромет груп" (адреса: 61052, м.Харків, вул.Велика Панасівська, 95, кімн.10-12; код ЄДРПОУ 41087601) заборгованості за договором поставки №01/03 від 03.01.2018 року в розмірі 923109,77 грн з яких: 598559,30 грн заборгованість, 265528,12 грн інфляційні втрати, 59022,35 грн 3% річних, а також 13846,65 грн судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення Господарського суду Харківської області може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги в порядку, встановленому статтями 254, 256 - 259 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено "02" січня 2025 р.

СуддяК.В. Аріт

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення24.12.2024
Оприлюднено06.01.2025
Номер документу124198924
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —922/3262/24

Рішення від 24.12.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 10.12.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 05.11.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 15.10.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

Ухвала від 20.09.2024

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аріт К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні