Ухвала
від 06.01.2025 по справі 913/375/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

просп. Науки, 5, м. Харків, 61612, телефон/факс (057)702 10 79, inbox@lg.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

про відкриття провадження у справі

06 січня 2025 року м.Харків Справа № 913/375/23(913/573/24)

Провадження №13/573/24

Господарський суд Луганської області у складі судді Яресько Б.В., розглянувши матеріали за позовом

виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних відносинах:

Позивач-1 Нижньотеплівська сільська військова адміністрація Щастинського району Луганської області, с. Нижньотепле Луганської обл.

Позивач-2 Північно-східний офіс Держаудитслужби, м. Харків

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД, м. Старобільськ Луганської області.

про визнання недійсними додаткових угод до договору та стягнення безпідставно збережених бюджетних коштів.

в с т а н о в и в :

Виконувач обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області (далі прокурор) звернувся до Господарського суду Луганської області в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Щастинського району Луганської області (далі позивач-1) та Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі позивач-2) з позовною заявою від 31.12.2024 №54-2011вих-24 від 27.12.2024 (Документ сформований в системі Електронний суд 31.12.2024 р.) про визнання додаткових угод № 3 від 18.08.2021, № 4 від 25.08.2021, № 5 від 10.09.2021, № 6 від 13.10.2021, № 7 від 15.11.2021, № 8 від 13.12.2021 недійсними та стягнення безпідставно збережених бюджетних коштів у сумі 88941,68 грн.

Також, просить суд покласти на відповідачів обов`язок нести всі судові витрати, пов`язані з розглядом справи в суді.

Обґрунтовуючи позовні вимоги прокурор зазначив таке.

22.05.2021 р. Нижньотеплівською сільською військовоцивільною адміністрацією Щастинського району Луганської області розмістив оголошення про закупівлю електричної енергії обсягом 64925 кВт*год, очікуваною вартістю 261 000,00 грн.

09.07.2021 р. між позивачем-1 та відповідачем укладено Договір №244-СЧ про постачання електричної енергії споживачу. Обсяги споживання електричної енергії становлять 64925 кВт/год на суму 234502,09 гривень. (3,611892 грн/квт*год)

18.08.2021 між позивачем-1 та відповідачем укладено Додаткову угоду № 3, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 59326 кВт*год. Сума договору визначена у розмірі 234500,96 гривень. ( 3,95 грн/кВт*год)

25.08.2021 між позивачем-1 та відповідачем укладено Додаткову угоду № 4, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 53941 кВт*год. Сума договору визначена у розмірі 234498,46 гривень. (4,35 грн/кВт*год)

10.09.2021 між позивачем-1 та відповідачем укладено Додаткову угоду № 5, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 50542 кВт*год. Сума договору визначена у розмірі 234498,46 гривень. (4,64 грн/кВт*год.)

13.10.2021 між позивачем-1 та відповідачем укладено Додаткову угоду № 6, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 46573 кВт*год. Сума договору визначена у розмірі 234498,46 гривень. (5,04 грн/квт*год.)

15.11.2021 між Сторонами укладено Додаткову угоду № 7, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 42418 квт*год. Сума договору визначена у розмірі 234498,46 гривень. (5,57 грн/квт*год.)

13.12.2021 між позивачем-1 та відповідачем укладено Додаткову угоду № 8, відповідно до якої, зменшено кількість електричної енергії до 38803 кВт*год. Сума договору визначена у розмірі 234494,59 гривень (6,13 грн/квт*год)

Відповідно до протоколу передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 31.12.2024 р. матеріали справи в межах справи про банкрутство передано на розгляд судді Яресько Б.В., в провадженні якого перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД.

Звернення до суду виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області в інтересах держави, а правове регулювання участі прокурора у розгляді справ у господарському суді здійснюється ст. 53 ГПК України, згідно з якою прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті.

При цьому прокурор для представництва інтересів держави в господарському суді повинен обґрунтувати, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Також ч. 4 ст. 23 Закону України Про прокуратуру від 14.10.2014 р. № 1697-VII передбачено, що наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов`язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це відповідного суб`єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб`єктом владних повноважень.

Підставою позову прокурор зазначає порушення економічних інтересів держави, що виразилась у вчиненні незаконного правочину і, як наслідок, проведення бюджетного фінансування з порушенням законодавчо встановленого порядку. З метою усунення порушень бюджетного законодавства та законодавства у сфері публічних закупівель та повернення незаконно сплачених підприємству бюджетних коштів, що призвело до їх нераціонального використання, такі інтереси держави потребують захисту.

Як органи, уповноважені державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, прокурор зазначив Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю та Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Щастинського району Луганської області, яка приймає участь у формуванні бюджету та забезпечує його виконання, а також зобов`язана забезпечити раціональне та максимально ефективне використання бюджетних коштів, приймає рішення про використання виділених коштів, контролює належне і своєчасне відшкодування шкоди, заподіяної державі.

Статтею 7 Закону України Про публічні закупівлі визначено органи, які здійснюють державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль, а саме: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 10 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, яка визначає права органу державного фінансового контролю, останньому надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Відповідно до п. 1 Положенням про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 р. № 23, Північно-східний офіс Держаудитслужби підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органам.

У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Луганській, Полтавській, Сумській областях.

Основним завданням офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей (п. 3 Положення).

Згідно з п. 4 Положення офіс відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за цільовим, ефективним використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягненням економії бюджетних коштів і результативності в діяльності розпорядників бюджетних коштів, дотриманням законодавства про закупівлі.

Офіс вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Також офіс має право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства (п.п. 18 п. 6 Положення).

Таким чином, Північно-східний офіс Держаудитслужби також наділений повноваженнями звертатися до суду на захист інтересів держави в спірних правовідносинах.

Окружною прокуратурою на адресу Нижньотеплівської сільської військової адміністрації направлено лист від 19.08.2024 № 54-1012вих-24, в якому викладені встановлені порушення та підстави для повернення коштів до бюджету територіальної громади. Крім того, військовій адміністрації роз`яснено про надання строку для вжиття самостійних заходів, направлених на усунення порушень. Разом з тим, військову адміністрацію попереджено, що у разі невжиття таких заходів, вказане є підставою для представництва інтересів держави в суді прокурором в особі зазначеного органу.

Листом від 19.08.2024 № 54-1012вих-24 повідомлено Нижньотеплівську сільську військову адміністрацію про існування порушення інтересів держави внаслідок укладання додаткових угод.

Нижньотеплівською сільською військовою адміністрацією надано відповідь від 21.08.2024 №2010, в якій зазначено, що через відсутність інформації щодо умов проведення закупівлі електроенергії, визначення переможця, укладення договору, зміни ціни за одиницю товару, актів прийому-передачі обсягів спожитої енергії за відсутність документації, Нижньотеплівською сільською військовою адміністрацією не може бути надана відповідь на запитувану інформацію, про вжиті заходи або заплановані заходи для усунення порушень не зазначено.

Щастинська окружна прокуратура Луганської області листом від 14.11.2024 № 54-1687вих-24 повідомлено Північно-східний офіс Держаудитслужби про встановлені порушення та проханням надати інформацію щодо вжитих заходів державного фінансового контролю або запланованих до вжиття таких заходів за результатами вивчення наданої інформації.

Відповіддю від 15.11.2024 № 202015-17/5047-2024 зазначено, що Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області заходи фінансового контролю та заходи, направлені на усунення порушень, не вживались.

Згідно із ст. 143 Конституції України місцеві органи самоврядування затверджують програми соціально-економічного розвитку і контролюють їх виконання, затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання.

Відповідно до ст. 62 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні держава фінансово підтримує місцеве самоврядування, бере участь у формуванні доходів місцевих бюджетів, здійснює контроль за законним, доцільним, економним, ефективним витрачанням коштів та належним їх обліком. Вона гарантує органам місцевого самоврядування доходну базу, достатню для забезпечення населення послугами на рівні мінімальних соціальних потреб.

Відповідно до ст. 76 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні органи та посадові особи місцевого самоврядування несуть відповідальність у разі порушення ними Конституції або законів України.

Таким чином, держава є заінтересованою у дотриманні встановлених нею вимог у відповідних законах, передусім, які пов`язані з використанням бюджетних коштів, у тому числі коштів місцевих бюджетів.

У відповідності до приписів ст. 4 Закону України Про правовий режим воєнного стану на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.

Військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження по управлінню майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади (п.12. ч.2 ст.15 Закону України Про правовий режим воєнного стану).

Згідно з п.п.2, 10 ч. 2 ст. 15 Закону України Про правовий режим воєнного стану військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження із, серед іншого, забезпечення ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів; складання та затвердження місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення виконання відповідного бюджету; здійснення управління майном, яке перебуває у комунальній власності відповідної територіальної громади; управління закладами освіти, установами освіти, закладами охорони здоров`я, культури, фізичної культури і спорту, надавачами соціальних послуг, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними, підлітковими закладами за місцем проживання; організації їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; організації надання ними послуг, у тому числі соціальних.

Указом Президента України № 665/2022 від 23.09.2022 Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Луганської області на виконання Закону України Про правовий режим воєнного стану утворено Луганську обласну державну адміністрацію - обласну військову адміністрацію.

Таким чином повноваження Луганської обласної державної адміністрації, яка є представницьким органом територіальної громади, у зв`язку із введенням військового стану та утворенням Луганської обласної військової адміністрації, припинені (без припинення юридичної особи).

У зв`язку з тим, що органами Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України та Нижньотеплівською сільською військовою адміністрацією Луганської області до теперішнього часу не вжито заходів до усунення зазначених порушень, що призводить до порушення інтересів держави, наявні підстави для представництва прокурором інтересів держави у цій справі, в особі цих органів.

Згідно з ч. 2 п. 5 ст. 53 ГПК України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.

З урахуванням викладеного, суд підтверджує підстави представництва виконувача обов`язків керівника Щастинської окружної прокуратури Луганської області інтересів держави в особі органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Нижньотеплівської сільської військової адміністрації Луганської області та Північно-східного офісу Держаудитслужби у цій справі та визнає подані матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду.

Нижньотеплівська сільська військова адміністрація Луганської області та Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України набувають статус позивачів.

За змістом ч. 1 ст. 176 ГПК України за відсутності підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження суд відкриває провадження у справі протягом п`яти днів з дня надходження позовної заяви або заяви про усунення недоліків, поданої в порядку, передбаченому статтею 174 цього Кодексу.

Позовна заява відповідає вимогам статей 162, 164 та 172 ГПК України, підстав для залишення її без руху, повернення або відмови у відкритті провадження у справі не встановлено.

За таких обставин, суд вважає за необхідне прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

Пунктом 4 ч. 2 ст. 176 ГПК України передбачено, що про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються, зокрема, за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.

Відповідно до ч. 1 ст. 12 ГПК України господарське судочинства здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку, зокрема, позовного провадження (загального або спрощеного).

Частина 3 ст. 12 ГПК України передбачає, що спрощене позовне провадження призначене для розгляду малозначних справ, справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до абз. 4-5 ч. 2 ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства заяви (позовні заяви) учасників провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) або інших осіб у спорах, стороною в яких є боржник, розглядаються в межах справи про банкрутство (неплатоспроможність) за правилами спрощеного позовного провадження. Позивач має право в позовній заяві заявити мотивоване клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження. Якщо суд за результатами розгляду клопотання позивача дійде висновку про розгляд справи в порядку загального позовного провадження, він зазначає про це в ухвалі про відкриття провадження у справі.

Приймаючи до уваги, що відносно боржника ТОВ Енера Схід порушена справа 913/357/23 про банкрутство, незначну складність характеру спірних правовідносин та обсяг необхідних доказів, а також наявність всіх необхідних заяв по справі, суд дійшов висновку, що дана справа є справою незначної складності в розумінні ч. 5 ст. 12 ГПК України, у зв`язку з чим дана справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

У відповідності до ч. 5 ст. 252 ГПК України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Отже, враховуючи положення ст. 7 КУзПБ, відсутність клопотання позивача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження, характер спірних правовідносин, подані позивачем докази, викладені у позовній заяві обставини справи дають підстави вважати, що справу може бути розглянуто у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Як свідчать матеріали справи, одночасно з даним позовом прокурором подано клопотання про витребування доказів:

- завірені належним чином копії рахунків-фактури, складені ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та надані Нижньотеплівській сільській військовоцивільній адміністрації Щастинського району Луганської області щодо приймання-передачі електричної енергії для наступної оплати, а саме рахунківфактури: №244-СЧ/76004/1 вiд 12.08.2021р.; рахунку-фактури №244-СЧ/86421/1 вiд 13.09.2021р.; рахунку-фактури №244-СЧ/97356/1 вiд 12.10.2021р.; рахункуфактури №244-СЧ-/108781/1 вiд 11.11.2021р.; рахунку-фактури №244- СЧ/1222281 від 21.12.2021p.; paxyнку-фактури №244-СЧ/118864/1 від 13.12.2021р.

- Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання» (21022, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вул. Енергетична, буд. 6, кім. 404, код ЄДРПОУ 31443937) інформацію щодо обсягів розподільчої електроенергії Нижньотеплівській сільській військовоцивільній адміністрації Щастинського району Луганської області за всіма точками розподілу, визначеними у Додатку до заяви-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії споживачу від 09.07.2021 р. №244-СЧ, а саме: ЕІС-код точки розподілу 62Z8258947765127; ЕІС-код точки розподілу 62Z7691848246111; ЕІС-код точки розподілу62Z0502014497523; ЕІС-код точки розподілу 62Z2533699122328; ЕІС-код точки розподілу 62Z7276861239330; ЕІС-код точки розподілу 62Z2253564783469; ЕІС-код точки розподілу 62Z7104127470744; ЕІС-код точки розподілу 62Z3059270440965 за період з 09.07.2021 по 31.12.2021 р. (з щомісячной розбивкою) від ТОВ «ЕНЕРА СХІД», код ЄДРПОУ 42010964, ЕІС-код 62X0078047042389.

В обгрунтування клопотання прокурор зазначає, що зазначені акти є доказами, які обґрунтовують позовні вимоги, а самостійне подання прокурором даних доказів у справі є неможливим, в зв`язку з чим, виникла необхідність у витребуванні судом даних доказів.

Зазначені акти, перебувають у постачальника електричної енергії, як у сторони Договору.

Так, відповідно до ст. 81 ГПК України учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази вправі подати клопотання про витребування доказів судом. Таке клопотання повинно бути подане в строк, зазначений в частинах другій та третій статті 80 цього Кодексу.

Оскільки акти приймання-передачі електричної енергії, податкові накладні та відомості щодо обсягів поставленої електричної енергії є доказами, які обгрунтовують позовні вимоги, суд задовольняє вказане клопотання прокурора.

На підставі викладеного, керуючись ст. 7 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. ст. 12, 53, 81, 120, 176, 232, 234-236, ч. 3 ст. 247, 252 Господарського процесуального кодексу України, ст. 23 Закону України Про прокуратуру, господарський суд

у х в а л и в :

1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі.

2. Справу розглядати в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами.

3. Встановити відповідачам строк для подання відзиву з урахуванням вимог ст. 165 ГПК України протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі; після отримання від позивачів відповідей на відзив подати до суду заперечення протягом 5 днів з дня отримання такої відповіді від позивачів з урахуванням вимог ст. 167 ГПК України.

4. Встановити позивачам строк для подання відповідей на відзиви з урахуванням вимог ст. 166 ГПК України протягом 5 днів з моменту отримання відзивів від відповідачів.

5. Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю ЕНЕРА СХІД (пл. Базарна, 32А, Старобільськ, Луганська область, 92702, ЄДРПОУ: 42010964) - завірені належним чином копії рахунків-фактури, складені ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та надані Нижньотеплівській сільській військовоцивільній адміністрації Щастинського району Луганської області щодо приймання-передачі електричної енергії для наступної оплати, а саме рахунківфактури: №244-СЧ/76004/1 вiд 12.08.2021р.; рахунку-фактури №244-СЧ/86421/1 вiд 13.09.2021р.; рахунку-фактури №244-СЧ/97356/1 вiд 12.10.2021р.; рахункуфактури №244-СЧ-/108781/1 вiд 11.11.2021р.; рахунку-фактури №244- СЧ/1222281 від 21.12.2021p.; paxyнку-фактури №244-СЧ/118864/1 від 13.12.2021р.

6. Витребувати у Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганське енергетичне об`єднання» (21022, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вул. Енергетична, буд. 6, кім. 404, код ЄДРПОУ 31443937) інформацію щодо обсягів розподільчої електроенергії Нижньотеплівській сільській військовоцивільній адміністрації Щастинського району Луганської області за всіма точками розподілу, визначеними у Додатку до заяви-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії споживачу від 09.07.2021 р. №244-СЧ, а саме: ЕІС-код точки розподілу 62Z8258947765127; ЕІС-код точки розподілу 62Z7691848246111; ЕІС-код точки розподілу62Z0502014497523; ЕІС-код точки розподілу 62Z2533699122328; ЕІС-код точки розподілу 62Z7276861239330; ЕІС-код точки розподілу 62Z2253564783469; ЕІС-код точки розподілу 62Z7104127470744; ЕІС-код точки розподілу 62Z3059270440965 за період з 09.07.2021 по 31.12.2021 р. (з щомісячной розбивкою) від ТОВ «ЕНЕРА СХІД», код ЄДРПОУ 42010964, ЕІС-код 62X0078047042389.

7. Рекомендувати учасникам справи для прискорення документообігу в межах цієї справи, подавати заяви по суті справи, заяви з процесуальних питань, клопотання, пояснення через особистий кабінет в підсистемі "Електронний суд".

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання 06.01.2025 р. та не підлягає оскарженню.

СуддяБогдан ЯРЕСЬКО

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення06.01.2025
Оприлюднено07.01.2025
Номер документу124229448
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: майнові спори, стороною в яких є боржник, з них:

Судовий реєстр по справі —913/375/23

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 06.01.2025

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 31.12.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні