Ковпаківський районний суд м.сум
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяСправа № 592/43/25
Провадження № 1-кс/592/66/25
УХВАЛА
06 січня 2025 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за №42022202540000091 від 08.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся з клопотанням, узгодженим з прокурором, про доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю. Вимоги мотивує тим, що здійснює досудове розслідування по факту можливого привласнення грошових коштів при здійсненні капітального ремонту харчоблоку з їдальнею Опорного закладу ІНФОРМАЦІЯ_1 . Досудовим розслідування встановлено, що 15.11.2021 на веб-порталі « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ІНФОРМАЦІЯ_3 оприлюднено тендер на харчоблоку з їдальнею ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 (ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»).За результатами проведеного тендеру переможцем визнано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ). Після тендерної процедури між ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі начальника ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в особі ОСОБА_5 укладено договір підряду № 593/12 від 30.12.2021. Відповідно до п. 1.1 вказаного договору предметом є капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 (ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»). Відповідно до п. 2.1 цього договору ціна визначена на основі тендерної пропозиції та становить 4 101 729 гривень. Сума фінансування на 2021 рік становить 2 610 848 гривень. Фінансування на 2022 рік становить 1 490 881 гривень. Відповідно до п. 3.1. цього договору строк виконання робіт: до 28.02.2022. Разом з тим встановлено, що 17.02.2022 підрядною організацію укладений та підписаний акт виконаних робіт, згідно з яким ремонт за договором підряду виконано в повному обсязі та на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » Замовником перераховано грошові кошти на суму близько 3 000 000 гривень, якими Підрядник розпорядився на власний розсуд. Однак, ремонтні роботи на зазначеному об`єкті, відповідно до отриманої в ході досудового розслідування інформації, імовірно здійснені не в повному обсязі та не відповідають отриманій Підрядником сумі грошових коштів, що становить 3/4 обсягу фінансування всіх Підрядних робіт та закуплених матеріалів. Зокрема, у всіх приміщеннях об`єкта, площа яких становить близько 3000 м2, взагалі відсутнє внутрішнє оздоблення, відсутні комунікаційні підводи підключення кухонного, витяжного та сигналізаційного обладнання (хоча виконання цих робіт зазначено в акті виконаних робіт від 17.02.2022. Покриття, оздоблення стелі з підлогою відсутні. Двері між приміщеннями і перегородки відсутні. Передбачені проектом капітального ремонту об`єкту відкрита веранда та ґанок, що повинні примикати від окремого входу до харчоблоку з їдальнею відсутні (наявний лише фундамент). Крім цього не виконані інші роботи, передбачені календарним графіком виконання робіт. У зв`язку з вищевикладеним збитки місцевому та державному бюджету можуть становити близько 950 000 гривень. Тому слідчий з метою проведення повного об`єктивного досудового розслідування, просить надати тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у віданні ІНФОРМАЦІЯ_6 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення їх оригіналів або завірених належним чином копій, а саме документів по об`єкту «Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 »: 1) кошторисної документації до договірної ціни на суму 4 101,729 тис. грн., в тому числі: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, об?єктні кошториси, локальні кошториси на будівельні роботи та придбання устаткування меблів та інвентарю загальною сумою в прямих витратах 3 4333,435 тис. грн., відомості ресурсів до локальних кошторисів, розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису, розрахунки інших витрат до договірної ціни, з урахуванням усіх додаткових угод до договору №593/12 від 30.12.2021 року, в паперовому та електронному форматі файлів ІБД- 2 з розширенням *.bds, *.bdd, *.bdp; 2) розрахунків загальновиробничих витрат на загальну суму 31 725 грн. до акту № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за квітень 2022 року на суму 527 944 грн.; 3) виконавчої документації на виконання будівельних робіт за договором № 593/12 від 30.12.2021 року, в тому числі: загальний журнал робіт, спеціальні журнали, журнал, акти на закриття прихованих робіт на усі приховані роботи, дефектні акти на демонтажні роботи, виконавчі схеми, геодезичні виконавчі схеми, результати лабораторних випробувань, акти на проведення випробувань, акти випробування та прийняття санітарно-технічних приладів і систем, акти прийняття електротехнічних установок, кабельні журнали, акти випробування та прийняття вентиляційних установок та систем, паспорти та сертифікати якості на усі застосовані будівельні матеріали, вироби та устаткування; 4) проекту виконання робіт; 5) журналу вхідного контролю матеріалів; 6) накладні, платіжні доручення, товарні чеки, транспортні накладні, що підтверджують придбання підрядником усіх будівельних матеріалів та конструкцій для виконання робіт за вказаним договором; 7) роз`яснення щодо місця перебування, складання тощо відповідних документів (у разі їх відсутності в особи-виконавця, зазначеної в ухвалі суду).
Вивчивши клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню.
Так заявлені слідчим документи перебувають у віданні ІНФОРМАЦІЯ_6 , самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні. Окрім того неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, тобто встановити особу та обставини вчинення злочину. Вилучення необхідне для досягнення мети доступу.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 162-164 КПК України,
П О С Т А Н О В И В :
ІНФОРМАЦІЯ_6 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ), надати слідчим СВ ВП №4 (м. Суми) Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , тимчасовий доступ до документів з можливістю вилучення їх оригіналів або завірених належним чином копій, а саме документів по об`єкту «Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею ІНФОРМАЦІЯ_4 за адресою: АДРЕСА_1 »: 1) кошторисної документації до договірної ціни на суму 4 101,729 тис. грн., в тому числі: пояснювальна записка, зведений кошторисний розрахунок, об?єктні кошториси, локальні кошториси на будівельні роботи та придбання устаткування меблів та інвентарю загальною сумою в прямих витратах 3 4333,435 тис. грн., відомості ресурсів до локальних кошторисів, розрахунки загальновиробничих витрат до кожного локального кошторису, розрахунки інших витрат до договірної ціни, з урахуванням усіх додаткових угод до договору №593/12 від 30.12.2021 року, в паперовому та електронному форматі файлів ІБД- 2 з розширенням *.bds, *.bdd, *.bdp; 2) розрахунків загальновиробничих витрат на загальну суму 31 725 грн. до акту № 1/1 приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за квітень 2022 року на суму 527 944 грн.; 3) виконавчої документації на виконання будівельних робіт за договором № 593/12 від 30.12.2021 року, в тому числі: загальний журнал робіт, спеціальні журнали, журнал, акти на закриття прихованих робіт на усі приховані роботи, дефектні акти на демонтажні роботи, виконавчі схеми, геодезичні виконавчі схеми, результати лабораторних випробувань, акти на проведення випробувань, акти випробування та прийняття санітарно-технічних приладів і систем, акти прийняття електротехнічних установок, кабельні журнали, акти випробування та прийняття вентиляційних установок та систем, паспорти та сертифікати якості на усі застосовані будівельні матеріали, вироби та устаткування; 4) проекту виконання робіт; 5) журналу вхідного контролю матеріалів; 6) накладні, платіжні доручення, товарні чеки, транспортні накладні, що підтверджують придбання підрядником усіх будівельних матеріалів та конструкцій для виконання робіт за вказаним договором; 7) роз`яснення щодо місця перебування, складання тощо відповідних документів (у разі їх відсутності в особи-виконавця, зазначеної в ухвалі суду).
Строк дії ухвали встановити 20 днів з дня її постановлення.
Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями цього Кодексу, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення і оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2025 |
Оприлюднено | 07.01.2025 |
Номер документу | 124231518 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Костенко В. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні