06 січня 2025 року
Єдиний унікальний № 501/5323/24
Провадження № 1-кс/501/5/25
У Х В АЛ А
06 січня 2025 року слідчий суддя Іллічівського міського суду Одеської області ОСОБА_1 ,
за участю:
секретаря судового засідання - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Чорноморську Одеського району Одеської області клопотання слідчого СВ ВП №1 Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Чорноморської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12024162160000722 від 20 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 358 КК України,
В С Т А Н О В И В:
До слідчого судді Іллічівського міського суду Одеської області надійшло вказане клопотання, в якому слідчий просить надати йому тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за юридичною адресою: АДРЕСА_1 , а саме до:
1.1. Документації щодо повних товарних характеристик, маркування нового товару вказаного у додатку №1 до Договору поставки №260 від 29 листопада 2023 року, а також де вказано/визначено:
- Швейні та текстильні товари: країна виробник, розмірні дані, візерунки, принт та колір, артикул, категорія, товаровиробник (країна, фірма, фірмовий знак); докладний опис фасону, моделі, кольору, склад основних, підкладкових та прокладних матеріалів тощо;
- Взуттєві товари: цільове призначення; матеріал верху; стать і вік споживача; розмір і повнота; види; матеріал підошви; способи кріплення, асортимент взуття (побутове; спортивне; виробниче; сезонне призначення тощо).
- нормативно-технічну документацію, за якими були виготовлені товари.
1.2. Договір поставки №260 від 29 листопада 2023 року з усіма додатками та додатковими угодами до нього, приймальні документи щодо поставленого товару по даному договору, в яких зафіксовані характеристики якості товару при прийманні (дані про приймання товару та методи іспитів - акти розбракування, лабораторні дослідження, дефектні відомості, журнали приймання та, розбракування товарів, приймально-видаткові накладні, тощо).
1.3.Наказ (положення) про облікову політику КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, який діяв у період 2023 року по т/ч.
1.4. Положення про відділ бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (інший структурний підрозділ, що займається формування очікуваної вартості предметів закупівель), накази про призначення/звільнення, посадові інструкції співробітників даного відділу, безпосередньо вся службова документація, інше що має відношення, на підставі якої було визначено очікувану вартість предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 ) за кодом ДК 021:2015: 18110000-3 - Формений одяг, статут Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказ про призначення та посадова інструкція уповноваженої особи на проведення публічних закупівель, директора ОСОБА_5 та заступника директора ОСОБА_6 , начальника відділу бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (іншого структурного підрозділу, що займається формуванням очікуваної вартості предметів закупівель та проведенням відкритих торгів/державних закупівель у період з 2023 року по т/ч.), головного бухгалтера ОСОБА_7 та економістів відділу бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (наказ про призначення/звільнення, посадова інструкція із аркушем про ознайомлення).
1.5. Запити щодо надання комерційної пропозиції та відповідно відповіді на дані запити, що слугували для визначення очікуваної вартості предметів наступних закупівель:
1.5.1. ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 за кодом ДК 021:2015: 18110000-3 - Формений одяг, статут Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
1.5.2. ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році за кодом ДК 021:2015: 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання.
1.6. Договір на закупівлю послуг №274 від 02 лютого 2024 року з усіма додатками та додатковими угодами до нього, приймальні документи щодо закуплених послуг по даному договору (акти здачі-приймання наданих послуг із зазначенням їх вартості, рахунки-фактури), платіжні інструкції/документи щодо оплати послуг по даному договору.
1.7. Регістри синтетичного та аналітичного обліку (журнали-ордери, картки рахунків, аналіз рахунків, оборотно-сальдові відомості) КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в яких відображені фінансово-господарські операції (оплата, оприбуткування ТМЦ тощо) за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року за весь період дії договорів, із зазначенням кореспондуючих рахунків;
1.8. Акти звірок взаєморозрахунків оформлені за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року.
1.9. Документи, що оформлені, надані та отримані, відділами КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на етапах підготовки до процедур закупівлі за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року та на підставі яких визначено очікувану вартість закупівлі, а саме доповідні та службові записки, рапорти про затвердження процедури закупівель, калькуляцій, запитів щодо отримання цінових пропозицій, відповіді на вказані запити які використовувались під час визначення очікуваної вартості, тощо.
1.10. Статут КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, що діяв в період з 2023 року по т/ч.
з можливістю огляду оригіналів зазначеного та вилучення завірених належним чином копій.
1.11. По одиниці кожного екземпляру придбаного товару за Договором поставки №260 від 29.11.2023, зазначеного у Додатку №1 - Специфікація,
з подальшим наданням судовому експерту для можливості проведення судової товарознавчої експертизи.
Своє клопотання слідчий обґрунтовує таким.
СВ ВП №1 Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12024162160000722 від 20 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.358 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що протягом 2023-2024 років службовими особами КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області проведено ряд процедур закупівлі, зокрема ІНФОРМАЦІЯ_4 , за предметом «Формений одяг» очікуваної вартості 1 411 920,00 грн., участь у якому прийняло лише ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , а також процедуру закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році.
Відповідно до постанови Верховного Суду від 14 березня 2018 року у справі №815/1216/16 ніяких «власних коштів» для державних підприємств не існує, всі витрати та прибутки державних підприємств впливають на майновий стан держави, та в держави наявне беззаперечне право та інтерес у тому, щоб розпорядження такими коштами здійснювалося належним чином, а також має бути наявна реальна та ефективна можливість контролю за тим, щоб використання таких коштів (зокрема, здійснення закупівель) відбувалося ефективно, прозоро та раціонально, з дотриманням вимог законодавства.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад.
Таким чином, Комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області відноситься до Замовників, та необхідністю здійснення ними закупівель в визначеному порядку, законодавець визначив, що їх кошти не є приватними, або такими, якими дана юридична особа може розпоряджатися на власний розсуд.
Якби законодавець не вбачав державного інтересу у здійсненні закупівель замовниками, він би міг обмежити сферу застосування закону виключно бюджетними коштами, і дозволити їм не керуватися Законом України «Про публічні закупівлі», якщо ці юридичні особи закуповують товари за кошти, отримані від власної діяльності тощо. Але таких виключень вказаний Закон не містить.
Відповідно до п. 3ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області відноситься до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до вказаного Закону.
Пунктом 2 частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Частиною 1 статтею 20 Закону України «Про публічні закупівлі» основною процедурою закупівлі є відкриті торги.
Так, 29 листопада 2023 року, між КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за результатами проведеної тендерної процедури укладено договір поставки №260, щодо постачання форменого одягу на загальну суму 1 411 920,00 грн.
За результатами проведеного аналізу ринкових цін на товари які є предметом закупівлі встановлено, що вартість закупівлі перевищує ринкову вартість приблизно у півтора рази.
Так, наприклад відповідно до відомостей офіційного сайту вказаного постачальника - вартість куртки літньої Olive у роздріб складає 2 655,77 грн. що на 843,23 грн. за одиницю менше ніж, вартість аналогічного товару, визначена договором поставки укладеного з цим же постачальником.
З урахуванням того, що вказаний товар було придбано у кількості 62 шт., загальна вартість завищення вартості переплати тільки по даній позиції може складати близько 52 280,26 грн., аналогічну картина спостерігається по іншим позиціям придбаного товару вказаного у Додатку №1 до Договору №260 від 29 листопада 2023 року.
Для проведення повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження та встановлення істини, а також з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання в області товарознавства. В рамках досудового розслідування по зазначеному кримінальному провадженню необхідно провести судову товарознавчу експертизу, для проведення якої необхідно залучити експертів ІНФОРМАЦІЯ_6 .
Таким чином можливе посадовими особами Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за попередньою змовою з підрядними організаціями, шляхом неналежного контролю та не реагування щодо завищеної вартості товарів, послуг, які надаються підрядними організаціями в кошторисній документації, всупереч інтересам держави, зловживаючи службовим становищем з метою незаконного збагачення, здійснюють розкрадання бюджетних коштів під час укладання договорів поставок, закупівель за рахунок бюджетних коштів, чим самим наносять збитки державі.
Також в органу досудового розслідування виникла необхідність для забезпечення здійснення неупередженого досудового розслідування та прийняття відповідних процесуальних рішень та здійснення слідчих (розшукових) дій у проведені аналізу ринкових цін на товари, матеріали, тощо, які були включені до видаткових накладних та інших товаросупровідних документів, що відображає виконання підрядною організацією умов Договору, у зв`язку з тим, що є оперативна інформація, що вартість закупівлі перевищує ринкову вартість, що могло призвести до необґрунтованого використання бюджетних коштів, які в період військового стану мають особливе значення для нашої країни в цілому.
Статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, серед іншого, інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі.
Наказом № 275 ІНФОРМАЦІЯ_7 від 12 лютого 2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначено, що очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Визначення замовником (КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області) очікуваної вартості предмета закупівлі повинно здійснюватися на підставі наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 № 275 від 12 лютого 2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який передбачає, що формування очікуваної вартості здійснюється шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну предмету закупівлі, а саме:
отримання інформацію про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
отримання інформацію про довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет;
направлення письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що був предметом закупівлі.
Разом з цим, формування очікуваної вартості здійснюється на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
07 листопада 2024 року органом досудового розслідування постановою слідчого призначено товарознавчу експертизу з ціллю проведення повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження та встановлення істини, а також з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження.
20 грудня 2024 року на адресу слідчого відділення відділу поліції №1 Одеського районного управління поліції №2 ГУНП в Одеській області надійшло клопотання судового експерта про надання додаткових матеріалів і зразків та вчинення інших дій, пов`язаних із проведенням експертизи №24-6149.
Зазначені документи, матеріали необхідні стороні досудового розслідування для встановлення факту, що предмет вказаних закупівель має ознаки штучного завищення собівартості даних товарів, що придбані за рахунок бюджетних коштів, або спростування даної версії, для забезпечення ефективності та прозорості досудового розслідування.
Також органом досудового розслідування для встановлення низки обставин щодо вчинення кримінального правопорушення необхідна документація, що перебуває в Комунальній установі « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, а саме документація, що стосується визначення очікуваної вартості Замовником описаних вище тендерних закупівель, а також розподілу службових/посадових обов?язків визначених посадовими інструкціями співробітників вказаної установи.
25 грудня 2024 року проведено допиту в якості свідка ОСОБА_8 , який займає посаду юрисконсульта та одночасно є уповноваженою особою КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР на проведення публічних закупівель, який надав покази щодо проведення закупівельUA-2023-11-10-013329-a - Формений одяг для працівників КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР (код ДК 021:2015: 18110000-3 - «Формений одяг») у 2023 році та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році.
В ході допиту вище вказаної особи, останнім було повідомлено, що він проводив зазначені публічні закупівлі, готував тендерну документацію, завантажував відповідні відомості та документи до електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_8 », де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі, а також відповідно попередньо вчиняв дії направлені на визначення очікуваної вартості вказаних закупівель.
Проаналізувавши покази ОСОБА_9 органом досудового розслідування зроблено припущення, що останнім у невстановлений досудовим розслідуванням час, але не пізніше дати оприлюднення процедури ІНФОРМАЦІЯ_2 - Формений одяг для працівників КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР (код ДК 021:2015: 18110000-3 - «Формений одяг») у 2023 році та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році, у робочий час, перебуваючи на своєму робочому місці в службовому кабінеті КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , будучи службовою особою та уповноваженою особою на проведення публічних закупівель, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не передбачаючи можливості настання суспільно небезпечних наслідків своїх дій, хоча повинний був і міг їх передбачити, проявляючи службову недбалість чим завдав шкоду державним інтересам, в особі КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, нехтуючи основними принципами здійснення публічних закупівель, зокрема п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності, у порушення посадових обов`язків уповноваженою особою на проведення публічних закупівель, наказу ІНФОРМАЦІЯ_7 № 275 від 12 лютого 2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та приписів «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Порядку про визначення та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі, належним чином не здійснив пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну предметів закупівель, а саме:
не вчинив дій направлених на отримання інформації про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель " ІНФОРМАЦІЯ_8 " та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках;
не вчинив дій направлених на отримання інформації про довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, які випускаються в друкованій та електронній формі або розміщуються в мережі Інтернет;
не направив письмові запити цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що був предметом закупівлі;
не сформував очікувану вартість на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Таким чином, в послідуючому було сформовано ОСОБА_8 , очікувану вартість наступних закупівель: ІНФОРМАЦІЯ_4 - Формений одяг для працівників КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР (код ДК 021:2015: 18110000-3 - «Формений одяг») у 2023 році та закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році із порушеннями, що могло призвести до розрахування очікуваної вартості із завищеннями. По вказаним закупівлям були укладені відповідні договори на закупівлю товарів та послуг за рахунок бюджетних коштів.
Таким чином, ОСОБА_8 , можливо неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, вчинив службову недбалість під час визначення очікуваної вартості по вище зазначеним закупівлям, із завищеною очікуваною вартістю, що могло виразитися у невжитті усіх передбачених законодавством можливостей, повноважень та прав, наданих прав та обов`язків даній службовій особі та не здійсненні ряду дій відповідно до Порядку про визначення та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі в КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що спричинило економічні наслідки державним інтересам в особі КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР у вигляді збитків у відповідному грошовому розмірі, що на даний момент встановлюється в ході здійснення досудового розслідування та зокрема проведення відповідних судових експертиз.
З огляду на викладене з метою забезпечення об`єктивності та повноти досудового розслідування, на підставі приписів статей 1-3, 6-12, 23 Закону України «Про Національну поліцію», статей 2, 7, 40, 84-86, 91-93, 99 КПК України, органом досудового розслідування було направлено запит щодо надання речей та документації, необхідних для подальшого об`єктивного та неупередженого здійснення досудового розслідування, встановлення низки обставин по кримінальному провадженню, зокрема можливості спростування вище вказаних припущень, версій, однак, у відповідь на вказаний запит було відмовлено у наданні запитуваного та наголошено, що право витребувати документи можливе лише на підставі ухвали слідчого судді, суду (лист КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 27 грудня 2024 року №445).
На підставі вище вказаного органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за юридичною адресою: АДРЕСА_1 .
Слідчий суддя вважає доведеним наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення вищезазначених документів, тому на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України розгляд клопотання проведено без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані документи.
В судове засідання слідчий не прибув, надав слідчому судді заяву, в якій просив розглядати клопотання за його відсутності та задовольнити.
У відповідності до ч. 4 ст. 107 Кримінального процесуального кодексу України, у зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання не здійснюється.
Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя дійшов такого висновку.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 93 КПК України збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим, представником юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у порядку, передбаченому цим Кодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно зі ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Одним із таких заходів є тимчасовий доступ до речей і документів.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно з ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 162 КПК України, відомості про персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних, належать до охоронюваної законом таємниці.
Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено, що інформація, зазначена у клопотанні, перебуває у володінні КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за юридичною адресою: АДРЕСА_1 , та відомості, які містяться в документах, в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Слідчим також доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в вищезазначених документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
Слідчим суддею також встановлено, що речі і документи, тимчасовий доступ до яких слідчий просить надати дозвіл, не є такими, до яких заборонено доступ згідно зі ст. 161 КПК України.
В клопотанні слідчий просить надати тимчасовий доступ також іншим слідчим слідчої групи у кримінальному провадженню №12024162160000722 від 20 серпня 2024 року та прокурорам Чорноморської окружної прокуратури Одеської області, що здійснюють процесуальне керівництво у вказаному кримінальному провадженню, без зазначення прізвища, ім`я та по батькові таких осіб. Слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання слідчого у цій частині, оскільки відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України, в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено: прізвище, ім`я та по батькові особи, якій надається право тимчасового доступу до речей і документів.
За таких обставин, слідчий суддя вважає, що клопотання дізнавача підлягає задоволенню частково.
Керуючись ст. 131, 132, 159-164, 370-372 КПК України,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого СВ ВП №1 Одеського РУП №2 ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Чорноморської окружної прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12024162160000722 від 20 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 358 КК України, задовольнити частково.
Надати слідчому ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей та документів, що перебувають у володінні Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за юридичною адресою: АДРЕСА_1 , а саме до:
1.1. Документації щодо повних товарних характеристик, маркування нового товару вказаного у додатку №1 до Договору поставки №260 від 29 листопада 2023 року, а також де вказано/визначено:
- Швейні та текстильні товари: країна виробник, розмірні дані, візерунки, принт та колір, артикул, категорія, товаровиробник (країна, фірма, фірмовий знак); докладний опис фасону, моделі, кольору, склад основних, підкладкових та прокладних матеріалів тощо;
- Взуттєві товари: цільове призначення; матеріал верху; стать і вік споживача; розмір і повнота; види; матеріал підошви; способи кріплення, асортимент взуття (побутове; спортивне; виробниче; сезонне призначення тощо).
- нормативно-технічну документацію, за якими були виготовлені товари.
1.2. Договір поставки №260 від 29 листопада 2023 року з усіма додатками та додатковими угодами до нього, приймальні документи щодо поставленого товару по даному договору, в яких зафіксовані характеристики якості товару при прийманні (дані про приймання товару та методи іспитів - акти розбракування, лабораторні дослідження, дефектні відомості, журнали приймання та, розбракування товарів, приймально-видаткові накладні, тощо).
1.3.Наказ (положення) про облікову політику КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, який діяв у період 2023 року по т/ч.
1.4. Положення про відділ бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (інший структурний підрозділ, що займається формування очікуваної вартості предметів закупівель), накази про призначення/звільнення, посадові інструкції співробітників даного відділу, безпосередньо вся службова документація, інше що має відношення, на підставі якої було визначено очікувану вартість предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 ) за кодом ДК 021:2015: 18110000-3 - Формений одяг, статут Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), наказ про призначення та посадова інструкція уповноваженої особи на проведення публічних закупівель, директора ОСОБА_5 та заступника директора ОСОБА_6 , начальника відділу бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (іншого структурного підрозділу, що займається формуванням очікуваної вартості предметів закупівель та проведенням відкритих торгів/державних закупівель у період з 2023 року по т/ч.), головного бухгалтера ОСОБА_7 та економістів відділу бухгалтерського обліку та юридичного супроводу (наказ про призначення/звільнення, посадова інструкція із аркушем про ознайомлення).
1.5. Запити щодо надання комерційної пропозиції та відповідно відповіді на дані запити, що слугували для визначення очікуваної вартості предметів наступних закупівель:
1.5.1. ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 за кодом ДК 021:2015: 18110000-3 - Формений одяг, статут Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
1.5.2. ідентифікатор закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 - Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики м. Чорноморська у 2024 році за кодом ДК 021:2015: 50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання.
1.6. Договір на закупівлю послуг №274 від 02 лютого 2024 року з усіма додатками та додатковими угодами до нього, приймальні документи щодо закуплених послуг по даному договору (акти здачі-приймання наданих послуг із зазначенням їх вартості, рахунки-фактури), платіжні інструкції/документи щодо оплати послуг по даному договору.
1.7. Регістри синтетичного та аналітичного обліку (журнали-ордери, картки рахунків, аналіз рахунків, оборотно-сальдові відомості) КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в яких відображені фінансово-господарські операції (оплата, оприбуткування ТМЦ тощо) за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року за весь період дії договорів, із зазначенням кореспондуючих рахунків;
1.8. Акти звірок взаєморозрахунків оформлені за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року.
1.9. Документи, що оформлені, надані та отримані, відділами КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на етапах підготовки до процедур закупівлі за договорами № 260 від 29 листопада 2023 року, № 274 від 02 лютого 2024 року та на підставі яких визначено очікувану вартість закупівлі, а саме доповідні та службові записки, рапорти про затвердження процедури закупівель, калькуляцій, запитів щодо отримання цінових пропозицій, відповіді на вказані запити які використовувались під час визначення очікуваної вартості, тощо.
1.10. Статут КУ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЧМР, що діяв в період з 2023 року по т/ч.
з можливістю огляду оригіналів зазначеного та вилучення завірених належним чином копій.
1.11. По одиниці кожного екземпляру придбаного товару за Договором поставки №260 від 29.11.2023, зазначеного у Додатку №1 - Специфікація,
з подальшим наданням судовому експерту для можливості проведення судової товарознавчої експертизи.
Роз`яснити керівництву Комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області наслідки невиконання ухвали слідчого судді, передбачені ч. 1 ст. 166 КПК України: у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Строк дії ухвали - два місяці з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
Суд | Іллічівський міський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.01.2025 |
Оприлюднено | 08.01.2025 |
Номер документу | 124231858 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Іллічівський міський суд Одеської області
Яковець Є. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні